Witam. Wytłumienie fabryczne do seryjnych głośników może być wystarczające, natomiast zakładając sprzęt wyższej klasy mogą być problemy. Zdecydowanie głośnik umieść w pierścieniu MDF, stabilne mocowanie głośnika to podstawa, co do wygłuszania, możesz spróbować założyć na tym co jest, jeśli wystąpią rezonanse będziesz miał dodatkową robotę i przekonasz...
Jeżeli są elektryczne szyby to kabelek z microswitcha idzie do modułu drzwi a z niego CANem przez przelotkę do modułu komfortu. Można wyjąć zamek i da się wymienić sam mikroswitch (koszt samego switch'a nie jest duży).
niestety musisz zamontować sterownik Left Front Window (Up/Down) red/yel - red/blu drivers door switch Right Front Window (Up/Down) blu/wht - blu/yel RF window switch Left Rear Window (Up/Down) red/yel - red/blu A LR window switch Right Rear Window (Up/Down) red/yel - red/blu A RR window switch
cieńki przewód niebiesko-żółty-podajże,pod plastikiem koło nóg kierowcy,lewa górna kostka dostaje raz plus raz minus - zamek kolego bez fantazjowania sterowany dwoma masami w drzwiach kierowcy zielono-czerwony zamknij[dociaganie szyb realizujesz przez wydłużenie czasu na zamknij 20-30s] i niebiesko-czerwony otwórz,jest wtedy przy zamknięciu ryglowanie...
wymieniłem zamek Nie mam pojęcia jaki to zamek nie rozbierałem jeszcze drzwi To wymieniłeś zamek bez rozbierania drzwi ? Jaki zamek zamontowałeś? Nowy, używany, org, zamiennik jaki ?
Słyszysz że coś się mieli a Ty szukasz usterki po błędach? Rozbieraj drzwi i wyciągaj bo pewnie linka zrobiła papa.
Samo rozebranie zamka, i tak nie wiele pomoże. Żeby wymienić wkładkę i tak potrzebujesz klucza, bo żeby ją wyjąć musisz lekko przekręcić kluczem. Tam jest taki języczek który musi być ustawiony w takiej pozycji żeby umożliwił wyjęcie tej wkładki. Co do rozbierania, to zacznij od odkręcenia zamka od drzwi, wtedy na pewno ujawnią się jakieś śrubki które...
Najprawdopodobniej rozsypł się zamek: wpisz w gogle 00630628 BOSCH/SIEMENS Rozbieraj drzwi zmywarki i sprawdź powyższe.
albo siłownik jest kiepski (kończy się) albo sam zamek coś szwankuję , ale bez rozbierana drzwi to się nie obędzie
Jeżeli wypiela sie z klamki to obejdzie sie bez rozbierania drzwi. Jeżeli się zerwała bądź wypiela z zamka to drzwi do rozebrania. Może byc też to wina uszkodzonego zamka. Tak czy siak musisz wyciągnąć wkładkę i wtedy będziesz wiedział więcej.
często ulegają uszkodzeniu wyłączniki , spróbuj zamienić miejscami , jak nie pomoże musisz sprawdzić zasilanie silników oraz same silniki , czyli czeka Cię rozbieranie drzwi .
Rozbierasz drzwi, ściągasz klapke z modułu przy silniczku, odłączasz piny silniczka od druku [spoczynkowo zwarte do masy] i tam podajesz zasilanie.
Na początek spróbuj naprostować ogranicznik wychyłu drzwi ( delikatnie młotkiem lub jakimś kluczem z dłuższym ramieniem). Jak nie pomoże to czeka cię rozbieranie drzwi i prostowanie blachy o którą jest zaczepiona linka. http://obrazki.elektroda.pl/9206788100_1...
Mam ten sam problem w turanie 2006 raz zamyka I otwiera raz tylko zamknie I otworzyć trzeba z kluczyka A raz żadnej reakcji drzwi . Będę teraz w sobotę może rozbierać drzwi i spojrzeć co tam jest nie tak.
wyjdzie wyjdzie ,rozbierasz drzwi i bierzesz próbówke ,od zamka idzie 5-6 kabli ,po zasymulowaniu zamkniecia drzwi czyli mechanicznym wciśnieciu zapadek w zamku 9tak jakby były zamknięte ) przykładasz kolejno próbówke jak znajdziesz ten przewód który zamyka to potrzymaj dłuzej i zobacz czy domyka .Mozesz tez skorzystac z gotowca który ci przeslę na...
muszę każde drzwi rozbierać? Musisz dostać się do wiązki przewodów wychodzących z drzwi kierowcy. Sterowanie impulsami masy. Zamykanie - niebiesko/czerwony Otwieranie - niebieski
No to rozbieraj drzwi. Moduł dozownika detergentów może rosić... i po kablach idzie w doł...
Można, ale najlepiej podłączyć vaga. Przejrzeć wskazania i błędu w module immobilizer i zamek centralny. Powinno zdiagnozować przyczyny. Podaj nr błędu to będziemy szukali dalej. Może rozbierałeś drzwi i odłączyłeś kontrolkę. Komputer wykrył bład i nie załącza alarmu. Przyczyn może być wiele i bez vaga nic nie ustalimy. Poza tym zapraszam na forum toledo...
Trzeba jednocześnie przełożyć przewody sterujące oraz zamienić kable na siłownikach. (Można to zrobić przy centralce, żeby nie rozbierać ponownie wszystkich drzwi.
Rozbierasz tapicerkę drzwi, dobierasz się do wiązki od wkładki zamka i przywierasz do masy przewody przez żarówkę, jak brak efektu to przywierasz do plusa, jak nadal się nic nie odzywa to zamykasz auto i tak samo przywierasz do masy a potem do plusa. W końcu coś zareaguje. Cos kojarzę że niebieski kabelek ale pewien nie jestem. Zajrzyj tutaj https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
A może trzeba rozebrać drzwi na poszczególne elementy i po prostu złożyć odwrotnie, tak, żeby szyba się obróciła o 180 stopni? Przecież to nie jest jeden element. Wszystkie pralki i pralkosuszarki, które widziałem miały rozbierane drzwi, chociażby po to, żeby się dostać do zamka.
Witam na kostce stacyjki na czerwonych przewodach są napięcia po stacyjce, na jednym pojawia się na rozrusznik, czyli ok. Jutro rozbieram drzwi i odłączę ten uszkodzony silnik od szyby może to on blokuje?
W drzwiach będziesz miał uszkodzone przewody czeka cię rozbieranie, jak to w starszych samochodach przewody dochodzące do drzwi i klapy bagażnika ulegają uszkodzeniu po latach używania i trzeba będzie je powymieniać, ja we wszystkich drzwiach i klapie wycinałem uszkodzone przewody i wstawiałem nowe, stare prowadziły do zwarcia ale to co piszesz to dziwna...
W polo IV zamki centralne elektryczne a nie pneumatyki, nie trzeba rozbierać drzwi , sterowanie zamka to masa i masa+ parametr 180ohm, wszystko nad nogami kierowcy na module pozdrawiam!!
I co udalo sie z tym centralnym mam to samo w alhambra 2005 rok dzis rozbierałem drzwi kierowcy i lewe tył zamki chodza ale lewe tylne drzwi maja strasznie spekane kable chyba 8 sztuk poizolowałem bo sa nie poprzerywane ale nic jak bylo tak jest czasem ma taki zawias ze raz na tydzien zamyka mi wszystko ale to tak dwa razy w tygodniu nie wiem co robić...
niestety na tej stronie nie ma nic na temat rozbierania drzwi :-(
Dzięki Błażeju. Jutro zabieram się do rozbierania drzwi. Jakby mi nie wyszło z siłownikiem napiszę. Pozdrawiam.
Drzwi się nie rozbiera, wystarczy podważyć ramkę wyświetlacza.
Mikrowyłącznik sie zawiesił, ale udało się go usprawnić bez rozbierania drzwi. Teraz jest O.K. Dzięki!
To go weź i połącz bez rozbierania drzwi, ale jak lubisz niepotrzebnej roboty to nikt Ci nie zabroni. :arrow: Poprawiłem TONI_2003
Nie da się tych dodatkowych drzwiczek rozmontować? Wszystko się da, ale przecietny człowiek prędziej je połamie :lol: Rozbieranie tych drzwi to paskudztwo primasort. Jeśli jednak pralka generuje błąd z tym powiazany większego wyboru nie ma, trzeba rozpruwać.
Czyli muszę i tak rozbierać drzwi tylne,aby się dostać do przewodów. Ale dzięki za radę
No to rozbieramy drzwi i wkładamy wełnę mineralną .
Wiesz co to jest CAN?, przewody masz podane w linku wyżej. Wydaje Ci się, że opisy są po to, żeby było więcej roboty (rozbieranie drzwi)?
czyli jednak rozbieranie drzwi gumowa osłona jest całą nie mozna sprawdzić przewodów czy nie są przetarte.czy jest gdzieś jakiś filmik jak rozebrać tapicerkę.
czy podłączenie skanera wskaże miejsce usterki? nie chciałbym rozbierać wszystkich drzwi bez potrzeby?
Koledzy a podpowiedzcie jeszcze, czy jest możliwość sprawdzenia tych zamków "z zewnątrz"? Czy w grę wchodzi tylko rozbieranie całych drzwi, wyciąganie zamków i rozbieranie na części pierwsze? Po prostu chodzi o to, że jeżeli upewnie się że to zamek bez rozbierania drzwi, to od razu kupuje nowe zamki żeby nie robić 2 razy tej samej pracy...
Z gróbsza zbadałem wiązki pod dywanem z jednej i z drógiej strony, wody nie widać będę rozbierał drzwi i zobacze czy tam złodzieja nie ma.
Zgadza się rozwiercić nity i potem znitowac Przy rozbieraniu tapicerki drzwi trzeba uważać na zaczepy
To co w drzwiach musi być we wnętrzu auta, więc po co mam rozbierać tapicerkę drzwi, hę...? Niekoniecznie musi być we wnętrzu auta, niestety. Ale skoro wiesz lepiej ...
Bez rozbierania drzwi, to jedynie wróżka może pomóc :)
Drzwi rozbiera się w trzy minuty, ale wydaje mi się, że masz gdzieś przywarty jeden z przewodów siłownika do masy - pojawia się na nich na przemian plus i masa, dlatego problem jest tylko przy zamykaniu, bo wtedy na tym konkretnym przewodzie pojawia się plus. W przypadku zwartego siłownika bezpiecznik odparowywałby w obu cyklach.
nie chcę rozbierać drzwi, żeby zobaczyć ile kabli tam idzie Wróżek tu nie ma,nie wiadomo kto co założył,i czy to fabryka.
W drzwiach kierowcy jest wkładka na kluczyk która koroduje i przez to losowo auto źle reaguje na centralny zamek. Trzeba rozbierać drzwi jeśli dobrze pamiętam
Jeżeli coś jest nie tak z głośnikiem to proponuję jednak zdjąć tapicerkę. Rozbierałem drzwi w swoim GP i fabryczny głośnik jest w specjalnej plastykowej obudowie, a ta z kolei nie jest do ramy drzwi przykręcona na śrubki, tylko jest przynitowana na stałe. Zdjęcie tapicerki nie jest trudne, a jakiekolwiek operacje związane z głośnikiem będą o wiele łatwiejsze.
W tym roczniku będzie tak jak napisali koledzy. Nie trzeba rozbierać drzwi.
są jakieś małoinwazyjne metody rozbierania drzwi gdy są zamknięte??
No więc kabelki w przelotkach gumowych -na początek, bo bez rozbierania drzwi
Wszystko się zgadza tylko czy da się zamontować siłownik w drzwiach to musisz sam sobie sprawdzić, wykaż trochę inicjatywy i sam coś ustal a nie czekasz na gotową odpowiedź. Nikt za Ciebie nie będzie rozbierał drzwi aby to sprawdzić.
Zasilanie ze skrzynki bezpieczników z fioletowego przewodu 2,5 mm2 przez bezpiecznik 15A, masa z nadwozia tylko solidna np. śruba M6 mocująca wiązkę pod zegarami. Rozbierasz tapcerki drzwi, wciagasz wiązkę 5 przewodów do drzwi kierowcy przez gumowy przepust, do pozostałych drzwi po 2 przewody.Mocujesz siłowniki przód : pionowo w dolnej części pod zamkiem....
Witam , dalej jestem w lesie choć już coś wiem. Po podłączeniu komputera z programem do peugeota wyszło, że problem jest z drzwiami kierowcy wyświetliło " stan zamka - brak " jakby nie widział zamka w drzwiach kierowcy. Mimo że na desce ,jak otworzę drzwi kierowcy to sygnalizuje poprawnie. Zostaje rozbierać drzwi kierowcy. przewód i złącze od słupka...
Silnika od podnośnika szyby? Da się jakoś to sprawdzić bez rozbierania drzwi? Bo mam już tego serdecznie dosyć. I te dla kable po prostu spiąć, tak?
Rozbierałem drzwi i nie ma tam żadnego przewodu do alarmu plus jak pisałem centralny zamek działa.
Mała aktualizacja. Zamiast rozbierać blokadę drzwi kupiłem nową online, bo jest niedroga. Dalej wybija bezpieczniki. I teraz najlepsze: chamsko odłączyłem żółtozielone przewody uziemienia od silnika, grzałki pralki i obudowy modułu suszarkowego. Prawie sukces, bo nie wybija i program wirowania oraz wypompowywania wody przebiegły bez zakłóceń. A to...
zdejmij gume między drzwiami a karoserią to się wszystko wyjaśni Podejżewam że i tak skończy się na rozbieraniu drzwi
rozbierałeś drzwi i odłączałeś kostki np. od silniczka szyby, zamka? w taki sposób nie wyeliminowałeś zwarcia w harmonijkach. Musisz odpinać główne wtyczki do drzwi. będziesz je widziała jak zdejmiesz harmonijkę, albo plastik w słupku przednim
mam jeszcze pytanie, jakiej grubości potrzeba dystansów, bo nie będziemy 2 razy rozbierać drzwi
Rozmawiałem z poprzednim właścicielem auta, mówi że dał mi wszystko co dostał. Ja już jeżdżę tym autem ze trzy lata i mogłem sam gdzieś to przybunkrować ale na pewno nie dostałem karty w formie karty płatniczej jeśli już to te dwa kody jak zdążyłem się zorientować mogą być wpisane w książce serwisowej (oczywiście dostałem tylko gdzie ona jest). Napisałem...
Witam czy jest możliwość odblokowania tego haczyka bez rozbierania zmywarki?
I zawsze jak nie wiesz czym jest sterowany zamek, to rozbierasz drzwi???
10 lat ma samochód. 1. Proponuję sprawdzić przewody na odcinku między słupkiem przednim a otworem w drzwiach. Ze względu na częste otwieranie drzwi kierowcy przewody mogą być połamane. Tak było w moim starym. 2. Jeśli drzwi były rozbierane może brakować zabezpieczeń na połączeniach wewnątrz i kostki się rozłączą. 3. Może być brak połączenia w drzwiach...
Witam już po wizycie u mechanika. Do wymiany była tylko wkładka zamka. Obeszło się bez lutowania i rozbierania drzwi. Wszystko działa jak powino.
Ok rozbieram drzwi od środka i co? Jak je mam otworzyć? Coś się zacięło chyba. Nie ma co reklamować, brat sam to wymieniał.
http://www.taligentx.com/passat/maintena... przeczytaj też dokładnie to zanim zaczniesz rozbierać drzwi http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1...
tak tez mi sie wydaje bez rozbierania kasety i szukania wyłącznika.
Czujnik wydaje się ok. 2,5K przy 70°C, przy zimnej wodzie około 8K i w obie strony to samo. Okablowanie na zgięciu jest nieuszkodzone. Rozbierać drzwi? :arrow: Poprawiłem TONI_2003
Panowie, posiadam centralny zamek sterowany kluczykiem, chcę dołożyć uniwersalny sterownik na pilota, aby to zrobić muszę znaleźć przewody sterowania, sterowanie jest impulsem masy. Chodzi mi o metodę jaką mogę wykorzystać żeby wyłowić z całej wiązki odpowiednie przewody a nie rozbierać drzwi. Rok produkcji 2012 druga generacja.
Do wczoraj działało wszystko, łącznie z klapą bagażnika. Rozbierałem boczek w drzwiach lewych przednich i po złożeniu nagle przestało działać.
Pewnie izolacja któregoś z przewodów w wiązce kabli na dole drzwi się przetarła. Rozbieraj drzwi zmywarki i szukaj winowajcy.
Co do kabli to misisz wiedzieć że w drzwiach jest moduł który zarządza bebechami drzwi. Dlatego ci się nie zgadza ilość. Moduł jest, tylko po co z drzwi wychodzi tyle kabli do auta skoro w aucie 4 są? Siłownik zamek nowy i tu nie ma nad czym się zastanawiać to około 140PLN tylko jaki mam kupić? Golf V trzy drzwiowy czerwiec 2006 czy po win szukać?...
Tak. Dziś po powrocie z pracy zdemontowałem górną pokrywę i przyjrzałem się miejscu o którym wspomniałeś. Wyjąłem wtyk z gniazda i nie stwierdziłem żadnych niepokojących oznak zużycia. Jedyne co przykuło moją uwagę to wolny przewód w wiązce kabli dochodzących do tego wtyku. W sensie, że wszystkie sloty na kable we wtyku są zajęte a jeden kabel z wiązki...
ale to nie to samo sterowanie,passata nie można inaczej a tu jest taka możliwość bez rozbierania drzwi i tracenia czasu.
Witam, tak. Szeregowo z silnikiem. I bardzo możliwe, że miałem na myśli pozystor. Mam niską wiedzę w tej materii, staram się tylko łączyć kropki. Na ten moment chciałem uniknąć rozbierania drugich drzwi - małe ciasne drzwi. trzeba je całkiem wybebeszyć, żeby wyciągnąć zamek. Ale mam już jakiś sensowny kierunek. Jeśli mogę dopytać, skąd wiadomo, że...
Najpierw niech sprawdzi.Zamek od pasażera będzie działał a od kierowcy nie przy przeciętym jednym kablu.I to jest najczęstrza pszyczyna tej usterki.Sam już usunołem nie jedną.I żadne rozbieranie drzwi.
Oj to troszkę mnie zmartwileś, muszę rozbierać wszystkie drzwi i do każdych z osobna ciągnąć kable?? Czy jest szansa że gdzieś w środku będzie punkt wspólny?
masz uszkodzony mikrowyłącznik w zamku drzwi kierowcy rozbierasz drzwi wyciagasz zamek i wymieniasz sam mikrowyłącznik koszt pare złotych
No to będzie trzeba po kolei rozbierać drzwi, ehhhh W jakim celu? Działanie czujników zamknięcia drzwi, możesz sprawdzić od strony wtyczki , którą wspominałeś. Ponad to, przy uszkodzeniu czujnika zamknięcia drzwi, nie działał by centralny zamek. Dziś postaram się zmierzyć jaki pobór prądu jest w moim doblo.
Rozbierałem dziś drzwi i przelotkę, wszystkie kable wyglądają ładnie, a wtyczki też ładnie wyglądają. Jedynie nie wiem, jak podłączyć wtyczkę przy zamku, bo trzeba już ściągać mechanizm szyby. Może coś być nie tak z kodowaniem. Macie namiary na jakiegoś specjalistę w temacie kodowań na Śląsku?
Nie nudź, daj do elektryka i zrobi to w pół godziny z rozbieraniem drzwi, pisałem Ci, do zamka dochodzą jeszcze 3 przewody, masa i 2 sterujące (biały i niebieski)
Rozbierałeś drzwi i nic nie zaobserwowałeś? Prawdopodobnie masz walnięty siłownik w drzwiach kierowcy.Drzwi otwierasz kluczykiem -mechanicznie ,elektrycznie nie chodzą .Sprawdż jeszcze przewody w przelotce do drzwi.
Witam autko jak w temacie czy ktoś montował uniwersalny centralny zamek (siłowniki) ,czy jest możliwość, jak rozbierać drzwi ,za wszelką pomoc dzięki z góry
Czy to naprawdę takie trudne? Rozbierasz drzwi jak każde inne, od gory drzwi powinna być przykrecona prowadnica szyby, drugi punkt mocowania na dole prowadnicy- odsuwasz prowadnice i wyjmujesz trójkąt.
Ha ! I niech jeszcze ktos mi powie ze glosniki padly od rozbierania drzwi- teraz woofer nagle przestal grac sam z siebie,bez zadnego rozbierania drzwi. Raz gra raz nie,kable sprawdzone,zwrotnice ok. Poprostu rece opadaja,szajs jakich malo. Zaluje ze posialem paragon i dlubalem przy tych tweeterach, dawno bym to wyslal na gwarancje bo szkoda na to czasu...
Witam kupiłem taki sprzęt chyba każdy dobrze znany hehe Chciałbym się dowiedzieć przed rozbieraniem drzwi Moje pytanie chodzi o zwrotnice In czyli pewnie input podłączyć to od głośnika tego dużego i potem osobno od tego dużego głośnika do W+ - i potem osobno do T+ - Bo do wiem że do tweeterow jest kabelek znaczy wtyczka bo są chyba jeszcze oryginalne...
Poszukuję schematu połączeń przewodów z programatorem. Przy rozbieraniu drzwi jeden się wypiął i nie wiem gdzie jest jego miejsce. Niestety jest kilka opcji, a nie chciałbym czegoś upalić. Z góry dziękuję za pomoc. Model: ESF6101 PNC: 911911013 S.N. 338402238 Typ: 911D91-1M
Tak jak koledzy sugerowali, uszkodzone switche w zamku powodowały dziwne zachowania. Rozwiązanie: Wymiana zamka na nowy i po sprawie. Jest troche rozbierania drzwi, ale spokojnie do zrobienia we własnym zakresie.
Jeżeli auto miało rozbierane drzwi (np. w związku z lakierowaniem) to w wielu samochodach (niepiszesz jaka marka) jest regulacja wiec roponuję ci zdemontować tapicerkę i sprawdzić sposób montażu, plastikowe tuleje prowadnice (czy wszystkie są i całe) a na koniec smarowanie.
Powiem szczerze że nie rozbierałem drzwi, ale na stronie Pioneera jest możliwość dobrania głośników i pisze że wchodzą 16cm (głębokość około 65mm).
W końcu ktoś mądry coś napisał i rzeczowo i krotko. Wiele ludzi rozbierało drzwi a nawet stacyjkę po niektórych radach. Dlatego daje antenie punkt.
. Zastanawiam się czy jest po co rozbierać moduł. Nieeee będzie wyglądał jak "nowy" xD
Mam xsare2 2001r. przednie szyby automat elektryczne. tylne elektryczne zwykłe. Problem jest w lewej szybie przedniej (kierowcy). Po naciśnięciu przełącznika do góry-szyba jedzie do góry (ok). Po naciśnięciu przełącznika na dół szyba znów jedzie do góry (źle). Stało się to w mroźny dzień i od tamtej pory nie mogę opuścić szyby. gdy rozbieram drzwi i...
Witam. Doczytałem na forum że uszczelka jest na wcisk ale jak ją wymontować, czy trzeba rozbierać drzwi. Dodam że uszczelkę mam już w domu. Może ktoś zmieniał w tym modelu albo podobnym.
Ok dzięki. Miałem nadzieję, że może ktoś ma rozpiskę kolorów przewodów. Będę na pewno tez podpinał pod krańcówki tylko miałem nadzieje, że obejdzie się bez rozbierania drzwi.
Tak nie próbowałem. W takim razie odpuszcze sobie grzebanie przy komforcie pod nogami kierowcy. Myślałem, że załatwię sprawę bez rozbierania drzwi. Spróbuję i dam znać.
by zerknąć na zamek/zamki bo w nim czy przy nim są microswitche Więc tak czy inaczej muszę rozebrać drzwi Można to stwierdzić bez rozbierania drzwi. Dlatego Potrzebujesz porządnej diagnozy
Znajomy coś wspominał, że rozbierał jakiś włącznik w drzwiach i skojarzyło mi się, że moduł może nie wykrywać, że się drzwi otworzyły i dlatego nic nie wyświetla. Niestety na razie nie mam jak podjechać do tej zmywarki i posprawdzać całości. Czy faktycznie jest tak, że przy zamkniętych drzwiach nic się nie będzie wyświetlało? Nie moduł nie wykrywa...
Dziękuje i za to.Zastanawiam się tylko,czy nie będę miał problemu z przeprowadzeniem przewodów do drzwi,w drzwiach są oczywiście poduszki.Może ktoś rozbierał drzwi w tym modelu i podzieli się doświadczeniem?
A co już sprawdziłeś? Oprócz rozbierania? Wiązka drzwi cała.
Przy prawej nodze pasażera masz sterownik pokombinuj tam może otworzysz, jak nie to pozostaje Ci ściągać tapicerkę. zamek ma blokadę przed "druciarzami". Jeśli był zamknięty z klucza na "2" to tylko rozbierać drzwi.
Najprawdopodobniej stało się tak jak piszesz. W renault kangoo wiem że to zdażało się często. Po prostu pali się siłownik i komutator silniczka "przyspawał" się do szczotek. Nic tylko rozbierać drzwi. Masz szczęście że tylne. Przednie jest gorzej rozebrać. Zdejmij kanapę, śrubki w rączce i na dole drzwi i powolutku odginaj całość. Powinno się udać :-)
rozbieranie telefonu rozbieranie kluczyka silnik rozbieranie
total commanderze pralka whirlpool bęben ociera zawory ciągniki
DACO sprężyny tylne do Renault Laguna II – opinie, trwałość, gdzie kupić podkładki Objawy brudnej soczewki lasera w napędzie optycznym komputera – błędy CRC, zacinanie, głośna praca