Ja składam na Hermetic, nie ma reklamacji. Polski ale dobry produkt do tego zastosowania. Wszystkie gęste uszczelniacze odpadają, kiedyś składałem na Elring 461.682 ale nie widzę różnicy.
Jeśli chodzi ci o czujnik ciśnienia paliwa to : http://obrazki.elektroda.pl/9770377900_1... GY - szary L - niebieski LG - jasno zielony
Tylko nie reguluj na słuch, bo taki magik w poprzedniej Audi80 - B3 jak to ruszył to już ani nie palił ekonomicznie i nie pracował jak trzeba. Dawno sprzedałem to auto. Myślę, że to zrobisz (trochę cierpliwości i serca). Powodzenia życzę
Tak , zatarty /wisi/ tłoczek rozdzielacza napędzany klapą spiętrzającą. Może też być niewłaściwa pompa paliwa - małe ciśnienie.
Pogięta metalowa membrana tarczy spiętrzającej lub spadły gumowe węże między zaworem wolnych obrotów a obudową rozdzielacza paliwa, albo obie przyczyny jednocześnie. Wąż ten znajdujue się pod rozdzielaczem paliwa. Do membrany tarczy musisz zdjąć pokrywę filtra powietrza.
Myślałem że może rozdzielacz paliwa do wtrysków ale jak narazie nie mam dostępnego nowego. Rozdzielacz to tylko pusta " baryłka " z pięcioma króćcami . Nie ma nic do rzeczy
Po załączeniu zapłonu (w rozdzielaczu paliwa powstanie ciśnienie robocze) wyczuwalny, jałowy ruch talerza przepustnicy powinien wynosić ok. 2 mm. Tego rodzaju regulacja powinna wystarczyć do uruchomienia silnika i przeprowadzenia regulacji dokładnej na analizatorze.
Wyciek paliwa z rozdzielacza paliwa, a ściślej z tłoczka sterującego. Uprzedzając pytanie, nie do naprawienia, szukaj drugiego o tych samych nr.
regulator biegu jałowego, czujnik polozenia klapy spietrzającej, klapa spietrzajaca, złe ciśnienie paliwa, lewe powietrze, rozdzielacz paliwa
Romuś , a rozdzielacz paliwa jest boschowski? zrób może ślubne jego foto , bo dawno tego wynalazku nie widziałem. Jeżeli boschowski , to musi mieć sterownik , rewelacji sie nie spodziewaj , to analog.
Typ wtrysku KE - Motronic , ciśnienie paliwa 6,1 do 6,5. Wypinałeś wtyczkę na rozdzielaczu paliwa , a zachowuj e się tak , ponieważ masz niskie ciśnienie paliwa - silnik przez chwilę pracował na paliwie z wtryskiwacza rozruchowego. Pompa do wymiany.
W KE - Jetronic`u przy rozdzielaczu paliwa jest elektryczny sterownik sciśnienia paliwa, przykręcony na dwie śruby i jest sterowany komputerem, W K - Jetronic`u Sterownik jest mechaniczny i jest przykręcony do bloku silnika. Podaj kod silnika, to może sam się znajdę system z twojego auta (jeśli nic nie było zmieniane).
w Twoim 9A jest przepływomierz zintegrowany z rozdzielaczem paliwa, pozostaje Ci zmiana kompletnej instalacji na digifanta, np z G60.
uwaga mercedes odpalił ale ma tylko wolne obroty każda próba dodania gazu kończy się gaśnięciem auta mniemam ze jest to taki zawór elektryczny na boku rozdzielacza dwupinowy który odpowiada za wysokie obroty i to chyba on jest zepsuty ale nie mam 100% pewności pomocy!!!
Jak napisał Kol. Emeryt2, najprawdopodobniej pali tylko na wtrysku rozruchowym. Srebrny przekaźnik, ani czujnik temp. silnika nie ma nic do rzeczy. Skoro mostkowałeś piny (30 i 87) w podstawce przekaźnika pompy i nie pomogło, do sprawdzenia gumy pod rozdzielaczem paliwa. Możesz jeszcze odkręcić jeden z przewodów paliwowych wtrysków i zobaczyć, czy podczas...
Cześć kolego :) Sprawdzę to, zamówiłem już manometr :) Gdzie najlepiej się wpiąć do układu, na wejściu do rozdzielacza paliwa ?
Co chcesz diagnozować Ty masz K-Jetronic wtrysk mechaniczny i bez wiedzy o tym systemie lepiej nic nie ruszaj bo go rozregulujesz K-Jetronic to układ wtryskowy sterowany mechanicznie, zapewniający stałe dostarczanie paliwa. K-Jetronic jest skonstruowany w taki sposób, by spełniał następujące funkcje: - mierzył ilość zasysanego przez silnik powietrza;...
wtyczkę odpinałem tylko teraz jak postępować dalej? mógłbyś mi to wszystko przedstawić dokładniej ? ?
System KE-jetronic,nie działa poprawnie "druckregler";przerwa na przewodach do komputera,komputer lub sam druckregler. Druckregler taka kostka przy rozdzielaczu paliwa przykręcona dwoma śrubami spróbój magnesem mają być ze stali nierdzewnej magnes nie "chwyta".Sprawdzić można włączając w szereg amperomierz. Dodano po 16 Usterka może być bardziej prozaziczna...
NA motronicu zjadłem już zęby. Jest kilka opcji, Sprawdzić wszystkie filtry, wbrew pozorom jest tam ich kilka W zbiorniku na pompce, pod autem na drugiej pompce oraz na rozdzielaczu paliwa po odkręceniu śruby od wężyka zasilającego, wszystkie te 3 można wymyć. Pozostaje do wymiany jeszcze filtr ten duży wymienialny. Ciśnienie jest tam ważne gdyż wtryskiwacze...
Pomijając te '' elektrozawory'' na których nie ma prądu powinien zapalić bez ich udziału , należy sprawdzić czy rozdzielacz poda paliwo na wtryskiwacze , może być zatarty , niska wartość ciśnienia paliwa .
Łatwo nie będzie - nikt Ci wysyłkowo raczej tego nie naprawi. Po kompletnej regeneracji (O ile ktoś w ogóle Ci to zrobi) trzeba potem ustawić odpowiednio potencjometr (0,7V na jałowych obrotach) i ustawić róznice ciśnień pomiędzy górnymi a dolnymi komorami rozdzielacza. Trzeba też ustawić położenie zerowe tłoka rozdzielacza. Potem do rozdzielacza podłączyć...
jest to silnik 2.0 16V kod silnika 9A na wtrysku mechanicznym KE-jetronic, problem polega na tym, ze gdy jest zimny na wolnych obrotach chodzi oki w momencie dodania gazu albo zgaśnie albo niemiłosiernie sie dusi, czym cieplejszy tym chodzi lepiej ale nawet jak jest zupełnie rozgrzany to i tak ma madziure od1,5 do 2,5 tyś obrotów i ogólnie wczasie jazdy...
Na razie nie wiemy który to dokładnie silnik posiada założyciel tematu.Miałem identyczne objawy w silniku 9A,czyli 16-sto zaworowym dwulitrowcu.Winny był kończący się rozdzielacz paliwa(wytrysk mechaniczny).
Moze być zatkany regulator.Sprawdz jeszcze te przewody paliwowe między pompą a rozdzielaczem bo naprawde często puszczają paliwo i tym samym jest za małe ciśnienie na rozdzielaczu.
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Witam Jest to dwu pinowy czujnik znajdziesz go w rozdzielaczu paliwa.
Klapa to to , na środku rozdzielacza paliwa , podobne do przepustnicy lecz nie należy mylić z przepustnicą . gdyż ona znajduje sie pod tym rozdzielaczem , w kolektorze dolotowym - zobacz na linkę gazu. Robokop ma rację , albo ciśnienie paliwa albo zatarta głowiczka rozdzielacza paliwa.
Kolego , to nie ten system; po pierwsze to nie mechaniczny wtrysk lecz elektroniczny; po drugie nie ma klapy spiętrzającej z głowica rozdzielacza paliwa! Może masz pod ręka "fotografa" , zrób zdjęcie głowiczki rozdzielacza ( najlepiej silnika)paliwa i wklej na forum lub poszukaj link do podobnego silnika.
Czy nie mylisz "przepływki" z klapa spiętrzającą regulującą ilość wtryskiwanej benzyny przez rozdzielacz paliwa? Czy to napewno potencjometr / trzy pinowa wtyczka/ czy tez reg.ciśnienia paliwa na rozdzielaczu paliwa /dwupinowa/ wtyczka?
Ke-jetronic,wymieniałeś rozdzielacz z regulatorem ciśnienia paliwa? Dolot szczelny? Ciśnienie pompy paliwa? Czujnik sygnalizuje położenie biegu jałowego?
Piotruś - tam jest 5 wtryskiwaczy / tak bo jest też rozruchowy/ , a nie jeden. Rozdzielacz paliwa uszkodzony , klapa spiętrzająca wygięta , potencjometr klapy spiętrzającej przetarty. Kto do MB tankuje 5 l paliwa? , to zabójstwo dla pompy paliwa i rozdzielacza paliwa.
ozi-77 Tak. rozdzielacz paliwa to raczej taka nazwa ogólna. W renault to rampa wtryskowa.
Witam. Mam problem ja w tytule.Auto ma silnik 1,8 z mechanicznym wtryskiem wielopunktowym.Paliwo w ogóle nie pojawia sie na wtryskach ale w rozdzielaczu paliwa jest cisnienie..Usterka pojawiła się nagle. Proszę o pomoc
Nie wiem czy były nowe ale chodzi mi o uczciwość postępowania mechanika Opiłki z pomy CR szybko zabija wtryskiwacze. Nawet jak były regenerowane wcale nie oznacza ze nadal są sprawne. A co masz na myśli? Co było problemem? To że muliło to mogło być EGR ale też nie koniecznie. To że nie odpala ostatnio i szarpało i gasło to problemy z ciśnieniem na...
witam audi 80 na pełnym wtrysku 1.8 benzyna gaz na gazie chodzi dobrze na benzynie nie wchodzi na obroty ,ciśnienie paliwa jest dobre nie wiem co z rozdzielaczem paliwa bo paliwo do niego dochodzi potem z niego wychodzi do regulatora ciśnienia i z niego wychodzi a potem znika gdzieś na rozdzielaczu ??? nie wiem co jest przyczyną czy wymienić rozdzielacz...
Witam ponownie pompa paliwa wymieniona rozdzielacz paliwa wymieniony kopułka wymieniona filtr paliwa wymieniona a on dalej nie pali;/ jakieś pomysły?? lub może ktoś wie gdzie w lubuskim znajdę mechanika co potrafi to zrobić ??
Witam. Jestem posiadaczem Opla Astry 1.6 8V. Problem mój polega na tym że jak silnik jest zimny to bardzo ciężko zapala (cztery, pięć obrotów silnikiem). Jak się zagrzeje to jest ok. Dodam że wymieniłem świece przewody, kopułkę, palec rozdzielacza, filtr paliwa, powietrza a nawet olej i nic nie pomogło. Przejrzałem cały układ pod względem podciśnień....
W głowicy rozdzielacza paliwa jest taki waleć z rowkami , on zapieka sie gdy silnik pracuje na gazie a nie na benzynie , popycha go ramię klapy spiętrzajacej , nie przepustnicy! Ociz ma racje , to niemieckie ustrojstwo , nawet bez sterowania z ECU pracuje w miarę normalnie!
Sprawdź szczelność całego układu ssącego (czy nie dostaje się „falszywe powietrze”). Pod rozdzielaczem paliwa jest taka śmieszna rura gumowa zwana „kaloszem”. Lubi spaść.
a może już padł rozdzielacz paliwa miałem taki przypadek
Tam nie ma przepływomierz , jest rozdzielacz paliwa. Dalej masz lewe powietrze , na gumowym kołnierzu pomiędzy rozdzielaczem , a kolektorem ssącym. Po wystrzale gazu , to jest częsta przyczyna.
Gdzież tam dobrze😔 zaś zgasł po przejechaniu 30km.Po podpięciu pod kompa pokazało czujnik rozdzielacza paliwa?!ale przy wymianie pompy,czujnik również był wymieniony,a objawy nadal takie same.Takiego grymaśnego auta nie miałam jeszcze...
na obudowie filtra powietrza masz rozdzielacz paliwa (aparature wtryskową)?
Sterownik ćiśnienia w rozdzielaczu paliwa jest sterowany impulsami. Jego oporność od 18 do 22 omów.
sprawdz czy klapa spietrzajaca jest dobrze wyregulowana oraz czy pod rozdzielaczem paliwa w gumie nie ma jakis nieszczelnosci, pekniec
Gazownik dał ciała. Odciął dopływ paliwa regulatorem ciśnienia paliwa. Działa to tak długo dopóki jest sprawny rozdzielacz paliwa. Wizyta u gazownika który wie jak to działa (jest ich niewielu). Samemu trudno Ci będzie sobie z tym poradzić.
Klapa spiętrzająca przepływomierza pogięta,wtryskiwacze niesprawne,rozdzielacz paliwa niesprawny.
walczyem raz z takim ke objawy podobne a pomogla wymiana rozdzielacza paliwa
Odkręciłem przewody paliwowe od rozdzielacza paliwa do II i III cylindra i uruchomiłem silnik. Palący III cylinder dostaje znikomą ilość paliwa, niepalący cylinder II kilkakrotnie więcej.
Klapa spiętrzająca rozdzielacza paliwa - krzywa i się wiesza. Sprawdź dobrze czy nie bierze lewe powietrze - dolot kolektora ssącego po przepustnicy oraz "gumiak" pod zespołem rozdzielacza / może być pęknięty/. Masz założone na kolektorze zawory antywybuchowe?
Było opisywane na tym forum. Najczęściej zaciera się tłoczek rozdzielacza paliwa , napędzany przez klapę spiętrzającą.
Jeżeli masz PLa to piny 2 i 4 do kompa z 25 pinami,jeżeli KR to 11/ST1 . Co do Kra to nie mam pewności tyle co ze schematu a z nimi różnie bywa. Ile masz wtyczek do rozdzielacza paliwa? Chcesz to kolory do zdj nr 2 zobacze u siebie tyle że mam PLa Instalacje elektryczną masz taką jak ja bynajmniej tą ze zdjęć Do ustalenia silnika patrz mój post wyżej,PLki...
Jednak okazało się, że winny poza potencjometrem jest rozdzielacz paliwa. Po wymianie na nowy autko wróciło do życia(po 6 miesiącach)
i membrane w aparaturze wtryskowej (jeśli to k-jetronik). To nie jest wtrysk mechaniczny tylko w pełni elektoniczny Digifant i nie ma tej "membrany" czyli płytki przepływomierza przy rozdzielaczu paliwa ( rozdzielacza zresztą też). Skłaniałbym się do uszkodzenia silnika krokowego.
aha jeszcze jedno Po przeczytaniu x tematów na elektrodzie doszedłem do wniosku, że uszkodzony mam rozdzielacz paliwa ponieważ zdarza się, że strzela na gazie raz nawet po takim strzale mi zgasł. Myślicie, że warto zaryzykować 280 zł na używkę rozdzielacza?
Ja sądzę, że problem w: -złym ustawieniu klapy spiętrzającej -może nie działa jak powinien termobimetal? (ta blaszana płytka pod trzpieniem suwaka rozdzielacza paliwa) To jeżeli chodzi o zasilanie w paliwo
Zastanawiam sie czy przyczyną nie bedzie to co powoduje ze w kolektorze ssącym, rozdzielaczu paliwa i 1/4 rury dolotowej od strony rozdzielacza jest swiezy olej. Nie potrafie określić jak on sie tam dostaje, tym bardziej ze odma jest odłączona. Ma ktoś jakiś pomysl?
A jeśli to benzyna, to spadła rurka pod filtrem powietrza (takie "kolanko" pod rozdzielaczem paliwa) P.S. : Sam widzisz teraz, jak dokładnie zadałeś pytanie :?
Tzok - pompę normalnie można odłączyć, ale rozdzielacz paliwa nie będzie zadowolony - z czasem się zatrze. Jest na to gotowy patent - STOP KE czy jakoś tak.
wypada ze to regulator ciśnienia lecz jeżeli rozbierał ktoś moduł rozdzielacza paliwa i przestawił go to nic nie zrobisz.... Musisz sam go rozebrać i ustawić wycięcia na wprost wyjścia przewodów paliwowych. To jest główna przyczyna kiedy zajmie się tym "lamer".
Mam problem z tym autem, wyskakuje błąd 0192 czujnik cisnienia/rozdzielacz paliwa - jest to usterka elektryczna. PROSZĘ o schemat. Pozdrawiam.
do KE mam poradnik serwisowy o jakiej pompie wysokiego ciśnienia Ty piszesz :?: to nie pompa tylko rozdzielacz paliwa tak jak pisze prezes 11 ciśnienie w układzie w granicach 5-6 bar pompa elektryczna w baku musi utrzymać to ciśnienie być może masz założoną inną zmierz ciśnienie
Witam dalej mam problem z fiatem Ducato 2,8 JTD 150 konny silnik , jak wcześniej pisałem nie znalazłem rozwiązania ,auto pali ale gaśnie po 2 minutach komputer pokazuje czujnik ciśnienia paliwa rozdzielacz paliwa ,wymieniłem wszystko co się dało czyli wtryski ,czujnik na pompie czujnik na listwie , pompka w zbiorniku , pompa wysokiego ciśnienia i dalej...
Koledzy odświeżam temat. Wymieniłem wszystko auto dalej nie pali. Rozrząd w porządku. Świece nowe, kable nowe, kopułka nowa, pompa paliwa nowa, rozdzielacz paliwa zamiennik oryginalny, iskra wszystko jest. Raz udało się zapalić auto ale trzeba było podtrzymywać na obrotach bo na wolnych gasl. Czujnik halla albo temperatury ma coś wspólnego?
Sprawdź gumowy łącznik pomiędzy zespołem rozdzielacza paliwa , a kolektorem ssącym oraz gumowe kolanko łączące zawór dodatkowego powietrza z kolektorem ssącym.
Witam. Śrubka znajduje się pod zaślepką między wlotem kanału powietrza a rozdzielaczem paliwa na obudowie przepływomierza powietrza. Potrzebny do tego cienki długi śrubokręt. Pozdrawiam.Andrzej.
Nie zmieni , gdyż to jest rozruchowy. Ma " siknąć' i odpalić , resztę załatwia klapa spiętrzająca i rozdzielacz paliwa. Jak wygląda potencjometr klapy , jest ciągłość ścieżki.
Poszukuje potencjometru klapy spietrzajecej rozdzielacza paliwa. Jego sciezka wytarla sie. Mam tez pytanie czy mozna ten potencjometr regenerowac,czy tez trzeba nowy<stary>.Prosze o pomoc. Pozdrawiam.
Przedpustnice masz jedną , na dole , a na górze jest klapa spiętrzajaca. Jeżeli ta nie chce się otwierać , to masz zatarty tłoczek głowiczki rozdzielacza paliwa.
tam jest k-jetronik jak tak to chyba jest cos z boku przy rozdzielaczu paliwa co wprowadza korekte w zaleznosci od temperatura chyba jakis bi-metal ale nie jestem pewien do konca
https://obrazki.elektroda.pl/7570390000_... Jak widać troje drzwi i bagażnik są podłączone do takiego jakby "rozdzielacza", a drzwi kierowcy i bak paliwa mają swoje osobne wejścia na pompce.
do silnika GX montowane było jedno i drugie ale jeśli do rozdzielacza paliwa podłączona jest 3-stykowa wtyczka to jest czujnik położenia http://obrazki.elektroda.net/95_12704789...
Robek, ale co by się snkociło w rozdzielaczu paliwa? Ma definitywnie za niskie ciśnienie. Wtryskiwacze tam otwierają się przy 3,4 atm. Choć z drugiej strony powinien odpalać na wtryskiwaczu rozruchowym, ale z tym też było różnie, często uszkodzony był wyłącznik termiczno-czasowy.
Korespondencyjnie bardzo trudno , w kontakcie fizycznym , też trudno. Objawy /duże "spalanie"/ wskazują na powieszoną klapę spiętrzającą lub zatarty tłoczek w głowiczce rozdzielacza paliwa. Sprawdz czy nie masz dwóch stanów oleju!
Wymień mały przekażnik od wtrysków koszt 20 zł.Do sprawdzenia jeszcze czujnik położenia wału korbowego, lub jego wtyczka .
Sprawdź jaki prąd wskazuje miliamperomierz włączony w szereg z regulatorem skłądu mieszanki. Kostka dwupinowa (nie trzypinowa!) z boku rozdzielacza paliwa. Oczywiście na wolnych obrotach i przy nagrzanym silniku.
Naprawa zatartej głowiczki rozdzielacza jest dość trudne , amator lepiej niech tego nie rusza , lepiej się ucz dalej. Tak jak pisali popaprzednicy , sprawdz ciśnienie paliwa i drogę jego dostarczania , a póżniej zajmij sie rozdzielaczem.
Powinno wyglądać tak i być wkręcone gdzieś w głowicę prawdopodobnie w okolicy zaworu rozgrzewania zimnego silnika (takiej "puszki" z boku głowicy do której idą rurki paliwowe z rozdzielacza paliwa).
Jeżeli przed zdarzeniem kichnął - to musisz sprawdzić szczelność układu dolotowego. W tych Mercedesach bardzo popularną usterką jest spadający gumowy wąż pod rozdzielaczem paliwa. Trochę jest dla mnie dziwne, że zadajesz to pytanie na forum elektronicznym, a nie na którymś forum Mercedesa. Linki kiedyś podawałem.
Zgadza się , wtrysk mechaniczny. Paliwo kupowane na Petrochemii i na BP - nigdzie wiecej. - szczelnosc sprawdzilem (gumy i lącznia OK) - wtryskiwacz rozruchowy sika i zawor dod. powietrza sie otwiera - poziom oleju w normie - niestety niemoge spraw. cisnienia bo niemam odp. narzedzi ale jak poluznie srobe zas. paliwa to sika na wszystkie strony - a...
Widząc po reakcji na odpięcie czujnika wygląda na za ubogą mieszankę. Może coś z przepływomierzem (np. źle ustawiona płytka przepływomierza) bo napisałeś że rozdzielacz paliwa wymieniłeś (zakleszczanie się tłoczka).
Witam wszytkich.mam problem z uruchomieniem tego samochodu.podczs rozruchu dostaje tyle paliwa że świca po wykręceniu jest wykompana w paliwie.iskra jest,auto bez gazu płyta spietrzająca jest w idealnym stanie ciśnienie paliwa jest ok.co może być przyczyną tego.czy coś z rozdzielaczem paliwa mogło się stać ,prosze o porade .dziekuję i pozdrawiam.
Witam serdecznie, Mam problem z Moją Micrą z 2003r., konkretnie silnik diesla 1.5dci, autko na początku paliło normalnie jedynie podczas jazdy przy przyspieszaniu pokazywała mi się czerwona lampka check engine i auto nie przyspieszało, po jakimś czasie doszedł problem odpalania, aż w końcu nie odpala w ogóle. Auto na "popych odpala" po podłączeniu do...
Zobacz jak wygląda kolektor ssący czy nie ma na nim przebarwień. Tuż przy gaźniku masz rozdzielacz paliwa a wiem z doświadczenia że one często pękają co jest przyczyną "dużego spalania" - benzyna leje się po kolektorze co widać po przebarwieniu.
W/g opisu wszystko jak w książce.Pompa jest wyłączana w czasie spalania gazu.Brak paliwa na rozdzielaczu paliwa , gdzie na sucho pracuje tłoczek regulujący ilość wtryskiwanego paliwa. Własnie on w zagazowanej 201 lubi się zacierać, klapa spiętrzająca nie otwiera się właściwie. To trzecie - nazwane reg. ciśnienia - jest akumulatorem ciśnienia , nawet...
Jaką diagnistykę w 190 ? TD =prędkość obrotowa , zacisk cewki nr. 1 i 15 oraz masa. Ot cała diagnostyka. Rozdzielacz paliwa , klapa spietrzająca , regulacja położenia przepustnicy. Lewe powietrze i lub potencjometr klapy spiętrzającej.
objawy wskazują na uszkodzenie rozdzielacza paliwa, sprawdz moze jeszcze czy nikt nie kombinował przy samym przepływomierzu powietrza, od spodu jest taka sprezynka która jest odpowiedzialna za ruch zwrotny tarczy przepływomierza i czy nie jest zatarte na tulejkach ramie przepływomierza
Odciecie jest realizowane na dwa sposoby. Pierwszy przez przekaznik - odcina pompe paliwa. Drugi przez modul stop k-jet, ktory odcina paliwo na rozdzielaczu. Zatarcie polega na tym, iz podczas jazdy na LPG tloczki w rozdzielaczu paliwa pracuja na sucho i po jakim czasie sie zacieraja. Tu poczytaj - http://www.volvo-off.pl/Dlaczego_wtrysk_...
Jest to rozwiązanie bardzo rzadko stosowane polegające na domknieciu el.nastawnika ciśnienia(sygnałem z i.g).Jako że rzadko stosowane to nie sądzę abyś na takie coś trafił,proponuję zdjąć wtyk z el nast.ciśnienia ,pompę puścić na stałe ,nacisnąć tarczę spiętrzającą i podać sterowanie na el.nas.ciśnienia bezpośrednio z akumulatora(można w elach diagnozy...
W 1992 r nie robiono MB na gazniku lecz na KE Jetronicu. Z mechanicznym wtryskiem , z rozdzielaczem paliwa i klapą spiętrzającą. Dla pytającego: z Twojego opisu wynika , że daremne nasze pisanie , abyś sprawdził klapę spiętrzająca , bo i tak nie wiesz gdzie ona jest . Podpowiem , jak ściągniesz filtr powietrza to ją zobaczysz.
dzięki za odpowiedz gaz jest,ale wszystko rozłączone troche poprawiłem,już wiem na 100% nie idzie paliwo z rozdzielacza paliwa na wtryski-sprawdze jeszcze strone elektryczną jego,chyba że padła pompa paliwa dziwią mnie te mokre świece-kolektor+cały dolot to istne bagno olejowe-teraz czyste-może to przyczyna
Witam! Mam problem z moim autkiem jest on na mechanicznym wtrysku. Paliwo dochodzi do rozdzielacza a z niego już nic. kupiłem inny i dalej to samo.. Co to może być??
Nie wiemy czy zapalasz i używasz Pb czy tylko lpg, bo jak tylko lpg to mógł się zatrzeć tłoczek rozdzielacza paliwa, gdyż mieszanka paliwowo-powietrzna go smaruje. Ponadto sprawdź styki wtyczki nastawnika elektrohydraulicznego na głowicy rozdzielacza czy nie są przyrdzewiałe oraz przelutuj styki przekaźnika srebrnego -przepięciowego, gdyż jak są zimne...
Albo z oringu między korpusem a głowicą rozdzielacza pompy.
mam na warsztacie takie samo audi z tym samym problemem ,jesli ktos wkoncu wyczaił o co w tym chodzi prosze dajcie znac bo juz mi sie pomysły koncza`od miesiaca z tym samochodem walcze i nic wszystkie parametry w normie jedynie co to troszke do niczego potencjometr w rozdzielaczu paliwa ale czy to by miało az taki wpływ
witam.Czy ktoś może wie jakie parametry ma mieć nastawnik bo chyba tak to sie nazywa.Umieszczony jest na rozdzielaczu paliwa i ma dwa przewody doprowadzone. Byłem u mechanika podpioł mi do VAG i wyszło że jest uszkodzony ale jakoś nie jestem pewny prosiłbym o odpowiedź. Może kttoś miał ten sam problem ze swoim paskiem.
Witam, Toyota Corolla E12 2.0 d4d 2004r. Po uruchomieniu silnika i skasowaniu kodów usterek jest ok, ruszam i po kilku metrach zapala się check i błąd P0088 "Ciśnienie systemu paliwa" na przemian z błędem P0193 "czujnik ciśnienia rozdzielacza paliwa". Teoretycznie ciśnienie paliwa w parametrach podczas jazdy wydaje się być ok. Pompa denso z zaworem...
Ja mialem taki motyw w mercedese 124 2,3l - winny byl rozdzielacz paliwa - jedna z dysz sie zapchala na wysokosci odpowiedzialnej za niskie obroty, wtedypalil na 3 gary, po dodaniu gazu palil na 4ry. Przy zasilani LGP nie bylo problemow bo paliwo idzie inna droga.
Efektem ubocznym zalozenia gazu do mechanicznego wtrysku jest wczesniej czy pozniej zatarta iglica rozdzielacza paliwa... Znam ten temat bo zmienilem juz 3. Niektórzy wkladaja zamiast niego gaznik. Ale do rzeczy - czy wolne (2500) obroty sa od razu na zimnym silniku czy po nagrzaniu auta? Czy tylko na gazie czy rowniez na benzynie? - te pytania sa bardzo...
rozdzielacz paliwa przepływomierz passat rozdzielacz paliwa rozdzielacz paliwa mercedes
wygłuszanie pomieszczeń poduszka pilot volvo zasilacz napiecie kondensator
samsung ww12k8402ow samsung ww12k8402ow
Skoda Fabia III - Wersje bez lampki schowka Niedziałający wyświetlacz w piecu Junkers - przyczyny i rozwiązania