Obudowa przekładni alu? Tam masz z boku kołek i jak go wyjmiesz, to silnik z plastikową flanszą wyciągasz z przekładni i dalej po kolei stopnie planetarne.
Nie cudować tylko zastosować metodę z filmiku, albo moją. Będzie szybciej i w mojej ocenie bezpieczniej. Nie każdy lubi się bawić ze sprężynami. Gość się pyta jak odkręcić a nie jak rozebrać sprzęgło na części
Kolego i tak cie czeka rozebranie sprzęgła rozbierzesz to zobaczysz co trzeba wymienić nie ma co gdybać . napisz tylko jeszcze czy na postoju jest ten sam objaw bo piszesz że to się dzieje podczas jazdy Dodano po 1 napisz też czy wysprzeglanie jest normalne bez oporów i zgrzytów
Sprzęgło jest tam hydrauliczne i to może mieć związek z tym... Trzeba rozebrać wszystko, sprawdzić sprzęgło i wszystkie wężyki hydrauliczne.
Porównaj oba talerzyki czy posiadają sprężynki. Druga sprawa to czy czasami sprzęgło nie było wcześniej rozebrane i ta sprężyna to pozostałość po nieudolnym złożeniu sprzęgła.
Pewnie, przy składaniu popełnili błąd i głupio fachowcom się przyznać a sprzęgło rozbiorą i złożą tak samo, poprawią rozrząd, albo coś w tym stylu, do tego cie skasują i nagle będzie ciągnął. Oczywiście, powiedzą że wina sprzęgła, pozdro.
elektrodx o gwarancji zapomnij jeśli nie montowałeś silnika w wyspecjalizowanym zakładzie. iamtheone część oznaczona numerem 1 nie powinna się kręcić razem z 2 po odpaleniu tylko dopiero po dodaniu gazu. Część numer 2 zachowuje się poprawnie ale numer 1 nie. Co by nie było musisz rozebrać sprzęgło i zdjąć kolejną pokrywę silnika i wtedy powinno się...
Rozebrałem sprzęgło. Powierzchnię przemyłem i delikatnie zmatowiłem. Ksero pobiera papier poprawnie. Bardzo dziękuję za pomoc Panu Ricoh_220.
To po rozebraniu sprzęgła dałoby się to jakoś naprawić?
To trzeba rozebrać i zobaczyć skutki strzelenia ze sprzęgła a nie pisać posty.
moim zdaniem nie ma co szukać aż w elektronice trzeba szukać w mechanice. Można zacząć od rolki pobierania papieru (wymienić), wyczyścić sprzęgło rejestracji. Miałem przypadki takiego zachowania w kopiarkach i wina było właśnie sprzęgło rejestracji. Rozebrać jak się da i wyczyścić np benzyną ekstrakcyjną (sprzęgło ma być suche bez żadnych smarowań).
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Rozebrałem sprzęgło i po złożeniu daje jedynkę, a motor zaraz ciągnie. Chwytam sprzęgło, ale nie wysprzęgla, tylko ciągnie. Luz na sprzęgle jest. Olej SUZUKI MARUDER VZ800. Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam.
Proponuje wymienić płyn w układzie sprzęgła tak na początek. Jednak nie liczył bym na to ze na tym naprawa się skończy ale taka czynność powinien wykonać każdy mechanik zanim rozbierze sprzeglo
Witam Prawdopodobnie sprzęgło rolki rejestrującej ślizga się, rozbierz, wyczyść i złóż. Pzdr
Kolego co do sprzęgła rozbierz i sprawdź jeśli tarcze są cienkie to wymień tylko ostrzeżenie dla początkujących kosz sprzęgłowy pod blaszką posiada bardzo mocną sprężynę. A co do siły to tak w gaźniku ustaw iglice na środek i jeszcze jedno sprawdź zapłon jeśli się na tym nie znasz to daj to komuś kto potrafi. Pozdrawiam
Chwila zanim rozkręcisz to pytanie :) bo w tych modelach swojego czasu regularnie tworzyły sie harmonijki nad registracją ale pod bębnem wtedy wystarczyło oderwać od modułu bębna czarny mylar pod którym jest gąbka... kurcze trudniej wytłumaczyć... jak wyciągniesz moduł bębna wysuniesz to pod wałkiem światłoczułym znajdziesz "mylar" listwę prowadzącą...
Ok czyli po prostu muszę wymontować te dorabiane rzeczy, i tą tulejkę mosiężną, i zamontować łożysko. Jutro rozbiorę sprzęgło i jeszcze raz zbiorę wymiary suwmiarka.
Rozebrałeś sprzęgło -może tam jest blokada wglądem cylindra
Jeżeli obraz " pływa w różnaki sposób" to już sobie odpowiedziałeś -stawiaj na sprzęgło. Rozbierz i przeczyść, pewnie jest w smarze i nośniku. Był jeszcze nie raz problem z samą rolką. Po jakimś czasie lubiła się wytrzeć i zrobić w taki śmieszny rombik. W tym przypadku pozostaje wymiana na nową i to z całym rusztem. Koszt pewnie kosmiczny. :idea:
Sprawdź sprzęgło elektromagnetyczne DEVELOP CLUTCH. Pozycja 7-1 . Wystarczy rozebrać i wyczyścić.
to na bank to sprzęgło mechaniczne z taką sprężyną rozbierz wymyj denerutem i poprawnie złóż będzie ok uszkodzenie elektryczne to rzadkość
Możesz sprawdzić jeszcze czujnik synchronizacji i sprzęgło synchro. W C258 miałem raz taki przypadek. Generalnie delikatnie przycierała flaga czujnika ale jak już miałem rozebrane to sprzęgło też wymieniłem dla pewności. Wałka transferu nie wymieniaj. On tu winny nie jest. C.
Jak najbardziej ! Te sprzęgła potrafią trochę nerwów popsuć :) Często zdarza się ze pęka sprezyna przy elektromagnesie i wtedy zbyt słabo blokuje sprzęgło . Poza tym warto rozebrać je i wyczyścić je . Lubi się slizgac i przepuszcza . Na początek rozbierz je i wyczyść . Przy okazji można dogiąć sprężyne pod elektromagnesem. C.
Do sprawdzenia sprzęgło dupleksu - jam 508 - papier nie osiągnął rejestracji wychodząc z dupleksu. Często zdarza się, że sprzęgło dupleksu "zachodzi "rdzą :-) . Trzeba rozebrać i wyczyścić. Piszczenie - obstawiam łożyska na pasie transferu. pozdrawiam k.
Rozebrać sprzęgło na czynniki pierwsze i sprawdzić według podpowiedzi z postu 6
czy ktoś wie, jak rozebrać wyregulować sprzęgła w Melodii? Może tu jest problem
Ta "wewnętrzna regulacja sprzęgła" to właśnie element wysprzęglika. Jest to mechanizm zamieniający ruch linki na ruch wyciskający sprężyny sprzęgła. Musisz to rozebrać i dokładnie sprawdzić czy coś się nie zacina - samo sprz ęgło również. Może się okazać że garby tarcz sprzęgłowych wybiły dołki w koszu - właśnie tam powstaje zacięcie. Jak możesz to...
Proste, zdemontuj skrzynię, rozbierz sprzęgło, dokładnie zweryfikuj wszystkie elementy. Masz jeszcze inne wyjście, zakup na allegro "Antydrgacz sprzęgła".
Witam podłącze się do tematu na pewno trzeba rozebrać sprzęgło.
Dzień dobry, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu z kluczem udarowym EINHELL TE-CW 18 Li BL, objawy to działa w miarę do 100 Nm, a powyżej się ślizga i nie daje rady, dosyć luźno można kręcić nasadką i obracać silnik z całym mechanizmem, co kiedyś było chyba niemożliwe. Wewnątrz wszystko wygląda ok i czy jest możliwość rozebrania sprzęgła-elementu...
Z tego filmiku to wygląda, że nie działa sprzęgło w kółku napędowym, które załącza/rozłącza napęd maszyny. Było zdejmowane kółko napędowe? Źle ponownie złożone? Dodano po 12 Chyba się coś odkręciło (poluzowało) bo zgrzyta za głośno? To chyba właśnie "klekocze" sprzęgło/zabierak napędu, albo było rozebrane i źle złożone, albo "puścił" gwint w tym plastikowym,...
Zauważ ze silnik (zespół razem ze skrzynią) trzyma się w 3 miejscach, a jedno miejsce jest na skrzyni. Podwieszasz silnik, wyciągasz półosie. Odkręcasz skrzynie. A czy przypadkiem HDI 110KM nie miało już dwumasy? W sprzęgło mogło się rozsypać, łożysko mogło się zablokować, wycisk też mogło uszkodzić. Zanim nie rozbierzesz nic nie ma pewnego.
jechać do warsztatu i rozebrać sprzęgło to wydatek ok 1000 zł. po takim rozebraniu samochodu to można już wymieniać komplet, ale to nie jest dobre rozwiązanie, gdy nie wiadomo co jest
Zdarzało się , że padło sprzęgło poboru. Jest trochę grzebania. Prawie całą maszynę trzeba rozebrać. Modyfikacja Minolty polegała na wymianie części sprzęgał i ośki na której siedzi to sprzęgło i rolka pobierania. Nowe numery to: Os: 4136303912 Część sprzęgła: 4139301802 dodatkowo do sprzęgła dochodzi jeszcze: sprężyna (czasem pęka): 4136-3037-01 tryb:...
jak zablokowac sprzęgło? Ustaw pierścień obrotowy sprzęgła w poz wiercenie - to jest blokada sprzęgła cyferki na pierścieniu to nie są żadne przełożenia a tak dla ćwiczeń radze rozebrać przekładnie na części pierwsze i poznać zasadę działania.
odniosę się do starszych modeli kopiarek problem bywał bardzo podobny i winą byłe sprzęgła rolek przed rejstracją czasami wystarczyło rozebrać i wyczyścić np benzyną ekstrakcyjną, niczym nie smarować...
Sprzęgło pierwszej kasety do wyczyszczenia, dostęp trudny (trochę rozkręcania) ale do zrobienia. Możesz także rozebrać sprzęgło rejestracji i przeczyścić. M.
No jednak nie elektryka a łożysko, które rozsypało się w mak. Tylko żeby rozebrać to sprzęgło trzeba było się trochę nagłowić a zejść z wału nie chciało za nic w świecie. Dzięki jeszcze raz za rady. Pozdrawiam
proponuje rozebrać sprzęgło i wszystko sprawdzić i wyczyścić na początek a jak nie to musi coś być ze skrzynia lub automatem zmiany biegów
Witam trzeba wyjąc skrzynie rozebrać sprzęgło i tam jest uszczelniacz nabity na wał wymieniasz go i po problemie pozdrawiam
Napisz co to za samochód w temacie postu, bo po fotce można pomylić z wieloma podobnymi sprężarkami ,a niestety co sprężarka to inny patent na rozebranie sprzęgła w celu wymiany łożyska.
Panowie temat rozwiązany. Żadne łożyska na wałku sorzeglowym , żadna skrzynia. Zdjeli mi dzisiaj skrzynie ,rozebrali sprzęgło. Mam poprostu założony jednomas vr6 , mocniejsze sprzeglo i slychac Sprężynki na tarczy. Poprostu mam sie do tego przyzwyczaić. Pozdrawiam.
Zerknij na wszystkie zębatki koloru brązowego w napędzie poboru kaset. Rozbierz sprzęgło i dokładnie wyczyść izopropanolem. Pozdrawiam
Zapiekła się łapa na tulejkach w skrzyni,ale skrzynie trzeba było rozebrać sprzęgło łożysko było w porządku,najwiękrzy koszt to demontaż i montaż skrzyni bo za naprawę to nawet nie zapłaciłem bo mechanik powiedział że niema za co tylko przesmarował i działa.
witam,przyczyną białych lub nieczytelnych kopi jest zabrudzone lub uszkodzone sprzęgło napędu wałka magnetycznego wywoływaczki. należy je rozebrać i wyczyścić.cześć.
Raczej i to widać na ostatnim zdjęciu że z cieknie z walka sprzęgłowego. Rozbierz wymień i po sprawie
Podziwiam Ciebie za pomysłowość i upartość. Moje zdanie znasz - szybciej i może taniej zawiesie i jakaś dźwignica. Rozebrałeś już sprzęgło?
Szuflady poza jedną interpretuje poprawnie - tą którą źle widzi wyłączyłem. Jutro pogrzebię przy sprzęgłach i dam znać o efektach. A jak rozebrać sprzęgło registracji - bo wszystkie inne sprzęgiełka da się jakoś rozebrać ale do tego z której strony się dobrać to nie wiem.
Zobacz czy dobrze założyłeś sprężyny od przełącznika rodzaju pracy do tulei blokującej to jest ważne, co jeszcze możesz zrobić to rozebrać młot i sprawdzić stan tłoka, mechanizmu udarowego i sprzęgła. Ewentualnie temat elektryki, szczotki, wirnik i stan jego łozysk
Witam. Ja też mam problem z tym młotem, tzn. objaw wskazywał na uszkodzone sprzęgło- wiercąc wiertłem fi 25 w betonie zatrzymywało się i było słychać trrrrrrrrrrrrrrrrrrr :) Po rozebraniu sprzęgła wygląda OK. Więc co by to mogło być?
sprząc sprząc laguna rozebrać rozebrać regeneracja głośników rozebrać rozebrać regeneracja głośnik
radioelektronik miernik częstotliwość telefon głośnik głośność wyłącznik bezpieczeństwo silnik
lampki choinkowe lampki choinkowe
Wzmacniacz włącza się i wyłącza - przyczyny i diagnostyka Siłownik Beninca bramy nie reaguje na krańcówkę