Witam, na zdjeciu widac, ze ktoras linka : 'gazu' lub 'ssania' - zwisa luzno, brak w niej regulacji naciagu ze 2-3 mm przynajmniej - to moze byc wlasnie powodem braku 'wolnych obrotow'. Trzeba skasowac wszelkie luzy na pancerzykach linek i sprawdzic - czy jest w gazniku srubka od 'wolnych obrotow', ktora lekko podpiera przepustnice, zeby nie wracala...
Prawdopodobnie to MS 181 i oring spadł z podstawy filtra powietrza. W części tylnej (od strony gaźnika). http://obrazki.elektroda.pl/1990958000_1... Na rysunku nr 5.[/img]
Musisz rozebrać gaźnik i go wyczyścić oraz osuszyć, bo będzie w nim pełno wody.
Trzeba rozebrać gaźnik pewnie się zaworek zawiesił (jeśli czujesz się na siłach) lub oddać do serwisu.
Wygląda na to, że paliwo leci z gaźnika przez zawory do silnika. Musisz rozebrać gaźnik, może być np. zawieszony pływak lub zaworek iglicowy i nie zamyka paliwa.
Albo zbyt niski poziom paliwa w gaźniku, choć przypchanie zaworu iglicowego pływaka jest możliwe. Rozebrać gaźnik przeczyścić, przepłukać bak, nowy filtr paliwa i heja dalej pływać.
Trzeba rozebrać gaźnik bo prawdopodobnie pociągnęła przez pęknięty wężyk jakiś syf i blokuje zaworek iglicowy. Zaworek nie odcina paliwa w sposób poprawny i tyle tego paliwa.
Kolego twierdzisz, że paliwo dochodzi do gaźnika, a czy świeca jest mokra, czy sucha po nieudanej próbie uruchomienia silnika. Jeśli agregat stał dłuższy czas, to trzeba będzie rozebrać gaźnik, udrożnić dysze i kanaliki oraz opróżnić dolną część gaźnika z zanieczyszczeń. Zalej świeże paliwo, "stare" usuń ze zbiornika. Na forum wiele materiałów na ten...
Czyli muszę rozebrać gaźnik i zobaczyć czy to działa? Pompka ma po prostu podawać paliwo przy każdym otwarciu przepustnicy bez rozbierania można zobaczyć. Tylko na odpalonym nie zaglądaj, ja tak kiedyś rzęsy straciłem jak mu się kichnęło.
Zobacz w jakim stanie są membrany w gaźniku, głównie ta pompująca. Miałem przypadek w kosie stihl fs, że na zimno ciężko paliła, na ciepło trochę lepiej. Gdy już odpaliła to już pracowała bardzo dobrze. Po rozebraniu gaźnika okazało się, że membrana pompująca była już mocno wypracowana i po wymianie jak ręką odjął.
Podejrzewam uszczelniacze na wale . Nie trzymają ze starości Nie to nie to co ma wał wspólnego z paliwem ? Miałem kiedyś za bajtla takiego :-) Skoro 5 lat nie ruszany to najprawdopodobniej dysze i kanaliki zaśniedziały w gaźniku. Problem stary jak świat. Proszę rozebrać gaźnik, wyczyścić i dobrze przedmuchać kanaliki. Ważna jest też iglica czy lekko...
ok, poszperałem i w pierwszej kolejności musze wymienić sprężynkę regulatora obrotów. regulacja obrotów w tym silniku jest nie wskazana, a jak już ktoś chce to wymaga to cierpliwości. mam jeszcze problem z tym, ze w odmy wycieka mi olej i skapuje na filtr powietrza. powoduje to, że filtr po 2-3 uzyciach kosiarki jest mokry od oleju i łapie syf.
Kranik jest wmontowany w zbiornik paliwa. Powinny biec do niego dwa przewody jeden dopływ paliwa do gaźnika drugi podciśnienie z kolektora ssącego, które otwiera kranik. -Jeżeli zrobisz zdjęcia rozebranego gaźnika napisze co i do czego służy tak na 95% oczywiście zdjęcia po otwarciu komory pływakowej, z jednej i drugiej strony.
Wygląda na to, że rozpylacz główny ma problemy. Prawdopodobnie przytkany jest jego przekrój i przy dodaniu paliwa dawkuje zbyt mało paliwa. Trzeba rozebrać gaźnik i przepatrzeć wszystkie kanały z komory pływakowej do rozpylacza w gardzieli głównej (ale pomocniczej też). Przy okazji ustaw prawidłowo przepustnicę względem otworów przejściowych. Opisane...
Silnik to klon od CG125 ( Honda CG125) jeden z lepszych silników jeśli chodzi o klony chińskie. Zobacz jakie masz oznaczenie silnika 156FMI albo 157FMI? Podstawa w tych silnikach to najpierw rozgrzać silnik na ssaniu dopiero jeździć bo inaczej będzie słaby. I rozebrać gaźnik i porządnie go wyczyścić. Taki silnik mają np aktualnie produkowane Romety.
Cylinder zostaw w spokoju. Dziura w tłoku od nieudolnego blokowania wału (nie wiem czy to Twoja robota czy dałeś komuś aby zepsuł ach szkoda gadać). Koło zamachowe w zasadzie powinno być wymienione choć piła będzie chodziła (brak wyważenia może przyśpieszać zużycie łożysk itp.). Nie wiem po co rozebrałeś gaźnik. Uszczelniacze i tłok tylko oryginał jeżeli...
Na dniach rozbiorę gaźnik i sprawdzę te elementy.
A może by tak zacząć od rozebrania gaźnika i sprawdzenia co faktycznie jest przyczyną, a nie gdybać co to by mogło być? Wyjęcie gaźnika w tym modelu to 10, góra 15 minut. Odkręcić osłonę gaźnika, odkręcić pokrywę filtra powietrza, następnie dwie śruby M6 na PH3 mocujące filtr powietrza, potem odkręcenie i zdjęcie gaźnika z króćca. Przypominam że nie...
Przewód wymien jeśli sztukawany, nie tolerujemy takich rzeczy. Sprawdz szczelność, szczególnie po rozebraniu gaźnika. W jaki sposób ustawiałeś gaźnik?
Przyczyną zalewania może być tylko słaba iskra lub nadmiara paliwa. Jeśli układ zapłonowy i gaźnik jest OK to jest to trochę dziwne. Na Twoim miejscu jescze raz bym rozebrał gaźnik i dokładnie wszystko sprawdził. Może nie dokręciłeś dyszy lub innej części i od drgań poluzowała. Jak byłem nowym użytkownikiem Simka. a było to jakieś 15 lat temu to też...
Witam. Wyczyściłeś dysze paliwowe w gaźniku. Najlepiej cały gaźnik rozebrać i całość dokładnie przeczyścić a nie tylko jeden element.
No to jak chodzila to kupić piastę rozebrać gaźnik wyczyścić i jak nie staneły pierścienie będzie chodziła.
Moim zdaniem silnik dostaje za mało paliwa. mogę kosić na pozycji Start, czyli z ssaniem Trudno się odnieść do zakresu i jakości prac w stwierdzeniu: Wziąłem wyczyściłem wszystko co można ale sugerowałbym ponowne przeczyszczenie układu paliwowego. 1/ zdjąć wężyk paliwa przed kranikiem i obserwować wygląd strumienia paliwa; 2/ rozebrać kranik paliwa...
dzisiaj podczas jazdy zauważyłem że leci mi paliwo z gaźnika i to ostro ale... byłem blisko domu i rozebrałem gaźnik sprawdziłem wszystko oki. podgiąłem nóżki od pływaka i przeszło
Ten sam problem dotyczy MS 181 i MS 211 to bliźniacze konstrukcje - wiem bo prowadzę serwis STIHL. Ustawienia fabryczne gaźnika tzn? W tych modelach często do wymiany jest zestaw tłoka pompy w gaźniku. Wiąże się to z rozebraniem osi gaźnika i wymycia kanału w którym pracuje. Ogólnie same części tzn. membrany + tłoczek kosztują połowę gaźnika. Jak kolega...
Zatkany gaźnik - trzeba rozebrać, wymyć, przedmuchać. Przerabiałem temat, trzeba dokładnie, tak jak kolega napisał, wyczyścić gaźnik.
właśnie rozebrałem gaźnik i pierwsze co zauważyłem, to że jedna z dysz wykreciła się do połowy, poza tym wypucowałem wszystko od a do z. jutro sprawdze ten tłumik, bo ostatnio po tym moim kręceniu przy gaźniku jak odpaliłem to aż na czarno ciekło z tłumika i może faktycznie się przypchał,
Cześć, A to mnie zaskoczyłeś, oryginalny gaźnik to jednak japoński Walbro. U mnie objawy były podobne, rozebrałem gaźnik (i leżał sobie dwa lata), wymieniłem membrany, wszystko, co byłem w stanie, wyczyściłem i teraz w miarę śmiga — potrzebna jeszcze jest regulacja. Po regulacji wyjdzie, czy na pewno wszystko jest OK i czy wypluwa mieszankę na filtr...
Rozebrałem gaźnik w drobny mak, zdjęcie poniżej
To zostaje jeszcze raz rozebrać gaźnik i przeczyścić/ przedmuchać co się da oraz sprawdzić szczelność połączenia gaźnika do króćca cylindra.
filtr powietrza wymieniłem,świecę,w filtrze paliwa praktycznie nie było przelotu zbiornik paliwa też wyczyściłem ze syfów.Wymieniłem też przewody paliwowe całe były sparciałe .Gaźnika nie rozbierałem boję się ,że nie dostane uszczelek w serwisie i traktorek będzie uziemiony.Wyregulowałem gaźnik trochę pomogło teraz ssanie jest wyłączone ale od czasu...
Rozebrałem gaźnik. Usunąłem wszystkie usterki zgodnie z tym jak powyżej opisałem. Pilarka działa jak nowa. Problem rozwiązany. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam Czesław
Trzeba rozebrać i porządnie wyczyścić gaźnik.
Zaciął się zaworek, utonął pływak przyczyn może być dużo tak czy tak gaźnik trzeba rozebrać.
Wczoraj jeszcze raz rozebrałem gaźnik wypłukałem wszystko,benzyną ekstrakcyjną i przedmuchałem kompresorem,po złożeniu odpalił pochodził z 4-5 min na wolnych a po przekręceniu manetki zgasł i już więcej nie odpalił...
Witam mam problem z założeniem iglicy rozebrałem gaźnik dla tego że quad słabo wchodził na obroty, ale to nie ważne gaźnik wyczyściłem zamontowałem i założyłem iglice i gdy odpaliłem quada to był na maksymalnych obrotach prosze o pomoc !!! (at)ElektrodaBot (bota oznaczam bo może coś powie) Marka chinol asix muddy 125 4t
Odpal agregat rozgrzej go porządnie podłączając jaką suszarke czy coś. Odłącz obciążenie. Wkręć tą śrubkę pod skosem do oporu ( z wyczuciem oczywiście, pół obrotu przed ukręceniem:-) ). Drugą śrubę regulacyjną wkręć też do oporu, przyduś do niej przepustnice gaźnika, agregat powinien zmniejszyć obroty. Tak trzymając wykręcaj śrubke podpierającą przepustnice...
Dzięki za odpowiedź. Traktorek stał podobno 2 lata nieużywany, acz przy zakupie właściciel odpalał go bez problemu, więc wszystko możliwe. Dziwne to trochę, bo w gaźniku w komorze pływakowej paliwo jest, a jak wciskam ten dzynks przy gaźniku, to po chwili wylewa się górą. Ale postanowiłem pójść tym właśnie tropem - rozebrałem zbiornik paliwa, wyczyściłem...
OK, tak zrobię, a później spróbuję rozebrać gaźnik. Dzięki.
Trzeba rozebrać gaźnik i pokazać jak to wygląda"z drugiej strony", jeśli tam jest ok to dysza zaworowa jest prawdopodobnie za krótka.
Witam! Wyjąć gaźnik,rozebrać ,wyczyścić,sprawdzić drożność dyszy wolnych obrotów,przy okazji ustawić prawidłowy poziom paliwa regulowany pływakiem(pływak też sprawdzić na szczelność,bo jak nabierze paliwa,to nie domyka zaworka i silnik się zalewa).
Witam. Sprawdziłem w pile pierścienie uszczelniające oraz śruby na misie korbowej - ok. Założyłem gaźnik od innej piły MS180 i pila śmiga jak nowa. Rozebrałem gaźnik na części pierwsze i zanurzyłem go na kilka godzin w benzynie. Po wyjęciu znalazłem przyczynę. W gaźniku znajdują się dwie płytki zamykające. Jedną z nich była prawie całkowici odklejona....
Witam! Rozebrałem gaźnik i po prostu złożyłem nie zauważyłem jakiś konkretnych wad. Silnik odpalił, ale nie wchodzi na obroty a elektroda w świecy zrobiła cię czarna (a była czyściutka) jest okopcona. Czyli za bogata mieszanka? Choć nie regulowałem żadnych dysz. Czy może to być że zawiesza się iglica z membraną? Dziś jak uda mi się, to rozbiorę gaźnik...
Wiesz co kolego. Miałem rozebrać gaźnik żeby przeczyścić może bo jak kupiłem nowego to nie czyściłem. Noi pokorcilo mnie sprawdzić iglice i okazało się że iglica była ustawiona na 2 zębie od dołu a nie na środku. Przestawiłem na środek i jak jadę jest wszystko okej już. Tylko przy wkręcaniu takie coś jest ale jak jadę już wogóle nie dławi. Motorower...
Witam, posiadam peugeota vivacity 2T. Problem z nim jest taki, że po wyczyszczeniu gaźnika skuter zapala ładnie, ma moc, lecz po przejechaniu się parę metrów z odprowadzenia paliwa na samym dole gaźnika wylatuje paliwo i skuter gaśnie. Rozebrałem gaźnik już 2. raz, wyczyściłem wszystko dokładnie i nadal to samo. Ta śrubka od odprowadzenia również dokręcona...
Witam. trzeba rozebrać ten gaźnik w drobny mak i dokładnie go wyczyścić każdy kanał, każdą dysze Po wyczyszczeniu i złożeniu śrube-Iglice od składu mieszanki wkręcić do końca i wykręcić ją na około 1,5 obrotu wyregulwać zawory Ssący i wydechowy najlepiej na 0.07 - 0.08mm Świece zapłonową wymienić trzeba na nową, tylko dobrej jakości np. NGK lub DENSO...
Problem rozwiązany.... Ponownie rozebraliśmy gaźnik na części pierwsze i po kolei jeszcze raz przedzwoniliśmy wszystkie dysze i kanały sprayem do czyszczenia gaźników. Widać gdzieś w którymś kanale siedział jeszcze jakiś paproch. Pierwszy raz wymagał pomocy plaka ale teraz odpala już sam. Pozdrawiam
Najpierw proponuje rozebrać gaźnik i go wyczyścić. Potem ustawić. Niebieski dym to raczej ochota silnika na olej. Czarny dym to za dużo paliwa.
Witam, rozebrałem gaźnik, wyczyściłem, przedmuchałem i jest ok serdeczne dzięki koledzy, pozdrawiam.
Zapewne źle wyregulowany gaźnik, lub zapchana dysza. Rozebrać gaźnik, sprawdzić stan, wyczyścić, złożyć wyregulować. Instrukcje jak regulować piłę uniwersalne, dostępne w internecie.
Dokładnie tak jak mówi Rycho T - gaźnik do rozebrania i przedmuchania sprężonym powietrzem - maiłem ten sam problem i to pomogło. Filtr też jednocześnie wymieniłem na nowy.
Też tak myślę, wypala to, co dostał, więc moim zdaniem wina gaźnika, tylko nie wiem, co jest drożne, wszystko jest w komplecie. Dodano po 5 Romet 205 teraz nie odpala nie wiem dlaczego postanowiłem rozebrać gaźnik przeczyściłem go mocząc w benzynie i czyszcząc pędzlem a także za pomocą takich wibracji wszystko przeczyściłem i dalej nie a i jeszcze wkropilem...
U mnie sytuacja opanowana. Zrobiłem analize spalin i okazało się że za bogata mieszanka. Jeszcze raz rozebrałem gaźnik (podmieniany był na taki z alegro za 77zł i kicha) wyczyściłem jeszcze raz dysze, wlałem dodatek do czyszczenia układu paliwa. Zaczął się wkręcać i problem ustąpił.
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
Dobrze dzk za odp jutro rozbiorę gaźnik i wyczyszczę .
Coś czuję że oddam sprzęt do serwisu. Nie mam za bardzo czasu na zabawę. Jeszcze rozbiorę gaźnik, przeczyszczę. A na regulacje zaworow komuś go oddam.
Pływak się zawiesił rozebrać gaźnik i wyczyścić ,czasami pomaga postukanie w gaźnik.
Musisz rozebrać gaźnik i sprawdzić pływak. Przy okazji wyczyść gaźnik.
Nie. Jazda po zwykłej trawie. Dość gęstej, ale trawie. Mogę rozebrać gaźnik dla pewności - czegoś konkretnego szukać jeśli chodzi o uszkodzenia?
W tych piłach gaźnik jest upaskudzony uszczelniaczem który potrafi sie oderwać i przytkać dyszę trzeba rozebrać gaźnik oczyścić go z pozostałości uszczelaniacza i będzie ok, miałem to samo w swojej
Rozebrałem gaźnik - już chyba 3 albo 4 raz. Dla pewności wymieniłem wszystkie części na nówki które dostałem razem z chinskim zamiennikiem (w zasadzie niby zamiennik ale logotyp na starym gaźniku to ta sama firma co na ali sprzedaje te gaźniki - "zama" czy coś takiego). Niestety zachowuje się tak samo jak wcześniej :(
Trzeba sprawdzić iskrę czy jest dostatecznie mocna. Jeżeli iskra ok to rozebrać gaźnik. Może coś się odkręciło lub odczepiło. Skoro niedawno był czyszczony może to być jego wina.
Witaj. Po długim czasie nie używania kosy należy rozebrać gaźnik i wymienić uszczelki + membranę pompującą. Koszt kompletu naprawczego zależy od sklepu od 15 do 20 zł. Pozdrawiam
Na wolnych chodzi bardzo dobrze. Podkręcić go śrubą od mieszanki czy jeszcze raz rozebrać gaźnik i sprawdzić pływak? Czy pompa paliwa?
Ok, zostałem (przez okoliczności) zmuszony do rozebrania gaźnika w celu jego odetkania... No więc, to jest tak, że jedno rozwidlenie wężyka ma połączenie z dołem komory pływakowej, a drugie z górą. Dolna część jest zamknięta zaworkiem w postaci śrubki, a górna część jest otwarta (więc pełni rolę odpowietrznika).
Ja bym zaczął od rozebrania gaźników, wyczyścił je, sprawdził poziom paliwa w komorach. Ewentualna druga opcja to źle dobrane świece zapłonowe (zła wartość cieplna).
Niema co gdybać tylko, rozebrać gaźnik, przeczyścić, jeżeli to jeszcze będzie możliwe, sprawdzić membrany (mogły ulec uszkodzeniu) a przede wszystkim wykonać próbę z wlaniem niewielkiej ilości paliwa bezpośrednio do cylindra. Jeżeli silnik odpali to, problem z gaźnikiem, może się nawet okazać że trzeba go będzie wymienić.
Tak jak pisał leonov: najpierw pokręć wałem czy nie złapało pierścieni, ale jak stało w suchym pod dachem to pewnie nie, zapewne trzeba będzie rozebrać, wymyć i przedmuchać gaźnik, kranik, zbiornik paliwa, może się też okazać, że simeringi wału stwardniały i przepuszczają, wtedy ciężko będzie odpalić albo i wcale nie odpali - dobrze było by je wymienić
Rozebrać gaźnik, sprawdzić pływak i zaworek. Masz napisane kilka razy a jakoś to ignorujesz. Chyba że się boisz że zepsujesz to też było napisane, oddaj komuś kto się tym zajmuje.
Witam Otrzymałem w spadku uszkodzoną piłę. Piła nie odpala, dzisiaj rozebrałem, były urwane przewody od włacznika zalutowałem postanowiłem spróbować nadal bez efektu. Następnie rozebrałem gaźnik który przeczyściłem siteczko było zapchane. śruby H i L ustawiłem na fabryczne czyli max dokrecenie i jeden obrót w lewo Efek jest taki ze jak wleję troszkę...
Świeca wymieniona, żadnych przebić nie widzę. Spróbuję jeszcze raz rozebrać gaźnik i dobrze go przedmuchać jak nie pomoże to chyba wymiana na nowy.
zablokowany zawór iglicowy, zawieszony pływak no właśnie zapewne to może być to . Właśnie rozebrałem gaźnik, pływak niby normalnie działa, dysze też nie przytkane, ale ostatnio dochodzi tylko do 5 tysięcy obrotów manetka do końca a on nadal tylko 5 tys i więcej nie a jak się puści to spadnie do 3,5-4 tysięcy i gaśnie
O luzach zaworowych pisałem, że są sprawdzone i są ok. A szczelność dolotu, jak mam sprawdzić? Gdy był gaźnik zakładany, to na nowych uszczelkach. Dodatkowo zrobiłem test, że gdy tak kulał, to psikałem plakiem, by właśnie taką nieszczelność znaleźć. Nie jest to może jakieś fachowe rozwiązanie, ale zawsze coś. Niestety nie dało to poprawy. Dodano po...
Ja kiedyś też przy remoncie kosy rozebrałem gaźnik (który był dobry) do czyszczenia i to był mój błąd. Walczyłem z nim długo aż kupiłem nowy.
Wygląda jak by zaworek iglicowy w komorze pływakowej nie zamykał paliwa i przepełniał komorę pływakową - odkręć miseczkę komory pływakowej (jeśli to jest rozbieralne, bo nie widziałem takiego gaźnika B&S) i sprawdź. Rozebrałem gaźnik. Zawór iglicowy wygląda ok. Sprawdziłem i nie przepuszcza po zamknięciu. Pływak też cały. Pozostałe elementy rozbieralne...
rozebrałem gaźnik na czynniki pierwsze i go dokładnie wyczyściłem. pomogło jak ręką odjął. Auto śmiga nie szarpie i nie przerywa
ok, rozbiorę gaźnik jutro i zobaczę czy czasem coś nie jest sypnięte. membranę mam z tego poprzedniego gaźnika, a tamta sprawna jest.
Witam. Po kilkumiesięcznym postoju samochód ciężko pali, nieraz nie odpala wcale. Odpala po wstrzyknięciu paliwa w gardziel. Jeśli już odpali jeździ dobrze. Rozebrałem gaźnik, dysza główna była zalepiona nagarem, wyczyściłem wszystko co mogłem, skręciłem na nowych uszczelkach, nadal to samo. Potrzebuję jakieś informacje co do regulacji gaźnika, jest...
No ja postaram się dzisiaj jeszcze rozebrać gaźnik. Podczas wymiany igicy (ok. 2 lata temu nic nie regulowałem, złożyłem wszystko tak jak było). W sumie też nie powiem czy czasami ten problem nie pojawił się już wtedy. Dodano po 2 A paliwo lało się niemiłosiernie w garażu jak kosiarka stała. Powodem była odkrzywiona główka iglicy.
częściej przecierają się o dno komory pływaki, o preparatach dolewanych do baku mam mierne zdanie - na tę okazje zamiast preparat lepiej kupić komplet uszczelek i rozebrać gaźnik i zrobić go porządnie
Witam. Gaźnik do rozebrania wyczyszczenia.
Wyczyść filtr powietrza, rozbierz gaźnik i wyczyść 2 dysze, powinno pomoc
A więc jeszcze raz rozebrałem gaźnik, według jednego z kolegów, już go rozregulowałem więc pomyślałem że więcej nie da się zepsuć. Tym razem jednak dostałem się do dysz i wypłukałem je płynem do czyszczenia gaźników a następnie przedmuchałem powietrzem. Jednocześnie wymieniłem świecę. No i urządzenie zapaliło od drugiego szarpnięcia, co lepsze po wyłączeniu...
Membrany to ostatnia rzecz jaka pada w tym gaźniku. Faktem jest że powinno się je wymienić po każdym rozebraniu gaźnika bo przez jakiś czas po złożeniu zanim się na nowo nie ułożą nie chodzą prawidłowo, ale te są dobre. Tabasco daj fotki korpusu gaźnika od strony przepustnicy bo problem jest gdzie indziej.
Już rozebrałem gaźnik i było tam trochę syfu czarnego niedużo, ale kto wie. Sprawdzałem też iglicę od ssania i ją przeczyściłem. Jutro wszystko złożę i zobaczymy, a coś jeszcze może być?
Rozebrałem cały gaźnik. Zdjąłem membrany, wykręciłem dyszę, przedmuchałem gaźnik sprężonym powietrzem. Nic to nie dało. Może wymiana membran pomoże. Nie wiem.
Nie. Gdyby był nieszczelny odpowietrznik, to by po prostu paliwo się wylewało po odwróceniu kosy „do góry nogami” (pozycja do wymiany narzędzia tnącego, ale o tym w instrukcjach nie piszą, jedynie Stihel). Zależy jeszcze czy jest zaworek tylko na podciśnienie (malutki gumowy „lejek”) czy także na nadciśnienie (gumka „z grzybkiem” jak z primera). Stihel...
cześć. Mam pytanie ogólne jak powinno się regulować gaźniki po rozebraniu na części pierwsze i poskładaniu od czego zacząć . Mam problem z synchronizacją bo nie wiem czy regulować przepustnice tak żeby podcisnienie bylo jak najwyższe czy jak najniższe i jak ma być ustawiona śruba wolnych obrotów regulacji. Nie wiem też jak wyregulować mieszankę. Motocykl...
Rozebrać gaźnik, wyczyścić, sprawdzić stan poszczególnych elementów gaźnika i porządnie wyregulować.Sposób regulacji był już kilkakrotnie opisany na forum. Popatrz też czy nie łapie tzw. lewego powietrza.
Rozebrałem gaźnik i okazało się, że spadła iglica z przepustnicy. Wpiąłem nową i problem zniknął. Znowu mogę cieszyć się z jazdy. Dziękuję wszystkim za pomoc. Uważam temat za zamknięty. Pozdrawiam wszystkich.
Witam. W celu przeczyszczenia rozebrałam gaźnik Nikki. Teraz jest czyściutki, ale podczas rozbiórki, z gaźnika wyleciała dysza. No i nie mogę tej dyszy do niczego przypasować, czyżby jeszcze coś się zagubiło? Proszę o pomoc, w załączeniu fotka.
zawiozłem do gościa który jest drwalem i na co dzień z piłami jest na ty rozebrał gaźnik i stwierdził ze membramki całe. zmienił węzyk co powietrze z cylindra do gaźnika prowadzi ale bez zmian
Hej, rozebrałem gaźnik w celu wyczyszczenia go, złożyłem na nowo i pojawił się problem, skuter odpala za pierwszym razem, ale gaśnie gdy dodaje mu gazu? o co moze chodzic, co moglem zle zrobic przy skladaniu, pomysly?
A platynki mogą być przyczyną? Iglica ustawiona na środkowy rowek. Zauważyłem jeszcze, że paliwo dostaje się do gumowego łącznika pomiędzy gaźnikiem a filtrem paliwa. Nim przestał odpalać regulowałem gaźnik śrubami i zrobiłem 33 km. Odstawiłem motor na tydzień i brak iskry. Wymieniłem cewkę, przewód WN. świecę, a na końcu cewkę. Po tych zabiegach iskra...
przepustnica zmienia swoje położenie z zmianą "gazu" problemem chyba nie jest regulacja gaźnika (regulowałem wszystkim bez efektu) może rozebrać gaźnik wyczyścić wymienić dysze ( regulator obrotów - dźwignia z boku silnika połączona cięgnami z przepustnicą gaźnika)
u mnie pomogło rozebranie gaźnika i ponowne jego złożenie, oczywiście każdy element przedmuchałem sprężonym powietrzem. Mój VW ma gaźnik podciśnieniowy. Wątpię żeby w oplu był podobnej budowy.
Rozbierz gaźnik, pewnie dużo syfu i dźwignia iglicy nie odbija.
Rozebrałem gaźnik do 1 śrubki. Ustawiłem pływak na 10mm wg serwisówki. Wyczyściłem sitko w gaźniku. Filtr paliwa nie podmieniany ale jak zdejmę wąż z gaźnika to leci mocno. Sprawdzałem też zawory i są ok. Świeca okopcona na czarno.
Widziałem film z takimi samymi falowaniami tej kosiarki, pomogło czyszczenie całego gaźnika. Więc i tą kosiarkę widzę to czeka, czyszczenie oraz nowe uszczelki, gaźnik-dolot, gaźnik-filtr. No chyba że winny jest sam regulator, ten języczek co faluje na gaźniku? Jak widać na filmie. Czy po rozebraniu gaźnika i wykręceniu dysz trzeba później ustawiać...
Witam ponownie. Więc tak, rozebrałem gaźnik, sprawdziłem jeszcze raz i niby wszystko OK... Uszczelka też niby dobrze przylegała, ale zrobiłem jak pisałeś, dołożyłem drugą... "Drugą" to może za dużo powiedziane, bo nie miałem już kolejnej uszczelki, ale dawniej jak trzeba było uszczelkę do motoru, to nikt nie jechał do sklepu, tylko wycinało się z tektury....
gaźnik kosiarka gaźnik kosiarka rozebrać rozebrać regeneracja głośników rozebrać rozebrać regeneracja głośnik
przelacza benzyne mikrofon otoczenia arduino sterownik zgrzewarki
katalog tranzystorów radzieckich epson pompa
Laptop po zwarciu nie włącza się - diagnostyka i naprawa Realizacja układu kombinacyjnego z demultiplekserem 1:8