Witam, pewnie już sobie poradziłeś z rozebraniem tego kluczyka, ale jeśli ktoś jeszcze nie wie jak rozebrać kluczyk nie uszkadzając go to dodam, że należy włożyć śrubokręt do otworu na kółko (bądź smycz) i go przechylić. Dodatkowo zamieszczam link do filmiku, na którym wszystko widać: http://www.youtube.com/watch?feature=pla...
czesc, i co udalo sie? mam podobny problem... daj znac:)
można też rozebrać kluczyk
Witam mam coś takiego w domu. jeśli to jest odrazu z kluczykiem sprężynowym po naciśnięciu guzika, to musisz delikatnie podważyc na środku obudowę. jest ona klejona jakimś słabym klejem. Da się rozebrać i potem złozyc na wcisk. Jak byś chciał cała taka płytkę z breloka to mam jedną. Pozdrawiam PS. poszykuję scalaka TEA 5500.
Zwykła zarówka, pod przyciskiem ze znaczkiem opla jest bateryjka. Klucz rozbiera sie prosto, rozpaławiasz, baba sobie nawet poradzi.
Kluczyk w lewym górnym rogu oznacza pytanie o hasło do tego co jest koło kluczyka. Czyli tam może być symbol kompa alba twardziela.
Jak masz kluczyk rozbierany to wtedy wyciągasz taką malutką kosteczkę i przekładasz ale twój ze zdjęcia wygląda ze jest cały zalany plastikiem w takim przypadku koleś dorabiający ci kluczyk dorabia taki sam jak twój z wbudowanym ekspanderem i tylko kopiuje kod z twojego kluczyka i wgrywa do pustego ekspandera w nowym kluczyku. Do Berlingo są kluczyki...
Ja wymieniam cały komplet, bo zazwyczaj nie da się rozebrać na skutek "korozji" itp... Te wszystkie elementy kosztują grosze a będzie działać.
Wkładka zamka uszkodzona prawdopodobie. Trzeba rozebrać zamek i cały mechanizm i zobaczyć co puściło.
Witam. Peugeot C8 rocznik 2008. Potrzebuję dobrać odpowiednia płytkę z elektronika 2 przyciskowa. Po Vinie wychodzi ze kompletny kluczyk ma oznaczenia 649091 lub 014593 Delphi. Może ktoś wie jaka to płytka? Klient jest z daleka a boi się rozebrać kluczyk.
Jeśli kluczyk nie wchodzi do zamka, lub wchodzi ale się nie przekręca, trzeba strzykawką wtrysnąć ocet, parę razy co kilka godzin. Te zamki są robione z jakiegoś stopu aluminium i jak woda wypłuka smar, bardzo szybko śniedzieją i blokują się. Siłowe próby kończą się połamaniem elementów zamka. Po otwarciu dokładnie trzeba wypłukać wnętrze drzwi. Zamek...
Ha Ha Odkręć ten filterek i dokładnie należy go przedmuchać sprężonym powietrzem za pomocą pistoletu Wkładasz dyszę pistoletu wewnątrz filterka i dmuchaj.Ten filterek jest osadzony w mosiężnej gwintowanej tulejce i tą tulejkę się wraz z filterkiem wykręca.Również mocując obsadę palnika w imadle możesz wykręcić dyszę i po jej wykręceniu kluczykiem imbusowym...
Faktycznie w tych maszynach wyświetla się komunikat C01 a nie CP ale jest to tak czy inaczej silnik główny, który nie ma siły "pokręcić" maszyną, najczęściej przez wywoływaczkę, radzę rozebrać i wyczyścić miedziane tulejki, w które wchodzą trzpienie od ślimaków.Co do tła to zależy czy jest bardzo wyraźne czy kartka jest przepruszona tonerem, na początek...
W obudowie. Trzeba rozebrać kluczyk i sprawdzić.
jesli sie uda to mozesz wyjac sama turbinke ten kremowy element zabezpieczone zawleczka , niestety z tego co widze miales przeciek i wyjecie bedzie bardzo trudne wcisniete jest to na oring ale bardzo ciasno duzo coli czyszczenie i delikatnie wyciagac może obracać nie urzywaj młotka kombinerek ale kluczyk moze cos w rodzaju wieloklina uwazam jednak za...
Witam! siłownik musi byc zamontowany jak najbliżej zamka a jego dźwignia wprostej linii prostopadle do łapki która rygluje zamek bez żadnych ślizgów prowadzących pręt siłownika poza tym jeżeli centralny był zamontowany stosunkowo niedawno to przyczyna tkwi w samym zamku a żeby wyciągnąć wkładkę nie trzeba jej rozwiercać wystarczy zdjąć zabezpieczenie...
Rozgiąć ostrożnie i pomalutku zagniecenie z tyłu przy płytce ze stykami. To jest znal ? Takie podobne do aluminium, tylko bardziej kruche i może się odłamywać. Jak zaczniesz, to zobaczysz jak idzie. Rozebrać to nie problem, trudniej będzie poskładać to do kupy przez powyższe /znal :?: /, żeby się nie rozkładało ponownie. Co w środku jeszcze nie widać,...
na 100% procent jest pod tym emblematem a oderwanie jest wielką sztuką , najlepiej podważyć skalpelem pomagając sobie przy tym gorącym powietrzem (klej łatwiej odpuszcza) Tak prywatnie to dlaczego to robisz bo jeśli chcesz tylko przypasować część mechaniczną to jest specjalny kołek który się wybija aby zmienia cześć wygrawerowaną
Więc można w dość łatwy sposób rozebrać i wyjąć wkład. Kolejność jest następująca. Wyjmujesz płytkę stykową podważając trzy zatrzaski w obudowie stacyjki. Odkręcasz wkręt M4 i wyjmujesz element ze stykami ruchomymi. Uważaj aby nie pogubić kołka ze sprężyną jak i podkładek (sprężynek) falistych. Wyjmujesz wkład bębenkowy poprzez wysunięcie na zewnątrz,...
Chociaż temat jest stary ale jeśli ktoś ma podobny problem podpowiem co można zrobić aby to naprawić i uniknąć takich problemów w przyszłości. stosując mocne białe diody led Pewnego razu na koncercie zauważyłem, że podświetlanie miernika "VU" nie działa w zasadzie nie przeszkadzało mi to ale wczoraj postanowiłem rozebrać wzmacniacz aby to sprawdzić...
Jak poprawnie rozebrać i złożyć kluczyk Mercedesa klasy A W168 z roku 2003. (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot .
To nie wygląda na złamany grot kluczyka. Prawdopodobnie wysunął się z gniazda mocowania. Należy rozebrać obudowę i wsunąć grot w gniazdo. Przedtem trzeba jednak wysunąć kołek ustalający. Ale najlepiej ten kołek wymienić na nowy, bo ten który jest może być już zużyty. https://obrazki.elektroda.pl/3966473600_...
Witam. Na wstępie powiem tylko tyle , jak dla mnie nie warto mordować się z Lucasem Epic w Fiat Doblo 1.9D jak i innych samochodach z tym rozwiązaniem. Kolega szukał i tak auto przestało bezużytecznie dwa lata. Przerobiłem koledze na pompę mechaniczną bodajże dawcą był ford escort 1.8D rok 1992 zwykła linka gazu , z wtyczki na komputerze jak pamiętam...
Autko przyjechało z Francji i niestety posiadam do niego tylko jeden kluczyk, muszę rozebrać przy stacyjce i sprawdzić czy z czytnikiem immo wszystko ok, i jeszcze mam pytanie do Kolegów czy po ewentualnym załączeniu zapłonu pójdzie diagnoza WAS-em ?? czy tlko oryginalny tester Porsche?
a ten CHIP jakiej jest wielkości bo kluczyk mam taki: http://kluczesamochodowe.com/product.php... bo to jedyny klucz z immo jaki mam i jak go uszkodzę to będę miał duży problem
A może nie miał na to czasu ? No faktycznie ,żeby rozebrać pilota to pół dnia roboty .😁
Witam Mam pytanie do zaawansowanych użytkowników. Jak rozebrać kluczyk (scyzoryk) do samochodu Hyundai i30, żeby wymienić bateryjkę? Może ktoś już to robił i wie jak krok po kroku to zrobić?
Witam do zaprogramowania pilot musisz mieć dwa kluczyki jeżeli nie posiadasz to jedn kluczyk do stacyjki i rozbierz drzwi kierowcy(ale chyba i tak musisz rozebrać drzwi bo nie działa wkładka) odkręć zamek i śrubokrętem zamknij i otwórz jeżeli nie wież jak synchronizować pilota to po świętach ci podeśle opis pozdro
Problem z odpaleniem mógł leżeć w immobiliserze, dlatego nie było reakcji na zapłon. W pilocie masz baterię pastylkową jak mniemam? One nawet jak są nowe i dobre to potrzebują parę razy żeby je obciążyć nim się tak jakby wybudzą ze snu. Może problem ustąpi po pewnym czasie a jeśli nie to spróbuj jeszcze raz rozebrać kluczyk i wymienić jeszcze na inną...
Podłączę się do tematu bo widzę że wypowiadają się ludzie dobrze znający kluczyki Mercedesa. Potrzebuję rozebrać kluczyk (rybka) od Vito. Nie wiem jak wyciągnąć z niego płytkę z elektroniką, nie chcę ciągnąć na siłę żeby czegoś nie połamać. Gdyby mógł ktoś podpowiedzieć jak to zrobić to był bym wdzięczny. Szukałem na Gooole ale nie znalazłem.
Witam. Wróciłem z zakupów. Bma do garażu, parę dni później idę zapalić, przekręcam kluczyk a tam nic. Zero reakcji. Kontrolki nie gasną. Pomyślałem immobiliser. INpa w ruch. Błędów brak. Z modułem EWS łączę się normalnie. Widzi on kluczyki. Podstawowy jak i zapasowy. Wszystkie wartości w normie. Blokada zapłonu nie aktywna. Wyczytałem może synchronizacja...
Sam sobie odpowiem na niektóre pytania: Poprzedni właściciel auta dał mi nowo zakupiony zapasowy kluczyk który trzeba zaprogramować (car pass posiadam). Kupiłem sobie op-com china clone (taki sam koszt jak programowanie w ASO, a przy okazji od czasu do czasu zaczytam sobie błędy). Problem w tym, że op-com nie łączy się z silnikiem oraz immo przez co...
Czyli myślisz, że to może być mój kłopot, że wtyczki przeczyścić i powinno być ok? Ja myślałem, że coś pada, że może kluczyk lub antena. Niestety to skuter i żeby się dostać do wtyczek, to trzeba rozebrać połowę motoru, ale trzeba się za to zabrać. Czyli nie ma sensu kupować nowej anteny? Mało jeżdżę, ale ten problem pojawił się w zeszłym roku i wiem,...
Gdy byś był zainteresowany to musiał byś wysłać do mnie wkładkę drzwi i moduł UCH i otrzymasz spowrotem kluczyk gotowy do odpalenia auta,lub samemu rozebrać wkładkę i podać numery z zapadek i odczyt 93c66 z UCH to też zrobię kluczyk do odpalenia auta.
Rozebrać , wyciągnąć wkładkę i usunąć uszkodzone zapadki , a następnie cieszyć się jego działaniem aż do następnej usterki.
W tym roku bardzo prawdopodobne że jest immo. Jak jest to raczej w kluczyku. Spróbuj rozebrać kluczyk jak jest immo to będzie w nim taka malutka kostka. Chyba że Ci kiedyś kluczyk upadł i kosteczka wypadła:)
nie wiem jak jest w roczniku 2005,ja mam starsza wersje 2002r. FL .u mnie są 2 szt.bat.(CR2016;3V;Lithium),zwykły kluczyk,nie scyzoryk.musisz poszperać na necie,zadzwoń do ASO Seata i sie dowiedz,lub spróbuj sam rozebrać kluczyk.Powodzenia!
Proszę o pomoc- jak mam wymontować stacyjkę w A Klasie i na co mam uważać. W stacyjce najczęściej pada wkładka stacyjki czyli tzw bębenek lub kostka stacyjki. Zarówno bębenek jak i kostka mają zbliżone ceny po około 60zł. Żeby wymienić bębenek wystarczy włożyć kluczyk, przekręcić kluczyk w położenie 2 a następnie przekręcić pierścień w prawo lub w...
https://obrazki.elektroda.pl/8148633900_... Jednym z podstawowych elementów wyposażenia warsztatu każdego majsterkowicza są narzędzia służące do montażu i demontażu urządzeń elektronicznych. Wkrętaki, otwieraki, klucze itp. - zapewne każdy z nas posiada swój zestaw spersonalizowany pod konkretne zastosowania i potrzeby. Jakość wykonania...
Czy ktoś powie mi jaki transponder jest w kluczyku Audi A6 z 98r. Kluczyk scyzoryk, chciałbym dokupić transponder i dopisać. Z tego co kojarze tam chyba jest stałokodowy. Chciałem rozebrać kluczyk i zobaczyć jaki jest transpoder ale nie mogę rozpołowić kluczyka, a niechce czegoś zepsuć.
witam to że po odpaleniu kluczykiem bez pilota samochód odpala z kluczyka z pilotem to najprawdopodobniej jest przypadek. proponuję rozebrać kluczyk z pilotem i dokładnie go obejrzeć. szukamy pęknięć. Uwaga! na drobne części by nie poginęły.
Jeśli masz jeden kluczyk z pilotem to musisz rozebrać kluczyk. Moduł sterowania na podczerwień wyciągnąć a w kluczyku ma zostać moduł immobilajzera. I zrobić podaną sekwencję wciskając klawisze w wymontowanym module podczerwieni. Kilka razy tak robiłem i działało.
Jasne jasne. Problem rozpoczął się po wyciągnięciu zespołu przełączników w celu naprawy wajchy od kierunkowskazów ( cały czas opadała i załączał się lewy kierunkowskaz). Jak wiadomo trzeba było wszystko rozebrać na części pierwsze więc i płytka ze środka została wyciągnięta. Nikt nic nie gmerał przy niej. Zostały tylko wyciągnięte kostki i odczepione...
Witam! Ja miałem to samo sprawa polegała na zmianie położenia rezonatora który znajduje się w kluczyku (imobilaizer) jeśli się obluzował to przy wstrząśnięciu kluczykiem będzie zmieniał swoje położenie. Trzeba rozebrać kluczyk po przez rozsunięcie jego w połowie i osadzić rezonator na swoim miejscu. Sprawa banalnie prosta napewno sobie poradzisz. Jedna...
Miałem kiedyś taki problem . Winny był kluczyk coś w środku się urwało na internecie znalazłem post jak rozebrać i naprawić to uszkodzenie.trzeba było przylutować i po sprawie.Gość pisał ze to częsta usterka jak kluczyk upada.
Chodzi o sam pilot i dodanie go do modułu 1C0 962 258 N W aucie jest moduł 1C0 962 258 N. Czy jest pasujący do niego kluczyk scyzoryk Czyli masz ten moduł i do niego szukasz płytkę pilota do kluczyków -najlepiej rozebrać istniejący kluczyk i odczytać symbol z niego pisze na oryginalnej obudowie plastiku (jak rozłożysz pilot) lub na płytce. Ale jak...
Przyłóż kluczyk do głowy i sprawdź różnicę w odległości. Ty sobie przyłóż głowę do ściany i sprawdź czy nie ma szans żeby mocnym uderzeniem coś jeszcze z Ciebie wyciągnąć. Po co komentujesz jak nie masz nic mądrego do napisania? Nie zaśmiecaj innym oczu swoją głupotą. Trzeba sprawdzić pod komputerem czy sterownik nie wywala jakichś błędów, jeśli tak...
Zamek odbija bo pewnie widzi niezamknięte drzwi. Trzeba je rozebrać i zobaczyć.
Zakodować ten kluczyk to 10 minut roboty , czytasz pin i kodujesz . Żeby wyłączyć możliwe ze trzeba wyjąc sterownik silnika z podszybia rozebrać przeczytać i przeprogramować i wtedy byle ćpun ze śrubokrętem buchnie auto i pojedzie . Jakie to zabezpieczenie jednak jest . Immo usuwają ci co nie potrafią dopisać klucza , czy zakodować sterownika . Jeśli...
albo rozbierz kluczyk i zobacz czy jest transponder
kluczyk mercedes rozebrać kluczyk mercedes kluczyk rozebrać rozebrać kluczyk vectra
klaudia wzmacniacz zmywarka plaszcz wodny ekspres krups konserwacja
instalacja odgromowa xsara clima
Niedziałające przyciski w okapie Mastercook - przyczyny i rozwiązania Porównanie wzmacniaczy Sony TA-F690ES i TA-F770ES