Więc tak. Po pierwsze to jest kod B2966 i taki błąd ma chyba połowa wyprodukowanych tych opli - moja sugestia nie przejmuj się tym skoro wszystko działa - ignoruj! A z moich doświadczeń wynika, że wina jest w oprogramowaniu, które jest bardzo czułe na wahania napięcia w instalacji. Co to oznacza, ano jeśli w układzie elektrycznym będziesz miał ciągle...
A czy odkręciłeś śrubę mocującą wkładkę od czoła drzwi? Jeżeli tak, to następnie powinieneś tak próbować kręcić gałką (delikatnie) aby ruchoma cześć wkładki schowała się w nią. Wtedy postaraj się wyciągnąć w stronę gałki.
Przerabiałem to. W tym aucie przy takim problemie najczęściej pada mikroprzełącznik(zawęglają się styki ) w zamku zespolonym w konkretnych dzwiach. Proponuje wymontować zamek z drzwi rozebrać całość odnależć przełącznik(albo go wymienić albo rozkleić i przeczyścić) i musi działać. Oczywiście warunkiem jest sprawna przelotka w drzwiach.
Musisz rozebrać maskownice panelu drzwi -zobaczyć złączki od sterownika zasilania zamka -przelutować - sprawdzić kostkę sterowania szyb i zamków w tych drzwiach -wejść w vag obd -zobaczyć stan sterownia zamkami jak jest zakodowany W niektórych modelach byl taki wariant iż po awarii zamka to po wlaczeniu centralki jeden zamek było odblokowany i trzeba...
Możliwe , że zamek jest mocno zabrudzony lub coś się wyłamało na ryglowaniu , spróbuj spryskać zamek i klamkę od środka ( przy otwartej szybie wciśnij wężyk w kierunku zamka) jakimś środkiem czyszcząco-smarującym i kilkakrotnie energicznie ręcznie pociągnąć i szybko puścić klamkę , ten sam zabieg przy zew. i wew. może wskoczy jak nie to niestety trzeba...
Raczej mikro styki nie spali,lecz światło nie będzie działać. Przewód może być złamany lecz trzyma się na izolacji.Jak się odpowiednio ułoży przy otwarciu drzwi to działa ,a raz nie.Lecz to moje przypuszczenia,które musisz sprawdzić.Mało prawdopodobne by zamek się uszkodził od jednego zamknięcia drzwi(jego mikrowyłącznik).Jeżeli nic nie znajdziesz,to...
Rozebrać prawy próg aby dostać się do modułu zamka,wypiąć wtyczkę z niego,podać "'na krótko"zasilanie na siłowniki.Padł moduł w pozycji ryglowanie dlatego od środka nie otworzysz i dlatego wszystkie naraz prawdopodobnie.Zdarzały się takie przypadki ale jak wyżej napisałem łatwo otworzyć.Skrajny przypadek to zapieczone wszystkie siłowniki.
centralny zamek jest fabryczny czy uniwersalny ,sprawdż przewody które wchodzą do drzwi czy sie któryś nie przełamał ,jeżeli są dobre to raczej siłownik do wymiany chyba że lubisz majsterkować to może dasz redę go rozebrać i naprawić np przywrócić sprawność styków.
Zamek do wymiany raczej zęby rozebrać n a zaciety m panela trzeba zdjać skasować nit ramy podnośnika szyby poczym odgąć i probowć odblokować zamek, jesze odłącz wczśniej wtycze zamka lub sprobuj nią porszyć poparwaić styki , może zaskoczy.
Musisz wykręcić zamek od strony kierowcy po wyjęciu włóż do niego klucz. Prawdopodobnie pękło zabezpieczenie takie w kształci e podkówki, lub przeskoczyła sprężyna .Kupić tego nie kupisz trzeb poszukać używki. Jak to rozebrać jest na jut... cała zabawa trwa od pol godziny do godziny zależy od wprawy.
Na pierwszy: w drzwiach na wkładce jest zapięty plastikowy przełącznik trzeba go wyjąć rozebrać umyć w wd40 i posmarować wazeliną techniczną i będzie ok . Lub zaśniedziało złącze karoseria drzwi - pokęca się je aby otworzyć i trzeba popsikać wd40 w gniazdo i kilka razy zamknąć i otworzyć . Aby dostać się do włącznika trzeba zdjąć tapicerkę drzwi . Na...
Żeby rozebrać drzwi musisz przez małe plastikowe kapselki (zaznaczone na czerwono) odkręcić mocowanie szyby (i wyjąć ją), odkręcić śruby dookoła blachy, a na koniec odkręcić zamek (śruby gwiazdki). Z tego, co pamiętam, tyle... Roboty trochę jest, ale skoro już zdjąłeś tapicerkę... :) Drzwi w MKIV to marzenie CAManiaka :) - szczelna, sztywna pucha! Nie...
Czy jesteś pewny że prawe drzwi działały i przestały działać bez niczyjej ingerencji? Miałem jakiś zamek w vw ze jak było za mocno naciągnięte cięgno to były podobne objawy. I tak musisz rozebrać drzwi to to sprawdzisz.
Najczęstszym problemem z tymi zamkami jak już pisał powyżej "kida5" jest zabrudzony komutator w silniczku który steruje zamkiem (są dwa silniczki). Ze względu na szczelność konstrukcji, przy normalnym zużyciu szczotek, tworzy się zabrudzenie na komutatorze które "unieruchamia" silniczki sterujące zamkiem. Poniżej kilka zdjęć które powinny pomóc w naprawieniu...
Czyli mam rozebrać zamek i poprawić luty. Zwykła lutownicą dam radę czy trzeba mieć jakąś specjalistyczną?
Witam. Chyba nigdy nie robiłem w takim samochodzie, ale winne są na pewno drzwi kierowcy, dokładnie zamek. Jeżeli nie zamknie się zamek kierowcy, to otwiera resztę drzwi. Trzeba rozebrać drzwi, pościągać wszystkie cięgna z zamka i zobaczyć, czy zamek będzie się zamykał. Jeżeli dalej to samo, to winny zamek raczej nie do naprawienia, ponitowane, kupić...
Dzień dobry! Hotpoint Ariston Aqualtis model AQD1070D 49 EU/B zrobiła brzydki numer. Po załadowaniu bębna i zamknięciu drzwi zamiast zasunąć rygiel drzwi, wyłączyła bezpiecznik B16 (nie ruszyło różnicówki). Po ponownym włączeniu nie zamyka drzwi, zapala na chwilę diodę lock i wywala komunikat "Zamknij drzwi i wciśnij start". Rozebrałem zamek, w środku...
prawdopodobnie masz pękniętą sprężynkę, która odpowiada za docisk zamykania i otwierania zamka. Koszt takiej sprężynki to 1 zł natomiast zła wiadomość to żeby wymienić tą sprężynkę musisz rozebrać drzwi i wyciągnąć zamek oraz go rozebrać. pozdrowienia i powodzenia
Żeby to wyeliminować, to trzeba wyjąć i rozebrać zamek oraz przelutować popękane luty. Ewentualnie wymienić zamek na nowy.
Witam potrzebuję jakiegoś schematu aby rozebrać zamek do drzwi chłodni że względu na zagubienie klucza nadmieniam że klucz zanim został zgubiony na szczęście drzwi zostały otwarte. https://obrazki.elektroda.pl/8297508700_... https://obrazki.elektroda.pl/3682118800_...
Drzwi od środka nie możesz otworzyć bo zamki mają tzw. funkcję Safe Lock. Spróbuj popukać ręką od zewnątrz drzwi w okolicy klamki i jednocześnie otwieraj pilotem , czasem zaskoczy i się otworzy. Jak nie pomoże to pozostaje rozebrać boczek drzwi od wewnątrz i dostanie się do zamka. Potem wymiana na nowy zamek , może być zamiennik. P.s zanim kupisz zamek...
MONTAŻ ELEKTRYCZNYCH SZYB TYLNYCH GOLF VI Potrzebować będziemy: Śrubokręty : TORX T25, T30, Płaski obcinaczki, obcążki, nożyk lub szczypce 4 przewody po 2m każdy Nity + nitownice wiertarkę lub wkrętarkę z wiertłem do odwiercenia starych nitów VCDS Lutownicę, taśmę izolacyjną Części, które potrzebujemy: Podnośniki tylne wraz z wiązką i sterownikami Tapicerki...
Hej (at)60jarek czytałem kilka dni temu Twój temat i tak się biłem z myślami, czy mnie to nie czeka. Wróciłem właśnie z garażu, zamek wymieniony, nie ma błędów w VCDS n adresie 42 i pokrewnych dotyczących tego problemu no chyba, że jutro trochę więcej pojeżdżę i wróci. Prąd spoczynkowy z 1.5A spadł do 200mA ( nowy akumulator ), dalej dużo w tym golfie...
Witam do zaprogramowania pilot musisz mieć dwa kluczyki jeżeli nie posiadasz to jedn kluczyk do stacyjki i rozbierz drzwi kierowcy(ale chyba i tak musisz rozebrać drzwi bo nie działa wkładka) odkręć zamek i śrubokrętem zamknij i otwórz jeżeli nie wież jak synchronizować pilota to po świętach ci podeśle opis pozdro
Najprościej rozebrać drzwi i sprawdzić zasilania na wtyczce zamka. Jeśli sa to zamek do wymiany, jak nie ma sprawdz instalację między karoserią a drzwiami.
To trzeba rozebrać boczek drzwi. Poszukaj dobrze tak się urywaja całkiem przewody w przelotce.
Witam.Mam poważny problem mianowicie w octavii zablokowały sie tylne lewe drzwi.Auto posiada zamek centralny i ele szyby.Nie mogę otworzyć drzwi ani ze środka samochodu ani z zewnątrz.Kiedy steruje pilotem od zamka w tych drzwiach nie słychać żeby pracował silnik.Jak rozebrać zamknięte drzwi?Sprawdzałem przewody które wchodzą do drzwi są ok .Dodam,...
Dostałem się do zamka, ale żadnego mikrostyku tam nie widzę. Domyślam się że trzeba ten zamek rozebrać na części i jest on gdzieś w środku. Nie lepiej będzie jak kupię cały kompletny zamek? Jeszcze na dodatek obecny zamek czasami się nie domyka, więc chyba zdecyduje się na jego wymianę.
Należy rozebrać zamek i przelutować naderwane punkty lutownicze!
Witaj na początek sprawdź stan instalacji przy centralce (czy jest dobre napięcie i przejście do masy), możesz sprawdzić samą centralkę czy nie ma zimnych lutów, innych uszkodzeń, i najważniejsze stan instalacji w listwach progowych i gumowych przelotkach między kabiną a drzwiami a jak nic nie wyjdzie po drodze to trzeba rozebrać drzwi i sprawdzić czy...
Poszukuję krok po kroku jak rozebrać zamek tylnich lewych drzwi w Peugeot 306 kombi 1998 r. lub ewentualnie co może być powodem, że zamek podczas jazdy puszcza, ale nie otwierają się drzwi, lub ciężko je zamknąć podczas postoju.
Witam, Otóż mam problem z drzwiami zewnętrznymi. Od wczoraj nie mogłem otworzyć drzwi poprzez naciśnięcie klamki . Otwarcie drzwi było możliwe poprzez maksymalny obrót klucza - wtedy drzwi sie otwierały. Dzisiaj postanowilem rozebrać zamek, niestety podczas otwarcia zamka parę części wyleciało z mechanizmu. Jakieś porady jak złożyć to wszystko do kupy?
1.Przeczyscic styki w kostce pompki,ewentualnie rozebrać pompkę to sprawdzić stan styków w przekaźnikach. 2.Sprawdzic elektronikę pompki na obecność zimnych lutów. 3. Sprawdzic przewody w wiązce pomiędzy drzwiami a słupkiem drzwi od strony kierowcy czy nie są poprzerywane.
Mam nastepujacy problem w Passacie B5 z 1998 roku. W tylnych lewych drzwiach za kierowcą brak jest podnoszenia szyb, brak swiecenia lampki u dołu drzwi, brak sygnalizacji otwartych drzwi i nie działa centralny zamek w tych drzwiach. Próbowałem rozebrać zamek w tych drzwiach, ale przy braku opuszczania szyby nie jest to mozliwe, aby rozebrać tapicerkę....
Podobny przypadek mieliśmy ostatnio ma warsztacie tylko w Octavii II. Drzwi trzeba było rozebrać od środka, bo kompletnie nie było reakcji na pilota ani na kluczyk. Pomogła wymiana zamka. Wprawdzie w Octavii trochę inaczej jest niż w Passacie, ale styki w zamku mogą mieć już dość. Dzisiaj rano nie mogłem otworzyć auta zamek przymarzł. Popsikałem odmrażaczem...
Honda nie ma siłownika w drzwiach kierowcy. A zamki mają takie gówniane blaszko oporniki , trzeba zamek rozebrać i podłączyć silniczek bezpośrednio bez tego fajansu. Rozbierzesz ,zajarzysz. :)
W drzwiach jest złącze wielostykowe - konkretnie między zawiasami. Jeżeli drzwi były demontowane to może styki są zabrudzone. Rozebrać gniazdo z wtyczką przeczyścić - gorzej na pewno nie będzie. Problem jest tylko jeden -mało tam miejsca na takie czynności.
W takim razie działaj z drzwiami, chyba nawet nie ma co sprawdzać przewodów w gumowej przelotce od drzwi do karoserii, chociaż zawsze możesz to zrobić sprawdzić, czy nie są przerwane.. Opis jak rozebrać drzwi, wymontować zamek drzwi, znajdziesz wszędzie: elektroda, forum miłośników Golfa, czy nawet filmiki ;) Jak dobrać się do mikrostyku w zamku: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
A skąd ci to do głowy przyszło:) nic nie kupuj póki nie namierzysz awarii. Ja ma trochę inny zamek tylko objawy miałem takie jak ty, przeczytaj jeszcze raz mój post, ja sądzę że mikrostyk blokuje się w samym zamku. Ale żeby to wiedzieć to musiał byś rozebrać drzwi i obejrzeć go dokładnie.
Zeby się coś dowiedzieć trzeba rozebrać drzwi i wyciągnąć zamek ,poszukaj na stronie forum passata na pewno znajdziesz demontaż.P
Czemu uparłeś się tak tych odczytów błędów? Jest okazja to naprawić usunąć usterke. Nie przyszło ci do głowy by zajrzeć w bloki pomiarowe? Problem w tym że bloki pomiarowe pokazują prawidłowo w/g mnie. W bloku pomiarowym pokazuje "zaryglowany" i w tym czasie wyskakuje błąd. To nie musi być wina zamka a np. uszkodzonego przewodu pomiędzy zamkiem a sterownikiem...
Coś źle robisz skoro mówisz że od środka można otworzyć a od zewnątrz nie od środka jest sterowanie mechaniczne, a od zewnątrz elektryczne. W tych zamkach tylko centralny zamek jest elektryczny, klamki jedna i druga jest tylko mechaniczna Czytałem o przelutowaniu styków w module, ale niewiem czy to pomoże W Altei, Altei XL, Leonie 1P i autach na platformie...
to, że w Twoim przypadku sprawa dotyczy drzwi pasażera wcale nie oznacza innego problemu niż opisywane, które czytałeś a dot. drzwi kierowcy i nie ma takiej możliwości aby zamykając centralny zamek kluczykiem z drzwi pasażera, zaświeciła się dioda ryglowania w drzwiach kierowcy bo ewidentnie brak jest z drzwi pasażera sygnału sterowania zamykaniem pozostałych...
Te co zapalają lampkę podsufitową. "Krańcówki" nie są tak łatwe do wyjęcia i sprawdzenia jak kiedyś w "maluchu". Teraz znajdują się wewnątrz zamka wewnętrznego drzwi. Trzeba rozebrać tapicerkę drzwi, wyjąć "zamek" i sprawdzić stan przewodów w miejscu przepustu "drzwi - słupek".
Zamek odbija bo pewnie widzi niezamknięte drzwi. Trzeba je rozebrać i zobaczyć.
Uuuuu. Sprawdziłem. Zdjąłem cały boczek. Przejście jest do końca. Muszę rozebrać całe drzwi żeby dobrać się do środka tam gdzie jest zamek z elektroswetem (chyba tak się to pisze) zamek nowy więc może na kostce lub na łączeniu przy kostce. Dzięki. Popołudniu rozbiorę dalej i dam znać. Dzięki. Pozdrawiam.
Należy rozebrać zamek i go dokładnie obejrzeć oraz zlokalizować przyczynę usterki. Zapewne nie jest to elektrozamek tylko zwykły zamek mechaniczny, więc może da się naprawić bez wymiany.
Przerabiałem temat w kilku oplach.Winę ponosi padnięta krańcówka w siłowniku.Niestety trzeba rozebrać drzwi.Zawsze udawało mi sie odblokować drzwi ciągnąc kilkakrotnie za blokade.
Witam Mam problem z moim Sharanem, a mianowicie: 1. Centralny zamek nie otwiera/zamyka drzwi kierowcy po naciśnięciu pilota - trzeba wykonać sekwencję otwórz/zamknij/otwórz aby zamek się otworzył - tak samo odwrotnie przy zamykaniu 2. Nie gaśnie kontrolka na tablicy rozdzielczej od ESP 3. Zegary po wyłączeniu stacyjki zostają na ostatnich wskazaniach...
Witam, dziś udało mi się wyciągnąć zamek z ibizy 6l od prawych drzwi pasażera z przodu i mam pytanie. Zamek na sucho po wyjęciu i podłączeniu do kostki pracuje dobrze, zamyka, otwiera, ma trochę czarny pył przy tych prowadnicach, jak by ocierał, zamontowany z ryglem raz reagował i zamykał i otwierał, czasami zamykał i potrzebował pociągnięcia przez...
Na początek podepnij Vag-a i sprawdź w module komfortu/Centrany Zamek w których drzwiach występuje problem. Aby dostać się do elektroniki w której zapewne są już zimne luty, musisz rozebrać tapicerkę drzwi, odpiąć szybę : - drzwi przednie : zdjąć dwie gumowe okrągłe zaślepki opuścić szybę ok. 5cm do dołu i przykleić ją żeby nie opadłą np. taśmą klejącą...
jak by nie kombinował trzeba rozebrać prawie całe drzwi
Nie,problem to zasyfione szczotki silniczka.Da się to rozebrać i zrobić.Ale roboty z tym tyle że jest to nieopłacalne.Odłącz wiązkę od drzwi i przy okazji sprawdź przewody.Jak nie odbija bez tych drzwi i przewody ok zamawiaj zamek.
Zamek się pewnie zablokował. Do otwarcia w takim przypadku drzwi sprawdza się patent: pukasz z wyczuciem pięścią w drzwi w okolicy zamka jednocześnie otwierając klamką. Musisz później rozebrać zamek i znaleźć przyczynę.
Witam, mi też zdarzyła się taka sama sytuacja prawie cały dzień z tym walczyłem / plusem tego było to że to była niedziela / u mnie w końcu udało się go wyjąć odradzał bym preparaty typu WD i pochodne bo po ich zastosowaniu doszło do tego że nawet zaczął się zacinać pomógł mi odmrażacz do zamków i olej do maszyn do szycia i strzykawka , no i niestety...
Od drzwi kierowcy tez nie działa. Ani kluczykiem od stacyjki ani awaryjnym nie da się otworzyć. Wykręciłem narazie zamek ten od bagażnika. Udało mi się wyjąc ta głowice był jeszcze plastik który trzeba było podważyć i głowica wyleciała. Niestety nie mogę rozebrać bębenka na 2 zdjęciu widać śrube wyglada jak motylkowa niestety nie posiadam takiego klucza...
Rozebrać wszystko dostać się do części elektrycznej rozwalić ją i mechaniczne podkręcić silniczek aż odpuści rygiel.
nie potrzebujesz schematu, tylko chęci do pracy, rozebrać drzwi , wyjąc zamek, rozebrać go i przelutować w nim piny
Nie oznacza to jeszcze uszkodzenia zamka. Może być problem w instalacji. Jeżeli siłownik nie ciągnie do końca to też może pokazać takie błędy. Rozebrać zamek, zobaczyć płytki PCB bo lubią pękać i pękają też luty. Sprawdzić microstyki w zamku czy nie są uszkodzone - trzeba rozebrać siłownik.
No cóż, trzeba rozebrać tapicerkę i szukać w zamku co nie działa.
Aby otworzyć wszystkie drzwi musisz dwa razy przekręcić w lewo kluczyk. Pierwsze przekręcenie otwiera tylko drzwi kierowcy ponowne pozostałe. a gdzie takie rzeczy wyczytałeś ? sterownik centralnego zamka z pewnością nie jest przekodowany, trzeba niestety rozebrać zamek w drzwiach kierowcy i poprawić w nim luty bo to jedyna przyczyna takiego zachowania...
Jeśli wiesz o które drzwi chodzi - to wystarczy rozebrać klamkę i dojście do mikrostyku stoi otworem. Wymiana i powinno być po krzyku.
Wina leży w zamku drzwi kierowcy, wystarczy wyjąć zamek rozebrać wymienić mikrostyki i będzie działać. ale najpierw jeżeli masz vag-a to spróbuj od nowa zakodować zamek z doświadczenia wiem iż nie raz to pomaga. Pozdrawiam
W każdym zamku jest mikro wyłącznik kolega miał uszkodzone tylne drzwi nie zamykały się założyliśmy nowy i dział zaznaczam że bardzo ciężko jest rozebrać zamek trzeba coś tam rozwiercić.
Dzięki za zainteresowanie sprawą. Przeglądałem wypowiedzi na ten temat, ale człowiek zawsze myśli, iż jego kłopot różni się nieco się od innych. Nadto, aby zbędnie nie rozbierać i przy okazji przypadkiem nie uszkodzić jakiegoś detalu lepiej pytać, bo jak ktoś mądry powiedział, kto pyta ten itd.. Dodaję, że przeoczyłem podanie informacji na temat świateł...
kowal1521, sprawa wygląda tak, że skoro otwierają się tylko drzwi kierowcy z kluczyka a zamykają wszystkie to trzeba niestety rozebrać cały boczek drzwi kierowcy i wymontować zamek tych drzwi - nie mylić z wkładką zamka, następnie rozebrać zamek i przelutować na nowo luty na płytce drukowanej tego zamka bo usterka, którą opisujesz świadczy tylko i wyłacznie...
albo zimne luty na zamkach. I tak i tak trzeba rozebrać zamek
Daj przełączniki oświetlenia wnętrza w pozycję, w której powinny lampki się zapalić po otwarciu drzwi a następnie otwórz drzwi i zobacz czy się zapalają oraz czy zapala się lampka ostrzegawcza u dołu otwartych drzwi - jeśli nie to znaczy, że mikrowłącznik przy zamku nie daje sygnału otwarcia drzwi - rozebrać całe wewnętrzne obicie drzwi i wymontować...
Witam,jak mogę doradzić to nie jest warte zachodu! Wymienialiśmy to ostatnio klientowi,tylne drzwi (nie zamykały) Płaciłem 50 zł. szt. w Szczecinie (oczywiście używane) Pzdr.
jak dokładany zamek to pewnie regulacja na drucie a jeśli oryginał to styk w mikrowyłaczniku.Musisz rozebrać drzwi
To musisz rozebrać zamek, żeby go wyczyścić i nasmarować, przy okazji spojrzysz na elektronikę. Proponuję się tym zająć, żeby nie zaciął się na zamkniętych drzwiach, wtedy nie można otworzyć drzwi ani klamką od środka ani od zewnątrz.
Mam problem z zamkiem centralnym w drzwiach od kierowcy ,gdy się zamyka od strony kierowcy to zamykają się aby te drzwi , a jak zamykać od pasażera to zamykają sie wszystkie ,w czym może być problem ,siłownik raczej działa ,gdzieś coś nie łączy czy co ???? .Mam zamiar rozebrać dzwi i popatrzeć ,gdzie mam szukać przyczyny ?????.
Trzeba niestety rozebrać zamki i dokładnie wymyć. No i niestety siłowe otwarcie drzwi od środka
Wczoraj wieczorem rozebrałem kluczyk, Okazało się że odlutował/oderwał się mikro-przełącznik przycisku zamykania. "Nasmarkałem" lutownicą i zamykanie pilotem DZIAŁA! Pierwsza część problemu rozwiązana . Pozostają inne usterki: 1.Brak możliwości zamknięcia kluczem od strony kierowcy (wszystkich zamków -zamek centralny) -Zamykają się tylko drzwi kierowcy....
Rozebrać kasetę zamka i przelutować.Sprawdzic przewod w przelotkach drzwi.podłączyc Vag i odczytac błedy w centralnym zamku.To na początek.
Rozebrać boczek, przesmarować cięgna, zamki.
Witam. Mam problem z tylnym lewym zamkiem. Chodzi o to że jakiś czas temu, zamek przestał reagować na zamykanie i otwieranie. Reszta zamków działa prawidłowo. Pomyślałem że sprawdzę co się dzieje gdyż zaczęło mnie denerwować otwieranie tych drzwi ręcznie. No i rozebrałem. Wymontowałem cały zamek i odłączyłem przewody. We wtyczce są trzy przewody. Podpiąłem...
Do przeglądnięcia wszystkie przelotki w drzwiach.Jeżeli zamek już wariuje to czas na rozebranie każdych drzwi i trzeba zrobić konkretny przegląd bo kłopoty nie miną.Cały moduł komfort jest pod nogami pasażera.Już widać że drzwi przesuwne są uszkodzone bo z nich niema żadnej reakcji.A każde drzwi są masterami.Wymieniałem ostatnio wszystkie siłowniki...
Trzeba rozebrać zamek i sprawdzić wszystkie mikrostyki, jak również wiązkę i przelotke pomiędzy drzwiami a słupkiem.
Nic nie słychać. Próbowałem to rozebrać ale nie nie mogę zdjąć tej blachy co jest pod tapicerką !?? Ten zamek działał dobrze, tylko od paru dni przestał. A jak jet ten siłownik jest zablokowany to da się go naprawić??
Jeśli coś się zmienia podczas zamykania i otwierania to ja bym sprawdzał przejścia na słupku ( przelotka ). Rozebrać tapicerkę i sprawdzać każdy kabel. Sprawdzić wtyczkę łączącą drzwi z wewnętrzną wiązką. Zapewne wilgoć z tego błotka coś zrobiła
Renualt Clio I 91' mojej koleżanki miało tą samą przypadłość. Okazało się że ciężko chodził sam rygiel w drzwiach i trochę przeszkadzał plastik na drzwiach. Wyrabia się ze starości... Najlepiej rozebrać drugie drzwi i porównać czy mechanizmy chodzą tak samo.
czyli żeby się do tego dostać to muszę rozebrać praktycznie całe drzwi ? wymienić to i będzie działało ?
Spróbuje rozebrać zamek w wolnej chwili i zobaczyć w czym problem.
Norma. Zamki do naprawy. Ja np robię to w cenie 80zł/zamek przy wysyłce zamontowanego, 120zł z montażem i demontażem. Można wymienić na nowe podróby ale nie polecam. A już w ogóle nie polecam zakupów używanych na allegro. Naprawa wnętrza + wymiana styku zewnętrznego (tego od lampki) Wymiana micorstyku który kosztuje 5zł nie jest żadnym dla mnie problemem,...
Raczej nie pasuje, jest keylesGO? Trzeba by rozebrać drzwi i sprawdzić co się stało, może silniczek się zablokował. Bo jak jest keylesGO to w zamku są dwa silniczki elektryczne jeden od centralnego i jeden od odmykania drzwi.
podpiąłem się pod wtyczkę nr 2 na moim foto, działa zamykanie i otwieranie drzwi z pilota ale nie zamyka drzwi kierowcy, efekt jest dokładnie taki sam jakbym z kluczyka zamykał auto od strony pasażera, zamykanie z kluczyka od strony kierowcy działa. Czyżby zły pin ?. Spróbuję jeszcze poszukać rozwiązania. Dodano po 3 a może u ojca w samochodzie jest...
witam.podpowiedzi kolegów nie pomogły musisz sam sobie poradzić proponuje przebadać za pomocą miernika co się dzieje na przewodach centralki orginalnei podczas zamykania i otwierania lub rozebrać drzwi kierowcy i odnaleść przewody sterujące zobaczyć w jaki sposób odbywa się sterowanie i wtedy odpowiednio dostosować sterownik na pilota
Ja w tych modelach zawsze doczepiam siłownik SLAVE pod kable prądowe z zamka, a styki zostawiam na oryginalnym zamku. 30 min roboty i zamek zrobiony za koszt 8zł.
Witam. Zablokowały mi sie tylne drzwi w samochodzie (opel astra 1, 93 r. 1.8i). Nie wyskakuje do końca ten kołeczek blokujacy, nie da się go też recznie wyciągnąć a nie chce probować na silę zeby nie uszkodzić. Tak jakby go coś trzymało, blokowało w srodku. Przy otwieraniu centralnego kluczykiem slychać też w tylnim(tym zablokowanym) charakterystyczne...
Witam W aucie drzwi(prawe) tylko zamykają się jak robię to kluczykiem. Jak chce je otworzyć kluczykiem przekręca się "jakby bez oporu" Otwieram je od środka tym "czymś" przy szybie. Wiem że trzeba rozebrać osłonę od środka drzwi lub wyjąć cały zamek. Ja chciałbym się dowiedzieć z waszego doświadczenia co zrobić ? Oraz chciałbym wiedzieć jak np (wyjąć...
Dzięki bardzo, to mi bardzo pomoże. Czyli same styki elektryczne były OK? Ten moduł plastikowy ze stykami daje się przekładać na inny (nowy) zamek? Możesz jeszcze podać jakąś instrukcję jak rozebrać i złożyć nic nie demolując? :D
Miałem podobny przypadek przyczyną było zawilgocenie sterownika dość łatwo go rozebrać i sprawdź czy nie jest zalany -wilgotny
Siłownik się pewnie rozleciał . Wypadało by rozebrać tapicerkę drzwi i obejrzeć .
a nic z centralką? nie wiem, ale z każdym kolejnym dniem potrzebuje więcej prób, żeby zamknąć auto, choć czasem łapie za pierwszym razem i samochód się zamyka co trzeba zrobić żeby rozebrać ewentualnie?
witam wszystkich Kłopoty z moim zamkiem zaczęły sie gdy przyszły mrozy, mianowicie zamek nie chciał zatrzasnąć drzwi lub sie otworzyć a centralka otwierała wszystkie drzwi. Postanowiłem wyjąć zamek rozebrać go i wymyłem rozpuszczalnikiem w środku był stary brud z smarem wd-40.po złożeniu już otwiera sie w mrozy i zamyka, acz kol wiek centralka gdy otworze...
sprawdz ciągłość kabla ... podpiąć należy kolorami ... jak nic niewymyślisz to można rozebrać jeszcze drugie drzwi i sprawdzić jak tam jest podpięte :) Pozdrawiam :)
Witam mam taki problem nie mogę otworzyć tylnych drzwi od zewnątrz w mojej megance z 1999, mam centralny zamek ale "cypek" w nich się podnosi normalnie ale jak próbuje otworzyć od zewnątrz to tak jak by były zamknięte. Od wewnątrz się otwierają normalnie... znaczy otwierały bo zrobiłem najgłupszą możliwą rzecz i sądziłem że to może coś z blokadą na...
tak, jest dokładnie tak jak mówisz kluczykiem mogę zamknąć auto i otworzyć no nic, wygląda na to, że bezwzględnie muszę rozebrać boczek drzwi i dokładnie obejrzeć zamek kabelków nie rozcinałem (chyba, że poprzedni właściciel) dziękuję i pozdrawiam Dodano po 1 norbert w odpowiedzi na twoje pytanie, to kiedy steruję kluczykiem z drzwi pasażera (prawy...
Witam, chciałem podłączyć w mojej Hondzi moduł domykania dwóch szyb, który kupiłem z tej stronki http://www.stig.pl/produkty.php?id_produ... W autku mam dwie szyby elektryczne, centralny zamek działający na wszystkie drzwi, alarm z pilotem (po naciśnięciu przycisku na pilocie uzbraja się alarm i uruchamia się centralny zamek). Tu mam problem...
rozebrać drzwi drzwi rozebrać skoda rozebrać zamek
volvo silnika bosch mikroprzełącznik zmywarka oznaczenie indukcyjność cewka
suszarka siemens iq500 suszarka siemens instrukcja
Audi A4 B6 1.8T AMB - trudności z odpalaniem Mercedes W206 – bezpiecznik i przekaźnik rozrusznika: lokalizacja, schemat, wymiana