Więc tak. Po pierwsze to jest kod B2966 i taki błąd ma chyba połowa wyprodukowanych tych opli - moja sugestia nie przejmuj się tym skoro wszystko działa - ignoruj! A z moich doświadczeń wynika, że wina jest w oprogramowaniu, które jest bardzo czułe na wahania napięcia w instalacji. Co to oznacza, ano jeśli w układzie elektrycznym będziesz miał ciągle...
A czy odkręciłeś śrubę mocującą wkładkę od czoła drzwi? Jeżeli tak, to następnie powinieneś tak próbować kręcić gałką (delikatnie) aby ruchoma cześć wkładki schowała się w nią. Wtedy postaraj się wyciągnąć w stronę gałki.
Samo rozebranie zamka, i tak nie wiele pomoże. Żeby wymienić wkładkę i tak potrzebujesz klucza, bo żeby ją wyjąć musisz lekko przekręcić kluczem. Tam jest taki języczek który musi być ustawiony w takiej pozycji żeby umożliwił wyjęcie tej wkładki. Co do rozbierania, to zacznij od odkręcenia zamka od drzwi, wtedy na pewno ujawnią się jakieś śrubki które...
Zamek jest w drzwiach, trzeba panel rozebrać, najpewniej zamek przeskoczył i zostal w pozycji zamkniętej.
Jeżeli wypiela sie z klamki to obejdzie sie bez rozbierania drzwi. Jeżeli się zerwała bądź wypiela z zamka to drzwi do rozebrania. Może byc też to wina uszkodzonego zamka. Tak czy siak musisz wyciągnąć wkładkę i wtedy będziesz wiedział więcej.
Przerabiałem to. W tym aucie przy takim problemie najczęściej pada mikroprzełącznik(zawęglają się styki ) w zamku zespolonym w konkretnych dzwiach. Proponuje wymontować zamek z drzwi rozebrać całość odnależć przełącznik(albo go wymienić albo rozkleić i przeczyścić) i musi działać. Oczywiście warunkiem jest sprawna przelotka w drzwiach.
Sprawdziłem silnik jest suchy, szczotki ok ... Rozebrałem zamek drzwi i też jest ok - bimetal się nagrzewa i łaczy styki, elektromagnes też sprawny ... Gdzie jeszcze mam szukać ?? Repa
Jest jakiś sposób, by to rozwiązać? Rozebrać zamek, wysuszyć i nasmarować drzwi przymarzają Przesmarować uszczelki olejem silikonowym Byłem nawet u mechanika, który rozebrał zamek, wyczyścił z kurzu, całego syfu, który się tam nagromadził Jesteś tego w 100% pewny ?
Jeśli kluczyk nie wchodzi do zamka, lub wchodzi ale się nie przekręca, trzeba strzykawką wtrysnąć ocet, parę razy co kilka godzin. Te zamki są robione z jakiegoś stopu aluminium i jak woda wypłuka smar, bardzo szybko śniedzieją i blokują się. Siłowe próby kończą się połamaniem elementów zamka. Po otwarciu dokładnie trzeba wypłukać wnętrze drzwi. Zamek...
Do rozebrania zamek drzwi i sprawdzenie działania mechanizmu oraz mikrostyków.
Zacznij od sprawdzenia czy zaczep na slupku sie nie poluzowal. a co to jest ten słupek, specjalistą od szczegółowych części niestety nie jestem
Dziś rozebrałem zamek drzwi kierowcy. 6 pinów. Na dwa skrajne zapewne przychodzi 12V bezpośrednio na silniczek. Po przyłożeniu napięcia działa i po zamianie biegunów w drugą stronę. Dwa środkowe piny zakończone są pewnego rodzaju krańcówką, czyli po zadziałaniu zamka stykają się. Jest tam też włącznik taki "wahadłowy". Zakładam, że od przekazywania...
Czy jesteś pewny że prawe drzwi działały i przestały działać bez niczyjej ingerencji? Miałem jakiś zamek w vw ze jak było za mocno naciągnięte cięgno to były podobne objawy. I tak musisz rozebrać drzwi to to sprawdzisz.
Masz fizyczną usterkę trzeba rozebrać drzwi się dostać do zamka a nie z komputera walczyć.
zamek jest zanitowany, oprócz wkrętów na środku jest nit który trzeba rozwiercić. Styków nie wyczyścisz, możesz co najwyżej wymienić switche, które są dwa a w drzwiach kierowcy trzy.
Trzeba rozebrać drzwi, prawdopodobnie spadło cięgno zamka. Siłą tego nie naprawisz, bo cięgno zwalnia zapadkę w zamku.
To bardzo proszę powiedz mi jak zdjąłeś obudowę zamka, by dostać się do tej płytki drukowanej. Ja rozebrałem drzwi, wyjąłem zamek i zatrzymałem się na nim. Nie wiem w jaki sposób go rozebrać. Nie chcę robić nic na siłę. Więc bardzo proszę o poradę.
Tak wygląda kompletny zamek i mam cichą nadzieję że da się go rozebrać. Bo jak nie to tylko sprawna używka.
Witam tak jak wspominali poprzednicy albo jest przerwa na przewodzie zasilającym silnik zamka lub spalony sam silnik, zacierający się mechanizm raczej odpada jeszcze sie z tym nie spotkałem. Jak rozbierzesz drzwi to sprawdź czy dochodzi napięcie do silnika
Witam Podobny problem mialem w A6 c4 wina lezala po stronie zamka, poprostu klamka nie zawsze sie cofala do konca, pomoglo rozebranie i przesmarowanie zamka.
prawdopodobnie masz pękniętą sprężynkę, która odpowiada za docisk zamykania i otwierania zamka. Koszt takiej sprężynki to 1 zł natomiast zła wiadomość to żeby wymienić tą sprężynkę musisz rozebrać drzwi i wyciągnąć zamek oraz go rozebrać. pozdrowienia i powodzenia
Mam nastepujacy problem w Passacie B5 z 1998 roku. W tylnych lewych drzwiach za kierowcą brak jest podnoszenia szyb, brak swiecenia lampki u dołu drzwi, brak sygnalizacji otwartych drzwi i nie działa centralny zamek w tych drzwiach. Próbowałem rozebrać zamek w tych drzwiach, ale przy braku opuszczania szyby nie jest to mozliwe, aby rozebrać tapicerkę....
Przy odrobinie cierpliwości można rozebrać rygiel tak by można było dostać się do silniczka bo to on jest padnięty. Można dopasować od jakiegoś innego siłownika
Prawdopodobnie zamarzły mechanizmy zamków. Trzeba by rozebrać tapicerki drzwi, przemyć mechanizmy usuwając stary zużyty smar i nasmarować niewielką ilością jakiegoś syntetycznego smaru trące o siebie elementy.
Jest to częsta usterka, w zamku znajduje się mikro wyłącznik tzw. masówka jest to do dostania w sklepie elektronicznym lecz z wymiana jest trochę zabawy ponieważ trzeba rozebrać tapicerkę i wymontować zamek.
Witam. Chyba nigdy nie robiłem w takim samochodzie, ale winne są na pewno drzwi kierowcy, dokładnie zamek. Jeżeli nie zamknie się zamek kierowcy, to otwiera resztę drzwi. Trzeba rozebrać drzwi, pościągać wszystkie cięgna z zamka i zobaczyć, czy zamek będzie się zamykał. Jeżeli dalej to samo, to winny zamek raczej nie do naprawienia, ponitowane, kupić...
Być może spadło zabezpieczenie, ten pierścień. Albo nie jest do końca wkręcona śruba powodująca obrót zabezpieczenia, ale wtedy nie ma szans na ruszenie klamką. Niestety, drzwi trzeba rozebrać, paskudna sprawa przez tą blachę do której mocowane są prowadnice szyb.
Rozwiązałem ten problem i napiszę może dla potomnych jakim sposobem. Dziś wpadłem na taki pomysł, że do pinów od zamka podłączyłem trochę wyższe, zmienne napięcie (około 20V z transformatora). Generalnie trochę "potrzęsło" zamkiem i się później udało mi otworzyć normalnie z kluczyka. Rozebrałem drzwi, zamek i okazało się, że jedna ze sprężyn w środku...
Musisz rozebrać maskownice panelu drzwi -zobaczyć złączki od sterownika zasilania zamka -przelutować - sprawdzić kostkę sterowania szyb i zamków w tych drzwiach -wejść w vag obd -zobaczyć stan sterownia zamkami jak jest zakodowany W niektórych modelach byl taki wariant iż po awarii zamka to po wlaczeniu centralki jeden zamek było odblokowany i trzeba...
W takim razie działaj z drzwiami, chyba nawet nie ma co sprawdzać przewodów w gumowej przelotce od drzwi do karoserii, chociaż zawsze możesz to zrobić sprawdzić, czy nie są przerwane.. Opis jak rozebrać drzwi, wymontować zamek drzwi, znajdziesz wszędzie: elektroda, forum miłośników Golfa, czy nawet filmiki ;) Jak dobrać się do mikrostyku w zamku: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Wyjąłem też zamek od strony kierowcy, oczyściłem go lecz po złożeniu obu drzwi centralny zamek przestał w ogóle działać.? Jeżeli składałeś coś,to wcześniej musiałeś to rozebrać. Jak wyżej. sprawdzić wszystko jeszcze raz.
Witam. Strasznie zacina się zamek w Renault Modus z 2008r. Chciałem rozebrać wkładkę i dokładnie ją wyczyścić, niestety nie mogę poradzić sobie z demontażem zaznaczonego na zdjęciu kółka. Czy ktoś pomoże?
centralny zamek jest fabryczny czy uniwersalny ,sprawdż przewody które wchodzą do drzwi czy sie któryś nie przełamał ,jeżeli są dobre to raczej siłownik do wymiany chyba że lubisz majsterkować to może dasz redę go rozebrać i naprawić np przywrócić sprawność styków.
Jak pryśnie WD to już na pewno nic nie zrobi, nawet nie będzie w stanie rozebrać wkładki. Juz nie jeden w tym modelu prysnął i zawsze się to tak samo kończyło. Druga sprawa, do rozebrania wkładki trzeba przekręcić ją o 90 st. :/
Witam . wiem że temat był wiele razy poruszany . Mianowicie przestał mi działać centralny zamek. po rozebraniu drzwi i zamka okazało sie że mikrostyk jest cały rozsypany. I tu pytanie nie można by go zastąpić inaczej np czujnikiem zbliżeniowym odrotnego działania firmy balluf??
no to jak przekręciłeś to ciąg w stronę nadwozia z sił wszystkich jaki masz. Jest jeszcze opcja że ktoś zamontował np centralny zamek i przewiercił złącze puszczając kable we środku. Albo inne licho.
Te co zapalają lampkę podsufitową. "Krańcówki" nie są tak łatwe do wyjęcia i sprawdzenia jak kiedyś w "maluchu". Teraz znajdują się wewnątrz zamka wewnętrznego drzwi. Trzeba rozebrać tapicerkę drzwi, wyjąć "zamek" i sprawdzić stan przewodów w miejscu przepustu "drzwi - słupek".
Witam U mnie okazało się że wina rozładowywania akumulatora leż po stronie zamka w drzwiach. Rozebrałem zamek i okazało się że "łopatka" łącząca wkładkę zamka z zamkiem jest uszkodzona i krańcóweczka w zamku była ciągle wciśnięta. Modół komfortu odczytywał to że w zamku jest ciągle przekręcony kluczyk i nie przechodził w stan" uśpienia". Z tąd pobór...
Sprawa już rozwiązana, w środku w zamku pękła taka mała okrągła sprężynka. Jest to typowe dla Mercedesow. Sprężynka kosztuje około 10 zł a cały zamek nowy z serwisu 1000zl. Trzeba rozebrać część czarno-biala od zamka, aby dostać się do tej sprężynki
w samej klamce są styki do sterowania zamka - rozebrać drzwi i sprawdzić
sprawdzę wzgledem + jakie jest napięcie. A jeżeli by się okazało że jest to robione przez dzielnik napięcia to jakiś układ będę musiał stworzyć co nie? Rozbiorę drzwi i zobaczę
jak by nie kombinował trzeba rozebrać prawie całe drzwi
witam po rozebraniu na części okazało się że jest uszkodzony zamek drzwi :-) niestety, jak nie rozbierzesz... dziękuję za odpowiedź :-) pozdrawiam
Witajcie, mam problem ze swoim mk4 z 2001r, w którym strasznie wariuje elektryka. Podam kilka przykładów. 1. Otwieram auto z pilota, zamki się odryglowują po czym podczas otwierania drzwi kierowcy zamykają się. 2. Otwieram auto, wsiadam i wciskam górną lampkę od podświetlenia- drzwi się ryglują i wyświetla komunikat o otwartej tylnej klapie. 3. Brak...
Mierzyłem na razie na klapie bagażnika bezpośrednio w zamku jak i na kostce w kabinie (przewód żółto-zielony masa, zielony styk zamka) , styk zwarty to klapa otwarta natomiast styk rozwarty to klapa zamknięta, wątpię żeby w drzwiach styki były zanegowane (drzwi otwarte - styk rozwarty) jutro jak pogada dopisze rozbiorę zamek w drzwiach żeby sprawdzić....
Miałem też kłopoty z centralnym zamkiem w Golfie IV tj. nie paliła mi się lampka drzwi, nie działał tzw. buzer (sygnał pozostawionych świateł) i nie chciała się zapalać dioda dot. ryglowania drzwi. Po rozebraniu zamka w drzwiach kierowcy (dość trudna operacja), przelutowaniu płytki z mikrowyłącznikami (mam ich 4 w zamku) usterka została usunięta. Czynność...
Witam, Poszukuję schematu do VW Polo 9n3 silnik 1.4 z 2009. Interesuje mnie fragment sterowania odpowiedzialny za tylny zamek od strony kierowcy. Nie działa z pilota otwieranie ani zamykanie tylnych drzwi. Rozebrałem je drzwi i sprawdziełm zamek podpinając bezpośrednio pod zasilacz - otwieranie i zamykanie działa prawidłowo. Kable w przelotce do drzwi...
Witam, mam problem z passatem b5 Przy otwieraniu drzwi kierowcy nie zapala się oświetlenie wewnątrz samochodu. Diagnoza wydawała się prosta padnięty mikro włącznik lub zimne luty. Dzisiaj rozebrałem zamek drzwi kierowcy w celu wymienienia mikro włącznika i sprawdzenia przejścia na ścieżkach i okazało się że jest wszystko sprawne, sprawdziłem działanie...
Zeby się coś dowiedzieć trzeba rozebrać drzwi i wyciągnąć zamek ,poszukaj na stronie forum passata na pewno znajdziesz demontaż.P
Witam, (punto 3drzwiowe, zamek centralny na kluczyk) Gdzie znajdę sterownik centralnego zamka ? rozebrałem drzwi od pasażera w miarę możliwości i nie wiem gdzie szukać dlaej
Niestety to nie takie łatwe bo zamek jest nitowany, na razie szukam używki. Nie widzi zamkniętych drzwi.
ja właśnie dzisiaj rozebrałem prawe drzwi od kierowcy i tylko odłączyłem całą wtyczkę od zamka i nic nie pomogło ale to morze być tez prawy zamek ...czy jak rozbiorę prawe drzwi i odłącze kostkę to wystarczy czy trzeba coś więcej zrobić?
Zamek przeskoczył i tele. Do rozebrania drzwi i do odblokowania ręcznie.
Najprościej rozebrać drzwi i sprawdzić zasilania na wtyczce zamka. Jeśli sa to zamek do wymiany, jak nie ma sprawdz instalację między karoserią a drzwiami.
Witam, chciał bym podpiąć się do tematu. Kupiłem Seata Toledo z takimi usterkami. Pilot nie działa próby kodowania nie powiodły się. Po przekręceniu kluczyka w zamku kierowcy zamykają się tylko drzwi kierowcy. W środku w pojeździe mogę zamknąć przyciskiem wszystkie drzwi ale przednie od razu ponownie się otwierają. W tym momencie jedyny sposób zamknięcia...
Żeby to wyeliminować, to trzeba wyjąć i rozebrać zamek oraz przelutować popękane luty. Ewentualnie wymienić zamek na nowy.
Wydaje mi się, że to elektronika. Mam to od dłuższego czasu. Raz przypadkiem się otworzyły, ale nie miałem warunków, żeby rozebrać. Bezinwazyjnie jest możliwość ?
Zamek się pewnie zablokował. Do otwarcia w takim przypadku drzwi sprawdza się patent: pukasz z wyczuciem pięścią w drzwi w okolicy zamka jednocześnie otwierając klamką. Musisz później rozebrać zamek i znaleźć przyczynę.
Witaj! Wszystko wskazuje na uszkodzenie mechanizmu zamka w drzwiach. Musisz rozebrać tapicerkę i zobaczyć czy dasz radę naprawić zamek czy wymienić. Pozdrawiam Miro.Nasz
Dokladnie switch,e na plytce drukowanej we wnetrzu zamka,standardowa bolaczka wszystkich VW.Wydlubac trzeba zamek z drzwi,rozebrac i polutowac plytke
Witam czy moglibyście mnie poinstruować jak wyjąć zamek drzwi w Ford Transit 2004 rok? Wszystko rozebrane tylko obudowa z wkładem nie chce wyjść na zewnątrz. Coś ją blokuje.
nie potrzebujesz schematu, tylko chęci do pracy, rozebrać drzwi , wyjąc zamek, rozebrać go i przelutować w nim piny
Najprwadopodobniej są zimne luty na mikroprzełącznikach. Mikroprzełączniki są w zamkach i trzeba rozebrać drzwi zaczynając od tapicerki,szyby, aby wymontować zamek. Niezbędne są do tego odpowiednie narzędzia nasadki gwiazdkowe klucze nasadowe itd . Na google znajdziesz instrukcję demontażu drzwi.
Honda nie ma siłownika w drzwiach kierowcy. A zamki mają takie gówniane blaszko oporniki , trzeba zamek rozebrać i podłączyć silniczek bezpośrednio bez tego fajansu. Rozbierzesz ,zajarzysz. :)
musisz otworzyć drzwi, rozebrać zamek, bo pewnie będzie uszkodzony zamek. (włacznik lub silnik stanął)
Żadnych odgłosów nie słyszałem. Silnik zmierzę jutro. Czy ten mechanizm zamykania też mogę jakoś zmierzyć? Czy tam jest jakaś elektronika w środku czy tylko mechanika? Czy można to rozebrać? Jakoś obejść zamek drzwi aby zobaczyć czy silnik ruszy?
Podobny przypadek mieliśmy ostatnio ma warsztacie tylko w Octavii II. Drzwi trzeba było rozebrać od środka, bo kompletnie nie było reakcji na pilota ani na kluczyk. Pomogła wymiana zamka. Wprawdzie w Octavii trochę inaczej jest niż w Passacie, ale styki w zamku mogą mieć już dość.
Raczej mikro styki nie spali,lecz światło nie będzie działać. Przewód może być złamany lecz trzyma się na izolacji.Jak się odpowiednio ułoży przy otwarciu drzwi to działa ,a raz nie.Lecz to moje przypuszczenia,które musisz sprawdzić.Mało prawdopodobne by zamek się uszkodził od jednego zamknięcia drzwi(jego mikrowyłącznik).Jeżeli nic nie znajdziesz,to...
Drzwi od środka nie możesz otworzyć bo zamki mają tzw. funkcję Safe Lock. Spróbuj popukać ręką od zewnątrz drzwi w okolicy klamki i jednocześnie otwieraj pilotem , czasem zaskoczy i się otworzy. Jak nie pomoże to pozostaje rozebrać boczek drzwi od wewnątrz i dostanie się do zamka. Potem wymiana na nowy zamek , może być zamiennik. P.s zanim kupisz zamek...
Skoro siłownik próbuje otworzyć to może ma za ciężko. Trzeba rozebrać drzwi i zobaczyć, może wystarczy przesmarować zamek.
Witam. Jak kupiłem asterkę to miałem takie same objawy. Rozebrałem zamek w tylnych lewych drzwiach wyczyściłem, nasmarowałem i zamek chodzi. w pozostałych drzwiach drzwiach wystarczyło zdjąć tapicerkę i zamek spryskać WD-40. Zamki działają do dzisiaj.
Witam! Rozebrałem i złożyłem zamek od drzwi i....pralka ruszyła ! Kilka zaległych prań zrobione i jest ok ! Dziękuję wszystkim.
masz zerwane luty na płytce drukowanej wewnątrz zamka drzwi kierowcy, wydartą bruzdę z mimośrodzie zamka sterującym zewnętrznym mikrowłącznikiem oświetlenia lampki dolnej drzwi oraz oświetlenia wewnętrznego oraz uszkodzony włącznik znajdujący się wewnątrz zamka tylnej klapy, naprawa usterki wymaga rozebrania obicia drzwi kierowcy i wymontowanie oraz...
Dzień dobry! Hotpoint Ariston Aqualtis model AQD1070D 49 EU/B zrobiła brzydki numer. Po załadowaniu bębna i zamknięciu drzwi zamiast zasunąć rygiel drzwi, wyłączyła bezpiecznik B16 (nie ruszyło różnicówki). Po ponownym włączeniu nie zamyka drzwi, zapala na chwilę diodę lock i wywala komunikat "Zamknij drzwi i wciśnij start". Rozebrałem zamek, w środku...
drzwi rozebrać i tak jak w linku szukasz przewodów na których podanie masy przez próbówke zamknie i otworzy zamki ( dłuższy imp na zamykaniu domyka szyby . zamiast wyłączników -lampka -brązowo biały
Aby otworzyć wszystkie drzwi musisz dwa razy przekręcić w lewo kluczyk. Pierwsze przekręcenie otwiera tylko drzwi kierowcy ponowne pozostałe. a gdzie takie rzeczy wyczytałeś ? sterownik centralnego zamka z pewnością nie jest przekodowany, trzeba niestety rozebrać zamek w drzwiach kierowcy i poprawić w nim luty bo to jedyna przyczyna takiego zachowania...
no to jeszcze raz musisz rozebrać drzwi, łącznie z ich blachą montażową i dostać się do zamka, wymontować zamek (najpierw trzeba wykręcić wkładkę zamka z klamki i wyjąć), rozebrać zamek i poprawić luty na jego płytce drukowanej przy wyjściu do złączki przewodów : http://obrazki.elektroda.net/95_12453640... http://obrazki.elektroda.net/36_12453640...
jak dokładany zamek to pewnie regulacja na drucie a jeśli oryginał to styk w mikrowyłaczniku.Musisz rozebrać drzwi
Dzięki za zainteresowanie sprawą. Przeglądałem wypowiedzi na ten temat, ale człowiek zawsze myśli, iż jego kłopot różni się nieco się od innych. Nadto, aby zbędnie nie rozbierać i przy okazji przypadkiem nie uszkodzić jakiegoś detalu lepiej pytać, bo jak ktoś mądry powiedział, kto pyta ten itd.. Dodaję, że przeoczyłem podanie informacji na temat świateł...
od napisania jaki rok auta, jaki zamek, może rozebranie tapicerki wszystko wyjaśni?
Możliwe , że zamek jest mocno zabrudzony lub coś się wyłamało na ryglowaniu , spróbuj spryskać zamek i klamkę od środka ( przy otwartej szybie wciśnij wężyk w kierunku zamka) jakimś środkiem czyszcząco-smarującym i kilkakrotnie energicznie ręcznie pociągnąć i szybko puścić klamkę , ten sam zabieg przy zew. i wew. może wskoczy jak nie to niestety trzeba...
Należy rozebrać zamek i przelutować naderwane punkty lutownicze!
Witam, Otóż mam problem z drzwiami zewnętrznymi. Od wczoraj nie mogłem otworzyć drzwi poprzez naciśnięcie klamki . Otwarcie drzwi było możliwe poprzez maksymalny obrót klucza - wtedy drzwi sie otwierały. Dzisiaj postanowilem rozebrać zamek, niestety podczas otwarcia zamka parę części wyleciało z mechanizmu. Jakieś porady jak złożyć to wszystko do kupy?
trzeba zajrzeć w przewody idące do drzwi, rozebrać zamek sterujący (pewnie tylko kierowca, lub kierowca plus pasażer) i przeszukać pod kątem przetarć izolacji, wilgoci i zimnych lutów.
Dzieki. A tak bardziej "jak krowie na rowie"? Z gory dzieki! Zdjąć (rozebrać) boczek drzwi, obejrzeć zamek, znaleźć usterkę, usunąć usterkę, złożyć drzwi. pozdr
Zamawiaj zamek - nowy zamiennik po nr oryginału. Też tak kiedyś sadziłem. To teraz jak usterka usunięta to nim się weźmiesz np za kupno nowego zamka to przeczytaj ten temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Zobaczysz co cie może spotkać i po nr WIN ha ha! Niestety zamek nie dojechał, drzwi rozebrane, przy okazji przyjrzałem się...
Spokojnie, tapicerkę bez problemu zdejmiesz przy zamkniętych drzwiach, musisz tylko podnieść siedzisko. Jak już ją zdejmiesz to albo wyłamiesz zamek lub uruchomisz mechanizm. Uważaj, bo są dwa typy mechanizmów, różnią sie średnicą cięgieł.
Suzuki sx4 Mam problem ponieważ gdy nacisłem przycisk blokada wewnątrz to chyba coś się urwało i nie mogę otworzyć wogule drzwi i nie wiem jak rozebrać zamek od środka .jakby miało to pomóc to są lewe tylne drzwi proszę o pomoc
Na 99% mikrowyłączniki w siłownikach. Niestety, trzeba troche pokombinowac aby rozebrać.
Siłowniki może Ci się rozchodzą,bo przyczyna nie tkwi w siłownikach tylko w mechanice zamka(kurz,pył.nieczystości).Musisz rozebrać drzwi i przeczyścić zamki np.WD 40(żeby lżej chodziły).Jeżeli chodzi o zdalne sterowanie to ceny są w granicach od 50zł do 100.Ja zakładałem z takiej firmy AMT.Kupiłem w Milowicach jakiś czas temu i chodzi bez problemu.
Witam do zaprogramowania pilot musisz mieć dwa kluczyki jeżeli nie posiadasz to jedn kluczyk do stacyjki i rozbierz drzwi kierowcy(ale chyba i tak musisz rozebrać drzwi bo nie działa wkładka) odkręć zamek i śrubokrętem zamknij i otwórz jeżeli nie wież jak synchronizować pilota to po świętach ci podeśle opis pozdro
Miałem ostatnio problem z zamarzająym zamkiem w golfie nie chodzi mi o wkładke zamka tylko tą część co jest mocowana do drzwi. Rozebrałem zamek przesmarowałem go smarem poskładałem no i jak zamkne auto to od środka nie da sie otworzyć mimo wyciągniętego korka drzwi jęsli auta nie zamknę to wszystko działa ok tzn owiera sie od srodka i o zewnatrz
kowal1521, sprawa wygląda tak, że skoro otwierają się tylko drzwi kierowcy z kluczyka a zamykają wszystkie to trzeba niestety rozebrać cały boczek drzwi kierowcy i wymontować zamek tych drzwi - nie mylić z wkładką zamka, następnie rozebrać zamek i przelutować na nowo luty na płytce drukowanej tego zamka bo usterka, którą opisujesz świadczy tylko i wyłacznie...
tak , zamki w drzwiach nie bawiłem się w wymiane samych wyłączników niektóre są tak skonstruowane że będziesz miał problem z ich rozebraniem i ze złożeniem mała tolerancja między switchami a elementami mechanicznymi zakładałem nowe i problem z bańki
Witam.Mam poważny problem mianowicie w octavii zablokowały sie tylne lewe drzwi.Auto posiada zamek centralny i ele szyby.Nie mogę otworzyć drzwi ani ze środka samochodu ani z zewnątrz.Kiedy steruje pilotem od zamka w tych drzwiach nie słychać żeby pracował silnik.Jak rozebrać zamknięte drzwi?Sprawdzałem przewody które wchodzą do drzwi są ok .Dodam,...
albo zimne luty na zamkach. I tak i tak trzeba rozebrać zamek
Witam mam taki problem jak dostać się do zamka drzwi kierowcy ! Narazie rozebrałem boczek i sterowanie do elektrycznych szyb ! Niewiem jak zdjąć tą blache ! Proszę o pomoc ! :cry:
zamek w oplu jest sterowny minusem plus pojawia się na przewodzie czarno-czerwonym tak ? Bo dzisiaj w końcu zabrałem się za ten centralny rozebrałem drzwi wymontowałem zamek odłączyłem wtyczke od zamka podczas zamykania i otwierania auta jest minus na przewodzie czarno-niebieskim i czarno-żółtym natomiast plus pojawia się na przewodzie czarno-czerwonym...
Odpowiedź prosta, rozebrać boczki, sprawdzić siłowniki, cięgna oraz złącza i przewody w drzwiach. Manualnie jak zamykasz/otwierasz to ciężej chodzi w drzwiach, które się nie zamykają czy tam samo lekko jak w drzwiach kierowcy?
Ja wymieniam cały komplet, bo zazwyczaj nie da się rozebrać na skutek "korozji" itp... Te wszystkie elementy kosztują grosze a będzie działać.
rozebrać drzwi drzwi rozebrać skoda rozebrać zamek
pocztówki dźwiękowe tablet android aktualizacja android przesyłanie obrazu
ekspres krups moduł wycieraczek citroen
Jaki olej do skrzyni M32 Opel? Specyfikacje i zalecenia Lodówko-zamrażarka Beko - kasowanie migających wskaźników temperatury