Szczena mi opadła do podłogi. A jak masz rację?? Muszę to sprawdzić. Hmmm jakby tak było to tak do rozgrzania tłumika trzebaby popatrzeć na wydech, odkręcić ten wtrysk albo odkręcić tłumik. No to by było coś !!! Bravo dla Ciebie!!! A ja myslalem..... Jutro biorę się za regulacje zaworów i sprawdzę ten wtrysk, tłumik.
garden92 Ciekawe jak tłumik sie rozgrzeje, jak długo gąbka wytrzyma i co za zapachy uwolni ? :D
Ukł. testuje się zaraz po uruchomieniu, wytwarza wtedy max ciśnienie i pozostaje w trybie gotowości do momentu zapotrzebowania AdBlue. Jeżeli jest załadowany, dozowanie rozpocznie się po rozgrzaniu tłumika- w zależności od warunków drogowych(góry, miasto przyspieszają ten proces) do 30 min., Jeżeli wyruszył gorący i załadowany można przyjąć , że dozuje...
Sprawdź czy układ wydechowy ma drożność, miałem dwa przypadki w życiu że po rozgrzaniu uszkodzony tłumik końcowy zatykał przepływ spalin.
Są dostępne specjalne farby odporne na temperaturę, Hamerite się spali po rozgrzaniu. Tłumik odkręcasz i już, pamiętaj o tym żeby nie zgubić uszczelki między cylindrem a tłumikiem
Witam Pacjent Passat B6 2.0 FSI. Na zimnym silniku chodzi jak by miał dziurę w tłumiku. Jak już się rozgrzeje to wszystko działa jak należy. Tak jest za każdym razem rano i nie tylko. Nawet jak postoi 10-15 min dzieje się tak samo. Po chwili cisza. Co to może być? Tak jak by była nieszczelności w tłumiku i po rozgrzaniu tak jak by się uszczelnia od...
Miałem podobny problem z moją 900 .... jechał normalnie aż tu nagle chwycił obroty i szedł na ok 4000 .... Wówczas elektryk wykrył wadliwe działanie centralki ....
No, prawda taka jest, że przy 14letnim aucie tej klasy wszystko zdarzyć się może. Z drugiej strony części używanych z rozbitych Matizów powinno być sporo na rynku. Tu mi się przypomniało coś śmiesznego z czasów, jak pracowałem w Assistance. Na migającą kontrolkę elektroniki Matiza mówiliśmy: "CHANGE ENGINE" :)))))) Ale...nie łam się.
Najpierw popracuj nią z 15 min. Niech się dobrze rozgrzeje, wycieki w okolicach tłumika to nie koniecznie paliwo, dzisiejsze oleje nie spalają się z paliwem tak jak było to z mik-solem, i olej ten jest wyrzucany wraz z spalinami, jak piła pracuje tylko chwile to powstają właśnie takie ślady jak by wycieków. Po rozgrzaniu ( 10-15 min ) sprawdź kolor...
Sprawdź, czy silnik nie zasysa lewego powietrza.
Ale skąd w tłumiku bierze się woda?
Bo np jakiś styk lub stacyjka potrzebuje czasu by się rozgrzać a po tym czasie rezystancja styku rośnie. Wygląda na to , że przesadziłeś z obciążeniem instalacji. Logiczne?
Jaki zapach spalin? Auto jeździ trasy czy tylko miasto? Może spala olej a może tylko odparowuje z tłumika skondensowana woda, jak się jeździ po kilka km to nie rozgrzeje dostatecznie tłumika końcowego i może się w nim zbierać woda, co przy obecnych temperaturach powietrza nasila efekt "białego dymu".
Co to znaczy jak woda kapie z tłumika? Domniemam, że autem nie pokonujesz długich odległości i auto zapewne nie zdąży się tobie dobrze rozgrzać. Stąd taki efekt. Jak napisał kolega wyżej jeżeli nie ubywa Tobie płynu w zbiorniczku wyrównawczym nie ma czym się przejmować, aczkolwiek nawet jeśli płynu by Tobie ubywało to nie dostawałby się do tłumika.
sprawdz podcisnienia
Silikon czerwony wytrzymuje rozgrzane go lekkiej czerwoności rury wydechowe. Więc do dzieła, bo zapewne takowej temperatury tam nie ma. Gdzie widziałeś wydech rozgrzany do lekkiej czerwoności?
Białe spaliny to: 1)skroplona woda w ostatnim tłumiku. Należy przejechać na dłuższej trasie aby zdążyła się wygotować. 2) Uszkodzona uszczelka pod głowicą. Należy: a) w czasie pracy poobserwować czy w płynie chłodniczym nie "bąbelkują" pęcherzyki powietrza. b) sprawdzić ciśnienie w cylindrach (tam gdzie jest dziura może być niższe) 3) zjawisko normalnej...
Zapytam dla pewności - chodzi o moduł zapłonowy ? i ile takie ustrojstwo może kosztować oraz gdzie to kupić ? Z góry dzięki za odpowiedź :)
Wymieniłem karter bo był rozszczelniony ciekł olej z zbiornika przy okazji wymieniłem łożyska i uszczelniacze wału ale to nic nie pomogło nadal po rozgrzaniu nie chciał się uruchomić strzelał w tłumik wymieniłem cewkę zapłonową i pomogło przestał strzelać piła chodzi są dwa rodzaje cewek do tego modelu trzeba uważać kupować po numerach bo będą problemy...
Możliwe, że masz źle wyregulowany gaźnik. Popracuj pilarką intensywnie dłuższy czas, niech się porządnie rozgrzeje i wszystko z tłumika wypali.
Tak sonda jest ok...
Nie wiem może zostaje w tłumiku nie dopalona ropa czy olej , i jak się rozgrzeje to zacznyna palić i dymi
Witaj. Być może były pozostałości oleju w tłumikach i dopiero jak się rozgrzał to zaczął wypalać? A czy sprzedający mówił o jakichś poprzednich usterkach? I czy na pewno to był dym od oleju. Najlepiej umówić się na następne oględziny i sprawdzić jeszcze raz.
cewki zapłonowe które podejrzewam jak sprawdzić. rok auta to 93 silnik z roku 95 ecu stare nie wiem czy wykrywa wypadanie zapłonu.mieszanka przed wymianą sondu bardzo bogata gryzące spaliny w oczy teraz lepiej ale słabnie po rozgrzaniu.nie mam cewek na podmianę. Piszesz okropnie, gdzie kropka, gdzie przecinek? Cewkę sprawdzisz wypinając kostkę na zapalonym...
Witam. Jestem nowym użytkownikiem forum i mam pytanie, może ktoś jeszcze miał objawy w Galaxy jak ja. Mianowicie rano jak odpalę samochód chodzi cacy, ale zaraz po dodaniu gazu muli się i potrafi strzelić w tłumik, gdy się rozgrzeje nie muli się, ale nadal potrafi strzelić w tłumik. Dodam, że wymieniłem świece, przewody, pompę paliwową, filtr benzyny,...
O ile dobrze pamiętam to jakaś seria miała wadliwe tłumiki drgań oraz problemy ze śrubami głównych stop, ale do tego potrzebował bym więcej danych.
Gaźnik w tym modelu (Zama) posiada pompkę przyśpieszającą? Zdjęcia w internecie sugerują istnienie pompki ukrytej pod zaślepką. Jeśli zaciąga lewe powietrze, to pojawiają się różne dziwne problemy z pracą silnika. Poza tym potrzebna jest regulacja gaźnika jeśli gaśnięcie jest spowodowane pracą silnika na bogatej mieszance (przegazówki pozwalają ustabilizować...
Dodam tylko że najbardziej korodują jak się jeździ na krótkich dystansach i tłumik nie zdązy się dobrze rozgrzać zeby wodę odparować. Ja jak jeździłem np. miesiąc tylko po mieście to jak ruszyłem za tłumik to w środku woda chlupotała :) Pomimo to mam na gazie tłumiki kupione na allegro już 5 lat i 100 tys i dają radę jeszcze :) pzdr
Jaka kosiarka? Od razu czy jak się rozgrzeje? Może zawór wydechowy traci luz po rozgrzaniu i zostaje podparty lub nie ma go już na zimno..
Odpowietrznik jest w korku, wystarczy że poluzujesz i będziesz pewny że to on, ale gasła by w trakcie pracy z powodu zapowietrzenia, a u ciebie nie odpala rozgrzana kosiarka, czyli odpowietrznik możesz wyeliminować jako usterkę. Dodano po 13 ready start To jest moduł zamontowany przy tłumiku, po rozgrzaniu dźwignia odsuwa łopatkę co powoduje otwarcie...
A to nie jest po prostu para z tłumika?? Jak się układ wydechowy rozgrzeje to po prostu para znika. Mam tak samo w 2.0 crdi a wszystko jest ok.
Motorower Aprila ,sr 50, kupiłem i mam z nim problem. Odpala i na wolnych pracuje równo ale za nic nie chce wkręcić się na obroty. Świeca czysta, z tłumika leciutko kopci może to normalne, za to po rozgrzaniu zauważyłem ze kapie olej z tłumika, niewiele ale jednak. Proszę o pomoc.
Moduły mają ograniczniki obrotów. Podstaw modół bez blokady i zobacz efekt. Silnik po rozgrzaniu nie ma siły, może po rozgrzaniu rozszczelnia się gdzieś, łapie lewe powietrze i taki efekt, podokręcaj wszystkie śruby. Jak się dławi to może w tłumiku jeszcze jest blo. Ta blaszka to membrama ( różnie nazywają), może wyglądać ok, ale jak jest nieszczelna...
Kolego, dlaczego mechanik cię wysyła gdziekolwiek? Przecież jest chyba coś takiego jak analizator spalin. Co za problem podjechać na stację diagnostyczną? Druga sprawa to co kapie ci z rury wydechowej to nie olej tylko woda, taka czarna bo z sadzą. Przez pierwsze kilkanaście minut zanim tłumik się rozgrzej następuje w nim kondensacja pary wodnej i ti...
To oznacz że górna i od strony łańcucha ma być zdjęta,i ostrożnie nie pryskać na rozgrzany tłumik.Metoda sprawdzona i szybsza do zdiagnozowania nieszczelności w układzie.Stosuję ją osobiście a (posiadam pompkę z manometrem także)
Witam Mam problem z Honda CBR600F4I . Po rozgrzaniu motor się dusi brak mocy strzela z tłumika , spada napięcie do 11v wymieniłem regulator napiecia, świece, zmierzyłem napięcie alternatora przy 6000 tys ma ok 50v . Po rozgrzaniu obroty spadają do 800, jak zgaszę motocykl ciężko go odpalić, trzeba dodać gazu aby zaskoczył. Rozlanczalem pokoleji cewko...
aha czyli mam rozumieć że do wymiany są pierścienie tak?? czyli czeka mnie kolejna rozbiórka silnika :) dzięki kolego za pomoc :) Typowy przypadek, uszczelnisz górę puści dół. Jakiś czas temu robiłem vectre A 1.6, 8v gość chciał zrobić budrzetowo uszczelkę pod głowicą i głowice, dołu nie chciał ruszać, po złożeniu i rozgrzaniu przepaliło cały olej...
Witam ponownie. Jutro auto idzie do mechanika. Wszystko niby ok, ale po przejechaniu 10 km, okazało się że tłumik znów świeci a rozgrzane auto świruje i traci moc paląc na chyba 2 cylindrach. W razie czego mam zapasową cewkę i zestaw kabli wysokiego napięcia, jednak mechanik musi sprawdzić dlaczego tłumik świeci bo ja się poddaje.
sprawdziłem i paliwo podaje wtrysk rozpyla paliwo a pomimo to nie chce odpalić odpaliłem na pycha odpalił troche nierówne obroty miał ale jak sie rozgrzał było okej ale cał czas z tłumika biał dym a jqak sie przygazowało bardziej to niebieski taki czyli jakby olej brał ale no to nic dziwnego remontu silnik nie widział długo ale dlaczego nie chce odpalić...
witam. podpinam się do tematu. Mam ten sam problem, skuter po generalnym remoncie silnika i wyczyszczonym gaźniku, nowy moduł, świeca, zawory ustawione na 0,5. paliwo dochodzi do cylindra, na zimnym silniku odpala, po dodaniu max gazu strzela z tłumika. jak się rozgrzeje gaśnie nawet na wolnych obrotach. dodam że stojan(cewki) są nowe.
WItam. Dostaliśmy ruską dojarkę jednokonwiową na wózku. Niestety nie mogę odczytać typu ani modelu gdyż tabliczkę znamionową zjadła rdza. Darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda więc wiecie... Problem polega na tym, że po chwili pracy (jak pompa próżniowa się rozgrzeje) z tłumika zaczyna wydobywać się dym i cieknąć olej. Myślałem, że może silnik w...
Witam, Ostatnio odpalając samochód silnik często nierówno pracuje na zimno. Miota nim jak szatanem na egzorcyzmach. Problem znika po kilku minutach ale pozostaje kwestia dużej ilości dymu z tłumika nawet po rozgrzaniu. Problem ten pojawił się podczas ostatnich mrozów i mam pojęcia czym może być spowodowany dlatego przychodzę po pomoc. Silnik to 1.6...
Witam Kosiarka Briggs Toro 675 (2004)odpala ładnie, a w miarę rozgrzewania obroty zaczynają falować i w końcu gaśnie. Po zgaśnięciu iskra jest. Zakładałem identyczną świecę od innej kosiarki, ale problem pozostaje. Po ostygnięciu odpala, a jak się rozgrzeje to znów gaśnie. Przy tłumiku ma taki bimetaliczny włącznik ssania, ale wygląda na to że działa....
Odkręć tłumik i sprawdź w jakim stanie jest cylinder, tłok i pierścień. Sprawdź też odpowietrznik zbiornika paliwa. Pierścień też jest w sklepie. http://www.lasiogrod.pl/product_info.php...
Witam Serdecznie. Posiadam samochód Audi A4 B6 2000r ,2.0 benzyna i mam taki problem: przy dodaniu gazu (sporo) samochód pod kapca na czarno, na wolnych obrotach przy odpalaniu nie kopci. Jak np.stoję to z rury wydechowej lecą czarne krople nim tłumik się rozgrzeje. Nie wiem czy bierze olej czy to wina katalizatora,a może coś innego? Przy ruszaniu z...
Witam. Może być taka ewentualność, że cieknie nagrzewnica (miałem taki przypadek). Wtedy płyn wycieka pod dywanik. Odkręć listwę przy progu i zaglądnij czy tam jest sucho. Może być też tak, że płyn jest spalany, a opary wyrzucane przez rurę wydechową. Na ciepłym silniku i dobrze rozgrzanym tłumiku,przyłóż rękę do wylotu. Jak będzie para to kicha. Ta...
Jak już kupiłeś te nowe uszczelniacze i pastę Dirko, to wymień i uszczelnij to dokładnie. Sprawdź misę czy nie ma gdzieś pęknięcia, które może ujawniać się dopiero po rozgrzaniu. W jakim stanie jest obudowa w miejscu gdzie są uszczelniacze. Czasami uszczelniacz potrafi się obracać w obudowie, szczególnie rożne zamienniki. Powstaje wtedy wytarcie i po...
Proszę o pomoc. Maluch ELX ma zapłon elektroniczny. Czasami przy zimnym silniku mocno strzeli przy zapalaniu. Strzela chyba w tłumik. Jak zapali pracuje prawidłowo z małym wyjątkiem. Sporadycznie jak jadę na wysokich obrotach i zdejmę nogę z gazu a potem dodam gazu to strzela w tłumik. Jaka diagnoza? Myślę że trzeba skorygować zapłon gdyż coś się rozstroiło....
myślałem że to może być coś z dolotem, przepływomierz albo cuś takiego. jęsli założę strumiennice to zmieni się jakoś szczególnie dżwięk autka, nie chce aby za głośno chodziło w środku, może zamiast strumiennicy jakiś tłumik przelotowy??
Szanowni Państwo! Wczoraj uruchomiłem motorower Junak 901 72ccm po ponad roku nie używania. I zaniepokoiło mnie po paru kilometrach że kopci lekko na biało z tłumika, po rozgrzaniu przestało. Po ostygnięciu silnika w garażu znowu uruchomiłem silnik na 15 minut testując obroty biały dym się wydobywa już ciągle w małych ilościach, wkręca się normalnie...
Jak poleci uszczelka pod głowicą, to wodę znajdziesz albo w oleju /biały nalot na korku oleju/ albo w spalinach. Uruchom silnik i sprawdź czy nie masz bąbli powietrza w zbiorniku wyrównawczym. Para wodna z tłumika po przejechaniu krótkiego odcinka nie jest niczym nadzwyczajnym. Ale wydobywająca się w dużych ilościach, po przejechaniu powyżej 10km i...
Witam mam problem z moim golfikiem. Wcześniej problemem były rosnące ( bardzo wysokie) obroty na rozgrzanym silniku. Najpierw wymienilem czujnik temperatury cieczy a pozniej caly monowtrysk. Obroty juz ustaly i nie wariuja jednak mam inny problem, gdy silnik sie rozgrzeje i na biegu dodaje gazu to silnik zaczyna sie dlawic (wgl nie ma mocy) i po chwili...
To znaczy co??? Bo nie rozumiem do końca o czym mówisz :) nie mam luzów na łożyskach wału ani na korbowodzie mam tylko gaźnik 17mm gardziel ale po za tym nic więcej z mocniejszych zestawów i jeszcze nowy tłumik ale zablokowany zwężką siatkową tam przy połączeniu tłumika z cylindrem
Sam twierdzisz, że dałeś "popalić" pilarce, więc miała prawo ulec uszkodzeniom. Sprawdź, czy nie pękł wał (miałem taką w naprawie) i aby to sprawdzić przytrzymaj koło magnesowe a drugą ręką obracaj wewnętrzną częścią sprzęgła odśrodkowego. Zwróć też uwagę, czy jakieś "obce ciało" nie wpadło do pilarki i nie blokuje jej. Sprawdź mocowanie cewki WN i...
Skoro paliwo dopala się w tłumiku, może jest on przy pchany nagarami i olejem z mieszanki.
Przepalił mi sie tłumik odchodzacy od kolektora - troche auto głosniej chodzi. Moze to miec jakis związek?
W sthilu poradzili nagwintować otwór i wkręcić krótką śrubę lub wkręta na imbusa na jakiś klej lub silikon i też tak zrobiłem. Prawdopodobnie przez uszkodzoną uszczelkę pod tłumikiem ten element się wypalił lub plastik się rozgrzał i wyleciał.
Tylko dobrze go wypal, najlepiej żeby się rozgrzał do czerwoności i wypalał się z 3 godz. Podczas wypalania może fukać ogniem z tłumika więc uważaj.
Witaj,a jaki jest kolor świecy?Po dobrym rozgrzaniu silnika zgasić ,odczekać aż wystygnie głowica wykręć świecę i podaj kolor.
Takie strzelanie i nierównomierna praca, to może być wina świecy zapłonowej, starego paliwa, zaworów, gaźnika. Ustaw śrubę regulacyjną, pod gaźnikiem, na 1 obrót, rozgrzej silnik, i spróbuj regulacji.
Jak silnik się rozgrzeje to mi drga tłumik końcowy i czuć drgania pod tylnim siedzeniem . Wymienione zostały wieszaki gumowe oraz łącznik elastyczny i nic nie pomogło i nie wiem co to jest za przyczyna.
Czasem się zdarza jeśli czujnik obrotów wału jest na kole zamachowym, że albo on jest uszkodzony sam w sobie albo odleciała łapka z tłumika drgań w oparciu o co czujnik zlicza impulsy.
Zatankowałem do pełna 95 i pracowałem aż brakło. Nic niepokojącego się nie działo. Tylko ten ogień z tłumika przy wyłączaniu silnika. Maszyna rwie z pod siebie ziemię. Nie musi być na pełnych obrotach. Jednak najlepiej działa przy pełnym "gazie" i gdy się rozgrzeje. Dzięki za każdą radę. Może te typy tak mają. Czyli 5 HP kicha płomieniem przy wyłączaniu.
ZA późny zapłon Raczej nie, w 60-ce u ojca za pozny byl zapłon to nie było takich objawów natomiast przy wysokich obrotach po zmroku jak było ciemno to widać było płomień z komina jak z palnika jakiegoś. Do tego dochodzi bardzo rozgrzany tłumik do tego stopnia że sie wypala na nim emalia. Raczej to nie to. Podaj co remontowałeś. Jeśli tuleje, tłoki,...
Miałem taką sytuację, ale w stihl'u ms 170, po wymianie wału, łożysk i uszczelniaczy. Chodziła u gościa 2 dni i ją znów przywiózł, bo nie miała mocy i gasła, pomyślałem, że membrany na gaźniku. Wymieniłem membrany, jak ją zapaliłem i rozgrzałem fest do regulacji to zaczęła z tłumika iskrami walić i wtedy sprawdziłem koło zamachowe, okazało się, że ścięło...
Oczywiście, że wymieniłem świecę, jak sprawdzić kompresję w dwusuwie? Czytałem na forum o odkręcaniu tłumika i oglądaniu tłoka na co mam zwrócić uwagę?
Mam problem, ponieważ wymieniłem termostat plus sondę lambda i moja Corsa nadal pali około 12litrów. Temperatura po rozgrzaniu jest 90 stopni. Wczoraj zauważyłem, że mam dziurę w tłumiku przed pierwszym. Co mogło mi się stać? Dlaczego tyle pali?
1. Jak zimny to odpala z ssaniem i za pierwszym gora za drugim razem. 2. Nie musza byc duze obroty. 3. Jak dodam ssanie to go muli bo pewnie zalewa 4. A tłumik mam oryginalny.
Nie. No czwóreczka też może ładnie brzmieć. Przykładem są silniki w autach rajdowych. No ale tam to już wyższa szkoła jazdy. I oni wcale nie dbali o brzmienie. A i tak najładniej to brzmiał mój świętej pamięci zaporożec - silnik V4, "ochłażdanie wzduchom". Jak odkręciłem tłumiki, to była melodia. Szczególnie jak się rozgrzał. Słychać było poszczgólne...
Bo chyba nie jest to 1-szy z 3 tłumików ? W DCi pierwszy- katalizator
Witam. Zafira 1.8. W czasie jazdy zauważyłem że iskry wydobywają mi się z tłumika. Założony jakiś" sportowy" ale wydech pracuje cicho. A po dojechaniu do domu tłumik był mocno rozgrzany jak na tę porę roku. Co to mogło być.
Aby was uspokoić z uszczelka, silnik jest świeżo po remoncie, przed było tak samo. Jak przejade 30 km nie oszczędzając auta to i tak paruje tak samo. Gdyby to ustawało po 10-15 km to bym się tym nie przejmował, tylko to nigdy nie ustało nawet na moment :) jaki jest optymalny czas do rozgrzania żeby przestało faktycznie dymić?
Ilu lekarzy tyle chorób.Każda z tych przyczyn jest prawdopodobna.Sprawdź czy jest iskra po rozgrzaniu,a najlepiej zmień świecę.Odkręć sprzęgło i sprawdź uszczelniacz.Jeśli jest mokry,wymień.Odkręć tłumik i sprawdź stan tłoka,pierścienie i cylinder.A potem gaźnik..
Też tak mi się wydaję, zwłaszcza że po rozgrzaniu silnika ( 5 minut jazdy) problem znika :) dziękuję, zamykam temat.
Moim zdanie to problem ze szczelnością komory korbowej ( uszczelniacze ) i jak napisał kol. Staszek49, możliwe że to początki zacierania się silnika. Zdejm tłumik i zobacz w jakim stanie jest tłok i cylinder. Sprawdź, czy rozgrzana ma iskrę.
Kolego w gaźniku istotny jest jego środek tj. udrożnione dysze i kanaliki oraz poprawne jego zamontowanie wraz z "dobrą" uszczelką. Regulacja wstępna gaźnika a dokładna po uruchomieniu silnika i rozgrzaniu. Poziom paliwa również jest istotny, gdyż np. zbyt duży prowadzi do zalewania silnika. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz ciśnienie w cylindrze,...
strzały w tłumik to zbyt puźny zapłon :) jesli u cibie jest elektronik sprawdź inny moduł zapłonowy :)
Witam , mój ciągnik po rozgrzaniu nie chce odpalić. Rozrusznik kręci jak szalony przy czym dym z tłumika jest normalny a zapalić nie chce , jedynie na popych. Gdy silnik ostygnie odpala bez problemu . Jak jest zimny też odpala bez problemu . Ktoś wie co może być przyczyną ? Pozdrawiam !
Witam.Posiadam LUMIE 3.1 V6 1995r Na zimnym silniku wszystko działa jak należy, natomiast jak się rozgrzeje zaczyna szarpać niema mocy i strzela w tłumik. Mam inst. LPG ale w tym momencie nieużywaną na niej objawy są identyczne. Drugi dziwny objaw to to ze jak zatkam wlot powietrza do filtra to to nie zmienia to w żaden sposób pracy silnika, ( krokowy...
Świece wymieniałeś na inną? Odkręć tłumik i zobacz w jakim stanie jest tłok i cylinder. Sprawdź czy równie lekko kręci się głowica po rozgrzaniu, gdy zgaśnie jak zacznie ją dławić.
Jestem pod wrażeniem odwagi, z powodu dużego zagrożenia. Nie taki LPG straszny jak go malują. Największe zagrożenie w moim przypadku to rozgrzany tłumik. Temperatura samozapłonu to ok. 500°C. Taki tłumik może tyle mieć bez problemu. O wybuchu raczej można zapomnieć. Gaz spala się łagodniej niż pary benzyny i trudniej go zapalić niż benzynę. Tak mniej...
No chyba to drugie . Bo sprzęcik jeżdżony prze zemnie i kuzyna. Cały czas lane świeże paliwo z mixolem. A czy przyczyną tego może być to, ze kuzyn jeździ na całym gazie? no trudno w każdym razie ja rozbierał tego nie będę. Ale czemu kopci tylko jak się rozgrzeje i pd obciążeniem?
No ale właśnie był pęknięty tylko jeden plastik i wszystkie jego elementy były jeszcze w obudowie tłumika drgań, wziąłem się za sprzęgło bo lekko poszarpywał na niższych biegach i nasilało się to jak się rozgrzał. Biegi są teraz wszystkie zmiana biegów jest płynna nic nie zgrzyta, tylko jest problem z tym rozsprzęglaniem Dodano po 7 Sprężyny i separatory...
A u mnie auto smiga pieknie ciagnie bardzo dobrze. Dodano po 10 Jako że jestem amatorem mechanikiem,a zamiłowanym fanem BMW podam ci od czego by zacząć , Błąd 171 może wskazywać na uszkodzenia: - intake air leak - crank case breather valve - Mass Air Flow (MAF) - Lambdasensors Ale najpierw zrób tak jak ci napisałem wyżej,odma i dolot Dodano po 3 Która...
Witam, mam podobny problem. Z tym że u mnie samochód po przełączeniu na gaz chodzi normalnie na wolnych obrotach bez względu na temperaturę a po wciśnięciu gazu dusi się, strzela i dławi a potem gaśnie. Sprawdzałem już świece, przewody, parownik nawet katalizator i tłumik i dalej to samo. Mam forda escorta 1.6 16v 96r.
znalałem rozwiązanie w odmętach internetu Błąd P0335 - zły sygnał z czujnika położenia wału. "Objawy: check engine przy wchodzeniu na obroty, szarpanie. Check gaśnie przy niskich obrotach. Wymiana czujnika nie pomogła. Koło pasowe, z którego czujnik zbierał sygnały miało bicie - latało na boki. Czujnik nie był w stanie złapać sygnału. Guma pełniąca...
(at)Motorbike Masz fotkę. Jeszcze nie jest gotowy ale już prawie... Ogólnie problem tego typu jest że nie wkręca się na wyższe obroty podczas jazdy, w pewnym momencie tak jakby odcina, a silnik ogólnie wydaje mi się że nie chodzi jak powinien. Na postoju czy jak jadę i wcisnę sprzęgło to wkręca się ładnie, wysoko. Świece sprawdzałem inną, z końcówką...
Witam mam problem z moją omegą zwiększyłem jej obroty w servisie opla bo miała za małe i myślałem że usunie to "szarpanie" obrotami przy gwałtownym naciśnieciu gazu. Niestety nie. Nie wiem może jest to tzw zamulenie(nie znam się za bardzo a autko kupiłem od 80 letniego niemca) czy miał ktoś taki problem. Pojawia się to tylko przy gwałtownym naciśnięciu...
Porównałem dane z dwóch pomiarów - gdy kopcił i nie kopcił. Zamieszczam poniżej te parametry które najbardziej się od siebie różnią. Gdy kopcił silnik był w pełni rozgrzany 89* a gdy nie kopcił to jeszcze nie zdążył się w pełni rozgrzać 74* niemniej jednak kopcił przez pewien czas od uruchomienia ale w pewnej chwili przestał. Największe różnice w parametrach...
Po wyczyszczeniu gaźnika i wymianie świecy było wszystko OK. Ale po jakimś czasie użytkowania stało się coś odwrotnego. Przy ciepłym silniku piła zaraz po uruchomieniu gaśnie i trzeba się trochę nagimnastykować, żeby zaczęła normalnie chodzić, w dodatku po dłuższej pracy przegrzewa się. Przez okno tłumika zauważyłem małe ryski na tłoku. Czyżbym zatarł...
To ja się przyznam do odkrycia sytuacji całkiem odwrotnej. Samochód na gazie nie miał siły, szczególnie kiedy się rozgrzał. Później doszło do sytuacji, że zaczęło się spod niego kopcić (okolice tłumika). Ostatecznie doszedłem do tego, że razem z gazem ubywa mi benzyny, po czym odłączenie pompki było tylko formalnością. Rozwiązałem problem zakładając...
kto pomoże bo zaraz oszaleje moja zafira zimna szarpie brak mocy po kilku minutach jak się rozgrzeje jest ok. połowę auta wymieniłem nowe świece nowa cewka sonda czujnik wałka czujnik temperatury filtr paliwa tłumiki komputer wraz z softem na diagnozie brak błędów ciśnienie paliwa sprawdzone nie wiem czy to normalne ale gdy temperatura przekracza 92...
Dziś udało mi sie rozwiązać problem z promienikiem,chodził poł godziny i nie cofnął sie płomień,nie strzelił,palił sie cicho bez tzw "charczenia",problem rozwiązałem tak,że uszczelniłem cały wkład ceramiczny pastą montażową do tłumików samochodowych na wysoką temperature-taki cement i pomogło!:D Doszedłem do tego gdy po rozgrzaniu (około 5 minut) zaczynał...
A nie widziales tych filmikow ze strony niby producenta :D ?? rura wydechwa rozgrzała sie do białosci wiec jest to znaczna temperaturka. Sam mam zamiar zalozyc sobie cos takiego dla frajdy tylko :))
Nie ma rozlutownicy ZD, jedynie pistolet, więc się nie wypowiem co do porównania głośności. Pompkę umieściłem na filcowych tłumikach wewnątrz obudowy, więc jest maksymalnie wytłumiona jak się dało, dźwięk jest "miękki" i absolutnie nie uciążliwy. Co do regulacji prędkosci, wydaje mi się, że to nie będzie przydatne w eksploatacji. Jeżeli chodzi o moc,...
Odma wyczyszczona , założyłem też nowy filtr powietrza. Świece beż zmian. Chciałbym zwrócić uwagę na czarny okopcony od sadzy wylot tłumika i na śmierdzący zapach spalin ( siarkowodór & zgniłe jaja ).Silnik po rozgrzaniu jest słąbszy . Jeden znajomy wskazuje katalizator jako winowajcę ( auto ma 17 lat ).Czy to ma sens ? Czy przez wadliwy /zapchany katalizator...
Nie zgodziłem się na naprawę ponieważ dla mnie koszty były zbyt duże. A poza tym ten używany który kupiłem działał. Teraz byłem w samochodzie z komputerem (delphi) i błąd jaki powtórzył się to P0500 (czujnik prędkości własnej pojazdu) Odpaliłem go awaryjnie na lpg i szarpania nie ma ale z niższych obrotów nie zbiera się idealnie lecz jest to raczej...
Wyszło szydło z worka. A raczej niewłaściwy płyn pachnący benzyną ze zbiornika, bo to było przyczyną nie gadania silnika. Teraz jeździ. Dziękuję wszystkim za pomoc. Edytuję post ponieważ nie wszystko jest dobrze. Otóż silnik gdy jest zimny na benzynie gaśnie po odpaleniu, chyba że przytrzymam go na gazie. Wtedy jednak bardzo mocno kopci niebieskawo...
Jak napisałem to dopiero odzewy :) tzn podstawowy najbardziej wkur.... problem usunięty. tzn do wymiany rolka prowadząca i pasek, ponieważ na kole pasowym i na alternatorze nie było tzw tłumika drgań, co spowodowało wywalenie rolki i popękanie paska. Została zastosowana tańsza opcja, czyli założenie tłumika drgań na alternator. a drugi problem pozostał....
Witam wszystkich. Walcze z tym już od kilku dni. W moim poldku, 1.5 GLE, 94r. GAZ, dzieje się od pewnego czasu tak, że po przekroczeniu 3000 tysięcy obrotów na biegu, nagle auto silnik przestaje ciągnąć (tak jakby stracił iskrę), obroty spadają na zero, centralka od gazu się wyłącza, ale wszystko inne świeci i jest ok (światła, radio, prąd w samochodzie),...
aster rozgrzać drgać rozgrzać słabnąć rozgrzać
alarm micra philips 55pfl6007 spadek napiąć odbiornik
pralka electrolux wymiana łożysk zamykać drzwi mercedes
Wideodomofon dzwoni bez powodu - co może być przyczyną? Loncin 250 brak iskry, silnik nie odpala - przyczyny