Zanim zaczniesz zwalać na elektrykę, to spróbuj może odkręcić korek od baku. Może odpowietrzenie się zatkało i w zbiorniku robi się podciśnienie. Ja bym się najpierw czepił właśnie instalacji paliwowej.
To dość częsta usterka tych liczników, trzeba całą płytę przejrzeć zaczynając od złącza wyświetlacza.
cewka miałem to w kosie stihl
Czujnik temperatury silnika dla ECU sprawdzony?
Czujnik wału? nie wiem jaki tam system zapłonu występuje.
Raczej masz lewe powietrze, uszczelniacze,cylinder-kartery itp. Jak nie gaśnie to może być przełącznik,może też być uszkodzona cewka zapłonowa
Tego dowiesz się po odkręceniu głowicy cylindra.
Sterownik silnika wraz z stacyjką i kąpletny imo wymieniony i nadal to samo. Po rozgrzaniu gaśnie i klikają przekaźniki, przestają klikać i odpala na chwile i gaśnie. Jak po włączeniu zapłonu klikają to nie zapali. Nie został podmieniony tylko moduł komfortu. Wszystkie części były podmienianie z sprawnie działających aut. Kończą mi sie pomysły. Skrzynka...
Zmień świecę na zimniejsza.Powinna być Iskra F80 lub zamiennik innej firmy. Jeśli jeździsz na samochodowej to jest normalka.
Co znaczy rozgrzeje się i gaśnie? Jeśli działa chwilkę i gaśnie to jest problem z dopływem paliwa, wskazuje na to fakt, że po chwili można motor uruchomić. Gaźnik do czyszczenia.
witam. W mojej kosiarce craftsman 6.5 brigsa przy dokładnie takich samych objawach jak opisane.... problemem były poluzowane wszystkie śruby(8szt) przy"głowicy"(dekiel zaworów i cylindra w który jest wkręcana świeca).....nie trzeba serwisu na to konto można wymienić olej i filtr powietrza :D
Od płynu chłodzącego.
Zacznij sprawdzać czego brakuję, albo czego ma za dużo. Skoro jakieś ma błędy to jakieś sprawdzaj.
Jak najbardziej czujnik położenia wału korbowego może być uszkodzony, w ten sposób że dostaje przerwy po rozgrzaniu, choć zwykle spotykałem się z objawem przerwy na zimno. Żeby potwierdzić uszkodzenie czujnika, należy w stanie wymontowanym podgrzewać opalarką przy ciągłej kontroli rezystancji miernikiem.
Cuda, wszystko dobre, wszystko jest a nie chodzi. Jak zgaśnie po rozgrzaniu to podlej jej pod świece paliwa.
kolego, prawdopodobnie jest to wina świecy. jeśli nie, łapie lewe powietrze pod gaźnikiem lub kolektorem ssącym. po prostu dokręć śruby mocujace te dwa elementy.
Źle pamiętasz!
Pierwsze błędy w komputerze dwa kompresja.
Czujnik położenia wału
jestem troche zielony w tych sprawach ;D nie kojaże o co chodzi??.Suzuki swift jest to moje pierwsze auto.
cięzko jest znależć taki warsztat z diagnostyka OBD I ?? szukałem na allegro to nie znalazłem nawet kabla do niego.
Uszkodzony sterownik "Digifant" najprawdopodobniej. I zmień mechaników w B4 ma normalną diagnozę z podglądem parametrów.
Podobne objawy miałem przy taniej kopułce rozdzielcza. Okresowe czyszczenie z osadu pomaga rozwiązać problem w moim przypadku. Objaw charakterystyczny: po rozgrzaniu silnik gasł i były problemy z jego odpaleniem. Potwierdzam. Zauważyłem że pomarańczowe kopułki są marnej jakości - bardzo szybko robią się w nich ścieżki pomiędzy wyprowadzeniami i potem...
Sprawdź ustawienia gaźnika z serwisówką i załóż nową świece. Podejrzewam za duży poziom paliwa w gaźniku. Stara świeca dużo powie o warunkach pracy silnika.
Wiem że głupie, czy sprzęgło nie zaczyna ci łapać gdy olej się nagrzeje? po dodaniu gazu normalnie wkręca się na obroty?
czy wentylator się załącza? czy palisz go na gaz/benzyna? przy jakiej temperaturze ci gaśnie? czy jak zgaśnie możesz go od razu zapalić? jeśli nie sprawdź paliwo i iskrę. Sprawdź też czujnik położenia wału i jeśli masz silnik w wersji 100 16V to jest tzw czujnik spalania stukowego silnik w wersji 1.6 16V to jest czujnik położenia wałka rozrządu. podaj...
Może smok-filtr paliwa w zbiorniku jest zanieczyszczony, czy tak samo się dzieje, gdy zbiornik paliwa jest pełny. Na próbę daj większe wolne obroty. Dodatkowo sprawdź w jakiej odległości jest cewka WN od koła magnesowego, w razie potrzeby zmniejsz odległość do ok. 0,3 mm. Koło magnesowe nie może ocierać o cewkę.
Pływak będzie sprawny ,sprawdz kable ,kable ,fajki.A jak wygłąda silnik ,jest zaolejony ,czy pije olej.Opisz dokładnie usterke.
Odkręć korek w zbiorniku paliwa i zobacz czy też gaśnie.
Czujnik temperatury płynu Czujnik halla pompa paliwowa http://www.swiftclub.pl/viewtopic.php?f=...
Witam, mam problem z silnikiem 250. Problemem jest to, że silnik po rozgrzaniu gaśnie (dławi się) na wysokich obrotach. Czyściłem filtr powietrza, paliwa, gaźnik, gaźnik regulowałem i nic. AI: Jaki to dokładnie silnik lub motocykl (marka, model, rok)? Silnik 250 Zongshen. AI: Sprawdzałeś układ zapłonowy (świeca, cewka, przewody) – czy były wymieniane...
Dodam że uszkodzony cewkomoduł potrafi pokazywać iskrę na świecy zapłonowej, tyle że na zimnym generuje wystarczająco długą iskrę (ze samego przewodu WN), ale po rozgrzaniu daje bardzo krótką iskrę (rzędu 2-3 mm) przez co silnik gaśnie po rozgrzaniu.
Się pomogi klika a nie nabija punkty głupimi postami.
EEEEEEEEE tam "ozłocę" ja bym oddał cały majątek hehehe Co do Lublina albo się zapowietrza albo pompka zasilająca albo coś się pieprzy z elektryką i uruchamia się automat do gaszenia. Ponieważ ostatni są pierwszymi zacząłbym od automatu - klapa w górę i obserwować na pompie wtryskowej co się dzieje i czy coś w ogóle się dzieje.
Nie masz kompletnie pojęcia z czym masz do czynienia - poczytaj o pompie VP44 Immobilizer nie ma tu nic, ale te dwa pierwsze błędy są poważne Nazbieraj pieniążków, popytaj tam w twojej miejscowości i znajdź dobry zakład od elektroniki pompy...sam nie dasz rady
aparat zapłonowy?
Proponuję podłączyć komputer diagnostyczny i sprawdzić parametry pracy sondy lambda. Po rozgrzaniu silnika komputer wylicza dawkę paliwa na podstawie parametrów z sondy lambda. Bardzo możliwe, że sonda zawiesiła się w pozycji mieszanki ubogiej i nie można uruchomić silnika ponieważ silnik otrzymuje za mało paliwa.
Samochód jest z 91 roku. Podczas obroty w granicach 15 tyś, a gdy się zagrzeje obroty spadają coraz nizej aż zgaśnie. gdy wyciągne kabelek, na gaźniku jest taka dysza czy nie wiem co to na gorze gdzie wchodzi powietrze to odrazu dostaje wyzszych obrotow go muli.
Jeśli Maluch jest jeszcze na aparacie to jest zbyt mała przerwa (w aparacie) , po rozgrzaniu przerwa traci się całkowicie . Poreguluj gaźnik i przestanie strzelać .
A nie są przypadkiem zamienione przewody na świecach?
A wiec tak:-nasze renatki na monoszprycy niemaja czujnika polozenia przepustnicy (TPS) - a co do silniczka krokowego to jest to silownik biegu jalowego potocznie zwany silnikiem krokowym -zdejmij filtr powietrza i luknij pod wtrysk od lewej strony a wyglada on jak walec z sruba z tylu i z gniazdem na 4 przewody. Milego szukania. SORKI ale punkty sie...
Przerwa jest za mała. Około 0.6 musiałby być. Czy masz jakiś filterek paliwa przed gaźnikami? Ewidentnie paliwo nie nadąża.
Jeżeli jest to Epic to warto.
Zasil pompę z butelki nowym przewodem a jak będzie dalej gasł polej pompę wodą aby ją schłodzić-jak pomoże to pompa zużyta.
Jeżeli nie chcesz być oszukany przez mechanika,to po co tu pytasz? Prawda jest taka że wiarygodną odpowiedź tu,na tym forum dadzą ci tylko.....mechanicy. Na 90% do wymiany moduł zapłonowy.
1.4 nie ma mod. zaplonu. Komp steruje cewkami w 1.4.
Kolego mirozory ten czujnik się nazywa:czujnik położenia wału korbowego-jak się zepsuje to nie uruchomisz silnika. Wracając do silnika krokowego ,czy rusza przepustnicą po przekręceniu zapłonu? sprawdź.Powodzenia.
Ja z kolei uwazam ze jest to sonda lambda. Mój kadecik tez tak mial, jak byl zimny bylo ok, ale jak sie juz rozgrzejal silnik czasami nierowno pracujowal, czasami tez zgasl. Bylem kiedys u mechanika z pytaniem co to jest, podlaczyl jakies urzadzonko i stwierdzil ze mam uszkodzona sonde lambda, wymienilem i jest ok. Przedtem wymienilem filterek paliwa...
prawdopodobnie powoli pada ci pompa paliwa sprawdź ją
Elektrodysza odpowiada za wolne obroty silnika. Objway wskazują na zapapruchany gaźnik. Do czyszczenia i regulacji. Nie tylko z zewnątrz, ale i do komory pływaka należy zajrzeć. Lewego powietrza nie łapie? Elektrodysza do wymiany. Można wymienić na zwykłą, ale wtedy silnik może mieć tendencję do samozapłonów, gdy będzie bardzo rozgrzany. Lampą stroboskopową...
Cześć. Walczyłem ostatnio z takimi dwoma - okazało się, że w obydwu świetlówki były dobre, lecz na końcach jednej brakowało właściwego połączenia - upalony kabelek. Podstawienie świetlówek na zewnątrz matrycy, też nie dawało jednoznaczności odpowiedzi, ponieważ wyłączanie podświetlenia zależało od ułożenia tych świetlówek (raz się wyłączało, a innym...
e cewka raczej odpada,gdyby to była cewka to palił by na 2 gary albo wogule , mysle ze to coś z elektroniki, coś z czujników powietyrza zasysanego lub temperatury silnika, lub termostatu, ale mozemy sobie gdybać , dopoki niepodjedziesz pod interfejsa go niepodepniesz to moze być wszystko , atymbardziej ze niedzieje sie to odrazu tylko po nagrzaniu ,...
Pierwsze co, to musisz sprawdzić szczelność instalacji podciśnieniowej. Drugie, sam gaszak na pompie. www.google.pl/search?q=mercedes+w124+gas... Na gorącym silniku, połącz na krótko z wyjściem podciśnienia z pompy. Silnik powinien zgasnąć. Jak zrobisz to, będziemy...
Jak się sytuacja powtórzy, to sprawdź rezystor przed wtryskiwaczem, lubią się przy nim przewody naderwać.
Witam. Problem z samochodem polega na tym, że po rozgrzaniu gaśnie i nie ma iskry. Kiedy ostygnie odpada i jedzie do momentu rozgrzaniu. Wymienione czujnik położenia wału i czujnik walka rozrządu. Oba na oryginalne. Gdzie dalej szukać problemu?
jesli jest iskra to może być w gaźniku uszkodzony zaworek odcinający paliwo przez pływak lub jakiś brud w przewodzie przed nim który powoduje zacinanie podczas pracy. Ponowne odpalenie możliwe jest po postoju /czas na odparowanie nagromadzonego paliwa w komorze silnika/. W moim przypadku po wymontowaniu zaworka i dokładnym przedmuchaniu sprężarką, założeniu...
Nie żaden czujnik pada, a sterownik silnika. Zobacz jeszcze błędy w zegarach, pewnie to samo będzie.
Bez problemu...wyjdzie...
A może być uszkodzony komputer lub czujnik zasysanego powietrza bo tylko to pozaostało stare.
który rok transita ja nigdy nie słyszałem ami się nie spotkałem żeby miał jakieś zabezpieczenie przed przegrzaniem Większość Fordów ma takie zabezpieczenie, także Transit. Czujnik temperatury jest w głowicy, więc przy braku płynu jest szybka reakcja układu, bo to ona wpierw dostaje wysokiej temperatury... Ochrona silnika obejmuje: - zmniejszenie mocy,...
W kostce cewki jest to połączone tak: U U jeden zielony do komputera, drugi zielony do modułu (kluczowanie cewki), druga zwarta para to czerwony do zasilania modułu i pomarańczowy, czyli plus po stacyjce, cewka zwiera te dwie pary przewodów, czyli wiarygodny pomiar można robić tylko przy podłączonej wtyczce, ale skoro napięcie nie zanika, to stawiam...
Próbowałem symulować zmianę temperatury na czujnik położenia wału za pomocą opalarka, zamrażacz, lecz bez efektów i sobie to darowałem, a na czujnik położenia symulacja zmiany temperatury zadziałała 2-3 razy, a później nie miało to znaczenia, więc również zgłupiałem. Auto zimne odpala, po rozgrzaniu gaśnie, po rozgrzaniu potrzeba już ok 40min-80min...
Z kolegą mieliśmy ten sam problem że na zimnym chodzi po rozgrzaniu gasł i się dławił nie miał siły jechać okazało się że rozrząd był o jeden ząb przestawiony i wszystkie objawy minęły teraz jest igła sprawdźcie rozrząd wymienialiśmy cewki kable itp a tu jeden głupi ząb nawet luzy zaworowe sprawdziłem dwie przepustnice :shocked!: Myślisz, że to Punto...
Problem rozwiązany
A teraz proszę sprawdzić sondę lambda.
Wybłyskaj kody, sprawdź ciśnienie paliwa.
https://autonevodpl.com/obd2-codes/p0097
ARL nie ma znaków tylko blokady i kółko rozrządu jest pływające. Dodano po 13 Wiazka silnika w ARL I BXE się różni. BXE ma np wspólną skrzynkę do sterowania podcieniem ARL ma osobne zawory. W BXE sterowanie zaworem gaszenia jest poplątane na pinach sterownika z zaworem egr. ARL ma też inne pompowtryski niż bxe czy asz. Sterownik jest z ARL i wiązka...
Czujnik ciśnienia wspomagania kierownicy (na pompie jest)? odłączałeś czy coś inaczej działa po jego odłączeniu? Jak pracuje silniczek krokowy przepustnicy czy reguluje czuć pod stopą że rusza pedałem gazu?? widać, że rusza sprężynką przepustnicy? jak z potencjometrami w przepustnicy może ścieżki są starte?
Lubię czytac takie niesamowite opowieści.
Elektroda aż się ugina od tego błędu...
Tak, wymień pompę paliwa, ta na głowicy.
Czujnik wału pewno, zrób sobie diagnostykę.
Wystarczy wpisać w Google, oznaczenia z nich, będziesz wiedział co to za czujniki.
Witam, mam problem z bmw e46 320d po rozgrzaniu gaśnie i nie odpala do póki nie ostygnie. Sprawdziłem sterownik pompy vp44 i okazał się padnięty, sprawdziłem go żarówka i probowka. Jak odczytać jaki mam sterownik i czy jak go założę to musze usunąć jakiś mobilajzer czy coś bo znajomy powiedział mi że trzeba usunąć mobilajzer. Samochód po rozgrzaniu...
Witam. Kymco MXU 550i - rozgrzany gaśnie. Wymieniona cewka zapłonowa i świeca. Co może być problemem? Proszę o pomoc.
Olej w niej zmieniasz? Może gaźnik jest brudny/uszkodzony/brudny filtr oleju i uboga mieszanka. W każdym razie coś się przegrzewa, puchnie i blokuje. Strzelam ze tłok.
Jak się dusi po otwarciu gazu z obrotów biegu jałowego, to masz zużyty uszczelniacz od strony zapłonu i ew. nieszczelność komory korbowej silnika. O ile można wykluczyć zapłon. Jak wygląda stan pozostałych części silnika? Wydech, filtr powietrza, cylinder, tłok, łożyska wału korbowego?
Jak nie masz komputera to nic poza reduktorem popsuć ci się nie mogło. Możesz jeszcze wymieniać filtr gazu jeśli dawno (ponad 20000) nie był wymieniany ale nie sądze żeby to pomogło. No i oczywiście dobra regulacja!
Silnik jest czterosuwowy
Swieca na zlom albo modul zaplonowy
Żony Matiz około 55 tyś. -zimny pracował dobrze po rozgrzaniu słabł na wolnych obrotach pracował znośnie na wyższych - gasł brak mocy. W serwisie podpięli pod komputer - ok , po rozebraniu kopułki - korozja. Wymienił kopułkę palec rozdzielacza przewody (choć te bym zostawił). Przyczyną gaśnięcia po rozgrzaniu się samochodu może być też cewka zapłonowa...
Sprawdż czujnik temperatury cieczy chłodzacej,znajduje sie z tyłu silnika,z niego komputer zczytuje dane o temperaturze silnika,jeśli sie przyciął komputer podaje dużą ilość paliwa(jak przy rozruchu zimnego silnika)i na ciepłym silniku poprostu zalewa go
http://obrazki.elektroda.pl/7195997500_1... Miałem identyczną usterke i wymieniłem czujnik obrotów wałka pompy wtryskowej.
Witam! Jestem posiadaczem piły spalinowej Partner 365. Już od jakiegoś czasu mam z nią problemy, ponieważ po rozgrzaniu gaśnie. Gaźnik i świece można od razu odrzucić, bo były wielokrotnie sprawdzane. Z góry przepraszam za umieszczenie tego pytania w na złym forum. Jestem tu nowy i za bardzo nie wiem gdzie te pytanie umieścić.
Od elektrody należy zacząć.
Pompa elektryczna do sprawdzenia.
Dobra jednak rozwiązałem problem, źle podłączyłem stacyjkę i w ch*** zaczeła mnie robić poza tym obawiam się że tutaj nikt zapewne nie pomoże w takich sprawach mechanicy ;)
Witam. Mam ten sam problem z silnikiem Briggs&Stratton 17,5 kpa. Po około 30 minutach koszenia silnik zaczyna lekko przerywać, tak jakby tracił pojedyncze iskry. Potem coraz bardziej przerywa i traci na mocy. Jeśli go zgaszę i ostygnie dalej pracuje normalnie i po nagrzaniu się problem powraca. Zaznaczam że jest to nowy silnik na gwarancji i dwa razy...
Witam, mam taki problem żeby odpalić motor muszę włączyć ssanie odpalić i po 5 sekundach zdejmować ssanie bo inaczej motor gaśnie , także mam okopconą świece. I tak że gdy motor jest zimny to fajnie idzie a gdy się rozgrzeje to zaczyna go mulić gdy na przykład się zatrzymam i chce ruszyć to czasami umie nawet zgasnąć.
Mam problem z koparką JCB. Po rozruchu silnik pracuje normalnie, do póki nie zacznie się jechać bądź używać hydrauliki. Wtedy zaczyna się problem: silnik gwałtownie schodzi z obrotów, aż gaśnie, dopóki się nie rozgrzeje. Po rozgrzaniu wszystko działa normalnie. Co to może być? Pomocy!
Piła spalinowa Oleo-Mac 937, piła po rozgrzaniu nierówno pracuje na biegu jałowym i gaśnie. Czy to może być spowodowane sztukowanym kablem wysokiego napięcia cewki zapłonowej, czy ciągnie lewe powietrze? Czy to też wina uszczelniacza, czy króćca ssącego? AI: Czy piła była ostatnio serwisowana lub czy były wprowadzane jakieś modyfikacje? Był ustawiony...
a wie ktoś jak ustawić dobrze gaźnik?? ile razy mam przekręcić tymi pokrętłami w gaźniku??
(...) domyśla jaki jest powód to proszę o odpowiedź każda informacja jest cenna ;) https://obrazki.elektroda.pl/1791636700_... https://obrazki.elektroda.pl/2970942700_... https://obrazki.elektroda.pl/4620474100_... https://obrazki.elektroda.pl/1306609900_... Dzień dobry, Widzę, że masz problem z uruchomieniem...
Matizy miały to do siebie że potrafiły tak robić, a problem leży po stronie modułu optycznego w aparacie zapłonowym. Jak masz tak że zimny odpala normalnie a po rozgrzaniu gaśnie i potem jak ostygnie to odpala bez problemu to na 99% jest uszkodzony właśnie moduł optyczny. Jak ci zgaśnie to zobacz czy jest iskra jak niema to nie odpali a za iskre odpowiedzialny...
Cześć A_r_K Czy mógłbyś podać co było w twoim shariku. Ja mam alhambre z tym silnikiem. Wymiana czujnika Halla przewodów zapłonowych i przeczyszczony aparat zapłonowy oraz wymieniony przekaźnik 30 i nadal o rozgrzaniu gaśnie. Przyjeżdżam kilkaset metrów i gaśnie. Odpala bez problemów po ostygnięciu. Co jeszcze zrobić? Pozdrawiam kamsawi
Sądząc po objawach zaproponował bym wymianę świecy, gdyż niektóre z nich przestają działać gdy silnik się trochę rozgrzeje.
Niestety spuszczanie mazi z reduktora po przebiegu 100 tyś to za mało. Czyszczenie reduktora (doemontaż) nieunikniony.
Witam, posiadam crosa chińczyka KXD 125ccm, mam z nim taki problem, że jak go odpalę na zimnym silniku i nie daję mu gazu to gaśnie. Muszę go rozgrzać przez 3-4 minuty, jak się już rozgrzeje to nie gaśnie. Da radę coś zrobić, żeby nie działo się tak?
Witam! Auto po rozgrzaniu gaśnie i nie ma możliwości odpalenia. odpala jak ostygnie. Po podłączeniu pod komputer wyskakuje błąd 16706 P0322 czujnik prędkości silnika G28. Proszę o pomoc gdzie się znajduje i czy występuje zamiennik
gaśnie gaśnie rozgrzaniu mercedes gaśnie rozgrzaniu rozgrzaniu silnik gaśnie
toroid zasilacz impulsowy brzęczenie włączeniu wzmacniacza telefon myphone bateria
zestaw komputerowy straż pożarna
Cena bazy (stacji dokującej) Parkside PMRDA 20-Li B2 – ile kosztuje nowa i używana? YX8018 – schematy, aplikacje, parametry, lampki solarne, boost, LED, Ni-MH, QX5252F