To dość częsta usterka tych liczników, trzeba całą płytę przejrzeć zaczynając od złącza wyświetlacza.
Czyli dokładnie nie wiesz, czy silnik gaśnie przez brak iskry? Problem z paliwem powinien dać się wyczuć podczas jazdy poprzez utratę mocy, reakcję na otwieranie przepustnic, na koniec nierówną pracą przy biegu jałowym. Trzeba zajrzeć do serwisówki, bo zwykle od zbiornika paliwa wychodzi jeden wąż i jest to odpływ wody z zagłębienia na korek wlewu paliwa....
Czujnik temperatury silnika dla ECU sprawdzony?
Odkręć korek w zbiorniku paliwa i zobacz czy też gaśnie.
Wiem że głupie, czy sprzęgło nie zaczyna ci łapać gdy olej się nagrzeje? po dodaniu gazu normalnie wkręca się na obroty?
Zacznij sprawdzać czego brakuję, albo czego ma za dużo. Skoro jakieś ma błędy to jakieś sprawdzaj.
Co znaczy rozgrzeje się i gaśnie? Jeśli działa chwilkę i gaśnie to jest problem z dopływem paliwa, wskazuje na to fakt, że po chwili można motor uruchomić. Gaźnik do czyszczenia.
Źle pamiętasz!
Ja bym napisał...jak ktoś sam nie radzi sobie z gaźnikiem i układem zapłonowym w 126p..... to pisanie na forum nie ma sensu....maluch i jego "układ" to podstawa rozumienia podstawy rzeczy.....
Cuda, wszystko dobre, wszystko jest a nie chodzi. Jak zgaśnie po rozgrzaniu to podlej jej pod świece paliwa.
Podobne objawy miałem przy taniej kopułce rozdzielcza. Okresowe czyszczenie z osadu pomaga rozwiązać problem w moim przypadku. Objaw charakterystyczny: po rozgrzaniu silnik gasł i były problemy z jego odpaleniem. Potwierdzam. Zauważyłem że pomarańczowe kopułki są marnej jakości - bardzo szybko robią się w nich ścieżki pomiędzy wyprowadzeniami i potem...
Uszkodzony sterownik "Digifant" najprawdopodobniej. I zmień mechaników w B4 ma normalną diagnozę z podglądem parametrów.
czy wentylator się załącza? czy palisz go na gaz/benzyna? przy jakiej temperaturze ci gaśnie? czy jak zgaśnie możesz go od razu zapalić? jeśli nie sprawdź paliwo i iskrę. Sprawdź też czujnik położenia wału i jeśli masz silnik w wersji 100 16V to jest tzw czujnik spalania stukowego silnik w wersji 1.6 16V to jest czujnik położenia wałka rozrządu. podaj...
Się pomogi klika a nie nabija punkty głupimi postami.
aparat zapłonowy?
Nie masz kompletnie pojęcia z czym masz do czynienia - poczytaj o pompie VP44 Immobilizer nie ma tu nic, ale te dwa pierwsze błędy są poważne Nazbieraj pieniążków, popytaj tam w twojej miejscowości i znajdź dobry zakład od elektroniki pompy...sam nie dasz rady
prawdopodobnie powoli pada ci pompa paliwa sprawdź ją
Od elektrody należy zacząć.
Czujnik wału pewno, zrób sobie diagnostykę.
Jak nie masz komputera to nic poza reduktorem popsuć ci się nie mogło. Możesz jeszcze wymieniać filtr gazu jeśli dawno (ponad 20000) nie był wymieniany ale nie sądze żeby to pomogło. No i oczywiście dobra regulacja!
Sprawdż czujnik temperatury cieczy chłodzacej,znajduje sie z tyłu silnika,z niego komputer zczytuje dane o temperaturze silnika,jeśli sie przyciął komputer podaje dużą ilość paliwa(jak przy rozruchu zimnego silnika)i na ciepłym silniku poprostu zalewa go
Zwarcie zwojowe "działa" tak samo na zimnym, jak i na rozgrzanym silniku. Jaka to kosiarka ?
Sterownik silnika wraz z stacyjką i kąpletny imo wymieniony i nadal to samo. Po rozgrzaniu gaśnie i klikają przekaźniki, przestają klikać i odpala na chwile i gaśnie. Jak po włączeniu zapłonu klikają to nie zapali. Nie został podmieniony tylko moduł komfortu. Wszystkie części były podmienianie z sprawnie działających aut. Kończą mi sie pomysły. Skrzynka...
https://autonevodpl.com/obd2-codes/p0097
Witam, mam problem z silnikiem 250. Problemem jest to, że silnik po rozgrzaniu gaśnie (dławi się) na wysokich obrotach. Czyściłem filtr powietrza, paliwa, gaźnik, gaźnik regulowałem i nic. AI: Jaki to dokładnie silnik lub motocykl (marka, model, rok)? Silnik 250 Zongshen. AI: Sprawdzałeś układ zapłonowy (świeca, cewka, przewody) – czy były wymieniane...
Witam. Potrzebuję pomocy odnośnie Fiata Doblo 1.3 Multijet Mianowicie odpali na sekundę lub dwie i za chwilę zgaśnie. Zapali, jak się np. odepnie kostkę od czujnika ciśnienia paliwa na szynie Common Rail albo jak da mu się odrobinę plaka, wtedy odpali bez problemu i jak się rozgrzeje to też pali bez żadnego plaka i na wpiętym czujniku, ale jest strasznie...
Mam problem z koparką JCB. Po rozruchu silnik pracuje normalnie, do póki nie zacznie się jechać bądź używać hydrauliki. Wtedy zaczyna się problem: silnik gwałtownie schodzi z obrotów, aż gaśnie, dopóki się nie rozgrzeje. Po rozgrzaniu wszystko działa normalnie. Co to może być? Pomocy!
Witam. Mam ten sam problem z silnikiem Briggs&Stratton 17,5 kpa. Po około 30 minutach koszenia silnik zaczyna lekko przerywać, tak jakby tracił pojedyncze iskry. Potem coraz bardziej przerywa i traci na mocy. Jeśli go zgaszę i ostygnie dalej pracuje normalnie i po nagrzaniu się problem powraca. Zaznaczam że jest to nowy silnik na gwarancji i dwa razy...
Dodam że uszkodzony cewkomoduł potrafi pokazywać iskrę na świecy zapłonowej, tyle że na zimnym generuje wystarczająco długą iskrę (ze samego przewodu WN), ale po rozgrzaniu daje bardzo krótką iskrę (rzędu 2-3 mm) przez co silnik gaśnie po rozgrzaniu.
dumnie wsiadłem, naciskam starter, silnik kręci, ale nie odpala i nie odpal Jakieś, choćby podstawowe badania? Czy jest iskra, jak wygląda świeca itd.... moje pojęcie o serwisowaniu 125 jest na podstawowym poziomie Powinno wystarczyć, bez podpowiedzi, do usunięcia tego typu usterki.
witam. W mojej kosiarce craftsman 6.5 brigsa przy dokładnie takich samych objawach jak opisane.... problemem były poluzowane wszystkie śruby(8szt) przy"głowicy"(dekiel zaworów i cylindra w który jest wkręcana świeca).....nie trzeba serwisu na to konto można wymienić olej i filtr powietrza :D
Z kolegą mieliśmy ten sam problem że na zimnym chodzi po rozgrzaniu gasł i się dławił nie miał siły jechać okazało się że rozrząd był o jeden ząb przestawiony i wszystkie objawy minęły teraz jest igła sprawdźcie rozrząd wymienialiśmy cewki kable itp a tu jeden głupi ząb nawet luzy zaworowe sprawdziłem dwie przepustnice :shocked!: Myślisz, że to Punto...
Witam. Kymco MXU 550i - rozgrzany gaśnie. Wymieniona cewka zapłonowa i świeca. Co może być problemem? Proszę o pomoc.
a wie ktoś jak ustawić dobrze gaźnik?? ile razy mam przekręcić tymi pokrętłami w gaźniku??
Jeśli Maluch jest jeszcze na aparacie to jest zbyt mała przerwa (w aparacie) , po rozgrzaniu przerwa traci się całkowicie . Poreguluj gaźnik i przestanie strzelać .
Proponuję podłączyć komputer diagnostyczny i sprawdzić parametry pracy sondy lambda. Po rozgrzaniu silnika komputer wylicza dawkę paliwa na podstawie parametrów z sondy lambda. Bardzo możliwe, że sonda zawiesiła się w pozycji mieszanki ubogiej i nie można uruchomić silnika ponieważ silnik otrzymuje za mało paliwa.
Witam, proszę o pomoc! Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Mianowicie, kupiłem ostatnio do kolekcji lampę MH 1000W, jest to model GE R1000. I tu pojawia się mój problem, ponieważ nie mam stabilizatora 1000W, to zamiast niego użyłem 4 połączonych ze sobą stabilizatorów o mocy 400W, 250W, 250W i 100W, co daje łącznie moc 1000W i prąd około 8,71A. Zapłonnik...
Pierwsze co, to musisz sprawdzić szczelność instalacji podciśnieniowej. Drugie, sam gaszak na pompie. www.google.pl/search?q=mercedes+w124+gas... Na gorącym silniku, połącz na krótko z wyjściem podciśnienia z pompy. Silnik powinien zgasnąć. Jak zrobisz to, będziemy...
witam, mam dokładnie ten sam silnik i identyczny problem, po rozgrzaniu tzn 15 ostrej jazdy zaczyna przerywać i gaśnie, ale odkryłem że gdy odkręcę korek od paliwa i popcham paliwo ustami, silnik zapala pracuje normalnie, robie pare kółek = 2-3min jazdy i gaśnie i tak w kółko, przyczyny też nie znam a tak wogle to jaka ma być swieca? Dodano po 12 zapomniałem...
Bry... albo kupiłem samochód od powyższej osoby albo dopadło mnie to samo... Jak jadę jest ok. Jak stoję w korku kontrolka immo zaczyna szaleć, silnik przygasac a w końcu gaśnie. Zero błędów na kompach. Jakieś pomysły lub sugestie?
Żony Matiz około 55 tyś. -zimny pracował dobrze po rozgrzaniu słabł na wolnych obrotach pracował znośnie na wyższych - gasł brak mocy. W serwisie podpięli pod komputer - ok , po rozebraniu kopułki - korozja. Wymienił kopułkę palec rozdzielacza przewody (choć te bym zostawił). Przyczyną gaśnięcia po rozgrzaniu się samochodu może być też cewka zapłonowa...
Problemem był przekaźnik który był pod samochodem zamontowany jak się nagrzał to rozłączał napięcie do sterownika
Witam, Zbierzmy najpierw więcej informacji: 1. Czy po uruchomieniu zimnego silnika (jak już zapali normalnie), ma on prawidłowe, podwyższone obroty ("ssanie")? 2. Czy po rozgrzaniu obroty spadają do normalnych? 3. Czy opisywane "duszenie sie" po dodaniu gazu, występuje tylko na zimnym silniku, czy zawsze, czy tylko sporadycznie? Pozdr.
Czyszczenie gaźnika
Pompa elektryczna do sprawdzenia.
Czujnik wału lub wałka rozrządu.
Może smok-filtr paliwa w zbiorniku jest zanieczyszczony, czy tak samo się dzieje, gdy zbiornik paliwa jest pełny. Na próbę daj większe wolne obroty. Dodatkowo sprawdź w jakiej odległości jest cewka WN od koła magnesowego, w razie potrzeby zmniejsz odległość do ok. 0,3 mm. Koło magnesowe nie może ocierać o cewkę.
Czujnik położenia wału
problem rozwiązany. zakupiony nowy czujnik za 480 zł i problem z głowy pozdrawiam
Witam. Jestem świeżo po pomiarach szczelności, a więc tak robiłem to za pomocą strzykawki 100ml zasysałem przez gaźnik ,przewód impulsowy wydech zaślepiony świeca wkręcona tłok w górnym punkcie i za każdym razem podciśnienie utrzymywało się sporo ponad 20s zanim zelżało , robiłem kilkanaście pomiarów i za każdym razem to samo, pomiar dokonywała druga...
gaśnie gaśnie rozgrzaniu rozgrzaniu silnik gaśnie corsa gaśnie rozgrzaniu
ekranowanie subwoofera ds18b20 uśrednianie hamulec świeci kontrolka
Urządzenia do podłączenia do wejścia SbS w sterownikach bram automatycznych Lenovo tablet – jak odblokować bez hasła, reset, FRP, konto Google