Tak wiem że trzeba rozpędzić koło Pierwsze rozpędzasz silnik, później manetka. Na filmie robisz odwrotnie.
Rozrusznik 5kw tylko w dużych silnikach Diesla i są to zwykle 24V. 12V rozruszniki to max 2,5kw. Rozrusznik rozpędza silnik do ok 200obr/min.
Jeśli robisz to tylko dla zabawy to możesz zrobić rozpędzanie - startujesz z małej prędkości i nie za szybko programowo ją zwiększasz. W ten sposób rozpędzałem silniki od HDD do 12000 obr/min. Niemniej jeśli silnik straci z jakiegokolwiek powodu synchroniczność to musisz rozpoczynać od nowa.
Przypchane na śrubie drążonej, nieszczelności przed pompą. To też może wpłynąć na niedobór paliwa. Choć to koocenie jest dziwne.
https://www.motoart.slask.pl/asenizacja/... eetam :)
Zasugerował bym Koledze na podstawie własnych doświadczeń zastosowanie softstartera do rozpędzania silnika piły taśmowej o mocy 11kW, zamiast przełącznika γ /Δ . Odpowiednio dobrana rampa startu i start zasprzęglonym (!) kołem zamachowo -napędowym. Kondensatory to trochę inna ,,parafia".
Tzn. że brum pojawia się w raz z większym obciążeniem. (rozpędzanie silnika, ogniskowanie) 2 główne kondensatory za mostkiem wymienione ? 3 kondensatory za stabilizatorami wymienione ? 2 kondensatory 47µF zaraz obok wzmacniacza słuchawkowego wymienione ? można wstawić deczko większe.
uszkodzone dwa rezystory http://obrazki.elektroda.pl/9358543700_1...
Posiadam Citroena jak w tytule, w silniku coś zaczęło stukać i przy rozpędzaniu silnik faluje. Po rozpędzeniu to jakby ustaje ale podaniu gazu jest ponownie i tak na zmianę. Turbina wykluczona i żadnych nie ma błędów. Czy ktoś może mi pomóc za co będę wdzięczny.
Spróbuj wymienić kondensator tam jest 32 mikro.I zobacz jaki będzie efekt. Dodano po 21 Jeżeli dalej nie będzie wirowania to uszkodzony moduł RMA-130-02.
A ja dwie. Czarna obok cewki i mosiężna obok dekla ffc.
21V na bramce to zwarcie w T22. Tam powinien być sygnał sterujący z procesora. Dodatkowo przy starcie powinien być tam realizowany Soft-start sygnałem PWM z procesora. Sprawny układ sterowania powoli rozpędza silnik w czasie ok 1 sekundy.
A to grzałka też może mieć wpływ? Bo akurat nie była podpięta. Nie. Do zweryikowania obwód sterujący silnikiem na pcb.
(at)sq9mem Ale chcesz mieć układ, gdzie falownik rozpędza silnik do prędkości znamionowej, a następnie zasilanie przełączane jest z sieci?
Jeśli silnik będzie zasilany falownikiem to da radę. Ustawić tylko rozpędzanie silnika na jakiś dłuższy czas i będzie dobrze.
poza tym coś on tępo startuje jak na 11KW Te GKW właśnie wszystkie tak długo się rozpędzają. Silnik 2800 obr i efekt jest przy każdej takiej sprężarce. Vcc ta sprezarka slabienka jest. Z wydajnoscia to u niej kiepsko... Taka 1js60 jak jest w dobrej kondycji to powali nie jedną firmy "krzak" z podobnymi parametrami, jak nie wydajnością to żywotnością.
Na początek ustaw tak parametry ( sterowanie z panelu na falowniku ) - przynajmniej ja tak bym ustawił. drv - 0 Keypad - Start/Stop realizowany poprzez przyciski na klawiaturze falownika. Frq - 0 F20 - 60 - częstotliwość maksymalna F50 - 1 ACC - 3 - Trzy sekundowe rozpędzanie silnika dEC - 3 - trzy sekundy na hamowanie drC - F - kierunek obrotów do...
A co ze zwiększonym prądem podczas rozpędzania silnika po włączeniu? Spokojnie. Zabezpieczenia silnikowe wiedzą o nim.
Dzień dobry, Zostałem poproszony o zdiagnozowanie/naprawę odtwarzacza CD "Musical Fidelity ELEKTRA CLASS A TUBE CD PLAYER Limited Edition" (model bliźniaczy do E60). Odtwarzacz bez względu na to, czy w napędzie znajduje się płyta, czy też nie - rozpędza silnik napędzający płytę do bardzo wysokich prędkości. Niestety nie posiadam schematu urządzenia,...
czym rampy i lamele w silniku Rampy startu i hamowania to czas rozpędzania się i zwalniania silnika od prędkości zero, do prędkości roboczej. Są to podstawowe parametry zaprogramowania falownika. Lamele, to elementy tej pompy - takie łopatki, często grafitowe ,,zagarniające" powietrze wewnątrz cylindrycznej komory i osadzone w wirniku pompy. Częstotliwość...
Podłącz silnik bezpośrednio do wyprowadzeń z e zwijacza przewodu, wtedy będziesz mógł wykluczyć jego uszkodzenie. Jeżeli będzie pracował ok, przyczyną może być zimny lut na płytce (nie koniecznie od nowości) albo i co bardziej prawdopodobne "pływająca rezystancja" potencjometru suwakowego. Dla sprawdzenia należałoby go przeczyścić, wpuszczając do środka...
Mam problem. Włączałem się do ruchu i na rozbiegówce pełny gaz. Nie zdążyłem wrzucić 4-ki gdy silnik zrobił ,,puf,, i zgasł. Zjechałem na pobocze, wyłączyłem stacyjkę, włączyłem i bez problemu zapaliłem motor. W trakcie rozpędzania silnik nie wchodzi płynnie na obroty. Są delikatne wahnięcia. Przy ostrym hamowaniu lub rozpędzaniu motor robi znowu ,,puf,,...
(at)gs14 Żadnych rampach. Rampa to czas rozpędzania się się silnika i czas jego wyhamowania do zera. Ustawiasz na jednym wejściu cyfrowym 50 Hz, czyli obroty nominalne, na drugim np. 30 Hz czyli zmniejszone, rampy na np. 2, 3 sekundy celem łagodnego rozpędzania i zwalniania wentylatora. Napięcie zasilania i napięcie silnika, oraz jego moc. To wszystko...
Czy tu chodzi o to, by po wciśnięciu Play przesuw taśmy rozpoczynał się od razu z docelową prędkością? Żeby nie było słychać rozpędzania silnika? Chyba wolałbym mieć układ, w którym sygnał audio jest jeszcze przez chwilę odcinany po wciśnięciu Play Nie bardzo sobie przypominam, ale chyba nie było efektu rozpędzania, a wyciszanie, to chyba musi być...
Jednocześnie silnik wolno się rozpędza, tak jakby nie miał kondensatora rozruchowego. Czy silnik może w ten sposób pracować? Wolny rozruch nie jest problemem. Silnik nie startuje pod obciążeniem. Czy przy takim podpięciu z silnikiem może coś się stać? Czy silnik nie traci mocy? Tym przełączeniem zamieniłeś role uzwojeń: główne > pomocnicze, a pomocnicze...
Witam, Ja silnik trójfazowy kiedyś rozpędzałem do 100Hz. Kręcił się szybciej oczywiście ale bez szału. Jak silnik jest na 50Hz to z taką maksymalną częstotliwością musi pracować. Nie ma co kombinować. Z drugiej strony, masz jakieś specjalne zastosowanie że silnik musi się kręcić tak szybko ? Pozdrawiam,
A jak Ci kręci rozrusznik? jak jest dwumas to na ciepłym silniku rozrusznik musi konkretnie rozkręcić silnik do chyba 300 obr na min żeby komp porał paliwo. Jak obroty są za niskie to nie poda. Na zimnym nie obowiązuje ta zasada. Jest opcja ze pompa wtryskowa się kończy i przy wyższej temperaturze się rozszczelnia. Zwróć uwagę czy silnik się rozpędza...
Ten pirscien to prawdopodobnie zabezpieczenie pradnicy tachometrycznej. Pradnice znajdziesz z tylu na osi silnika.
Rezystory są od rozruchu, prostownik od hamowania. Zmiana rezystorów chyba na niewiele się zda, bo chodzi o mniejszą prędkość w momencie gdy już silnik pracuje, a więc wtedy gdy rezystory już są zwarte. Tu trzeba by sprawdzić, czy na minimalnej prędkości silnika, położenie szczotek (regulowane przez mały silnik) jest faktycznie graniczne. Chyba, że...
Witam Słyszałem że w tych silnikach są założone blokady bo kolega ma 50cc i podobno kupił ze zdjętą blokadą i jeździ mu 60km/h ? Pomożecie Nie wiem gdzie to słyszałeś ale to są bzdury wyssane z palca . Niby gdzie są te blokady? Ja mam już drugi taki silnik i z żadnej blokady nie widziałem. Jak koledzy pisali dotrzyj silnik. Z każdym dotartym kilometrem...
To zobacz ten zawór z tyłu silnika na głowicy czy jest sprawny. Zmierz Jedi oporność. Podłącz zamiast niego żarówkę 5W i zobacz czy się zapali w czasie jazdy. Masz uszkodzony zawór bądź przerwany przewód od niego. Tam powinien być plus po stacyjce na pracującym silniku i masa podawana z ECU. Zobacz czy nie brakuje tam plusa.
Lepiej nie wstawiać - załączenie lub odłączenie silnika przy pracującym falowniku może spowodować jego uszkodzenie. Jednak spotkałem się z aplikacjami gdzie falownik rozpędza silnik 1 i po osiągnięciu 50Hz przechodzi na bypass (stycznikiem) i następnie rozpędza silnik 2, przechodzi na bypass itd. Aplikacje takie pracują wiele lat a falownik ma 160kW...
Szukaj nieszczelnosci. Pewnie turbo po regeneracji
Dzisiaj wracając z pracy, o czymś takim pomyślałem. Samochód spalinowy hamując, ładuje dodatkowy akumulator (baterie). A gdy samochód rusza (rozpędza się), silnik elektryczny się załącza i pomaga silnikowi spalinowemu. Czyli akumulator podczas hamowania jest ładowany, a podczas ruszania rozładowywany. Doszukuje się w tym oszczędności w paliwie.
Z hamulcem będzie - moim zdaniem - łatwiej sterować obrotami, bo można wtedy operować rozpędzaniem i zwalnianiem (nie tylko rozpędzaniem).
Witam, rozwiązaniem było zmienienie prędkości rozpędzania silników w samym grbl'u. Po tej zmianie silniki pracują normalnie. Dziękuję, temat zamknięty :D
Generator jest rozpędzany silnikiem spalinowym a następnie po uzyskaniu 50 herców następuje rozłączenie napędu ( silnik spalinowy służy do rozruchu całego generatora bo w czasie braku zasilania nie ma możliwości uruchomienia generatora) myślę że znalazłem problem , duża różnica w przełożeniu kół pasowych i jest niemożliwe sprzężenia fazowego na inne...
silnik wyje na wysokich obrotach a mimo to się nie rozpędza? to może wariator się rozleciał czy silnik przymulony nie chce wchodzić na obroty? to benzyna czy diesel?
W czasie rozpędzania silnika gdy dochodzi do granicy zadanej częstotliwości. To juz jest ustalone.
Może zbuduj? Jakiś mocny silnik i śmigło na zamówienie. Wiatrak elektryczny czy może być spalinowy? Jeżeli spalinowy to może napęd ślizgacza bagiennego?
jak byś zmienił przełożenie przekładni to stracił byś nutonometry a zyskał prędkość kątową co spowodowało by że te dyski wolniej by się rozpędzały silniki pobierały większy prąd a moment bezwładności byłby większy gdybyś dociążył te dyski
Jeżeli dysk rozpędza silnik, klika, a następnie się zatrzymuje, to uszkodzony jest zespół głowic.
Aby jednym falownikiem napędzać dwa silniki, należy zbudować układ zasilania spełniający następujące uwarunkowania: Układ zasilania każdego silnika z sieci poprzez odpowiednie zabezpieczenie silnikowe, stycznik,silnik. Układ zasilania falownika z sieci poprzez zabezpieczenie, stycznik, falownik, z falownika dwa styczniki po jednym dla każdego silnika....
Parametrem charakterystycznym dla powerbanku nie jest dopuszczalny prąd... Tak się składa, że autor tematu ma powerbank z zabezpieczeniem, które go wyłącza, gdy pobierany prąd jest za duży. PWM nie może być stosowany do układów, które mają w środku elektronikę sterującą ich działaniem. Już raczej użycie przetwornicy step-down (obniża napięcie, za to...
Podczas rozruchu na ciepłym silniku rozrusznik do jakich obrotów rozpędza silnik ? (powinno to być sprawdzone podczas diagnozy)
Do napędu piły tarczowej poprzez paski klinowe tylko i wyłącznie silnik 1440 obr - kwestia rozruchu i potem "przysiadania" silnika pod obciążeniem w przypadku kleszczenia drewna, czy np. sęków - im mniejsze obroty nominalne silnika, tym lepiej sobie radzi z rozpędzaniem piły, silniki wysokoobrotowe nie lubią ciężkiego rozruchu. Dalej kwestia przełożeń...
Czy braliście pod uwagę jakieś sprzęgło załączające obciążenie dopiero po starcie turbity? Odśrodkowe przy takich obrotach nie da rady chyba że jakieś elekrtomagnetyczne sterowane dodatkową malutką prądniczką (tak tylko coś mi po głowie chodzi) Podobno (ja tego nie widziałem ) Darrieus może być rozpędzany silnikiem elektrycznym, a dopiero potem sam...
Daj fotkę silnika z jakimś punktem odniesienia, żeby określić jego gabaryty a zarazem zgrubnie oszacować moc. Czy jak zakręci się silnik to zdąży się rozpędzić czy "idzie" mu to opornie i bardziej jęczy/buczy niż się rozpędza?
Możliwe że ma opory,bęben po zdjęciu paska napędu kręci się bez oporów? Bęben zawieszony na swoich miejscach? Sprawdź opór przy obrocie bębna w pierwszej kolejności,później sprawdź szczotki jeśli silnik szczotkowy Bęben kręci bardzo dobrze szczotki są prawie całe bo były wymieniane niedawno to rozpędzanie silnika to takie jakby szarpanie.
Witam. Mam takie pytanie do mądrzejszych od siebie. Strasznie szarpie mi bramą przy ruszaniu, więc zastosowałem sterowanie PWM. Silnik rozpędza się 10 sekund - wtedy jest ok. Ale jak to zrobić żeby jak pierwszy silnik jest w połowie rozpędzania a atmega dostanie impuls z krańcówki, żeby zaczęła rozpędzać silnik drugiego skrzydła a pierwszy nadal kontynuował...
Jeżeli chcesz osiągnąć najlepszy efekt w wyeksploatowanym i wielokrotnie naprawianym silniku to nie sugeruj się znakami, milimetrami i kątami. Patrz na to jak zachowuje się silnik. Wstępnie ustawiasz nieco późny zapłon i próbujesz przyspieszać po jednym stopniu do zaniku białego dymienia przy rozpędzaniu silnika. Wraz zanikiem białego dymienia zaczyna...
Pewnie kiedyś robiono to tak: po włączeniu silnika zaczynał ładować się kondensator, a układ sumował prąd silnika (pomnożony przez jakiś współczynnik) i napięcie kondensatora - dzięki temu w chwili włączenia prąd mógł być większy, niż przy zatrzymaniu silnika. Czas ładowania kondensatora powinien odpowiadać czasowi rozpędzania silnika.
1. Rozpędzanie silnika. 2. Dopóki cylindry są zimne, to olej jest na tyle lepki, że hamuje silnik.
Prawdopodobnie olej dostaje się do komór spalania(takie rozpędzanie silnika to zły objaw ,jak się tak dzieje trzeba go jak najszybciej wyłączyć np.gwałtownie puścić sprzęgło przy wciśniętym do oporu hamulcu)Jednym z miejsc gdzie może się dostać olej to turbina.
Być może jeden z silnikówm ma przepalone któreś z uzwojeń. Jak rozumiem silniki są ze sobą sprzęgnięte tak? Najlepiej będzie to stwierdzić jak podłączysz do zasilania z pominięciem tego "Digital drivera", każdy silnik z osobna. Jeśli któryś będzie buczał i nie ruszy, lub będzie się wolniej rozpędzał to będzie jasność :) Jeśli silniki działają normalnie...
-do jakich obrotów mogę rozpędzać silnik tak by tłok nie wyskoczył. Ile fabryka dała
Czy przy takiej masie i mocy silników oraz obecności przekładni warto dodać algorytm rozpędzania/hamowania silnika aby uniknąć udarów mechanicznych gdy z dla zatrzymanego napędu pójdzie polecenie cała na przód?
Mając nastawny przekaznik czasowy możesz do woli regulować czas przełączenia w gwiazdę. Np. silnik 20KW do rozdrabniacza zrębek drewna rozpędza się ok 20s. Acha podawanie ziarna musi nastąpić po tym czasie. Jaki to śrutownik?
Bardzo ważne pytanie. Napisałeś drga ale czy rozpędza silnik i potem zatrzymuje czy próbuje zakręcić silnik ale nie daje rady?
Niflisk Buddy II 18LI Silnik P22W01 230V, 1200W. Numer produktu. Problem rozwiązany. Mechanicznie wiatrak, oraz plastiki w których osadzone były łożyska były wyrobione. Stąd wibracje.
pwisnie Gdzieś na elektrodzie widziałem takie rozwiązanie tylko nie pamiętam czy przy c-360 czy przy c-330 zamiast sprężarki był założony silnik 3kw. Najpierw rozpędzał silnik z wyłączoną kompresją(łatwiej ruszyć) jeśli tak mogę to nazwać a później odpalał.
Ja robiłem takie coś do sterowania rampą rozpędzania silnika na ok. 6h. Zastosowałem Fatka i kartę analogową WY. Uzyskamy podobny efekt stosując układ RC sterowany jakimś stykiem. Zależy czy chcemy "dokładnie" czy nie.
Tryb fast PWM działa w ten sposób, że licznik zaczyna zliczać od 0 do wartości 255 (w przypadku licznika 8 bitowego), przy każdym takcie zegara oprócz zwiększenia wartości licznika porównuje tę wartość z wartością rejestru OCR, jeżeli wartości są równe to neguje przypisane wyjście jednego z portów. Co z tego wynika - licznik zawsze zlicza w pełnym zakresie...
JA jestem za wymianą trafa na większe bo mało roboty i napewno pomoże ale jest kosztowne-cos za coś.a może by tak rozpędzać silnik mechanicznie?
Jak jest ze spalaniem Gazu?Czy auto jak już pracuje na pb to silnik pracuje równo, nie ma problemów z rozpędzaniem się ?
A tak przy okazji , czy za liczenie "zerojedynkowe" w sterowniku odpowiada procesor główny ? Pytam bo mam podobną sytuację w pralce Amica PA.....(nie pamiętam) w której silnik rozpędza mi się do maksymalnych obrotów i nie ma ich regulacji obrotów . Cewka dobra ,magnes też, przewody do modułu mają ciągłość , rezystory w linii tacho dobre, pozostaje...
podczas prania silnik jak i bemben obracają się bez problemu, To wskazuje, że silnik i moduł raczej sprawny. podczas wirowania silnik obraca się zbyt wolno prawie jak przy praniu. czasem rozpędza się lecz szybko spada z obrotów i nie wiruje. Powodem może być problem z wyważeniem prania przy małej jego ilości.
Witam. Witam według mnie taki silnik może nie być za dobry. Chodzi o to że może on nie być "elastyczny" tzn może przy wolnych obrotach zamulać i wolno się rozpędzać. Silniki w agregatach pracują przy jednej prędkości obrotowej i nie wiadomo jakby to było z rozpędzaniem takiego gokarta z tym silnikem. Pozdrawiam
Autor chce zasilić silnik 24V z napięcia 80V. Do tego celu będzie potrzebował przetwornicę obniżającą napięcie. Angielska nazwa takiej przetwornicy "step down". Autor zamieścił odsyłacz do przetwornicy podwyższającej napięcie (angielska nazwa "step up") z pytaniem czy ona się nada do ograniczenia prądu. Na to pytanie odpowiedział przedmówca - nie nada...
Pytanie czy coś się złego stanie jak będą włączone 2 lub 3 biegi jednocześnie? Nie było gorszego pomysłu? Nie możesz tak podłączyć. Jeden bieg będzie rozpędzał silnik, a drugi będzie hamował doprowadzając do nagrzewania silnika. Analogicznie, spróbuj włączyć dwa biegi jednocześnie w skrzyni biegów.
Napięcie jest podawane tylko i wyłącznie na przekaźnik w prawo, zresztą nie o to tutaj chodzi tylko o szarpanie i rozpędzanie silnika, szarpie aż przygasa światło, elektronika pod względem zimnych lutów jak napisałem wcześniej została sprawdzona przekaźniki są sprawne.
Ja na tym drugim sterowniku z podziałem 32 osiągnąłem około 4000obr/min przy zasilaniu około 42V. Silnik 1Nm Tylko to była sztuka dla sztuki. moment jest znikomy. Oczywiście trzeba płynnie rozpędzać silnik, bo stanie. Według charakterystyk tych silników to połowa momentu trzymającego jest koło 1000obr/min, powyżej szybko spada. Mnie lepiej pracowały...
Cały ciąg wentylacyjny zrobiłem z rury 150 natomiast sam dachowy kominek wentylacyjny ma średnicę 125 więc nie miałem wyjścia i musi być redukcja. Przed kominkiem mam zainstalowany skraplacz z zaworem zwrotnym. Jak zdejmę okap to nie mam żadnego ciągu no może delikatny ale to widać tylko jak wciąga dym z podpalonej kartki ale bardzo delikatnie wciąga...
ale jak to kolo bylo umieszczone pod podloga poziomo - to dzialalo raczej mocno stabilizujaco na cala konstrukcje nadwozia Ze względu na efekt żyroskopowy. W Szwajcarii jeździły trolejbusy z kołem zamachowym rozpędzanym przez silnik elektryczny zasilany z pantografu na każdym przystanku. Malo praktyczne to wszystko. No i oczywiście żadnej ,,nadsprawności"...
Jeśli silnik jest sprawny to dowolny automat z lodówki załatwi automatyczne rozpędzanie silnika. Tam rozruch jest realizowany na tej samej zasadzie. Polacy we pralce "frania" poszli dalej i dali odśrodkowy wyłącznik uzw rozruchowego.
Maxtor już wymontowany z PC, nowy WD 160Gb SATA II 8Mb ma taki sam czas rozpędzania silnika jak felerny Maxtor, co Wy na to koledzy?? Również problemy z łożyskiem w nowym dysku??
Silnik uruchomiony. Napisałem program ze sterowaniem PWM 0,5 kHz gdzie silnik rozpędza się do max obrotów w 3 sekundy. Wł/Wył jednym przyciskiem. Teraz chciałbym dodać jeszcze szczotkę i diody kontrolki. Nie wiem czy ma sens iść dalej ponieważ nurtuje mnie pobór prądu przez silnik. Na max obrotach silnik pobiera około 13 amper. Czy to nie za dużo ?...
W datasheet'cie z którego fragment pokazałeś, na stronie poprzedzającej jest opis wraz z wykresami. Krótko mówiąc, w czerwonej ramce ( którą zaznaczyłeś) jest tzw. drabinka rezystorowa która ustawia prędkość obrotową i rampę. Rampa to nic innego jak rozpędzanie silnika do określonej prędkości w określonym czasie ( oczywiście regulowanym).
W starym silniku rozsypały się łożyska i w wyniku bicia wirnika uszkodził się czujnik halla. Eee, przecież tam nie ma hallotronu, jest tacho i to z tyłu, praktycznie nierealne do uszkodzenia. Może ktoś pomylił z termikiem ? Ten jest do ogarnięcia bez problemu. Łożyska również do wymiany bez żadnego problemu. Podjedź z tym silnikiem do jakiegoś porządnego...
Chodzi mi o to ,że rozpędzanie silnika jest poprzez moduł sterowany wypełnieniem (pwm) a "max" musiałby być zrobiony na styczniku (jak w układach tyrystorowych), chyba żeby 10V DC na bramkę ale to znowu będzie piecyk coś mi sie wydaje. Jutro zamieszcze schemat
Dziwne, że "skwierczy" i nie rozpędza silnika skoro oryginalne PCB ma trzy piny wyprowadzone na silnik a donor cztery. A to nie jedyne różnice. Tak jak kolega napisał wyżej, szukaj zgodnej elektroniki.
Prawdopodobnie przy braku zwłoki następuje kolizja poleceń przy autokonfiguracji.Werja z wyłącznikiem też się sprawdza [ no i jest możliwość zmiany kierunku , jak potrzeba].Mam pytanie czy chodzi o czas kształtujący charakterystykę rozpędzania silnika do prędkości nastawionej[ ta zwłoka , bo mniemam że o to chodzi] ?
Jak dodajesz gazu to silnik wchodzi na obroty i wtedy ma tam rosnąć napięcie tzw. współczynnik wypełnienia impulsu.Jak silnik osiąga już swoje obroty napięcie ma maleć.Czyli na czas rozpędzania silnika na postoju. Podczas jazdy też zapłon się wyprzedza ale już inne ma warunki do spełnienia.
PTC to pozystor. Kondensator dołączany jest rónolegle do głównego, czyli prą jjest jeszxze większy, ale start pewniejszy. Żaden sofstart nie pomoże. Nie można ograniczać prądu rozruchu. Sprężarka to nie wentylator, który się rozpędza. Silnik ma ponad 1/2 obrotu na pracę bez obciążenia. Potem sorężarka już stanowi olbrzymie obciążenie. Zmierz pojemność...
Jaką wartość ma bezpiecznik na pozycji 43 - powinien mieć 10 amper. Z pewnością podczas rozpędzania silnika nie pali go ani N18 ani G40 lecz może to być G70, N75 lub N329 podczas gaszenia silnika.
W pierwszej kolejności do sprawdzenia szczotki i stan komutatora, jeśli każde pranie idzie prawidłowo i będzie przerywane w tym samym momencie, np rozpędzanie silnika to może tez być problem z modułem sterującym, rzadkie przypadki, ale zdarzały się. Pro forma można tez sprawdzić komorę impulsową hydrostatu i drożność układu spustu wody, choć te nie...
Amplituda nie wiele da - raczej częstotliwość impulsów. Ja bym to widział tak - koło zamachowe rozpędzane silnikiem symulowało by energię zgromadzoną w rozpędzonej masie pojazdu. Koła (tarcza, czujnik i cylinderek) połączone z układem dociskanymi rolkami. Docisk jednej z rolek zmieniał by się dynamicznie w trakcie próby. Rejestrator połączony z czujnikami...
Tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/forum97... milion instrukcji serwisowych w których znajdzie kolega jak to jest rozwiązane u różnych producentów. W skrócie: rozpędzamy silnik do pewnych obrotów, odłączamy jego zasilanie i mierzymy czas do pełnego zatrzymania.
Ja mam bardzo dobry i prosty sposób zrobienia prądnicy z silnika trojfazowego !, ktory nie posiada cewek na wirniku (chyba silnik sie nazywa asynchroniczny) Bierzemy silnik trojfazowy 3kW, 1500 obr/min, połączenia cewek - typu gwiazda, pomiedzy fazami podłączamy kondensatory po jednym kondensatorze 30uF/~400V. I ... to wszystko. Niedowiary. Silnik bez...
Moje przypuszczenia są takie : zaczęło padać tacho podając zbyt niskie napięcia więc programator rozpędzał bardziej silnik. Nie wiem czy sterowanie jest napięciowe (gorsze) czy prądowe ale przy braku zabezpieczenia maksymalnych wartości dla programatora (błąd konstrukcyjny) mogło doprowadzić do podania zbyt wysokich wartości i przyjarania uzwojenia...
Wygląda to na sterowanie silnikiem.
Dzięki , a jak to jest z progamowaniem takiego falownika? bo ma gniazdo na mniejszej płyte i jest na tabliczce że może pracować do częstotliwości 950Hz , mi taka nie potrzebna ale dobrze wiedzieć jak wykożystać możliwości urządzenia np. czas rozpędzania silnika itp. Działa OK reguluje potencjometrem od kilku Hz do 100Hz
Witam W moje ręce wpadł silnik bezszczotkowy. Niestety próby wysterowania go nie kończą się sukcesem. Piszę do was z prośbą o podpowiedzieć. Być może ktoś z was spotkał się już wcześniej z tego typu silnikiem. Otóż.. Okazuje się że silnik po ściągnięciu pokrywy posiada 4 cewki. Liczyłem na to że wysteruję go podobnie jak 3'ój fazowy BLDC. BLDC.gif Liczyłem...
Witaj. Byłem kiedyś posiadaczem takiego auta. Możliwe, że masz silnik w trybie awaryjnym z jakiegoś powodu, wtedy tak to wygląda. Co mówi VAG ? Na neutralu wkręca się wyżej ? Jeżeli silnik długo się rozpędza na neutralnym, to owszem może być problem z turbo.
Witam. Pralka INDESIT WITP 102 miała spalony triak, po wymianie pralka działa kręci w lewo i prawo jednak nie rozpędza silnika do wirowania. Płytka sterowania EDT0117.7 Pozdrawiam.
rodzy koledzy--załatałem dziurę żywicą z matą szklaną. Powinno dać radę, gdyby nie, na przyszłość, dobrze się sprawdza poxipol lub nawet poxylina. podczas skręcania pralki wyleciał skądś jakiś element, i za diabła nie wiem skąd? Szukałem i nie znalazłem i załączam zdjęcia elementu. To czarne to magnes. Magnes jest mocowany na kole pasowym i musi się...
Tak, zgadzam się ale oglądałem kilka filmów z tym kompresorem na yt przed zakupem i u innych wyraźnie słuchać, że w gwieździe silnik 7,5 kw z tą sprężarką rozpędza się normalnie, a mój nie chce i to mnie niepokoi
Niektóre silniki/sterowniki pracują w trybie bezczujnikowym, sterownik zasila uzwojenia na podstawie napięć jakie się w nich indukują. Tryb bezczujnikowy działa kiepsko przy małych prędkościach, dlatego taki sterownik wstępnie rozpędza silnik bez sprzężenia zwrotnego i dalej działa normalnie. W samochodzie taki tryb nie mógł być zastosowany, musiał...
Witam. Proszę o pomoc w napisaniu programu sterowania silnikiem z falownika sinamics. Sterownik s7-1200. Wyjście analogowe że sterownika sygnał prądowy 4-20mA podłączone do wejścia falownika. Chciałbym mieć możliwość zadawania prędkości obrotowej i czasu rozpędzania silnika z panelu HMI. Proszę o pomoc w powiązaniu bloku ramp z wyborem prędkości obrotowej...
Tak na marginesie - soft start ograniczy tylko czas rozpędzania się silnika, ale przez ten wydłużony czas rozruchu nie popłynie mniejszy prąd. Gdzieś kiedyś znalazłem filmik pokazujący prąd pobierany przez silnik przy tego typu soft starcie (można je było kupić na aliexpresie)
rozpędza płyte wolno rozpędza silnik dyson silnik
regulacja zegarka kupić tranzystory 2sc2166 smart żarówka włącznik
barracuda 2000i wisniowski satel
Porównanie akumulatorów żelowych Victron Energy i Toyama Peugeot 308 120 KM Diesel - Kontrolka Urea po dolaniu AdBlue