Poda kolega dokładny model zasilacza. Nie ma tam przypadkiem rozpinanej wtyczki 2x4pin Więc poszuka kolega wtyczki 8pin, jeśli to VS450W to ma EPS12V 4+4-pin. Rozpinamy tą wtyczkę i po kłopocie.
Witam. Posiadam taki telewizor z tematu już dobrych pare lat, co jakiś czas zdarzały mu się takie objawy, że ekran nie chciał się podświetlić/włączyć. Teraz jest tak, że po włączeniu zasilania, telwizor automatycznie próbuje wystartować, ale nie może, pomruga LED na podstawce z 6 sekund i koniec, nie wyświetla się wtedy czerwona dioda od podczerwieni....
Cytuje mechanika "komputer pokazał chwilowy zanik masy mogę to robić zejdzie dzień lub dwa, wezmę 100zł ale i tak nie wiem czy znajdę" Zalecili mi rozpinanie i smarowanie ważniejszych wtyczek (spray do obwodów elektrycznych)
Zwróć uwagę aby zasilacz miał rozpinaną wtyczkę 24pin tzn. 20+4pin bo inaczej będziesz musiał ciąć wtyczkę ;) Edit down: ...bez zabezpieczenia PFC To nie zabezpieczenie. Praktycznie każdy markowy zasilacz ma pasywny lub aktywny układ PFC.
znalazłem jeszcze coś : włącz zapłon i nie rozpinając wtyczki sprawdź napięcie między stykami 2 i 4 - klapa otwarta napięcie 4,5-5V - klapa zamknięta napięcie 0,1-0,3V zobacz jeszcze mój post wyżej
Czujnik czyta z koła zamachowego i masz go w bloku silnika po stronie rozrusznika. Ssanie idzie z pompy wtryskowej , na zaworek w głowicy i do Vacuum pompy. Wiązkę najwygodniej przełożyć w całości. Piny pasują zamiennie do jednej i drugiej wtyczki. Ja po prostu rozpinam wtyczki i składam od nowa do właściwego sterownika. Gdyby był bez turbo, wystarczyła...
Najprawdopodobniej masz problem z czujnikiemm położenia wycieraczek. To styk znajdujący się w silniku wycieraczek na podszybiu. Informuje on sterownik czy wycieraczki są w odpowiednim miejscu i służy do podtrzymania pracy wycieraczek po wyłączeniu ich sterowania z kierownicy. Żeby to sprawdzić dobierz się do wtyku bezpośrednio przy silniku i pod styk...
Witam serdecznie zwracam się do forumowiczów o proźbę o udzielenie mi schematu dot. rozpinowania wtyczek ECU. Auto to Renault Clio II 1.5 dci, 50 KW, 2006r. nr. ECU: 8200513076 DCM 1.2 R0410B037C Dziękuje za pomoc
Tak patrzyłem rozpinał wtyczki i Wygląda bardzo ładnie nie ma żadnych korozji nie są Zasiniedziale
Przy akumulatorze wszystko ok, klemy czyściłem, aku dodatkowo doładowałem, żeby wykluczyć ten element. Bezpieczniki w kabinie posprawdzałem. Rozpinałem wtyczki pod maską, ruszałem nimi, ale nie mam punktu zaczepienia. Umiem wykonać polecenia, ale nie wiem gdzie zacząć. Generalnie działa tylko oświetlenie wewnątrz, kontrolki na desce, świała postojowe...
Nowy . 38v z groszami i jak powyżej rozpinam wtyczki wpinam z powrotem produkcja płynie
Na zgaszonym rozpinałem wtyczkę. Jutro nagram jak rozpinam, i wytargam kabel od niego, ale jestem pewny na 1000% jaką wtyczkę rozpinam.
Tak rozpinałem wtyczki i sprawdzałem model FogoFv10001Rcea
każde rozpięcie poduszki czy kurtyny powoduje automatycznie zwarcie tego obwodu Zwora we wtyczkach jest już stosowana kupę lat, a w dalszym ciągu procedury mówią o tym, żeby odczekać przed rozpinaniem wtyczek. To ma podstawy i zawsze będzie niebezpieczne. Znowu same miejskie/wiejskie legendy. To może jeszcze jedna. Połóż duży magnes neodymowy obok...
Po kolei- ściągasz taką zatyczkę i masz dostęp do czterech wtyczek od dołu, po bokach cieńszej strony maja zatrzaski, trzeba je ścisnąć. Wtyczki odkładasz na bok tak aby nie przeszkadzały, do jednej jest trudny dostęp bo trochę przeszkadza plastikowa nakładka na słupku. Nastepnie ściągasz pokrywkę bezpieczników i dodatkowo panel gdzie jest regulacja...
Dzięki, tak też sobie po przemyśleniach w głowie poukładałem. Precyzując (bo aż tak nie znam nomenklatury elektrycznej), moduły, czyli masz na myśli rozpinać wtyczki każdego odbiornika w tym obwodzie, takiego jak USB, AUX, Uconnect i dalej port EOBD, oczywiście po rozebraniu paneli. Obserwując ampery po rozpięciu wtyczki wadliwego odbiornika, prąd...
Jak dla mnie zwarcie w instalacji hulajnogi, i to takie porządne. Jeżeli masz możliwość rozpinania wtyczek sprawdź gdzie leży problem odłączając po kolei wtyczki i mierząc kiedy zwarcie ustąpi. Podejrzewam sterownik silnika lub silnik. Tylko tam masz grube przewody które przeżyją zwarcie akumulatora.
Witam, mam najprawdopodobniej uszkodzoną wiązkę drzwi lewy przednich. Po otwarciu nie działają szyby i światło w lusterku. Rozpinałem wtyczkę w słupku, popsikałem isolem i dalej nic. Czy jest jakaś możliwość naprawy takiej wiązki? Jak się dostać do kabelków tych w gumowej osłonie? Czy jest jakaś możliwość ?
Zobacz czy ma "rozpinaną" wtyczkę 20/24pin i czy na płycie koło tego gniazda nie ma jakiś kondensatorów czy czegoś ;)
Jesteś w stanie wytłumaczyć to jakoś prościej? Posiadam zwykły miernik, podejrzewam że mogę go ustawić na omy. Rozpinam wtyczkę przy zbiorniku i wystają 2 kable i mam zmierzyć pływak na rezystencje czy jak?
Bieguny aku, klemy, styki przewodów przy klemach oraz styk przewodu masy do karoserii odkręcałem i czyściłem. Rozpinałem wtyczkę 3 pinową. Dodatkowy przewód wypróbuję jutro po pracy. A czy nie było by przygasania świateł albo innych objawów słabej masy?
- pobór ok. 900 mA, świecą się przednie i tylne światła pozycyjne jedynie z prawej strony. Przełącznik kierunkowskazów ustawiony na 0 ? ( pokrętło jest na pozycji wyłączonej). Zdemontuj włącznik. Masz hak ? Wyjmuję bezpiecznik F14 (ten do modułu komfort), pobór spada do 60 mA (z drzwiami otwartymi). Bezpiecznik na miejsce i rozpinaj do kolejnych pomiarów...
No właśnie ta skrzynka nad nogami kierowcy to bsi, w tym pudełku masz wszystko, wycieraczki, zamek centralny, immobilizer itd. Wyciągaj skrzynke, rozpinaj wtyczki i pozapijaj jeszcze raz.
W takim przypadku sterownik powinien wygenerować inny błąd. ale zawsze możesz podpiąć woltomierz pod czarny kabel drugiej sondy (bez rozpinania wtyczki) i podejrzeć jak "bangla" się napięcie powinno oscylować w zakresie 04-06v gdy oscylacja jest większa istnieje podejrzenie utraty sprawności katalizatora. Zapchany katalizator skutkuje utratą mocy na...
Ogólnie jak kupiłem auto jeździło normalnie czasem gasło na lpg ale po wymianie reduktora się uspokoiło Z czasem zaczęło mu odwalać raz na jakiś czas aż w końcu tak zostało Rozpinałem wtyczki przy pasie przednim-łączenie wiązek ale tam tez czysto Dodano po 23 Myślę powoli nad przejściówką z 2 stykowego na obd Może udałoby się połączyć lexią
Pojedynczy kabel zawsze jest wchodzący (na obrazku strzałka w górę) i tylko wtedy terminator działa poprawnie. Przełącznik w tej wtyczce poza terminacją rozpina też wychodzące połączenia. Sieć musi być zakończona terminatorem na obu końcach. [url=http://pbc.biaman.pl/Content/43100/... przemysłowe PROFIBUS...
Czy mogę podpiąć wtykę PCIE (6pin) pod gniazdo zasilania procesora atx12v 4pin? To jest wtyczka zasilania dla karty graficznej i tylko dla niej, nie wolno podłączać ją do zasilania CPU. Każdy zasilacz posiada wtyczkę do zasilania procesora (Twój również), jest to 4 pinowa kostka i tylko jej należy używać. Jeśli Twój posiada 8 pinową, to jest rozpinana...
Ok. Będę ogarniał po niedzieli cewkę. A kwestia zasilania?. Ten przewód od cewki po drodze wchodzi do peszla jeszcze z jakimś innym i idą do jednej wtyczki przy Aku. Jak rozpinana wtyczkę to w gnieździe na zielonym wtyku nie ma zasilania. Jakiś przekaźnik za to odpowiada. Jeśli tak to gdzie szukać? Pod kierownicą? Bezpieczniki na aku i po lewej stronie...
A po co schemat jeżeli rozpinałeś wtyczki to tam szukaj skoro wszystko było. Tak się czasem dzieje że dopóki nie ruszysz wszystko jest i mam nadzieję że styków nie lałeś wd 40.P
"ośmiopinowymi (rozpinanymi) wtyczkami PCI Express" poprzwcie mnie jezeli dobrze rozumiem to jest wlasnie wtyka 6+2 ? czyli mozna ja zarowno podlaczyc do wejscia 6 jak i 8pin ? a 4+4-pin (EPS12V) to zasilanie procka ?
Już wszystko jasne. Rozpinałem wtyczkę od czujnika wału a nie wałka rozrządu , dziwne tylko że po rozpięciu komputer nie rejestrował błędu czujnika wału, dlatego też byłem pewien że właściwy odpinam, bo miałem błąd tylko czujnika wałka rozrządu. Co do pracy silnika to faktycznie pracuje na wypiętym czujniku wałka rozrządu.
Zwykłe suszenie nie wystarczy jeżeli w.tym jest problem Będzie trzeba po rozpinać wtyczki i w środku szukać Moim zdaniem powinieneś próbować prosić serwis o jakąś pomoc, w końcu wygląda to na.nieudolnie mycia silnika. i zrób diagnostykę
Nie wymieniaj żadnej stacyjki to czytałeś . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1... Masz też coś z czujnikiem temperatury na zegar, chyba że wcześniej rozpinałeś wtyczkę. Te błędy pojawiają się po skasowaniu ?
Witam. Na desce nie działały żadne kontrolki oprócz świecy żarowej. Podczas próby rozpinania wtyczki z przewodami (tej okrąłej) wtyczka rozpieła mi się i przewody pomieszały. Potrzebuję szchematu lub opisu tej wtyczki i to bardzo pilnie bo auto stoi 560 km odemnie. :cry:
Witam. Mam problem ze skrzynią biegów w Scanii 124C. Nie chce przełączać między dużą a małą skrzynią. Macie może jakieś sugestie od czego zacząć? może jakieś typowe uszkodzenia. Acha zapomiałem dodać, ze problem wystapił po naprawie czopa środkowego mostu ktoś tam rozpinał wtyczki ale nie wiem czy ma to coś wspólnego z usterką. Reszta skrzyni funkcjonuje...
Rozpinać wtyczki na silniku, aż trafisz na tą mokrą :) A co do sterownika MB skrzyni, to kilka razy już tak trafiłęm, że był już napełniony do połowy olejem, nie wspominajać o starych TDI, gdzie pęka wężyk w ECU i nabiera oleju
Widać że w aucie ktoś przerabiał iso zasilające. Na pokrywie nowego radia powinien być opis pinów. Zdało by się odtworzyć instalacje w tym miejscu i powinno działać. To szare pudełko na kablu antenowym to separator. A to srebrne to zwykłe przejście antenowe z "din na iso" Przewody ucinają prawdopodobnie bo nie mają czasu rozpinać wtyczek, albo nie chcą...
No więc o tym mówię, więc co Ci da stacyjka ;) Nie ja jestem niestety twórcą sterowników ;) obawiam się, że usypianie procka może być nieco niebezpieczne w sytuacji gdy mówimy o mocach takiego rzędu, a to jednak tylko software. Pobór prądu w stanie spoczynku generuje uC oraz peryferia, i również moduł BT. Chodzi generalnie od odcinanie zasilania odbiorników...
W gniazdo bezpiecznika który się przepala wstaw żarówkę 21W (najlepiej przylutuj przewody od żarówki do spalonego bezpiecznika). Następnie rozpinaj wtyczki od pompki centralnego, szyb itd. , możesz też poruszać przewodami czy nie ma zwarcia. Jak zgaśnie żarówka przy wypinanym obwodzie to tu szukaj zwarcia.
Płyta główna i przycisk home są parą, czyli home z Twojej płyty nie będzie działał z inną płytą. Jeżeli przełożysz delikatnie guzik home, do ramki wyświetlacza, z iphone w którym jest zablokowany icloud oraz swoją płytę główną do ramki, która jest ładna, będzie ok. Rozpinanie wtyczki od touchid zniszczonymi, ostrymi narzędziami, może uszkodzić taśmę...
Standardowe gniazdo zasilania ATX ma 20pin. Nowe prądożerne procesory (np. Athlon64) Wymagają dodatkowej linii zasilania 12V. Producenci płyt głównych stosują dwa rozwiązania gniazdo 20pin a obok niego gniazdko 4pin na 12V lub gniazdo 24pin które ma w sobie linię 12V. Dlatego ta wtyczka jest rozpinana żeby pasowała do wszystkich płyt głównych. To o...
Ale to jest do haldexa eb3? Przeciez w eb2 jest 4pinowy kabel diagnostyczny. Po za tym jak zdejmujemy 7 pinowy to rozpinamy uklad z samochodem
Zazwyczaj się rozpina kostkę/wtyczkę. Który rok , który czujnik , i o jakie zasilanie Ci chodzi ??
Więc proponuję zacząć od rozrządu raz jeszcze, dodatkowo dla ułatwienia załączam schemat: http://obrazki.elektroda.pl/5410515500_1... Dodatkowo nie wiesz jak zmierzyć ciśnienie paliwa - KTS-em choćby nawet (kręcąc rozrusznikiem). Następnie posprawdzaj bezpieczniki, odpowietrz układ paliwowy, zamknij i otwórz auto z pilota i próbuj zastartować...
Kiedyś tak sprawdzałem. Ma zapalonum aucie wpinasz miernik ustawiony na voltomierz w kostkę sondy są tam dwa białe i jeden czarny albo na odwrót nie pamiętam wpinasz w dwa tego samego koloru i sprawdzasz napięcie powinno sie wahać pomiedzy 0 a 1v .Autko nagrzane do 90 st,obroty ok 2500 utrzymane przez 30 s i nie rozpinaj wtyczki.
Teoretycznie mógłbym cofnąć gniazdo do środka płytki i chwytać przewód jakimś zatrzaskiem lub rozpinaną opaską z uchwytem do pcb. Niestety gniazda niemal leżą na płytce, więc obudowa wtyczki uniemożliwi jej włożenie bez odrywania gniazda Nie możesz wyfrezować w PCB miejsca na wtyczkę? Wtedy mógłbyś cofnąć gniazdo. 6538703100_1383057612|1VcuM4mEWQ
Podepnij techa i zrób kalibracje powinno pójść. Czasem tak się dzieje jak napięcie wariuje albo rozpina sie wtyczki. http://obrazki.elektroda.net/50_12238081... o takij mowa tak.
Jeśli są jakieś chwilowe lub powtarzając się usterki to najlepiej zacząć od sprawdzenia masy i wtyczek a dokładnie konektorków. A jak widać że są zanieszczyszczone lub straciły "siłę docisku" lub "sprężystość" od razu wymieniać. Przekonałem się jak rozpiąłem wtyczkę od czujnika obrotów, która była umocowana pod kolektorem dolotowym. Rozłączyć było ciężko...
Wkurzyłem się dziś i zadzwoniłem do gościa, który działał u mnie z szybami i powiedział mi, że być może dlatego komputer wyłapał błędy, bo rozpinali wszystkie wtyczki na włączonym zapłonie i dlatego podpięli prostownik pod akumulator, żeby nie padł. :/ Czy od tego mogło dojść do tego typu awarii??
Sprawdź czy ta wtyczka przy której rozpinałeś przewody jest dobrze osadzona w gnieździe.
nazwy wtyczek lutowanie wtyczek naprawa wtyczek
balun zrobi symulacja obecności domowników sterowniki samochodowe
ubiquiti unifi unifi konfiguracja
Jak zlikwidować buczenie w tle głosu telewizora? Wzmacniacz WS432: Prąd spoczynkowy i DC offset