a czy mógłbyś mi napisać co to jest ten czujnik masy i gdzie on się znajduje. inaczej przepływomierz masy powietrza umieszczony na układzie dolotowym za filtrem powietrza (najczęściej). jedź na diagnostykę bo sam tego i tak nie sprawdzisz, a wymiana w ciemno nie jest tania.
0.4 kW i 70kg? Coś się nie zgadza chyba. Masz podany prąd rozruchowy 3.3 razy większy niż nominalny. Czyli moc też powinna być o te 3.3 raza większa. Zależy też do czego ten silnik jest zapięty (rozruch ciężki/lekki).
A kręci wolniej jak na ciepłym?
Witam. Zwróć uwagę na zawór egr. Urwany? Dla spokoju wymontuj i wyczyść.
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Dobrze zrozumiałeś. Ustaw zapłon a czujnik zegarowy, zobacz potem czy nie zmienia się wartość - oczywiście lampy strobo do diesla pewnie nie masz. Twarda, dzwoniąca praca silnika to zbyt wczesny wtrysk. Mało realne, ale zawsze jest że komory wirowe się obluzowały.
Zdaje się, że jednak masz świece do lepszego sprawdzenia, miernik sobie odpuść (korzystałeś zapewne z omomierza?), chyba, ze masz do dyspozycji amperomierz prądu stałego o zakresie 50A. Wszystkie cztery świece razem mają pobór prądu ok 48A. Najprostszą metodą jest wykręcenie świec i sprawdzenie "optyczne" po podłączeniu bezpośrednio do akumulatora,...
Ducato euro 5 3.0 litra, wtryski są na stożku, brak podkładek miedzianych.
Jak dla mnie ta wartość 29mA jest podejrzana. Dziwnie wysoka, ale niech tam, wciąż akceptowalna. Obawiam się, że żadna różnicówka nie zaliczy stanu nieustalonego, jeśli dobrze rozumiem to jest rozruch ciężki i dla różnicówki która z reguły działa w czasie jednego okresu, to za wiele żeby sobie z tym wszystkim poradzić. Należy zrobić zasilanie z pominięciem...
Kolego jeżeli ikonka na liczniku od świec żarowych się zapala i przekażnik działa to masz problem z zasilaniem styku przekażnika w postaci uszkodzonego bezpiecznika lub przewodu.
Nie wiem jak organoleptycznie sprawdzisz filtr może na oko być ok a może być zapchany. Sprawdź wtryski jak pisałem wyżej. 11 MPa to za mało żeby odpalił. O tym też pisałem.
Na 99% czujnik temperatury do wymiany.
komputer u elektryka samochodowego nie wykazał żadnych błędów. Powiedz mu że te komputery mają jeszcze taką cudowną właściwość jak odczyt parametrów rzeczywistych pracy silnika. Diagnoza znajomego domowego mechanika pompa paliwa. Czy to na pewno jest pompa czy może jakaś jeszcze inna usterka pasuje do objawów ? Brak zaopatrzenia w paliwo ( syf w baku,...
Strzelam że będzie za cienki ten agregat bo to chińskie waty, poza tym moc agregatów podaje się w kVA. Dużo zależy od tego co napędza ten silnik, czy ma ciężki rozruch.
mam problem z doborem przewodu do silnika - moc silnika 250kW, start przez soft start "in line". Przy doborze ze względu na nagrzewanie prądem przeciążeniowym. Czy powinienem brać pod uwagę prąd znamionowy, czy jego 3.5 krotność (wynika z warunków rozruchu) rozruch wydaje mi się że ciężki (pompa wody).
Chylę czoła. Tak jest. Jednak nadal uważam że sprężarka olejowa to ciężki rozruch i termik powinien mieć nastawę w okolicy 1.2In. To jesteś w błędzie, i to wielkim, przestań tak twierdzić. Czy to tłokowa czy śrubowa rozruch ma lekki. Gdyż stosuje się zawory odprężające w tłokowych a w śrubowych dławienie ssania zaworem. Ciężki rozruch mają napędy jak...
witam właśnie wymieniam rozrząd i wał zablokowałem przez odkręcenie śruby przy rozrządzie na wysokości rozrusznika i włożenie pręta 8 a jak zablokować wałek rozrządu i czy są jakieś znaki na tym silniku bo ja nic nie mogę znaleźć
Witam. Również mam problem z avensisem 2000 D4D. Jakis czas temu byl problem z odpalaniem.....wymieniony zostal wtryskiwacz...przez jakis czas (miesiac) wszystko bylo ok. Pozniej znowu zaczely sie problemy z odpalaniem. Az w koncu za krotyms razem zaswiecila sie kontrolka od silnika i chodzil on tak jak by wogole nie mial turbiny. Teraz caly czas jest...
Witam Nie wiem w jakim urządzeniu pracuje ten silnik. Czy ma ciężki rozruch? Jak często jest załączany? Mam do czynienia na codzień z silnikami dwubiegowymi 30/15 HP, 1480/730 rpm, rozruch mają ciężki i w szafach są zastosowane styczniki Moeller DIL 3 M 80 - 2 szt. i DIL 2 M - 1 szt. DIL 2 M jest właśnie tym zwierającym uzwojenia 1-go biegu. Są one...
Nie robić "tuningu" z 50 cm3 na 70 cm3. Niektóre części się różnią.
W sumie może tylko czy nie lepiej wykorzystać '' miękki start,, falownika , zwłaszcza że to wentylator więc klasa S1 co oznacza ciężki rozruch [lub bardzo ciężki bo to jednak 30KW].Druga sprawa to pomiar ,wykorzystywany będzie czujnik ciśnienia wraz z przetwornikiem, chodzi mi o zakłócenia , które generuje układ komutacji falownika , zakłócają one pomiar...
Skoda Fabia 1, silnik 1.9 SDI Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem z rana. Odpalił normalnie, gdy przejechałem około 100 km i zgasiłem. Nagle, po 2 godzinkach stania, strasznie ciężko kręci, wręcz nie odpala. Akumulator jest w porządku, rozrusznik też, filtr paliwa zmieniony. Czy to może być coś z tym? https://obrazki.elektroda.pl/9972281000_...
Więcej danych wejściowych - Leon 1 , 2? 1.6 8V czy 16V- to zawęża potencjalne usterki charakterystyczne dla silników. Jaka tam instalacja siedzi, jakie wtryski i ile to ma nalotu. Zakręć całkowicie gaz na butli i wypal go z rurek i parownika (pozwól żeby silnik się sam przełączył na benzynę) i pojeździj tak kilka dni. Ewentualnie zdejm wężyk podciśnienia...
Gniazdko bez styku ochronnego wyrzuć ,na to miejsce ze stykiem.Przewód PEN instalacji podłącz pod ten styk ochronny. Sprawdź połączenie,ciągłość przewodu PE do silnika i czy podłączony jest z obudową. Wiarygodny stan izolacji silnika ocenić można przez pomiar rezystancji izolacji przy napięciu 500V. Napisz czy ciężki rozruch silnika był zawsze.Bo może...
W sumie to nawet nie próbowałem, ale pewnie się da.
A co zrobić jak mamy taki silnik i ma średnio ciężki rozruch ? Są sprzęgła mechaniczne lub hydrauliczne co powodują lżejszy rozruch . I jak kolega pisał poeksperymentować z czasem przełączenia G/T .
Witam - chciałbym przekazać informacje (moim zdaniem b. przydatne) dla użytkowników silników Briggs & Stratton. Często zdarza się, że silnik ma "ciężki rozruch" (ciężko odpala - dekompresja) tak jakby akumulator był rozładowany (lub zużyty rozrusznik). Akumulator co 5 - 7 lat zazwyczaj jest do wymiany - rozrusznik raczej nie (b. rzadko zdarza się ażeby...
http://obrazki.elektroda.pl/3295415900_1... W aucie siedzi takie jak po prawej, a powinno być jak po lewej. Moim zdaniem to powoduje sygnał "niezrozumiały".
5,5kW i ciężki rozruch, jak to sprężarka Nie wiem jaka jest obecnie definicja ciężkiego rozruchu ale dawniej to wentylator miał ciężki rozruch a nie sprężarka. Dodatkowo nie powinno być rozruchu pod ciśnieniem, nie wiem jak w tej większej ale w MCH-6 jest opisane aby uruchamiać bez ciśnienia - są odpowiednie zawory sterowane ręcznie więc trzeba pamiętać....
Jak skasujesz błąd to wraca? Bo typowo te silniki miały problem z odpalaniem ale winny był układ paliwowy. Nieszczelność na uszczelce pompy tandem. Sama pompa tandem i wisienka na torcie uszkodzone uszczelnienia pompowtrywkiwaczy i/lub wyrobione gniazda po nie. Drugim podejrzanym jest czujnik ale na wałku i te faktycznie padają ale inny kod błędu. Jak...
Sporo wskazuje na pompę. Jak dla mnie to ewidentnie paliwo się cofa na postoju.
Akumulator Zacznijmy od akumulatora, trzeba sprawdzać dość często stan jego naładowania, w motocyklach są małe akumulatorki w porównaniu do samochodowych. Maja średnio od 10 do 14 Ah pojemności i gdy często robimy krótkie trasy i często odpalamy motocykl, to alternator nie zdoła nam naładować akumulatora by zrównoważyć stratę prądu, którą rozrusznik...
Zapowietrzony układ paliwa , lub walnięty zaworek paliwa na pompie (wyjmij tłoczek ) .
witam Z racji że mówimy o efektach praktycznych, czy wymiana sodówek na metalohalogenowe zadziała to praktycznie tak. Nie trzeba wymieniać niczego i żarówki wcale się nie niszczą. Jedyny efekt uboczny to ciężki rozruch zimą. Poza tym trwałość taka sama jak sodówek. Tak "zmodernizowane" oprawy pracują bez awarii kilka lat.
Najpierw wyreguluj zawory, zwłaszcza sprawdź ssący, bo to przez niego może uciekać na filtr powietrza. Dopiero potem ostrzejsze działania - pomiar kompresji z próbą olejową - i decyzje naprawcze.
Moim skromnym zdaniem elektryka softstart jest dla sprężarki szkodliwy ?! Naprawdę? Wszyscy uważają (włącznie z producentem pompy), że soft-start zapewni dłuższą żywotność sprężarce. Jest inaczej? Na "sztywno": rozruch ciężki; punkt zero prąd rozruchowy x5 znamionowy, no może x7 i po 5 - 10 okresach jest stan ustalony, do którego prąd dąży ekspotencjalnie...
Na dzień dobry to trzeba obejrzeć jak to ustrojstwo wygląda w środku. Na pierwszy rzut to obstawiam zasilacz bo on pracuje no-stop. Standardowo luty, elektrolity, połączenia.
Witam mam ten sam problem co kolega Beniamin .Auto odpala ciężko ale nie ma reguły potrafi zaskoczyć za pierwszym obrotem silnika innym razem wchodzi na obroty po czym spada i nieistotne czy na zimnym czy ciepłym silniku. Choć zauważyłem że jak są mrozy rano przeważnie odpala na dotyk później już to różnie bywa.Zdarza się też że jak odpali jest takie...
Witam posiadam silnik pierścieniowy oraz rezystor rozruchowy urządzenia te nie pracowały nigdy razem. Silnik ma pracować w aplikacji o rozruchu ciężkim. Czy rezystor jest odpowiedni do silnika ? dane silnika: Moc - 75kW stojan 380V/139 A wirnik - 256V/179 A Do tego rezystor rozruchowy dane : rozruch średni - 260kW rozruch ciężki - 200 kW U/I wirnika...
Kolego sprawa prosta podgrzej ręcznie swiece tak z 10 sekund i wtedy pal silnik.
Problem rozwiązany, wystarczył dodatek do czyszczenia wtrysków paliwa.
Potwierdzam - u mnie też brak jakichkolwiek luzów. Mam dwie pompy do WAN-AW --> jedną po kapitalce i drugą z uszkodzoną panewką i na żadnej nie ma luzów.
dziś było trochę lepiej niż zwykle. Być może jest zależność od ilości paliwa w baku dziś było poniżej połowy do tej pory prawie zawsze pełny lub więcej niż pół. Wtryski były oddane na komputerowe sprawdzanie ale jak się to odbyło to nie wiem ale na każdym znalazło się wytłoczenie z datą i jakimiś numerem na każdym jednakowe. Podkładki pod wtryski założone...
Nie pojawia się dysk tylko most USB. Z dźwięku (na laptopie) ciężko ocenić rozruch. Jeśli dysk rozpędza talerze, to problemem będzie dalej po stronie mechaniki/SA.
Co za bzdury... uszczelka pokrywy zaworów, a właściwie uszczelki gniazd świec. Ale wymieniamy komplet
Witam, Mam pytanko do grupy, Falownik Ig5a podłączyłem do sprężarki zamiast rozruchu G-T. 1. Liniowa charakterystyka silnik bez sprężania działa super przy sprężaniu dochodzi do utyku, nie ma siły dusi się. 2. Wektorowo nie chce przejść autotuningu wyświetla komunikat POT (Wyłączenie spowodowane brakiem jednej fazy na wyjściu falownika (U,V,W) Sprawdź...
Witam wszystkich zainteresowanych. Po wymianie kostki stacyjki problem ustąpił.
Jest jeszcze coś - urywające się wały korbowe - ekstremalnie zgotowany blok silnika traci osiowość podpór wału na skutek odkształceń termicznych. Innych metod niż organoleptyczne to nie ma - silnik nie ma żadnego "rejestratora parametrów eksploatacji". Zbytnie zadymienie, oddychanie przez odmę, ciężki rozruch, nierównomierna praca, głośne metaliczne...
niewiem jak jest akurat w tym modelu ale np w vw złe odpalanie na ciepłym jest spowodowane złą dawką ,a na zimnym złym kątem ale tu zapewne jest cr ,kiedyś miałem taki przypadek w bmw że padnięty był regulator ciśnienia w pompie cr i miał problemy z odpalaniem ,no i musisz sprawdzić czy paliwo jest podawane na pompę wysokiego ciśnienia a dokładniej...
Witam, wymieniłem kpl. Sprzęgło w moim transporterku, po tygodniu podczas podjeżdżania pod stromy podjazd z przyczepą auto zgasło. Po odpaleniu silnik działał kilka sekund po czym gasł. Były błędy P0653 i brak sygnału z czujnika położenia wału. Po wymianie wszystko wróciło do normy. Po około 8 dniach znów to samo. Lecz tylko błąd P0653 „wysoki...
Dokładnie ściągasz wężyk sterujący pod ciśnieniem i do szklanki z wodą jak widzisz bąbelki masz nieszczelny parownik tylko że ten nieszczelny parownik będzie powodował trudności z rozruchem i ciężki rozruch a nie całkowitą niemożność czy brak rozruchu. Dlatego jak pisałem diagnostyka a nie wymiana, najpierw trzeba zobaczyć czego mu brakuje po prostu...
Mamy pomysły,zebys sprawdził pod diagnoza co mu brakuje jak krecisz i co mu brakuje pod maska.
Przykładowy wciągnik jednofazowy z wózkiem, gdzie silnik ma dwa kondensatory Tak to jak my to nazywamy ciężki rozruch, zerknę na ten schemat , przecież przy mocy 2,2 Kw to jest szczeniak a co powiesz z dwoma zerami z tyłu .Oczywiście bez przecinka .
Najpierw diagnostyka komputerem. Prawdopodobnie czujnik temperatury padł.
Wiązka sterownika gazu rozcina 4 sygnały wtryskiwaczy PB (znajdziesz gdzie się podłączył gazmen) bierze info o RPM najczęściej z cewki (tez znajdziesz) oraz plus po stacyjce też znajdziesz. Wystarczy zmostkować wtryski PB i odpali bez sterownika LPG. Chyba szara wtyczka to wiązka wtryskiwaczy gazowo-benzynowych. Dodano po 5 AEB KING w google, są jakieś...
najlepiej wejsc tdi timming i na wykresje zobaczyc czy wartosc kata jest na lini wykresu ale której linii :cunning: są 3 :| jak już o tym piszesz to dodaj, że na niebieskiej
Stawiam na akumulator, ten Bosch przeleżał za długo na magazynie. Zrób tak kup plecionkę miedzianą https://www.google.com/search?q=plecionk... dołóż masę od rozrusznika do nadwozia(po orginalnym przewodzie). Jeśli nie pomoże test klem, odpal włącz wszystko...
Jak duży to sinik i co napędza:?: Czy ma lekki czy ciężki rozruch.:?: Przy ciężkim rozruchu może być duży spadek napięcia i stycznik może puszczać
Nie, nie przeskoczył. Ale dobrze, że chcesz pomóc. A czy Twoim zdaniem może być winna sonda lambda?
To jeszcze zostaje spuszczenie oleju i poogladanie co zleci i co zostanie na korku
wtryski ok. egr delikatnie przycinał a co do rozruchu dalej uważam, że coś jest na linii paliwowej - ma ktoś dokładny schemat układu paliwowego? gdzie jest dokładnie zawór jednokierunkowy?
Panowie, chyba każdemu jest znana sprawa ciężkopalących gorących TDI które palą od strzała jak się wypnie wtyczkę z czujnika tem. wody. SanchosX-mogę ci to naprawić, koszt 200.
Może po prostu zawór zwrotny nie "trzyma" za każdym razem i ma trochę ciężki rozruch
Kosiarka traktorek silnik b&s 17.5 KM Ciężki rozruch najprawdopodobniej poszedł wałek rozrządu ale nie mogę znależć nr typu silnika. Brak tabliczki znamionowej. Jaki wałek rozrządu zamówić do tego silnika
Jeśli jest to gospodarstwo rolne i są/będą w nim silniki elektryczne to przy dobieraniu przekroju kabla rozpatrzyć spadki napięcia przy prądzie rozruchowym silników. Zbyt duży spadek może spowodować "utknięcie" silnika. Prąd rozruchowy silnika można odczytać w karcie silnika lub wyliczyć na podstawie danych z tabliczki znamionowej silnika. Może on osiągnąć...
Wtryski sprawdź.
Chyba nie będę go aktualizować do Windows 8.1 ponieważ niedługo zrobię mu reset bo i tak powoli działa, przy okazji wgram najnowszego Windowsa To jest najlepsza odpowiedź do w/w problemu :) Przeinstalować system, który ma za ciężki rozruch przez syf na nim znajdujący się lub po prostu wymienić dysk. To są elementy wymienne ulegające naturalnemu wyeksploatowaniu...
Jak wyżej Wróżki wyjechały na wakacje. Może jakieś dane z tabliczki? ... Silnik nie zawsze wymaga przełączania G/T, do czego to ma służyć, czy rozruch ciężki, jakie jest zasilanie. Przy określaniu przekroju znaczenie ma również jak będzie ułożony przewód, jak zabezpieczony silnik... (w większości przypadków na silnik 11kW spokojnie wystarczy 4x4).
W ogóle to odpala ?, jak z mocą ?, jak z pracą na wolnych obrotach? , sprawdzałeś czy jest iskra?, wtrysk mechaniczny? Masz może tam gaz?
Czyli, że jak silnik pracuje to świece są także włączone? Od jakiej w ogóle temp. załączają się świece w VW?Więc jaką rolę pełni "żółta sprężynka" na zegarach?Jeśli to przekaźnik to sprawdzę go tzn. skołuje miernik cęgowy i zmierzę prąd świec. Ile powinien wynosić?
Odprężnik można sprawdzić bez rozbierania silnika, wystarczy, kręcąc ręką wałem, sprawdzić czy uchyla się lekko zawór podczas sprężania.
Takie maleństwo ? Czy to nie przerost formy nad treścią , czy tylko teoria? A jaki rozruch? ciężki czy lekki :-) , silnik klatkowy przypuszczam? http://www.elektroinstalacje.info/articl...
Ok dzisiaj zamówiłem sobie zestaw naprawczy do pompki jutro będzie, pływak sprawdzałem wszystko jest ok, zawory wyreguluje, cewkę też sprawdzę chociaż wymieniłem ją, gdy miałem zepsute kable zapłonowe bo przechodził prąd po kablach.Napisze rezultaty mojej pracy:) Dodano po 2 tylko,że te zawory były dwa razy ustawiane bo zawsze, tak jak piszesz po wymianie...
Czujnik reguluje czas grzania świec. Napięcie na świecach pomierzone?
To nie ma sensu pchać się w off gird. Tylko zasilanie z sieci + inwerter sieciowy. W dzień ( o ile świeci słońce ) masz zasilanie z PV a w nocy z sieci. Jak już pisałem wcześniej sieć musi być stabilna. Sprężarki w lodówkach mają ciężki rozruch i jest duże prawdopodobieństwo, że inwerter off gird temu zadaniu nie sprosta. Żeby sobie uświadomić z czym...
Ustalmy najpierw: 1. stycznik podający napięcie na wej. silnika to U1,V1,W1 oznaczmy jako KM1 2. stycznik Y KM2 3. stycznik D KM3: tu mamy podłączone końce U2V2W2 Kolejność załączenia: KM1 + KM2=Y : uszkodzenie stycznika, brak jednej fazy, jeżeli jest zabezpieczenie , powinno zadziałać, przy braku 2 faz : nie. To samo dotyczy w D... obecność 2 faz powinna...
Witam Tak jak wcześniej : dużo oleju spala + ciężki rozruch silnika (przy pierwszym rozruchu po rozgrzaniu-ok) + chmura dymu ( siwy) przy rozruchu (przy pierwszym rozruchu). Co może być przyczyną?
Witam Silnik gwiazda/trójkąt ma oznaczenie na tabliczce znamionowej silnika gwiazda 660V trójkąt 380V Przy podłączeniu w gwiazdę silnik pobiera mniejszy prąd ,dlatego jest uruchamiany początkowo w gwiazdę a następnie w tójkąt.Silniki takie mają moc 5.5 KW w zwyż .Taki 5.5Kw w warunkach domowych nie uruchomisz w trójkąt od razu ,gdyż na ogół bezpieczniki...
sprawdź regulację zaworów
opel astra 1.7 td kombi rok 95, ciężki rozruch, brak mocy, przy dodawaniu gazu gaśnie.
Topiki nie padały, ale oprawy topików już najlepiej nie wyglądają. Ze względu na duże prądy chcę to wszystko podczas wymiany stycznika zmodernizować. A`propos rozruchu -jest to rozruch ciężki, kilkanaście razy na dobę.
Odepnij wtyczkę od czujnika wałka rozrządu i zobacz czy jest poprawa
Problem na pozór błahy wcale nie jest prosty. Bardzo trafnie podsumował to Kolega aaanteka Zanurzona pompa to tzw. rozruch ciężki, co oznacza, że w chwili startu można szacować może i nawet 5 krotny (jak pisano wyżej) wzrost prądu. Wykonanie dokładnych pomiarów nie jest proste, zwłaszcza na działce. Ideałem byłoby móc skorzystać z sieci energetycznej...
Kolego może sprawdź wężyki podciśnienia i zawór overboost. Z tego co pamiętam to w golfie są dwa takie zaworki na podszybiu. Zaworki podmienione z identycznego sprawnego golfa. Tak n75 jak i n18 wezki tez
Wszystko zależy jaki jest rozruch tych silników(lekki ,średni),jaka jest praca silnika ,ciągła, przerywana .Mam silniki 30-40KW które pracują bardzo często w impulsie(w trakcie uruchamiania,ustawiania maszyny)dodatkowo ciężki rozruch ,bezpośredni,nie gwiazda /trójkąt,to prądy są ogromne.Ten co podałem to ma takie parametry;
Witam , Mercedes e300 td 99r automat. Problem jest nastepujacy , 80% jazy auto jest slabe , przy odpalaniu dymi na bialo , bardzo ciezko zapala (czasami musze akumulator ladowac bo nie wytrzymuje 5min krecenia) Swiece podgrzewaja wszystkie sprawdzone. Co ciekawsze - samochodowi czasem cos odbije i wtedy ma swoja pelną moc i jesli podczas tego okresu...
Dzięki za odpowiedź. Moje 1,9 tdi 90 km w mieście paliło niecałe 6 l na trasie niecałe 5 l (ekonomiczna prędkość zawsze) a teraz pali ponad 7 l w mieście. Wiem że przy wymianie filtra paliwa zapowietrzył mi się układ i był odkręcany jeden wtrysk aby odpowietrzyć pompę. Brak błędów w silniku (czytane Vagiem 4.9 PL). Może już wtryski siadają w końcu ma...
Witam. Koledzy mam problem z Magnum kąpieli, mianowicie po opadach deszczu jest problem z odpaleniem tzn. Akumulatory nie mają mocy, szaleją zegary i tacho wyświetla brak zasilania. Zegary potrafią gasnąć nawet w czasie jazdy. Jak jest dłuższy czas bez opadów, odpala ładnie i nic z zegarami się nie dzieje. Dodam, że ostatnio regenerowany był rozrusznik....
Sprawdź elektryke czy nie ma dodatkowego poboru pradu, ktory rozladowuje akumulator np alarm, radio. Byc moze cos przez noc wyciagnie prad i stad rano problem z zapalaniem, a w ciagu dnia jezdzisz-akumualtor sie laduje i wtedy jest ok
To trzeba by biegać 30 razy na dobę i włączać agregat albo wersja z rozrusznikiem ale to już droższa opcja. Pompa to nie jest dokładnie ciężki rozruch. Ciężki rozruch to jest jak mamy ruszyć wielkie koło zamachowe i rozkręca się ono przez kilka sekund. Pompa startuje momentalnie bo nie ma tam żadnych wielkich bezwładności. Może to być pod pewnym obciążeniem....
Kondensatory dokładane widać. Ciężki rozruch ma ta maszyna. Zdejmij paski przynajmniej jeden i wtedy odpal.
silnika 230V 1F o mocy ok 100Watt Komutatorowego? Indukcyjnego? Co napędza? Rozruch ciężki/lekki? Czy jest szansa żeby zrobić taki regulator sterowany 0-10V Jest szansa.
Drodzy koledzy, mam problem z moją Vectrą 2.0 DTI 98r. Problem dotyczy porannego rozruchu. Samochód ciężko zapala, mocno dymi białym dymem, a kiedy już silnik odpali to nie wchodzi na obroty i muli. Maksymalnie 2 tyś. obrotów i nic więcej, jednocześnie zapala się kontrolka komputera. Auto dochodzi do siebie po 10 minutach i osiąga swoje parametry. Usterka...
Jest taka możliwość, że po wyłączeniu silnika gaz ciągle dostaje się do kolektora - jego nadmiar może powodować późniejsze problemy z rozruchem. Dla próby pojeździj trochę tylko na PB i zobacz, czy też będziesz miał takie objawy. Zatankuj 10 litrów benzyny, niski stan w baku też może utrudnić rozruch.
Jak ustawić multimetr aby sprawdzić tę wartość obciążenia ? Przykłady: Prąd rozruchowy lodówki: https://www.youtube.com/watch?v=EZaAiQkx... To jest ta lodówka: http://jackiewiczowie.blogspot.com/2016/... Jest to model z kompresorem, który zużywa więcej energii, niż w Twojej lodówce, ale daje to jakiś pogląd...
Hej, sprawdzenie pomp i wtrysków może być dobrym pomysłem. Powodzenia.
Witam Posiadam pompę zatapialną, podobną do pompy Powen PA 1, tyle że dużo większą. Silnik jest tak uzwojony że jest teoretycznie możliwość rozruchu Y/D (napięcie 380/660V, 8,2 kW). Czy mogę zastosować taki rozruch w praktyce? Czy rozruch tego typu pomp uważa się za rozruch ciężki? Wiem że podczas tego typu rozruchu znacznie spada moment rozruchowy...
Witam Ciężko kręci czy dobrze kręci a nie zapala? Jak słabo kręci to może być winny rozrusznik lub aku - choć bywają inne przyczyny,, Jak dobrze kręci a nie odpala to albo któryś cylinder nie pali, albo np czujnik położenia wału
Coś mi się wydaje dziwne- silnik 300 W powinien pobierać prąd 1,5 do 2 A, choćby rozruch był ciężki to i tak bezpiecznik 16 A nie powinien zadziałać.
Co w przypadku ciężkiego rozruchu silnika? W wypadku bardzo ciężkich rozruchów najlepiej zastosować soft-start. Jesteście pewni że wyłącznik silnikowy posiada zabezpieczenie zwarciowe? Jeżeli chodzi o Eatona, Siemensa czy Mitsubishi to tak.
ciężki rozruch silnika ciężki rozruch sprężarki silnik ciężki rozruch
sterowniki kontrolera sieci asusa gniazdka angielskie analiza spalin lambda
światłowód vectra czujnik gardena
Regulacja parametru P04 w piecu Termet Silver: jak obniżyć? Nagrzewanie kondensatora w nagrzewnicy - przyczyny i rozwiązania