Akurat w tym przypadku pompa nie ma śladów zacierania się. Problem z ruszeniem silnika ma charakter nieregularny, wydaje mi się że elektryczny, bo występuje też bez zamontowanej pompy hydraulicznej. Trochę to wygląda jakby brakło momentu rozruchowego.
Świece grzeją? Czujnik temperatury działa prawidłowo? Skoro na plaku odpala i chodzi to przelewy zostaw, usterki szukaj we wzbogacaniu dawki na rozruch.
Załącz ten czerwony na rozrusznik. Naładuj akumulator, uruchom silnik. Teraz przewód urwany, jaki ma kolor? Jakie jest napięcie na akumulatorze, podczas próby rozruchu?
Niestety muszę jeszcze poczekać na dostępność sprzętu do diagnostyki i nie mam pomiarów z VCDSa , jednak wszyscy zgodnie twierdzą że to nie wina Błędu U0422 a coś z paliwem pompo-wtryskiwacze lub vacuum , czy jest możliwość sprawdzenia oznaczenia pompo-wtryskiwaczy bez rozbierania ? np na podstawie VIN-u ? A może jest tu ktoś kto ma dostęp do takiej...
Dzięki. Wszystko jasne. Koszt naprawy jest nieekonomiczny, przynajmniej tak powiedzieli w jednym z zakładów. Skupie się na kupnie drugiego silnika. mam dwa na oku, które siedzi jeszcze w aucie i można je odpalić, posłuchać pracy, sprawdzić sprężanie. Więcej nie da rady chyba sprawdzić. Zarówno jeden jak i drugi sprzedawca daje gwarancje rozruchowa....
No przecież w prawie wszystkich samochodach tak jest, że podczas "kręcenia" rozrusznikiem wszystkie główne "pożeracze" prądu są odłączane od zasilania. Nawet Seicento gasił światła na czas rozruchu...
Witam MAM PROBLEM Z AWARIA LICZNIKA jak w twmacie Otóż mam problem z licznikiem mojej ibizy 2003r 1.9 tdi 131km (96kW). Może opisze trochę problem od początku... Jakiś czas temu (z rok) był problem ze nieraz pojawiała się ikonka immobilajzera na desce i migała po rozruchu. Po jakimś czasie tak z 2 miesiące temu pojawił się kolejny problem, otóż zawieszały...
Cześć. Najpierw zaczęło się od tego, że nie mogłam wyciągnąć kluczyka ze stacyjki, ani odpalić samochodu. Kluczyk utknął pośrodku. Po rozebraniu kierownicy i dostaniu się do stacyjki okazało się, że kostka jest przepalona. Wymieniłam kostkę na nową. Można już przekręcić kluczyk ale samochód nie odpala. Po przekręceniu na raz wszystko jest prawidłowo,...
Świece przy tych temperaturach nie mają wpływu na rozruch. Przyczyna tkwi gdzie indziej.
Pod filtrem masz wentylek do pomiaru ciśnienia na listwie. Na upartego wystarczy zwykły manometr/pistolet do pompowania i wiesz wszystko na temat zasilania paliwem Ed: Przejrzałem jeszcze wczoraj filmiki jakie miałem nagrane z nocnego odpalania. Dokładnie wyglądało to jak palenie zajeżdżonego diesla na mrozie, najpierw zero reakcji, po kilku próbach...
Co zrobić żeby wilgoć nie dostawała sie do aparatu zapłonowego? Jak trzymałem go na polu to nie było problemu, zeczeło się od kiedy go garażuję. Jak rozwiązać problem z tymi membranami? Dodano po 1 nie wiem dlaczego ale mimo przesuszenia kabli os świec, wyczyszczenia ich i wytarcia aparatu zapłonowego z wilgoci nadal mam kłopoty z zapaleniem. Nie łapie...
Widać i na schemacie i we wnętrzu alarmu, blokadę rozruchu. Jak się dobrze przyjrzysz, to przewody 3 i 4 trafiają do tego przekaźnika na płytce. I to jest blokada. Przetnij je i zewrzyj ze sobą. Oczywiście po stronie samochodu, nie alarmu. Nie wnikałem w Twoje pomiary zasilania, zostały źle zrobione. Sam widzisz, że nie masz zasilania po kluczyku. Zrób...
Tak sprawdzałem i na zapłonie i na rozruchu. Spróbuje jutro zakręcić z jednym wtryskiem na zewnątrz. Jeśli wszystko pozostałe jest ok a nie będzie rozpylal lub kiepsko to będzie wyglądało to mam rozumieć że w gre wchodzi jedynie wymiana/regeneracja pompy?
Czy to AGR 90 ALH 90 ASK 110 ASV 110KM? Dodano po 7 W AGR na 42 i 33 pinie ecu powinno byc napięcie przy rozruchu. Szczegolbie pin 42 nas interesuje z przewodem fioletowo bialym.
ACC musi być podłączone do takiego plusa który nie zanika przy rozruchu.A ten czarny to plus po zapłonie i to jest chyba w twoim przypadku najlepsze rozwiązanie.
Witam, ostatnio mam problem z swoim seacikiem...Niedawno pękła mi łapa pod silnikiem ale jestem już po wymianie...pojawia się jednak inny problem, rano jak odpalam auto to obroty zaraz po zapaleniu wskakują na ok 1 800 a potem pomału spadają do ok 1200 i przez ok 10 sekund zaczyna tak jakby szarpać silnikiem, dostaje jakiś mocnych wibracji po czym wszystko...
Samochód nie chce się słuchać. Definitywnie (moim zdaniem) za słabo zasysa powietrze - praktycznie gdy zatkam ręką gaźnik i kręcę rozrusznikiem, to nie czuję by zasysał powietrze. Być może na rozruszniku ma za wolne obroty bym to poczuł, ale jak go zmusić do startu? Przy obrotach rozruchu podciśnienie w kolektorze dolotowym nie musi być wysokie......
Witam. Piszę na tym forum, gdyż nie wiem już co zrobić. Po zalaniu silnika płynem chłodniczym, wszystko zaczęło się sypać. Wcześniej nie było problemu z rozruchem silnika, odpalał od sztycha (tak to ujmując), a teraz bez dodania pedału gazu ciężko idzie uruchomić mówiąc o sekundach (uruchamia się dopiero po 2 - 3 sekundach bez dodawania gazu (tak jak...
Ładowanie ma - 14.7V ,konektor alternatora wyczyściłem także ładowanie jest :D . Dodam ze podczas rozruchu na akumulatorze wstawionym do domu po jeździe i bez ładowania go napięcie przy ponownym rozruchu z rana przysiada z 12.6 do ok 10V a nawet niżej.
Witam . Jeżeli nie masz wanny pod autem ,to można podłączyć akumulator za pomocą przewodów rozruchowych podłączonych pod rozrusznik lub alternator.Wiadomo że należy zrobić to ostrożnie by (+)nie zwarł się do masy.Można to też zrobić przewodami o mniejszym przekroju.Przy tym pomocna byłaby druga osoba.
Witam, Czy to normalne, że na zapłonie na pinie masowym wtyczki wtryskiwacza benzyny (tym sygnałowym sterowanym z ecu) mam napięcie 4v mierzonym między nim a masą na silniku? a na pinie plusowym jest 12v ale tylko przez 1-2 sek. po włączeniu zapłonu gdy słychać załączenie pompy i gdy pompa milknie odbija też cewkę na przekaźniku pompy i napięcie zanika...
Witam, jestem od niedawna posiadaczem Ibizy 1,4 97 roku. Mam problem bo wskażnik temperatury na desce podnosi sie tylko do ok 1/4 i tak sie utrzymuje, jak stoje na swiatłach to troche sie podnosi ale jak zaczynam jechac znów spada do ok 1/4...spotkał sie ktoś może z czymś podobnym?mam także inny problem, jak auto jest zimne(a dlugo sie nagrzewa) to...
Samochod - seat ibiza, 96 rok, silnik 1.4 na jednopunktowym wtrysku. Samochod podczas rozruchu zapala i gasnie po niecalej sekundzie. Po kilku probach (5-10) w koncu zapali i nie zgasnie. I wtedy silnik pracuje rownomiernie, "nie zrywa" podczas jazdy. Czasami pali bez problemu. Gdzie tkwi przyczyna? Samochod byl u mechanika, ktory wymienil wszystkie...
Poszukuje schemat elektryczny seat ibiza system porsche. Nie zapala bo zalewa swiece a to dlatego ze na wtryskiwaczach w chwili rozruchu pojawia sie napiecie ciagle 12V.Dzieje sie tak nawet po odlaczeniu modulu sterujacego.
Witam panowie. mam taki oto problem z moją niedawno zakupioną ibizka. autko jest napędzane silnikiem identycznym jaki był w VW polo produkowanym do 1994r 1.3 AAV(jesli się nie mylę),na jednopunktowym wtrysku w autku jest instalacja LPG.taka zwykła z mikserem i śrubą regulacyjną na przewodzie gazowym idącym do miksera. i teraz mój problem: -autko rano...
Podłącz pod VAG-a . Mozliwe uszkodzenie funkcji rozruchowej przepustnicy albo czujnika temperatury. Chyba ze przy montażu gazu coś s............. Po montazu było OK ??
Witam. Panowie szlachta. Seat Ibiza, w/w. Nie miał mocy, duużo palił. Komp pokazał przepływomierz i po jego wymianie moc wróciła, lecz spalanie nie wiele spadło. Pali średnio 7.5l / 100km. Przed awarią przepływomierza palił 5.5l / 100km. Po podłączeniu do kompa znowu [!] wyskakuje błąd przepływomierza. Co jest raczej mało prawdopodobne. Część jest oryginalna....
Wyszło na za małą dawkę rozruchową . Mała zmiana programu zdecydowanie pomogła . Zamykam temat .
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Seata Ibizy rocznik 98. Przed rozruchem silnika na liczniku ( po przekręceniu stacyjki) pojawia mi się napis "no 02" może ktoś wyjaśni mi co to oznacza. Mam też problem z centralnym zamkiem, nie mogę go otworzyć z kluczyka tj. z poilota. Próbowałem go już kodować na wszystkie opisane w elektrodzie sposoby i nic...
Witam, mam problem, w moim autku (Seat Ibiza 1.4, rok 2000) padł akumulator (rozładował się do zera), po odpaleniu go za pomocą kabli rozruchowych przestał działać panel sterowania, nie włącza się ani radio, ani dmuchawy, wyświetlacz LCD się nie zapala. Sprawdzałam bezpieczniki, ale to nie one. Z dmuchaw leci tylko zimne powietrze. Czy ktoś wie co się...
Na wyłączonym zapłonie ma nie być przerwy. Witam, Witam ponownie, Wczoraj zamontowałem przepustnice, którą zakupiłem jako używaną, sprawną. przepustnice działa i wygląda identycznie jak moja, też ma szczelinkę - więc jednak to nie to. auto dalej ciężko odpala, powiedziałbym nawet że jest gorzej niż było. dzisiaj od rana sprawdzałem jeszcze raz vag...
Witam, mam problem z moją Ibizą, przy klasycznym rozruchu auta, bez wcześniejszych problemów moja tablica zaświeciła jak choinka na święta. dodatkowo padł prędkościomierz, bezpiecznik od ABS'u spalony po podłączeniu VAG wyświetlił następujące błędy: 1316 Sterownik ABS magistrala CAN brak sygnału 1317 Sterownik tablicy przyrządów-J285 17571 ...
Spróbuj jeszcze wyregulować obroty silnika. Śrubą na gaźniku? Litości... Jest LPG? Po kolei: -odczyt błędów -odczyt parametrów na zimnym silniku, zwłaszcza temperatur -pomiar ciśnienia paliwa podczas rozruchu. I podczas jazdy obroty potrafią zawiesić się na 1000RPM jak auto jest rozgrzane (jadac w korku) Gdy auto się jeszcze toczy? Jak tak to normalne.
Witam forumowiczów. Od jakiegoś czasu mam problem ze swoją Ibizą , mianowicie po ostatnich spadkach temperatury na dworze chcąc wyjechac o 9 rano spod domu samochód odmówił posluszeństwa , zresetowały sie zegary a rozrusznik nawet nie drgnął. Nie zastanawiając się więc długo zadzwoniłem po znajomego i odpaliłem auto na kable.Samochód chwile pochodził...
Do benzyny przeważnie od jakiś 50 ah do 64 wystarczająco, i gwarantuje że jak Aku będzie jakieś 540 A prądu rozruchowego Ale prąd rozruchowy to nic jak kolega będzie chciał dłużej włączyć radio czy lampkę w środku. AKumulator nie służy tylko do rozruchu!!!!!
W golfie (a to "to samo" co Seat) miałem coś podobnego przy uszkodzonej kostce w stacyjce. Wymiana kostki załatwiła sprawę. Być może u Ciebie jest to samo (kostka łączy w pozycji "zapłon" ale w pozycji "rozruch" potrafi rozłączać styk zapłonu).
Te czujnik bardzo łatwo sprawdzic.Jest element dyskretny wiec albo daje napiecie lub go nie ma.Napisz mi jaki on ma układ zapłonowy.Ten czujnik do Audi kosztowal ok.60 zl wiec nie tak duzo.Byc moze wina jest immobilaizera(wydaje mi sie mało prawdopodobne, ponieważ podczas pracy silnika nie jest on wykorzystywany.Kod Kluczyka jest sprawdzany tylko przy...
Zacznij od dokładnego wyczyszczenia przepustnicy. Prawdopodobnie podczas rozruchu brakuje silnikowi powietrza.
wtam sprawdz przy pomocy drugiej osoby czy po przekreceniu stacyjki na rozruch na przewodzie do elektrmagnesu jest prąd
Niestety nie mogę, bo używam Euroscan'a. Na co zwrócić uwagę - jako, że nie wiem na podstawie której temperatury ECU decyduje o włączeniu świec żarowych - sprzwdź (najlepiej na zimnym silniku) wszystkie temperatury, tj. powietrza, płynu chłodzącego i oleju. Przedewszystkim, jednak, zacznij od ustalenia czy świece żarowe w ogóle się włączają - zrób sobie...
31-masa 50-sygnał rozruchu TD-impulsy zapłonowe
Wiem że brak błedów nie oznacz, że jest dobrze jak b y tak był to auto odpalało by normalnie, jutro rano mają byc robione pomiary w trakcie rozruchu, mam nadzieje że cos sie wyjaśni, a oczekwiałem infromacji na co by można było zwrócic szczególną uwage, co moze powodowac takie zachwanie silnika
Jakie są dokładnie objawy? Jeśli po włączeniu rozruchu silnik na sekundę zapala i zaraz gaśnie to problem tkwi w immobiliserze. Jeśli jednak po wlączeniu rozruchu rozrusznik kreci ale silnik wogule nie zapala, to problem tkwi w obwodzie zaplonu lub zła jakość paliwa.
Witam. Mam w samochodzie problem z odpalaniem. Mianowicie auto strasznie męczy się przy rozruchu. Zapala za 3, 4-tym razem i bardzo opornie zakręca. Oczywiście myślałem że rozrusznik nawalił, ale mechanik sprawdził go i jest ok. Mam nowy akumulator, przewody wysokiego napięcia, świece, rozrząd. Wyczyściłem wszystkie masy i sprawdziłem przewody. W tej...
Aha dodam ze moduł bym podstawiany inny 100% sprawny, jezeli komuś to się przyda w mysleniu. hehe wysyłam piwo pocztą za poprawną diagnozę ;) EDIT: zasilanie modułu przy rozruchu jest.
jaroQ - w pierwszym poście napisałeś, że problem z trudnym rozruchem zimnego silnika występował zarówno przed jak i po wymianie rozrządu - wynika z tego jasno, iż nie był prawidłowo ustawiony kąt wyprzedzenia wtrysku, regulowałeś po wymianie paska rozrządu ustawieniem pompy wtryskowej (lub jej koła pasowego - bo to zależy od rodzaju silnika) ? jeśli...
tak moduł tez byl wymienion... ale naszczescie juz po problemie okazalo sie ze przepalil sie jeden z kabli przy stacyjce i w momencie rozruchu odcinał zapłon i auto krecilo tylko iskra raz byla raz nie... dzieki za odpowiedz pozdro :D
a wewntualnie jaki jest koszt takiej zabawy? Nie ukrywam że jest to mi nie na rękę bo samochód muszę mieć non stop na chodzie. 200-400 zł Masz więc dwa sensowne wyjścia - znaleść powód obniżonej wydajności układu rozruchowego lub udać się do tunera na rozważną korektę mapy startowej. a z tych dwóch najszybsza, najtańsza i rozwiązująca problem jest...
Witam. Ostatnio borykam się z problemem wyłączającego się radia podczas jazdy, dzieje się to na chwilkę i tylko w momencie gdy wjadę w dziurę(co przy naszym stanie dróg uniemożliwia działanie radia). Jest jeszcze problem podczas odpalenia samochodu, stacyjka na zapłonie radio normalnie gra, przekręcam na rozruch i radio zaczyna mi się co sekundę włączać...
Wczoraj samochod zgasł i do dzisiaj nie pali, udało mi sie ustalić, że to wina braku iskry na świecach. Czujnik halla można wyeliminować bo podczas holowania obrotomierz pokazywał obroty (a z tego co sie orientuje z halla pochodzi sygnał do obrotomierza). Na cewke dochodzi napięcie 12v. Wymieniałem kopulke, palec, przewody i cewke ( niecały rok temu)....
Witam. Mam problem, gdyż musiałem przenieść akumulator do bagażnika z czym wiąże się moje pytanie. Jak zaradzić "spadkowi napięcia" przy rozruchu zimnego silnika? Potencjał "+" mam puszczony pod maskę na dwóch przewodach głośnikowych (te z zestawu do wzmacniacza bodajże 10/12/16GA teraz nie pamiętam musiałbym sprawdzać). Czym poprawić jakość odpalania...
Czytałem że czujnik hall'a albo immobiliser. Immobiliser, gdy rozłącza, w VW (czyli również Seat) pozwala na bezproblemowy rozruch i pracę silnika ale TYLKO na dwie sekundy, po czym gasi silnik jak "z kluczyka". Więc to nie on. Może starą szoferską metodą zasilić wtrysk z jakiegoś kanisterka czy bańki z czystą i sprawdzoną benzyną - to pozwoli wyeliminować...
Ale czujnik temperatury cieczy chłodzącej? Tu nie chodzi o ten co włącza wentylator chłodnicy tylko o ten co jest zintegrowany z MAPa rozruchu silnika. W dużym skrócie gdy sterownik widzi zimny silnik dobiera inny "program" do rozruchu a gdy ciepły inny. Częsta przypadłość w TDI
Kontrolka od świec żarowych jest? jakby ci immo blokowało rozruch to by kontrolka od immo migała ,i tak jak pisze Motronic odpalał by na 1-2 sekundy i gasł
Przekaźnik tyka więc raczej działa. Tykający przekaźnik(18) tylko odcina zbędne odbiorniki podczas rozruchu (obwód X), na elektromagnes rozrusznika idzie bezpośrednio ze stacyjki.
Fajnie, auto na boschu. Musisz znaleźć kogoś kto ma VCDS i mógłby podłączyć auto i sprawdzić jak ustawiona jest pompa wtryskowa, a w razie konieczności skorygować jej ustawienie, bo zbyt późny statyczny kąt zapłonu, może powodować problemy z rozruchem zimnego silnika.
Wracając do tematu auto wróciło zgodnie z ustaleniami i tak. Komputer pokazuje dwa błędy. 16524- obwód sondy lambda- brak zmian sygnalu- ( bank 1 sonada 2)- nieciagly 17526- sonda lambda 2 blok 1, podgrzewanie sondy lambda; przerwa w obwodzie- stały Sonda za katalizatorem została zmieniona ale problem jest ten sam. W parametrach wygląda to tak, że napięcie...
siada ci akumulator jak możesz podładuj przed porannym rozruchem a kontrolka wspomagania raczej się nie zapali a z tym przewodem to jak kolega wyżej
Zbyt dobrze to on nie kręci a wręcz słabo bym powiedział,sprawdź jakie masz napięcie na akumulatorze podczas rozruchu i daj znać.
Witam. Zauważyłem że podczas rozruchu 1.9 Tdi coś jest nie tak. Na karoserię idą dość duże wibracje..trzęsie...pewnie poduszka...dwa lata temu była wymieniana ta od spodu...jak sprawdzić co jest tego przyczyną??
aku się rozładowuje na postoju czy słabe ładowanie czy stary aku ? Stary problem to klemy utlenione i inne napięcie na klemach, a inne na bolcach aku. Rozruch przy włączonych światłach to doskonała diagnostyka, czy klemy utlenione, czy aku złom. Światla przygasają i już znamy problem i jego źródło. Inny problem to brak masy. OBD2 na bluetootha jest...
Tester o którym wspominałeś był podpinany pod ostatnie 2 akumulatory czyli Banner i Autopart, były robione wydruki, łącznie na pracującym samochodzie jak i podczas rozruchu W takim razie maszynka jest rozbudowana. Próbuj więc pogrzebać w menu, aby poszukać wartości oporność Rw - do wydruku. Im bardziej rozładowany, tym Rw rośnie, a co za tym idzie...
Witam. mam problem z rozładowywaniem akumulatora w ibizie 6j. już znalazłem co rozładowuje . jak wyciągnę mały bezpiecznik 10A zaświecają się kontrolki od esp i ciśnienia w ogumieniu ale nie rozładowuje aku. problem polega na tym ze jakiś sterownik nie za każdym razem usypia się. np na 10 zamknięć auta prąd spada do 0 a za 11 zamknięciem pobiera 80mA...
Trafiły do mnie "kolumny estradowe" jak w tytule, uszkodzenie ciemno po włączeniu zasilania. Power mikser z zestawu zasilany jest przetwornicą ze wzmacniaczem klasy D TDA8920CTH , przetwornica martwa znalezione uszkodzenie uwalony driver CQ1565RT i dioda zener 18V w zasilaniu układu, sprawdzona reszta elementów podstawione uszkodzone, rozruch sprawdzone...
To może być: -rozciągnięty łańcuch i problem z synchronizacją rozrządu -pompa paliwa, zbyt niskie ciśnienie -stare świece -czujnik temperatury, psują sie tak, że sterownik cały czas "widzi" 70°C i daje zbyt małą dawkę na rozruch zimnego silnika Jak widzisz możliwości jest sporo i ciężko wyrokować bez podłączenia komputera diagnostycznego
Witam mam seata ibize IV 2008r 1,9tdi od dłuższego czasu pojawia mi się problem z odpalaniem po dłuższym postoju najczęściej po "nocy". Po jakimś czasie ustaje i znowu się pojawia wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia, filtr paliwa pomogło ale przy kolejnej wymianie na taki sam filtr problem znowu się pojawił po jakimś czasie znowu zniknął i tak co jakiś...
Witam. Wlasnie jestem po dolozeniu elektrycznie skladanych lusterek i mam pewien problem. Wybralem opcje skladania/rozkladania po sygnale central zamka. Opcja ta sama w sobie działa bez problemu niestety towarzyszy jej dziwny efekt. W momencie rozruchu silnika lusterka zaczynaja sie składac po czym natychmiast po odpuszczeniu kluczyka spowrotem sie...
A jeszcze sprawdź napięcie podczas rozruchu na aku
Witam. Mam problem z ładowaniem akumulatora. Auto to Seat Ibiza 3 z silnikiem 1.4 benzyna. Wcześniej wszystko było ok, żadnych objawów. Pewnego dnia w drodze do pracy nagle zapaliła się czerwona kontrolka akumulatora a po przejechaniu 3 km kolejno kontrolki ABS i wspomagania kierownicy (wspomaganie padło bo było za niskie napięcie). Auto stanęło. Akumulator...
bo jeżeli przez całą noc się ładuje to następnego dnia kręci już fajnie , ale nie będę akumulatora co dzień podłączał do ładowania , nie po to się ma samochód i ma ładowanie żeby go ładować co noc. Czy jesteś absolutnie pewien, ze alternator dobrze ładuje a akumulator trzyma przynajmniej 60 procent pojemności znamionowej :?: Jeżeli auto jeździ na bardzo...
Dzisiaj jeszcze dałem zupełnie nowy akumulator i sprawdziłem kilka rzeczy i tak: - na silniku jest masa, na rozruszniku też - na rozruszniku jest napięcie powyżej 12V - test akumulatora na rozruchu jest w granicy 11.5V - na nowym akumulatorze rozrusznik kręci, kręci też wolno wałem, podczas próby rozruchu obroty osiągają na moment 400 obr./min - podczas...
Witam zainteresowanych moim postem ! Temat trochę chaotyczny, ale i tragedio-komiczny. Nabyłem drogą zakupu, naturalnie od Somsiada pojazd Seat Ibiza III, rok produkcji 2002, silnik 1,9 TDI (a jakże) typ ATD 74kW. Jest to osiołek roboczy, trzy drzwi, progi w stanie agonalnym, ale skręca, jeździ, hamuje, na moje potrzeby, w koło komina, ideał :) Wszystko...
Witam Wczesniej juz mialem ten problem ale znowu sie zaczelo. Otoz przy cieplym silniku czesto sie zdarza ze samochod nie chce odpalic, mozna krecic i krecic i nic... Rozrusznik kreci dobrze, z rury wydechowej leca spaliny. Przy zimnym silniku nigdy nie mialem tego problemu. Przy pierwszym razie byly wymieniane przewody zaplonowe i modul. Pomoglo na...
Witam serdecznie. Jestem w posiadaniu samochodu marki Seat Ibiza jest to model z 2000r z silnikiem 1.4 mpi o mocy 44kw. Przyszła jesień i zaczyna się coś dziać pod maską , kiedy samochód stoi dzień czy to na deszczu czy w garażu w którym jednak wilgoć tez się zbiera zaczynają się problemy rozruchowe. Po odpaleniu silnika co trzy cztery sekundy z komory...
Witam wszystkich. Ibizka stała 2-3 miesiące. Po tym czasie nie było opcji uruchomić jej z rozrusznika - padł akumulator - już wcześniej padał przy dłuższym postoju. Po odpaleniu z przewodów ma brak ładowania - czerwona kontrolka akumulatora - oraz brak wspomagania - żółta kontrolka wspomagania. Wcześniej po odpalaniu z przewodów śmigała i nie było żadnych...
Witam wrzuciłem silnik z Ibizy 2.0 8v 2e do golfa mk1. Silnik zapala, lecz nie podłączyłem jeszcze przekaźnika regulatora biegu jałowego. Jeżeli by ktoś potrafił mi opisać ten zabieg. Które przewody od komputera za to odpowiadają, jak je podłączyć lub chociaż jak działa sam przekaźnik. Komputer mam 45 stykowy firmy bosch. A a od regulatora odchodzą...
Witam wrzuciłem silnik z Ibizy 2.0 8v 2e do golfa mk1. Silnik zapala, lecz nie podłączyłem jeszcze przekaźnika regulatora biegu jałowego. Jeżeli by ktoś potrafił mi opisać ten zabieg. Które przewody od komputera za to odpowiadają, jak je podłączyć lub chociaż jak działa sam przekaźnik. Komputer mam 45 stykowy firmy bosch. A a od regulatora biegu jalowego...
Witam Ibiza 6L1 - bliźniak do fabi U mnie siłownik w drzwiach z dnia na dzień przestał działać (prawy tył), drzwi nie do otwarcia :) , wyciąłem siedzenie (siedlisko, oparcie),zdjołem tapicerkę, odciąłem wiązkę do siłownika 5 przewodów u mnie brązowy -masa najgrubszy 2 średnio grube to zasilanie siłownika (naprzemienne+/-) i 2 cienkie -sygnały z krańcówek....
Witam, posiadam samochód Seat Ibiza rocznik 99' z silnikiem AFN. Pewnego dnia podczas jazdy wyłączyła mi się turbina i dopiero po ponownym rozruchu włączyła ponownie. Innego dnia [kilka razy miało to miejsce] samochód wchodził mi w tryb awaryjny, szedł do pewnej prędkości i potem zwalniał. Dzisiaj na VAG'u 'majster' powiedział, że to przepływka i zły...
Ostatnio nadeszły chłodniejsze dni i usterka ta pojawia sie codziennie rano przy odpalaniu auta<seat ibiza 1.6 rocznik 94 na monoftrysku, benzyna+LPG>Auto odpala normalnie chwile pochodzi i silnik zaczyna nierówno chodzic przy czym szarpie i gasnie. ponowne odpalenie silnika jest bardzo trudne towarzysza temu wystrzały z rury i jeżeli uda sie...
Inicjalizacja wyglada tak: 00110000 -> 3 razy 00111000 00001000 00000110 00001100 00000001 Sterowanie 8 bit Dodano po 1 Oto program: #include "avr.inc" #include <m8515def.inc> .cseg .org 0x00 Rjmp Start ;wyświetlacz #define LCD_E PD1 #define LCD_RS PD0 #define LCD_DDR_CTRL DDRD #define LCD_Port PortA #define LCD_DDR DDRA ;Definicja...
mam bardzo podobny problem - jednak w ibizie 1,6 (alm) - po kałuży zaczyna się dławić by po chwili zgasnąć. Rozruch możliwy po kikunastu minutach. Wiem w którym miejscu to się zalewa ale nie mogę sobie z tym poradzić Zrobiłem tak, że na uruchomionym silniku pryskałem wodą w okolicach rozrusznika i wtedy zaczynał się cyrk... szarpnęła kilka razy i zgasła....
Witam, Od około miesiąca czasu mam problem z uruchomieniem silnika w w/w autku. Silnik startuje leczy wymaga to kilkukrotnego zakręcenia rozrusznikiem 3-5razy, wcześniej palił od strzału. Sprawdziłem czujnik temperatury płynu - jest ok. Wymieniłem świece na nowe - nie pomogło, Od kilku dni pojawia się problem z zapłonem na trzecim cylindrze, sporadycznie...
spękane klamki w drzwiach, pęknięty włącznik świateł, dziurawy mieszek + pęknięta gałka lewarka biegów itd.. Widać, że samochód nie miał łatwego życia albo/i ma spory przebieg. To są głupoty ale 5 zł nie kosztują..wyjdzie z 250-300 zł które trzeba bezsensu wydać. Kolego.. co to są za kwoty.. ;-) Poza tym jak ktoś dużo jeździ to mogą być tarcze do wymiany,...
Witam. Ponawiam temat bo problem się pogłębił, brak diagnozy. Nie piszcie na wstępie żebym wyrzucił od razu DPF bo nie oto tu chodzi. Mechanik sprawdzał filtr DPF w moim aucie, DPF jest czysty, nie jest zapchany, nigdy nie zaświeciła sie kontrolka filtra. Auto używam poza Polską, wiec prawie codziennie jeżdżę po autostradach i drogach ekspresowych Problem?...
Miałem coś takiego ostatnio. Auto Laguna II z tym silnikiem. Auto przywiezione na lawecie, nie zapaliła rano. Paliwo śmierdzi, impulsy na cewki są, ale nie zapali. Dopiero wygrzalem świece palnikiem, podpialem ja kablami do innego auta i na nagrzanych świecach odpalila. I już działała i pojechała i nie wróciła, jedynie zalecilem wymienić akumulator...
Znajomy miał identyczny objaw tylko, że nie w BMW Problem dotyczył silnika Seata Ibiza z silnikiem 1.6 BTS Problemem było koło zmiennych faz rozrządu. Tak zwany wariator. Przy rozruchu silnika wydobywało się niesamowite grzechotanie.