właśnie jak byś napisał że dokładnie sprawdziłeś wiązką od czujnika do sterownika miernikiem i podał oporności to byś się nie denerwował a piszę bo też miałem taki przypadek i na zewnątrz kabel ok a w środku zielony odpal auto i szarpnij wiązką i będzie wiadomo.A co robi się długo nie znaczy że robi się dobrze Jeśli pisze że problem dotyczy prędkości...
udało mi się zwalczyć mój problem , ale nie w 100% :( autko ładnie odpala ale nie włącza mi się wentylator do chłodzenia silnika.... ma ktoś może schemat instalacji elektrycznej do tego modelu (renault trafic 2002 1.9 100 dci )
Ostatnio jak samochód nie chciał mi odpalić to właśnie sprawdzałem gruszkę i było wszystko ok. Jak ostatnio dzisiaj ho kreciłem to rozładowałem akumulator, podłączyłem go pod rozruch i zapalił. Dodano po 3 Na pewno to ma coś wspólnego z tym tematem. :D https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Ale po regeneracji...
Jak wykrecisz swiece to musisz ja uziemic bo inaczej ci nie zagrzeje. Pompa dobrze cisnie bo na cieplym odpala,wiec cisnienie na rozruch jest dobre. Mozesz zrobic pomiar swiec za pomoca omomierza .Powinno pokazac okolo 1.2 ohma. Jak nic nie pokaze to do wymiany. Jak bedziesz je zakrecac to nie na sile, tylko z czuciem a dokladnie 18 Nm. To wlasciwie...
Sprawdź KONTROLKA z kanału czy dochodzi + na cieńki przewód rozrusznika , niezbędna druga osoba która przekręci kluczyk " na rozruch ". Tylko "na luzie" :)
Albo pompa paliwa(lub filtr). Albo źle ustawiony gaz i się komputer od pb rozjechał. Jak zostawisz na kilka minut na PB jest lepiej czy to samo. Podepnij pompę na krótko, i zobacz ile l przelewa na min. Ewentualnie powinno być w listwie paliwowej miejsce na manometr. Równie dobrze regulator cisnienia paliwa mogło też już trafic i mimo dobrej pompy paliwo...
Zawór wysokiego ciśnienia jest wysterowany przez ecu i działa, ciśnienie na listwie w stanie spoczynku 6-7 bara nie jestem w stanie sprawdzić w stanie rozruchu gdyż mi sonde odłącza i będę musiał przerobić obd żeby działało bez stacyjki, natomiast rozruch jest dopuszczony. Będę sprawdzał wtryski na przelew ale nie wiem czy by mi wogule odpalił, jak...
Napisałeś, że silnik po remoncie. Jeśli wymieniane były pierścienie tłokowe i ewentualnie także tłoki czy panewki na wale, korbowodach to wstrzymaj się jeszcze trochę. Zrób z 1000km i zobaczysz czy się poprawia z tą mocą. Ten spadek mocy może być spowodowany zwiększonymi oporami układu korbowo-tłokowego. Jeśli poprawił się rozruch zimnego silnika to...
Witam. Zacisk 50 to jest ten od automatu rozrusznika. Zacisk 30 to ten co ma prąd cały czas. !5 to prąd po włączeniu zapłonu. Pozdrawiam. Dodano po 2 Pod 15 jest właśnie kontrolka ładowania. Sprawdź dodatkowo czy podczas obracania kluczyka w pozycję rozruch nie gaśnie lampka ładowania. Może zgasnąć dopiero po uruchomieniu silnika.
Zmiana parametru MIU - BIC A2/A3 Configuration - vehicle environment na "no transfer"
Kurcze kolego ja to ci powiem tak ,takie traktorki powstają jak ktoś ma na placu kupę złomu i wenę twórczą ,może sobie po kombinować z częściami jak ma na placu i coś spłodzić. Ty masz wenę ale nie masz części to się moim zdaniem mija z celem bo cie to finansowo zabije. Silnik masz ale też nie do końca wiadomo czy sprawny tyle lat stał z padniętą uszczelką,...
a mam jeszcze pytanko bo zwarte to jest uzwojenia wirnika ? a rozruch tego silnika dokonuje sie przez 1 za pomoca trafo 2 przelacznik gwiazda / trojkat 3 rezystancji wlaczonej w obwod stojana 4 dlawika wlaczonego w obwod stojana 5 impedancji wlaczonej w uzwojenia wirnika 6 przez zmiane f zasilania stojana sa jeszcze jakies inne metody i czy ktores z...
Po podpięciu ukazują mu się błędy df192 (czujnik cisnienia paliwa), df208(solenoid) jako stałe (nie można usunąć). Jakie ciśnienie paliwa widać podczas rozruchu?
Chodzi raczej o przekaźnik świec/moduł. Do grzałek powinny być zwykłe przekaźniki. Teraz w tych temp. to nie wiem czy on potrzebuje grzania świec do rozruchu. Trzeba by sprawdzić zasilanie modułu i jego sterowanie z ECM. Sprawdź lepiej jak szybko narasta ciśnienie na szynie podczas tego rannego rozruchu.
Mozesz sprobowac wykonac czysty rozruch, nastepnie wlacza programy po pare na raz az trafisz na ten, ktory wyswietla okno konsoli.
W jaki sposób układ sterowania "wypracowuje" położenie wirnika podczas rozruchu? Steruje na chybił trafił próbując wprawić wirnik w ruch (charakterystyczny słyszalny pisk przy starcie), następnie przechodzi do właściwej pracy z wykorzystaniem BEMF. Gdzieś miałem dokładny opis.
To podłącz albo zleć to komuś. Wymienianie części na chybił trafił będzie cię więcej kosztować niż diagnoza komputerem.
pp_pablo miał pomysł na wyłączanie się kompresora po 1-2 sek, po rozruchu. Może wiesz jaki?
Problem rozwiązany wymieniony jeden wtryskiwacz.
zrobiona , i dalej to samo No i co tam Ci się pokazało na tym pomiarze przelewów?
Kolega wtryski wymienił bo myślał że pomoże, potem się głowił nad mprop'em ... już na innych forach pisał - metody wymian na chybił trafił .....
Zamiesc w zalaczniku logi z FRST, ze skanowania (addition oraz frst.txt). Lub wykonaj czysty rozruch, sprawdz czy jest ok, jezeli tak to wlaczaj aplikacje po pare az trafisz na ta, ktora sie podczepila.
Zrób ogranicznik prądu bramki, i żeby tyrystor z każdym pulsem od razu się włączał. Będzie działał jak zwykła dioda. Dokładnie. Szeregowy rezystor+dioda 1N4007 w kierunku bramki, rezystor dobrać aby wymusić 50-200mA prądu bramkowego (trzeba sprawdzić w parametrach tyrystorów) tak aby pewnie się otwierał. Kiedyś od znajomego pracującego na kolei dostałem...
jercyr - czy rozwiązałeś problem??? Mam megane II z silnikiem 2.0 dci i też kręci do 3800 obrotów i mam problemy z porannym rozruchem. Długo trzeba kręcić żeby zapalił.
Sprawdź masę powietrza jaką widzi sterownik przy próbie rozruchu, oraz procent otwarcia zaworu EGR, to wiele wyjaśni.
Tak jak napisalem, sprawdz po wykonaniu czystego rozruchu, jak bedzie ok to wlaczaj wpisy po pare i sprawdzaj az trafisz na to co blokuje. https://support.microsoft.com/pl-pl/help... Nie zaszkodzi tez jak zamiescisz w zalaczniku logi z FRST, ze skanowania.
Watpie zeby ten sam wieniec byl do rozruchu i do czytania obrotow walu. Jak silnik zatrzyma sie niefartownie i zab trafi na zab to moze wylamac rozrusznik.
Wylacz odwolanie do tego sterownika w system.ini lub win.ini, o ile go tam znajdziesz (dosc dawno nie korzystalem z W95...), co nie bedzie latwe nie znajac jego nazwy. Lub wybierz pod z opcji rozruchu zatwierdzanie wszystkiego i zatwierdzaj lub nie, az trafisz na dany sterowniki, wtedy znajac jego nazwe bedzie mozna go wylaczyc/przeniesc. Mozesz tez...
Jakie? Wykonaj czysty rozruch i sprawdz czy bedzie ok, jesli tak to wlaczaj po pare az trafisz na to co powoduje problem.
(at)johnny833 Auto naprawione. Umarła pompa wtryskowa. Po odkręceniu przewodu zasilającego listwę wtryskową w czasie rozruchu z pompy leciały tylko bańki i kapało paliwo. Zmieniłem pompę wtryskową na inną i auto ożyło / jeździ. Dziękuję jeszcze raz za pomoc!
Reklamy sa po polsku? Mozesz wykonac czysty rozruch i sprawdzic czy nadal je slychac: https://support.microsoft.com/pl-pl/help... Jezeli nie to wlaczaj po jednym az trafisz na program, ktory to odtwarza.
Kąt wtrysku? Jeżeli nie możesz sobie poradzić samemu to lepiej nie mogłeś trafić, bo w Wałczu pracuje Domex32
Ten laptop bez problemu powinien współpracować z szybkim rozruchem więc ta porada mocno nie trafiona. Zaczął bym od aktualizacji BIOS/EC. Dalej będzie coś nie tak to możliwa usterka sprzętowa.
Oczywiście, że lapek nie ma z czego ruszyć (brak rozruchu). POST wypluł podstawowe info odnośnie "kabli" pryz próbie ruszenia z sieci (po próbach ruszenia stacjonarnego).. a nie odnośnie dysku. Troszkę nietypowa musiała być instalacja skoro rozrzuciło pliki (upgrade do W10? partycjonowanie?).. podepnij jak było.. sprawdź jak Kolega wyżej radzi w zarządzaniu...
Zasilacz został zakupiony nowy - oryginał? Jeśli nie to warto sprawdzić na oryginalnym lub serwisowym z "dallasem". Sprawdź stabilność napięcia w głównej gałęzi - niedawno trafił mi się Dell z uszkodzonym padem cewki przy gnieździe - napięcie w głównej gałęzi skakało od 14 do19V - różne cuda się działy...
Ducato, jumper, boxer, to te same konstrukcje, dużo więcej miejsca w środku niz T4, napęd na przód, blacha jak w każdym busie...Duży wybór co do wielkości paki ( 3 długości, 3 wysokości) Jest sporo aut 2,0 100-110KM z oryginalna instalacją CNG jesi masz w okolicy stację - najtańsza jazda i bez problemów z zimowymi rozruchami. Naprawde ładne i nie zajechane...
Próbowałem sprawdzić i wydaje mi się że dość szybko (może 1-2 sekundy) i pokazuje około 29-34MPa przy rozruchu. Trudno trafić na moment, poza tym ten mój komputer jest dość powolny :( A te przelewy na 3 cylindrach napewno za wysokie? Nigdzie nie mogę znaleźć ile powinno być ale widziałem gdzieś w internecie czyjś test takiego silnika i też na kilku...
Dzięki, jara mi ciągle ten oznaczony 7 na tym schemacie (60a), z tego opisu wynika: Przekaźnik 7 + Po przekaźniku zapłonu 1 + Po przekaźniku zapłonu 2 Tablica rozdzielcza Jakieś pomysły co sprawdzić? Przepala go w momencie przekręcenia kluczyka na rozruch.
Moim zdaniem trzeba się skupić na układzie CR. Na początek zacznij od wtryskiwaczy, a konkretniej test przelewowy - bardzo łatwy do wykonania w tym aucie. Jak masz możliwość podłączyć komputer to dobrze by było podejrzeć parametry w momencie rozruchu.
Kup nie jest drogi. szlag go trafi to będziesz myślał dalej. Ewentualnie kup przekaźnik nie są drogie. Na allegro przynajmniej 50A po kilkanaście zeta. Nie wiem ile są warte ale za tyle idzie kupić.
w jakich obudowach je trzymasz ? Masz może jakiś pomiar charakterystyki. Punkty odcięcia ? Jeśli chodzi o tuby to jeszcze dobrze żeby oprócz parametróe Fs/Qts miała odpowiednią charakterystykę. Tuba jest dość specyficznym zastosowaniem. Dokładnie opisywał to Silversound i można to znaleźć opcją szukaj. Ps ten selenium to narazie na rozruch. Potem trafi...
Autor pisał o lużnym kablu od akumulatora do automatu ,szlag trafił automat rozruchu bo został przegrzany,albo się po prostu szczotki skończyły w rozruszniku.
Przyczyną był uszkodzony przewód hebel -stacyjka. Jak na to trafiłem opisałem nieco wyżej.
Szlak go trafi, bo przy "rozruchu" idzie większy prąd. Prędzej czy później spieką się styki na stałe.
jesli to nie pomoze to chyba zostaje pompa, no ale to raczej bedzie wymagac wyslania na diagnostyke Co samą pompę ?Absolutnie nie . Trzeba sprawdzić co dokładnie dzieje się podczas rozruchu. Teraz zakładamy że problem z filtrem czy zapowietrzeniem. Ale diagnostyki wymagają parametry jak: ciśnienie na szynie (podstawa) sterowanie wtryskami synchro wał/wałek...
Analizator jakości zasilania. Nie musi być klasy A lub S, wystarczy bezklasowy. Pobór mocy jest rozliczany w okresach 15 minutowych, więc takie dane potrzebujesz. Zrobienie tego z poziomu odczytu diody licznika nie ma sensu, bo trafisz na rozruch agregatu chłodniczego trwający kilka sekund, który co prawda może doprowadzić do przekroczenia mocy, ale...
Lepsze są Mazdy/Fordy z 2.0 dieslem na CR, kontrole ciśnienia oleju mierzą tylko w momencie rozruchu, potem w trakcie jazdy załatwisz silnik a OIL się nie zapali.
Wylacz w menedzerze zadan -> uruchamianie: HKLM\...\Run: [PDF24] => C:\Program Files\PDF24\pdf24.exe [590640 2022-05-03] (geek software GmbH -> geek software GmbH) HKLM-x32\...\Run: [Dropbox] => C:\Program Files (x86)\Dropbox\Client\Dropbox.exe [9237896 2025-01-06] (Dropbox, Inc -> Dropbox, Inc.) ewentualnie jeszcze: Startup: C:\Users\Asiulek\AppData\Roaming\Microso...
ok....zasugeruje to mechanikowi jutro.....jak tylko bedzie mial czas bo gdzie nie jade to nie maja czasu. Oby tylko nie trafic na partacza ktory bedzie od razu wymienial czesci jednoczesnie trzymajac sie zasady...a moze to pomoze:)
Wiesz jak nie ma mocy to można odrazy turbo rwać . Taka diagnoza jest stosowana przez większość . Można i tak, ja za to płacił nie będę. W sumie to pewnie trafi bo te wtryski słyną z "jakości"
trafic schemat trafic trafic przepływomierz trafic wspomaganie
wymiana kabla karty graficznej podkowa kominek zwrotnice basową
Skuter rozładowuje akumulator podczas jazdy - przyczyny Schemat zasilacza XFX XPS-450W-SEW 450 W