Zmień plus po stacyjce na niegasnący przy rozruchu.
rozrusznik kręci?
Rozrusznik, pompę...
rozrusznik kreci?
A dlaczego nie zdejmiesz tylnej pokrywy?
Masa na silniku lub rozrusznik do naprawy.
A może by tak podpiąć jakiś tester i odpytać sterownik silnika co go boli. Ten model nie ma już aparatu zapłonowego tylko cewki na każdym cylindrze. Jeżeli silnik zatrzymał się w czasie jazdy to nie immo. W gnieździe cewki zapłonowej 3 pinowej po kluczyku ma być napięcie + , masa, impuls wyzwalający wystawia sterownik silnika( przy kręceniu rozrusznikiem).
http://civic5g.pdg.pl/silnik.php?art=sta...
Jakie obroty rozrusznika ?
Z taką iloscią elektroniki proponuje zrób coś z cewką zasilanie lub sygnał z modułu rozrusznik można dodatkowo.
Witam kolego jak wylutowałeś płytkę immo to spróbuj zmostkować przekażnik od rozrusznika i powinno iść
Oglądasz aparat zapłonowy, naprawiasz/oddajesz do naprawy i cieszysz się sprawnym autem.
Jeżeli po odpięciu od prostownika,pokaże mniej niż 12v to albo prostownik nie ładuje,albo akumulator nie bierze. Jak odpalisz już,to sprawdź ładowanie.
Osobiscie stawiam na szczotki ktore "ustawiaja sie" w martwym punkcie. Wtedy by rozrusznik nie ruszył. Za osiem godzin silnika nie wychłodzi do temp otoczenia. Jeżeli masz chęć i możliwość to zrób prościutki eksperyment, rano podgrzej automat rozrusznika opalarką lub suszarką do włosów. No i przede wszystkim zobacz czy to "nowy" rozrusznik.
Jak odłączyłeś immo???? Zmostkuj przewód od stacyjki z przewodem do rozrusznika!
Sprawdź czy nie wysunął Ci się kabelek z automatu przy rozruszniku...
na 70% cewka rozrusznika ("automat")
Witam Podstawą jest dobry sprawdzony akumulator,jeżeli będzie bez zmian ,to świadczy o zwarciu w rozruszniku.
uzwojenie naruszone/nadpalone Musiał być przeciążony, albo miał zwarcie. Z ciekawości-daj znać na ile cię skasują za jego wymianę, bo jak przeczytałem, że za stacyjkę i jej wymianę wzięli kilkaset euro , to mi kopara opadła. Zapytaj mechanika co mogło być przyczyną takiego uszkodzenia rozrusznika.
Radziłbym sprawdzić rozrusznik
Rozkręciłeś rozrusznik od dupy strony, przy skrzyni została ci głowica z bendixem i automatem. Odkręć to, co zostało bo nie złożysz rozrusznika
Stan połączeń akumulatora z resztą pojazdu, stan mas, połączenie masowe silnika, stacyjka, stan rozrusznika.
Mierzyłeś podczas włączania zapłonu albo podczas kręcenia rozrusznikiem??
Nie tylko w Polonezie, miałem to również w Hondzie Civic. Jeśli samochodem jeździ się głównie krótkie odcinki, rozrusznik musi wówczas często pracować. U mnie było to przy 120 tys. Km.
Witam, mam problem z hondą civic vi. Przy kręceniu rozrusznikiem z wiązki wydobywa się dym. Doszedłem do tego, że stopił się brązowy kabel idący od aparatu zapłonowego do dużej brązowej kostki pod schowkiem pasażera. Jakieś rady co może być nie tak, będę wdzięczny. Z góry dziękuje za odpowiedź
Bzdury waść prawisz. Co ma przekaźnik pompy paliwa do niekręcącego rozrusznika.
moze aku padlo moze stacyjka moze rozrusznik
Nie musisz wykręcać,sprawdź inną świecą.Dotknij dobrze do masy i pokręć rozrusznikiem.
Jeszcze jedno przd wymianą: masz obrotomierz , wskazówka dzwiga się w czasie kręcenia rozrusznikiem?
W czasie samoistnego zgaśnięcia , sprawdz czy są sterowane wtryskiwacze / tak dwa , są w > gazniku</ , oczywiście kręcąc rozrusznikiem.
Te roczniki jeszcze kradną? Prócz rozrusznika i pompy inne wywalą błędy , a najlepiej to co pisze bezrobotny.
może być jeszcze przyczyna kopułki lub palca rozdzielacza jeśli taki jest w tym modelu. Ewidentnie jest gdzieś przebicie wysokiego napięcia. Sprawdź po ciemku co widać pod maską podczas odpalania.
Kolego jak nie kręci rozrusznik to samochód nie odpala. Musisz sprawdzić czy wszystkie bezpieczniki sprawne i kostka stacyjki razem z przewodami idącymi do rozrusznika.
Wiem rozumiem... ale powiedzmy takie przegląd rozrusznika ( odkręcenie, przeczyszczenie, przemycie , nasmarowanie i złożenie) zamknie się w przedziale 100zl jak sądzicie ?Czy to większa wartość ? Bez bendix, a sam bendiks ile może kosztować do tego rozrusznika ?
i jesli jest na zapłonie żarówka się swieci a jeśli krece rozrusznikiem to zarówka gaśnie Tu masz błąd. Jeśli to zasilanie po stacyjce, nie ma prawa gasnąć na rozruszniku.
Dziieki wielkie przyjacielu a czy moglbys podac nazwe zestawe naprawczego czy poprostu mam isc gdzies do sklepu z czesciami do samochodow i zapytac czy jest ''zestaw naprawczy do rozrusznika od hondy'' ??
Masa na silniku dobra? Na krótko rozrusznik działa?
Witam Auto oczywiście rano odpalane na benzynie,wtrysk pewnie wielopunktowy,problemem może być to że centralka gazowa odcina wtryski z benzyny.Multimetrem możesz sprawdzić czy napięcie dochodzi do nich ,podczas kręcenia rozrusznikiem.
Do sprawdzenia spadki napięć na linii rozrusznik-akumulator, zarówno zasilania jak i masy, jeśli są ok to rozrusznik do naprawy.
w tych hondach często masa zielenieje, sprawdź przekaźniki pod schowkiem
A to w rozruszniku sa jakieś haczyki, aby się na nich zawiesił?
A rozrusznik normalnie kręci czy słabo kreci jest taki jakby przyduszony?
na ostro po podciagnieciu kabla od styku automatu i stykniecu + aku rozrusznik kreci na wyłaczonym zapłonie, potem juz po przekreceniu kluczykiem kreci i odpala normalnie... to chyba nie winna rozrusznika tak jak by gdzies gubił prąd
witam ja mam podobny problem z honda civic 1,4 1998r ,wszystko dziala po przekreceni nkluczyka ,paliwo dochodzi do listwy ,ale wtryski nie podaja ,brak napiecia ,wymienilem aparat zaplonowy i nic ,pomocy ,jest to anglik .
Czujnik sprzęgła jeżeli jest,to po aby na biegu nie kręcić rozrusznikiem.
dziękuję za odpowiedź Kontrolki nie gasną przy próbie zapalenia. Pomyślałem podobnie, że może ten nowy akumulator jest niesprawny/rozładowany. Założyłem ponownie stary akumulator, podładuję go prostownikiem i przejadę się do mechanika niech mi sprawdzi ten nowy akumulator czy on nie jest rozładowany. Dodam, że jak założyłem stary rozładowany akumulator,...
Iskra jest, tylko czemu do tego falują obroty prędkościomierza, czy to jedno ma do drugiego, rozrusznik kręci prawidłowo
przy -18 stopniach przy założonym nowym akumulatorze Centra CB454 auto nie pali od strzała tylko dopiero zakręci 3 razy rozrusznikiem i dopiero odpala? przy takich temp. silnik musi kilka razy obrócić aby odpalić ,normalka
gwint jest prawy ale silnik jest z innej strony więc jak założysz klucz i pykniesz rozrusznikiem to łeb odleci
Edit - dym z prawego reflektora to był mój oddech ( jest mroz:D ). Po kilku przekreceniach znow nawet nie cyka. Wierze ze to kwestia akumulatora. Podczas utawiania radia kluczyk byl kolo godziny w pozycji zaplon - to moze miec znaczenie?. Jutro naladuje aku i zobacze jeszcze raz, jak nie to spinam rozrusznik na krotko.
Zaśniedziały styki przy rozruszniku lub słaba masa?
A w przypadku przepalonej kostki stacyjki nie ma zadnej reakcji w momencie przekrecenia kluczyka ?? Bo u mnie po przekreceniu podstawowe lampki sie zaswiecaja ( pompa akumulator ) i rozrusznik kreci.
Walczyłem z tym kiedyś, można zdjąć blokadę rozrusznika, z odpaleniem gorzej. Udało mi się to obejść, ale nie pamiętam jak... No i to było w Roverze takim jak Honda Civic. Na rozrusznik był chyba czarny cienki, trzeba było podać masę.
Nie ma co oszukiwać się. Trzeba dobrać się do rozrusznika i wykonać remoncik. Przez trzynaście lat niemało przeszedł i nie warto snuć przypuszczeń.
Witam, w Civicu VII mialem centralke Ampio mini, dwa czarne kable, ktory częściowo miały oberwana izolacje. Zrobilo sie zwarcie i samochod mi zgasl. Wszystko się swieci, niestety przy odpalaniu slychac tylko rozrusznik. Prosze o pomoc.
Baterie nowe oczywiście*
właśnie uderzeniowy niby jest ok był wyskoczony ale jest ok załancza zaplon i chyba rozrusznik ale nie do końca pamiętam
Przewody przynajmniej takie jak są przy oryginalnym akumulatorze. Przycisk i ewentualny bezpiecznik wytrzymujący kilkaset A. Oryginalnie w samochodzie nie ma bezpiecznika w podłączeniu akumulatora do rozrusznika. Radzę aby przycisk załączał wytrzymujący stycznik kilkaset A, bo trudno o ręczny taki przycisk. Woltomierz może być podłączony dowolnymi przewodami...
sprawdź luzy zaworowe.
Witam. Dziś rano hania odpaliła normalnie na dotyk i po krotkiej jezdzie zgasilem ja i wrocilem za 3 min. Kiedy chcialem odpalic silnik nawet nie zakrecil, zaswiecily sie kontrolki alarm zapikał i nic. Pomyslalem - kurde akumulator padl? Dziwne ze po parominutowej jezdzie, podczas postoju wszystko bylo wylaczone. Poprosilem kolege i popielismy kabelkami...
Kabel masowy nie kontaktuje.
Po wypięciu zielonej wtyczki z modułu telefonu, na wysokości lewego kolana kierowcy i po wpięciu auto przestało odpalać. Miga zielony kluczyk, rozrusznik kręci ale auto nie odpala. Na drugim kluczyku auto też nie odpala. Powstał kolejny problem.
Myślałem, że w życiu już mnie nic nie zaskoczy...
Jak jedne , to sprawdz czy jest kluczowanie masą na cewke w czasie krecenia rozrusznikiem. Kluczuje cewkę - czujniki w aparacie poprzez moduł.
To teraz po przewodach od tego gniazda pod stacyjką musisz iść. Będzie taka nieduża puszka. To jest immo. Będzie trzeba rozkręcić i zlokalizować dwa przekaźniki( najczęściej). Jeden odcina zapłon, a drugi rozrusznik. Jak zlokalizujesz puszkę to napisz.
w wiekszosci wypadkow to czujnik temperatury - jezeli rozrusznik kreci. jezeli nie to wieksze 'badanie'. byc moze lozyska rozrusznika... ale to juz ciezko bez ogladniecia. pzdr. wmr
OK, dziękuję bardzo za przydatne informacje :) na innych forach było napisane, że może być to też czujnik położenia wału, kąt wtrysku, mocowania przewodu masowego, filtr paliwa albo rozrusznik. Będę sprawdzać wszystkie możliwości ;)
Witam!! Byc moze ze panowie od alarmow nie przewidzieli ze w aucie znajduje sie tzw "gasnacy plus" podczas krecenia rozrusznikiem i wpieli sie wlasnie pod ten kabel. Znajdz np. kontrolka gdzie jest jakis staly plus do zasilania stalego do alarmu, przepnij go z tamtego; tak samo sprawdz czy plus po stacyjce jest "niegasnacy". To powinno pomoc na Twoje...
Kontrolka świeci tak jak powinna. po włączeniu zapłonu 2 sekundy, potem gaśnie. Co mają świece z tym wspólnego? Może ktoś z Was wie na czym polega blokada immobilizera w hondach? blokuje tylko rozrusznik czy też pompe paliwową?
Proponuję podłączyć się gdzieś z bezpieczników .Z własnego doświadczenia wiem że ten kabelek co masz na nim 4v odcina dopływ prądu podczas pracy rozrusznika kasując wszystkie ustawienia radia.Powodzenia
Nie przełącza sie na Lpg, słychać taki gwizd/pisk jakby z wtrysków i automatycznie gaśnie. Potem muszę kręcić rozrusznikiem ze 20 sekund żeby go odpalić na benzynie.
Czeka mnie montaż w takim trochę nietypowym modelu. co można tam przeciąć oprócz zasilania po stacyjce i rozrusznika, by ładnie unieruchomić auto?
Kontynuujac mysl przedmowcy sa jeszcze samochody w ktorych musisz nacisnac i sprzeglo i hamulec zeby zapalic (np. honda civic wer. us). Pozdrawiam
Podpinasz diaguna wchodzisz w bloki pomiarowe i kręcisz rozrusznikiem i widzisz czy są obroty. Jak zrywa połączenie w czasie kręcenia to poszukaj innego testera. Stary X431 jest lepszy w takich odczytach, diagina rozłącza. Zacznij od naładowania akumulatora, pokasuj błędy, pokręć rozrusznikiem i zobacz co wyskakuje.
(at)nowackahelena Ewentualnie jeszcze rezystor ceramiczny, zwierany podczas pracy rozrusznika. Wówczas jest więcej ,,kabli" :D
Może jakaś masa silnika się urwała bądź kończy się rozrusznik który pobiera tyle prądu że inne elementy elektroniczne odpowiedzialne za uruchomienie zdrowego silnika zostają na tyle zakłócone że silnik nie odpala. Sprawdzić kable akumulator - rozrusznik, połączenie masy itd - tropić dalej...
Wydaje mi się ze ktoś sobie sam założył taki pseudo alarm. Jest to bardziej centralny zamek na pilota. Pewnie auto posiadało centralny zamek ale chodził on tylko na kluczyk w drzwiach, a ktoś aby ułatwić sobie życie kupił taki moduł i go zamontował. To w słupku jest to odbiornik podczerwieni albo czujniki wykrywające ruch. Światła migają aby wiadomo...
przy kolejnej próbie odpalenia zapaliły się kontrolki a silnik nawet nie rdgnie. Uszkodzony rozrusznik lub przekaźnik rozrusznika. Ale to wywróżone ze szklanej kuli, bo podałeś zbyt mało informacji na temat przeprowadzonej diagnostyki.
witam ponownie .naladowalem akumulator i dzis rano probowalem odpalic . rozrusznik kreci ... auto tak jak by lapalo ale nie zapali .POMOCY
Z tej strony, nie widać tej kolizji, nie znamy historii auta, więc pytam, czy silnik nie jest zatarty. Zatarte też nie chcą się obracać, mimo że niby wszystko jest ok. To jakaś sugestia że tak sie dzieje przy zatartym silniku czy myśli Pan że auto stało parę godzin po ostatniej jeździe i w ten sposób silnik się zatarl czy co Dodano po 1 Tam jest wieczny...
Witam Mam następujący problem . Honda civic 1998 3d 1,4is. Rozkodowane zostało immo w hondzie civic czerwonym kluczykiem przypadkowo , auto nie reagowało na tradycyjne kluczyki ponieważ, kluczyk serwisowy wprowadził immo w stan oczekiwania na zakodowanie kluczy. Klucze zostały przypisane z powrotem do immobilizera procedurą serwisową, auto kręci rozrusznikiem...
zrobiłem tak i rezultaty następujące na włączonym zapłonie żarówka świeci na rozruszniku gaśnie podczas odłączenia rozrusznika przez parę obrotów które jeszcze silnik wprawiony w ruch wykona żarówka mruga następnie świeci
Po wymianie silnika w Hondzie Civic 1300 , zrobilem ustawienia zgodnie z książką i miałem iskrę na wszystkich cylindrach. Podczas próby rozruchu rozrusznikiem, samochód nie zapalił a iskra się zatraciła. Niewiem co robić. Może jest to wina komputera. Pomocy.
Podjedz do serwisu akmulatorów ,niech stwierdzą czy masz prawidłowe ładowanie -jeśli tak niech zrobią test akumulatora pod obciążeniem(podejrzewam ,że tego testu nie przejdzie-uszkodzona cela).Jeśli przejdzie sprawdz prąd rozruchowy -amperomierz cęgowy na kabel od rozrusznika i kilka prób.Może blokować rozrusznik.Po tych sprawdzeniach wnioski same się...
Czy jest jakieś rozwiązanie mojej sytuacji, niedługo mi rozrusznik siądzie. Wiem że niektórzy mają ominięty immo i odpala im normalnie.
Ma czujniki w aparacie i jeden na kole pasowym , koło alternatora. Ale z uwalonym nim pali. On chyba pokazuje obroty od 260 obr\min, na rozruszniku nie zobaczysz. Coś mi się przypomni to odpiszę
Witam Czy jak puścisz kluszyk z pozycji rozrusznika to zaraz gaśnie?,jeżeli tak ,to może być problem ze stacyjką.To tak na marginesie.
Sprawdź masę silnika, a następnie na przewodzie od stacyjki do rozruszniki zamontuj żaróweczkę. jeżeli w czasie gdy zaistnieje awaria po przekręceniu stacyjki żaróweczka zaświeci a rozrusznik nie zadziała to problem leży po stronie rozrusznika. Jeżeli nie zaświeci to wina leży po stronie obwodu stacyjki.
Rozumiem ale chyba wtedy nie byłoby słychać klikania na rozruszniku. Obawiam się że coś źle zrobili z rozrządem i łańcuch przeskoczył i zblokowało wał. I już nie odpali :/
Zbyt mało informacji. Są jakieś dodatkowe zabezpieczenia (alarm, immobiliser)? Wpięte wszystkie bezpieczniki? Żaden nie spalony? Jakieś kontrolki się zapalają? Nie odpala bo nie ma iskry, zasilania pompy czy nie kręci rozrusznik. Przyczyn może być wiele ale za mało konkretny opis.
Ale wcześniej w dużo starszych autach stosowało się na szeroką skalę wielowahacze. To tak jakby z alternatora powrócić do prądnicy i do odpalania na korbę zamiast rozrusznika. No ja akurat ze swojego wielowahacza nie jestem zadowolony, twarde jak cholera.
1,4 90 koni ... więcej nie wiem xD Erłeka ! Spróbowałem poruszać kluczykiem po zgaśnięciu, od razu silnik wrócił do pracy (bez rozrusznika itp), na 99% to będzie przyczyna, przenoszę się na inny wątek szukać pomocy dalej w tym kierunku ;D
No jest tam jeszcze taki mały haczyk - rozrusznik ma 4KM mocy, co odpowiada 2,94kW mocy elektrycznej. Przy 12V odpowiada to prądowi I=P/U, I=2940/12=245A, więc diody 100A w mostku będą trochę przeciążone. Przy 9V należy podać do rozrusznika I=2940/9=326A, więc diody 100A będą za małe, bo średni prąd płynący przez nie wyniesie 150A. To tak dla ciekawych...
Honda civic 1500 d15b7 1994r brak błysków check engine , wpięty mostek Autko stanęło na krzyżówce i już nie odpaliło dodatkowo trzeba było rozblokować skrzynię recznie a teraz pali się cały czas kontolka D4 Kontolka silnika pali cały czas , rozrusznik kręci zero reakcji na ecu. Jakie możliwe usterki ?
Witam. Na początek zaznaczam że jest to launch x431 oryginalny kupiony od polskiego przedstawiciela w Bydgoszczy. Do uszkodzenia doszło w czasie diagnozy Hondy civic 2007r. W trakcie kręcenia rozrusznikiem padł akumulator auta, od tamtej pory taster po wybraniu marki auta wyświetlacz pozostaje na funkcj sprawdzenia smartboxa. Miał już może ktoś podobny...
Hej, mój civic VI 98' 1.4 ma problem z odpalaniem. Problem pojawia się gdy samochód postoi na zewnątrz a silnik ostygnie. Pompa paliwa działa, akumulator naładowany, rozrusznik ładnie kreci. Samochód odpala bez problemu gdy stoi w ciepłym, suchym garażu. Natomiast gdy stoi pod chmurką to odmawia posłuszeństwa. Jakieś pomysły?
jak zabezpieczyć akumulatory żeby nie doszło to przepięcia ? Spawaj tak żeby prąd spawania nie znalazł sobie innej drogi do zacisku masowego aniżeli przez to co spawasz. Często prąd idzie przez rozrusznik lub masą elektroniki co powoduje spalenie instalacji.
Witam Mam problem nie mogę odpalić civic-a 96r 1.4is 3d Rozrusznik kręci przekaźnik pompy działa ale nie podaje paliwa pompa podłączona na krótko działa. Nie ma też iskry i wtryski nie działają. Myślę ze może to być przez jakieś zabezpieczenie. Znalazłem takie oto dwa: 1) http://obrazki.elektroda.pl/8905165100_1... 2) http://obrazki.elektroda.pl/6066696000_1...
Witam, Dzieje się tak bo: - 12,5V napięcie na akumulatorze - 11,5V podczas rozruchu napięcie na akumulatorze spada z powodu dużego poboru prądu przez rozrusznik - 14,5V działa alternator, który ładuje akumulator. Pozdrawiam, Przemek
Co oznacza nic? Rozrusznik nie pracuje? Mamy zgadywać? Jakieś zabezpieczenia? Automat czy manual? Sprawdziłeś coś? Czy nic i oczekujesz że ktoś zgadnie.
honda civic rozrusznik rozrusznik trafic rozrusznik rozrusznik trafi rozrusznik
usunąć hasło laptopa atlas copco hoover pralka błąd
kuchenka amica 53gg5 43zptgn spawarka magnum
Przyczyny wyłączania się podgrzewacza Eurostar Podgrzewacz gazowy Eurostar wyłącza się po 10 minutach - przyczyny i rozwiązania