Sprawdź ciągłość cewek na stojanie, potrafią cię złamać w pobliżu śrub którymi jest skręcony rozrusznik.
A nie pasował by tam rozrusznik od poloneza tylko z silnikiem 1.9D?
A rozrusznik kręci normalnie czy ciężko :?: sprawdź przewody po kręceniu rozrusznikiem,który to jest rok ,sprawdź zawory nie pamiętam czy one miały regulowane czy samo regulujące
Ok. Tak ustawie, bo teraz niby obroty na ciepłym silniku są, ale za to zimny bardzo ciężko odpala. Musze ze 6, 7 razy kręcić dość długo rozrusznikiem żeby odpalił, i to na ssaniu.
Jeden doradzacz rozpoczął swoje fantazje panewkowe i reszta jak papugi ten kretynizm powtarza. T5, brandy-p, i polonez 15 rozwiązali temat.
Salem dzięki za informacje tylko myśle sobie dlaczego nigdy nie zastanawiałem się jakie siły działają.dawno temu byłem wkużony że zachodnie samochody tak ładnie kręcą rozrusznikami a mój polonez ciężko miele [ zresztą jak każdy ]. jako elektryk od sprzętów jeżdżących postanowiłem coś z tym zrobić. od tamtej pory tajemniczy znacznik ustawienia usuwam...
Oczywiście że bez związku. Widziałeś Żuka z alternatorem i plusem na masie? Odwrócone bieguny miały tylko te z prądnicą i to też chyba nie wszystkie. Plus na masie miały żuki z alternatorem 6. diodowym produkowane w latach 70. i na początku 80. Były to wersje "lepsze" czyli export, milicja i inne specjalne. Później wprowadzono alternator 9. diodowy...
Wydaje się nie mieć nic wspólnego. Miałem tez kiedyś poldka 1.6 z wtryskiem i gazem i żeby go odpalić musiał idealnie kręcić rozrusznikiem. Wystarczyło że troszkę był rozładowany akumulator i można było kręcić a i tak nie odpalił. A rozrusznik można powiedzieć że jeszcze kręcił dobrze. Wystarczyło podładować prostownikiem akumulator nawet z pięć minut...
Akumulator Topla nie wiem nawet jakiej to produkcji ma 12 lat wcześniej w oplu kadecie 1,7 diesel teraz w oplu combo 1,7 diesel używany praktycznie codziennie w ostatnie mrozy nie wyciągany z auta i działa!!!!Niewiarygodne co? Ja miałem akumulator Topla to wytrzymał 9 lat. 5 lat w oplu 1,7 gdzie opel bardzo ciężko palił, przy -5st.C już trzeba długo...
Podjedź do jakiegoś sklepu motoryzacyjnego, który ma części do rozruszników i poproś o komplet tulejek do rozrusznika. Wyczyść wszystko porządnie, przeszlifuj papierkiem. Smar łt 43 lub coś podobnego. I ma chulać, nie wiem w czym problem. To są wdzięczne rozruszniki tylko trzeba je dokładnie poskładać. Jakie masz kolego problemy, napisz dokładnie. Mierzyłęś...
Napięcie mierzyłeś z obciążeniem? Włącz światła i nadmuch i wtedy zmierz. Jak stary jest akumulator? Jakie napięcie ładowania? Sprawdzałeś poziom elektrolitu? Może być to rozrusznik ale może być też aku. Po odpaleniu dostaje wzbudzenia i później kręci normalnie. Zrób też tak jak napisał kolega przed odpaleniem podłącz aku na 5-10 minut do prostownika.
Witam od jakiegoś czasu w moim polonezie 1.6 jednopunktowy wtrysk BOSCHA mam problem z gasnącym i przerywającym silnikiem. Ma instalację gazową I generacja jeździł na niej ok. 130000km bez większych problemów aż do teraz. Z paliwem już dość dawno temu pojawił się problem, gaz ostatnio zaczął strzelać i czasem nawet gasnąć, wymieniłem parownik i filtr...
Jak rozrusznik kręci i silnik nie odpala trzeba sprawdzić w jakim stanie jest układ zapłonowy, szczególnie część wysokonapięciowa. Jak jest obniżony poziom izolacji, wilgotne powietrze i ciężki rozruch (zimno - gęsty olej) to mogą być problemy z odpaleniem silnika. Ja w FSO-1500 i Polonezie przed zagazowaniem na zimę zmniejszałem szczelinę na świecach...
miałem kilka samów (i kilka mam) więc się wypowiem cośniecoś: według mnie najlepsza konfiguracja to most Gaza/Lublina51 lub Stara (najlepiej z blokadą) - niezniszczalny (od żuka to dziadostwo) skrzynia wg mnie najlepiej z gaza/Lublina51 bo biegi lekko się zmienia i ma hamulec na wyjściu na wał, od Stara jest strasznie wielka i dość toporna, ale ma miejsce...
Witam, Mam następujący problem... Mianowicie zaczęło sie pewnego lata.. Mój bolid powolutku przestawał się uruchamiac tak jak nalezy( po około roku lub dwóch latach jazdy na gazie ,uruchamiany tylko na paliwie i przełączany na gaz ) ...trochę dłużej kręcił.. Jak się zbliżała zima było coraz gorzej...az wkońcu sie nie uruchomił padł akumulator... Przy...
jet jeszcze jedna opcja - powiedz tylko czysilnik bierze olej. jeżeli masz zużyte uszczelniacze zaworów na ciepłym silniku olej rzadszy przedostaje się koletorem ssącym do garów i parując w komorze spalania wypiera tlen niezbędny do procesu spalania przez co odpala dłużej, bo musi najpierw opary z oleju wydmuchnąć i dopiero zaskoczy. Jeżeli natomiast...
Dziękuję bardzo za odpowiedź bardzo pomagasz mi i nam tutaj obecnych i tych przelotem zaglądającym tutaj. Napis na biało muszę się bać? Impulsator to kto to jest? Czujniki Halla czy platynka? Bo to jest duża różnica. Cewka wyzwalająca podobno jako czujniki Halla. Czy całkiem coś innego? W końcu nie wiem co to jest co mam. Czarne pudełko dwa razy. Umieszczony...
witam. przejdę może od razu do rzeczy: posiadam poloneza caro 1.6 GLI wtrysk jednopunktowy GAZ problem polega na tym ze gdy go odpalę (na gazie bo benzyny nie mam, pompka się skończyla..:/) obroty idą od razu do góry ale to dlatego pewnie ze przy paleniu dodaje gazu i gdy spadną obroty do tak mniej więcej 1200 pracuje ładnie aż temperatura cieczy dojdzie...
Ten silnik Miele mając 730W możliwe to będzie bo trudniej mi było zatrzymać utrzymać wirnik pod napięciem do 120V dc... A prąd dochodził do 8,5A. To mnie uspokaja bo nie ma więcej prądu jak rozruszniki... Z doświadczenia wiem że na złomie akumulator przy 20szt majace jeszcze 8V w stanie spoczynku i ze spadkiem pojadę popracuję. Zaparte o ścianę koła...
(at)gimak Dziwne....Miałem wiele do czynienia z Polonezami na gazie i nawet ciężko z nimi czasem było w zimę po zgaszeniu na gazie ,a odpalaniu na Pb.Sam LPG lubię w autach lecz niestety -jest mróz i jest problem jak nie ma Pb.Wiesz ,że gaz rozprężając się...itp.itd.Trzymałeś go na zewnątrz i przy mrozach odpalał na LPG?Możesz coś więcej napisać o...
Nic innego tylko szczotki na rozruszniku zawieszają się. Miałem to samo. Awaryjnym wyjściem jest postukanie młotkiem bądź cięższym kluczem w rozrusznik. Na dłuższą metę to denerwujące więc nie minie cię rozkręcenie rozrusznika i sprawdzenie szczotek.
ciężko kręci rozrusznik rozrusznik ciężko kręci astra rozrusznik ciężko kręci mrozie
schemat nissan primera renault laguna przycisk fronius sofar
kondensator dobroc sharp 40bg1ee
Transformator z Nikko NA-890: Zastosowania i możliwości Transformator Nikko NA-890 jako zasilacz warsztatowy