Jak rozrusznik nie daje oznak życia, to starą metodą puknij go młotkiem w okolicy szczotek, jeśli po tym zaskoczy, to jest wysokie prawdopodobieństwo że szczotki do wymiany.
Corsa ma taką przypadłość, jeśli czujnik położenia wału jest uszkodzony to sterownik nie podaje napięcia na pompę paliwa i na moduł WN. Miałem przyjemność uczestniczyć w takim zdarzeniu w mojej Corsie.
MASY nie podłączyłeś
A z czego zasilasz ten rozrusznik ?
przewody biały i zielony
Napięcie na rozruszniku też pojawia się po 3 sekundach czy od razu?
Problem odpalenia stoi w sterowniku silnika, więc nie potrzebnie użyłeś siły ;) Natomiast każde zwarcie może ubić sterownik, immo, oraz inne podzespoły. Na Twoim miejscu weź ten za 100 zł na próbę, odłącz wszystko od immo i zobacz czy pali. Jeżeli się uruchomi silnik to wiesz co Cię czeka.
Witaj, miałem podobny problem z moją Corsą, ale w ogóle nie chciała odpalić. Problemem były przewody WN oraz coś ze świecami zapłonowymi. Temat przerabiałem dawno temu, więc dokładnie nie pamiętam. Nie chcę Cię martwić, ale powodów problemów z rozruchem może być jednak pełno, więc jednoznaczna diagnoza na odległość może się okazać niemożliwa.
Jak dochodzi a nie kręci wywal rorusznik Jak mniemam autor wypowiedzi ma na myśli nie dosłowne "wywal" lecz wymontuj i sprawdź, napraw i zamontuj ;) Czy prąd jest podawany na elektromagnes rozrusznika najlepiej sprawdź za pomocą żarówki min. 12V 21W, zwykły miernik może się nie sprawdzić w tej sytuacji tak jak żarówka ;) Dodatkowo posprawdzaj połączenia...
Mam dwa przewody spięte ze sobą i to jest faza. Idzie ona do grubej śruby.. Dwa przewody, + z akumulatora do tej grubej górnej szpilki z małego walca rozrusznika - elektromagnesu, a ten drugi przewód idzie do alternatora ? Problemem było to, że połączyłem kabel fazy z masą do jednej śruby i to dawało zwarcie.. Tą jedną z "faz", tą na alternator podłączyłeś...
To coś ci siekło na zasilaniu, bezpiecznik ,szczur, immo jakieś itd. Kontrolka i poszukaj.
Witam. Prosze doładować akumulator. To, że rozrusznik kręci nie jest potwierdzeniem sprawnego akumulatora. Ewentualnie podłączyć inny sprawny akumulator, np. od znajomego. Pozdrawiam.
sprawdź instalacje lubi się jarać w skrzynce bezpiecznikowej.
Miałem podobny problem umnie poszedł czujnik położenia wału jak się zagrzał auto martwe umnie były 2 czujniki poszedł ten koło głowicy. Proponuje podjechać na diagnozę koszt czujnika około 200 zł
W pierwszym poście piszesz że silnik nie kręci i na pewno nie będzie to z winy pompy paliwa . Masz jakiś problem z napięciem i od tego bym zaczął , luźne klemy, masa , rozrusznik . Corsa taka jak twoja sprawiła mi kiedyś niezłą zagwostkę tylko z powodu akumulatora , który jeszcze kręcił ale sterownikowi silnika już to nie pasowało .
Do sprawdzenia układ wysokiego napięcia i rozrusznik, sławetne Delco daje powoli znać o sobie w a14let/l/r. Zaczął bym od świec potem rozrusznik i cewka, temat ciągnie się od 1.6 w astrach. Typowy objaw półobrotu wału rozrusznikiem zakłócony ecu szpilkami napięciami zasilaniu cewki lub głównym) klepiąc przepustnica i przez kilka(naście) sekund brak...
Niestety to nie takie proste. W Oplu jak nie będzie połączenia między sterownikami siecią can to rozrusznik nie zakręci. Czy jak nie kręci rozrusznik przekaźnik od rozrusznika się odzywa?
Zobacz jeszcze obroty rozrusznika jak nie odpala. Za wolno kręcący rozrusznik uniemożliwia rozruch.
Rozrusznik sprawy na krótko powinien kręcić a ty masz problem z elektryką.
Pacjent to Corsa D 1.2. Nie kręci rozrusznik, miga kontrolka samochód z kluczem, błąd nieprawidłowy kluczyk. A na zapasowym co jest? Pozdr.
Zwarcie wewnątrz rozrusznika!
Do stacyjki też wczoraj patrzyłem . Kontrolką patrzyłem po przekroczeniu kluczyka w pozycje rozruch pojawia się plus na jednym kablu . A jest możliwość że immobiliser zablokował rozrusznik
Auto z tego kluczyka sie otwiera zapłon normalnie się załączy w momencie, którym ma zakręcić nie kreci (nie podaje prądu do rozrusznika). Będzie to wina kluczyka ? Dodano po 1 ok, dziękuje za pomoc Pozdrawiam
Kolego to może być puchnący rozrusznik jakaś diagnostyka na początek nikt tu nie jest wróżka .
Komputer nie ma nic do tego. Albo rozrusznik albo stacyjka. Zacząłbym od tego co kolega wyżej sugerował.
Moim zdaniem, odcięcie pompki odpada, rozrusznik i zas. stacyjki -łatwe do obejścia, rozsadnym pomysłem jest uwalenie sygnału czujnika poł. wału.Pozostaje jeszcze zasilanie zesp. cewek, albo zasilanie kompa.
Witam, po sporym czasie ... czy udalo sie rozwiazac problem? - mam to samo ! nie dziala klapa bagaznika i rozrusznik ...
Z którego roku ta Corsa ?
Tak tez zrobie ... myslalem, ze moze ktos spotkal sie z taka sytuacja i napisze: spr ten i ten kabelek koloru ... Jak znajde przyczyne - dam znac.
tak, wszystkie inne sie zapalaja tylko te ktore opisalem niestety nie.
Rozrusznik lub kostka stacyjki. Jak nie chce zapalić, to przydałoby się stuknąć w rozrusznik i sprawdzić, czy zadziała. Albo wyprowadzić sobie z kostki stacyjki przewód rozrusznika i sprawdzić, czy działa za każdym razem. Jak rozrusznik, to pewnie da się go naprawić.
Najpierw napraw rozrusznik żebyś miał czym kręcić, potem należy sprawdzić czy sterownik przypadkiem nie włączy pompki paliwa i wtryskiwaczy (pewnie tego nie robi bo próbowałeś odpalać i nie piszesz że capiło benzyną) ciągle tzn nie będzie zalewał silnika paliwem. Jeśli będzie ok to można próbować odpalić. Jak nie zaskoczy to diagnostyka komputerowa...
Witam dobrze obejrz wszystko przekładałem gościowi w Corsie A silnik. po oględzinach było ok ale po wyciągnięciu silnika okazało sie że jest inne koło zamachowe większe a co za tym idzie inaczej rozrusznik kilka cm dalej tak jak i skrzynia była inna większą dziurą na sprzęgło jak przyłożyłem do skrzyni od kadeta to było ok ale nie szło włożyć silnika...
Kolego ja widze ze 1.1kw jest przy z13dt. Wiec zregeneruj swoj rozrusznik dobre polaczenia i ma kręcic
Ręki sobie nie dam uciąć ale po podpięciu do komputera okazało się że każdy wtrysk ma inny kod i że nie zawsze nabija ciśnienie na listwie wtryskowej. Czasami nabija ponad 200 bar i samochód odpala a czasami nie jest w stanie nabić 100 bar. Może ktoś wie w czym jest problem.
(at)corsax14xe Oczka masy w okolicy przewodów paliwowych przykręciłeś????
Ale czy po zerwaniu łańcuszka rozrządu dałoby się w ogóle uruchomić silnik? Uruchomić się nie da, chyba że tylko przeskoczył. Za to rozrusznik szybciej kręci.
Na popych auto zapaliło. Przy nagrzanym silniku odpalał dobrze a dziś rano po nocy znowu to samo kręci, cyka przekaźnik i nie odpala.
Gdzie ten sklepik moze jakis nr tel doe tego sklepiku? Szukam rozrusznika lub czesci do: hitachi 1.4 kw S114-481A jest to ASTRA 1.7 TD (isuzu)
Kontrolki sie wszystkie pala Cos tyka tak jakby w zegraku i rozrusznik nie chce zakrecic dopiero na popych autko odpala migaja swiatla mijana lewe przednie i lewe tylne Dodano po 3 Po odpaleniu swieci sie kontrolka poduszki powietrznej Dodano po 1 Po odpaleniu swieci sie kontrolka poduszki powietrznej
Nie doczytałem dokładnie. Sprawdź stacyjkę oraz przewody rozrusznika.
Temat ogarnięty. Uszkodzony sterownik silnika.
nie sprawdzałem Dodano po 1 nie mam pojecia gdzie szukac masy jakas podpowiedz
Tak, nic nie kręci rozrusznik natomiast wszystkie kontrolki sie świecą prawidlowo.
Rozrusznik łatwo wyjąc, tylko kanał/podnośnik potrzebny. Producja Isuzu, najczęściej konczą się szczotki i właśnie taki objaw jak napisałeś.
valeo D6RA162
Czy to wina rozrusznika czy akumulatora? Do wyczyszczenia klemy akumulatora i ewentualnie główny zacisk kabla [+12V] na rozruszniku. Jeżeli to nie wystarczy - rozrusznik do regeneracji.
Działanie zaworu EGR oparte jest głównie o ekologie, uszkodzenie zaworu nie powoduje niemożności uruchomienia silnika, mogą wystąpić trudności w uruchomieniu zimnego silnika lecz powinien zaskoczyć za którymś razem, przeważnie kończy się to nie stabilną pracą silnika, lub dławienie w zakresie jakichś obrotów no i oczywiście błędem. Co do rozrządu na...
witam sprawdz bendix i tak jak napisałeś komutator z szczotkami wyczyść również tulejki rozrusznika pozdrawiam
Górnej? Od góry.
corsa rozrusznik corsa wymiana rozrusznik corsa szczotki rozrusznik
układ rozpoznawać działa obrotomierz mazda vestel 17ips72
matiz ksiązka cewka dyskryminatora kondensator
Klucz pneumatyczny Praxide 310 Nm - oznaczenie C6 i zużycie oleju Bezpiecznik radia MAN TGA 18.430 2005 - lokalizacja i numer