Kolego,stan z przodu ciągnika,twarzą do silnika i zobacz podczas krecenia rozrusznikiem, w która strone kręci silnik.Silnik ma sie kręcic w prawo !(zgodnie z ruchem wskazówek zegara).A potem będziemy gdybać.
A tu dwa filmy. Pokazałem rozrusznik z magnesami trwałymi. Który jak widać kręci się w ta samą stronę. Mimo zmiany biegunowości. To jest właśnie silnik szeregowy. W całej okazałości. Wychodzę z założenia, że każdemu wolno być nieukiem i ignorantem, tylko zawsze się zastanawiam, po co się z tym obnosić? Suzuki ma rozrusznik z magnesami stałymi, bez...
ewidentnie dmucha kolektorem ssącym w gaźnik . Sprawdziłem klin jest ok , odmę odłączyłem . Jaka może być tego przyczyna? Już się zastanawiam czy przypadkiem rozrusznik nie kręci w drugą stronę .
Radziłbym ostrożność. Na przykład z CC700 mechanicznie raczej podejdzie, ale auta nim nie odpalisz, bo się kręci w drugą stronę.
Do rozrusznika dochodzą 2 przewody - jeden gruby, drugi cienki. Musisz podać na ten cienki przewód plus z akumulatora. Rozrusznik wtedy będzie tak długo kręcił jak długo będziesz podawał plusa. Po tym będziemy wiedzieć czy to wina rozrusznika czy instalacji w aucie. Możesz pod ten cienki przewód przy rozruszniki podłączyć żarówkę a drugą stronę żarówki...
W jedną stronę kręci się ciężej niż w drugą, ale nie jest to zbyt ciężko. W jedną stronę zębatka (bendix) powinien się kręcić z lekkim oporem, w drugą stronę nie, zwłaszcza jak mamy przekładnię planetarną. Jeżeli wcześniej nie było problemu, to coś źle poskładane (pewnie przekładnia), może być wina sprzęgiełka w bendixie, lecz mało prawdopodobne.
Tylko nie wziąłeś pod uwagę, że wszystkie silniki elektryczne łącznie z rozrusznikiem będą kręcić się w drugą stronę (jak zmienisz im biegunowość). Ale pewnie to jedyny silnik prądu stałego w ciągniku, chyba, że ma kabinę.
Witam. Jeździłem ostatnio quadem EGL Lyda 203E 250cc. Zgasiłem go i po około 2 godzinach chciałem go odpalić. Słychać tylko kręcenie rozrusznikiem, ale nie kręci wałem silnika. Rozrusznik ma lekkie obciążenie. Zdjąłem dekiel, który jest z lewej strony quada przed rozrusznikiem, mocowany na 3 śruby i wraz z deklem wyszła mi zębatka. Zacząłem kręcić rozrusznikiem...
Witajcie. Mam rozrusznik z quada. Odkleiły się magnesy. Po pierwszym klejeniu wcale nie dzialal. Dowiedzialem się ze magnesy musza byc na przemian. Sprawdziłem innym magnesem ktory odpycha a ktory przyciąga i dałem naprzemiennie. Rozrusznik kręci ale w drugą stronę. Co jest teraz zle?
Witam. Posiadam rozrusznik od malucha, chciałbym zastosować go jako silnik elektryczny. Problem jest taki, że rozrusznik zawsze kręci się w tą samą stronę i to jeszcze w tą złą:/ Czy jest sposób aby przestawić coś w rozruszniku by kręcił się w drugą?
Witam, mam problem z moim fiatem 126p. Mianowicie, gdy ustawiam zapłon na znaki, tak jak powinien być oryginalnie, maluch w ogóle nie chce jechać, nie wkręca się na obroty i strzela z wydechu. A gdy ustawię zapłon ręcznie, kiedy zapalony jest silnik, tzw. na słuch, maluch ma moc, jeździ, pali ogromną ilość paliwa. I jest mu ciężko zapalić. Rozrusznik...
Więc ma ktoś jakiś pomysł, podłączyłem na odwrót kable i normalnie kręcił.
Wewnątrz zespołu sprzęgającego są rolki i sprężynki i problem z przepuszczaniem powodują uszkodzone sprężynki. Kręcąc ręką za zębatkę nie da się określić w jakim stanie jest sprzęgło jednokierunkowe. Pamiętam jak kiedyś mechanik rozebrał cały rozrusznik wyczyścił, założył nowy bendix i rozrusznik już w ogóle nie kręcił silnikiem. Bendix do reklamacji...
eeee, to by nie startował, bo rozrusznik by się kręcił w drugą stronę.
A co wtedy z rozrusznikiem, nie bedzie kręcił się w drugą stronę?
Analizując dokładnie można stwierdzić że ułożenie biegunów na dwa sposoby: n-s-n-s-n-s lub s-n-s-n-s-n to to samo ułożenie tylko czytane w pierwszym przypadku od N w drugim od N. Jak zatem może się kręcić rozrusznik w drugą stronę. Myślę że istotną sprawą jest to od którego punktu na obudowie rozrusznika umieścimy pierwszy biegun N.Gdzie jest ten punkt...
Witam. Mam problem z moim skuterem. Przestał kręcić pozrusznikiem, tzn nie wskakiwal bendiks. Postanowiłem wymienić szczotki rozrusznika które byly zużyte. Wszystko złożyłem, wymieniłem tuleje bendiksa, a tu mi kręci w drugą stronę (powinien w lewo a kręci w prawo) . I teraz pytanie, czy jesli przemienie przewód dodatni z ujemnym (bo tylko takie idą...
Konkretnie biega o taką rzecz. pojazd posiada na masie + biegun akumulatora a - idzie np. do rozrusznika. Chciałem zamienić prądnicę 180w na alternator lecz jak wiadomo alternator (fiat, lub inny) posiada na masie -. Jeden znajomy elektryk powiedział że trzeba tylko zamienić przewody na masie i na rozruszniku i wszystko będzie ok. Generalnie chodzi...
A ja widziałem takiego magika, który przekręcił stojan rozrusznika o 180 stopni . Rozrusznik kręcił w druga stronę więc zamienił minus z plusem, na obudowie. Indukcja raczej nie wchodzi w grę. Sprawdź rozrusznik może w nim dochodzi do jakiegoś zwarcia w momencie włączenia. Najlepiej pociągnij masę do niego, za pomocą kabla, bezpośrednio z akumulatora.
Bendiks wyglądał bardzo ładnie A kto go ocenia na oko? Że co, że zęby miał ok? Przecież tam masz koło wolnobieżne, coś jak kontra w rowerze. W jedną stronę ciągnie w drugą puszcza. Tu na wskutek zużycia rolek i bieżni zaczyna puszczać w obie strony.
Nie ma takiej możliwości żeby kręcił sie w drugą stronę. Pewnie rozrusznik albo akumulator. Najpierw sprawdź akumulator.
Kolego elektro1991 nie zauważyłem że oba posty były Twoje. Mi chodziło o to, że wykładowca wyszedł z założenia, że rozrusznik nie był grzebany a i tak się kręcił w drugą stronę - tak może być, jeśli wierząc znajomemu, jak jedna szczotka nie ma styku i stąd to że "ten silnik jest zepsuty".
Musisz zobaczyć czy rozrusznik kręci w dobrą stronę, bo jak będzie kręcić w drugą stronę to go nie wyrzuci. Zapraszam na strone polskiego producenta bendiksów www.stemot.com
Jeep Grand Cherokee WJ 4.0, liczniki szaleją wraz z kontrolkami przy przekręceniu kluczyka i nie kręci rozrusznik, po odłączeniu akumulatora na kilka sekund i podłączeniu z powrotem wszystko wraca do normy. Co może być przyczyną, może ktoś podpowiedzieć. Z góry dziękuję! Dodam jeszcze, że skazówka ładowania akumulatora się waha w jedną i drugą stronę....
Zębatka w jedną stronę się się obraca wraz z wirnikiem w drugą stronę sama. Rozrusznik to TS10E3. Jeszcze sprawdzę bendix na płycie
Ja proponuję żeby kręcił szybko raz w jedną raz w drugą stronę. Pozdrawiam.
Dokładnie o tą. Nie była nigdy odkręcana no i nie mam jak przytrzymać koła aby się nie kręciło. Boje się, że wyłamią się zęby od koła do rozrusznika. Chyba trzeba znaleźć jakiegos faceta ;). Dodano po 2 Zauważyłam również, że gdy silnik kręci na rozruszniku, czasem przez krótka chwilę obraca się w drugą stronę. Został zdjęty wydech. Pojawiające się...
A co dokładnie masz na myśli? Pewnie miał na myśli sprzęgło jednokierunkowe . Można spróbować obrócić ręką w jedną stronę się kręci a w drugą nie
Mam problem, bo chciałem wymienić prądnicę na alternator, zamieniłem z + na - na masie i mam wrażenie, że bendix kręci w drugą stronę. Tak się Tobie tylko wydaje. Kręci się w tą samą stronę.
No to teraz zacząłem się poważnie zastanawiać nad swoją kosiarką.... Gratulacje autorowi nie tylko za wykonanie, ale i za projekt... Co do regulacji prędkości pracy silnika (najkrócej mówiąc - gazu), to ten silniczek trochę powolny jest (?). Myślę, że wartoby zastosować serwo modelarskie, (tanie, ok 30 zł) albo chociaż jakieś pseudo serwo - (w modelach...
Witam. Czasami w silnikach TDI, szarpanie powoduje uszkodzone sprzęgło w alternatorze. Miałem ten sam problem w Audi 1.9. Sprzęgło to działa podobnie jak bendiks w rozruszniku. W jedną stronę napędza alternator a w drugą kręci się swobodnie. Po zdjęciu paska można to sprawdzić ręką.
hmm czyli twierdzisz, że coś źle został złożony rozrząd?? Tylko dziwi mnie to, że po wymianie rozrządu silnik odpalał i jeździł bez wyraźnej różnicy jak przed. Nadmienię może jeszcze, że teraz rozrusznikiem się ciężko kręci jak przypuszczam w stronę roboczą a w drugą idzie lekko. Motronik w wyniku kolizji czego elektromagnesu z jarzmem?? jak tak to...
Z położeniem szczotek jest taka sprawa, że ono jest optymalizowane do kręcenia wirnikiem w jedną stronę, i w drugą będzie się kręcić gorzej; nie wiem, czy ta różnica jest duża dla rozrusznika - to chyba zależy od obrotów. Może być tak, że stojan ma dwa uzwojenia, z których jedno jest łączone szeregowo ze szczotkami, a drugie jest zasilane niezależnie;...
Olej ma być w elektrowni. Normalny objaw. A co krecenia się wolnego kola to powinno się kręcić w jedną stronę a w drugą razem z magnetem tak to było. Chyba że pomieszałem. Ja mam tak samo. U mnie jest tak że jak dokręcenia dekiel z elektryką na maxa to wogole rozrusznik nie zakreci. A jak popuszczę trochę dekiel na paru śrubach to kreci ale też go zatrzymuje....
Dolej oleju przynajmniej do min. poziomu na bagnecie i kręć rozrusznikiem. Jeśli nie odpali po drugim/trzecim 5-7 sek. kręceniu (kontrolka ciśnienia oleju powinna już zgasnąć), trzeba sprawdzić układ zasilania paliwa i układ zapłonowy. Pozdrawiam.
Też planuję taką przeróbkę, która to będzie polegała na tym, że s301d będzie wyposażony w rozrusznik. Na chwilę obecną zdobyłem koło i rozrusznik (ze złomowiska, szrotu) za przysłowiową flaszkę. https://obrazki.elektroda.pl/6679604400_... https://obrazki.elektroda.pl/3103247100_... https://obrazki.elektroda.pl/6533330600_...
Witam, mam następujący problem; po odpaleniu motocykla prawdopodobnie rozrusznik cały czas się kręci z silnikiem i niestety zjada szczotki. Co może być powodem że sprzęgiełko nie robi swojej roboty i ciągnie cały czas rozrusznik??? Na jakiej zasadzie ono działa raczej się domyślam(po dopaleniu dostaje wyższe obroty i zębatka powinna się nie kręcić?...
Skoro pali z popychu jak sam autor napisał to już jest coś. Silnik i elektronika jest najwyraźniej ok. Skoro przy kręceniu rozrusznikiem przygasają kontrolki, jest podejrzenie o stan akumulatora. TDI potrzebuje mocnego uderzenia, jeżeli kręci słabo, komputer uniemożliwi uruchomienie silnika (ochrona dwumasy). Druga sprawa, skoro są takie problemy, sprawdź...
Przepraszam że tak zamrozilem temat ale nie miałem kiedy się ostatnio zabrać ze tego skutera. Nie nie kręci w drugą stronę może tylko mi się wydawało z tym dźwiękiem. A problem dalej taki sam
Nie sądzisz, że gdyby to była wina sprzęgiełka to byłoby słychać pracujący wirnik? Tymczasem rozrusznik nie pracuje jakby się blokował. Sprzęgło było sprawdzane i w jedną stronę obraca się dość ciężko ale jednym palcem a w drugą w ogóle nawet po użyciu dużej siły.
Nie wiem czy tam ma być dwumas tylko gdyby miał być a ktoś coś wcześniej przerabiał to niekoniecznie musiał to zrobić dobrze. Generalnie sprzęgło masz całe skręcone do koła zamachowego więc jeśli coś tarło to musisz znaleźć jakieś ślady bo siły są duże. Może coś wpadło za koło zamachowe i tam się jakoś niefortunnie zaklinowało a jak ruszyłeś silnikiem...
Z tym rozrusznikiem to nie wiem czy ci to wypali. Jego mechanizm jest tak zrobiony ze bedix (ty to nazywasz chyba w przekładnią) kręcąc się w jedną stronę rozpędza koło zamachowe natomiast gdy silnik kręci się już szybciej niż rozrusznik to zębnik w bendixie obraca się swobodnie w drugą stronę niż normalnie. Celem tego jest wyeliminowanie uszkodzenia...
Przeróbka rozrusznika też nie będzie najprostsza, bo trzeba będzie mu odizolować zespól szczotek, poprzełączać cewki... Ale po co ?. Wystarczy odwrócić biegunowość zasilania, będzie się znakomicie kręcił w druga stronę. Rozrusznika od Syrenki nie widziałem już z 15 lat, ale z tego co pamiętam to wielkości np. 125p, tylko bez uzwojeń wciągających chyba....
Witam, chodź byś dal rade obrócić rozrusznik o 180* to praktycznie nic by to nie dało... ale jeśli zmienisz kierunek pola magnetycznego w którym znajduje się wirnik rozrusznika, poprzez obrócenie obudowy z magnesami o 180*(odkręcić dwie krzyżakowe śrubki i bez rozkładania obudowy obrócić ja o 180) to bendix powinien kręcić się w drugą stronę i się wysuwać...
Witam Posiadam buggiego z silnikiem i skrzynią fiata 126p i chciałbym odwrócić silnik tylko nie wiem jak przerobić skrzynie zeby sie kręciła w drugą stronę lub zamontowanie z fiata cc 700 tylko czy będzie pasowała jak tak to jak sprawa wygląda ze sprzęgłem i rozrusznikiem. Pozdrawiam.
Witam, zacznę od tego, że przeczytałem tematy na elektrodzie. Ostatnio po umyciu samochodu wjechałem do garażu, od tego czasu samochód nie zapala. Rozrusznik kręci, na pompie nie ma zasilania więc i nie ciągnie paliwa, świece żarowe nie działają, światła i wycieraczki działają, bezpieczniki sprawdzone, żadna kontrolka na liczniku oprócz ładowania nie...
ZGG To prawie jak te najnowsze rozruszniki które może kręcić rozładowanym akumulatorek . A spróbować w drugą stronę może jakieś Volty pokarze . kotuniunia Przećwiczyłem też alternator a że mogę dokładnie pomierzyć obroty to wiem że udało się zejść do 400 obr/min i dla mnie jest o te jedno zero za dużo . Nie zależy mi na mocy tylko na obrotach żeby...
Dokładnie jak w mojej Syrence 104 z 1971r. Trabanta kiedyś miałem. Nawalił mi oryginalny rozrusznik to dorwałem z syrenki. Kręcił jak szalony, ale zaskoczyć nie chciał chociaż brał bez problemu na pych. Dopiero przez przypadek zważyłem, że Syrenkowy kręci się w drugą stronę. Dwusuw teoretycznie powinien zastartować do tyłu, ale nie trabant, który miał...
Liczy się od nacięcia na izolacyjkę szczotkotrzymacza. W zalezności od kierunku obrotów idą na przemian odpychający->przyciągający, sprawdza się innym magnesikiem. Zrobiłem tak właśnie i kręcił mi w druga stronę. Ale zaraz rozkęce go i zrobie jak piszesz. :) wtedy napisze to co się dzieje.
Witam, jestem posiadaczem Fiata Pandy 750 fire, od dłuższego czasu zaczął się wieszać rozrusznik czyli trzeba było wyjść i czymś w niego popukać - wieszały się szczotki (woziłem specjalny pręt żeby popukać :P) Mając chwile czasu postanowiłem go naprawić zanim całkowicie poleci. Wyjąłem, rozebrałem. Wyczyściłem tonę śmieci pyłu itp, cały wirnik dałem...
Witam. Mam problem z odpaleniem kosiarki Husqvarna LC348VI. Od jakiegoś czasu były problemy z odpalaniem, bo raz rozrusznik kręcił, a drugim razem jakby nie mógł ruszyć. Pomyślałem że może akumulator Lion zbyt szybko już pada, ale wskaźnik pokazywał jeszcze sporo baterii. Mimo to zakupiłem nowy, ale nic się nie zmieniło, a jest jeszcze gorzej bo teraz...
Świece masz suche ? Jak ledwo co widać iskrę, sprawdź zasilanie cewki. + i masę. Zbiorniczek i magistrala, to pod cewką - cewka nie oberwała ? Dyskoteki iskier tam nie ma podczas odpalania ? Błąd EGR, jeśli nie powstał wcześniej, to C104 czyli jedna z tych kostek przy podszybiu, pierwsza od błotnika, i te złącze C301 przy komputerze... https://obrazki.elektroda.pl/9039350000_...
Albo stojan z przesuniętymi magnesami i kręci w druga stronę, albo zdarty bendix. Skoro się szczotki same wylutowały, to mistrzunio musiał albo jechać z włączonym rozrusznikiem, albo działalność sił nieczystych.
Luz ustawiłem na 15 i 20. I kilka razy prawie zaskoczył, ale w momencie kiedy chciał zapalić koło kręciło się w drugą stronę (kilka obrotów). Myślałem, że klin zerwany, ale jest OK. Po kilku próbach odpalił z pomocą startera. Gaźnik nowy i tak mi się wydaje jakby świeca była sucha, dopiero jak podlałem paliwo pod filtr to odpalił. Chodził, wolne obroty...
Masa to jedna strona przebiegu prądu a druga to plus akumulatora,złącza,stacyjka znowu złącza itd aż do nanoplexa i cewki.Z jednej i drugiej strony mogą być spadki.
To spróbuj tak jak ktoś będzie kręcił rozrusznikiem druga osoba niech pompuje pompką. Napisz jeszcze jedno jak stoisz przy pompie i ruszasz dźwignią gazu najpierw w jedna stronę do oporu później w druga to czy słychać takie metaliczne puknięcie w środku pompy?
Jeśli ten "dawca" miał ślimak w drugą stronę ,to i stojan ma odwrotny czyli kręci się w drugą stronę i bendix zazębia ale nie pociągnie silnika. Musiałbyś poprzekładać magnesy w stojanie,ale nie wiem czy szczotkotrzymacz też nie jest odwrotnie pochylony w stosunku do tej gumowej przelotki. Najlepiej przełożyć magnesy z nowej do starej rury zwracając...
I mówisz że przez to nie będzie kręcić rozrusznik? Racja, nie ten problem. Zasugerowałem się drugą częścią postu.
Witam. Mam taki problem w autku...nie kręci rozrusznik.Stacyjka podaje plusa na przekażnik rozrusznika lecz druga strona cewki przekażnika nie jest zasilana z CEM wyjście A3.Jeśli podam tam masę to po przekręceniu stacyjki rozrusznik kręci.Pytanie Czy CEM blokuje odpalanie auta ze względu na jakieś błędy asr , poduchy, skrzynia biegów autom?.Czy może...
Odepnij osłonę bezpieczników w przedziale pasażerów podłącz kontrolkę jedną stroną do masy (karoseria) a drugą do bezpiecznika 20A (górny rząd 2 bezpiecznik po lewej) w trakcie kręcenia rozrusznikiem ma sie zapalić . Oczywiście sprawdzić na jakimkolwiek innym bezpieczniku czy wogóle świeci i postaraj się kolego pisać trochę bardziej wyraźnie po prostu...
Amatorką wali na odległość. Tylko ladamaniac ma pojęcie w temacie i dobrze pisze. 3 omy to mają cewki elektromagnesu sprężarki klimy. Nawet jakby był 1 om to prąd popłynie 12 amper a wydzielona moc to około 140 W. Inny znów nachyla w drugą stronę pisząc o setkach amper (chyba służył na okręcie podwodnym). Ja zawsze sprawdzam rozrusznik prostownikiem,...
Pierwsze moje pytanie czy kręci rozrusznikiem ? drugie czy zostało sprawdzone czy podaje paliwo, trzecie jest instalacja LPG. Proszę o odpowiedz na te pytania postaram się coś pomóc.
Masz link do aukcji z napędami bram. Silnik spalinowy raczej nie będzie dobry, bo hałasuje. Poza tym one nie lubią pracy dorywczej na kilka minut. Za dużo zachodu z nimi jest. Poza tym, paski, sprzęgła, zębatki, rozrusznik... załóż elektryczny. Z opisu, który zamieściłeś wyczytałem, że to od skutera elektrycznego jest. Ok, taki będzie kręcił się w dwie...
Witam, Przedstawiam problem, Auto DAF XF E6 2014, po dłuższym postoju (około miesiąca) auto normalnie odpaliło i pojechało 70 km, kierowca się zatrzymał na parkingu, zgasił auto i już nie zapalił, kręcił i kręcił, aż zapalił i wrócił. Wcześniej, przed postojem, kierowca zgłaszał, że pod obciążeniem zapala się silnik na czerwono. Wymieniłem pompy, zawór...
Witam kolegów, Mazda 2, 2003 1.6 benzyna nie kręci, miga immobiliser, Wczoraj była naprawiana klima, ruszana była skrzybka bezpieczników pod maską w poszukiwaniu źródła usterki z nie włączając się klimą, jednak samochód do końca odpalał. Dzisiaj z rana przekręcam kluczyk, cyka jakiś przekaźnik chyba pod prawym boczkiem przy nogach i kontrolka od immo...
Ponowne próby uruchomienia nie pomogły. ponownie uruchamiam - nie odpali. A rozrusznik kręci? Po drugie jaki to akumulator? Telefonuję do znajomego, ten poradził mi sekundowy test. Kawałek przewodu z izolacją, rękawiczki i na milisekundę zewrzeć styki. Powinny pojawić się iskry. Takich rzeczy nie rób - nie dzwoń do znajomego, nie słuchaj głupich rad,...
Na początku mówili że jeden wtrysk wyszedł cały a z drugiego brakuje jakiejść końcówki. Ale jak już silnik nie kręcił i się zapytałem czy wyszedł cały to nagle okazało się że odnalazła się ta brakująca część. Tego to nie wiem w którą stronę nie kreci. Przypuszczam, że te bałwany z serwisu tylko rozrusznikiem zakręcili i to wszystko i im staneło. Wątpię...
No to dziś jeszcze raz rozebrałem rozrusznik i tym razem jeszcze dokładnie wymyłem w benzynie ekstrakcyjnej bendix i sprzęgiełko. Jest to w ogóle rozrusznik ze śrubowo-przesuwnym zębnikiem, bez przekładni planetarnej. Dość prosta konstrukcja. Bendix chodzi jak po maśle, w całym zakresie przesuwu. Pewnie blokuje się przy próbie obrotu w jedną stronę,...
Mam drugie takie auto i w drugim, przy kręceniu rozrusznikiem, zaraz wyskakuje tak i zostaje. Wszystkie parametry dobre, ciśnienie paliwa około 400 bar na listwie, paliwo dostaję, podmieniałem czujniki na listwie. Brak pomysłów.
Widać na filmie LUCAS LRA00 Dzięki, o to mi chodziło, a w zasadzie o to z jakiego pojazdu. Po sprawdzeniu wychodzi że jest to alternator z Forda np. Capri, stare Scorpio, Escort itp... Na naszym rodzimym portalu aukcyjnym można kupić takie cudo w przedziale 50-150 zł - Nie wiem może to dla kogoś drogo, natomiast dla mnie w normie. Jak ktoś wyżej pisał...
Pewnie rozrusznik kręci zbyt wolno, więc akumulator a w drugiej kolejności rozrusznik na stół. pomogłoby gdybyś odczytał obroty wału w trakcie kręcenia, jak nie zapala.
Po wypięciu zielonej wtyczki z modułu telefonu, na wysokości lewego kolana kierowcy i po wpięciu auto przestało odpalać. Miga zielony kluczyk, rozrusznik kręci ale auto nie odpala. Na drugim kluczyku auto też nie odpala. Powstał kolejny problem.
Pompa wtryskowa od strony sprzęgła? Jeśli się nie mylę to musisz odkręcić rozrusznik i tam będziesz miał otwór fi8 wkładasz wiertło i szukasz. Ja najpierw odkręciłem pokrywę klawiatury na ostatnim cylindrze i ustawiłem zawory na mijankę. Później już tylko troszkę kręcenia w jedną lub druga stronę i wiertło powinno samo wskoczyć. Przy wyciąganiu pompy...
rozrusznik nie próbuje kręcić ale słychać że rozrusznik jest w porządku Jedno wyklucza drugie.
Nie bardzo wydaje mi się że to zapłon,ponieważ dzieje się tak w dużym zakresie przestawiania aparatu zapłonowego czy w jedną czy w drugą stronę od znaków,wykonałem bardzo dużo prób,dlatego proszę o pomoc.Dodam jeszcze że pobór prądu z akumulatora w czasie "załamania rozrusznika"wynosi ponad 500 A. W czasie gdy rozrusznik załapie normalnie pobór ten...
Chciałabym się dowiedzieć, co jest spowodowane tym, że mam trudności z odpalaniem auta BMW serii 1, 118i, E87. Długo kręci, zanim odpali się, a nie raz w ogóle się nie odpala i dopiero za drugim razem.
Szkoda pchać się w koszty bez pewności? Przecież wyłączyłeś jeszcze pracujący silnik, nie to że sam zgasł. Teraz kręci ale z mocnym oporem. Komputer pokazał błąd położenia wałka rozrządu Jak mu się przestawił rozrząd, to możliwe że masz wcześniejszy zapłon i hamuje to rozrusznik. Podobnie miałem, tyle że z autem z kopułką, było w niej przebicie, iskra...
Zamiast rozrusznika na biegu przepchać,lub podnieść koło jedno i na biegu kręcić drugim,patrzeć gdzie palec zapłonu ,na wykręconej świecy w jej górnym punkcie.
Polski Fiat 126 p: Dmuchawy - brak, Rozrusznik - silnik szeregowy, polaryzacja nieistotna, Wycieraczki - martwy punkt w tym samym miejscu, ramie mimośrodowe-kierunek obrotów nieistotny Prądnica - Silnik równoległy, polaryzacja nieistotna, regulator mechaniczny ( elektroniczny dymił ) Zegary - poza kontrolkami nie dopatrzyłem się żadnej elektroniki (...
Witam. W skuterze mojego kuzyna wymieniałem ostatnio karter bo mu się połamał, wymieniałem rownież na nowy ikrownik ponieważ uszkodziłem go przy ściąganiu magneta, poskładałem wszystko do kupy... pare kopów i odpalił... wsiadam chce jechać, daje mu gazu a tu zonk... Rusza do tyłu... Z rozrusznika nie chce wcale zapalić bo przy kręceniu odbija go w drugą...
W ubiegłym tygodniu rozkręciłem stacyjkę i przeczyściłem styki. Po tej operacji gasną już lampki świecy żarowej oraz ta nad nią. Naprawiłem także opuszczanie i podnoszenie szyby prawej /przeczyściłem styki przełączników w drzwiach lewych od szyby prawej i w drzwiach prawych /jest OK. Imo mruga szybko dalej i po przekręceniu kluczyka na start słychać...
Przedstawiony problem ewidentnie dotyczy problemu zasilania pojazdu z akumulatora. Może być tak jak napisano powyżej. Dla mnie ewentualnie słabo naładowany akumulator. Ale niestety niepokoi mnie to stwierdzenie: rozrusznik kreci ale nie odpala Bo skoro rozrusznik kręci to należało by wykluczyć problemy z elektryką. Lecz z drugiej strony nie widać, nie...
obstawiam, że może regulator napięcia jest walnięty i przez to jest problem z rozrusznikiem ? Walnięty regulator skutkuje brakiem ładowania albo uszkodzeniem bezpiecznika akumulatora. Tylko w tym drugim przypadku rozrusznik nie będzie kręcił. Zacznij od sprawdzenia akumulatora. Po naładowaniu trzeba sprawdzić akumulator pod obciążeniem - najprościej...
Dzisiaj zrobiłem próbę taka że kręciłem z2 sekundy rozrusznikiem i za drugim razem też na strzała odpalił. Więc lepiej tak bo mniej trzeba kręcić. Dalej nie ma żadnych pomysłów? Może jakieś zapowietrzenie? Czy w benzynie się nie da ?.może po wymianie filtra paliwa się tak stało
Zasilanie w paliwo? Ile ma bar przy kręceniu samym rozrusznikiem? To że drugą pompę dałeś nie znaczy że sprawna, te dziadostwo delphi jest strasznie awaryjne. Próbowałeś kodować wtryskiwacze tak apropo?
Zawór gaszący na pompie sprawdzałem , jak podpinam napięcie to robi klik. Napięcie na świece dochodzi. Prąd pobierają wszystkie świece taki sam około 10A Za którymś razem po kręceniu rozrusznikiem po 10-15sekund odpalił. Wpierw wypuścił czarny dym , a potem co jakiś czas chmurkę białego Załączam link do filmiku https://www.youtube.com/watch?v=EI0E5D2I...
Witam serdecznie po przerwie. Dzisiaj założyłem nowy alternator dedykowany do C330, uchwyty pasują idealnie. Zrobiłem wszystko według instrukcji. Dołączam zdjęcia mojego alternatora i podłączeń, tak jak pisano na tym forum, czyli zacząłem od zamiany polaryzacji akumulatorów bo w mojej 30-stce minus był na masie. Od razu chcę zapewnić wszystkich niedowiarków,...
Szanowny Kolego, posiadaczu 126 ki, ewidentny brak zasilania wychodzącego ze stacyjki, to że kręci rozrusznik, dowodzi jedynie, że zasilanie na stacyjkę idzie, i dochodzi do rozrusznika, ale nie dochodzi ze stacyjki do instalacji. Proponuję odnaleźć w bagażniku kostkę stacyjki, wchodzi od spodu i łatwo ja namierzyć bo przewody są w dodatkowej (z reguły...
Z unieruchomieniem silnika to chodziło o to, żeby podczas kręcenia rozrusznikiem silnik nie zapalił, a jedynie żeby wytworzył odpowiednie ciśnienie oleju. To jest lepsze rozwiązanie niż tylko wlanie oleju do przewodu olejowego turbiny. Można zrobić oczywiście jedno i drugie. Z odpinaniem wtryskiwaczy piezo w dCI byłbym ostrożny. Jasne, że cały olej...
Witam. Mam problem z moją Toyotą (benzyna 1,4, 2004 r - mały przebieg). Akumulator jest OK, klemy czyste, a zdarza się, że przy próbie uruchomienia (przekręcenie kluczyka) wszystkie lampki wskaźników gasną (duży pobór prądu) ale rozrusznik nie kręci (martwy). Za drugą próbą nieraz zaskoczy, a nieraz za trzecim razem. Co może być tego przyczyną. Będę...
Witam. Nie wiem czy w dobrym dziale ale ogólnie chodzi o napięcie więc... Problem polega na tym, że ojciec posiada kosiarkę traktorek. Jest w niej koło magnesowe pod którym jest cztery cewki. Chcąc zwiększyć moc ojciec odwinął drut i nawinął tyle samo (odcinek) drutu grubszego. Problem polega na tym, że po tej operacji i podobno po identycznym nawinięciu...
Chyba udało mi się do czegoś dojść. Rozebrałem regulator ciśnienia na pompie. Na czpieniu znalazłem mały paproszek (?), a gumowa uszczelka i teflonowy pierścień wykazywały lekkie oznaki zużycia. Uszczelkę przełożyłem na drugą stronę (nie miałem nowej), zamontowałem regulator na pompę. Silnik pali po 3s kręcenia, czyli o niebo lepiej. Irons, Twoje informacje...
Witajcie Piszę do Was ponieważ skończyły mi się pomysły. Autko to 5 gen 1.5 90km. Według relacji kolegi nagle go zmuliło i zgasł. Szybko usłyszałem,że pompa nie buczy więc sprawdziłem podpinając na krótko - kręci. Docierając do przekaźnika pompy wyciołem jakieś nie używane alarmy itd. Przekaźnik podpięty na krótko zapina oba obwody. Niestety nie dochodził...
Witam, W dniu dzisiejszym chciałem zdajgnozować swoją corolle ponieważ miałem problem z obrotami silnika. Więc w złączu djagnostycznym w komorze silnika dokonałem mostkowania drutem zgodnie z podanym gdzieś na forum elektroda schematem (połączyłem gniazdo E1 z TE1) jednak żadna kontrolka sygnalizująca błędy nie zapaliła się, jedynie obroty poszły znacznie...
Nie napisałeś jakie to auto i jaki silnik. W wielu samochodach można poruszać tłokami kręcąc alternatorem. Owszem, można kręcić jednym kołem ale drugie musi być opuszczone lub zablokowane.
Nie. Musze zrobić ale naprawdę jakoś mi się nie chce i muszę mieć drugą osobę bo kręcenia rozrusznikiem. Może w tygodniu sprawdzę.
Nie pomyślałem o tym. Zmierzyłem i na zasilaniu do rozrusznika dochodzi 12,3 V, a przy kręceniu rozrusznikiem wychodzi 11 V. Przy kostce, która wychodzi ze stycznika, na jednym kablu jest 0,7 V, a na drugim ok. 9 V. Aku na pewno jest ok, bo na samochodowym sprawdzam.
Po pierwsze to tam rozrusznik marnie kręci i prawie cały prąd zabiera. Pod drugie olej w ogóle masz w tym silniku? Zmieniasz go czasem? Przecież ten czujnik to w skrzyni korbowej siedzi.
Witam wszystkich Skutecznie udało mi się przerobić 10kW 24 rozrusznik na silnik o wyciągarki od auta terenowego.Troszkę ślusarz i własnej inwencji, działa pracuje, nie grzeje ale nie osiąga pełnej mocy max. to 250A i obroty z 4500 spadają bardzo znacznie (porównuje to do innych wcześniejszych wyciągarek5kW i wykonywanej pracy). Dlatego pomyślałem sobie...
No więc naprawy ciąg dalszy... Zdemontowałem ponownie silnik, zdjąłem miskę olejową i dokładnie obejrzałem wałek rozrządu. Na oko laika wszystko wyglądało OK. Zamówiłem jednak nowy i dopiero widać było różnicę. Okazało się, że ten półksiężycowy pręcik, który unosi popychacz zaworu w starym wałku wystaje jakieś 0,5 mm, a może nawet mniej, a w nowym ok...
kręci drugą stronę płyta kręci drugą stronę bęben kręci drugą stronę
smart sterownik oscyloskopy naprawa rubens tranzystor bc337
HDMI nie działa w telewizorze LG - przyczyny i rozwiązania Czy boombox 14V działa na 12V? Analiza i porady