Jakie jest ciśnienie na listwie wtryskowej w czasie kręcenia rozrusznikiem i jak jest prędkość rozrusznika?
Przy takim przebiegu sprawdziłbym najpierw rozrusznik bo jak podajesz przed regeneracją pompy było tak samo a prędkość rozrusznika jest bardzo ważna. Następnie mam pytanie co do ( jak piszesz ) kąta zapłonu: Co mam przez to rozumieć - ustawienie rozrządu czy ustawienie kąta statycznego na pompie ?
podczas kręcenia z rozrusznika prędkość silnika 0 obr/min. Tu masz problem. Dopóki nie zobaczy co najmniej 200 obrotów to nie odpali.
Do pomiaru ciśnienia dodaj prędkość obrotową rozrusznika.
obok prędkościomierza/obrotomierz/znajduje sie przycisk włącznika głównego,tzw.'masa'.kluczyk powinien być pod kierownicąna takiej skrzynce z przełącznikami kierunków i świateł.a tak bliżej,to na czym polega ta przeróbka instalacji?Jeśli chodzi o rozrusznik:jeżeli jest oryginalnytzn.rosyjski,to najczęstszą wadą jest zużycie tulejek/jest ich trzy/rozrusznik...
Jaka prędkość rozrusznika przy kręceniu? Kąt wtrysku poprawny?
Ale fizykę miałeś w szkole podstawowej....... Najważniejsze, świecę tam są na 4,4V policz że nawet powierzają 20A każda to jaka to moc w stosunku do rozrusznika.? Każdy jeden mV spadku napięcia powoduje spadek prędkości obrotowe rozrusznika.
Super, dzięki (at)Jędrek59. Pozostaje dowiedzieć się, jaka jest mniej więcej prędkość i już mamy trochę informacji. Decybel, można powiedzieć, że robię nieduży pojazd. Ciekaw jestem, czy ktoś natrafił kiedyś na jakąś specyfikację. Producenci muszą gdzieś jakąś mieć.
Ale prędkość jazdy można regulować regulując obroty silnika, więc kiedy występuje problem z prędkością?
przy uszkodzonym rozruszniku ciśnienie w rurze dolotowej wynosi 960 Mb, czy to błąd? prędkość rozrusznika 250 obr./min ciśnienie ssania 960 Mb kąt przepustnicy 23 stopnie drugi start już ok, ciśnienie MAP 390 Mb na zimnym silniku na biegu jałowym.. czy MAPA jest uszkodzona? Zmieniono to dwa lata temu. Czy jest w porządku? https://www.youtube.com/watch?v=w33dzAxV...
Ja nie pisałem nic o czujniku wałka. Tam koło walka rozrządu jest na jajowatych otworach właśnie po to by ustawić "zapłon". Prędkość rozrusznika sprawdzisz interfejsem odczytując prędkość obrotowa silnika w czasie pracy rozrusznika,czyli kręcisz rozrusznikiem na ciepłym silniku i patrzysz jakie obroty silnika pokazuje interfejs.
Szczerze mówiąc nie spotkałem w samochodowych rozrusznikach silnika z magnesami. Rozbawiłeś mnie tym wyznaniem. Od co najmniej kilkunastu lat (jeśli nie kilkudziesięciu) większość rozruszników ma na stojanie magnesy. Równolegle do tego zaczęto stosować przekładnie planetarne lub zwykłe, żeby zyskać na momencie obrotowym. Ale oznacza to dużo wyższe...
Podstawa to sprawny rozrusznik - ma osiągnąć odpowiednia prędkość. To nie benzyna gdzie wystarczy by tylko ruszył wałem.
Parametry nie były sprawdzane ponieważ nie chce odpalić, Czyli brak pojęcia o diagnostyce, a prędkość obrotowa silnika na rozruszniku lub ciśnienie paliwa podczas rozruchu to nie parametr? Kolego, jeszcze spacje stosuj a będzie miodzio.
Świece zamontowałem, wymieniłem przewody paliwowe, podkładki miedziane i po odpowietrzeniu zapalił. Po chwili znowu. Po pół godzinie znowu. Tylko jedna rzecz mnie zastanawia. Dlaczego nie chce zapalić z rozrusznika. Tak jakby rozrusznikowi brakowało prędkości. Trzeba kręcić z 15 sekund żeby załapał dopiero. Co z nim nie tak? Akumulator na szybko włożyłem...
Witam. Miałem podobny problem w Swojej Astrze jakiś czas temu. Co kilkaset przejechanych kilometrów występował brak możliwości uruchomienia silnika. Rozrusznik kręcił, błędów brak, pomagał tylko starter. W moim przypadku problemem okazał się czujnik położenia wału. Sprawdzić to można w prosty sposób, kiedy powtórzy się problem z rozruchem, trzeba podpiąć...
Jaka prędkość rozrusznika?
Serwis naprawia to wymianą rozrusznika. Sprawdź prędkośc rozrusznika musi być co najmniej 260 obr/min gdyż przy temperaturze silnika 80'C pompki wcześniej nie podadzą paliwa.
A czy napewno masz tam wogóle aparat? Coś mi się wydaje, ze powinna tam być cewka z modułem i czujnik wału na łączeniu skrzyni z silnikiem i tyle. Jaki masz tam silnik? Diagnostyka podgląd parametrów podczas kręcenia rozrusznikiem (prędkość obrotowa silnika) Pompa staruje tylko po przekręceniu stacyjki, czy podczas kręcenia rozrusznikiem też pracuje?...
Im więcej paliwa ucieka na przelew, tym pompa ma trudniej zbudować prawidłowe ciśnienie do rozruchu, przy ograniczonej prędkością rozrusznika niewielkiej prędkości obrotowej. A wbrew pozorom te pompy jakiejś kosmicznej wydajności nie mają. Wystarczy zobaczyć, ile trzeba się nakręcić w przypadku zapowietrzenia, zanim wypchnie powietrze i napompuje zasobnik.
Zmierz spadki napięcia a będziesz wiedział gdzie szukać. Daj jeden przewód miernika do masy alternatora, drugi do bieguna ujemnego na alternatorze - w ten sposób zmierzysz spadek napięcia na minusie. Drugi pomiar po stronie plusa - przewód miernika do śruby plusowej na alternatorze i drugi przewód miernika do bieguna dodatniego akumulatora. Czym wynik...
Czujnik obrotów wału korbowego. Korzystając z Tech2 warto było spojrzeć na F2-wyświetlenie danych - prędkość obr. silnika w czasie kręcenia rozrusznikiem. Usterka dość typowa. Wymień czujnik i Asterka odżyje :-) Pozdrawiam!
Jeśli rozrusznik w samochodzie słabo kręci, może to być spowodowane kilkoma czynnikami: - Rozładowany lub zużyty (wysoka rezystancja wewnętrzna) akumulator. - Zły stan połączeń elektrycznych: zwiększona rezystancja obwodu zły styk elementów łączonych. - Zużyty rozrusznik: szczotki, wirnik, łożyska. - Problem z układem zapłonu: upewnij się, że układ...
Cześć, w postach miałeś sporo podpowiedzi sprawdzałeś coś czy polegałeś na mechanikach? Z sugestii ja bym wybrał powietrze w układzie lub rozrusznik. Zacznijmy od tej drugiej opcji czyli rozrusznika. Pisałeś że był regenerowany wiec od razu bym go wykluczył ale warto jednak sprawdzić prędkość obrotową silnika przy rozruchu za pomocą programu diagnostycznego....
Witam, podczas kręcenia rozrusznikiem samochód nie odpala ale na sznurek pali. Nowy akumulator, świece żarowe, regenerowany rozrusznik, brak kodów usterek. Jaka powinna być prędkość obrotowa silnika podczas kręcenia rozrusznikiem żeby odpalił?
Jeżeli to C330 i jest w oryginale to ma plus na masę, minus na rozrusznik. Po Twojej owocnej naprawie mogłeś poprawić połączenia i przez to zaczął pracować z właściwą prędkością obrotową. Natomiast dwie szczotki są plusowe, a dwie minusowe. Jeżeli chodzi o wersję z koszulką i bez zostało opisane wyżej.
Jak palę z rana to wyrzuca mi rozrusznik (palę i zgrzyt), na ciepłym to się nie zdarza, w poniedziałek sprawdzę jeszcze to na krótko, ale trochę zgłupiałem oco chodzi, podejrzewam coś z elektryką jak słabnie napięcie to tak jakby ginął sygnał na elektrowyłącznik rozrusznika.
Kreci się kolo zamachowe przy zatrzymanym silniku ? Z jaka prędkością ? Kręci się z prędkością rozrusznika to widać że to całe sprzęgło hydrokinetyczne się kręci a silnik stoi
ABS - wykasować błąd i powinno być ok Centralny zamek - szukaj nieszczelności w układzie, gdzieś jest dziura przez co pompka chodzi zbyt długo. Słuchaj gdzie syczy przy zamykaniu-otwieraniu. Silnik - sprawdź czy gdzieś nie ciągnie lewego powietrza, można umyć i zrobić adaptacje przepustnicy Błędy te nie mają nic do tego że auto nie pali. Sprawdź czy...
Jaką prędkość obrotową osiąga silnik na rozruszniku Jak jest temperatura na minusie to kręci ale nie tak żwawo jak przy plusowej. Naładuje akumulator i zobaczę jak będzie zapalał.
Zakupiłem kosiarkę Stihl rm655v.Świetny sprzęt ale niestety w mojej konfiguracji bez akumulatorowego rozrusznika.
A jak wygląda współpraca z rozrusznikiem ? Chodzi mi o prędkość kręcenia w fazie rozruchu na ciepłym i na zimnym silniku.
Witam. Sprawdziłbym rozrusznik oraz stan akumulatora. Te silniki muszą mieć dużą prędkość rozruchową(sprawny rozrusznik) żeby odpaliły. Jeśli ciśnienie paliwa w rampie podczas rozruchu nie przekracza wartości zadanej przez sterownik to silnik nie odpali. Jeśli dobrze pamiętam to musi byc minimum 220bar.
Ale tam na silniku jest kilka czujników,elektrozaworów , ogranicznik prędkości ,rozrusznik i alternator . schematy tylko przeszkadzają przy naprawie
Twój rozrusznik ma prędkość 182 obroty (- co jest wartością dość wysoką), Gdzieś wyczytałem że w przypadku HDI ta prędkość powinna oscylować ok. 300 obrotów. Silnik zanim nie będzie miał odpowiednich obrotów nie odpali. A co do pompy w zbiorniku system Bosch posiada, Siemens już nie - do edukowałem się :)
To nie wina świec - chyba że silnik złom to wtedy może mu pomogą. Silnik na PD czy CR? Jaki jest synchronizacji? Jaka jest prędkość rozrusznika gdy silnik nie chce zapalić?
To że rozrusznik nowy nie znaczy że kręci z odpowiednią prędkością.
Ten quad ma jakąś nazwę, markę, typ, model? Jeśli tak, to uzupełnij te dane w temacie pierwszego postu z użyciem funkcji [Zmień]. Ile ma przejechane? Czy przy tych różnicach napięcie zauważalna jest różnica w pracy rozrusznika i prędkości kręcenia? Czy jak silnik nie chce odpalić, to świeca jest mokra? Sprawdź kompresję.
Pompa zasilająca ma za zadanie napełniać paliwem pompę wtryskową. wystarczy poluzować odpowietrznik na pompie wtryskowej i pompować ręczną dźwignią do wypływu paliwa. Jeżeli leci to membrana jest w porządku. następnie kręcąc rozrusznikiem, jeżeli leci z odpowietrznika paliwo to mamy info że krzywka na wałku i popychacz również są ok. Jeżeli ciągnik...
Proszę oto linka z schematem i wszystkimi potrzebnymi opisami rozrusznika można na tym zrobić prace. http://diaaut.home.pl/r3401c3x.htm Dodano po 41 A to na początek .. Ogólne wiadomości o rozruchu. Ważnym elementem obwodów elektrycznych jest obwód rozruchu silnika spalinowego w skład tego obwodu wchodzą silnik elektryczny prądu stałego zwany rozrusznikiem,...
A rozrusznik kręci z normalną prędkością?? Czy może wolniej?? Jakieś niepokojące stuki lub zgrzyty?? Sprawdzić napięcie jakie idzie na rozrusznik.. Ma być 12V.. jak tyle jest.. rozrusznik do wymiany.. Tyle ;)
Proponuję sprawdzić z jaką prędkością kręci rozrusznik.
chodziło mi oto iż imo działa poprawnie po przekręceniu stacyjki odblokowuje się i dopiero wtedy rusza rozrusznik sterownik widzi prędkość obrotową wału korbowego
Wymontowali termometr czy czujnik temperatury? Przydało by się sprawdzić prędkość obrotową rozrusznika na ciepłym silniku - pewnie jest zbyt mała i tu jest problem.
No dobra ale co z kablem jak coś podpowiecie na temat kabelka będę mógł zrobić to sam, mam jeszcze problem z poduszkami bo samochód jest po stłuczce oraz świeci się kontrolka wspomagania i nie chce się zgasić. Przydałaby się też możliwość sprawdzenia pomopwtrydków i konta ustawienia walka rozrządu oraz wspomniana wcześniej możliwość sprawdzenia prędkości...
Ile wynosi (w stopniach) aktualny kąt wyprzedzenia zapłonu dla prędkości uzyskiwanej rozrusznikiem?
Jest to napięcie akumulatora. Mam nadzieje że aku mi nie wybuchnie;] Jeszcze trzecie pytanie, mam ruraka z podzespołami 126p i zastanawiam się czy dawać bezpiecznik na kablu wzbudzenia rozrusznika?
2.5 V AC przy prędkości obrotowej rozrusznika. To cewka czujnika wytwarza napięcie przemienne poprzez zmianę pola magnetycznego. Na tej podstawie sterownik ustala prędkość obrotów silnika.
Warto też sprawdzić odpalanie na innym/nowym akumulatorze z dużym prądem rozruchowym (aku do diesla musi mieć walnięcie). Akurat w TDCI wazne jest jakie obroty przy kręceniu ma silnik, nawet latem ciepły silnik tdci Delphi przy padniętym akumulatorze potrafi odpalić kulawo, nie chce wejść na obroty i pali się kontrolka. Weź wrzuć dobry aku i spróbuj...
To też źle. Rozrusznik kręci silnikiem z prędkością biegu jałowego?
Bardzo ważny symptom : wskaźniki wariują. wszystkie. prędkość rośnie, obroty, wskaźnik paliwa też. potem spadają, rosną, itp. Na 99% rozładowany akumulator.
Posprawdzaj połączenia masy na silniku, ramie i przy zapłonie. Czy rozrusznik kręci z normalną dla niego prędkością czy wolniej?
Prędkość tego rozrusznika nie powala z nóg.Spróbuj na innym aku.Jeśli będzie to samo to rozrusznik do wyjęcia.Moim zdaniem wszystko wskazuje na duży opór przy kręceniu.Powodem tego oporu mogą być np.zużyte tulelki wirnika.
Jeszcze warunkiem do odpalenia jest prędkość obrotowa wału korbowego. Bywały przypadki że rozrusznik niby dobrze kręcił, ale komp odczytywał za niskie obroty. Po wymianie rozrusznika który kręcił żwawiej, problem mijał.
Proponuje podjechać do jakiegoś warsztatu i podpiąć interfejs. Pokaże czy są jakieś błędy, można włączyć test pompki. Jeśli nie ma błędów to sprawdzić czy podczas kręcenia rozrusznikiem pokazuje się prędkość obrotowa silnika. Brak prędkości obrotowej to najczęściej uszkodzony czujnik położenia wału i brak reakcji pompki.
To masz nie za mocny aku bo z tego co pamiętam to prędkość silnika na rozruszniku ok 200 natomiast pompy ok 100
Jeszcze jedno na koniec FORDY ZAWSZE ŹLE PALIŁY NA MROZIE. Jak najbardziej prawda! Nie ma jak japoński diesel!! Swego czasu w Fordach wymieniano wirniki w rozrusznikach aby podnieść prędkość rozruchu co trochę polepszało uruchomienie silnika podczas mrozów.
maasy pompa i filtr nowy To czy będzie tam impuls sterujący (masa) nie zależy od tego czy jest tam paliwo , filtr , czy pompa . Impuls pojawia się w trakcie obrotów wału . Jeśli masz uszkodzony czujnik wału sygnału nie będzie . Jeśli auto ma immo ,to niesprawność tego systemu również spowoduje brak sygnału i sterowania wtryskiem . Zacznij od odczytania...
Navara jak w temacie. Nie pali. Po kręceniu rozrusznikiem zapala się check engine i w sterowniku pojawia się kod 47 kwestionujący czujnik położenia walu korbowego. Kod 47 można skasować po tym jak się pojawi. Jednak wystarczy pokręcić kilka sekund rozrusznikiem i znów się pojawi. Dotychczas sprawdzone: 1. Czujnik wału korbowego, zakupiony nowy w salonie...
Proponuję upiec dwie pieczenie przy jednym ogniu , a nawet trzy :D Sprawdzenie rozrusznika,zapłonu i ssania. Zrób tak. Silnik musi być zimny o co teraz nie trudno. Robisz krótką próbę zapłonu silnika. Zapamiętujesz odgłosy a przez to prędkość rozrusznika. Zakładam że silnik nie zapalił, więc szybko wykręcasz świecę i ją oglądasz. Dobre zdjęcie do oceny...
Posiadam skuter Peugeot Speedake (to samo co zenith). Po 3 letnim pobycie w piwnicy udało mi się go odpalić. Jednakże mam następujące problemy z nim - Skuter ma za niskie obroty (Niestety nie mogę go wyregulować. Brak reakcji na kręcenie śrubkami na gazniku Gurtner) - Dodatkowo skuter nie chce odpalić na rozrusznik, Kreci, wał się rusza, iskra jest...
Żeby łagodnie uruchomić ( ewentualnie zatrzymać ) napęd 2kW nie potrzeba zaraz falownika -> to potrzebne jest gdy chcesz regulować prędkość. Dla napędu 2kW Masz dwa rozwiązania : 1. rozrusznik elektroniczny -> czy jak kto woli zubożony sofstart sterujący w 1 lub 2 fazach - wariant ekonomiczny. 2. Pełny softstart - napewno tańszy niż falownik a z tego...
Poprawić połączenia masowe silnika, akumulatora i karoserii. Pomierzyć później spadki napięć w momencie rozruchu. Sprawdzić prędkość obrotową rozrusznika.
Vander to importer nie producent. Zapomnij, po dwóch latach będziesz miał problem cokolwiek dokupić, choćby plastikową osłonę paska czy piastę noża. Do Oleomaca nawet za 10 lat będą części. Regulacja prędkości zbędna, a rozrusznik to kolejne elementy do psucia się.
Nie do końca jestem w stanie to wyjaśnić, ale małem tak w mercedesie W123. Pomogła wymiana świec żarowych. Chyba w momencie kiedy rozrusznik osiąga pewną prędkość obrotową zaczyna działać jak prądnica i zerują się potencjały na zasileniu automatu. A jeżeli następny cylinder nie podejmie pracy to obroty spadają i po robocie. Co za bzdura....
Skoro masz VCDSa to go podłącz jak występuje problem, wejdź w bloki pomiarowe, wybierz kanał gdzie pokazana jest prędkość silnika. Spróbuj odpalić i patrz jakie obroty pokazuje VCDS. Wtedy przekonasz się czy to sterownik nie chce wysterować wtryskow przez zbyt niska prędkość czy jednak prędkość jest poprawna. To nie musi być wina rozrusznika jeżeli...
Przydałoby się sprawdzić, z jaką prędkością obrotową kręci rozrusznik. Jaki jest kod silnika?
Większe przełożenie = mniejsza prędkość.
Najbardziej rozsądnym rozwiązaniem jest reduktor ślimakowy. Jeśli chodzi o moc to silnik z pralki powinien przy tak dużym przełożeniu wystarczyć. Rozrusznik w maluchu ma 500 W i ta moc jest wystarczająca do wprawienia w ruch z prędkością 20 cm/s (na zgaszonym silniku spalinowym) samochodu na prostej jezdni, ważącego 600KG a w tym czasie ruch tłoków...
AI: Czy szukasz przewodu masowego w związku z jakimś konkretnym problemem (np. brak masy, problemy elektryczne), czy po prostu chcesz wiedzieć, gdzie się znajduje? Problem z odpalaniem na ciepłym silniku, chciałbym sprawdzić tę masę. Jak długo trwa przekształcenie startera? Z jaką prędkością Ob/Min obraca rozrusznik na ciepłym silniku? A ile woltów...
A gdybyś dodał zamiast tego co zbędne, to co naprawdę istotne - np prędkość obrotową silnika na rozruszniku i ciśnienie na szynie rail....?
moim zdaniem rozrusznik do roboty ,zaniska prędkość obrotowa przy rozruchu........ spawdzić pompę wtryski,paliwo,filtry,przewody paliwowe tak jak napisał kolega wyżej...... pozdro rox..........
Witam koledzy, moje pytanie bardziej skierowane jest do "naprawa-pomp.com" ale jeżeli ktoś jest w temacie to też poproszę o pomoc. Mam problem z pompą PSG16 i jej sterownikiem, otóż problem jest taki, że podczas kręcenia rozrusznikiem nie pokazuje prędkości pompy. Prędkość silnika podczas kręcenia dochodzi do około 200obr/min. Nr sterownika to 0 281...
Więc pewnie zamiast Najpierw należy lekko pociągnąć aby rozrusznik zazębił i dopiero wtedy szarpnąć szarpiesz od razu i zapadki zazębiają z dużą prędkością, przy okazji wyłamując się.
Ale z tymi silnikami te fiaty tak mają.Serwisuje takiego w blaszaku i też to występuje.Auto z 11 r z przebiegiem nieco ponad 200tyś(od nowości w jednej firmie).Po weekendzie z ciekawości rozepnę wydech przed DPFem,bo te tłuczenie brzmi jakby właśnie coś w podłogę uderzało z tym że wszędzie wydech wisi na wieszakach.Ja podejrzewam że w trakcie występowania...
Masz dużo rzeczy do ogarnięcia. 5000 godzin więc masz pasek rozrządu do wymiany. A według dokumentacji zbliżasz się do wartości remontowej tego silnika. Ale zaczynamy od początku rozrusznik podasz mi prędkość obrotową silnika podczas kręcenia na zimnym. Nie interesuje mnie że jest dobrze, tylko konkretna wartość. Taką mi podasz. Kupisz sobie najtańsze...
Cały czas mam podłączony komputer i przy każdym kręceniu podglądam to ciśnienie. Nawet na dość dokładnym wykresie w funkcji czasu nie ma żadnych zakłóceń. Dlatego też raczej wykluczam pompę... Teraz jeszcze coś mnie trafiło żeby spróbować nie używać rozrusznika, nie lubię tego robić dieslom ale podczepiliśmy opla na sznurek i zarówno zimny jak i ciepły...
Bendiks jest to taka jakby "dźwignia" która za pomocą elektromagnesu wypycha zębatkę rozrusznika z kołem zamachowym (jest to takie wielkie koło między silnikiem, a sprzęgłem, które dookoła ma zęby (przez które rozrusznik przekazuje napęd). Nigdy nie można kręcić kołem rozrządu, jeżeli chcemy np. wymienić rozrząd to musimy ustawić silnik na "znakach"...
Witam Błąd ciśnienia paliwa, ale problem w tym, że przy kręceniu rozrusznikiem nieraz pokazuje prędkość obrotową a innym razem nie. Czy to nie jest czasem wina pompy wysokiego ciśnienia?? Ma te auto pompę w baku?? Oraz czy ma ktoś schemat sterownika do tego auta. Czujniki wału i wałka podmieniane, immo nie trzyma. Czy jest możliwe, że przy braku ciśnienia...
Nie zawsze działa przekodowanie na automata. Zagrzej auto, podłącz VAGa, wejdź w bloki pomiarowe i zobacz jaka jest prędkość jak kręcisz rozrusznikiem i nie chce zapalić.
A jedno zasadnicze pytanie - jaka jest prędkość obrotowa wału korbowego przy paleniu rozrusznikiem , a jaka przy paleniu na pych na 2 biegu :?: Podpowiem że przy paleniu rozrusznikiem jest około 200 obr/min .
witam, mozliwe ze to wtryski ale miałem taki przypadek ze pompa po regeneracji wymagała dalszej regeneracji :), powodzenia Dodano po 1 zapomniał, :) jaka jest prędkość obrotowa na rozruszniku?
Dzwoniłem do elektryka i... powiedział co mi zrobił. Podłączył jakiś czujnik prędkości, zrobił rozrusznik, że działa, czujnik wstecznego i... czujnika sprzęgła nie podłączył. Trudny to temat do ogarnięcia ?
nie rozumiem tylko JAKI BENDIX? Sam bendix nie ma tu nic do gadania, chyba że przepuszcza - silnik rozrusznika ma pełną prędkość a bendix rzęzi zamiast kręcić wałem. Może chodzi o elektromagnes? Inna sprawa: zobacz który element się GRZEJE podczas dłuższej pracy tego urządzonka. Może to być np.: złącze na przewodzie, przewód, cewka elektromagnesu, styk...
a moze przerobic silnik z rozrusznika?
Witam. Do jakiej prędkości obrotowej powinien rozkręcić silnik rozrusznik żeby zapalił? Zimny pali ok, ale po rozgrzaniu trzeba długo kręcić - opcom pokazuje ok 250 obrotów i nie zawsze zapala. Czujnik prędkości obrotowej wymieniony na nowy oryginalny. Rozrusznik po regeneracji. Akumulator sprawny. Egr wyczyszczony. Nie gaśnie, nie szarpie, nie kopci,...
Podepnij komputer i sprawdź wartości prędkości obrotowe silnika i ciśnienia paliwa w trakcie kręcenia rozrusznikiem. Upewnij się że nie zgłasza braku synchronizacji.
Nie Tomek.Po prostu zastanawiam się czy to aby nie jest wymysł tunerów z dwumasą że po zmianie dawki Vagiem(fakt faktem w bardzo małym zakresie) dochodzi do odbicia "rezonansowego" a po modyfikacji map nie.Przecież tu chodzi o prędkość obrotową rozrusznika który zbiegiem czasu ją traci.
Trzeba dobrze się zastanowić nad błędem P2291, tu jest powód nie odpalania... A P0513 to błąd immo i może wystąpić po długim kręceniu rozrusznikiem...masz dziwne odczyty napięcia i prędkości obrotowej...
Jaką masz prędkość obrotową silnika podczas kręcenia rozrusznikiem? Tester nic nie mówi?
Trzeba sprawdzić czy w momencie w którym nie chce zapalić sterownik "widzi" obroty silnika Tu jedna uwaga, sterownik rozpoznaje obroty wału dopiero powyżej 200rpm, jeśli podczas rozruchu z jakiegoś powodu (rozrusznik, akumulator, połączenia) wał korbowy nie osiąga wymaganej prędkości to silnik nie zapali
Więc napiszę Ci tak, pierwsze co to niech sprawdzą z jaką prędkością kręci rozrusznik wałem. Jak będzie za wolno sterownik nie zezwoli na podanie paliwa. Druga sprawa to zobaczyć w VAG dawki. Takie usterki naprawdę można usunąć. Nie trzeba wymienić pół auta. Ciekawy jetem czy początek tłoczenia na swoim miejscu jest.
nie wiem czy kto obserwował-dla prędkości obrotwej wału poniżej 260rpm i przy temp. silnika powyżej 70st dawka wtryskiwanego paliwa =0. Ja o tym pisałem niejednokrotnie, to nie obserwacja ale dane z mapy startowej a konkretnie poniżej 20 stopni paliwo podawane jest od razu, od 20-70 stopni rozrusznik musi osiągnąć prędkość 200obr/min a od 70 w górę...
Miałem już kilka przypadków że przy dużych mrozach przy odpalaniu na tzw ,,pych", przyciągali auta z przeskoczonym rozrządem o 2-3 zęby. W starym tranzicie jak go ciągali bo mu ropa zamarzła to urwało ośkę pompy wtryskowej (pociągnął go ok.50km/h) . Myślę, że problem jest w dopasowaniu prędkości , biegu na którym rozciągasz i szybkości puszczania sprzęgła....
W dieslu tempomat jest funkcjonalnościa realizowaną przez sterownik silnika. Pospawdzaj najpierw podłączenia do przycisków sterujących, do czujnika wciśnięcia sprzęgła, do czujnika świateł stopu. Aha, z ABSem może mieć tyle wspólnego, że bierze z niego sygnał prędkości pojazdu. W niektórych autach tempomat przy niedziałającym ABSie nie będzie działał.
Jak tak to pozostaje sprawdzić jak ten samochód poznaje jaki ma akumulator i oszukać ten system. Czy poznaje po tym jak kręci rozrusznikiem i z jaką prędkością, czy mierzy opór wewnetrzny akumulatora po odpaleniu. Po włączeniu wszystkich odbiorników jakie ma napięcie na słupach akumulatora. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
No cóż BLB ma częste problemy z odpalaniem ze względu na fabryczna ochronę dwumasy realizowana przez konieczność rozpędzenia silnika za pomocą rozrusznika do odpowiedniej prędkości obrotowej i dopiero wtedy podaniu paliwa do pompek. W pierwszej kolejności wydrzyj rozrusznik, zrób czyszczenie i regenerację (tulejki,szczotki itp.), następnie zaś, jeśli...
Witam, jestem posiadaczem Accenta 1,5 crdi. Mój problem polega na tym, że po dłuższym postoju auto nie chce zapalić. Gdy psiknę autostarterem auto odpala i jeździ normalnie - nie kopci , nie dymi , zachowuje się tak jakby nic mu nie dolegało. Podłączyłem go rano pod hi-scana i okazało się, że najwyższe ciśnienie na listwie to 80 bar czyli zdecydowanie...
Tego teraz nie rozstrzygniemy, bo nie słyszymy jak rozrusznik kręci. Jeśli ma małą prędkość obrotową, to warto sprawdzić też spadki napięcia na masach. Dodano po 2 Zmiana dawki rozruchowej u mnie zawsze rozwiazywała problem. W tych przypadkach nie miałem się do czego przyczepić w pracy rozrusznika.
Błędna Logika Spadek napięcia na samym rozruszniku nie ma wpływu na funkcjonowanie jednostki ECM, jedyny problem jaki występował to niska prędkość obrotowa wału korbowego napędzanego z rozrusznika przy tak niskim zasilaniu, poza tym usterka kabla była już do wywnioskowania po samym ładowaniu na B+ alternatora i Klemie +, natomiast kolega Kortyleski...
rozrusznik prędkość obrotowa rozrusznik prędkość obrotowy prędkość prędkość sprinter
stm32 arduino programować auris komputer kabel monitor 120hz
magazyn energii magazyn enerii
Schemat elektryczny bojlera elektrycznego - kluczowe elementy i zasady Radio z GPS odbiera tylko lokalne stacje - przyczyny