Pompa Hepu? Byś był zaskoczony jakby była inna? Pasek będzie na pewno Continental - w końcu oni się zajmują paskami.
Witam wszystkich, mam delemat przed wymiana paska rozrządu, miedzy 3 firmami BOSCH, GATEK a CONTINENTAL proszę o porade.
Od zawsze składałem rozrządy z części. Pasek Continental, pompa zazwyczaj hepu. Rolki różnie, skf, ina. Nigdy nie miałem problemów.
Amortyzatory Bilstein, Sachs, Monroe to najwyższa jakość. Rozrząd Gates, Ina lub Continental ewentualnie Bosch. Większość części z górnej półki cenowej i tak wyjeżdża z tej samej taśmy produkcyjnej.
Jako ze pewnie to już ostatni rozrząd w tym aucie to nie widze problemu dołożyć trochę do oryginały. Bardziej chodzi tu i to by nie przepłacać skoro np. Producentem paska dla vw miałby być continental a rolek skf itp. Czy taki zestaw z Allegro jest pewny? Czy jak oem to tylko ASO? Jeśli będzie zgodny z opisem i nie będzie miał 10 lat to bierz cena...
Dobrze postaram się to uchwycić, gdy tylko będę w dwie osoby, żeby jedna nakręcała a ja w tym czasie będę uruchamiał silnik i wrzucę filmik Sprawdziłem natomiast kiedy miałem wymieniony rozrząd (continentala)było to 7 lat temu od tego czasu zrobiłem na nim około 73000 tys muszę wymienić czy mogę podciągnąć pod 100 000?
Pompa benzyny, ta napędzana z wałka rozrządu Siemens zamieniała się na pompę Continental, tak jak w przypadku Vectry C 2.2 z systemem Direct ?
Witam! Pacjent to Seicento MPI 1,1. Mam ciekawy objaw, nie wiem, gdzie szukać. Gdy silnik jest zimny, odpala elegancko, od pierwszego razu, chodzi równiutko, zarówno na benzynie jak i LPG. Niskie / wysokie obroty - wszystko idealnie. Gdy silnik się nagrzeje zaczynają się problemy. Najmniej dokuczliwe są na benzynie - na wolnych obrotach jest delikatnie...
Możesz śmiało zakładać ten zestaw, Continental do górna półka zestawów rozrządu. Marki jakie jeszcze mogę polecić to SKF, INA, Ruville, Bosch. Dodam też ze 1.1 to silnik bezkolizyjny :)
Jestem w trakcie wymiany rozrządu, pasek już założony w/g opisu Continental. Koła były poluzowane, rolka napinacza pociągnieta na 15Nm. Po pełnym obrocie i ustawieniu na znak wału korbowego, nie można założyć blokady na wałki. Dopiero ponowne podciągniecie napinacza pozwala ja umieścić w otworach. Coś poszło nie tak? Bo już zgłupiałem... Audi a4 2.4...
jakiej firmy pasek założyłeś ja miałem tak ja założyłem GATES wymiana na continental pomogło jak ręką odjął
Witam serdecznie. Auto: Opel Zafira A prod 10/2003 1,8 (tylko bendzyna) 125km 92kw przejechane 197tyś km Błąd: P0340 Problem: Z odpalaniem "zimnego" silnika, rozrusznik kręci z 5sek i wyskakuje "Auto z kluczykiem" i podczas jazdy obroty max 4tys. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jest ok-pali na dotyk i obroty podczas jazdy mogą być powyżej 4ty-kluczyk...
Witam mam problem z moją renówką. Postanowiłem wymienić pasek rozrządu, a więc kupiłem pasek firmy continental długość ma tą samą liczba zębów też się zgadza. Rozrząd chcę ustawić na oryginalne cechy a nie na jakieś tam malowane pisakiem. Problem jest taki, że pasek między kołem wałka a pompą jest luźny, pasek ma swoje kreski i one prowadzą od koła...
Jak wymieniasz na czas to i daico i continental ci przetrwa bez problemu. conti jest napewno bardziej wypromowana firma w polsce ale czy lepsza ? nie wiem. ja i tak zawsze wybieram conti :)
Niestety, ale data. Contitechy mają tam datę wybijaną, potem już pełne oznaczenie z pełnym rokiem. Przykre, kto ma takie niespodzianki? ja wiem natomiast, że mój dawny pracodawca nakupował pasków w 2009r i do dziś się nie sprzedały, ale zostały zdjęte swego czasu z oferty. Potem sklep i tak upadł :D więc ludzie jednak oferują taki syf. Dodano po 34...
Generalnie byłem przekonany że rozrząd wymieniony na porządne podzespoły (paski Continental/Contitech, rolki INA) wytrzyma 80-90 tyś km. Tak też kiedyś mówił mi mechanik. Ostatnio wziąłem Skodę rodziców do innego mechanika, by zerknął na zawieszenie i on przy okazji stwierdził, że dawno powinienem zrobić tu rozrząd, że sporo ryzykuję, że to jest „życie...
sigwa18, czyli sugerujesz że przykładowo pasek Contitech/Continental jest dużo gorszy niż ori z fabryki? No nie wiem, bo akurat ta firma np w ogumieniu to jest nr 1 moim zdaniem z drugiej strony oleju też nie wlewasz takiego jak w fabryce tylko aftermarket, skąd wiesz jak się będzie zużywał silnik? Jaką on ma "jakość"?
Czy naciąg paska rozrządu, mimo że jest napinacz ma znaczenie? I należy ten napinacz odpowiednio ustawić? https://obrazki.elektroda.pl/1752583600_... Po to pewnie te "okienka", aby się zgrały. Jaki to jest pasek? Mnie kiedyś niemiłosiernie wył Continental, ale wyć może co innego, musiałbyś zdjąć pasek osprzętu. Ja u siebie stopki do...
Witajcie zabrałem się za rozrząd w swoim samochodzie. Skoda O1 1.8T 150KM (AUM) , kpl rozrząd INA + pasek conti Mam dwa problemy: Irytująca łapa silnika (jest ciasno i nie za bardzo jest jak ją wyjąc jak jest już zamontowany osprzęt rozrządu (napinacz ,rolka , poma wody itp) - druga gorsza sprawa zachciało mi się "oryginalnych rozwiązań" i mam napinacz...
Rozrząd podobno był wymieniony z pompą. Jeżeli będę wymieniał rozrząd to na pewno z pompą, zazwyczaj biorę zestaw INA lub Continental z pompą Dolz lub Ruville Sprawdzę na odłączonym reduktorze Jak sprawdzić korek? Jego odkręcenie nie usuwa powietrza przed chlodnicą, podnosi się tylko na gorącym silniku poziom ze 3mm i przez 1 sek jest syknięcie
Właśnie przed chwilka kurier przyniósł mi kupiony rozrząd. Otwieram i rolka prowadząca ruville jest "made in slovakia" Napinacz ruville jest "made in Canada" Niby wszystko OK. Ale pasek Continental contitech jest "made in romania" Czy ten pasek to podróba rumuńska?. Jaki powinien być?. http://obrazki.elektroda.pl/3398547200_1... PS....
Ten błąd który masz mówi o tym że sterownik silnika nie widzi czujnika więc może być: uszkodzona instalacja między czujnikiem a sterownikiem silnika, uszkodzony czujnik, uszkodzony sterownik silnika. Instalacje sprawdzić odpinając akumulator a następnie sterownik silnika i te trzy przewody sprawdzić pod obciążeniem żarówką. Czujnik najlepiej sprawdzić...
Zaczęło się od uszkodzenia paska osprzętu, który wkręcił się w rozrząd i po silniku. Nie potrafię wytłumaczyć tej awarii, bo rozrząd z resztą osprzętu był wymieniony w komplecie i zrobił niecałe 20tys/km. Pasek osprzętu połowa poszła w rozrząd a na połówce jeszcze pracował osprzęt, choć bardzo zniszczony. Pasek osprzętu Continental,w tym modelu wzmacniany...
Próbuj zapalić na odkręconym wydechu. I otwartych oknach. Co ma zatkany wydech do samego palenia? Najprawdopodobniej rozrząd się skończył i tyle. Witam Czytam forum i widzę że jesteś fachowcem i pomogłeś już wielu osobom. Co do rozrządu: 2 miesiące temu wymieniłem wkład termostatu, a żeby to zrobic musiałem kompletnie rozebrać cały rozrząd. Przy tej...
Nie no i na plastikowych łopatkach te 90 tysi zrobisz śmiało. Zależy wiesz ile chcesz tym autem jeździć bo gdybyś kupił z metalowymi bardziej markową to przy kolejnej wymianie rozrządu mogła by zostać stara pompa wody W tym silniku pompa nie jest napędzana paskiem rozrządu, więc po co ją wymieniać przy rozrządzie? Będzie lała to wymieni. Widzę że kolega...
Oczywiście że chce mieć sprawny samochód a nie ciąganie się po sądach.jakbym chciał ciągać się po sądach wybrałbym forum prawnicze a nie to. Po drugie co to znaczy "poważny mechanik" czy ja jestem jasnowidzem że mam wiedzieć kto jest profesjonalista a kto nie? Poza tym wcześniej u niego naprawiałem inne rzeczy i byłem zadowolony. Nie robił tego jakiś...
Rozmawiałem z obsługą techniczną grupy INA (Schaeffler) po VIN-ie rozkodowali, że fabrycznie były montowane z napinaczem hydraulicznym Silnik :AUM Produkcja samochodu 06.2006r. Więc finalnie chyba wpadnie zestaw: (INA 530 0067 30) Tylko wolałbym pasek podmienić na Continentala. Pozdrawiam
Witam pacjent to Peugeot Boxer III 2.2 hdi 2016 r. Problem to błąd P0341 -zakres działania/Parametry obwodu czujnika A położenia wałka rozrządu Brak innych błędów, silnik trochę gorzej odpala, po odpięciu czujnika położenia wałka rozrządu silnik odpala gorzej pracuje dobrze. Po skasowaniu błędu problem powraca po kilku minutach albo przy następnym odpaleniu...
Witam , od 3 miesięcy mam problem z peugeotem 5008 1 6 hdi 2011r wtryski Continental pizoelektroniczne , Objaw był taki że samochód nie równo pracował i nie miał mocy , do tego bardzo głośno chodził z dolnych obrotów , diagnostyka wykazała że wtryski leją, kupiłem 4 nowe sztuki na Allegro , po montażu jest ciut lepiej , ale auto dalej chodzi jak chodziło...
Zakładam że uszczelka była raz robiona, to ile mogli splanować głowicę, 0,2mm ? Taka wartość chyba nie będzie miała wpływu na pasek rozrządu? Nie wiem, ale dolicz rolkę, zużycie kół zębatych, i dokładnego ustawienia na znakach, może można już się nie spodziewać. Grubość UPG. Trzeba samemu zdecydować, z której strony znak bardziej pasuje, gdy nie bardzo...
To kręcenie rozrusznika to raczej kiepskie aku :-D, ma 3 lata ale od początku to nie był najlepszy wybór chyba marka Akcel czy jakoś tak, jak się go podładuje to kręci jak szalony :-D Ale fakt można sprawdzić połączenia. Te świeczki to jakieś extra szukać NGK/Bosch czy normalne zalecane przez producenta? Rozrząd był wymieniany w lutym właśnie z racji...
Po prostu załączanie jej powodują dołki i drgania i dokładnie tak samo wyłączanie. Climatronik terenowy, "dołkowy", czy sam włączasz wcześniej klimę, tylko ona robi co chce? Bo same, to chyba się nie aktywują, włączają? Trzeba jakiś przycisk nadusić w tym celu? Raczej skupiłbym się na elektryce, jak dwie wtyczki, to może jedna do sprzęgiełka, a druga...
Pękł wspornik sprężarki klimy na którym trzyma się m.in. napinacz paska wielorowkowego. Wymieniłem w ASO w Szczecinie: wspornik GM, nowy pasek wielorowkowy Continental, nowy napinacz paska z rolką, koło pasowe. Wszystko działa jak należy przy wyłączonej klimie. Jak włącze klimę to na biegu jałowym (na postoju) przy lekkim dodaniu gazu przez pół sekundy...
W tym momencie zwalają mnie z nóg następujące dwie kwestie: (-) Odkrecony przewod Listwa-wtrysk nie podawal zadnego paliwa. (-)Jutro sciagne obudowe rozrzadu i moze to mi cos zasugeruje. Czy dobrze zrozumiałem, że odkręciliście przewód bardzo wysokiego ciśnienia pomiędzy zasobnikiem (7), a wtryskiwaczem (5) i następnie uruchamialiście silnik? Matko...
Swoją droga, w 1.8T zalecam wymianę rozrządu co 100 tys km, mimo iż producent podaje co 180 tys km. Swoim zrobiłem 110 tys km, wczoraj mi wymienili i pokazali stary sprzęt: rolki i napinacz NTN miał oraz Pasek Continentala. Pasek był troszkę wytarty a rolka na napinaczu ostatkiem sił już działała. Przy czym auto jeździło na długich odcinkach i nie było...
Nie jest wiec tak, ze kombinuje bez niczyjej pomocy, ale majac tylko chwile staram sie zrobic to co moge zakonczyc w ciagu jednego dnia i chociaz wykluczyc te elementy. Porady sa bardzo pomocne, ale prosze rowniez o wyrozumialosc i cierpliwosc, bo czasu brak. Do tego robie to sam, wiec mam tez ograniczony warsztat i nie wszystko pod reka. Sorry, już...
Posiadam auto dwa lata generalnie jest ok salon polska pierwszy własciciel serwis do 200 tys faktury na ponad 20 tys.obecnie ma 232 tys po wymianie sprzęgła, kolektoru, katalizatora i wiele innych nie wspomnę o rozrządzie ale to wszystko zrobi poprzedni własciciel. Na ciepłym silniku cięzko pali ale to standard skręciłem go na 170 PS jeździ jak wsciekły...
peugeot continental edison continental continental schemat
sterownik odszraniania force pilot edc15 peugeot
Przełączniki paliwa w gaźnikowcach a wtrysk paliwa Czy spadek napięcia do 120V uszkodzi termostat bojlera?