Witam Może to Ci pomoże ustawić ten rozrząd
W lewo od filtra oleju nakrętka na klucz 10. I po przeciwnej stronie na wał. Też klucz 10. Do tego kołki przyrząd i wiedza jak to zrobić. http://obrazki.elektroda.pl/6976852600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9604008300_1... http://obrazki.elektroda.pl/7224290400_1... http://obrazki.elektroda.pl/5447035900_1...
Witam!!!! A co by koledzy powiedzieli na taki sposób: Do sprawnego silnika 2011 z nowym rozrządem i napinaczem automatycznym[prawidłowo ustawionym] przykładam siłownik pneumatyczny [mały np.wycieraczki kraz lub cat]na pasek oddziaływuje daną siłą ,w tym przypadku zadanym ciśnieniem i mierze ugięcie paska.Następnie tą samą technikę stosuje w silniku...
problem polega na tym ze nie moge nigdzie znależć znaków do ustawienia tego silnika TA..... http://obrazki.elektroda.pl/9590115500_1...
6,5-9,5
A istnieje jakiś "smchemat" ? Kolego wszystko jesp poznaczone na kołach i silniku lub obudowie wszędzie są znaki tylko trzeba poszukać. Bzdurzysz kolego tam może być wiele znaków do różnych konfiguracji silnika. Więc nie jest tak słodko. Na szczęście producent umieszcza najczęściej tylko te niezbędne dla danego typu, ale i tak na wale masz 2 znaki,...
Momenty dokręcania te same co w 1011f. Rozrząd też. Nawet prościej bo masz automatyczny napinacz i nie potrzeba tensometru.
Luz dobry. http://obrazki.elektroda.pl/3972220200_1... http://obrazki.elektroda.pl/9451673700_1...
Witam tak jak w temacie silnik mam w kombajnie zbożowym . Silnik sam wkręca sie na obroty nie reaguje na dodawanie gazu znajomy powiedział mi że mogła sie zaciąc listwa w pompie paliwa ... Co koledzy o tym sądzą ??
Silnik prymitywny jak w maluchu. Każdy mechanik poradzi sobie z ustawieniem rozrządu bez blokad.
Podam ci jutro. Chociaż już dzwoniłeś.
Witam skorzystałem z schematu dziękuję za pomoc
Pamiętaj że ten silnik ma pasek rozrządu.
Mogę ci podjechać i ustawić ten rozrząd.
Witam czy mial by ktos moze schmat jak ustawic rozrzad do deutz f2l912 to ten dwu garowy mianowicie jest taki problem ze za 2 obrotem ssa na wydech
To nie CR by robić test przelewowy. Tam zwykły jednospręzynkwy wtryskiwacz. Zdejmij przewód z powrotny i sprawdź czy płynie nim paliwo. 800h to sporo jak na filtr. Ile silnik ma godzin. Tam jest pasek rozrządu.
W jakim sensie. Wymiana rozrządu czy remont? W pierwszym wypadku zakładasz nowy koła mazakiem możesz poznaczyć. W drugi kołki ustalając trzeba mieć. Inna sprawa że Deutz fahr silników nie robi
Nie mam pojęcia z tymi powrotami. Nigdy tego tak nie sprawdzałem, są na to metody serwisowe. I doświadczenie. Kolejne przypuszczenie to ścięty kółek popychacza. Ale jak tylko na zimnym to nie to. https://obrazki.elektroda.pl/9549274400_... Potem sama rolka się ściera i krzywka wałka rozrządu.
Witam. Proszę o pomoc, jak ustawić rozrząd w takim silniku? Tsilnik F4M 1011F. Gdzie zablokować i w jakim położeniu mają być koła. Dziękuje za wszelką pomoc. Pozdrawiam
Możliwości są trzy a całość sprowadza się do jednego nieprawidłowy montaż napinacza. Nie wykluczam, choć też nie za bardzo potrafię wymyślić, co mogło pójść nie tak. Generalnie otwór na godzinie 6, naciągam imbusem w kierunku strzałki i blokuje przez dokrecenie śruby (dokręcona na moment). A jakie są te trzy możliwości?
Więc wymień pompkę jak na oko źle podaje. Mimo wszystko to co pisałem wcześniej obowiązuje. Czyli rozrząd i pompki.
https://obrazki.elektroda.pl/1035660000_... https://obrazki.elektroda.pl/2504004300_... Jutro na warsztacie będę to ci wstawię.
Typ oleju masz w instrukcji jak również jest naklejka na separatorze jest to paroil M. Wymiana prosta odkręcasz trzy korki spustowe i leci. Potem przekręcasz parę razy wałem korbowym by żeby zlać resztkę i to wszystko wchodzi około 8l. Osłona najczęściej wymieniasz w komplecie górną i dolną ma ten sam numer jest dość łatwo dostępna nawet nie wiem czy...
Przestawł mi się zapłon i nie wiem jak go ustawić.czy ktoś wie gdzie są jakieś znaki na rozrządzie
Myślałem że masz 1013. Ale ciśnienie minimalne masz. Skoro traci ciśnienie oleju to raczej masz 20parę tyś godzin. Wypadało by zmierzyć paskami luz na panewkach i oring na głównej magistrali olejowej. Pod przednim deklem masz rurę olejową. Z jedne strony przykręconą do pompy a z drugiej wchodzi na oring ( w starych silnikach na wcisk) do bloku by nie...
Wiatrak od auta elektryczny na 12 v temat mój był w koparce tam przez osłony i pokrywy powietrza wiatrak ciągnął trochę pomaga wtryski napewno i kąt rozpylania dyszy spr może jedna inna i zwróć uwagę na wysokość podkładki pod wtryskiem spr jeszcze kolektor dolotowy pamiętam że jak brakowało powietrza w komorach tłoka też się grzał no zawory to podstawa...
Rozrusznik, pompki wtryskowe , rozrząd, kompresja. Zawór dawki rozruchowej.
To wszystko z tego linku...... Ani rozrząd ,ani pompki prawidłowo.
Remontuję, a dokładnie wymieniam jeden z cylindrów, bo miał być to tylko szybki remont dla znajomego. Ale postanowiłem rozebrać, wyczyścić pozostałość. Proszę nie pisać głupich komentarzy, bo silnik Deutz robię pierwszy raz.
Dymi z każdego naj mniej z 3 cylindra. i zastanawiamy się czy wałek rozrządu nie jest skrecony?
witam właśnie wymieniam rozrząd i wał zablokowałem przez odkręcenie śruby przy rozrządzie na wysokości rozrusznika i włożenie pręta 8 a jak zablokować wałek rozrządu i czy są jakieś znaki na tym silniku bo ja nic nie mogę znaleźć
Tak są 3 miejsca na pompę, ale nie wiem jakie wstawić pompy i ich symbole ? Wraz z zębatkami do rozrządu. Jakie to mogą być pompy ?
Wałek rozrządu się kręci? Może zatarty.
Potrzebują informacji jak wyregulować sekcjię wtryskowe w silniku Deutz 4 cylindrowym typu BF4L1011F. Dokładnie jaki powinien być wymiar między blokiem silnika a max wzniosem krzywki wałka rozrząd. Za pomoc z góry dziękuje.
Rozrząd źle ustawiony, uszkodzone pompki wtryskowe lub źle ustawione. Stawiam na pompki. Są zużyte.
Szukam schematu ustawienia rozrządu. Silnik bez znaków i klinów
Błyskasz wiedzą w coraz większym stopniu.... Świeca w tym silniku jest opcjonalnie. Tylko jak ma być używany poniżej. -15°C. A pomaga jak umarłemu kadzidło. Autorze masz też rozrząd do wymiany.
Dobrze że na PW pisaliśmy. To wpadłeś jak działała....... A na klinach sensu nie widzę. Dzięki temu można bardzo precyzyjnie nastawić rozrząd. Z wymaganą tolerancja +-1 procent. Na klinach brak takiej możliwości. Teraz pomyśl dlaczego. To też proste....
na zimnym ma 6 bar, na gorącym 1,8 na wolnych obrotach. remont był robiony bo przytarła się panewka na głównej stopie druga od rozrządu. poszły nowe panewki i pompa oleju no i chwile po tym panewki na wałku rozrządu, bo deutz zaleza ich wymiane co 500tys km a auto ma 580 teraz no i myślałem że tam ucieka ciśnienie, po wymianie jest lepiej, ale przyczyna...
Dzięki za odpowiedź, już skręciłem. Jeśli chodzi o zdjęcie to nie wiedziałem, że nie można, wygląda na zdjęcie z książki, musiałem jakoś zaznaczyć ten element. Jeśli kogoś uraziłem to przepraszam. Temat można zamknąć
schemat smarowania jet taki jak napisałes sprawdz zawor przy obudowie kola zamachowego na wysokosci walka rozrzadu swego czasu zajmowalem sie silnikiem v8 Pokaż palcem, czegoś czego nie ma w tym silniku w tym miejscu. Autorze silnik do wyjęcia masz przesunięte panewki walka rozrządu. A schemat smarowania jest troskę inny. Ale to akurat bez znaczenia....
W pierwszym poście na schemacie jest sygnał prędkości silnika jako do. Stąd pytam co to za sygnał. Czy to pulsy z walka rozrządu czy coś innego
Szukam książki serwisowej do silnika DEUTZ F2L 1011F lub momentów siły z jaką należy dokręcić: śruby wału korbowego, korbowodów, śruby głowicy, i koła paska rozrządu, oraz wartości luzów zaworowych Za pomoc z góry Dziękuje
Koła starczają w zasadzie do końca życia silnika. Za to uszczelniacze już nie. Do odkręcenia koła jest przyrząd do jednego i drugiego. A kołem na wałku rozrządu ustawiasz wlasnie rozrząd. Co wpływa też i na zapłon. A potem podkładki pod pompki o odpowiedniej wysokości i ilości.
Witam czy mógł byś podesłać jak poskładać rozrząd bo składam silnik po kimś i nie mogę nic znaleźć w neci
Pompy zamieniłem miejscami, tak samo wtryski i popychacze od pomp, i zawsze nie pracuje 4 cylinder, licząc od strony rozrządu. Założone nowe nadwymiarowe tłoki i pierścienie, szlif wału i tulei, nowe uszczelnienia, remont głowicy. Turbo po regeneracji. Silnik był w serwisie Deutz, sprawdzili wtryski i zregenerowali. Pompki gdzieś wysyłali do sprawdzenia,...
Może nigdzie. Tylko wersję amerykańskie miały. A w Europie czasem montowano w kolektorze ssącym. Ogólnie w zasadzie zbędne. Zdrowy silnik zapala bez tego. Ty masz typowy objaw zużytych pompek wtryskowych i lub złego ustawienia rozrządu. https://obrazki.elektroda.pl/4204840800_...
Tam powinien być silnik F3L 1011F co masz do atlasa. Lepsze niż demagi części tańsze, a silniki te same, śruby wydajniejsze. Skoro niedawno kupiłeś to niewiadomo co kto grzebał. Obsługi pewnie prawidłowej nie zrobiłeś. Do sprawdzenia masz rozrząd i układ paliwowo wtryskowy. Ile ma godzin kompresor. Obejrzyj śruby na wtryskach, pompkach i rozrządzie,...
Problemy rozwiązane. -Pompa olejowa była w kiepskim stanie -Niesprawna jedna z pompek paliwa. Czy ktoś wie z jakiego powodu w silnikach deutz szklanki pompki paliwa się obracają? W następstwie wycierają wałek rozrządu i wpadają do środka.. Spotykam się z takim przypadkiem drugi raz w niewielkim odstępie czasu.
Kolego zdanie należy zacząć od wielkiej litery. Jakieś 5 lat temu Deutz zaczął troszkę poluźniać swoją politykę odnośnie pewnych danych serwisowych np. momentów dokręcania śrub. Możesz zadzwonić do serwisu i te dane ci podadzą, ale prawidłowy sposób ustawienia rozrządu w tym silniku jest nadal tajny / poufny nawet nie sprzedadzą ci kołków, które są...
Przecież budowa tego silnika jest prosta jak cep.Po złożeniu w całość zapalił na dotyk i chodził jak igiełka.A teraz nie wiem co jest grane.Wtryski sprawdzałem-175 bar-pompa przepycha 230 barów.A on ni w ząb. Dodano po 54 Rozrząd i zawory sprawdzałem już do znudzenia.
deutz rozrządem głowicy deutz moment deutz głowica deutz moment deutz
pojemnościowy czujnik wilgotności gleby proxy ustawić jednofazowe obwody
Wpływ instalacji fotowoltaicznych na sieć niskiego napięcia SEAT radio SEZ1Z3K9431893 – jak odzyskać kod PIN, sposoby odczytu z EEPROM, ASO, serwis