http://obrazki.elektroda.pl/9478289800_1... Jest to do Corsa B 1,4 93-96 C14SE(kod silnika) 60KW
Jak używka jest sprawna i nie wytarta to nie wiem po co wciskać nowe i to jeszcze do CORSE ;-)
Jak najbardziej tak - dobrze to zrozumiałeś.
czy jest możliwe że coś się stało z głowicą lub zaworami Możliwe, może coś źle złożyłem możliwe... łańcuch był pęknięty A jaki powód? opel corsa c 1.2 A jaki rocznik? + standardowo - czy jest iskra, czy jest paliwo?
994635
Oto schemat. http://obrazki.elektroda.net/94_12488094...
Napinacz jest tak zbudowany,że ma zabezpieczenie,gdy ciśnienie oleju go wysunie to po spadku ciśnienia zapadka nie pozwala mu się cofnąć,nie dotyczy to tylko tego silnika ale wszystkich z rozrządem łańcuchowym
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Proszę bardzo http://obrazki.elektroda.pl/3031901500_1...
Czy w takiej sytuacji jest to wciąż przekładnia 1 do 2 A ilość zębów się zmieniła? Nie. Nadal ich stosunek wynosi 2:1.
Po polsku !
prosze bardzo: schemat oraz Google Twoim przyjacielem jest: [url=http://www.corsa-a.pl/forum/viewtop...
Proszę bardzo. http://obrazki.elektroda.net/15_12551968...
Musisz ustawić tak żeby blokady weszły na swoje miejsce, tak w pompie jak i w kole wałka, jeśli urwana śruba to wypadało by ją wykręcić. jeśli chodzi o GMP to tak po 180 stopniach będzie znów GMP tyle że w innej fazie pracy, czyli jeśli najpierw był suw sprężania to po 180 stopniach będzie wydechu. Sprawdzić można czy to wykręcając świece czy wtryskiwacz,...
Oczywiście, silniczek krokowy sprawia, że auto nie odpala :cry: Sprawdź ciśnienie paliwa na początek
Trzeba zobaczyć rozrząd.
Drugi czujnik jest koło rozrządu .
Poszukuję informacji na temat momentu dokręcenia śrub mocowania wałka rozrządu w Corsie C 1,2 twinport z 2005 roku. Chodzi dokładnie o zaznaczone śruby: http://obrazki.elektroda.pl/9955979100_1...
Raczej któraś szklanka puszcza ciśnienie.
Witam. Czy ktoś odpowie mi, dlaczego w niektórych zestawach rozrządu do Opel Corsa C 1.2 Twinport w zestawie rozrządu brakuje podkładek na koła zębate? Wtedy tarczka nie sięga czujnika wałka rozrządu.
Tam koło impulsowe do czujnika wałka rozrządu jest bez klina, prawdopodobnie jest źle ustawione...
A może to tylko czujnik wałka rozrządu albo wału korbowego? Albo w trakcie wymiany rozrządu przestawione zostało kółko foniczne (czy jak to się tam zwie) przy kole zębatym na wałku rozrządu. Wałki mają wcięcia na wolnym końcu (pasuje płaskownik gr. 5 mm), więc można je zblokować w odpowiedniej pozycji do wału korbowego. Rozrząd jako taki nie będzie...
Witam. Mam pytanie dotyczące ustawienia pierścienia (rotora) czujnika położenia walka rozrządu. Czy wiek ktoś jak ma być ustawiony względem koła zębatego wałka? i czy jego ułożenie ma wpływ na odczyty z czujnika? Dodano po 39 problem rozwiązany. Załączam zdjęcie narzędzia do ustawienia - do wykonania samemu, np z kartonu. Może komuś się przyda.
dalsze : Koło wałka rozrządu do wałka 63,7Nm 1) Pokrywa obudowy wałków rozrządu do obudowy wałków rozrządu 9,8Nm Obudowa wałków rozrządu do głowicy cylindrów (M8) 21,6Nm
Czujnik wałka rozrządu podmieniony, rozrząd sprawdzony na blokadach i sprawdzony impulsator (to kółko z ząbkami). Wszystko jest OK. Po wykasowaniu błąd wraca jak obroty spadną poniżej około 1000 obrotów. Jakieś pomysły?
Podłącz do komputera,może być wiele przyczyn,np;czujnik wału korbowego lub czujnik położenia wałka rozrządu itd... :roll:
Rozrząd po prostu źle ustawiony.
Sprawdź oscyloskopem czujnik będziesz miał pewność. Przebieg prostokątny. Chyba, że masz źle ustawiony rozrząd.
Corsa 1,2 ma Łańcuch rozrządu a nie pasek.
Zdejm plastikową osłonę głowicy. Zobaczysz wtedy co się wydarzyło. Czy to dźwignia zaworu, wałek rozrządu czy coś innego. Ale to musiała być siła więc wnioskuję na związek z rozrządem.
witam jeśli chcesz wymienić od strony rozrządu to na pewno nie musisz wyciagać silnika , musisz prawdopodobnie odkręcić koło od paska który napędza alternator , później koło zębate paska rozrządu , i na pewno zobaczysz symeryng jeśli chodzi ci o strone od sprzęgła to na pewno musisz silnik wyciagać
Jeżeli będziesz brał się za wymianę rozrządu to należałoby odkręcić wałki i sprawdzić stan popychaczy hydraulicznych aby później nie robić 2x tej samej roboty
wartość napięciowa EGR ,to max 1.24V - wszystko powyżej ,to już uchylony EGR ,ale wtedy miałbyś wygenerowany DTC. Przepustnicę zostaw w spokoju, bo to nie ona. Komplet rozrządu do wymiany,i koniecznie przeczyść smoka w misce olejowej(dobra rada).
Ok musiałem to faktycznie rozebrać by załapać, dla potomności napiszę że mniejszą zębatkę naciągamy odwrotnie do ruchu wskazówek zegara i blokujemy twardym prętem o średnicy 4mm idealnie nadaje się wiertło. Chciałem jeszcze zapytać o siły dokręcania obudowy wałków rozrządu do głowicy, mocowania wałków do obudowy wałków chodzi o pokrywki wałków mocowane...
Koszt kompletu części do rozrządu to jakieś 300 zł, wymienić można samemu jeśli ma się trochę zdolności i narzędzi. Ogólnie łańcuchy rozrządu wymienia się jak zaczyna je być słychać i nie znalazłem jakiś opinii o ich awaryjności w Z10XE, zazwyczaj ich zbyt szybkie zużycie spowodowane jest nie przestrzeganiem wymiana oleju i używaniem oleju kiepskiej...
Koło rozrządu jest jakis czujnik, z ktorego wychodzi tylko jeden przewód zielono-niebieski i nie jest on nigdzie połączony Czujnik temp. cieczy do wskaźnika, dla działania wtrysku bez znaczenia.
Tak dla ścisłości twierdzisz, że to stukanie słyszalne zwłaszcza na drugim filmie może powodować rozrząd, a jeśli tak to dlaczego cichnie po rozgrzaniu? Mam dokładnie taki sam samochód a w szczególności silnik i u mnie jest dokładnie tak samo to znaczy na zimnym silniku stuka na tyle głośno jak by miał się rozpaść za chwilkę a po rozgrzaniu się słychać...
Witam mam problem z Corsa b a dokładniej z zębatką "czytnikiem" czujnika wałka rozrządu. Proszę o pomoc w ustawieniu tego "czytnika" od czujnika wałka rozrządu. Znajomy wymieniał rozrząd i nie wiem po co odkręcał zębatkę... Rozrząd jest dobrze ustawiony, ale z tym "czytnikiem" poprzestawiane..
Ścieżka diagnozy dla P0304 mówi o sprawdzeniu czujnika wałka rozrządu , czujnika wału korbowego , wtryskiwacza 4 cylindra , moduł zapłonu . Na twoim miejscu postarałbym się na próbę o cewkę zapłonową to czasem się wymienia. Po za tym oględziny świec i gum cewki czy nie mają przebicia ( najlepiej podmienić). Impuls sterowania wtryskiwaczem może zanikać...
Reklamuj usługę i tyle.
pompę z obudową rozrządu czy zestaw naprawczy?
Można by jeszcze sprawdzić ciśnienie smarowania podpinając manometr. Upewnisz sie czy czujnik działa prawidłowo. Jeżeli ciśnienie jest prawidłowe (min.0,8 bara na wolnych obrotach- silnik oczywiście rozgrzany) to przyczyna będzie zatkany kanał smarowania. Zawory tak naprawde nie są smarowane ( po to jest uszczelniacz zaworu nad prowadnicą, ważne jest...
Rozrząd raczej się nie przestawił, bo skutkowałoby to zapaleniem się kontrolki (z braku synchronizacji). No i często dymieniem na biało z wydechu.
Nie, cokolwiek nie zrobisz sterownik będzie próbował ustalić zadane obroty jednocześnie utrzymując zadany skład spalin. Jak mu się nie uda - wyświetli chceck engine, odłączy część czujników, rozjedzie korekty. Mógłbyś oszukać czujnik położenia wału (ale nie opornikiem, bo on wysterowuje impulsami a nie prądem), jednocześnie wyeliminować czujnik położenia...
Moja Corsa C 1.0 ma na budziku 99000 km i szykuję się do wymiany łańcucha. Zauważalne, typowe zwłaszcza dla silników 3 cylindrowych X10XE (Corsa B), Z10XE, Z10XEP (Corsa C) nieprawidłowości to: klekotanie silnika przy pracy na luzie (bardzo podobny dźwięk jak dla pracującego silnika diesla - na youtube znajdziesz filmiki przed wymianą i po, ogólnie...
Witam, odstawiłem Opla Corsę C do mechanika na wymianę rozrządu i po tej wymianie dziwnie chodzi. Mianowicie falują lekko obroty i słyszę stuki i nie wiem o co chodzi, dodam, że olej po wymianie rozrządu nie był wymieniony.
W sensie jakim oznaczeniu ? Oznaczenie silnika to Z10XEP, wałek będzie pasował z innego silnika Z10XEP.
Witam Serdecznie. Pacjent tak jak w temacie Opel Corsa b 1.0 LPG. Tydzień temu wymieniłem termostat, po odkręcaniu 'starego' okazało się, że jest tylko obudowa termostatu brak. Wymieniłem go, wentylator zaczął się załączać, lecz po jego wymianie auto zaczęło gasnąć na skrzyżowaniach, przy wciśnięciu sprzęgła i hamowaniu, jak obroty spadają to gaśnie....
Wygląda na popychacze.
Mgłą olejową z odmy i rozbryzgowo od wałków. Odpal bez pokrywki to zobaczysz. He, he. Wilgoć w silniku jest, to normalne. Szczególnie zimą przy niewielkich przebiegach, a jak jest LPG to już całkiem...
ustawienie rozrządu corsa corsa ustawienie rozrządu corsa czujnik rozrządu
gramofon wyciszanie pralka indesit jakie łożysko bramka linksys pap2t
kabel brake radio bateria milwaukee
BMW X5 G05 2024 – podłączenie odstraszacza kun do zacisku B+ pod maską, budowa i montaż Kanthal D 0,4 mm – ile drutu na 12 V i 60 cm? Obliczenia długości i mocy