Witam, co do wlewania syntetyku, wlewać bez wzgledu na przebieg, jest tylko jedno ale? jeżeli poprzedni uzytkownik lał minerala i troszke pojeżdził kkm to nagar który sie odkładał spowodował wycieranie wargi w simmeringach które sie nim również uszczelniły i wlanie teraz syntetyku który ma silne środki myjace spowoduje jego rozpuszczenie i rozszczelnienie...
Nie jest wiec tak, ze kombinuje bez niczyjej pomocy, ale majac tylko chwile staram sie zrobic to co moge zakonczyc w ciagu jednego dnia i chociaz wykluczyc te elementy. Porady sa bardzo pomocne, ale prosze rowniez o wyrozumialosc i cierpliwosc, bo czasu brak. Do tego robie to sam, wiec mam tez ograniczony warsztat i nie wszystko pod reka. Sorry, już...
No niestety nie masz wiele do sprawdzania. Skoro masz paliwo w oleju to nie masz zbyt wiele powodów z jakich ono się tam dostaje. A i jeszcze jedno jaki masz silnik w tym pasku? Chodzi mi o to czy na pompie czy na pompowtryskach? Jak PD to już jest więcej możliwości dostawania się paliwa do oleju. Swoja drogą coś mi się wydaje że właśnie masz PD. Dopiero...
Dziś w końcu rozebrałem swoją myjkę i okazuje się że woda cieknie, bo jest pęknięcie w tym oto zaznaczonym miejscu: http://obrazki.elektroda.pl/8031960100_1... W przybliżeniu wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.pl/9780633100_1... A woda cieknie sobie tak: http://obrazki.elektroda.pl/9677003700_1...
https://obrazki.elektroda.pl/3612998900_... https://obrazki.elektroda.pl/9030460700_... https://obrazki.elektroda.pl/3129304100_... Dodano po 3 W sumie to mam dwie te głowice, tylko nie mam zielonego pojęcia, czy da się z tym coś zrobić. W jednej blaszka jest całkowicie odklejona, a w drugiej atrament...
Udrażnianie przez wstrzykiwanie (czy jakiekolwiek udrażnianie z wykorzystaniem ciśnienia/naporu) zadziwiająco często kończy się rozszczelnieniem głowic na tusze rozdzielone. Użycie myjki ultradźwiękowej też ma złą reputacje - przypuszczam, że z tego samego powodu. Rozszczelnienie może pojawić się samoistnie przy normalnej eksploatacji. Kartridże z głowicą...
Jeżeli płyn wstrzykiwał Ci się lekko nie na siłę to masz rozszczelnioną głowicę na przewodzie z cyjanem, zasysa powietrze i nie dochodzi tam tusz, lub jest zapchana. Dodatkowo
Rozszczelnienie głowicy często zdarza się w przypadku, gdy zbyt mocno tłoczy się płyn czyszczący przy próbach udrożnienia - może wtedy ulec uszkodzeniu sama głowica lub też powstać luz przy styku między kanalikami, a samą głowicą. Po prostu tusz swobodnie sączy się przez głowicę lub przecieka bokami...
Witam przerabiałem taki temat w dw8 silniku rozszczelnienie występuje przy mocowaniu filtra tj.jak jest przykręcony do głowicy od dołu na śrubkę fi8 /trzeba wyjąć wkład filtra widać śrubkę odkręcić i dać jakąś podkładkę z gumy itp i ponownie zmontować/ na zewnątrz nie było widać wycieku paliwa itp, a samochód się zapowietrzał po dłuższym postoju
Ztym serwo to jakaś bzdura chociaż nie mogę p;owiedzieć, że znam Hyunday. Wspomaganie hamulców raczej zawsze w niskopężnych zasila się po prostu z kolektora powietrznego a więc wspólnie dla wszystkich cylindrów. Jeśli pomiar nie jest błędny to szukałbym przyczyny w zaworach. Popękanie pierścieni tylko dla trzeciego cylinra nie byłoby typowe. Jest jeszcze...
Też mi się tak zdawało ... ale im więcej czytam tym bardziej sugeruje na uszkodzenie głowicy i przesiąkanie tuszu. Teraz przypomniałem sobie że zrobiłem CZYSZCZENIE SPECJALNE które mogło spowodować uszkodzenie. Wydaje mi się, ze drukarka uruchamia pompkę na bardzo dużych obrotach co spowodowało rozszczelnienie sekcji głowicy. Pęcherzyków raczej niema,...
Myślę że gdzieś się głowica rozszczelniła. Chyba, że używasz jakiś dziadowskich tuszy, które są bardzo rozcieńczone.
U mnie jest całkiem inna sytuacja jak u Ciebie, bo nie mam płynu w głowicy i napewno 7lat bym takim silnikiem nie przejeździł. Jeżeli układ przestrzenny układu chłodzenia tak wygląda jak na rysunku w poście powyżej (górny wlot do chłodnicy dużo poniżej wylotu z bloku silnika), to niestety wygląda na to, że nie następuje samoistne odpowietrzanie układu...
Mialem na mysli czy jezeli wymienie glowice to czy moge poczekac z wymiana zaworu wody (jezeli to rzeczywiscie zawor)? Mam tam ciezkie podejscie i z tym bedzie wiecej zachodu. Na pewno po wymianie głowicy zawór główny może jakiś czas wytrzyma ale przygotuj się do wymiany często może być przypadkowe rozszczelnienie z powodu zużycia i okresu eksploatacji.
IP4000 wykorzystuje kartridże bez chipów. Drukarka wykrywa poziom atramentu za pomocą fotoelementów - więc oczywiście jest w stanie sprawdzić zmianę kartridży, mianowicie z pustych na pełne. Opisane objawy mogą wskazywać niemal w 100% na uszkodzenie głowicy (koszt 120-150zł). Ponieważ model ten ma już kilka lat, bardzo możliwe, że nastąpiło rozszczelnienie...
Uszczerbiony element nie bedzie miał na razie większego wpływu na pracę nawilżacza.jest to element do mocowania przetwornika ultradźwiękowego i dopuki się na tyle nie zdegraduje, że nastąpi rozszczelnienie to nawilżacz będzie pracował. Niewiem jaki to typ nawilżacza ale należałoby sprawdzić czy działa zabezpiczenie przed brakiem płynu w zbiorniku, oraz...
poprzez czujke przegrzania (wkrecona w głowice wyglada jak czujnik temp ale ma dwa wyjscia i musi być przelot zamyka sie pod wpływem wys. temp. Gupoty Kolego wyPISujecie. Czujnik w głowicy służy tylko do podniesienia wolnych obrotów (jak silnik jest zimny) Powodem kłopotów jest zazwyczaj rozszczelnienie układu podciśnieniowego - wystarczy, że spadnie...
Witam mam mały problem ze swoim mercedesem, mechanik po oględzinach nie jest w stanie stwierdzić co mu dolega bo objawy nie są jednoznaczne. Mianowicie 3 miesiące temu padła mi chłodniczka oleju > Olej zaczął się pchać do zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego skapłem się dopiero jak wyskoczył mi niski stan oleju w silniku. Układ chłodzenia był...
Cześć. Mam problem juz od dłuższego czasu z moim samochodem. Po uszczelnieniu śrub trzymających pokrywę głowicy ( lał mi się olej), przyszło czas na pompe wodną ( też się z niej lało) teraz jest niby wszystko ok. Wody w zbiorniczku wyrównawczym nie ubywa, olej ze śrub jak narazie nie leci. Ale pojawił się kolejny problem, samochód po odpaleniu dymi...
Sytuacja się nieco zmieniła i chyba nici ze zmiany samochodu... więc muszę doprowadzić swoje Punto do porządku, bo zanosi, się że wkrótce będzie dużo jeździło. Nie obejdzie się bez założenia instalacji LPG ale to inna bajka. Problem jest tego typu, że odkąd mam to auto spalanie jest coraz większe. Samochód to Punto 75 (1.2 8V MPI) z 1996 roku, dodatkowo...
ale jest płyn chłodzący nad tłokami. I to mnie trochę dziwi. Normalne, po zdjęciu głowicy rozszczelniłeś kanały wodne i płyn wylał się z głowicy na tłoki. sąsiedztwie końcówki pompowtryskiwacza ? Tam nie ma pompowtrysków, to silnik z wtryskiem CR.
To nie uszczelka tylko zimmering grafitowy pod głowicą turbiny. Oring nie rozszczelnił się nigdy takiej usterki nie spotkałem. Cały zestaw pasuje i wykonasz naprawę za jednym posiedzeniem :)
Może, niestety producent nie przewidzial wystrzalu gazu i moze sie rozszczelnić nawet przy mocowaniach kolektora z głowicą.
CO.Możliwe,że w twojej butli została woda. I w"cudowny" sposób objawia się ona na zewnątrz listwy i filtra? Winny jest parownik, gaz nie jest dostatecznie ogrzany i różnica temperatur powoduje skraplanie. Przerabiałem ten temat pół roku temu. Wypadanie zapłonu przy dynamicznej jeździe w ogóle objawy jak wyżej. Na benzynie jeździł na gazie nie. U mnie...
Ja osobiście nie tłoczę pod ciśnieniem płynu, ponieważ jest zawsze ryzyko rozszczelnienia głowicy. Skuteczny jest sposób nalewania płynu na podeszkę pod głowicę, w miejsce gdzie ona parkuje + CZAS... nic więcej nie trzeba, tylko cierpliwość i powtarzanie czynności. Zrobisz tak 1x dziennie, łącznie 5-10 razy przez 2 tygodnie i powinno być git, bez żadnego...
W połączeniu z http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... to masz problem z zapowietrzonym układem chłodzenia (na skutek rozszczelnienia nagrzewnicy) i/lub uszczelką pod głowicą silnika...
Przyczyną może być rozszczelnienie kanalików w głowicy, ale nie spotkałem się jeszcze z czymś takim.
Jeżeli antena faktycznie uszkodzona a głowica magnetronu nie jest rozszczelniona to można zmienić samą antenkę . Jak nie to trzeba szukać magnetronu. Gdybyś potrzebował mam jeszcze kilka używek ale trzeba podrzucić konkretne zdjęcia z rodzajem mocowania, przyłącza , kierunek wlotu powietrza, umiejscowienie przyłącza. Nie podałeś jaka to kuchenka ani...
Zazwyczaj pomaga odkamienienie no chyba że doszło do rozszczelnienia głowicy termostatycznej, ale i w takim przypadku można ją wymienić. Korpus rzadko ulega uszkodzeniu. Pozdrawiam
Powodów może być wiele: -rozszczelnienie kanałów z tuszem -zaschnięcie głowicy -uszkodzenie głowicy -stosowanie wcześniej zamienników
Bardzo prawdopodobne że uszczelka głowicy,bo nie wyobrażam sobie że lałeś wodę do gorącego silnika.
Nie ma zmian w głośności pracy silnika ? Na początek sprawdź dwie sprawy: -Czy nie ma przedmuchu na uszczelce głowicy. -Czy początkowy odcinek układu wydechowego się nie rozszczelnił.
Trzeba to robić delikatnie i z wyczuciem, a nic się nie powinno stać. Rozumiem że dajesz gwarancję że piezo się nie rozszczelni, albo że go nie uszkodzisz? Mam 200 takich głowic w różnym stanie. Jeżeli robisz to z FV i gwarancją, chętnie skorzystam 😉 Twój błąd 48 jest właśnie prawdopodobnie spowodowany rozszczelnieniem/uszkodzeniem głowicy i piezo...
Witam mam Passata b5 FL 2002 r z silnikiem 1,8 T AWT benzyna 110kw 150 konny,jaką głowice cylindrów mogę założyć do tego Passata?.Jest parę oznaczeń silników może różnią się czymś,ale co do głowicy nie wiem już,podobne są bardzo.Na allegro są podpisane czasami aukcje tylko 1,8 T Passat głowica bez oznaczeń AWT itp bardzo proszę o pomoc i linki,jak by...
Zrób tak jak pisał macieja ale zamień czipy miejscami na dwóch pojemnikach. Ta usterka ma na imię "starving" i czasem pochodzi od tuszu a czasem od zamulenia (lub rozszczelnienia) głowicy.
Jeśli temat kogoś zainteresuje to problem może być w rozszczelnionej głowicy-taki jest objaw, który powoduje niedrożność kanałów drukujących. A swoją drogą nie wiem czy mi się zdaje czy drukarka zalana jest pigmentem?
Temat zamykam, rozwiązałem go wymieniając głowicę na nową. Bazując na różnych opiniach, mogło dojść do rozszczelnienia wewnątrz głowicy, co zrobiło zwarcie. Równie dobrze zwarcie mogło pojawić się pod chipem głowicy z racji czyszczenia i nasiąknięcia elektroniki. Wymianę głowicy i wyniknięty błąd 48 opisuję w innym temacie z błędem 48.
Może być jeszcze sytuacja, że głowica jest za mocno dokręcona. Wystarczy poluzować docisk głowicy o 1/8 - 1/4 obrotu, ale tak by nie było rozszczelnienia i powinna lżej się obracać.
To są objawy jednej z klasycznych usterek głowic piezoelektrycznych. Konkretnie chodzi o rozszczelnienie - łapie powietrze od boku (biały pasek) albo ciągnie z innego koloru (kolory mieszają się). Przykład 1: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Przykład 2: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26...
Magnetowid Sony SLV-SE70VC1. Obraz z magnetowidu jest zaśnieżony, w serwisie powiedzieli że to wina "rozszczelnienia głowic". Nie znalazłem w sklepie takiego modelu głowicy więc się zastanawiam czy jest sens szukać tej głowicy. Prosze o opinę na ten temat i ewentualne wskazówki jak usunać problem. Zgóry dziękuję za pomoc. Darek
Witam! Aby wpisać kody seryjne z butelek tuszu wystarczy ściągnąć program "My Epson Portal" do L800 i tam masz zarządzanie tuszami. Było to zapisane w instrukcji załączanej z tą drukarką. Co do mieszania magenty z cyanem jest to objaw rozszczelnienia głowicy w środku przez co tusz przedostaje się do innej komory. Te głowice są papierowe i przy wykonaniu...
Prawdopodobnie głowica jest rozszczelniona - naprawa możliwa, ale ryzykowna (można uszkodzić jeszcze bardziej).
Wyobraź sobie taki scenariusz: Wszystkie termostaty zamknięte, ale piec dostaje polecenie grzania. Szybko nagrzeje wodę w wymienniku ale jej nie wypchnie bo nie ma jak. Powstaje para pod wysokim ciśnieniem. Piec do ogrzewania to nie parowóz i coś takiego mu bardzo zaszkodzi. Ponadto jeśli masz kocioł dwufunkcyjny to zakręceniu kurka z ciepłą wodą minie...
Wydaje mi się że problem jest łatwy do rozwiązania, jednakże problem ten jest niebezpieczny gdyż grozi rozszczelnieniem silnika. Najprawdopodobniej zatkany jest wąż odpowietrzania skrzyni korbowej, tzw. odma. Biegnie on gdzieś od pokrywy zaworów lub bloku silnika do filtra powietrza. Sprawdź czy nie jest on zagięty. Ewentualnie może być zapchany nagarem...
Reduktor = redukuje czyli nie odcina wypływu gazu w przypadku rozszczelnienia węża . Co do spalania mieszanki propan-butanu i powietrza , sam sobie już odpowiedziałeś :-) "Tajemnica" tkwi w konstrukcji samej głowicy palnika . Po to od spodu są otwory na zasysanie powietrza. Szybciej zgaśnie płomień niż go "wciągnie" do węża ;-)
A czy da się obrócić tą głowicę do góry bez ryzyka, że coś zacznie cieknąć? Teoretycznie się powinno dać (jak gwint jest uszczelniony pakułami z pastą, to da się wykonać 1/4 obrotu bez rozszczelnienia). Głowica powinna być ustawiona poziomo, gdyż ustawienie jej pionowo "do góry" spowoduje to, że będzie podgrzewana przez rurkę zasilającą i będzie przekłamywać...
Bo widocznie masz prawdziwe 330 tyś km. Ale na twoim miejscu zajrzał bym profilaktycznie pod dekiel zaworów bo ekstremum wałek potrafi zjeść szklankę i ciśnienie oleju w głowicy spada do 0. Tak samo uszczelnienie pompowtryskiwaczy. Jak się rozszczelnią to paliwo z głowicy spływa na tłoki a potem trzeba kręcić i kręcić by napełnić kanały w głowicy i...
Te tranzystory to nie do końca tak na ślepo,znalazłem na elektrodzie post Pana Grzegorza który pisał właśnie o tych tranzystorach... Tak, ale wtedy, oryginalne mają zczerniałe wyprowadzenia, co w tych "modelach" tranzystorów może skutkować rozszczelnieniem ich obudowy i degradacją struktury. Nie daje to raczej tak drastycznego spadku wzmocnienia. 1....
Wydaje mi się, że może być rozszczelniona głowica. Składa się ona z 2 głównych części: górnej, czyli rurek z sitkami przylegającymi do wylotów pojemników z tuszami, i dolnej, w skład której wchodzą dysze i grzałki. Wewnątrz, między tymi częściami jest gumowa uszczelka z 4 otworami - może być ona uszkodzona lub gdzieś zalegają resztki starego zaschniętego...
To że tusze masz przeterminowane nie ma znaczenia i nie wpływa na pracę urządzenia. Natomiast błąd systemu tuszy pojawia się w trzech przypadkach: 1. Rozszczelniona głowica ( widać wyciek tuszu w środku drukarki ) 2. Uszkodzona płyta główna a w szczególności kondensatory na niej się znajdujące 3. W przynajmniej w jednym z pojemników zabraknie tuszu...
Głowica ma minimum 16 stopni i widocznie przy samym oknie tyle się robi jak się je rozszczelni. Brak zasłon.
Spróbuj wydrukować test z drukarki. Jeśli nici z wydruku to na pewno padła głowica /rozszczelniona/. Do wymiany i nie da się jej uratować.
Przy tak niskim ciśnieniu przychodzi na myśl autodekompresator, ale ten silniczek go nie posiada. Według źródeł internetowych, ciśnienie powinno wynosić 180–200 psi (produkcja indyjska, więc złe jednostki). Trzeba było na zdjętej głowicy sprawdzić czy zawory są szczelne i nie są wypalone. Wzrost ciśnienia przy próbie olejowej wskazuje że problemem mogą...
Witam nadal problem nie naprawiony. Głowica zdemontowana gniazda oraz zawory wyczyszczone pięknie poskładane i problem jak był tak jest. Wymieniony termostat , czujnik położenia wału oraz zmiennych faz rozrządu. Rozwalony stary termostat ( na stałe otwarty obieg ) dalej wypadanie zapłonu. Sprawdzone ciśnienie na zimnym i ciepłym silniku. Wstawione wtryskiwacze...
To mniej prawdopodobne, ale też możliwe, że głowica jest rozszczelniona wewnątrz i dlatego jeden kolor przesącza się do drugiego.
Chodzi mi o to czy jak mam teraz przykręcone to w taki sposób (teraz woda nie leci) to czy może się to w jakiś niekontrolowany sposób rozszczelnić i zalać mieszkanie?
Swego czasu podobny problem miałem z drukarką Brother DCP -J105. Maszyna długo nie drukowała i stała razem z tuszami. Druk był wyraźnie gorszy od tego jaki pokazujesz, ale mi wtedy pomogło czyszczenie/ przepłukanie głowicy drukującej alkoholem izopropylowym. W miejscu, w którym umieszczany jest tusz za pomocą strzykawki i kawałka wentylka delikatnie...
Wlać olej od strony ssącej i zobaczyć czy zassało? Jaki zawór tłoczny? Kompresor pobiera powietrze takimi wlotami z boku. Tam jest siatka. Jeden cylidner jest połączony z drugim. Domyślam się że jeden spręża powietrze a drugi jeszcze raz spręża to sprężone. i potem z 2 cylindra idzie na zawór zwrotny i baniak. Jak te zaworki mają wyglądać. Rozbiorę...
Najciekawsze będzie kiedy silnik zwyczajnie straci panewki wał będzie do wyrzucenia. Prawdopodobnie ( jeśli prawda z uszczelka pod głowicą) masz dziurawą tuleję cylindrową (rdza). Może też rozszczelniona tuleja albo pęknięta głowica. Wybieraj co wolisz ale silnik naprawić trzeba lub wymiennić na lepszy,
Jak odróżnić uszkodzoną chłodniczkę oleju od uszczelki pod głowicą w aucie? Wystarczy test uszczelki zakładany na zbiornik wyrównawczy, który zmienia barwę w reakcji na spaliny, które przedostały się do układu chłodzenia. Poprzez chłodnicę oleju spaliny się nie mogą dostać, a przynajmniej nie w znaczącej ilośći. Test taki nie ma dużej dokładności,...
Jakieś 3 lata temu szukałem myjki i padło na Karchera 2,75 i właśnie jakiś tydzień temu padł rozszczelniła sie głowica plastikowa koszt wymiany ok 120 zł przy samodzielnej robocie (kupiłem go za jakieś 290 zł) a wiec stwierdziłem że kosz. Dzwoniłem do serwisu i uzyskałem taką informację głowice w modelach K2 często padają i raczej nikt ich nie wymienia...
Skany wydruków mogłyby pomóc, jeśli dobrze zrozumiałem to im wolniejsze ustawienia drukowania tym większe przybrudzenie? Jeśli jest taka zależność, to może być uszkodzona głowica (rozszczelnienie). I jeszcze jedna uwaga, testy kolorów chromatycznych powinno się drukować z wyłączonym sterowaniem barwą w sterowniku drukarki (wyłączone automatyczne profilowanie)...
Podobne problemy mogą być spowodowane wadliwym działaniem układu zapłonowego (pęknięcie na kopułce dawało koledze w golfie takie objawy) albo nawet rozszczelnieniem uszczelki pod głowicą i zaciaganie spalin do silnika. Temat dość stary więc napisz, kolego, czy juz udało Ci się cos zaradzić.
Ogólnie to nie polecam wyciągać i cisnąć strzykawką na własną rękę, jeśli nie ma wyczucia i odpowiedniej chemii do płukania to głowica się rozszczelni i będzie po niej. Potrafi się rozszczelnić od samego robienia czyszczenia a co dopiero ciśnięcia. Polecam zalać stacje płynem do udrażniania i zajechać głowicą na miejsce, odczekać 2 dni i czyszczenie....
Witam. Mam taki problem. Nie grzeje grzejnik w łazience w bloku (obie rurki w pionie są gorące). W pozostałych pomieszczeniach kaloryfery działają bez zastrzeżeń. Był technik ze spółdzielni sprawdził głowicę, prysnął WD40, jakimś kluczykiem od góry odkręcił jakiś zaworek (poszła woda), kluczami nasadowymi rozszczelnił za głowicą (też poszła woda), stwierdził,...
Powodem może by: 1. brak paliwa 2. brak powietrza 3. brak iskry we właściwym momencie 4. brak kompresji Sprawdzasz w dowolnej kolejności, zazwyczaj zaczynasz od rzeczy prostych typu paliwo (filtry, wężyki, gaźnik, zbiornik paliwa), powietrze (to rzadko, ale coś się może zapchać), gaźnik. Po tym iskra albo i przed tym, bo to łatwo sprawdzić czy iskra...
Zagotowanie bardzo często kończy się pokrzywieniem głowicy i rozszczelnieniem któregoś z obiegów Silnik to nie czajnik ! Mam 2 coolery jak zamierzam wyciągac 100% mocy to zapuszczam wentylatory i hulaj dusza ....... . Silnik hondy i rovera sie znacząco różnia.
Co ty człowieku robisz? Od kiedy do brothera wody? Tam jest pigment rozpuszczalny alkoholem. Dokładnie uszkodziłeś drukarkę wodą. Jak byś znał trochę angielskiego pull znaczy zdejmij. I jest pod spodem odpowietrzacz. Pytanie tylko czy teraz głowica od wody się rozszczelniła 50% czy stworzyłeś podciśnienie i wali tusz do pampersa 50% możliwości. Po rozebraniu...
Nie rozszczelni mi się układ?
Czy serwis sprawdził ciśnieniowo głowice? Często jest tak że omijają ten pkt. remontu silnika. W najlepszym przypadku - rozszczelnienie układu gdzieś na wężach, rurkach. Może być pęknięta chłodnica. Płyn odparowuje w lekkich ilościach przy nagrzanym silniku i ciężko jest bez warsztatu znaleźć miejsce skąd. W najgorszym układzie będzie głowica lecz przed...
Miałem podobne problemy. Wyeliminowałem zamieniając plastikowe złączki i rurki drążka na metalowe. Szczególnie zdradliwe były złączki samozaciskowe Wystarczyło lekkie przegrzanie i rozszczelnienie gotowe. Płomień wtedy malał. Moja sprężarka jak się okazuje ma jeden tłok. Dmucha powietrzem jakby przez wał korbowy.Na razie muszę dopasować klucz nasadowy...
Silnik nie trzyma temperatury i pojawił się w wyciek płynu chłodniczego spod zaworu EGR, ale to nie jest zawór. Czy to znaczy, że uszczelka głowicy się rozszczelniła ? Może Ktoś się już z tym spotkał ?
Witam. Kontrolka leju (czerwona olejarka), ma za zadanie zasygnalizować niski poziom oleju oraz za niskie ciśnienie oleju (brak smarowania). Jeżeli kopci biało niebieskawym dymem oznacza to rozszczelnienie uszczelki głowicy(woda w oleju) może też być, że pierścienie na tłokach są zużyte i olej spala się z benzynom (większe zużycie oleju silnikowego,okopcone...
Może od końca. Metody maskowania braku PGBK (jedna z trzech do wyboru, od najwygodniejszej): 1. Drukowanie na papierze zwykłym z użyciem automatu odwracającego (autoduplex - drukowanie dwustronne). 2. Drukowanie bez marginesów na zwykłym papierze; należy skonfigurować sterownik drukarki - ustawić suwak skalowania na brak i zapisać własne ustawienia....
Rozumiem że odłączyłeś węże wodne od parownika i złączyłeś je. Odpowiedź na twoje pytanie: bywa że parownik się rozszczelni gdzieś wewnątrz i gaz przenika do części wodnej - w niektórych konstrukcjach jest to możliwe. Dla eksperymentu możesz go odpalić na gazie z odłączonymi wężami wodnymi - jeśli powyższa teoria w twoim przypadku jest słuszna to z...
Jutro wyjmę wtryski i ogladnę stan uszczelnieñ i gniazd pompek w głowicy. Miałem nadzieję, że napiszecie że vacupompa rozszczelniona i do wymiany. Auto dobrze serwisowo utrzymane, ale jak będą gniazda pompek do regeneracji to lipa. Dodam auto z przebiegiem 420tys.km.
W Puntach częstym powodem problemów z ogrzewaniem jest zapowietrzenie układu chłodzenia, a z kolei przyczyną zapowietrzenia układu najczęściej jest rozszczelniona nagrzewnica, przedmuch na uszczelce głowicy lub uszkodzony zawór w korku zbiornika wyrównawczego.
Kondensator to mit. Głowicę trzeba dokładnie wymyć w izopropanolu. Strzykawka + igła + izopropanol. Wstrzykiwać za tasiemkę izopropanol, aż przestanie lecieć brud i grudy zaschniętego tuszu. Dokładnie wysuszyć, uszczelnić, złożyć i będzie śmigać. Błąd może pojawiać się co jakiś czas, ale powtórzenie tej czynności go naprawia. Problem pojawia się ze...
Błąd systemu tuszy który aktualnie wyświetlany jest na monitorze pojawia się w trzech przypadkach: 1. Gdy fizycznie zabraknie tuszu ( cieczy ) w jedym z pojemników. Nie nalezy sugerowac się wskaźnikiem poziomu tuszu lecz zobaczyć czy poszczególne pojemniki sa wypełnione ( przynajmniej w jakiejś części ) cieczą ( tuszem ). 2. Gdy rozszczelni się głowica...
Tylko że owe masełko pojawia się tylko na korku wlewu oleju gdy jest silnik niedogrzany a nie po wyjęciu bagnetu. Lepiej jak najszybciej zrób głowicę bo Ci się jeszcze zatrze motor. Możesz też sprawdzić chłodniczkę oleju zaraz nad filtrem oleju, mogła się rozszczelnić.
Temat rozwiązany :) Dziś przyszła mi głowica, zalana płynem od dołu i w plastikowym zbiorniczku jakimś płynem. Wyciągnąłem, zamontowałem, rozpocząłem zalewanie tuszem komendą z dokumentacji serwisowej. Dziury w pełni drożne :) Co do starej głowicy - nie poddałem się ;) Uratować się niestety nie udało, ale gdybym wiedział jak wygląda budowa elektroniki...
A to ma głowica kompresora że jak masz rozszczelnioną to kompresor będzie ci pchał powietrze w układ chłodniczy i zapowietrza ci układ i dlatego może ci nie grzać. Dużo wyrzuca ci tego płynu? Omiń kompresor na próbę i sprawdź tylko nie na długo bo możesz przegrzać.
Napisałem "jeśli wyprowadzenia są skorodowane, to tranzystory są do wymiany". Ty napisałeś, że "tranzystory mają nóżki jak by wyszły z fabryki nic nie skorodowane", dlaczego więc chcesz od razu wymieniać tranzystory? Korozja wyprowadzeń w starszych egzemplarzach 2SC458 była połączona zazwyczaj z rozszczelnieniem plastikowej obudowy i penetrację korozji...
Tak pchałem płyn strzykawką. To źle? Nie mam więcej pytań. Głowica śmietnik. Ciekaw jestem kiedy przestaniecie korzystać z tych pseudo poradników z internetu... aż jestep pełen podziwu, że z tej opcji korzysta wiele serwisów ubijając głowice klientom, a później "to nie nasza wina". NIGDY WIĘCEJ PCHANIA STRZYKAWKAMI !!!! Zapamiętajcie raz na zawsze,...
Przy 2000tys obrotów miał 1 bar, a przy 4tys miał 2 bary, a no wolnych dochodziło do 0.9 bara. To było mierzone na starym oleju. Jak pisałem zapaliła się 2 razy a po wymianie z 50 razy. Podejrzewam ze jakiś macher wlał ten cudowny moto doktor i jakoś trzymało,a teraz jak wymieniłem olej to świeży zaczął go płukać i rozszczelnił silnik na wałkach,w głowicy...
Witam, u mnie także po czterech latach niezawodnej pracy na wyświetlaczu pojawił się błąd E2. Niestety, ale rozszczelnił się zawór mieszający i woda wlała się do mikrowłącznika i silnika krokowego. Zamówiłem i wymieniłem mikrowłącznik oraz kompletną głowicę zaworu mieszającego, bo wytarły się o-ringi, ale także ośka głowicy. Chwilę działało, ale zęby...
Tamat rozwiazal sie przez przypadek sam, trzech mechaników nie znalazło przyczyny... sterowniki, zawory, przepusty, gaznik, turbo itp dziesiątki tematów sprawdzonych i nic. A od jakiegoś czasu zaczął brać więcej płynu i okazało się że to nie głowica a kolektor ssący z chłodniczką która wewnątrz się rozszczelniła. Po jej wymianie Płynu nie pobiera a...
Witam, w przypadku Cris_Poz w grę może wchodzić przytkany lub rozszczelniony moduł czyszczący. U bo3ek przydałaby się diagnostyka przez podmianę głowicy.
Mam retarder. Az 50l? Sporo. Ale dzieki za odpowiedz jutro sie za to zabiore Dodano po 10 Ok spuscilem stary plyn ale zeszlo tylko 30 litrow. Spuszczalem tak: rozgrzalem auto az wskazowka pokazywala polowe wskaznika temperatury odkrecilem ten kranik na dole przy chlodnicy i podstawilem banke 20l. Wylecialo w sumie 1,5 banki starego plynu. Co z reszta...
A czy jest możliwość, że układ się zapowietrza. Jeśli jest odpowiedni poziom płynu, sprawna pompa, termostat i szczelny układ to nie ma takiej możliwości.Wyjątkiem jest przepalona uszczelka pod głowicą, bądź rozszczelniony parownik gazu.Bywa że wtedy gaz przedostaje się w układ chłodzenia, tym samym go zapowietrzając. Wadliwy korek na zbiorniku wyrownawczym?...
Temat wielokrotnie opisywany na forum - być może dla innego modelu drukarki ale zawsze chodziło o serię gdzie pracowały tusze 363. Otóż błąd systemu tuszy pojawia się w trzech przypadkach: 1. Gdy fizycznie zabraknie tuszu w jednym z pojemników lub tusz nie dopływa do do pojemnika ( system CISS ); 2. Gdy rozszczelni się głowica - widać znaczące ilości...
Wziąłem się w końcu za to. Zrobiłem obejście- Połączyłem dwa węże dochodzące do chłodniczki EGR. Dodatkowo zaślepiłem przewód połączony z układem chłodzenia i samym EGR - o dużo mniejszym przekroju i.... Jak ręką odjął! Przestało dmuchać w zbiornik wyrównawczy, bulgotać, pienić, oraz wyrzucać płyn. Czyli najpewniej coś się rozszczelniło w tym zestawie...
No to jak nie głowica to ja obstawiam jeszcze dwie możliwości. 1.Blok pęknięty lub wypalony i wymiana uszczelki niewiele dała. 2.Chłodnica spalin do EGR może być rozszczelniona, i na postoju i lekkiej jeździe ciśnienie spalin jest zbyt małe żeby dostać się do płynu, ale pod obciążeniem już bez problemu, zwłaszcza że wtedy się rozgrzewa bardziej.
Tez myślę na na "słuch" że to jest próba ruszenia głowic z pozycji, ale nie ma "mocy" . Na dysku mi nie zalezy - mogę go rozkręcić i je poruszyć ... ale jaką mam pewność że dane odzyskam i dysk wstanie jak głowice będą już odblokowane. czy rozszczelnienie dysku w warunkach domowych (oczywiście z szczególną starannością o czystość i bezpyłowość).
Możliwe, że masz rozszczelniony pojemnik z tuszem i dlatego cały czas tusz się sączy.
Kategorycznie odradzam jakąkolwiek rozbiórkę nowego presostatu !!! Dajcie se spokój z tymi radami, to nie ściąganie głowicy w nowym samochodzie. Nic się nie rozszczelni. Ale fakt, jak autor ma takie pojęcie jakie reprezentuje, to najlepiej wcale niech się nie bierze sam za wymianę...
Problem rozwiązał sie sam uszczelka pod głowicą była uszkodzona(czasami silnik sie przegrzewał), przed rokiem rozszczelniła sie całkowicie niestety 300 km od domu ;-).Po wymianie autko jeżdzi wyśmienice...
Dziękuję lecz mam sygnał z warsztatu , że powodem mogą być przedmuchy z uszkodzonej głowicy/ bądź z powodu uszkodzonej uszczelki/ do układu chłodzenia , powodujące wzrost ciśnienia i w konsekwencji rozszczelnienia w najsłabszym miejscu chłodnicy , które widocznie jest w miejscu łączenia dwóch obiegów wody i oleju skrzyni biegów . Na razie muszę sprawdzić...
Powinna - są przecież oddzielne pady czyszczące, oddzielne pompki (perystaltyczne, ale napędzane z centralnego elementu) i oddzielne wężyki oraz wyloty. I też nad tym myślałem, czemu kolory nie drukują. Jedyne co urodziłem to jakiś rodzaj rozszczelnienia moduły czyszczącego. Jak raz głowica podeschnie, to bez podciśnienia w module czyszczącym nie ruszy...
Ja wiem czy ona jest taka bardziej zaawansowana?? Bardzo podobna do tej co pokazałeś na zdjeciu. W środku tej najgrubszej rurki są takie małe rureczki przez które przelatują spaliny i tyle. Owszem są czasami tematy,że właśnie w tym miejscu się rozszczelni i płyn chłodniczy idzie w wydech. Można pomylić wtedy z uszczelką pod głowicą.
rozszczelnienie naprawa rozszczelnienie bosch rozszczelnienie amica
antena pirat bosch opalarka kątowy enkoder
HANSA WHC 1038 spin cycle issue: drum not spinning fast, clothes remain wet Intenso Video Scooter MP4 – wymiana baterii Li-Po, instrukcja, ryzyka, zamienniki