Na wyciągniętym kluczyku ? Usterka powstala tak po prostu czy coś było robione?
Witam. Mam problem z Pasatem B5 z 2001 roku, 1.9 TDI. Problem polega na tym, że rozładowuje mi akumulator. Na wyjętym kluczyku działa radio i podnośnik szyby. Co zrobiłem do tej pory: sprawdziłem kostkę stacyjki (odpiąłem/wymieniłem), ale nic to nie dało. Prąd jest na dwóch stykach (pin 30). Myślałem, że jakiś przekaźnik się zaciął, więc zacząłem wyciągać...
Pierwszy przewód że zdjęcia wygląda jak kabel antenowy, żeby radio odbierało stacje radiowe. Co do rozładowywabia Aku przez radio trzeba przepiąć je tak żeby działało tylko po kluczyku (włączony zapłon, odpalone auto). Na ogół wystarczy zamienić przewody w kostce do radia. Najczęściej są to kable żółty i czerwony, ale uwaga: masz jakies chinskie radio...
- rozładowywanie baterii w pilocie (zwarcie w instalacji, sprawdzić co) No tu to pojechałeś po bandzie. Jeżeli już to problem w samym kluczyku a nie instalacji ( switche, któryś z kondensatorów lub sam scalak), a tak swoją drogą to po co ten "spec" wymieniał jakiś układ? Co mu niby się miało stać?
Witam,w VW Passacie B5 1997r sterownik komfortu (moduł komfortu) pobiera mi prąd ok.04A nawet przy wyjętym kluczyku ze stacyjki, co prowadzi do rozładowania akumulatora. Czy ktoś spotkał się z tym problemem i wie ci należy zrobić?
Moim zdaniem masz za duży prąd ładowania, gdzieś jest "zwarcie", przecież nie masz akumulatora od auta z dieslem. Wg mnie do sprawdzenia regulator lub diody w alternatorze, jeśli ten model je posiada. Sprawdź, które odbiorniki pobierają "prąd" po kluczyku tj. włączonym zapłonie i spróbuj wytypować wadliwy odbiornik.
PS Na wyłączonym silniku i wyłączonym kluczyku nie rozładowuje Ci aku? Zrobię tak jak pisałeś, a na wyłączonym silniku i kluczyku nie rozładowuje akumulatora, dopiero jak przejade pareset metrów...
Kontrolki w lusterku masz? Czerwona i zielona? Jeśli tak to tylko emu. Pucha immo jest z prawej strony, za metalową osłoną w nogach pasażera. Daj fotkę tej puszki. Dodano po 6 Najprostsza wersja immo (w tym wypadku nazwa to FBS1) to był zwykły przekaźnik blokujący aktywowany działaniem centralnego zamka. Czyli jak otworzysz auto pilotem - to jedziesz....
mogłeś zamienić plusy po kluczyku i stały
Może ktoś coś dołożył w tej gałęzi? To zasilane po kluczyku jest?
Przy wyłączonym kluczyku ze stacyjki, po pewnym czasie, rozładowuje się akumulator. Jest dobry, bo był sprawdzany. Poza tym, podczas dopinania klemy minusowej, następuje iskrzenie.
Mam podobny problem tylko w caddy 2013 rok. Radio rozładowuje akumulator. Jeżeli są podpięte 2 plusy to radio działa bez przerwy, można je zdalnie wyłączyć ale i tak siada bateria, jeżeli odepnę jeden z plusów radio się odpala po kluczyku ale gaśnie po paru sekundach, czy ktoś miał może taki problem? https://obrazki.elektroda.pl/2384221900_...
Na drugim kluczyku próbowałeś czy działa ?
Nie mam żadnego alarmu. Miernik wpiąłem szeregowo pomiędzy plus akumulatora a klemę. Być może pomiaru pradu dokonałem źle. Najprościej będzie jak napiszę ,że mam miernik vorel 81780. Ustawiłem zakres na 20m, czarny kabelek podpiełem pod com, czerwony pod VΩmA. Pomiaru dokonałem na wyłączonym zapłonie, wyciągniętym kluczyku itp.
Witam mam pytanie czy ktoś miał taki przypadek w vectrze a, iż przy wyjętym kluczyku i zamknięciu auta świecą światełka od sterowania drzwi i można je zamykać i otwierać ,gdy kiedyś gasły i nie można było otwierać drzwi.Bardzo bym był wdzięczny za wskazówke gdzie szukać przyczyny ponieważ rozładowuje mi to akumulator
Pobór powinien wynosić 0,05A max 1-rozłączyć radio -czy gra bez kluczyka? jeśli tak to należy podłączyć po kluczyku ! 2-sprawdzić światło w bagażniku 3-czy jest alarm? 4-czy centralny zamek oryginał czy dokładany Reasumując zmień elektromechanika
Podłącz miernik pod akumulator i zmierz jaki jest pobor prądu przez akumulator oczywiście na postoju i przy zgaszonym silniku wyjętym kluczyku i powyłańczanych wszystkich odbiornikach prądu.Pozniej szukaj po obwodach gdzie masz pobor prądu,pozdrawiam.
Sprawdz jaki masz pobór prądu po zamknięciu drzwi i wyciągniętym kluczyku może masz coś z instalacją.Najprościej po skączonej trasie odłącz klemę od masy i na rano podłącz i wtedy zobacz
Kabelki czerwony (zasilanie po zapłonie) oraz żółty (pamięć). Oba podłącz pod zasilanie (które nie znika po wyjęciu kluczyka) w kostce i będzie ok. Prosta droga do następnego tematu w którym autor będzie się pytał dlaczego rozładowuje mu się akumulator. Jakie kablki trzeba pozamnieniac zeby radio działało tylko przy włożonym kluczyku i bez przekręcania...
W Oplach kostka iso ma nieco inaczej piny zasilania niż uniwersalne radio z ISO, a dokładnie to plus po kluczyku zamieniony z plusem podtrzymania pamięci. Najlepiej to wyprostować przejściem ISO-ISO, gniazdo-wtyk i w nim zamienić te plusy choć nie sądzę by to było przyczyną takiego poboru. Widać fabryczne radio było ok.... SławeK
Jakieś pomiary wykonałeś czy tak po prostu stawiasz na radio? Podłącz amperomierz, sprawdź jaki masz pobór prądu, wyjmij bezpiecznik od radia i sprawdź czy pobór spadnie. Sprawdź również ładowanie w aucie. Sprawdź jak masz podłączone radio, czy działa po kluczyku czy cały niezależnie od stacyjki. Nowe radio przy włożonym panelu przy podłączeniu bezpośrednim...
Witam Wahoo podpinasz sie tak samo jak to robiles z akumulatorem, odkrecasz grubszy przewod przykrecony nakretka (kluczykiem "10") do alternatora i wpinasz sie pomiedzy niego a zacisk. Prawidlowo miernik nie powinien pokazywac zadnej wartosci, jezeli jest cos nie tak to bedzie wskazywal jakas wartosc, wtedy sprawdzasz wszystkie diody i przy okazji caly...
Dlugo nie musialem szukac, poniewaz po wyciagnieciu bezpiecznika odpowiedzialnego za radio pobor spadl do 0.02A, natomiast z wlozonym bezpiecznikiem i zdjetym panelem 0.39A. Z reszta wczoraj wyjalem bezpiecznik na noc i dzis bez problemu odpalilem.Wiec wyglada na to ze radio nie moze byc podlaczone w ten sposob.Ten cytat ktory wkleilem w poprzednim...
Tego nie wiedziałem... człowiek wciąż się uczy. Miałem jeszcze jedną przygodę z alternatorem: po uszkodzeniu akumulatora (czasowe zwieranie jednego ogniwa) padł mi regulator a objawami były skoki napięcia w instalacji - od około 12 do 16 V. Widać to było po żarówkach podświetlenia wskaźników. Prawdopodobnie regulator próbował wymusić właściwe napięcie...
witam, podepnę się pod temat bo nie wiem czy przypadek opisany powyżej tyczy sie mojego auta, więc tak : Mam golfa iv 99r tdi elektryka, 2 drzwiowy. Lampka w drzwiach pasażera świeci bez przerwy, w trakcie jazdy, postoju, przy drzwiach otwartych, zamkniętych, przy kluczyku w stacyjce i bez niego no totalnie zawsze. Drzwi działają poprawnie, zamykają...
W spoczynku to powinny być uA. Gdzie ty widzisz mosfeta? Pierwsze co to do wylutowania przyciski i sprawdzenie wtedy ile pobiera prądu. Jak nie spadnie to trzeba wylutować ten układ z 8 nogami i wyczyścić płytke pod nim. Czasem czyszczenie po wierzchu nic nie daje, pod układem jest syf i zwiera. Dobrze mierzysz ten prąd? 80mA z takiej baterii przy 200mAh...
A radio włączysz po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki ?
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa. Zasilania i masy sterownika silnika (komputera) . Przy uszkodzeniach występujących losowo i sporadycznie, czasami trzeba podpiąć pajączek żarówek ,żeby dojść do ładu. Co do rozładowywania akumulatora to zmierz natężenie prądu bez kluczyka. Często radio rozładowuje.
To tak jak mówię kluczyk był zalany wyschnął i nie działa. Oddać do serwisu RTV ale takiego co mają pojęcie o elektronice i sprawdzą dokładnie które elementy zostały uszkodzone. I robią zwarcie i rozładowuję baterie.
Dokładnie tak.
Napisz na maila jabell(at)wp.pl
Witam, posiadam samochód VW Polo 6R z 2011 roku. Ostatnio kupiłam CarPlay, który spełnia swoje wszystkie funkcje, niestety okazało się, że ciągnie prąd mimo wyjęcia kluczyka ze stacyjki. Co skutkuje rozładowywaniem akumulatora do 0. Czy da się coś z tym zrobić? Zależy mi na tym, żeby ten CarPlay faktycznie był zamontowany, ale jednocześnie nie brał...
Rozrusznik też do sprawdzenia. Możesz na początek go próbować na krótko uruchomić bez demontowania z auta. Alternator - jeśli niesprawny, to nie będzie ładować, a może też rozładowywać akumulator.
Czerwony przewód musi być rozłączany po wyjęciu kluczyka, bo Ci akumulator będzie rozładowywać. Na żółtym zaś, napiecie musi byc obecne zawsze, do podtrzymania pamięci ustawień radia.
Jak potrzebny ci ten BT to wypnij oryginalny bezpiecznik i przełącz się za pomocą kabelka na inny który dostaje zasilanie po włożeniu kluczyka. Przynajmniej do czasu zlokalizowania usterki nie będzie ci aku rozładowywało.
Jeżeli czerwony przewód zostanie podłączony do +12V pojawiającego się po włączeniu zapłonu, to radio będzie się wyłączało i włączało kluczykiem i na pewno nie będzie rozładowywało akumulatora. Napięcie to można znaleźć na którymś z bezpieczników.
One tak mają ale nie napisałeś na którym plusie tyle pobiera bo zwykle na ACC a to idzie przez kluczyk i niokt nie zostawia z kluczykiem 2 dni. SławeK
Ale nie odpowiedziales czy oba przewody masz podpiete pod staly plus (zolty i czerwony). Podejrzewam ze tak. Zolty ma tak byc, ale czerwony podlacz gdzies gdzie pojawia sie plus po przekreceniu kluczyka. Logika zaplonu zostanie - czyli radio bedziesz mogl wlaczyc i bez kluczyka.
Uważam, że warto mieć jeszcze: - Analog Discovery 2 (gównie ze względu na analizator logiczny i dekoder magistrali); - koniecznie kamerę termowizyjną, nie jakąś tanią. Tym wszystko zdiagnozujesz, każde zwarcie w kondensatorze SMD, wszystko. Jeśli nie stać Cię na kamerę termowizyjną, to kup kilka butelek zamrażacza i chemi do czyszczenia PCB (zamrażaczem...
Na radiu które rozładowywało baterie kluczyk poprawnie współpracował z centralnym zamkiem.
Bateria w kluczyku do Citroena Xantii 93r (autoalarm + centralny) szybko się rozładowuje, pilot normalnie działa, ale już po ok. 1 tygodniu nowe baterie stają się bezużyteczne. W środku nie widać zimnych lutów, dla pewności przelutowałem ale dalej problem nie ustępuje. Porosze o jakieś sugestie co jeszcze można sprawdzić (zrobić) Pozdrawiam
Rozprogramowanie na skutek braku zasilania nie wchodzi w grę.No ale problem pozostał,podobnie jak u mnie.Na razie zero odzewu.Chciałem pobrać Twoje fotki niestety system ząda odemnie punktów więc nic z tego nie rozumiem.Za chęć udzielenia pomocy trzeba płacic podatek?To tak jak w życiu Fiskus nawet od darczyńców bierze swoją dolę(zakładając oczywiście...
będzie rozładowywało akumulator. ręczny wyłącznik na radio zeby grało bez kluczyka. Po skończeniu słuchania wyłączam ten dodatkowy przełacznik Mój opis podłączenia zapobiegnie poprzez pstryczek wyładowaniu aku i będzie działać na zasadzie jaką chce kolega Maarkiz.
Witam wszystkich forumowiczów mam taki problem. Mianowicie w audi A6 2.4 b+LPG rozładowuje mi akumulator. Gdy wyłączam zapłon wyciągam kluczyk. Zmieniarka CD nadal pracuje. Gdy ja wypnie całkiem nie mam radia. Co zrobić proszę o pomoc.
czerwony+aku brązowo-czerwonny + po włożeniu kluczyka sprawdż napięcia
Jak jest podpięte radio? Jeżeli tak że działa bez kluczyka w stacyjce to ono może być problemem. Chyba że twój akumulator nie trzyma.
Witam. Posiadam Bmw 318is e36 z 96 roku.Mam taki problem że podświetlenie od kilometrów świeci się non stop. tak jak na 1 przekręceniu stacyjki. problem jesty w tym że świeci się non stop nawet jak kluczyka nie ma czy jest zamknięte auto. sprawia to problem bo jak auto postoi 2 dni to akumulator jest do 0 rozładowany a akumulator nowy.Doszedłem do tego...
Akumulator pozostawiony w samochodzie na miesiąc w temperaturze np. ok 0* C nie powinien się samoczynnie rozładować do takiego stopnia, by nie można było uruchomić samochodu. Przy dużych mrozach rozładowanie nastąpi znacznie wcześniej. Jednorazowe rozładowanie i ponowne naładowanie powinno nie skutkować żadnymi niedobrymi objawami, chyba że akumulator...
Jakie radio i jakie auto ? Najwyraźniej pracuje końcówka mocy i gdyby nie kluczyk to rozładowywała by Ci akumulator. SławeK
Owszem, można , wystarczy oba te plusy połączyć razem od strony radia i do stałego plusa w aucie ale nie jest to zalecane gdyż poważni producenci radii robią coś takigo co nazywamy logiką zapłonu (widać to badziewie tego nie ma) i może rozładowywać akumulator a drugie to radio nie każde radio powinno grać bez kluczyka, te radia które wymagają dwóch...
zabezpieczenie kluczyku immobiliser kluczyku imobilizer kluczyku
zdjąć obudowę pieca junkers punktowy pomiar temperatury mikroprocesorowy prostownik
Opel 1.3 CDTI 75 KM – wycie po odpuszczeniu gazu, turbosprężarka, sprzęgiełko alternatora Bosch WTY87783PL – jak rozebrać suszarkę krok po kroku, narzędzia, demontaż Serie 8