Od klimatyzacji nie wytrzyma temperatury oleju. U mnie puścił po kilku godzinach pracy.
Έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα. Μπορείτε να μου απαντήσετε γιατί το κάνει αυτό και δονείται ο σωλήνας.
Cześć pewnie będziesz musiał zdemontować retarder .Uszczelniany jest na pewno wałek napędzający retarder,a oprócz tego jest tam też rurka olejowa którą musisz sprawdzić .Masz tu link do instrukcji do tego retardera powinna ci pomóc. https://www.yumpu.com/en/document/view/2...
kolego to jest odma .
Mi to przypomina rurkę powrotną z turbo w Discovery II. Nie ma na niej jakiegokolwiek napisu, znaku - nic, coby pomogło w rozszyfrowaniu jej?
Kolego tego od groma na allegro.Poszło na priv.
I masz zapewne rację. Wygląda na prezent po którejś wymianie oleju. Podczas wysysania spadła komuś rurka nie było czasu albo chęci odkręcenia rurki bagnetu i wyjęcia tej od wysysarki, to pewnie fachowcy wepchnęli ją głębiej. Tylko teraz pewnie nie dojdziesz kto ją zgubił (ja jak znajduje lampki, 10 płasko-oczkową między chłodnicą a przetartym skraplaczem...
U mnie luz wynosił ok. 0,04 mm czyli jest ok. W całej sprężarce robię tylko panewki i lutowanie rurki olejowej w korbowodzie. Reszty nie ruszam. Uszczelki myślę że jednak sam powycinam bo 340 zł to przegięcie za trochę papieru. :D Jaką cyną lutowałeś te rurki?
Dzięki za zainteresowanie, dół silnika jak dzwon uszkodzona była góra bo kupiłem motor bez rurki z dyszą która jest wkładana do kanału olejowego od strony sprzęgła i rozpyla olej na tłok jednocześnie dławiąc przepływ oleju i podnosi ciśnienie na kanałach idących na głowicy , jak ktoś by kupił taki motor od podobnych Makgajwer-ów to dodaje obrazek jak...
Rurka miedziana (olejowa)jest ocieplona :) 0,7 bar- mniejszy płomień 1,2 bar- dlugi płomień
Do marines1. Rada na bąbelki jest taka: rurka olejowa wchodzi do zbiorniczka na wysokości lustra oleju, potem do dna i zawija ku górze kończy się 1-2 cm nad dnem a na niej jest wlutowany kielich wysokości 1/2cm. poniżej minimalnego poziomu oleju. Kielich u góry fi 30mm spłaszczony w owal 15mm/45mm-szybciej nagrzewa. Kielich ma jeszcze jedną zaletę :...
Cieńsza to ta koło rurki olejowej olejowa to ta zasklepiona.
od czego wyciągnąć takie rurki użebrowane, nie sądziłem ze tam będzie aż taka temperatura, jak zrobić taką chłodnice nie mając takiej rurki?
To nie rurka olejowa. To czysta i sucha rurka metalowa o średnicy ok 1,5 cm w kształcie dużej litery J.
Pewnie z podstawy filtra leci lub rurki olejowej zasilającej turbo,tam sa oringi trzeba zmienić na nowe przed zamontowaniem. Pod podstawą filtra jest uszczelka metalowa daj ją na silikon dirko.
Do odkręcania przewodu smarującego turbo mam klucz płaski 17mm oszlifowany po bokach i ucięty z długości. Akurat wchodzi pomiędzy stronę zimną a gorącą sprężarki i nachodzi na ten króciec. Tym kluczem tylko go blokuje a przewód odkręcam drugim kluczem. W ten sposób rurka olejowa zawsze pozostaje nieuszkodzona.
Dzień dobry Posiadam ciągnik Deutz-Fahr agrotron 165 mk3 z 2000r posiada blokadę mostu I ASM. I chciałem zapytać jak wymienić olej w przednim moście. To jest inny olej jak w skrzyni? Czy jest to połączone? Ponieważ jest jedną rurka olejowa która idzie od mostu przedniego aż na sam tył ciągnika i wpięta jest nad wałkiem wom. Chciałem zalać most olejem...
Będę się jednak starał zrobić smarowanie ciśnieniowe. Nie muszę się martwić odpowietrzeniem skrzyni korbowej, bo ciśnienie spod tłoka będzie uchodzić przewodem odprowadzającym olej do specjalnie zrobionej skrzynki olejowej, w której będzie pompa oleju napędzana paskiem klinowym. Skrzynka będzie miała odpowietrznik. Wtedy olej dodatkowo chłodzi sprężarki....
Coś kiepsko z tą lokalizacją wycieku. Ja tam widzę rurkę olejową od smarowania turbiny. Daruj sobie kleje bo będziesz go tylko potem zeskrobywać, albo za to dopłacisz do naprawy.
No właśnie,ale ułamała mi sie rurka olejowa wiec wylałem olej.Po zaspawaniu dziury nalałem lotosu.Nie jest tak ,że ona się nie włącza.Jest tylko słaby strumień powietrza.Ale po 10sek.wszystko jest OK.
Może masz pękniętą rurkę olejową do turbo. Zlokalizowanie wycieku jest proste. Umyj miejsca zaolejone, odpal i obserwuj gdzie się pojawi. Możesz to robić z kanału jak masz, tylko dobrze by było, żebyś miał kogoś na górze na wypadek jakby silnik się rozbiegał, żeby go szybko zgasił.
Witam. Muszę uszczelnić połączenie miski olejowej z blokiem silnika w samochodzie Opel astra H 1,6 , silnik XE1. Odspoiłem już miskę od bloku ale mam problem z jej wyciągnięciem, przeszkadza metalowa rurka bagnetu olejowego. Stąd moje pytanie czy da się jakoś odłączyć od miski tą rurkę, czy trzeba miskę wyciągnąć razem z nią? Kolejne pytanie to czy...
W Passacie TDI miałem taki przypadek, lecz w moim aucie wyciekł olej (urwała się rurka olejowa od turbiny) i właśnie kontrolka oleju migała oraz działał brzęczyk, czyli była prawidłowa reakcja tych urządzeń na brak oleju. Może "padła" Ci pompa oleju lub czujnik.
Mam stary klimatyzator W klimatyzatorze akurat rurki są tylko dwie i nie sposób ich pomylić - wlot jest grubszy i przechodzi przez filtr-odstojnik, a wylot jest cienki i na górze. Zresztą, w lodówkach też nie ma większego trudu z identyfikacją: rurka olejowa jest zawsze zaślepiona, wlot i wylot się same zidentyfikują po uruchomieniu, ewentualna dodatkowa...
Jesteś pewien, że nie wycieka pomiędzy modułem olejowym a przodem silnika (z plastikowej rurki łączącej)? Ponadto, sprawdzałeś, czy nie przedostaje się do kompresora i jest w zbiornikach powietrza?
Możliwe, że masz za mało oleju albo masz na odwrót fazy podłączone i agregat chodzi cały czas na uzwojeniu rozruchowym. Raczej stawiałbym na to drugie bo nawet gdybyś miał za mało oleju to agregat nie zdążyłby się rozgrzać w ciągu 20-30s to takiej temperatury, żeby robić dym. A te dwie rurki to pewnie rurki olejowe, które powinny być zaślepione. Pozdrawiam...
Wydaje mi się że powinien być nalany do wysokości rurki olejowej (ta która jest normalnie zaślepiona) w końcu napełnia się go przez nią więc jeżeli nie jest wygięta do góry nie da się wlać więcej. Przed rozebraniem spuściłem cały olej i zajął on cały średniej wielkości słoik (myślę ze jakieś 200-300ml jutro sprawdzę dokładnie) więc raczej jego poziom...
Wszyscy macie trochę racji , ale wina tutaj leży w nieszczelności wtryskiwaczy. Przez to padają odma i turbo.Część wtryskiwacza pomiędzy uszczelką gumową a uszczelką miedzianą znajduje się pod pokrywą zaworów. Gdy wydmucha uszczelkę miedzianą gazy spalinowe dostają się pod pokrywę zaworów, wzrasta ciśnienie w skrzyni korbowego, odma rzyga olejem i niszczy...
Witam,reklama dźwignią handlu taka rzeczywistość:D.A zawór musisz wkręcić w pompę olejową w miejsce śruby drążonej mocującej rurkę która idzie od pompy na magistralę.Czyli micha w dół i do roboty.
Pod maską też jest wlew. Z długą rurką do miski olejowej. Wystarczy podnieść kabinę i zalukać jak to leci. Na pewno nie ma w tej rurce żadnego zaworu.
Witam. Czy możecie mi podpowiedzieć jaką rezystancję powinien mieć czujnik temperatury oleju G8 - ten na rurce olejowej od turbo? Druga sprawa to nie mogę zlokalizować przekaźnika 106 sterującego zaworem ABS. (błąd nr 302-przekaźnik zaworów ABS J106). Podejrzewam, że jest to cewka zaworu wewnętrz ABS-u. Pozdrawiam
Po zakupie auta, po ok. 1 miesiącu miałem też kłopot z olejem w Passacie 1,9 tdi, silnik 1Z. Jak się okazało, po jakiejś naprawie nie podwieszono na uchwytach rurki olejowej, biegnącej od filtra oleju do turbiny, w wyniku czego rurka pękła i wyciekł olej. Po sygnale akustycznym i miganiu kontrolki od oleju wyłączyłem natychmiast silnik. Z uwagi na to,...
Witam Tak jak w temacie nie działa blokada tylnego mostu, tzn. nie świeci się kontrolka od blokady ( gdy wcisnę krańcówkę która to daje sygnał na kontrolkę to działa). Przełacznik od blokady jest na prawym słupku, są tam dwie pozycje jedna załącz a drug trzeba przytrzymać). Jak się wciśnie na raz na cewce od blokady nie ma prądu, jak się wciśnie i przytrzyma...
Czy masz cisnienie na zegarze, jesli tak to nic nieda wymiana pompy olejowej na nowa. Odkrec 3 stope glowna walu i zobacz panewke, stad idzie olej na glowice,jezeli dobra to moze byl wal niemyty po szlifie. Czy tak czy tak wal masz do wyjecia,takich robilem duzo i nieraz trzeba bylo wyjmowac wal. Moge tobie jeszcze poradzic( ale to nie fachowo) zamienic...
Świece wykręcone, silnik od razu się odblokował na czwartym cylindrze jest full oleju. Potrzebuję określić kolejny etap prac... No bo nie wiadomo czy któryś zawór nie dostał gdyż w silniku były stuki. A znowu na darmo ściągać głowicę to też od groma roboty. A z drugiej strony zamontować drugie turbo i wyczyścić wszystko z oleju a na końcu się okaże...
Wczesne wersje miały swój olej , potem było centralne smarowanie . Prosta sprawa jak jest rurka olejowa od bloku silnika do pompy wtryskowej to ma centralne smarowanie . A jak rurki nie ma to trzeba o olej samemu dbać . U góry jak przewody wtryskowe są przykręcane jest czerwony korek tam chyba jest wlew , a kontrolka to nawet nie wiem . Ciągniki co...
Nie pobór, tylko powrót jak już - od sprężarki do miski olejowej. Zmień mechanika.
Sprawa rozwiazana po dwukrotnym zdjeciu i zalozeniu glowicy. Okazalo sie ze tlok 3 cylindra pekl na pol, "w kupie trzymaly go pierscienie". Tlok wymieniony czekam tylko na podstawe filtra oleju "spierniczylem gwint od rurki olejowej" :-). W poniedzialek przybedzie czesc wiec mysle ze we wtorek bedzie proba upalenia... mam nadzieje ze to juz koniec problemow...
Po złączeniu rurek olejowych wej. z wyj. przy chłodnicy olejowej (zintegrowanej z wody) wężem od wspomagania (olejoodporny/zbrojony) i zalaniu świeżej porcji oleju 7l (Mercedesa), auto jeździ i przyspiesza. Moim zdaniem przy obecnych temp. (-5 do +2 stopnia) nic się nie przegrzewa, prawidłowo przyspiesza, choć nie szaleję autem. Docelowo i tak tam dopasuję...
witam miska olejowa do zdjęcia potem odkreć smok i rurkę do niego wymianiasz oringi na łączeniach najlepiej na silikonowe i po problemie jak co pis z na priw
"Plucie" olejem nie musi oznaczać, że sprężarka jest wysłużona. Podobnie "dym" wydostający się z wnętrza od razu po włączeniu, będący w istocie mgłą olejową. Powodem tego zachowania jest olej, który dostał się tam gdzie nie powinien na przykład po położeniu sprężarki w jakiejś dziwnej pozycji. Aby wszystko wróciło do normy, wystarczy normalnie postawić...
Minimalne ciśnienie to właśnie ok.2 bary na wolnych obrotach na gorącym silniku (C 330 rzadko ma problemy z ciśnieniem chyba, że jest skrajnie zużyty lub uszkodzona jest pompa olejowa,zatkany filtr, uszkodzony smok lub rurka pęknięta). Wszystko do weryfikacji po zdjęciu miski olejowej na początek wymiana filtru potem ewentualnie pompy.
Ok, o tak sobie ma być tylko rurka ? Tam nie powinno być jakiejś membrany ?
Czy w tym silniku, zgaduję że Endura, masz aluminiową miskę olejową? mógłbyś wydech z nagrzewnicy przypuścić rurką wewnątrz miski olejowej, problem mógłby być z demontażem samej miski.
Nigdy w żadnym nie regulowałem, nie było takiej potrzeby. Natomiast zdarzało się, że zatkała się magistrala olejowa, która jest w tym silniku pod postacią metalowej rurki umieszczonej nad wałkiem. Krzywka bez smarowania wytarła się i zniszczyła płytkę
Witam Co prawda temat chwilowo zamarł, ale jeżeli kogoś interesuje, to dodam, że ja w zetorze 16245 zmieniłem oryginalne czeskie turbo na Garetta z Iveco Eurocargo o podobnej mocy. Do kolektora i rurek olejowych pasowało bez przeróbek, jedynie połączenie z wydechem wymagało dorobienia kołnierza. Efekt taki, że zbiera się o jakieś 200 obr/min wcześniej,...
jest odma na dole wychodzi z takiego plastiku przykręconego do bloku na trzy śruby na trzecim zdjęciu widać kawałek jest to oddzielacz oparów oleju wychodzi z niego rurka (odma) zapinana na metalową zawleczkę, proponuje odkręcić ten plastik bywało często że zalega w nim maź olejowo pochodna, wystarczy umyć w benzynie lub sprawdzić drożność tej rurki
Mam 2 skutery z silnikami dwusuwowymi i orientuję się, że mają automatyczne dozowniki oleju. Chciałbym dodać, że urządzenie to nie jest 100% pewnikiem, zresztą jak każde urządzenie mechaniczne, iż w odpowiednim czasie poda właściwą porcję oleju. Znam takich, którzy po przykrych zdarzeniach (zatarciu silnika) dodają do zbiornika z paliwem nieco oleju,...
A to jest tylko na wcisk tą rurka czy jak?
Z tego co się orientuje to cienkim przewodem miał wracać olej do sprężarki w celu jej lepszego smarowania. Z racji że sprężarka wylatuje to raczej zaślepienie. Tylko raczej krótkiej rurki by nie gromadziła oleju.
Mam pytanie do princeofdesire. Muszę rozebrać swoja 01j bo poszarpuje przy lekkim dodawaniu gazu i ma niestabilne przełożenie (obroty pływają cyklicznie). Czy masz może rozmiary (dokładne) łańcucha?? bo ostatnio rozbierałem inna multi i łańcuch wyglądał na wytarty na sworzniach łączących. Wyglądały na przypiłowane przez bieżnie. Chce u siebie ewentualnie...
Uzyskałem odpowiedź od człowieka youtubera Klixona , który bawi się w rozcinanie kompresorów i on twierdzi ,że kłaść należy na stronę ssącą, bo w tą rurkę może olej się dostać a po wypionowaniu lodówki i tak spłynie do miski olejowej. Rurka tłocząca jest cieńsza od pozostałych i w czasie pracy robi się gorąca.
Więc raczej smarowanie olejowe, knotowe. Rurka ma pewnie w bocznej ściance otworki, a w rurce siedzi sznurek stykający się ze smarowanym elementem. V.
Tam jest wspawany kawałek rurki w miskę olejową skrzyni, dlatego napełnia się od dołu
Jeżeli faktycznie cieknie z tego połączenia, to nie ma tragedii jak już masz tyle rozebrane, do zdjęcia dolna misa olejowa, smok pompy, jakaś rurka i kilka śrub od dołu i kilka od frontu dekla, oczywiście też koło na wale, górnej misy nie trzeba demontować, uszczelki w tym miejscu nie ma. Klimy nie trzeba rozszczelniać. Odkręć najpierw koło na wale...
Zrobić samemu , dużo tego robię bo jak się spali silnik to z reguły plastikowy wentylator też spłynie .Więc biorę kawałek rurki o średnicy wałka silnika,wiercę otworek i gwintuję na śrubkę + kontra . Z pasków blachy nie za grubej ( 0.5 ) wykonać profil tego śmigiełka (chodzi o końcówkę by nie uderzała o osłonę) i przyspawać symetrycznie do rurki .
Nie ma pojęcia co jest grane ale u mnie obroty sie ustabilizowały po... zatkaniu tej cieniutkiej rurki ktora idzie od odmy olejowej do kolektora ssacego. Nie mam pojecia po co taki bypass w tym silniku ale zatkalem to i jest ok.
Witam... Piszę bo nie wiem jak sobie poradzić z włączaniem pierwszego biegu przy niższych obrotach... Ale od początku... Golf 3 1.9 110KM Po zmianie oleju I filtra w ASB zaczęła się taka przypadłość: Przed wyjazdem z garażu - sprawdzenie ilości oleju (Pozycja lewarka P i uruchomiony silnik (temp oleju w skrzyni 35*C) wyleciał nadmiar (100ml) przez rurkę...
Rurka miedziana.
Pod nazwą PAB-2 występowały najczęściej 2 agregaty prądotwórcze. Pierwszy produkcji NRD - silnik benzynowy 4-suwowy (stosowany w zestawach oświetleniowych, w radiostacjach dużej mocy), drugi ruski z silnikiem 2-suwowym (stosowany w PSŁ i służbach technicznych) Ten pierwszy (lepszy) łatwo poznać bo cały znajduję się w takiej jakby klatce z rurek no i...
Zaskakujące stwierdzenie, sugerujesz ze nie posiada? To w jaki sposób pompa zaciąga olej, bo chyba nie przez kawałek rurki włożonej do miski olejowej.
Witam, potrzebuję podpowiedzi jak zamontować lub co powinno być pomiędzy rurką magistrali olejowej a kółkiem zębatym rozrządu. Demontowaliśmy to by oddać silnik do szlifu i teraz przy składaniu nie wiadomo jak zamocować ten element ponieważ ewidentnie czegoś brakuje pomiędzy kółkiem zębatym a uchwytem rurki. Na zdjęciu opisywany element zaznaczony na...
Od podstawy filtra oleju idzie rurka zasilająca magistralę olejową silnika przykręcona do bloku śrubą drążoną. Tam się wepnij wiercąc otwór w jej łbie, gwintując i wkręcając mniejszą śrubę drążoną. Spływ najlepiej zrobić w jednej z pokrywek popychaczy.
Uszkodzona okazała się rurka idąca do odmy olejowej (gruszki). Skleiłem i pozostało tylko złożyć. Ciekawi mnie jakie zadanie pełni ta rurka idąca od trójnika separatora oleju pod kolektor dolotowy co jest zaślepiona na końcu.
Tak jestem pewien że nie było tam więcej rurek Znalazłem na tym elemencie napis Y
Po takiej wymianie zdań nt. wymiany oleju w silnikach TDI - zostałem nieco wystraszony. Nabyłem z Francji Passata 1,9 tdi z 1994 r. z przebiegiem nieco ponad 200000 km -obecnie ponad 230000 km i praktycznie od początku, z konieczności jeżdżę ma Lotosie mineralnym. Po miesiącu od nabycia auta, będąc w trasie wyciekł mi z silnika olej, jak się później...
Mam to żółte i spawa się pięknie. Alu już od 0,5 mm grubości,miski olejowe rurki od klimy bez problemu.Dwa lata bez awarii i żadnego wyłączenia z powodu zbyt wysokiej tem.Porównywałem z kemppi i zbytnio nie widziałem różnicy a nie jest to tylko moja opinia.
Przewód olejowy odmy. Przykładowo - 1192WH
Ale sam zawór zwrotny wystarczy? Jakim cudem? Chyba między sprężarką a tym zaworem musi być jeszcze trójnik i np. elektrozawór NO zasilany razem z silnikiem sprężarki, albo jakaś maleńka, celowo zrobiona nieszczelność. Co do rurek podciśnieniowych o których było wyżej - zwykłe wężyki z oplotem się nadają pod warunkiem, że mają niezbyt dużą średnicę....
Od tego zacznę, zobaczymy co się będzie działo. Dodano po 19 Usunąłem nieszczelności, trochę ich było: - Zsunięta rura dolotowa z przepustnicy, - Pęknięta rurka od odmy olejowej, - Nieszczelność zaznaczona na zdjęciu powyżej. Wydaje mi się, że już jest dobrze, silnik ma niższe obroty i pracuje znacznie ciszej. Niewiem czemu, ale pedał hamulca stał się...
Padła mi turbina. Wysokie obroty do 6000 ,zgasiłem na biegu trwało to około max 1 min. Po wyciągnięciu bagnetu minimalnie na końcówce był jeszcze olej. w przewodach i w turbinie też był olej.Wymieniłem turbinę wyczyściłem wszystkie rurki, miskę olejową wymieniłem smoka z pompą . Wymieniłem i ustawiłem rozrząd bo 1 ząbek był na pasku wyrwany. Był kolega...
Ma taką spiralę jak na zdjęciu poniżej. Może ktoś już wie co to za urządzenie i co stanowi w nim żródło ciepła ? Brak fotografii od strony rurek, ale zapewne to palnik olejowy.
Witam wszystkich. Dzisiaj dokonałem tej samej modyfikacji co Przemo. Nadmienię, że modyfikację Przema delikatnie przerobiłem a mianowicie od spodu pokrywy gdzie mamy taki jak by prostokątny wlot gazów ze skrzyni korbowodowej tam dodatkowo umieściłem "łapacz oparów oleju" w postaci druciaka do garów, oraz w przeciwieństwie do Przema pozostawiłem od spodu...
po pierwsze skrzynia to AD4. Po drugie to olej w tej skrzyni sprawdza się śrubą przelewową w misce olejowej, a nie drutem przez rurkę wlewową. Po trzecie problem stary jak świat. W tych samochodach i tych skrzyniach pada elektrozawór modulacji ciśnienia liniowego. Mała rzecz ale........ występuje tylko jako komplet za jedyne 2800 zł ( link do sklepu...
Analizator ma alarm ostrzegający o zbyt wysokim poziomie CO. Na razie tylko raz się uruchomił jak regulowałem palnik w piecu olejowym. Wystarczyło odłączyć rurki, wyzerować ze 3 razy na świeżym powietrzu i działa bez zarzutu. Ciekaw jestem jak w takim razie dokonujesz analizy. Skoro nie w komin to gdzie?? :)
Prawa rura która zasila nagrzewnicę ma wychodzić w płaszcza wodnego a ta lewa z tej dolnej rury ( przy misce olejowej ) Może ktoś to sprawdzić?U mnie ktoś coś kombinował i te metalowe rurki przechodzące przez ramę są luzem ( nie ma tego wspornika który je łączy i tego profilu do przykręcania do ramy , choć rurki wyglądają na oryginalne )
ale czy na pewno ma taką samą długość ?? . Może ktoś może powiedzieć ile cm powinien mieć bagnet to już sobie poradzę He he - zabłądziłeś. W tym przypadku bagnet nie mierzy od górnej krawędzi rurki bagnetu, tylko od DNA MISKI OLEJOWEJ. Tu mamy powiązanie z milimetrami. :) Bagnet serwisowy wpycha się w rurkę do oporu (czyli do oparcia o dno miski) i...
Tak jak piszesz masz skrzynkę AG4 (01M). Musisz wyposażyć się w kuwetę do spuszczenia oleju, klucz imbus 5, klucz nasadowy (sztorcowy) 10, filtr oleju do ASB (po 1995r.), ewentualnie uszczelkę miski olejowej ASB, lejek z rurką o długości 35 cm.> oraz do 4L oleju ATF III. Podstaw kuwetę pod miskę olejową ASB i imbusem 5 odkręć śrubkę w misce olejowej...
No jak bez oleju się jeździ to tak bywa. Wadą tych silników jest wycieranie/zacieranie krzywek wałka rozrządu na skutek zapchania się otworków w magistrali olejowej (taka rurka którą idzie olej do popychaczy i przez małe dziurki psika na krzywki wałka). Z panewkami to się jeszcze nie spotkałem.
W presostacie jest zawór odprężający sprężarkę (spuszczający ciśnienie z cylindra sprężarki), gdy jest w stanie wyłączonym. Presostat wyłączony - zawór otwarty. Presostat załączony - zawór zamknięty. Jeśli ta rurka do presostatu nie jest dziurawa, to trzeba wyjąć zawór odprężający z presostatu i go sprawdzić. Kiedyś demontowałem to w presostacie wyglądającym...
Firma 1,5 miesiąca temu zainstalowała , To masz gwarancję niech oni się martwią , a co do tych jak to nazwałem " korki olejowe " to może być spowodowane zalegającym olejem w niektórych częściach rurek wymiennika , co raczej odpada bo rozumiem że urządzenie jest nowe .
Ten test z odpiętą rurka C2 zrob jeszcze raz. Jedz l na ll i po chwili na lll. Potem z lll zredukuj na ll i po chwili na lll. W otwór po rurce C2 włóż czysty papier toaletowy.Jeżeli znow przez pół minuty jedzie a papier toaletowy wyrzuci cisnienie oleju ze sprzęgła C2 a nie powinno go tam być to znaczy że olej z C1 przedostaje się do C2. Bo na ll olej...
Dobra kompresor wyczyszczony. Zdjąłem ten cały plastik i go dokładnie powycierałem. Powiedźcie mi czy to normalne że rurka doprowadzająca powietrze do butli grzeje się w górnej części?
olej powinien powiedzmy psikać z tej rurki pewnie masz gdzieś przytkany kanal olejowy a co do węża to sprawdź czy dolny jest tez ciepły przy około 90 stopniach .
Odkręć tą metalowa rurkę i wyciągnij ją z głowicy. Odepnij cewki i pokręć chwilę rozrusznikiem. Jak zacznie wypływać z tego otworka olej w znacznych ilościach to może być rurka zatkana. Jeśli olej nie będzie wypływał to na 100% masz uszczelkę założona odwrotnie. Miałem takie przypadki ze dwa razy. Dlatego tak się dzieje, że kanał olejowy w bloku jest...
Gotowe ozonatory o koszt około 500-700 zł, kit do samodzielnego złożenia około 250-300 zł, można też pokombinować samemu z dostępnych części, ja zbudowałem swój ozonatory z trafo WN od pieca olejowego , rurki od termometru i kilku śmieci co miałem pod ręką, konstrukcji jest wiele wystarczy poszukać na elektrodzie. Tu masz podane dwa popularne modele...
To jest cały elektrozawór (zaznaczone) rozebrałem również elektrozawór. Nie ma żadnego filtra. Filtr jest tylko na rurce, która zasysa paliwo ze zbiornika. Również próbowałem bez filtra i nie działa.
lpg = propan butan, to co lejesz do samochodu to to samo co masz w butlach do kuchenek gazowych. Odnośnie parownika, lepiej wspawać/wlutować wężownicę w miskę olejową (lub owinąć rurkę wokoło rury wydechowej) i wykorzystując jakąś pompkę obiegową na 12v puścić płyn chłodniczy przez wężownicę i parownik
Sprawdź pompe oleju, znajduje się w deklu rozrządu. No i jeszcze sama rurka którą pompa zasysa olej z miski olejowej :)
Sytuacja dynamiczna. Dzisiaj wyciągneliśmy sprzęgło womu i generalnie taśma hamulca jest przerwana, ale to kwestia zatrzymania womu. W poprzednim poście jednak wprowadziłem w błąd, bo wom można zatrzymać ręką, nie jakoś leciutko, ale jednak można. Przeczytałem temat z powyższego postu i tutaj nasuwa się pytanie, mianowicie plastikowa rurka wychodząca...
Ta plastykowa puszka to separator oleju ma dwa króćce u góry i jeden na dole ten na dole powinien być połączony z misą olejową (tak jak ta rurka od bagnetu wchodzi tam obok jest lub powinien byś króciec
2n3055 ktoś powstawiał rurki zamiast oryginalnych tulejek izolujących. O ile zachowana została izolacja galwaniczna od radiatora, to co to za znaczenie? Rurki z koszulki olejowej plus podkładki rezoteksowe pod łby śrub stosowałem osobiście (i nadal stosuję) chętniej niż plastikowe tulejki - nie odkształcają się od temperatury a co za tym idzie dociśnięcie...
Ja wymiękam Panowie. Przejrzałem cały silnik, panewki, korbowody, tłoki i pierścienie. Cały rozrząd, sprężarki nie ma żeby hałasowała.. zawory ustawione i sprawdzone 5 razy a stuka w filtr powietrza, kąt wtrysku też dobry i już po prostu sił nie mam. To stukanie z ostatniego filmiku to słychać nawet w korpusie filtra oleju, w filtrze i rurce idącej...
Okazało się, że zabite były olejowym nagarem otworki w zwężce venturiego pod czujnikiem różnicy ciśnień egr. Banalna naprawa daje efekty. Znajduje się on w przedniej górnej części silnika. Należy wypiąć najpierw wtyczkę od czujnika by dostać się do 2 śrubek na klucz 10mm. Gdy zdejmie się czujnik z rurki od razu będzie widać czy 2 otworki średnicy ok...
Przede wszystkim musisz odkręcić gaźnik i zdjąć cięgno gazu, to po pierwsze. Po drugie ściągnij wszystkie korki z amortyzatorów za pomocą śrubokręta lub płaskich szczypców. Po trzecie - musisz po wyciskać amortyzatory z kabłąka (nie z karteru :) ) i zdjąć go z karteru, no i masz od spodu przewód na wierzchu :) Usterkę naprawisz albo szybko bez rezultatu...
pompę olejową mam od c 4011 i wystarczy wkręcić redukcję w rurkę i potem zawór i tyle w temacie. Wiem że na gorąco najlepiej giąć a co do pasowania ona nie będzie pasować bez przeginania bo to typowa rurka od c 360 a one maja podstawę filtra bezpośrednio do bloku silnika a 4011 musisz przykręcic najpierw jedną podstawę potem drugą dopiero wiec odchodzi...
Po dłuższej pracy wyrzuca olejem przez odmę. Odma trochę skomplikowana rurką idzie od bloku, na zewnątrz do pojemnika gumowego gdzie cienką rurką wraca do pompki olejowej. Po pewnym czasie zaczyna wyrzucać olej z pojemnika gumowego, zejście z pojemnika drożne. Podejrzewam za dużą ilość oleju z powietrzem przy odmie, co może powodować zwiększoną ilość...
Ja raz przystosowałem palnik olejowy elco do pracy na olej przepracowany a paliwem był stary olej który wykorzystywany jest jako czynnik wymiany ciepła w piecach piekarniczych i jego temp zapłonu jest znacznie wyrzsza niż silnikowego.A zrobione to było tak że za pompką olejową była zwinięta rurka paliwowa która szła do dyszy a do tej rurki właśnie było...
Witam jaki piec gazowy,węglowy,olejowy,elektryczny.
U mnie jest to samo, egr czysty i pracuje, zastanawiam się czy nie jest zatkany katalizator Dodano po 13 Okazało się, że zabite były olejowym nagarem otworki w zwężce venturiego pod czujnikiem różnicy ciśnień egr. Banalna naprawa daje efekty. Znajduje się on w przedniej górnej części silnika. Należy wypiąć najpierw wtyczkę od czujnika by dostać się...
palnik olejowy pierścien olejowy nagrzewnica olejowy
huawei gniazdo naprawa sonda paliwa wyłączenie indesit instrukcja pralka
prostownik ideal sharp lodówka
Qumpell 12kW - problem z podawaniem pelletu Podłączenie silnika DC 310V do zasilania AC 230V - skutki