Na tabliczce znamionowej jest napisane. A jeśli nie ma to dajesz na wyczucie ( trochę więcej ) tak aby przemroziła rurka ssąca a potem upuszczasz tak by stopił się na niej szron i gitara.
Masz rurkę ssącą w zbiorniku zatkaną. Dodatkowo proszę niezwłocznie poprawić tytuł wątka - musi zawierać skrótowy opis usterki!
Na jednym kolnierzu przykręconym na zbiorniku są zamontowane: rurka ssąca z filtrem z siatki metalowej, rurka przelewu paliwa (powrót) i pływak czujnika poziomu paliwa.
Nie ruszać!! To izolacja rurki ssącej. Bez niej, jak nie zrobicie dziury, lodówka będzie działać, ale może się na niej wykraplać woda. Nie dosuwajcie za blisko do ściany!
Zajrzyj pod samochód czy nie masz zagiętego zbiornika. W maluchach tak się działo że zagięty zbiornik dociskał siatkę filtrującą do rurki ssącej i ją zatykał.
Sitko w smoku sprawdzone? Należy zdemontować smok i wyciągnąć je z wewnętrznej rurki ssącej smoka. Jakie ciśnienie na 600 obr. a jakie na 1800 obr.? Uszkodzonym wtryskiwaczem może przedostawać się kompresja do magistrali paliwowej. Ale w tym przypadku nie sądzę.
Obawiam się że dokładnie nie jest czysty zasobnik na płyn zmiękczający ( do wyjęcia "rurka ssąca" ) oraz wyczyszczenie gniazda tej rureczki. Druga przyczyna może być taka że nie otwierasz pokrywy górnej to samego końca czyli jakieś 110 stopni tylko mniej niż 90....jeśli się mylę to proszę o wiecej danych....
Nie ma wycieku wody z agregatu. Z jakiś przyczyn czynnik chłdniczy nie odparowuje w parowniu do końca tylko parowanie kończy w rurce ssącej i pewnie spręzarce. Temu odparowaniu towarzyszy obniżenie się temp tej rurki i "łapaniu" pary wodnej, a następnie zamarzaniu tejże wody. Gdy sprężarka się zatrzymywała, to lód się topił i miałeś kałuże wody. Mogła...
Przegrzanie mam zmierzyć na rurce ssącej przed sprężarka?
Odkręć gaźnik wraz ze zbiornikiem, czyli od strony głowicy na kluczyk 10 mm (oryginalnie 3/8" ) od prawej strony silnika na kluczyk 13 mm (org 1/2 "). Jak zdejmiesz, oczyść, i te 5 śrub na gwiazdkę które łączą gaźnik ze zbiornikiem odkręć, oczyść długą rurkę, sitko, membranę wymień (koszt 10 zł) paliwo wylej, zalej nowe- świeże. Poskładaj, z uwagą na...
Ile sprężarek ma lodówka? Jaki oznaczenia miał ori (?) termostat? Czy po przekręceniu w lewo do oporu sprężarka się zatrzymuje? Kiedy lodówka była solidnie odszraniana. Tzn wyłączona na 2-3 dni dla wysuszenia izolacji. Czy skraplacz (o ile jest widoczny taki czarny radiator z tyłu) podczas pracy jest równomiernie ciepły? Czy rurka ssąca (ta grubsza)...
Logika wskazuje na lewo bo tam już nigdzie nie popłynie. Nie wiem o jakiej logice piszesz, ale olej może wypłynąć pod wpływem siły ciążenia tylko ...w dół i to TYLKO do rurki ssącej bo ona jest podłączona do obudowy sprężarki i ma hydrauliczne połączenie z tążesz przestrzenią. Przypomina to przepływ między dwoma naczyniami połączonymi. Przy położeniu...
Pewnego dnia dolałem do niego paliwa z mojego karnistra, ale okazało się, że te paliwo miało w sobie wodę. W paliwie było bardzo dużo wody. Jaki to był kanister? Czy był metalowy? Bo jak woda w nim była to mogło tam być dużo rdzy która zanieczyściła układ paliwowy. W maluch w baku na rurce ssącej jest metalowe sitko które się mogło zatkać.
Na wiaderku z czystą wodą jest rurka ssąca ta gumka to uszczelniacz na górze tej rurki.
Chodziło mi o skraplacz w agregacie Czyli dla urządzenia i dla termodynamiki to jednak parownik, skraplaczem jedn. zewn. jest tylko w klimach. Akurat tu lepiej być precyzyjnym, bo ktoś inny może inaczej rozumieć ( ja rozumiałem skraplacz jako wymiennik czynnik-woda) Chodziło mi ze -8 na chłodnicy agreagtu. A na rurce ssącej do sprężarki +10. Na rurce...
Jaki jest przebieg czynnika w tym modelu,czy przez zamrażalnik do lodówki Tak , pierwszy mrozi zamrażalnik w lodówce a potem góra. Dziwna to była wersja. Spróbuj zrobić coś takiego ; dodaj trochę czynnika tak aż zacznie szronić rurka ssąca przy sprężarce a potem stopniowo upuszczaj tak aż szron stopnieje i zostaw na jakąś godzinę. Termostat na max.
Dla testu założyłem dzisiaj na rurkę ssącą filterek od dyszy. Odrazu trzeba było zmienić parametry palnika. Mniej powietrza i większe ciśnienie. Założyłem nie sitko tylko filterek.
można,przez freon rozumiem czynnik chłodniczy,trzeba mieć "freon"taki jakim była lodówka napełniona,jeżeli rurka do napełniania jest wystarczająco długa ucinamy ją za lutem,założyć zacisk,nałożyć wężyk od zbiorniczka z "freonem"zabezpieczyć opaską zaciskową,odkręcić zbiorniczek dobić trochę czynnika ,zakręcić ,włączyć lodówkę i obserwować parownik,jak...
No i po co ten cytat mojej wypowiedzi? Aby udowodnić, że Ty namieszałeś i nawet nie wiesz jak poprawić? Wg mnie Twój post #5 15 Sie 2022 07:24 powinien wyglądać tak: ----------------------------------------... Jak zmierzyć?-Odpiac wtyczkę i zmierzyć miernikiem. Kody błędów ehr-a do wszystkich fordów i nh są...
Kolega serwisant stwierdził korek olejowy w układzie i cała "para" szła w zamrażalnik.... Baju baju. Korek olejowy. Czujka jest na swoim miejscu szczerze mowiac jest wklejona i ciezko ja ruszyc. Może jakieś zdjęcie? Jaki termostat? Mechaniczny czy elektronika? zamrażarka chodzi non sto, wytwarza dużo ciepła przy tym. Gdzie to ciepło "jest wytwarzane"...
jesli dobrze zrozumiałem to twoje volvo nie wkręca się na obroty volvo ma bardzo czuły układ paliwowy w pierwszej kolejności wymień filtr palwa sprawdź czy w pompie paliwa - zasilającej - nie wyrobił się plastikowy grzybk sprawdź smok w zbiorniku paliwa powinien mieć w rurce ssącej włożoną siatkę na koniec odpowietrz układ paliwowy powyżej opisane usterki...
Witam. Kapilar nie wyciągniesz ponieważ są ułożone wzdłuż rurki powrotnej (ssącej) na to jest nałożona koszulka termokurczliwa i to jest zgrzane przed zapianowaniem w procesie produkcyjnym. Nie wiem jak inni to robią ale ja bebeszę wszystko... łacznie z demontażem parownika zamrażarki...
Witam. Być może rurka ssąca wpuszczona w bak jest za krótka. Może również występować nieszczelność w przewodzie co powoduje cofanie się paliwa. Drugi cykl startu ogrzewania powoduje napełnienie układu i prawidłową pracę urządzenia.
kynek. witamy po przerwie. dzięki za pozdro. ja używam mieszanki, tak, że problem mnie omija i nic mądrego wtej sprawie nie napiszę. z bąblami można sobie poradzić zawijając rurkę ssącą do góry i zakończyć kielichem, ale w twojej konstrukcji to odpada.
Powinieneś ustawić kompresor odwrotnie, bo wiatrak masz przy samej ścianie co utrudnia przepływ powietrza. Rurki ssące jeśli mają być o tej średnicy co na zdjęciu to powinny być maksymalnie krótkie i o tej samej długości.
Kolego darekwko jeżeli mówimy o Systemie No Frost, a Ty powracasz do gazu freon (inna epoka) to nic dziwnego, że nie rozumiesz tego co napisałem. Jeżeli w zamrażalniku jest parownik, i system dystrybucji powietrza zimnego do chłodziarki odbywa się kanałami powietrznymi, to z reguły do parownika leci kapilara i rurka ssąca (powrót). Zatem nie jest problemem...
Zastosuj bezbarwny smar silikonowy- do temp 400°C nie będziesz miał żadnych problemów ze ściąganiem końcówek.
Nie trzeba być fachowcem aby wiedzieć, że jeżeli agregat pracuje ciągle a jednocześnie parownik jest oszroniony to układ chłodniczy pracuje poprawnie i jeszcze czynnik nie uciekł a problem jest prawdopodobnie związany z termostatem. Właśnie trzeba być fachowcem i znać budowę lodówki oraz działanie termostatu, aby nie opowiadać takich bzdur. Termostat...
Można przewozic lodówkę na leżąco. Najlepiej na prawej stronie (patrząc na drzwi). Chodzi o to, żeby olej wlewał się do rurki ssącej, a nie tłocznej. Uwaga! Bardzo rzadko, ale widziałem lod. gdzie rurki były wyprowadzone odwrotnie. Po takim transporcie proponuję włączyć ją dopiero na drugi dzień.
Przewiez ja na boku oznaczonym na zdjeciu L. Po ustawieniu w nowym miejscu odczekaj okolo 3h. Też uważam że na boku "L" Z tej strony jest rurka ssąca . Nie wolno kłaść na stronę tłoczącą aby olej nie zatkał kapilary parownika .
Sprawdź połączenie gaźnika z rurką ssącą, tam jest o-ring może być wy ciachany i nadaje się do wymiany, ta rurka łączy się z cylindrem, sprawdź czy śruby nie są poluzowane. Rozbierz gaźnik wyczyść go, tą śrubę od spodu przeczyść drucikiem 0,75 mm musi przejść przez otworek dyszy, podejrzewam że jest nalot po paliwie, no i zmień paliwo po zimie jeśli...
Żadne przepychanie w tej sytuacji nie wchodzi w grę to ta rurka jest zimna w tym miejscu i cyna jak złapie to koniec. Jedynie to demontaż pojemnika, podgrzanie transformatorówką rurki i przepchanie czyścikiem i tak w kółko.... Spróbuj z drutem miedzianym średnicy takiej żeby wlazł w otwór dyszy i nim przepychaj. Oczywiście trzeba trzymać drut kombinerkami......
Witam. Dodam jedynie,żebyś zlał olej przez ssącą rurkę i zalał ok 300 ml. dowolnego o niskiej lepkości.Następnie podłącz i idz na piwo.Jeżeli po powrocie nie będzie pracowała to złom. Pozdrawiam
Pęknięta rurka ssąca w baku. Podaj mu paliwo z bańki i jak objaw ustąpi to najlepiej przerób zasilanie na dolne.
Wyczyść gaźnik ze szczególną uwagą na dysze główną. Zobacz jeszcze czy nie jest oring obrobiony (łączenie gaźnik- rurka ssąca), oraz po zdjęciu obudowy silnika czy rurka ssąca nie jest uszkodzona, ewentualnie poluzowane śrubki które dokręcają rurkę do cylindra. Pytanie: jakieś uderzenia nożem w przeszkodę podczas koszenia? wyrywanie z ręki szarpaka?
Temperatura to produkt uboczny, ale musi być odpowiednia różnica temperatur na wymienniku. Jeśli kupiłes niesprawną suszarkę, to nie ma się co dziwić, ze nasi tam już byli. Możesz rzeczywiście mieć przypadek ubytku czynnika, na szybko sprawdzisz to chwytając rurki ssącą i tłoczącą przy sprężarce po powiedzmy 15 minutach pracy. Jedna musi być zdecydowanie...
Jak masz rurkę 12mm ze ścianką 1mm to średnica wewnętrzna jest 10mm. Przegrzanie to po prostu o ile cieplejszy jest gaz względem temperatury odparowania. Taki przykład. Masz ten R134a, w parowniku panuje ciśnienie 2 bary (absolutne, 1bar względnego), temperatura w jakiej będzie wrzał to ok -10°C, gdy już cały czynnik odparuje a otoczenie wciąż będzie...
Najlpiej sprawdż filtr powiwtrza a następnie filtr paliwa znajdujący sie w zbiorniku na końcu rurki ssącej
A powiedzcie jeszcze jedno. Przed jednostką zewnętrzną klimatyzatora ( rurce ssącej - cienkiej) mam wziernik i filtr jednokierunkowy (jest tam taka strzałka). Przy defroście klima jak się zachowuje - chodzi mi kierunki przepływu czynnika? czy cienka ssawna przy grzaniu jest także ssawną przy defroscie? Pytanie moje w obawie czy przy defroscie ten filtr...
Sitko w smoku zapchane. Wewnątrz rurki ssącej. Przychodzi jeszcze na myśl zaworek zwrotny na wejściu z przewodu ssącego że zbiornika. Napisałeś wszystko sprawdzone.... więc pewnie to też. Ale nikt nie jest ideałem więc podpowiadam. 😋
Szron na ssącej = za dużo czynnika. W tym przypadku [ r 600 ] upuszczenie czynnika podczas pracy nie jest takie łatwe.Jak masz podłączoną pompę próżniową to możesz powoli zciągać próżnię aż ssąca rurka przestanie przemrażać bo sprężarka pracuje na wacum i po odkręceniu samego zaworu może zaciągnąć powietrza.jeśli masz zaślepioną już rurkę napełniającą...
Musisz dostać się do pływaka i wyczyścić jego pojemnik. Jest pewnie pod obudową klimatyzatora. Podążaj za rurką ssącą pompki. Jak to nie pomoże to pompka do wymiany. Pompki hałasują gdy pracują na sucho. Z resztą wtedy się przegrzewają.
w miejscu wycieku było jakby wgłębienie, bo papier tam gorzej brał i zbierał się ciemniejszy "urobek". Czyli wtrącenie niemetaliczne. Niestety złe rokowanie. :cry: Takich "kwiatków" może być więcej. Jak pisałem. Napompuj więcej. Przez noc ciśnienie na manometrze spadło jak na zdjęciach, ale mam sporo potencjalnych punktów po drodze do lodówki; butla...
Za dużo/mało czynnika? Jeśli jest za dużo czynnika chłodzącego to rurka ssąca na sprężarce jest wtedy oszroniona. Jeśli nie jest, to czynnika jest trochę za mało.
Rurka ssąca nie przemraża przypadkiem? Ciśnienie na ssącej ma być 0, po kilku minutach pracy.Masz chyba przeładowany układ.
Problemem była zbyt bliska odległość dolotu do wyrzutu przeniesienie rurki ssącej rozwiązało problem przygasanie ,dziękuje wszystkim za pomoc oraz pozdrawiam .
Problemem była zbyt mała odległość dolotu od wyrzutu, przeniesienie rurki ssącej rozwiązało problem przygasania, dziękuję wszystkim za pomoc oraz pozdrawiam.
Witam Wprawdzie temat może być już nie aktualny, ale przeglądając go nasuwa się pytanie, dlaczego nikt nie napisał o możliwości zamiany wężyków podczas wymiany filtra paliwa, wtedy pompa zasysa paliwo z rurki którą nadmiar paliwa powinien wracać do zbiornika, a rurka ta jest umieszczona w zbiorniku wyżej od rurki ssącej paliwo i stąd ten problem, mało...
Sprawdzałeś sitko na rurce ssącej włozonej do zbiornika paliwa?
Obie rurki ssące są"podłączone" do wewnętrznej przestrzeni obudowy sprężarki. Z tej przestrzeni gaz jest zasysany do wnętrza cylindra (ew. cylindrów) sprężarki i po sprężeniu wypychany poprzez rurkę tłoczną (tą cieńszą) przechodzącą przez obudowę na zewnątrz na skraplacz. Zwyczajowo jedna z rurek ssących (na zewnątrz obudowy) jest wykorzystywana do...
W suszarce "nabicie gazu" nie jest takie proste bo fabryczna rurka napełniający jest po stronie tłoczącej. Trzeba wstawić trójnik po stronie ssącej, znaleźć miejsce nie szczelności (połączenie rurki miedzianej z aluminiową). Połączyć je złączką skręcaną lub lockringiem, zrobić próżnię w układzie, napełnić gazem, sprawdzić szczelność a wreszcie ustalić...
Nie. Tam było jeszcze ok 2 bar ale macie rację nie ma co kombinować. Zrobię próżnię i napełnię 1.2 kg jak na tabliczce i tyle. Problem powstał jak panowie od elewacji postanowili przesunąć jednostkę zewnętrzną o kilkanaście cm na uchwycie i tym samym naderwali gniazdo na rurce ssącej 1/2 cala i sobie tak pomalutku sobie gaz uciekał. Koledzy dzieki za...
tego co widać na foto, to tylko na drzwiach o ile można. Z lewej jak i z prawej strony wychodzą rurki z kompresora więc jest możliwość dostania się oleju do układu chłodzenia. Bzdura. Olej nie musi się dostawać do układu chłodniczego bo... W nim jest. Po przechyleniu olej może się wlać tylko do rurki ssącej. Tej o większej średnicy. Dlatego należy...
Zasilanie zrobisz "przedłużając" ucięte kable. Najważniejszy jest ten żółty w zielone kropki. To przewód ochronny podłączony do metalowej obudowy sprężarki i ma być podłączony do styku ochronnego wtyczki. Uwaga!!! Jak nie masz wiedzy, to poproś elektryka, bo możesz zostać porażony/zabity prądem z sieci energetycznej!!! Rurka ssąca to ta grubsza po prawej...
Sprawdź filterek w zbiorniku paliwa umieszczony na końcu rurki ssącej. Jest to częsta przyczyna takich objawów.
Witam. Wynikiem przemrażania jest utrata izolacji, co skutkuje pojawianiem się oblodzenia. Jedynym wyjściem jest dodatkowe odizolowanie rurki ssącej prowadzącej do schładzarki. Problem polega na usunięciu pianki izolacyjnej z tylnej ściany i dodatkowej izolacji tej rurki.
No comment , szczególnie to po... "stwierdzeniu nieszczelności rurki..." mnie ubawiło. A cóż cię tak ubawiło? Po co robić resekcję zdrowego zęba??? Jej wyeliminowanie to jest czynność "ratująca resztę" układu, Tu akurat masz rację, ale tylko wtedy gdy jest jak napisałem wyżej. Omijanie tej części obiegu czynnika może pogorszyć efektywność energetyczną...
Jeśli w zakrętce od słoika od dżemu wlutujemy rurkę i podłączymy ją wężykiem do kompresora od lodówki (do rurki ssącej), to w krótkim czasie pokrywka zostaje wgnieciona do wnętrza. Kompresor wytwarza dosyć duże podciśnienie. Pozdr.
Załóż obie nowe sprężynki i powinno być OK. Ta jest już do wymiany. Sprawdź szczelność połączenia gaźnika z kolektorem ssącym (ta grubsza rurka) i samego kolektora z cylindrem.
Witam Najpierw bym radził sprawdzić ile starego oleju zostało , wylewając resztę przechylając rurką ssącą w dół .W typowych sprężarkach sprzętu chłodniczego na stry cztnnik chłodniczy R 12 stosowany był olej (freol 16) ,ale dla Twoich potrzeb to niema znaczenia, byle by tylko był o podobnych własnościach.Ilość oleju jaka wchodzi do sprężarki to około...
Przyczyn może być kilka od źle dobranego kompresora po słabej jakości gaz. Ciężko coś powiedzieć skoro nie podałeś ciśnienia na rurce ssącej chociażby jakie tam panuje w spoczynku a na pracy.
nie na wyjsciu tylko na ssaniu. Są dwie rurki ssące. W jedną wlutuj zawór schredera i przez niego napełniaj. Lutuj lutem twardym.
daj 40 gram r 600 i obserwuj \..termostat na zakres max >>rurka ssąca może być zimna ale nie może szronić
Problem w zasilaniu paliwem, zatkane rurki: ssąca lub wydechowa, wypalony lub zasyfiony palnik, zapowietrzony uład wodny.
na rurke co wypycha powietrze zalozylem filtr od malucha :) bo pluje olejem. Filtr to raczej należy założyć na rurkę ssącą aby kompresor nie zasysał kurzu, różnych brudów bo może się uszkodzić gdy będzie zasysał różne nieczystości.
sprawdź kolektorek ssący - ta plastikowa rurka od gaźnika do cylindra - lubią pękać przy cylindrze i łapią wtedy lewe powietrze. PS. jak to to i będziesz kupować to pamiętaj, że są 2 rodzaje tych kolektorków - z okrągłym otworem do cylindra i prostokątnym
Witam, Mam kilka pytań odnośnie sprężarki przedstawionej na zdjęciach. Czy jest w stanie ktoś powiedzieć, co to za sprężarka? Od czego? Druga sprawa, chciałbym na tym urządzeniu zbudować kompresor ze zbiornikiem i pytanie brzmi: jak to podłączyć i czy jest to możliwe? Która to rurka ssąca,a która wydechowa? Które wyjścia podłączyć do butli? Co to za...
Sprawdzić poziom oleju możesz tylko poprzez wylanie go ze sprężarki. Jeśli chodzi o olej, to sprężarka na R-134a zalana jest olejem syntetycznym, a na R-12 mineralnym, oczywiście są to oleje specjalne,stosowane w chłodnictwie. Dolewa się przez rurkę ssącą.
Może taki prosty sposób: wylutuj tylko rurkę ssącą, włącz sprężarkę i zatkaj palcem rurkę tak długo jak będziesz potrafił utrzymać a potem gwałtownie puść i tak zrób pare razy. Powinno pomóc. Powodzenia. :D
Czynnik ściągniesz zamykając zawór na rurce tłocznej, a następnie na ssącej. Nie trzeba manometrów, jak już agregat "wciągnie" cały czynnik to słychać że inaczej pracuje i właśnie wtedy zakręcasz rurkę ssącą. Jednak po rozłączeniu instalacji i ponownym podłączeniu będziesz musiał zrobić próżnię. Inaczej będzie lipa.
oki ale jak to cos uzupełnic olejem kiedy tam jest zaslepiona rurka? aha filtr tez bedzie:) Witam.Zaślepionej nie ruszaj,pozostałe otwarte -to strona ssąca i tłoczna.Strzykawka i olej do rurki ssącej,filtr możesz zastosować lecz odolejacz potrzebny.Pozdrawiam :wink:
Stare porzekadło mówi Chcesz mieć coś zrobione dobrze to zrób to sam . Byłam dziś przy tej lodówce osobiście i występuje szronienie rurki ssącej prowadzącej do sprężarki .Więc na moje oko jest za dużo czynnika .
W maluchu częstą przyczyną takiego zachowania jest zatkanie siteczka który jest na rurce ssącej w baku.Jest on umieszczony w rogu zbiornika i potrafi się łatwo zatkać.
Witam. Zimą klimatyzacja działała non stop. Na rurce ssącej gromadziło się ok 0,5 cm lodu. Wczoraj sprawdziłem, czy jest czynnik chłodniczy, no i jest. Presostat podmieniony i dalej to samo. Na króciaka sprzęgło zaciąga. Błędów brak. Może jakiś schemacik?
Ja bym dobił gazu gdzieś na 0.4 bara. Jak zacznie spadać temperatura to przy -20 ciśnienie powinno być koło 0 bara. A co się dzieje na rurce ssącej, może być zimna byle nie marzła.
Po dobrym wyczyszczeniu korpusu ssaka okazało się, że blisko spawu łączącego korpus z rurką ssącą jest pęknięcie. Po wymianie ssaka ciśnienie nieco poszło w górę, ale nadal jest za niskie. Znajomy mechanik po obejrzeniu stwierdził, że pompa olejowa straciła wydajność i trzeba ją wymienić tym bardziej, że w trakcie ostatniej kapitalki nie była wymieniana....
Przerobiłem go dziś pionowo w dół. Tak rurki przed samym parownikiem to 3/8 tak samo jak i cały parownik. On moim zdaniem jest przewymiarowany jak na tę sprężarkę, ale nie wiem ile ma mocy chłoniczej. W żadnych katalogach ECO go nie ma, prawdopodobnie był robiony dla konkretnego producenta na zamówienie. Temperaturę powietrza sprawdzałem i była ok 7-10C...
W takim przypadku napełniam na wyczucie,tzn lekko powyżej 0 i czekasz aż przemrozi rurka ssąca przy sprężarce potem upuszczasz aż przestanie przemrażać i czekasz aż się wyłączy.Czasochłonne ale skuteczne.
Wspomniałeś że podłożyłeś ..... podłóż więcej..... dopóki rurki szczególnie ssąca grubsza będzie wyżej niż oś obrotu to nie wiele szkodzi. a że i tak prawie trup po próbować nie szkodzi. W napisach to więlkiej logiki nie ma. Cyfry najczęściej oznaczają pojemność, tu 95 9,5 cm3. Literki to raczej każdy producent może mieć inne. W Twoim przypadku czynnik...
Z tym szronem na ściankach to norma. Śmietanę lejesz do takiego fabrycznego pojemnika i podstawiasz pod taką rurkę ssącą. Chłodna śmietana dobrze się napowietrza, czyt. spienia, w większości lokali używają łaciatą czerwoną.
Czy w zamrażarce nie ma za dużo lodu? Sprawdź szczelność odpływu wody z rynienki. Tyle ile wlejesz tyle samo ma się zebrać w tacy na sprężarce. Czasami ludzie przetykają ociek drutami i robią dziurę. Woda wpływa w izolację. Czy nie rosi się mocno rurka ssąca sprężarki?
Poradziłem sobie bez Was :) Teraz mam inne pytanie, co by się stało jakbym do rurki ssącej powietrze doprowadził wodę ? Działało by to jak mini pompka czy uszkodziło w środku ? Woda to nie freon ale pytam bo kombinuje coś do oczka, coś tzn chciałbym aby woda miala jakis obieg .
Pompkę paliwa umieściłem przy zbiorniku paliwa pod samochodem, paliwo zasysane jest bezpośrednio ze zbiornika, w deklu czujnika poziomu przewierciłem dodatkowy otwór i wpuściłem rurkę ssącą ( zastosowałem dorobioną skręcaną przelotkę uszczelnianą oringiem). Załączam instrukcję montażu do passata B5. Do sterowania załączania zastosowałem zegar timer...
Wystarczy dać filtr od gazu LPG, nawet od instalacji auta. W ten sposób pozbywam się mgiełki. Druga sprawa, teraz ten filterek wystarczy razem z rurką podnieść ponad wysokość agregatu, i zebrany w filtrze olej po prostu ścieknie z powrotem do agregatu. Filtr lpg wyłapie zanieczyszczenia (gdyby takie występowały) i olej dopuki sam się nie nasączy cały...
No z czym? zwykły samsung tyle, że niema parownika anodowego w zamrażalce tylko dwa parowniki na kapilarze i na silniku krokowym odbywa się przełączanie stron wtrysku kapilary. Dalej i tak wszystko schodzi się do jednego.. zawsze trzeba mieć drugi element chociażby na podstawienie i sprawdzenie czy coś się zmieni a jak wołasz kogoś kto ma tylko przepompowany...
Miałem podobny przypadek , można założyc tymczasowo dodatkowy filtr na rurce ssącej , olej wymieniałem dwa razy i bawiłem się z tym tydzień . Co do kleju używam EPOX-A-LEAK w instrukcji jest napisane że wytrzymije 4000 PSI.
Mnie po dwóch latach ładnie bakterie zrobiły szłam. Odpalać odpalałem co miesiąc na 15min aż w maju zgasł po 4min. W baku maż wszystkie rurki ssące zawalone musiałem drutem i kompresorem przetykać. Filtr wstępny masakra. Jak ma ci to pracować 5-10h w roku to weź benzynę. Taniej, ciszej, pewniejszy rozruch.
Zbiornik mam na zewnatrz i dwie rurki ssąca i odprowadzajaca nadmiar paliwo z powrotem do zbiornika.Wewnatrz zbiornika zsuneła sie rurka ssaca paliwo i całe paliwo zleciało-mam pusta rurkę. Jest z 8 m tej rurki idacej po suficie do pieca.Piec nie zasysa -wyłącza sie z braku paliwa- z karnistra na krótko startuje normalnie.Jak napełnic taka rurkę paliwem?
ten zawór bitron jest wysterowany w np mastercook i liebher impulsowym napięciem 230V, słychać pykanie, przełączanie, ale kulka w środku ustawia się w nieprawidłowych pozycjach, raz blokuje wogóle przepływ czynnika przez kapilarę albo idzie jednocześnie w obie części, wymiana zaworu pomoże a zalodzenie rurki ssącej jest przez dlugotrwałą prace bez postojów
Witam, Zapytam, czy pompka ręczna jest sprawna? Spróbuj rozłączyć łącznik gumowy pomiędzy filtrem wstępnym a pompką ten gumowy, zatkaj palcem dopływ do pompki i zacznij pompować. Jeżeli tłoczek będzie się wyciągał z oporem i będzie wyczuwalne podciśnienie w rurce ssącej to pompka jest sprawna , jeżeli nie to oring w pompce ręcznej do wymiany , sprężynki...
Czynnik "poszedł w kosmos", niebawem nawet zamrażalnik przestanie działać- po odszronieniu na pewno. Słuszna diagnoza na odległość :) W przypadku niewirtualnego spotkania z serwisantem, na miejscu, po odcięciu rurki ssącej , wszystko będzie wiadome... Powodzenia.
Ogrzewanie rozebrane wszystko wyczyszczone było tyle sadzy w środku że nie mogłem wyjąć palnika, żeby nie było wymieniłem też silnik na nowy plus sprawdziłem rurkę ssącą ale tam problemu nie było, temperatura na piecu spadła do 240°C ogrzewanie chodzi już dwie godziny myślę że problem rozwiązany. Dziękuje i pozdrawiam
Jeżeli rurka prowadzi do kolektora ssącego i może być nie szczelna to będzie miała wpływ na obroty biegu jałowego .Najlepiej uszczelnij.Jeżeli ta rurka prowadzi do serwa to może mieć wpływ na siłę hamowania .
Podłączone jest dobrze ta po prawej w głębi to jest tłoczna. a te opisy na naklejkach "suction" i strzałką (w starym w lewą stronę, a w nowym w prawą stronę) to po co są? myślałem, że to w celu wskazania z której strony jest rurka ssąca, a z której tłocząca....
Jak podniesiesz maskę to po prawej stronie na tylnej ściance pod osłoną znajduje się MAP sensor rurka idzie do krućca w kolektorze ssącym,obok MAP jest wtyczka sondy lambda./MAP czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym/
witam lodówkę chyba lepiej przewozić na boku strony ssącej,natomiast usterka jest rzeczywiście po stronie gazu.w czasie pracy jeśli wszystko jest ok z tytułu chłodnica powinna być cała co njmniej ciepła a rurka ssąca po ługiej pracy przy sprężarce powinna być lekko chłodna.jeśli jest inaczej naprawa możliwa tylko stacją do napełniania pozdrawiam
Taki kompresor jest w stanie pompować 30 Bar i więcej. Tyle, że wydajnosć jest mała.. Oleju tak szacunkowo 4 cm od dna. Uzupełnia się rurka ssącą- zawsze można wywiercic otwory, wlutować na srebrze dwa króćce u dołu i w połowie kompresora i połączyć przeźroczystym wężykiem. Będziesz miał podgląd.
Nikt na forum tego nie podpowiedział, a podobno to znany sposób reperacji tych modeli. To sposób naprawy lodówek mających podgrzew drzwi zamrażarki. Nikt nie proponował, bo decyzja o bypassie tego podgrzewu powinna zapaść po sprawdzeniu szczelności układu chłodniczego i poszukiwaniu ew. nieszczelności. Jeżeli gościu przyszedł bez butli z azotem i bez...
gimak może mieć rację. Ale w miejscu nieszczelności czy przewężenia występowało by szronienie. Możesz też wyjeździć gaz do 0 i wyjąć wielozawór. Często zdarzało się, że rurka ssąca korodowała i nie wyciągało gazu do końca, a efekt był podobny jak u Ciebie.
Tylko jak wyjeździć gaz do samego końca jeżeli jest uszkodzona ( skrócona lub dziurawa) rurka "ssąca" ( pobierająca gaz pod ciśnieniem) w zbiorniku?:?: Oglądałem ( weryfikując m in diagnozę o tej rurce) nowy wielozawór ze zbiornika toroidalnego ( taki mam w passacie w miejsce koła zapasowego)- rurka jest tak solidna (aluminiowa) że trzeba by kwasu jakiegoś...
zawory ssące ssące wydechowe mokre zawory ssące
baterie rowerowe połączenie pasek rozrząd citroen zalany xiaomi
płyta indukcyjna zwarcie elektronika matrycy
Chamberlain 1002 - Brama zatrzymuje się po 4 sekundach Pralko-suszarka Bosch WVG30462GB/01 - wymiana łożysk