Wtrysk do sprawdzenia na ciśnienie otwarcia oraz czy końcówka drożna.
Witam sprawdz rurki zawory wtrysków mialem taki bardzo podobny problem tyle że dzialo się to na jednym cylidrze i też wymieniłem wtrysk pomkę, aż doszłem do tej rurki nie wiem co było uszkodzone w tej przedłuszce ale to było przyczyną
Śruba wolnych obr jest na rurce do wtrysku taka ze sprężynką, sprubuj ją odkręcić troszkę.A komputerek przy gazie masz?
Dodam na plaku chodzi rurki przy wtryskach popuszczę paliwo leci mocno
Pewnie kolego czeka Cię czyszczenie całego układu paliwowego, ja bym na początek wymienił jeszcze raz filtr paliwa, potem przedmuchał wszystkie wężyki paliwowe, wyssał zawartość zbiornika, zatankował przynajmniej pół zbiornika ropki i spróbował go zapalić, jeśli po kilku dłuższych (45s) kręceniach nie odpali noto jeszcze rozkręcić rurki od wtrysków...
Niestety nikt ci nie odpowie na Twoje pytania zdalnie Bo nie opisujesz rozległości "dzwona" I jak sam opisujesz nie za bardzo sie na tym znasz i nie wiesz co i jak... Nie ma co straszyć ale rurka ( częsci silnikowa krótka z kolankiem i szybkozłączką ) bardzo prawdopodobna wymiana ( ok 350zł ) ( tutaj nie da się nic sztukować kleić ani spawać zbyt wysokie...
Dymi na jaki kolor, czy w spalinach czuć niespalony ON. Popuszczając po kolei rurki od wtrysków możesz ustalić który cylinder nie pracuje .
Teraz są dostępne litewskie rozruszniki planetarne do tych silników, kręcą dwa razy szybciej niż ten oryginalny. Jak się taki perkins zapowietrzy trzeba odkręcić rurki przy wtryskach i chwilę pokręcić rozrusznikiem. Wymiana rozrusznika dużo daje, koszt ok. 300 zł.
Wykręć wtrysk ustaw rurkę od niego na bok i podłącz tak by sikał paliwem na bok np do butelki słoika. Zakręć korbą i zobaczysz jak podaje paliwo. Czy ładnie rozpyla czy leje.
I Ostatnie wazne pytanie jak spuscic całe paliwo , najprosciej ? 1. Dziura w baku (powinien być plastikowy) i zlać do miski. 2. Podłączyć rurkę do kolektora wtrysków i wsadzić jej koniec do kanistra, odpalić silnik i czekać aż pompa wypchnie paliwo z baku.
Prawdopodobnie zapowietrzony układ paliwowy.Popuść rurkę w wtrysku i kręć rozrusznikiem. Możesz też spróbować zapalić na "plaku".
Cześć, mam problem z pompą wtryskową w ciągniku Ursus C-330. Pompa była kiedyś regenerowana, ale po tej regeneracji popracowała może z 20 motogodzin, a potem stała 10 lat z paliwem w środku. Ostatnio podjąłem próbę uruchomienia silnika i po odkręceniu rurek przy wtryskach nic nie leci. Wymieniłem filtry, pompkę zasilającą oraz odpowietrzyłem. Przy kręceniu...
To ten duży wkręcony najbliżej wyjść na rurki wtrysków? http://obrazki.elektroda.pl/9189007700_1... Dodatkowa informacja - po podłączeniu zasilania do sterownika, na tym dużym kondensatorze (bodajże 10µF/350V) występuje napięcie 168V.
Musisz go dobrze odpowietrzyć. Podepnij pomkę przed filtr poluzuj rurki od wtrysków i odpowietrzaj
Dobrze odpowietrzyłeś system paliwowy? Ciśnienie dopływu jest conajmniej 1bar? Paliwo na rurkach wtrysku sie pojawia? Próbowałeś odpalić na Plaku aby pomóc w rozruchu i ułatwić samo odpowietrzenie ?
Po odkręceniu rurek zasilających i powrotów oraz rurek wtrysków od pompy wtryskowej. Odkręcamy śruby zrywne i dekielek odchodzi w prawą stronę w kierunku skrzyni biegów. Zdjęcia http://obrazki.elektroda.pl/9831383500_1... http://obrazki.elektroda.pl/9343322600_1... http://obrazki.elektroda.pl/3352238100_1... http://obrazki.elektroda.pl/5363532600_1...
Popuść ze dwie rurki na wtryskach i zobacz, czy buduje ciśnienie. A na zawór przyłóż żarówkę. Jak będzie ok, to tylko problem z niepoprawnym ustawieniem kąta.
Zaliczyłem kolejna wizytę w serwisie Audi tym razem i diagnoza następująca... 1 wtrysk leje 2 wtrysk zgnieciona rurka z węża paliwowego 3 wtrysk leje 4 ok 5 leje 6 ok .. I jak by było mało wyciek paliwa na 1 wtrysku z rurki ciśnieniowej .. 1,2,3 wtrysk wymieniłem rurkę tez potem adaptacja wtryskiwaczy i problem zniknął. Teraz został jeszcze 5 wtrysk...
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem Dafa 106. Po wymianie rurki od wtrysku, podaje słabe ciśnienie na listwę.
Jeśli zawór odcinający wymieniony to może być pompa zasilająca popuść śrubę rurki wtrysku i zobacz czy paliwo tryska z pod śruby.
Jeszcze mam takie pytanie tak z ciekawości , proszę o wypowiedz znalazłem to u wujka gogle czy to jest realne, czy czysta bzdura, proszę o wypowiedz. cytuje Domyślnie Odp: Swap pompy mechanicznej z escorta endura DI TD 90KM do 1.8 tddi 90KM focus Dla wszystkich zainteresowanych napiszę tak: Że jak się chce to można wszystko zrobić i będzie działać....
Może znacie jakiś dobry sposób na odpowietrzenie? Odłącz wtyczki od wtryskiwaczy popuść przewody zasilające kręć rozrusznikiem możesz podać trochę plaka do momentu pojawienia się paliwa na wtryskach. Dokręć rurki podłącz wtryski i odpalaj.
Przecież olej nie wydostaje się z miejsca podkładki . Tam cieknie głównie z "simeringu" lub szpilek , chyba że została kiedyś wyciągnięta rurka prowadząca wtrysk i cieknie . Miałem tak niedawno , rurka jest na wcisk i przy zagarowanym wtrysku potrafi z nim wyjść , trzeba to miejsce uszczelnić . Ja do sprawdzania wycieków w tym silniku wprowadzam ciśnienie...
Pany, nie mogę odpalić Craftera 2017. Szynę zdjąłem, żeby wyjąć kolektor do czyszczenia, bo jest błąd klap. Złożone, odpowietrzone. Zdjęte rurki z każdego wtrysku. Potem pojedynczo, oczywiście, na odpiętych kostkach. Później nabicie ciśnienia na odpiętych i podpięcie, i nic. Nie pali.
Sprawdź jedną rzecz, czy rurki metalowe od wtrysków nie są zbyt blisko kolektora ssącego, u mnie mechanik coś źle dogiął jedna rurkę od wtrysku i obijała o kolektor. Jak masz zapalony silnik i otwarta maskę to ręką przyduś rurki i zobacz czy dźwięk się zmieni.
Witam, mam to samo, tylko, że mi się skończyło paliwo i po dolaniu (4,5l kanister) nie chciał odpalić, ani normalnie, ani na plaka. Na plaka oczywiście pali, tylko, ze chodzi na 1000 - 1200rpm, czasem wskoczy na 2200-2400 i bez plaka gaśnie. Dolałem kolejne 4L paliwa i próbowaliśmy zaciągnąć. Nic, dymi w czasie zaciągania i mruga kontrolka świec żarowych,...
Prawdopodobnie za awarie odpowiedzialny jest element - aktualizator wydatku paliwa - położenie - element który znajduje się w osi pompy i umiejscowiony jest pomiędzy rurkami wtrysków. Czy ktoś może próbował naprawić ten element?
Poluzować rurkę wtrysku zakręcić rozrusznikiem, pewnie będzie susza, podpiąć z butelki pewne paliwo, pokręcić , można dać plaka żeby prędzej odpowietrzył i pewnie zagada, acha a zaworek na pompie otwiera?
Masz bardzo popularny problem z tddi jak zacznie ci kuleć zacznij pojedyńczo luzować rurki od wtrysków tak żeby zaczeło sikać delikatnie paliwo pojedyńczo jeżeli praca się bedzie wyrównywać napisze ci co dalej.
A to powinienem rozszczelnić przy pompie nakrętki co idą rurki do wtrysków? Rurek do wtrysków bym nie ruszał, bo możesz ich nie doszczelnić jak ruszysz. to podczas pompowania to powietrze ucieka. Powinno uciekać, pytanie gdzie. czuje wyraźny opór, Czyli nie ucieka, tylko je sprężasz. Nie wiem jak wygląda konkretny przypadek tego sowieckiego produktu,...
Witam, Mam problem z Fordem Transitem Wcześniej bez problemu odpalał nawet przy dużych mrozach. Jaki czas temu po zatrzymaniu się samochód zgasł i nie chciał znów odpalić Akumulator jest nowy, wszystkie kable całe, wymieniłem filtr paliwa ale cały czas nie chce odpalić Niedawno spróbowałem sprawdzić czy pompa podaje paliwo na wtryski po odkręceniu jednego...
jest kulka ze sprężynką i ponadto panowie mam problem z odpaleniem go niby jest odpowietrzony bo paliwo bije do pompy jak podpompuje. Ale mimo wszystko nie odpali, po odkręceniu rurek na wtryskach nie podaje paliwa. Nadmienie że pompa jest po regeneracji.
Dawka/ilość paliwa a ciśnienie to dwie różne rzeczy. Jak chcesz weryfikować to zdemontuj wtryskiwacz i zakręć do niego rurkę od pompy ale tak by końcówka wtrysku była poza cylindrem i tak byś był wstanie zobaczyć czy rozpyla paliwo czy nie. Wtedy za jednym zamachem sprawdzisz wtrysk i pompę. Zostanie ci kwestia kompresji w cylindrze i kąta wtrysku....
Urwać ruruki paliwa, albo podnośnikiem rozwalić ruru dolotowe, albo rurki od wtrysków złamać podnośnikiem. Taki diesel pocodzi kilka minut na odcięciu . O ile tłoki bokiem nie wyjda.
Podpiąć CLIPa, sprawdzić co jej jest i wtedy grzebać. Zawsze można odpiąć jedną rurkę od wtrysku i sprawdzić, czy w ogóle jest jakieś ciśnienie przy kręceniu.
Pozostaje jeszcze kwestia sprawdzenia realnie manometrem ciśnienia. Odkręcić rurkę od wtrysku i wkręcić manometr do 2000 bar. Do 1000 bar kupisz bez problemu, do 2000 trochę już kosztuje. Zastanawia mnie, jakim procentem steruje sterownik regulatorem ciśnienia, gdy pracuje silnik. Czy ten wykres z Pico jest z regulatora ciśnienia na pracującym silniku? Jeśli...
Popuść rurkę od wtrysku i zobacz czy spadnie ciśnienie do zera. Wtedy zobacz błędy i parametry.
sprawdz czy cewka działa mechanicznie potem odpal i zobacz ręcznie jak nie zgasisz to klucz 17 płaską i odkręc rurki od wtrysków to tak go zgasisz A zrób fotkę od strony pompy
Gdy kostka regulatora jest odpięta nie załącza się pompka w baku. Fuel Pump Relay non stop na OFF. Ciśnienie poniżej 10 bar a mimo wszystko powinno być dużo większe. Więc jeśli nie widać paliwa przy odkręconej rurce od wtrysku (podczas kręcenia) to powinienem podejrzewać pompę CR ?
Szukaj pod filtrem powietrza . Zniej wychodzą rurki do wtrysków
Może być pompa wtrysk rurka łącząca lub błąd w cylindrze ogólnie cała dziura
Nie radzę odkręcać końcówki. Proponuję odkręcić rurkę od wtrysku założyć dobry klucz oczkowy i odkręcić rurkę od końcówki.
Potrzebuje obrotomierz elektroniczny do ciągnika zakres obrotów od 0-3000 na wskazówkę. Może ktoś podsunie jakiś pomysł z czego to można wyczarować. Najlepiej było by z jakiejś ciężarówki ale z tego co wiem to jest tam połączenie KAN i 24v a ja mam do dyspozycji 12v i koło pasowe silnika lub rurki wtrysków
Popuść najpierw rurki na wtryskach? Nie rozumiem popuść.
Te różne wtryski to jakaś lipa, czepiłbym sie tego. Z tymi rurkami nie podpowiem omijam tych skośnookich.
witam,zgasł mi ducato i niechce odpalić,tylko na plaku odpala pompa CR sprawdzona,filtr paliwa wymieniony auto dalej nie odpala pompka w zbiorniku podaje paliwo jutro zmierzę ile ma bar,na oko dosyć dobrze daje,przy kręceniu rozrusznikiem jest brak paliwa na wtryskach,popusciłem rurkę na wtrysku a tam nic nie leci tylko błąd p0089
Zależy czy wilgoć się nie dostała to cylindrów, bo mogła się ruda zalęgnąć i pierścienie przyłapać do cylindrów. Możesz wykręcić wtryski, wprowadzić przez rurkę do każdego cylindra jakiś środek smarująco penetrujący np popularny WD-40 i próbować ruszyć bez kompresji wałem. Jak wszystko rozruszasz to wtryski do słoików i zakręć rozrusznikiem, sprawdzisz...
Akurat nie opłacało mi sie kupować używki, za pompe zapłaciłem chyba 150 (bo była ok więc płaciłem tylko za uszczelnienie.) .(akurat tu mam dobre dojscia więc nie bawie sie juz raczej w uzywki) :) Co do zaworka jest też nowy a poza tym mam ich z 5 i na kazdym ten sam temat i to samo z czujnikiem cisnienia. poza tym powinien przy popuszczonej rurce przy...
kolego zasiliłem + prosto z aku na kabelek przy czujniku. i się zawór otwiera bo go słychać, popuściłem rurki od wtrysków i paliwa nie podaje.paliwo w zbiorniku oczywiscie jest
Poluzuj rurki na wtryskach. Kręcąc silnikiem złapiesz takie położenie, że pompka w baku przeleje na wtryskiwacz. Zakręcasz tą rurkę i kręcisz silnikiem do następnego wtrysku. 1342 kolejność. Inaczej będzie dużo kręcenia, a i pompa VP może nie wydolić. Pompkę uruchamiałem plusem na bezpieczniku.
To te uszczelniacze pomiędzy trawerzą wtryskiwacza a samym wtryskiwaczem,da się to wymienić bez odkręcania koła wałka rozrządu jedynie do odkręcenia napinacz łancucha górnego i półpanewki wałka rozrządu,rurki wtrysków i góra kolektora ssącego,sprawdz jeszcze czytak jak pisali jest czarny filter paliwa jesli nie zostaw te uszczelniacze w spokoju,jak...
Kompresja sprawdzona, zawory wczoraj dwa razy sprawdzane. Pracują normalnie Luzy 0,3 i 0,5 wg tabliczki. Sprawdzam tak że na pracującym silniku luzuję rurkę od wtrysku. Na tym co nie pracuje po poluzowaniu nie zmienia się praca silnika. A jak poluzuje któryś z pozostałych zaczyna jeszcze bardziej kuleć.
Czy śruba oznaczona kolorem czerwonym jest aby na pewno od dawki i jaki wpływ ma regulacja na dźwięk silnika? O co chodzi z systemem wtrysków? Pompa, rurki i wtryski są z peugeota 405 1.9td. Wszystko wyciągnięte ze sprawnego auta i tak założone do volvo.
Może jakiś syfek się dostał podczas odkręcania rurek od wtrysków i któryś się wiesza.
Najprościej to albo PLAK albo samostartu wtrysnąć do filtra paliwa i pracując na wolnych obrotach powinien się odpowietrzyć. Jeżeli nie da rdy to niestety musisz zalać filtr paliwa i najpierw odpowietrzyć pompe a potem po kolei wtryski. Odkręcenie jednej rurki od wtrysku nic nie da no chyba że jest na common rail.
miałem podobny przypadek i wina była we wtryskach delikatnie przepuszczały co powodowało cofanie paliwa w rurkach regeneracja wtrysków załatwiła sprawę
Witam!Żeby wykluczyć czy to stukają wtryski w czasie pracy silnika odkręcaj po kolei rurki zasilające wtryski i jak przestanie stukać to wiesz że to ten wtrysk.Czy wymieniałeś wcześniej uszczelkę pod głowicą?
Pompa odpada bo by się wogóle nie wkręcał pracuje nierówno...i pali więcej na jałowych obrotach co może oznaczać że masz za przepustnicą jakąś nieszczelność w rurkach serwa lub podciśnień, mógł także przyciąć się silniczek krokowy.
Na początek warto podłączyć auto interfejsem i odczytać ewentualne błędy. Na zdjęciu masz pamięć EEPROM, którą należy przestawić do nowego sterownika. Temat jest zamknięty, jeśli pamięć się nie uszkodziła. Przy próbie z plakiem należy puścić rurki na wtryskach i sprawdzić, czy podaje paliwo. Druga sprawa to po tak drastycznych próbach odpowietrzania...
Skoro na plaku pali a bez nie to chyba wiadomo czego mu brakuje pompa to może i podaje ale pod jakim ciśnieniem? Jest ciśnienie w rurkach od wtrysków?
Próbowałem odpowietrzyć i bez efektów. Próbowałem odkręcać rurki od wtrysków i paliwa. Nie ma pompy, to PSG16. Co dodam, to jak wyciągałem "paliwo" z pompy przez przelew, to zamiast ropy czystej była jakby wymieszana z olejem, więc twierdzę, że walnęły słynne trawersy. https://obrazki.elektroda.pl/5763296000_... A jeśli by padł sterownik...
Witam mam problem z nissanem almera 1.5 disel rok 2005 . Chodzi o to że komputer pokazuje że do wymiany jest czujnik ciśnienia paliwa , wymieniłem ten czujnik , I nic , jak było tak jest . Auto na plaka odpala i normalnie jeździ , bez plaka , kręcę i niechcenia odpalić , odkręciłem rurkę od wtrysku , paliwo pompa podaje jak zakręciłem silnikiem co może...
Sprawdż rurkę do MAP i sondę lambda.
Dodam jeszcze ze stało mi sie po tym jak wymieniłem o ring w pompie wtryskowej w głowicy tam gdzie rurki do wtrysków przykręcam, odłączyłem kostki w koło aby zrobić dojście no i wykręciłem zawór odcinający pompę. Po tych czynnościach jest jak jest...
Popuść rurkę od wtrysku i zobacz czy podczas kręcenia rozrusznikiem tryska paliwo. A na Plaku zapali?
Przy luzowaniu rurek na trzech wtryskach paliwo pryska na metr, a na jednym na max dwadzieścia centymetrów. Silnik ewidentnie kuleje na jeden garnek, ale nie całkiem, bo przy poluzowaniu rurki na tym wtrysku trochę zwalnia. Pytam się czy warto zamienić zaworki wyjściowe w pompie, czy tylko upapram się niepotrzebnie paliwem.
Cały układ paliwowy - zbiornik, pompka, przewody paliwowe, obudowa filtra + filtr, pompa wysokiego ciśnienia, szyna CR, rurki, rureczki, wtryski. Przed montażem dokładnie wyczyść.
Jak będziesz odpowietrzał, popuść nakrętki mocujące rurki do wtrysków. Pokręć silnikiem, jak się pojawi paliwo to wtedy dociąg
im bliżej wtryskiwacza beny tym lepiej, ale rurka od wtrysku gazowego również powinna być jak najkrótsza, wtedy nie powstaje tzw. turbodziura
zawsze tak robie jak nie moge wtrysku wydłubać - kurka rurka - i przeważnie pomaga.... Raz tylko dziura mi się w masce zrobiła - kurka rurka
A jak ustawić kąt wtrysku ?? I jaka powinna być kolejność rurek od pompy do wtrysków np ( pierwszy od góry od silnika to pierwszy wtrysk )
Witam ponownie. Auto przerobione, przejechało już ponad 1000 km i wszystko gra. Jest troche spadek mocy i dynamiki, ale tragedi nie ma, podobno można jeszcze troche dawką paliwa ruszyć, ale tego jeszcze nie testowałem. Spalanie raczej takie samo jak przed przeróbką, choć to auto żony więc dokładnych danych nie powiem,ale ostatni wyjazd na wczasy załadowany...
Na plaka zapaliłby nawet bez rurek od wtrysków Wyjmuj świece sprawdź ciśnienie a najpierw ten rozrząd bo cos mi się wydaje że motor kaput
A może elektrozawór gaszenia na pompie się zacina i po chwili od dostania napięcia puszcza paliwo?? odkręć rurkę na wtrysk i sprawdź czy pompa daje paliwo od pierwszego zakręcenia czy dopiero później.
Ile barów podaje wstępna? Jak niby długo kręci? Czy zaciśnięcie przelewu próbę pomaga? Czy gniazda wtrysków były naprawiane?
Podciśnieniową czy ciśnieniową która zasila wtryski w paliwo?
A moze bys popuscił rurki przy wtryskach i sprawdził czy paliwo leci? Napiecie jest na Elab jest? Na samostarcie pali?
A może z rurek powrotnych paliwo Ci delikatnie cieknie ? NIe martw się to na pewno nie wtryski.
Albo pompa wc kaput albo zawór regulacji ciśnienia na niej otwarty, poluzuj rurkę na wtrysku i zakręć na obecność paliwa
Siura cokolwiek z rurek od wtrysków? Jeżeli sterownik był naprawiany a nie wymieniany, to trzeba tylko porządnie odpowietrzyć, co z ta pompą proste nie jest. Ma kratkę ??? :)
Tak tylko miałeś lekko odkręcić i odpalać silnik od razu i tak długo aż będzie się lała ropa z tych rurek od wtrysków . Ale chyba przy filtrze masz masz odpowietrznik .
No z twoje go opisu to wywnioskowałem żę.. mogłeś pozamieniać rurki od wtrysków .. Nic więcej . Sam piszesz że n a plaku pali więc słupek ok. Pompa jeżeli faktycznie przebija wtryski i to te które są w głowicy . Nie widzę innej opcji.
Witam, Pytanie brzmi co to znaczy "nie da uruchomić"? Napisz czy przy próbie uruchomienia ręcznego rozrusznik kręci silnikiem czy w ogóle nie reaguje na komendę start. Jeśli maszyna nawet nie próbuje kręcić rozrusznikiem, to zacząłbym od sprawdzenia czujnika, tak jak pisałem wcześniej. Jeśli rozrusznik kręci silnikiem, ale ten nie zapala to jest kilka...
Raczej wszystko jest ok.Niestety nowy czynnik chłodniczy pracuje głośno.Jest to normalne działanie chłodziarki,chociaż wiele osób narzeka na odgłosy wydawane przy wtrysku czynnika.Jeśli to nie są drżące rurki jak sugerowali poprzednicy to pozostaje się przyzwyczaić do takiej pracy.
Witam po małej przerwie, traktor złożony, wtryski lały wszystkie więc wymienione końcówki i ustawione na 180 atm, kąt wtrysku ustawiony 6 mm przed gmp pierwszego tłoka ( zrobiłem to tak że na rurkę od wtrysku nałożyłem przezroczysty przewód i gdy drgnelo w nim paliwo to tłok ustawiłem na te 6 mm przed gmp) dobrze to zrobiłem? Traktor odpalił przy takim...
WITAM POSIADAM TOYOTĘ LAND CRUISER Z 2000R. HDJ 100 4,2 TDI Auto nie odpala, po odkręceniu rurek wtrysków pompa nie podaje ropki. Zasilanie na pompe jest ładne, ale wygląda jakby coś ją elektrycznie blokowało.Pompa denso-posiada kilka czujników i zaworów. Czy wie ktoś jakie powinny być wzorcowe napięcia na tych czujnikach? Może któryś z nich blokuje...
Chodzi mi o odpowietrzenie przez rurki wysokiego ciśnienia na wtryskach od której zacząć? Czy to obojętne?
Witam potrzebuję informacji, mam taki przypadek nie dochodzi paliwo na wtryski w Sportage 2,0 TD 2000 rok z filtra wychodzi do pompy dochodzi, a dodam że rozrząd OK, a przy wyjściu z pompy zaworek nie działa nie dochodzi prąd , jak podam napięcie na krótko ( z akumulatora ) zaworek się otwiera ale i tak paliwo nie idzie na wtrysk (odkręciłem rurkę od...
Lucas jak dla mnie to troche smietnik syzbko padaja, regeneracja kosztuje majątek, mało kto to robi i bóg wie ile bedzie jezdzić Oczywiscie, ze istnieje mozliwosc, najważniejsze jest to zeby koło od pompy wtryskowej było mniej wiecej takich samych rozmiarów (mozna wtedy dac dluzszy lub krotszy pasek) i miało identyczne zęby na pasek rozrządu, zeby Ci...
ogrzej pompe - możliwośc tylko wrzatkiem z czajnika Może być ale pełne 2l i lej bardzo powoli. Jak odkrece wtrysk i zakrece mu to z wtrysków powinno lać czy ma rozpryskiwać? Popuść rurki z wtrysków a nie cały wtrysk, jeśli będzie się pokazywał ON to ok.
Z tego co pamiętam to ta szyna niema zaworu bezpieczeństwa więc niema co przepuszczać. Może któryś z wtryskiwaczy pomimo że regenerowany przepuszcza. Dorób sobie zaślepkę na rurkę do wtrysków i zaślepiaj po kolei. Jak to wtrysk to na którym się ustabilizuje.
A teraz to jakiś Monty Python, bo inaczej tego nie wytłumaczę. Zamieniłem wtryski gazu między cylindrami 2 i 3. Przełożyłem rurki i złączki elektryczne do wtryskiwaczy. Telepanie ustało a zapłony przestały wypadać. Spodziewałem się, ze usterka 'przewędruje' z uszkodzonym wtryskiem, albo pozostanie na miejscu, jeśli to nie wina wtrysku....ale usterka...
hola! a wtryski sprawdzano? pozdro s. Dodano po 2 A może aby wymienić wysprzęglik trzeba było wyjąć silnik i poodkręcać rurki do wtrysków i może ma nieszczelności...
Witam. Potrzebuję pomocy, ponieważ cieknie z króćca sekcji wtryskowej, do której jest mocowana rurka, idącą do wtrysku. Moje pytanie, króciec jest blokowany kostką czy można go odkręcić, wymienić print lub podkładkę miedzianą i dokręcić na siłę, czy jakoś się to ustawia silnik się za powietrza przez to ktoś pomoże
Witam posiadam silnik hatz 1b20 silnik nie odpala po odkręceniu. Rurki od pompowtrusku i pociągnięciu leci paliwo a jak sprawdzić wtrysk czy to nie wina jego i czy pompo wtrysk musi wydawać jakieś ciśnienie by odpalał
Sprawdź czy pali na wszystkie gary popuszczając kolejno rurki przy wtryskach i obserwuj czy zmienia się praca silnika, albo dwu masa. Pomiar kompresji na gorącym i drugi na zimnym może również dużo wyjaśnić.
u mnie są pompo wtryski. Co zrobic dac trochę plaka i próbować odpalić czy lepiej tego nie robic? Ewentualnie winną pompka ręczna paliwa choć ona razem z filterm jest połączona i kosztuje ponad 2 tys a nigdy nie wiadomo czy ona winna jest na pewno ...chyba ze rurki popuścić od tych wtrysków i kręcić druga sprawa ze niby to jest nie zdrowe bo jest zapowietrzony...
Tylko jak porządnie odpowietrzyć jak nie zasysa paliwa..? Zalać pod "korek" pompę aż pójdzie rurkami od wtrysków i próbować odpalać na "krótko" z bańki? W filtrze opiłków nie ma...
Kol.ciuqu zrobiłem mini-stroboskop-LED i spróbuje podpiąc się pod czujnik miedzy rurkami do wtrysków (pewnie jakiś piezo robiący impuls przy wys. ciśnieniu),co wyszło jutro napiszę.
witam, miałem podobny problem w galaxy 1.9tdi okazało się że była woda w paliwie. spróbuj podać mu paliwo bezpośrednio z bańki i odpowietrz go dobrze przez popuszczenie rurek od wtrysków. pozdrawiam
rurki kwarcowe korytka rurki rurki szklane
smart event najlepszy centrala domowy zasilacz przegrzanie
przetwornica 5dv00829000 renault kangoo instrukcja
Dokręcanie głowicy w silniku 3-litrowym V6: procedura i wskazówki Szum na UKF w amplitunerze Radmor 5102 - przyczyny i diagnostyka