Kolego nie lej wody.Sprawdź lepiej przewód do serwa a najlepiej podciśnienie vacum.
cześć comar3 zobacz tu w tych danych powodzenia
Może być , albo dziura w przewodzie, ale miałbyś nierówne wolne obroty lub brak.
Czy działa Ci serwo (wspomaganie), a jeśli nie i pedał hamulca jest "twardy", to będzie słabszy efekt hamowania. Naciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli odczujesz opadnięcie pedału, to będzie znaczyć, iż serwo działa. Czy nagle hamulce osłabły, może masz zapieczone cylinderki (szczególnie) w przednich kołach - sprawdź.
A nie możesz na zdjętych bębnach sprawdzić i porównać jak pracują cylinderki na obu kolach?Skoro ręczny dobrze hamuje to sprawdż jak pracują cylinderki.
Wzrost pedału może być spowodowane złym montażem samoregulacji szczęk ,daleka odległość szczęk do bębna.Także po wymianie klocków i szczęk pierwsze hamowania nie są100procent skuteczne .
Informacje ogólne o kodzie usterki: MID136 G005 - Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS SID72 Czujnik zużycia okładzin ciernych hamulców, druga oś, strona lewa FMI-10 Zbyt wysokie wahania
kolego wymień zaciski i będzie ok nierób żadnych pomiarów pneumatycznych, zawór naczepę dzieli się na lewą lub prawom stronę jeśli by była wina w pneumatyce nie hamowała by jedna strona a nie oś
Zawór termiczny pozostaje zamknięty zanim czynnik chłodzący nie osiągnie określonej temperatury.
Rozebrałem przed chwilą ten korektor na aucie, ściągnąłem tą dźwigienkę, zdjąłem osłonę gumową. Wystają tam 2 takie małe bolce z tego korektora przy wciskaniu i puszczaniu hamulca poruszają się bez problemu, czyli zacięty korektor nie jest, już sam nie wiem co może być przyczyną.
Dlaczego moderacja usuwa wpis jak pytam gdzie sa ? Dodano po 6 Kolega tygrys nie ma argumentow ze zchodzi z tematu ? Naprawa polega na prawidlowym postawieniu diagnozy i usunieciu usterki. Za chwile ktos napisze zeby nadspawac szczeki bo za daleko do bebna maja. Temat troche zszedl z toru. Ja bym przyjzal sie korektorowi sily hamowania. Zacisnal lewy...
Ja kupiłem te uszczelkę serwa na alle i wymieniłem nurkując pod kierownicę. Bez zaglądania pod maskę. Wciśnięcie nowe uszczelki wydaje się niemożliwe bez jej uszkodzenia, ale dałem radę po 2 nieudanych próbach i kupowaniu nowej uszczelki. Jeśli ktoś ciekaw hintów to służę. ... po 11 latach ! Skoro jednak zabierasz głos, to zamieść wskazówki dla wszystkich....
Co może być przyczyną tak słabego hamowania i stałego palenia się kontrolki? Jeśli masz niski stan płynu to kontrolka będzie się palić. Do sprawdzenia przewody hamulcowe.
Zapomniałem dodać, że jest nowy od strony koła które słabo hamuje
Podajesz kolego, że po 2 - 3-krotnym wciśnięciu pedału hamulca brak jest efektu hamowania, to sugeruję Ci sprawdzić wydajność pompy podciśnieniowej. Miałem podobnie w Golfie (IV tdi), w którym w wyniku drgań silnika i zbyt krótkiej rurki łączącej pompę podciśnienia z serwem "wyrobiło" się połączenie pompy z tą rurką. Efektem tego były "słabe" hamulce...
Fiat Punto 2 przy szybkości do 60 km/h ok., a powyżej większej prędkości słabe hamowanie, jakby tylko przód hamował. Co może być przyczyną? Ponoć coś jest jakiś z tyłu czujnik.
Witam ponownie po Przerwie długiej. Otóż miesiąc temu wziąłem się za remont silnika s301d. Wymieniłem Uszczelki na nowe zakupione w andorii. Wszystko dokładnie wyczyscilem z brudu i syfu. Kąt wtrysku ustawiłem tak jak wyczytałem na forum na 5,4 mm i pali do strzału, założyłem na ramę i po Przejechaniu się zauważyłem ze jest coś słaby. Myślałem że jak...
Witam. Mam problem z moim lacetti. Losowo podczas jazdy, gdy wciskam hamulec, hamulec robi się twardy, jakby blokuje się po naciśnięciu 20% zakresu ruchu i trze dosyć podobnie jakby się ABS odpalil, ale hamowanie wtedy jest bardzo słabe. Po około sekundzie lub dwóch ta blokada odpuszcza i samochód hamuje normalnie, ale zapala się kontrolka ABS. Byłem...
Idzie to jakoś naprawić?
Pod maską. Brak podciśnienia w serwie hamulcowym. Szukaj nieszczelności w przelotce grodzi silnika, bądź na pompie vacum.
podlacz komputer lub manometry pod silowniki
Odpowietrz jeszcze raz układ.Nie zawsze za pierwszym razem uda się to zrobić do końca.Objawy typowe dla zapowietrzonego układu
Kolego porady powyższe bierz pod uwagę, ale sugeruję też, aby sprawdzić, czy przewód powietrzny, wychodzący z pompy podciśnieniowej do serwa nie jest luźny ( to połączenie lubi się rozszczelnić). W Golfie tak miałem, ale uszczelniłem i jak na razie ma spokój. Sposoby uszczelnienia, czyli usunięcia powyższej usterki opisano na forach.
Witam forumowiczów, Mam problem z układem hamulcowym w mojej Hondzie Civic VIII, układ odpowietrzony, płynu nie ubywa a pedał hamulcowy wpada w podłogę. Przy szybkim naciśnięciu hamuje, jest twardy, auto staje dęba. W korku gdy auto się toczy bądź dojeżdżam do skrzyżowania naciskając powoli pedał, wpada on w podłogę stopniowo. Co mogę sprawdzić w pierwszej...
A masz błędy w układach ABS lub ELC ?
Może być wina modulatora , który może być sprawny elektrycznie i nie wykazywać żadnego błędu ABS ale nie koniecznie mechanicznie (pneumatyka) . Sprawdz jeszcze przewody od modulatora do siłownika , mogły się rozwarstwić lub są skręcone.
Jeśli masz płyn hamulcowy (dot) to nie bedzie to hamować. Powinien byc LHM druga sprawa to odpowietrzenie układu
Komunikat mówi o braku ABS i możliwości zablokowania kół. Więcej masz, np tu: http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?...
Oczywiście, że może. Może być uszkodzony np zawór sterowania przyczepy (popularnie zwany Europa) i już będą objawy takie jak opisałeś.
Hej na początek dzięki za odpowiedź, jak auto było w trasie prędzej to kierowca przysłał jeszcze takie zdjęcia błędów. Twierdzisz że to wina samej skrzyni czy retardera ,poważna awaria czy raczej proste do opanowania,pytam bo auto dopiero 2 tygodnie temu nabylem z serwisu Mana i dali 6 miesięcy gwarancji na skrzynię i silnik dlatego się zastanawiam...
Korektor albo działa normalnie na oba koła albo wcale, nie zdarza się żeby jedno koło przez niego słabiej hamowało. Nie pamiętam już w tej chwili, ale tam chyba w korektorze dwa obwody są - z dwoma niezależnymi tłoczkami, naciskanymi jedną dźwignią. Wystarczy że jeden stanął i gotowe.
Najlepiej to poznać dogłębnie zasadę działania układu hamulcowego i później ze zrozumieniem przejrzeć element po elemencie. Ja zacząłbym od doprowadzenia zacisków do idealnej sprawności.
Twierdzisz w pierwszym poście, że zaciski OK, klocki i tarcze OK, pedał i korektor zregenerowany... To właściwie wszystko masz OK. Pozostaje Ci wszystko sprawdzać od nowa. Pedał, zawór i czujniki ABS, siłowniki, zaciski, ciśnienie powietrza, szukaj numerów błędów w instrumencie.
Problem pojawił sie po wymianie peknietego wężyka hamulcowego w przednim kole. Samochód dojechał prawie bez hamulców. Po wymianie uszkodzonych przewodów oraz odpowietrzeniu pedał jest twardy, lecz po zapaleniu auta zaczyna powoli schodzić do podłogi. Nigdzie nie widać wykieków płynu. W dodatku podczas jazdy zachowanie jest następujące- przy pierwszym...
To masz dwie usterki jedna ABS, bo kontrolki, druga padająca pompa vaccum która robi podciśnienie do hamulców, stąd problem z twardym pedałem.
Z tyłu masz bębny?
Może syczenia nie ma ale jest cichy krótki syk jak gwałtownie depnę w pedał Ja pomyślę że czeka mnie odkręcanie przewodów od pompy to aż nie chce się tego robić Zaprowadzić do mechanika to trochę wstyd bo gorsze naprawy robiłem Trzeba się z tym przespać i zrobić w najbliższy czasie bo jedna stłuczka na 11 lata jazdy wystarczy ;) Teraz kwestia serwa...
Jeżeli nożny i ręczny te same objawy to tylko okładziny ,cylinderki można wykluczyc.
Przewody gumowe przeloty w tylnej belce skorodowały przez co zmiejszony jest przepływ płynu - efekt słabe hamulce.
witam, ile wiosen ma ten pasacik, moze przewód gumowy robi balonik sobie, kiedy robiłes przegląd hamulców?, POWODZENIA
Ze względu na elementy gumowe. Trzeba wymienić. Najtaniej, kupując reparaturki.
Jak za hamuje z odłączona żółta słuchawka zachamuje wytłumacz mi.
W przodzie są 2 obwody i 2 cylinderki.
Sworzeń nasmarowany?
Co jakiś czas migała i gasła. Teraz całkowicie sie świeci, płynu nie ubywa ale padał twardo chodzi i hamulce byle jakie. Nissan Diesel. Co to może być, od czego zaczynać ???
Nie no, nie wytrzymam. „Silnik jest cały, dlaczego nie odpala?”. Kolego, oglądać to możesz obraz Matejki, albo „wieczorynkę”. Rozebrać i sprawdzić, grubość klocków nie świadczy o skuteczności hamowania. Mogą być zacięte, rozklejone, zardzewiałe stojące prowadnice, zardzewiałe zacięte tłoczki, i tak dalej. Nie gdybaj, tylko zrób...
Kolego zrób porządek z abs i ebs ,a potem będziesz mógł zastanawiać dlaczego tak się dzieje.
Witam Odgrzebię temat bo mam podobny problem, a szukając nie znalazłem odpowiedzi. Peugeot 405 1,9tdi, abs. Objaw jest taki, że na zgaszonym silniku pedał hamulca jest w miarę twardy i hamulce jakieś tam są. Po odpaleniu silnika pedał wpada do podłogi i dopiero za drugim przyciśnięciem są jakieś hamulce. Oprócz tego pedał cały czas powoli wpada w podłogę....
Korektor hamowania szczelny moze kiepsko odpowietrzyliście hamulce.
cezars65 zastanów się czy na pewno wiesz o czym piszesz. rayden jedź do jakiejś SKP na rolki, pokażesz wydruk dla każdego koła osobno, z opcją pomiaru nacisku na pedał. Wstępnie prawdopodobnie dziurawe serwo.
N ie mam pojęcia jak wyglądają te ząbki nie przyjrzałem się poprawiłem skuteczność hamulców w ten sposób wlazłem pod auto z tyłu i wypryskałem korektor siły hamowania wd 40 dźwigienka stała w miejscu rozruszałem ją ładnie chodzi elegancko teraz,lecz zauważyłem że ten korektor teraz to i tak nie pełni żadnej roli bo w ogóle nie jest połączony z zawieszeniem...
Dale to samo bo założyłeś taki sam uszkodzony zawór. Błędów nie trzeba kasować bo przechodzą do nieaktywnych i informacja znika z wyświetlacza. Z chęcią bym się założył że to zawór.
Witam.Samochód nie powinien być dopuszczony do ruchu ponieważ różnica max. siły hamowania kół na jednej osi przekracza 30%. Co do kosztów to sprawa nie jest taka jasna. Ja mimo 50-letniej praktyki nie odważyłby się stawiać tak jednoznacznej diagnozy że do wymiany korektor siły hamowania.Przyczyną słabszej siły hamowania na prawy przodzie może być przycierający...
tego nie sprawdzałem,ale czy to miałoby aż taki wpływ bo sprawdzałem na stacji obsługi i hamowanie na to kolo jest zerowe
Skoro ma ABS to ten korektor można śmiało wywalić. Ja reguluję szczęki w ten sposób, że najpierw luzuję linkę całkowicie. Potem kręcę bębnem i szczęki ustawiam tak, żeby lekko ocierały, ma być słyszalne ocieranie i lekki opór. Ale bardzo lekki. W kaczce osobno reguluje się obie szczęki, więc ja reguluję jedną, potem cofam o kilka ząbków, ustawiam drugą...
1. czy linka jest ok lubi sie przecierac i wyciagac po latach? 2. czy prowadnice linki (te plastikowe na wahaczach są dobre?) 2. grubośc bębna myśle że tez nie jest bez znaczenia. linke można spróbować naciągnac od strony kabiny
Trafiłem na ten post, gdyż sam od miesiąca szukałem odpowiedzi na dokładnie taki sam problem. Niby hamowanie na początku jest, ale po ruszeniu znika. Dla potomnych podpowiem, bo to bardzo fajny rower, a zupełnie opuszczony przez Kettlera. W skrócie, to po pierwsze koło musi być dokładnie osadzone na swoim miejscu, przez co można wyregulować elektromagnes...
Co do hamulców to w fiatach bardzo często zapychają się gumowe przewody hamulcowe przez to możesz mieć mniejsza siłę hamowania.
Jeżeli chodzi o tył i słabe hamowanie jednego koła to może wypadało by sie przyjrzeć regulatorowi ciśnienia .
powodem słabego hamowania nie musi być wcale awaria układu hamulcowego jak wynika z dyskusji.a może by tak sprawdzić łożyska w piastach???:D
Dynamko rowerowe wytwarza prąd zmienny, wiec wystarczy zmierzyć jego częstotliwość i wiemy jakie ma obroty. A śmigło ma być takie jak pokazał kolega milosek, zresztą takie to nawet łatwiej zrobić. Przy średnicy 50-60 cm powinno spokojnie dynamkiem zakręcić, przecież nie będziemy z tego dynamka mocy odbierać to i hamowanie będzie słabe.
Przyczyną słabego hamowania mogą być też niewłaściwe klocki. Miałem kiedyś samochód w którym hamulce były potocznie mówiąc żyleta. Po ich zużyciu założyłem nowe, niestety hamulce już nie były takie mocne.
Luzu poprzecznego na dociskowej nie ma. Lekkie przyhamowanie lewej szpulki nie powoduje pojawienia się wysokich tonów, ale jeżeli cały czas hamuję to po "zrestartowaniu" odtwarzania problem się nie pojawia. Wygląda na to, że właśnie zbyt słabe hamowanie zdawczej jest przyczyną. Dzięki za pomoc :)
Przede wszystkim sprawdzić cisnienia , siłowniki dalej zaciski, tarcze ,klocki.
To prawdopodobnie odcinanie gazu przy hamowaniu silnikiem, odłączenie tej funkcji powoduje słabe hamowanie silnikiem, gaz jest odcinany później albo wcale i podawany jest na tyle ile trzeba na wolne obroty.Silnik przez to wolno schodzi z obrotów po puszczeniu gazu. Pozdr.J.
przewody sa ok sprawdz cisnienie na kazdym kole manometrem jakie bedzie cisnienie i czy nie spada
Hamulec powinien działać normalnie przy kilku użyciach po zgaszeniu silnika. Na pocieszenie Ci powiem, że ręcznym też raczej byś nie wyhamował, co najwyżej zablokowałbyś tyle koła, a zablokowane koła słabo hamują.
Witam Podobny temat : [url=https://wagaciezka.com/viewtopic.ph... [Osie saf] Zbyt mocne hamulce - naczepa [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Iveco Stralis 450 - Słabe hamowanie naczepy - aktywna kontrolka EBS [url=https://trans.info/forum/forum/bran...
Odpowietrzyłem sam dzięki za pomoc
Pompa jest dwu-sekcyjna i o ile kojarzę to pracuje "na krzyż", więc ewentualna awaria jednej sekcji nie mogła by spowodować słabego hamowania przodu, a blokowania tylnych kół. Z tyłu są hamulce bębnowe które mają tendencję do blokowania się. Zapobiegać temu ma korektor siły hamowania, który ogranicza siłę hamowania na tylnej osi gdy jest odciążona,...
Często zdarza się , że w siłowniku skorodowała i pękła sprężyna w komorze hamulca zasadniczego co powoduje niedostateczne wysunięcie się trzpienia siłownika a co za ty idzie słabe hamowanie. Może też być wina regulatora ( łapki) w zacisku który nie reguluje skoku , to tak po stronie mechanicznej.Jeśli masz błędy w ABS to pochwal się nimi na forum."...
No raczej gdzieś musi ten płyn uciekać - może jeszcze lecieć do "serwa", wskazywało by na to też słabe działanie - brak wspomagania hamowania
Witam. Mam oto taki problem po wyjęciu klocków hamulcowych odtłuściłem je i tak samo z tarczą zalozylem i hamulce lepiej troche hamowaly ale i tak słabo. Linka naciongnienta i nwm czego to przyczyna może być . Ps na tarczy mam 1 2-3 mm czarno fioletowa kreske i ze 2 1-2 mm. Podejzewam ze tarcza do wymiany a wy. POMOCY. Dodam jeszcze że kiedyś polałem...
Jeśli dobrze rozumiem to sprężyny w tylnym lewym kole są za słabe, dlatego hamuje dużo mocniej od tylnego prawego? Myślałem, że głównym zadaniem sprężyn jest cofanie szczęk do neutralnej pozycji.
A jakie wyniki pokazywało na badaniu hamulcy, może sprawdż na innej stacji, jak hamujesz to czy naciskasz hamulec tylko raz i od razy czuc słabe hamulce, czy hamujesz pulsacyjnie, nieraz jak sie hamuje pulsacyjnie to już za drugim razem czuć wyraźnie słabsze hamulce. Jak hamujesz i ostro depniesz to włacza sie abs, bo jesli jest słaba siła hamowania...
Tydzień mnie nie było auto stało na dworze, dzisiaj jadę i hamowanie słabe, łapie prawie przy samej podłodze, tak że bardziej wpada niż było, mechanik od 29go będzie dopiero.
coś się dzieje z ryglowaniem o ile jest takowe w tym oplu-a pewnie jest mam starą omege i zamki w zimie w niej to jest historia .Natomiast marwić się powinieneś gdy przy sprawnym aku sa jakieś chece z zamkiem po drugie aku coś za szybko pada może słabe ładowanie ,a może trzeba raz porządnie naładować . A z tą linką to pewnie przypadek bo gdy auto stoi...
Bez zasilania będzie hamować bez korekty czyli 1/1 na pełno powinno być dobrze ale na pusto pali opony. Z zasilaniem dobiera siłę hamowania do obciążenia. 1 i 2 plus 3 i 4 minus. Jak słabo hamuje to trzeba sprawdzić jak jest wyprzedzona naczepa na zaworze przekaźnikowym i jakie jest ciśnienie zasilania.
Ogólnie wynik jest przeciętny, moim zdaniem niekoniecznie wymaga naprawy. Hamulce z tyłu są słabe, gdyż auto posiada korektor siły hamowania. Siła hamowania jest automatycznie regulowana w funkcji obciążenia tylnej osi. Proszę powtórzyć pomiary dociążając tylną oś. Różnica pomiędzy kołem prawym, a lewym może wynikać z różnego zużycia/ zatłuszczenia...
Jeśli słyszysz takie efekty, to sprawdź rury od przepływomierza, turbiny i interkulera, może są rozszczelnione. W przypadku gdybyś słyszał ten efekt podczas hamowania, to trzeba sprawdzić pompę wacum - rurka biegnąca do serwa może być luźna, lub uszkodzone serwo, ale objawiałoby się to słabym hamowaniem (twardy pedał). Dodaję, że sterowanie turbiną...
Może ktoś podpowie co moze być przyczyną słabego hamowania tylnych hamulców? Pierwsza faza hamowania jest efektowna natomiast jak chcę zatrzymać auto to muszę bardzo mocno naciskać na pedał a efekt jest bardzo mizerny. Od razu dodam, że napewno słabo hamuje tył , bo byłem na stacji diagnostycznej i wyszło że tył, a ręczny jest bardzo dobry jak i przód...
Przeważnie to nie parametry są przyczyną słabego hamulca lecz tarcza, klocek, zacisk wydajność (spadki) powietrza.
Słaby cpu będzie hamował mocno tą kartę.
A przypadkiem nie szukasz dziury w całym? Skąd wiesz że za słabo hamuje tył?
Znajdzie się jakiś fachowiec?
Witam. Co danych nastawczych powinno wszystko być na tabliczce znamionowej.Jeżeli jej brak można wzorować się na innej naczepie tego samego typu. Każda inna naczepa będzie miała inne dane.Mogę jedynie podać takie najpopularniejsze lekko uśrednione: na pusto 3000kg na oś;ciśnienie w miechach 0,7 bar; max.ciśnienie hamowania 3bar na pełno 9000kg na oś;ciśnienie...
A on nie ma korektora sił hamowania z tyłu?
A coś gdzieś cieknie czy słabo hamuje czy spalanie ma podywższone? Olej zawsze możesz wymienić skoro nie wiesz kiedy zmieniano razem z filtrem oleju. A to gaśnie i traci moc na gazie ? Podpinałeś się pod komputer gazowy? Sprawdzany filtry gazu? I ogólnie co tam siedzą za cześći w tym gazie bo może już na wykończeniu? Ściągnij tą plastikową osłonę na...
Jeżeli wymieniłeś tylko jedną tarczę wraz z klockami to różnica siły hamowania może wynikać z różnic materiałowych w tarczach i klockach.
możliwe że jedno koło się blokuje i wpada w poślizg a inne nie hamuje wcale. Przerabiałem to niedawno, ten sam efekt, słabe hamowanie + dość "szybkie" blokowanie kół, wydawało się, że obu a tak na prawdę w jednym kole stał zacisk i hamowało praktycznie w 80% drugie. Na stacji kontroli pojazdów sprawdzą Ci za niedużą opłatą hamulce, najlepiej z przodu...
Witam wszystkich mam taki problem z DAFem. DAF XF 105 460 Automat 2010r RET EST 52 Retarder hamuje na zimnym silniku jak osobiście sądzę jest to za słabe hamowanie ale jest przynajmniej wyczuwalny (auto zwalnia i słychać charakterystyczny dźwięk) w miarę wzrostu temperatury słabnie aż do momentu że nie czujemy żadnego hamowania(wystarczy jakieś 15-20...
No to dziwne, że ehs działa na tylne koła i jak włączysz to działa bezproblemowo, a samo hamowanie jest słabe.
Witam zauważyłem ostatnio w swojej maździ słabe hamulce . Po naciśnięciu hamulca słabo hamuje i obroty spadają . Jest to mazda 121 1.3 16 v 72 km trochę mały silnik i za dużo obciążony bo widać po włączeniu świateł jak obroty spadaja. No ale nie o tym mowa. Sprawdzałem serwo w taki sposób : na wyłączonym silniku podpompowałem pedałem hamulca do tego...
słabo układ hamuję przód mam nowy (rok) , tył to 3 letni, ogólnie hamuję ale z większych prędkości to szlaku niema(...) Określ, co oznacza "przód mam nowy". Skoro słabo hamuje(ę?), to zgaduję, że wymienione są tylko klocki i tarcze. W takim roczniku, to do wymiany też zaciski (albo do regeneracji). O wymianie płynu chyba nie muszę wspominać?
Posiadam fiestę z 2004 roku z silnikiem benzynowym 1.3 i mam podobny problem. Przy hamowaniu (nie zawsze) kierownica drży, jak mocno wcisnę pedał to zjawisko nie pojawia się, tylko wtedy kiedy lekko wciskam pedał hamulca, na którym zresztą czuć lekkie pulsacje. Wszystko zaczęło się po wymianie klocków hamulcowych, tarcze zostały przetoczone. Przed wymianą...
Gasną zupełnie czy przygasają? Tak czy inaczej ma to najprawdopodobniej z połączeniem masy i spadkiem napięcia podczas przepływu prądu. Ewentualnie zasilanie jest z tego samego bezpiecznika i jest słabe połączenie pomiędzy obwodem zasilania a przekaźnikami załączającymi światła.
Przyczyn może byś kilka. Jest to znany wszystkim diesel więc powinno pomóc zwiększenie dawki rozruchowej. Pomoże ale... Przyczyn takiego stanu może być kilka a zwiększeniem dawki nie naprawisz problemu tylko go "przypudrujesz" Ciężkie palenie na ciepłym silniku może oznaczać że kończy się pompa paliwa. Zwiększając dawkę rozruchową przedłużysz jej śmierć...
No to ładnie to mechanik będzie miał ciepło . A czyja była decyzja o wymianie uszczelnień w pompie?
Sprawdź , czy zaciski hamulcowe , przesuwają się swobodnie w prowadnicach., Problem jest zarówno przy zimnych i po nagrzaniu hamulców , czy tylko po nagrzaniu ( po kolejnym hamowaniu ) ? Ale stawiam na tarcze ,słabej jakości.
Wirnik się kręci ale nie wiem czy ma toczyć się z delikatnym oporem? To jest pompa indukcyjna starego typu, więc nie powinno być oporu. Bardziej - nakręcona powinna słabo hamować. Kondensator możesz wymienić profilaktycznie. Nie podobają mi się te czarne styki na tym czujniku. To je wyczyść (może tylko zmatowiały) lub wymień wyłącznik krańcowy. Musisz...
naczepa słaby hamować mercedes hamować bezpiecznik hamować
pomiar długość enkoder manual denon akumulator skuter elektryczny
zmywarka amica miernik wilgotności gleby
Fiat Ducato nie gaśnie po wyjęciu kluczyka – stacyjka, przekaźnik, elektrozawór STOP BZP650C12 – zamienniki diody Zenera 12V 5W: 1N5349B, BZT03-C12, BZD27C12