Może to być objaw zbyt słabej iskry. Sprawdź na jaką długość daje iskra z samego przewodu WN. Musi być co najmniej 5 mm. Gdy iskra jest zbyt słaba, czasami pomaga zmiana świecy zapłonowej lub zmniejszenie przerwy na świecy z 0.6 mm na 0.4 mm lub nawet mniej. Problem słabej iskry dość często występuje w chińczykach. Rozwiązaniem problemu jest wymiana...
Tak, jeżeli nie jest sprawny to może dawać efekt braku lub słabej iskry.
Nie wiem czy to zrozumiałeś - z tego co wnioskuję z wypowiedzi - ale właśnie za słaba iskra jest przyczyną wszystkich problemów. To że nie chce palić i przestał działać na trzech świecach to też jest skutek słabej iskry. Na początek powinieneś sprawdzić na jaką odległość może przeskakiwać iskra z samego przewodu WN. Dopuszczalne minimum to 5 mm, powinien...
masz słabą iskrę sam pisałeś że jest biało niebieska powinna być koloru żółto-czerwonego pod kompresją będzie ginąć czy aby na pewno masz dobrą przerwę na platynkach ? i czy nie ma na nich przebicia ? Chyba kolega ma problem z kolorami, od kiedy to iskra na świecy powinna mieć kolor żółto-czerwony ? Właśnie taki kolor świadczy o problemach z kondensatorem....
Ludzie, przestańcie pieprzyć o słabej iskrze, rozdzielaczu zapłonu itd. Sprawdzenie co mu dolega trzeba zacząć od otwarcia obudowy filtra powietrza i próby odpalenia bez niego, następnie podłączenia manometru z trójnikiem i pomiaru ciśnienia paliwa "na zimno"
Mini lambda to nie komputer-to kawał ściemy niby działa ,ale wcale nie działa to jak "kruciak" reduktor brc może być ale eco od tecno jest zdecydowanie lepszy-a szarpanie to pewnie z przebicia lób słabej iskry świece NGK -są bardzo dobre ,a co do przewodów to tylko oryginał BERU.A co do spalania to zależy kto jak jeżdzi.
Na jakiej podstawie wujek stwierdził że cewka jest OK? 90% uszkodzeń prostego CDI to awaria cewki zasilającej. Nawinięte wiele zwojów cieniutkim drucikiem jest mocno awaryjne. Lepiej zmierzyć napięcie przy zabudowanej cewce niż kupować nowy moduł. Chyba, że masz 4T i zapłon typu magnet. Wtedy cewka daje niższe napięcia i jest nawinięta grubszym drutem,...
Mierzyłeś rezystancję cewki zasilającej? Powinna wynosić 485Ω ±75Ω. W załączniku serwisówka. Nowy zapłon kosztuje 600 euro...
Sprawdzaliśmy również to i dalej słaba..
Coś mi to wygląda na utrudniony przepływ prądu. Słabe/skorodowane styki. Nadłamany kabel. Coś poluzowane itd. Ew. masz jakieś tzw. miękkie zwarcie. Trzeba by było zmierzyć pobór prądu z akumulatora w różnych położeniach stacyjki i innych wyłączników. Czasem wystarczy pomiar napięcia na dłuższym kablu na najniższym zakresie woltomierza. Pomagają również...
Słabo szukasz. http://elektroworld.info/modules.php?nam... Może ten sam moduł? http://www.electronicskb.com/Uwe/Forum.a... Tutaj wyjaśnia się, że to jest tyrystor TIC106N. To by się po części zgadzało, ma on 10 razy mniejszy prąd bramki niż BT151 (a nie napięcie...
Oglądając filmik nie wydaje mi się aby problem tkwił w zapłonie. Na krótkiej iskrze miałby problem z odpaleniem, przy wadliwym zapłonie ewidentnie by przerywał lub też strzelał i kichał. Coś słabo wydech słychać, sprawdzałeś jak się zachowuje bez tłumika oraz czy tłumik nie jest zawalony garścią nagaru z mixolu (w szczególności na przegrodzie "sitkiem"...
Cewka wn od tranzystorowego modułu zapłonowego, z uzwojeniem pierwotnym o niskiej impedancji w połączeniu z cdi to słaby pomysł (i słaba iskra ;) ) Albo użyj dedykowanej cdi cewki albo weź jakąś starą od zapłonu z przerywaczem
Na początek, na próbę odłącz przewód z czujnika oleju, gdy to nie da efektu to zamocuj cewkę WN w odległości ok. 0,3 mm od koła magnesowego. Gdy i to nie poprawi "mocy" iskry, to po oczyszczeniu sprawdź, czy magnesy nie są uszkodzone (pęknięte, wykruszone) i czy mają moc przyciągania np. śrubokrętem. Jeśli moc magnesów będzie symboliczna, to koło zamachowe...
Witam, jest przy przerywaczu odsrodkowy przyspieszacz zaplonu moze, bo nie wiem ? Jesli jest, to zaplon wg instrukcji - powinien byc 1,5 - 3mm przed 'ZZ' tloka i teraz zalezy od sprezania, jesli fabrycznie silnik mial ok. 7 : 1, czyli byl na benzyne 74 - 80 Oktan, to moglo byc w instrukcji podane np. 4,5 - 5,5 mm maksymalnego wyprzedzenia zaplonu [...
Niestety cewka nie zadziała. W starszym modelu masz zapłon typu TCI, do którego do jednego przewodu przychodzi +12V po zapłonie, a drugi przewód jest połączony z modułem. W nowszym modelu jest zapłon CDI, w którym do cewki przychodzi tylko jeden przewód z modułu (impuls zapłonowy), a cewka jest połączona z masą poprzez śruby mocujące.
Jest to monowtrysk , sterownik Mono Motronic. Trzeba sprawdzić czy masz ciągłość przewodu pomiędzy pinem 24 sterownika ,a modułem zapłonowym - pin środkowy. Jeżeli jest ok , to sprawdzić , czy jest + 12 i masa na cz. halla i ciągłość przewodu z pinu środkowego halla do pinu 13 sterownika silnika. Gdy te sprawdzenia będą OK , wtedy brać się za sterownik.
Dasz radę.W pierwszej kolejności potraktuj płynem WD 40 nakrętki mocujące czujniki temperatury a nadtępnie odkręć nakrętki mocujące czujniki.W drugiej kolejności zdemontuj pokrywę [blad] kuchenki który jest mocowany do korpusu po obrzeżu czterema blachowkrętami.Uchyl blad i już jesteś w środku.W komplecie zakupionych iskrowników są sprężyny mocujące...
Dlaczego kolega sądzi że przyczyną jest iskra? Objawy wskazują na zubożenie mieszanki czyli problem z gaźnikiem.
Rezystancja cewki zasilającej jest zbyt wysoka. Z pewnością ona jest przyczyną problemów, ale dla pewności sprawdź maksymalną długość iskry z samego przewodu WN i podstaw inny sprawny cewkomoduł o ile takowym dysponujesz.
Rezystancja cewek jest w porządku .Podmień moduł i świece,powinno pomóc.
Kup nowy generator iskier i będzie po problemie. Nowe są nieco inne od pierwowzoru, ale na pewno pasują i są lepsze. A cena nie jest znowu tak wysoka, coś ok. 25PLN. Pozdrawiam.
Rezystancja cewki w.n. wydaje mi się za małą. Możliwe, że jest strzelona.
Zdejmij tłumik i zobacz jak wygląda tłok i pierścienie jeśli nie będą miały rys świadczących o zatarciu lub zużyciu to masz zabrudzony gaźnik, uszkodzone uszczelniacze na wale lub inną nieszczelność.
Wymień przewody zapłonowe(mogą mieć przebicie) i elektrody(porcelana może być lekko pęknięta,a Ty tego nawet nie widziasz). Stary kocioł pewnie z 13 lat, a szukanie przyczyny przez internet to jak szklana kula - nie widząc co tam jest. Elektrody bardzo tanie. Przewody mogą być już nie dostępne - trzeba zamienić z innego modelu. Wtedy jak zmienisz to...
Stary , sam juz wiele sprawdziłeś , co sie bedziemy powtarzać. Brak prawidłowego kluczowania cewek - zapytaj sie siebie co kluczuje cewkami i bedziesz miał odpowiedź .
Wypadanie zapłonu może być spowodowane przez: - brak iskry lub byt słaba iskra, - słabe ciśnienie na cylindrze - zła mieszanka Podmień cewkę zapłonowa jak masz od kogo wziąć. Lepiej wykasuj błąd zanim włożysz cewkę bo niektóre sterowniki potrafią odłączyć wtryskiwacz przy dłuższym wypadaniu zapłonu ale jeżeli na wyższych obrotach chodzi tzn że sterownik...
Sprawdź czy sam alternator da rady może być że alternator jest za słaby
Iskra na przerywaczu jest?. Może zbyt wolno pociągasz za linkę dlatego nie widzisz słabej iskry.
Jak się dusi po otwarciu gazu z obrotów biegu jałowego, to masz zużyty uszczelniacz od strony zapłonu i ew. nieszczelność komory korbowej silnika. O ile można wykluczyć zapłon. Jak wygląda stan pozostałych części silnika? Wydech, filtr powietrza, cylinder, tłok, łożyska wału korbowego?
Sprawdż czy elektroda jonizacyjna jest dobrze ogrzewana bo wyłączenie może następować z przyczyny słabego prądu jonizacji. brak ponownego zapłonu może wynikać ze zbyt dużej odległości między elektrodami. [słaba iskra]
Jest mozliwe, że w uzwojeniu prądnicy jest zabezpieczenie termiczne, wyłączające silnik. Ten kabelek, jest właśnie od niego, tłumaczyło by to też wyłączanie się agregatu. Zrób tak, odłącz ten długi kabel, złącze gdzie był podłączony żółty kabel z ess podłącz tam gdzie był czarny kabel od ess (pomijasz to ustrojstwo). Jeżeli silnik odpali, to ess jest...
Zamień miejscami przewody WN i sprawdź czy coś się zmieni (poprawi) na tym drugim wyjściu. Jeśli tak to uszkodzony kabel WN a jeśli nie to najprawdopodobniej uszkodzona cewka zapłonowa. Sprawdź także kondensator przy aparacie zapłonowym (najlepiej podmienić na inny sprawny) i ustawienie przerwy na platynkach.
Prawdopodobnie zakłócenia od zapłonu. Załatw sobie np dobry wychyłowy.
jak słaba iskra to lezy cewka albo masz uszkodzony kabel królewski, pod waruniem że iskrę sprawdzasz na nim.
Mam problem ze skuterem Gilera typhon. Skuter nie odpala a problem polega na słabej iskrze podczas kręcenia rozrusznikiem. Im dłużej się kręci iskra na świecy jest coraz mniejsza aż całkowicie zanika. Po chwili przerwy jest dalej tak samo. Proszę o jakieś konkretne porady I mam pytanie czy cewko moduł może być odpowiedzialny za takie objawy?
a jezeli przejscie jest w elektryce to moze to być powód słabej iskry ??
Układ złożony na "pająka" nie działa. Czasem przeskoczy nieduża iskra. Czy ten układ jest poprawny ? Co do schematu poprawny, wartości elementów moga być niewłasciwe, w szczególności kondensator musi byc dobrany do indukcyjności.
Cewka może być "trochę popsuta", może mieć wewnętrzne zwarcia międzyzwojowe i dawać gorszą iskrę. Z Twojego opisu wnioskuję, że masz cewkę dwubiegunową i tu może być problem, bo dostępne są trzy cewki różniące się parametrami - olejowa aluminiowa wymagająca rezystora 1,7 oma - olejowa aluminiowa bez rezystora - ze stałą izolacją (czarna) z rezystorem...
Na podstawie praktyki i pomiarów, prawidłowa rezystancja cewki CDI - 120-130 omów, napięcie przy "kopaniu" - 80-120V AC. Impulsator 30-40 omów, napięcie przy "kopaniu" przynajmniej 0,6V AC. Instrukcja serwisowa dla MBX50 i 80, silniki mają bardzo zbliżone budową, układ zapłonowy także: [url=https://www.manualslib.com/manual/1...
Jeśli problem (wypadanie zapłonów) występuje pod obciążeniem, to może być znak słabej iskry: cewka, kable, świeca.
Jeśli mówisz że iskra nie jest w odpowiednim czasie to wygląda mi to na przestawiony aparat zapłonowy.To jest to do czego są podłączone kable od świec. I masz opóźniony lub przyśpieszony zapłon musisz go trochę przyśpieszyć lub opóźnić.
Oj czy na pewno słaba iskra?Czy przy dodawaniu gazu pracuje na trzech?Jeżeli przy dodawaniu gazu jest OK to radzę sprawdzić uszczelkę pod kolektorem ssącym.Bardzo częsty przypadek.Słaba iskra szczególnie wyczówalna jest przy dodawaniu gazu (wzbogacona mieszanka utrudnia przeskok iskry)wypada wtedy zdecydowanie jakiś cylinder.
Witam,co może być przyczyną bardzo słabej iskry z cewki wysokiego napięcia,auto zimowało pod chmurką,ma niskie obroty podczas rozruchu,pompa paliwa nie startuje,akumulator sprawny,elektryka sprawdzona,już nie wiem czego się czepić,dodam tylko że kolega często podmieniał akumulatory i długo kręcił rozrusznikiem,w czasie zimy robił to notorycznie,bezpieczniki...
Slawek_29 --1,5V na fioletowym.... Wiem, że to rok temu było, ale czy pamiętasz czarny i biały, od czego one są i te 1,5V do czego, masa pojazdu do jednego z tych wymienionych przewodów. Generalnie iskra jest, ale jakoś nie pojawia się nic na wyjściu na elektrozawór i nie otwiera gazu. Nie wiem, czy to wina P810, czy brak 1,5V na fioletowym, bo miernik...
Kolo magnesowe nie może ocierać o stojan "prądnicy". Zalecana szczelina ok. 0,3 mm. Jeśli masz w silniku tzw. fajkę do świecy z obudową blaszaną, to ją zdemontuj, bo może być powodem słabej iskry. Sprawdź, czy w tej fajce występuje opornik przeciwzakłóceniowy, który potrafi się "rozsypać" a efektem tego będzie słaba iskra, bądź jej zanik.
Witajcie. Wszedłem w posiadanie glebogryzarki Einhell Royal BMH 33/36. Zamontowany jest silnik Loncin 1P68A. Niestety glebogryzarka przez dłuższy czas była przechowywana w pionie, zaworami do dołu. Czy mogło coś się stać z tego powodu? Na tą chwilę nie odpala, a pod pokrywą zaworów jest mokro po oleju. Gaźnik po dokładnym wyczyszczeniu i wymyciu w myjce...
Moduł zapłonowy daje iskrę, ale bardzo słabej jakości iskrę ledwo widać a na jednym cylindrze byłoby wypadania zapłonu i strzelanie. Cewki pomiarowo dobre. Podłączyłem cewki pod silnik samochodu i iskra na nich jest piękna duża i fioletowa. Mam podejrzenia do modułu czy te kondensatory i tranzystory nie straciły swoich wartości.
milioon procęt źle złożony rozrząd ,daj do kogoś kto ma blokady a nie mazak. Mazak po zerwanym pasku? :)
Możliwe że jest cewkomoduł od razu wychodzi z tego przewód WN (niewymienny) takie cuś http://obrazki.elektroda.net/30_11920351...
Moze cewka. Sprawdz w nocy czy nie ma przebicia na przewodach WN. A w dzien popatrz po silniku czy gdzies nie oderwal sie kabel. P.S. Iskra jest slaba czy cylinder nie pracuje? Bo to dwie inne zeczy i nie moga razem wystepowac.
Słuchaj-jest słaba na jednym kanale cewki,czy na obydwu?
Bez oględzin stanu świecy zapłonowej nie ma co gdybać o przypuszczalnej przyczynie problemów ze świecą zapłonową i o jej jakości. W życiu spotkałem się tylko z jedną świecą wadliwą, tj. taką która teoretycznie dawała iskrę, ale nie chciała pracować w żadnym silniku. Było to bardzo dawno temu i nawet nie pamiętam co to za świeca była. We wuesce i innych...
Gaźnik zalewa świecę. Równie dobrze mogły pierścienie pęknąć podczas jazdy. Jeśli diagnoza co do słabej iskry (zbyt małej długości iskry) jest trafna, to w tym modelu jedynie z powodu cewki WN.
Samego trafka nie dokupisz. Dysponuje płytkami tego modelu jak coś to priv. Ale sprawdź najpierw czy blok mocy chodzi bo jak nie to jonizator na pewno nie będzie chodził. Trzeba zmierzyć napięcie na bloku mocy (uwaga jest dość wysokie) w trakcie włączania palnika plazmy.
mogę się mylić ale wydae mi się że z zieloną były też cewki "przerywaczowe" więc może tu jest błąd jeszcze nie to żebym wątpił w zdolności założyciela tematu ale nasuwa się pytanie co pokazuje miernik po zwarciu jego końcówek ? bo może pokazuje 0,5 co plus 0,7 - 0,8 cewki da 1,2-1,3 ?
Witam Wymień końcówki masy pod aku,są wsuwki i oczka taka listwa .Najlepiej zalutuj cyną nowe i przykręć nową śrubą.Powinno pomóc,bo to stały temat Fiatów Pozdrawiam
W woli ścisłości jaki jest kolor iskry na świecy nie jest przypadkiem czerwono- niebieski (świadczyło by to o słabej iskrze). Pierwsze co w gaźniku może się zapchać to dysza paliwowa w komorze pływakowej. Jeśli świeca nie jest okopcona ani zalana to może być lewe (bo dostaje wtedy nadprogramową dawke powietrza) Spróbuj przytkać nic nie kosztuje a zabieg...
Samochód to nissan micra k12 silnik benzynowy (z gazem) - podczas jazdy zgasła brak błędów, świece zalane paliwem i jest słaba iskra samochód ma każdy cylinder ma osobną cewke, podmieniałem komputer bcm oraz ipdm wiązka sprawdzona - jest ok zasilanie na komputer oraz cewki - ok, masy sprawdzone, cewki podmienione oraz świece. Co może być przyczyną słabej...
To zalezy jak bardzo beda sie róznic cisnienia na poszczególnych cylindrach .Jak bedzie powyzej 1,5 bara róznicy to mozna mówic o zuzyciu tego cylindra jak mniej to wymien swiece na nowe oraz ta fajkocewke badz cewke i kable wysokiego napiecia zalezy co tam jest w tym silniku.Bład ten oznacza słaby zapłon w tym cylindrze spowodowany słabą iskra badz...
Witam otóż winowajcą całego problemu był ten przewód tzw. masa, iskra jest niebieska ale potrafi przerywać po wkręceniu świecy do cylindra i założeniu fajki, silnik nie pali zapłon jest dobrze ustawiony co może być przyczyną słabej iskry nie zdolnej do zapalenia mieszanki?.
Zdarzają się przypadki że "iskry" nie widać ale słychać a maszyna pracuje jak marzenie. Nie ma co liczyć na takie cuda tylko trzeba sprawdzić przeskok iskry bezpośrednio z kabla WN do masy. Przy solidnym pokręceniu wałem musi skoczyć na te minimum 8 mm. Próba jest prosta, choć czasami wymaga pomocy drugiej osoby. Dzieki niej można jednoznacznie określić...
To bardzo dużo jak na stary silnik 1,2. Gdybyś stał ciągle w korku to także duże spalanie. Może silnik jest niedogrzany? Termostat i czujniki temperatury sa ok? Świece dobre? Przy słabej iskrze tak może byc, a także filtr powietrze jak zapchany to tez leje więcej paliwa.
Na ten rocznik kolega powinien mieć zapłon bez rozdzielacza, podwójną cewką i normalnym przerywaczem? Do sprawdzenia bo końcówka produkcji to czas eksperymentów.
Może to ci się przyda jest to peugeot od 2000R---
ale słabe baterie generują słabą iskrę zapłonową
No cóż,człowiek uczy się całe życie:). Mimo to że magnesy zdają się być nieco słabe, iskra jest naprawdę dobra. Jeszcze raz dzięki wielkie!
Witam wszystkich. Mam problem z WSK 125 z 1961 roku, otóż rozchodzi się o to, że kupiłem oryginalny zapłon. Próbuję ustawić zapłon, ustawiłem i malutka iskra się pokazała, ale bardzo mała. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć lub pokierować mnie, gdzie szukać usterki i co jest nie tak? Drugą kwestią jest to, że w tym zapłonie, co tu był, kabel świecy kopie prądem...
Przewody są dobre.Jak nie było iskry to postukałem po module na aparacie i się znalazła.Czy powodem słabej iskry może być też moduł ?jest koloru żułtego i bez mocy.podczas jazdy w gazie wyczuwane są dziury -ciągnie i nie jak by wypadał zapłon.
Słaby zapłon, niska energia iskry, stąd problemy ze świecami zapłonowymi innej produkcji. Jeśli świeca jest zakopcona czarną sadzą, to nieprawidłowa regulacja gaźnika. Anale swego czasu były sprzedawane z dyszą biegu jałowego #39, większą niż katalogowo. Świeca NGK do Simsona to B8HS, ale lepiej kupować wersję z rezystorem przeciwzakłóceniowym BR8HS.
Witam. Poskręcałem ostatnio skuter " Derbi Vamos M , Mofa bis 25km/h " Jednak nie wkręca się na obroty jak powinien, i widać że nie przepala mieszanki. Wszystko działa sprawnie kompresja jak należy gaźnik wszystko wyregulowane. Jednak mam problem z iskrą a mianowicie. Wkładam w fajkę nową świece dotykam do cylindra i Iskra jest prawie nie widoczna....
Co z instalacją elektryczną - sprawdz napięcie na zimno, przy rozruchu i na wolnych obrotach. Dotyczy to tematu cewki i słabej iskry
W chinczykach musisz mieć komplet z jednego rodzaju czyli magneto, cewki magneta i cewka WN. Moduł raczej nie gra roli. Druga sprawa to jakość czasem nowe nie znaczy że dobre.
Tam nie ma możliwości regulacji zapłonu. Trzeba sprawdzić kilka rzeczy. 1. Czy fajka nie ma przebicia do metalowego ekranu. Spróbuj na innej fajce lub połączeniu bezpośrednim przewodu z końcówką świecy. 2. Czy cewkomoduł nie ma problemu z energią iskry — sprawdzić na ile mm daje iskra z samego przewodu WN. W tych silnikach jest dosyć słaby zapłon, powinien...
W tych opryskiwaczach padają cewki i niestety nie idzie już ich nigdzie dostać ale idzie go uratować montujesz cewkę ładowania od simsona platynki ona ma takie blaszki odpilowujesz je ona wtedy taka waska jest jeden otwór w tej tarczce wiercisz nowy i pasuje i podlaczasz ja pod przerywacz kondensator dajesz od malucha z tym kabelkiem dajesz go na zewnątrz...
I jak rozwiązałeś problem? Jeżeli nie, a motor ma duży przebieg to wymień krzywkę aparatu, zdejmij fajkę i sprawdź długość iskry, powinna mieć ok. 8mm, kolor jasno niebieski, słyszalny wyraźny trzask. Przyczyną słabej "cienkiej iskry" jest kondensator - utrata pojemności.
Sprawdzisz w końcu ten map sensor i wężyk od niego czy dalej będziesz na siłę szukał usterki gdzie indziej? sprawdziłem tak poglądowo wężyk i tak jak by cały nie sparciały ale sam wężyk to za mało jak sprawdzić map mnie to zastanawia czemu świece iskrowe czarne takie ciemne są tak jak by słaba iskra Ciemne są od zalania (zbyt bogata mieszanka) a nie...
Korespondencyjnie iskry nie widać, ale jak pamiętam tam jest cewka ze stopniem końcowym, może ten moduł się kończy. Iskierka jest tylko nie ma iskry jak byk co by mieszankę zapaliła. Przy słabej iskrze nie ma "1-ki" i nie ma pompy. Kwoku nie rób do mnie wycieczek proszę. :)
Problem rozwiązany, był to sterownik, który za słabe napięcie na cewkę podawał i iskra była za słaba.
za słaba iskra zacznij od świec-ale sprawdż resztę
Może to być wina uszkodzonego rozrusznika, obroty są zbyt niskie. Spotkałem się w kosiarkach z problemem słabej iskry przy użyciu rozrusznika elektrycznego, pomaga pociągnięcie dodatkowej masy z akumulatora bezpośrednio do rozrusznika. Nie wiem dokładnie jaki jest tego powód, przecież zapłon i rozrusznik to całkowicie oddzielne obwody i nie są ze sobą...
A tam gadanie, kiedyś musiałem wracać 100km bez ładowania i silnik pracował normalnie. Akumulator jak będzie na tyle słaby że nie wytworzy iskry to tym bardziej nie zakręci rozrusznikiem. Niektóre samochody rajdowe wcale nie mają alternatora a się ścigają.
Witam ! Esab Caddy TA34 Tig 2200i uruchamia się, jednak nie inicjuje łuku spawania. Z tego co doczytałem na forum jest to prawdopodobnie uszkodzenie modułu mocy. W tym modelu są dwie sztuki o oznaczeniu: ESAB 0459185-502. Czy istnieje możliwość że jest jeszcze coś innego uszkodzonego, a jeśli nie to jak mogę sprawdzić te moduły ? Czy następuje zadziałanie...
Gdyby chińskie moduły były spoko, to po prostu bym kupił moduł WM. Problem w tym że te chińskie moduły są tak słabe, że działają gorzej niż uszkodzone oryginały. Kiedyś budowałem moduł AC CDI i był dużo lepszy niż chiński szajs. Do końca posiadania tamtego jednośladu, moduł działał niezawodnie.
Tak też robiłem. Bez zmian. Jedyny pomysł jaki mi się pojawił to ECU. W zasadzie tylko to zostało. Dodano po 2 Przekaźnik główny ECU, przekaźnik od „15” również sprawdzone. Zamieniane z pozostałymi
Zastanawia mnie, czy luźne osadzenie łożysk na wale w tym silniku jest czymś normalnym? Ślad współpracy wału z łożyskiem widoczny na foto. https://obrazki.elektroda.pl/5779811500_... Simmeringi wyglądają idealnie - nie ma nawet sensu ich wymieniać. Zaczynam się poddawać, co jest przyczyną nie zapalania. Czyżby moduł zapłonowy? Jednak...
Normalne. Bywa tak że świeca jest z jednej strony jaśniejsza, z drugiej ciemniejsza. Wynika to z tego, w którą stronę świeca jest obrócona względem cylindra. Problem z odpalaniem na ciepło zapewne doregulowania składu mieszanki biegu jałowego (dysza L), chyba że jest problem z zapłonem (za słaba iskra).
Instalacja jest 6v oryginalna motor zakupił mój tata i on jest pierwszym właścicielem jest to wsk 175 kobuz z.oryginalna instalacja 6v i kierunkowskazami. I dodam że.motor zgasł równocześnie z odpieciem akumulatora
Zalewanie bym wykluczył ponieważ odrazu po tym jak zgaśnie nie odpaliłby. Na pływaku niestety nie ma regulacji blaszki o których mówisz u mnie zastąpiono plastikiem. Nie może to być winą zbyt słabej iskry dla takich obrotów? Czyli wina cewki lub iskrownika bo i słabe ładowanie mam. Dodam że jak gaśnie to czasami wyda dźwięk jakby mu pasek spadł ale...
bo po deszczu i w dzeszcz nie ma jazdy Ewidentna wina słabej iskry. Lej mżawką na WN i zobacz gdzie przebija, może cewki. Druga możliwośc to TPS i uboga/ bogata mieszanka....
Brudny kocioł, przepalone rury palnika, żle wyregulowany zawór gazowy lub słaba iskra
Witam problem został rozwiązany gasł z powodu słabej iskry bo padła cewka, a te trzeszczenie i muł były spowodowane wytarciem się rolek wariatora. Dzięki za pomoc . Temat uważam za zamknięty.
A ile jest oleju w silniku? Może po tak długim czasie stania masz uszkodzone uszczelniacze na wale i spala ci olej z paliwem . Dodano po 1 Jeszcze jest możliwość zbyt słabej iskry na świecy.
Zalana świeca może być objawem: 1. słabej iskry, która nie jest w stanie zapalić mieszanki 1.1 problemy z odstępami elektrod świecy lub przerywacza 1.2 problemy z kondensatorem bocznikującym styki przerywacza. 3.3 przerwy w układzie elektrycznym 2. zbyt bogatej mieszanki 2.1 problemy z nadmiernym podawaniem paliwa 2.2 problemy z dolotem powietrza Niezbyt...
jak napisz dokładnie bo zielony jestem
Uszkodzenie cewki zapłonowej na 99.9%. Gubi lub ma za słabą iskrę na 1i4 cylindrze. W silnikach 4-cylindrowych cylindry pracują parami 1-4 i 2-3. Co do cewki to jest to cewka podwójna czyli dwie cewki w jednej obudowie. Ps. To nie jest wcale bogata mieszanka,po prostu z powodu braku lub zbyt słabej iskry paliwo się nie spala i dlatego świece są czarne!
Zła świeca raz miałem tak przy złym doborze świecy do kosy 2t słaba iskra paliwo się lało z tłumnika kupiłem jeszcze inną świecę iskra wróciła kosa zaczęła palić jak nowa
Kolego nowy gaźnik również podlega regulacji do danego silnika. Świecę wymień na właściwą dla tego silnika. Wykonaj próbę "mocy" iskry tj. samym kablem WN na karterze silnika i w przypadku, gdy będzie intensywna, to usuń z "fajki" świecy metalową osłonę (jeśli fajka taką posiada) lub zmień fajkę. Najlepiej zmienić na inny typ np. bez opornika przeciwzakłóceniowego,...
Sprawdż wszystkie przewody czy są dobrze i prawidłowo podpięte. Z opisu wynika że po iskrze powinien nastąpić zapłon, może zakręcony masz gaz lub zbyt słaba iskra.
Dziękuję bardzo za sugestię. Fajka jest zdemontowana i został tylko sam przewód w gumowej izolacji a dookoła niego jest ekran, który połączony jest z metalową częścią iskrownika. Koniec druta nawijaliśmy bezpośrednio na świecę. Sprawdzę jeszcze dziś raz czy przy ustawieniu iskrownika bliżej koła będzie jakaś poprawa. 1. Jak sprawdzić to przebicie? Czy...
yamaha słaby iskra słaby iskra honda słaby iskra peugeot
rozdrabniarka gałąź automat świateł dziennych podłączyć bezpiecznik topikowy
weintek fatek kosiarka akumulatorowa
Odpowietrzanie układu chłodzenia Mercedes C216 5.5 388 KM Ciśnienie w rozdzielaczu T: różnice między wejściem P a wyjściem T