Zlaczka IC97.
Zamek jest zespolony ale przed wymiana przejrzyj instalacje słupek - drzwi .
ja bym polecal jednak przy słupkach w drzwiach to słaby numer ....
Pod kokpitem w okolicy słupka drzwi kierowcy
za nakładką słupka drzwi prawych przednich
Za nakładką słupka drzwi, po prawej.
Za nakładka plastikową,jak słupek drzwi przednich prawych
wiązka przetarta na odcinku słupek drzwi-drzwi
Jest za nakładką progową, jak słupek drzwi prawych przednich.
Po lewej stronie miedzy kierownicą a słupkiem drzwi powinien być.
W słupku drzwi przednich. Jeśli jest wogóle, i na ścianie grodziowej.
za nakładką progową,jak słupek drzwi lewych,jak klameczka otwierania maski.
Sprawdż włącznik na słupku drzwi przy nogach kierowcy .
https://obrazki.elektroda.pl/9370515300_... C351 sugeruje wiązkę słupek-drzwi.
To rozbierz kostke ze slupka i zobacz czy ma wiecej kabli. Jak ma to pewnie do szyb. Bo watpie zeby tam szly kable do zapalniczki, el. rolet czy el. foteli. To nie s-klasa.
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
To pewnie siadł BTS w module świateł, moduł masz na prawym słupku drzwi, za plastikiem.
No dobra ale jak jest w fabryce ? Wstawiają drzwi i tan od razu wszystko pasuje ? Oglądałem zawiasy słupki itp. Nie ma żadnych zniekształceń, jest tylko luz na czopie ( tak myślę bo jak podnoszę otwarte drzwi to one się unoszą i opadają ) Czy można dostać kupić nowe czopy do drzwi, może tam się zrobił luz że opadły ? Pisałeś ze uderzyłes w słupek drzwiami...
Witam. Na słupach drzwi od wewnątrz przy oknach mam plamy. Jakby od ręki jak sie zamyka. Wiecie może czym do usunąć, żeby jeszcze więcej plam sie nie zrobiło ?
W pierwszej kolejności sprawdź przewody w przelotce od drzwi do słupka.
Jeśli masz konsolę główną (kierowcy) to tam szukaj, ale bardziej bym stawiał na -uszkodzona wiązka słupek-drzwi, konkretnie punkt gięcia kabli.
Poszukaj za nakładką słupka drzwi przednich , może być na wyskowości jak się łączy nakładka z kokpitem
Sprawdź złącze na słupku. Ewentualnie uszkodzona wiązka pomiędzy drzwiami i słupkiem.
Zazwyczaj po stronie kierowcy, a reszta zależy od fantazji montazysty i wielkości samej centralki. Może być za nakładką słupka drzwi, może być za zegarami.
Chyba dwa wkręty i podważa się takie plastikowe wargi, trudno pamiętać wszystko. Ale wstrzymaj się z wyciaganiem skrzynki, już prędzej zdejm nakładkę słupka drzwi i tam patrz.
po lewej,na wzmocnieniu,jak słupek drzwi,mniejwięcej na wysokości zegarów. Czarne plastikowe pudełko. Diagnoza techem,w starym modelu kody migowe. Sterownik wygląda tak jak na zdjęciu,jak masz problem,to tel.znasz,temat mam opanowany
Trzeba odkręcić okucie i słupek. Z tym, że słupek może być przykręcony od strony szyby, ale to będzie widać po wyjęciu okucia. Sądzę, że nie warto tego robić. Wymień uszczelkę w dostępnym miejscu, a końce klei się do rowka klejem typu "sekunda". Jeżeli jednak chcesz wymienić całą uszczelkę, to zacznij od demontażu okucia.
Sprawdź przełącznik drzwi. Znajduje się on w słupku drzwi przy bolcu , który łapie zamek w drzwiach. Najczęściej wyciera się plastikowa nakładka przełącznika- ma większe luzy i stad miganie światła wewnątrz. Pozdrawiam SIEKIER'a :twisted:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic57... Przy słupku drzwi kierowcy najłatwiej bo do wszystkiego blisko. Sterowanie dwoma plusami czyli diagram b na twoim schemacie.
Jeśli przewody od między drzwiami a słupkiem drzwi są ok to rozbież drzwi i przejrzyj zamek szczególnie krańcówkę w zamku. Stawiam na wurwany pęknięty przewód albo krańcówkę w zamku, sama wkładka zamka nie ma nic do tego jeśli się poprawnie przekręca po włożeniu kluczyka..
Zlap za ten plastikowy pierscien na wtyczce przy drzwiach i kreć nim w lewo.
czyli zdrowiutko. Dostań się do sterownika silnika ( za nakładką słupka drzwi prawych),zapal silnik,i stukaj trzonkiem śrubokręta w sterownik.Nasłuchuj zman rytmu pracy silnika.
Jak na 13,5 v to troszkę za małe to ładowanie. Dodano po 2 Na prawym słupku drzwi przednich.
WITAM!! w Scenicu są dwa "oficjalne" miejsca z nr.nadwozia : na naklejce umieszczonej na prawym (dół) słupku drzwi - powtarzam jest na naklejce a nie wybity i drugi pod kołem zapasowym podłogi bagażnika .W innych meganach jest inaczej POZDROWIENIA!!
Zamki normalnie działają z kluczyka, i z obu stron wkładając kluczyk otwierają się wszystkie drzwi ? To masz chyba dołożony cały alarm z centralnym, bo w oryginale tylko drzwi kierowcy sterują centralnym zamkiem. To sprawdź te przelotki słupek/drzwi jak radził kolega, w obu drzwiach. Inaczej doszukiwałbym się problemu w połączeniu centralki alarmu z...
Co może być przyczyną nie zamykania się jednych drzwi? Oberwane przewody (przegnite) w osłonie gumowej ze słupka do drzwi. Uszkodzony zamek w drzwiach.
Przerwany przewód między słupkiem,a drzwiami i zwarcie robi.
Sprawdź wiązkę z drzwi do słupka. Ewentualnie podłącz w drzwiach na krótko silnik do zasilania( zasilanie z drzwi ).
Szuka może przekaźnika od gazu.często montowany w słupku drzwi lub bezpiecznik.
To jak masz "manualne" otwieranie to przewody do centralnego idą przez słupek w drzwiach i tam można sie podpiąć. Idą do modułu komf. pod schowkiem. Kolorów nie pamiętam.
Odłącz wtyczke na słupku najpierw drzwi kierowcy a potem drzwi pasażera ale podłączając już kierowcy i sprawdź czy wtedy jest ok.
Zacznij od opisania usterki, a ja prawdopodobnie odpowiem, ze najczęstszą dolegliwością są przełamane przewody miedzy słupkiem a drzwiami.
lewy słupek drzwi kierowcy obok napinacza pasów.Tam gdzies szukaj.Bład brak prawidłowej rezystancji.
Jak nie ma w słupkach drzwi to są w zamkach.
System odseparowany PowerBass S-6C, cena ok. 350zł. Odsłuch przeprowadzony w Corolli E11 FL 2001, głośniki na dystansach, tweetery w słupkach, drzwi bardzo dobrze wyciszone, całośći zasilana ze wzmacniacza CarPower HPB 604. Gra bardzo ładnie, czysto i głośno, te głośniki potrafią uderzyć. Tweeter bardzo wyraźny, czasami aż za ostry, ale wystarczy podregulować...
sprawdź przewody czy nie są przerwane w przelotce na słupku
Jeśli podłączyłeś przewody zgodnie z tym co piszą koledzy powyżej i nie działa spróbuj odpiąć złącza między słupkami, a drzwiami. W przypadku usterki mikroprzełącznika w zamku sterowanie może nie działać.
a sprawdzałeś złacze między drzwiami a słupkiem??
To sprawdź na pinach w kostce tych od silniczka czy tam jest zasilanie. Obstawiam na złamany przewód między drzwiami a Słupkiem lub zaśniedziały styk w kostce na słupku
Może pada siłownik.Może kostka się z niego wypięła albo przewody między drzwiami a słupkiem się przerwały.Rozbierz drzwi i i zobacz czy dochodzi napięcie do siłownika?Będziesz miał wtedy odpowiedź.
A więc alarm jest "dokładany" . Styki otwartych/zamkniętych drzwi będą w zamkach(niestety). bez wykręcenia zamka 3X imbus(2 foto) i wyjęcia nie dostaniesz się do nich. To samo zam.klapy. Pod maską pewnie jest czujnik otwarcia taki dokładany ( bolec wciskany) tego typu jak w starszych autach były montowane na słupku drzwi( wciskane). Możesz czujniki...
Trzeba sprawdzić całą wiązkę przewodów w drzwiach. Najczęściej pękają przewody w gumowej osłonie, przy kostce przy słupku, między zawiasami drzwi. Najlepiej to naprawić po wyjęciu wiązki z drzwi.
Z rzeczy prostych: kable w lewych (prawych) przednich drzwiach całe? kostka na słupku w tychże drzwiach sucha nie zalana? Odczytaj błędy z centralnego zamka (lub komfortu).
Sprawdź połączenie drzwi z słupkiem,tam przewody są w tej gumie.
Podaj cały VIN lub prześlij fotkę naklejki ze słupka drzwi.
Przerwana wiązka miedzy słupkiem a drzwiami w manszecie.
na lewym słupku jak otworzysz drzwi kierowcy jest naklejona karteczka
A w jakiej granicy cenowej kosztowało by to u blacharza? Ponieważ samemu raczej sobie nie poradzę.
Tam często łamią się przewody w gumowej osłonie, pomiędzy drzwiami a słupkiem.
Witam. Gdzie sprawdzić kod koloru samochodu w Passacie B3. Na słupkach drzwi i w bagażniku nigdzie nie widziałem.
Pozdrawiam Jeśli masz oryginalny centralny zamek to sprawdź białe złącze na lewym przednim słupku a drzwiami(pod zgufrowaną gumą).Jeśli bedą tam slady oksydacj (zazielenienie) przeczyść preparatem go czyszczenia złącz elektrycznych może pomoże.
Sprawdź przelotki między słupkiem a tylnymi drzwiami, przewody lubią się tam łamać.
Silnik K4J750 a skrzynia JB3. Tyle tylko na podstawie samego VIN. Więcej danych można uzyskać na podstawie wpisów owalnej tabliczki APV na prawym słupku pomiędzy drzwiami. Natomiast szczegóły może podać tylko ASO, ponieważ tylko ASO ma możliwość logowania się do centralnego serwera Renault.
Przewody w przelotkach między drzwiami a słupkiem sprawdź, tam chyba leci sterowanie po Can do modułu szyby a potem na siłownik.
Pierwsze primo: sprawdź przewody pomiędzy słupkiem i drzwiami. Drugie primo: niestety demontaż tapicerki drzwi i sprawdzanie czy mamy napięcie na przewodach. Pozostaje jeszcze opcja że masz dokładany siłownik i po prostu odkręciło się cięgno. Można to sprawdzić stetoskopem bez demontażu poszycia drzwi :-)
Żadna filozofia. Łączysz kable i wciskasz tą przelotkę w słupek.
Zadziałał wyłącznik bezwładnościowy "wypadkowy" pompy paliwa. Trzeba go po prostu włączyć. A gdzie on jest w tym autku to poszukaj w instrukcji. Całkiem możliwe, że znajduje się w słupku przednich drzwi na dole (na lewo od pedałów). Przepatrz wszystkie zaślepki.
A ja bym odłączył radio z zasilania i wtedy sprawdził. A może wiązka słupek-drzwi. Strzelam.
Wiązka drzwi na słupku pourywana , tam ci robi zware prawdopodobnie strona kierowcy
Obejżałbym wiązkę na słupku miedzy lewymi drzwiami, może jakiś kabelek się przerwał w golfach to się zdaża.
Witam .Sprawdź instalację w drzwiach, między słupkami, gdzieś jest zanik napięcia, lub brak masy, dlatego tak zamyka i otwiera.
Centralka zamka sterującego znajduje sie pewnie w progu drzwi kierowcy lub pod nogami kierowcy z lewej strony, musisz zdjąć listwy i odsłonić troche tapicerki. Najlepiej jak bedziesz kierował sie wiązka kabli zamka centralnego które są w słupku drzwi przednich to na pewno trafisz do centralki zamka centralnego. Wydaje mi sie jednak że to wina rozprogramowanego...
Najpierw zobacz czy w przelotce i na słupku wszystko gra.
Nie ma problemów.
Witam. Jest mnóstwo tematów o tej typowej usterce w tym modelu. Poczytaj. Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź.
przekaźnik jest za nakładką progową,jak słupek prawych przednich drzwi. Silnik 1,5 to nieodmiennie Isuzu,z wysoce awaryjnym alternatorem Hitachi
Masa to biały z czarnym paskiem.Wątpię że jest w tej wiązce masa która pojawia się po otwarciu drzwi.Czujnik otwarcia drzwi jest na słupku a nie w drzwiach i tam rzeczywiście będzie pojawiająca się masa.Dodam od siebie ze jesteś strasznym leniem że sam nie możesz tego sprawdzić.
To może być uszkodzenie wiązki słupek- drzwi. Psuje się tam, gdzie się wygina.
Słupek przy drzwiach??
Najpierw piszesz o zamku pionowym teraz o poziomym. Poziomy ma sens tylko w przypadku bram jednoskrzydłowych gdzie skrzydło bramy jest domykane do słupka. Wyobraź sobie drzwi dwuskrzydłowe zamknięte tylko na klamkę. Czy zamek w tych drzwiach ma sens?
Przy zamkniętych drzwiach żarówka nie powinna świecić. Spróbuj wypinać wtyczki miedzy drzwiami i słupkiem, powinny być od strony słupka, ale znając Kię lekko nie będzie.
Najlepiej wziąć kupić jakieś gumy od np. audi i zrobić dziury w słupku i drzwiach pomiedzy ogranicznikiem i dolnym zawiazem. U mnie tak działa już 2 lata bezproblemowo. Do ciegien podpiąłem się za pomoca dołączanych do siłowników zacisków. Siłownik umieśc prawie na dnie drzwi - nie będzie problemu z otwieraniem okien na maksa.
A ja bym sprawdził przewody w przelotkach słupek-drzwi. Głośniki sprawne...?
Saaba 900 też mogę polecić, siedziałem w takim 900Turbo :D i wnętrze dość dobrze oddzielone akustycznie od otoczenia, na szrocie coś tam przewalali koparką a jak wsiadłem to prawie nic nie było słychać :D Do dyspozycji dość duże podszybie, nie trzeba koniecznie dawać wysokich w słupki. Drzwi jak wspomniał Mukade łatwe do zamontowania kickbasówek. Auto...
Nie stosuje się w takich radiach samochodowych bezpieczników na głośniki. Dlatego, jeżeli nie ma konkretnie głosu na którychś drzwiach to sprawdza się bezpośrednio na wyjściu radia. Jeżeli nie ma na wyjściu radia to radio do naprawy, ale jeżeli jest to szukamy po wiązkach samochodu. Podpowiem że najczęściej przepusty kabli słupek/drzwi.
Szyba od kierowcy się otwiera i zamyka,a od pasażera tylko otwiera. Czy szyba pasażera opuszcza się tylko przełącznikiem od strony kierowcy (podwójnym), czy "swoim" po stronie pasażera też? Do sprawdzenia przewody w "harmonijce" drzwi->słupek.
...i rozpinałem złącza po lewej stronie przy przednim słupku przy drzwiach kierowcy.Czy to może być przez to.Nie da się tego wyłączyć bez wizyty w serwisie? jesli rozpioles te zlacza na podlaczonym aku to wszystko jasne... musisz sie udac do aso opla na skasowanie bledu poduszek...
przewód brązowo-czarny na słupku kierowcy wychodzący z drzwi przednich
Ciśnienia masz podane na naklejce na słupku drzwi.
Przewody w przelotce słupek-drzwi. Bezpiecznik sprawdziłeś?
Wiązka drzwi kierowcy, lewy słupek
Czy jest jakaś centralna kostka w słupku lub drzwiach, która mogła się poluzować i jaki jest do niej dostęp przy otwartych drzwiach??? Od sprawdzenia przelotki należy zacząć.
W Audi A3 np. 98r. w przypadku uszkodzonej wkładki zamka można podać sygnał ręcznie. W tym celu odkręcamy 3 wkręty mocujące dźwignię otwierania maski i odchylamy plastikową pokrywę słupka drzwi kierowcy. W brązowej kostce dwa górne przewody to sterowanie zamka masą. Wystarczy nacisnąć przycisk na pilocie i podać masę na jeden z przewodów (np. przez...
Naprawiłem uszkodzenie. Między sterownikiem lewych i prawych drzwi idzie "kabelek szaro biały". Przechodzi przez wtyki i gniazda w obuch słupkach. Rozbierałem co się dało bez rezultatu. Co się okazało kabelek był pęknięty w środku we wiązce wnętrza samochodu bliżej słupka lewych drzwi, nie spotkałem się żeby kabelek w środku we wiązce pękł. Może się...
Szyba kierowcy ma sterownik ale w pierwszej kolejności sprawdź przewody w elastycznym przepuście między drzwiami, a słupkiem.
Według mnie co do pilotów i centralki do nich -to wydaje mi się że będą z niej wychodzić tylko przewody zasilające i kable służące do sterowania przekaźnikami(sterownikiem) siłowników. Więc do szczęścia potrzebujesz jeszcze najzwyklejszy sterownik siłowników który będzie miał wyjście do podpięcia owego sterownika od tych pilotów. Zacznij od montażu...
Uszkodzony zamek lub kabelek w przelotce słupek - drzwi.
Często w beetlu przewody słupek-drzwi i zimne luty w zamku drzwi kierowcy. Napisz które przewody i jak dzwoniłeś ? Masz schemat ?
Nawet zwykły Op-Com powinien wystarczyć. Głównie chodzi o to żeby najpierw sprawdzić czy BCM widzi wszystkie potrzebne sygnały zanim się zacznie coś rozkręcać. Żeby samemu bez pomocy interfejsu sprawdzić krańcówki to trzeba by się albo dostać do zamka w drzwiach, albo do złącza między drzwiami a słupkiem, albo do zlacz przy BCM. W każdym przypadku jest...
Czy od strony pasażera mogłeś zamykać wszystkie zamki? Zacznij od sprawdzenia harmonijki między drzwiami i słupkiem. Centralny jest pneumatyczny czy elektryczny?
wiśniowski słupek słupek akumulatora słupek kanapy
power acoustik szlifierka kątowa kondensator schemat teleinformatyk egzamin zawodowy
lanzar maxp124 przerywacz kierunkowskazów schemat
Naprawa nieruchomej wskazówki prędkościomierza w Skoda Fabia II Układ Grafta: Powielacz napięcia w elektronice