Czerwona lampka to ciśnienie, żółta - poziom.
Raczej nie jest prawdziwa. Duże ubytki płynu byłyby zauważalne. Olej z płynem dałby jasną emulsję widoczną na bagnecie i na korku wlewu oleju - wyraźnie. A i kolor oleju nieznacznie by się zmienił. Silnik ma pewnie swój przebieg i większe przedmuchy ze skrzyni korbowej. Albo chłodnica oleju- jak wcześniej sugerował verksted - minimalnie przepuszcza....
Najlepiej sprawdzić w instrukcji obsługi parametry olejów i tak go dopasować. W Claas przekładniowy olej to MT 80W90 API GL5
Zacznij mierzyć od 4 cylindra coby olej się nie rozprowadził jeszcze.
Witam. Kolego odkręć dekiel na zbiorniku oleju, ten z korkiem wlewu i smokiem zasilającym pompę wspomagania ukł.kier. Następnie wyczyść smok. Prawdopodobnie zapchany smok powoduje powstawanie podciśnienie na pompie, co z kolei jest przyczyną zasysania oleju przez ową pompę za skrzyni. Pozdrawiam.
witam Pewnie masz zatkane dysze w gażniku ,przemyj benzyną ekstrakcyjna lub przedmuchaj powietrzem oczywiście jak masz dostęp do sprężarki . pozdrawiam
Ja mialem ten sam problem, zaslonilem te lusterka szczelnie i pryskalem na oś WD-40 taki olej w sprey'u po tym pryskaniu odpalalem maszyne laser zaczynal sie krecic troche golosno chodzil i po trochu zaczynal pracowac cichuto, wiec jeszcze delikatnie pryskalem na oś i znowu ja odpalalem zeby dobrze sie wtarl olej w oś'ke i przestalo, maszyna juz chodzi...
Yamaha yzf-r125 brak ładowania, olej w pradnicy
Jejku tyle bzdur w jednym poście dawno nie czytałem. Odma puszcza olej a jakiś debil każe sitko z rurki wywalić - mechanik z ciebie z pozal się dupy. Albo 160tys i silnik do remontu... otóż olej w tych silnikach to pewnie z 90 proc silnikow puszcza i tak już jest.
Po lewej stronie czujnik ciś. płynu wspomagania ,można go wymienić ,drugi element to odma powinna być połączona gdzieś w okolicy filtra powietrza dokładnie nie pamiętam
Ale to się dzieje również przy drukowaniu sieciowym. Samo ksero natomiast jakby to potęguje.
Olej w dolocie w vw to normalka ale jak wycieka to już nieszczelnośc no i zależy ile tego oleju. Intercooler jest najniżej i tam sie zbiera ale jak pękł ci przewód smarowania turbo i jechałeś to nie ciekawie . Pewno turbina dostała za swoje
Olej pali? Świece żarowe działają? Korekty wtrysków?
olej mula...to muł... shareaza cie powinna interesować...
Sprawdzilem I odpiolem wtyczkę od grubej rury ktura idzie do przplowymierza i jest ten sam błąd jaki był tylko nie bardzo wiem gdzie jest problem i do kąd idzie od wtyczki którą odpisałem ten kabel. Ponieważ nie miałem czasu dalej sprawdzać i z powodu dużego deszczu. Myślę że teraz dowiem się gdzie jest problem miałem już coś takiego i problem minął...
W silniku AGR podciśnienie nie ma żadnego związku z regulacją ciśnienia doładowania a sztanga przy uruchomieniu silnika ma być nieruchoma. Założyć należy, że skoro turbo było regenerowane to powinno być sprawne jak również i sztanga z gruchą ale w życiu bywa różnie. Owszem, za szarpnięcia przy gaszeniu silnika odpowiada niedziałająca klapa gasząca....
Temat rzeka.. Sam zmieniałeś olej ? Nie widać wycieków na silniku? Może poprostu była to wina osoby, która nie umiała prawidłowo wymienić olej?
Castrola to ja bym sobie nie zalał. Już wolę Lotosa. Castrol to tylko marka -- żaden firmowy produkt. Zdaje się, że Orlen sprzedaje bazy pod olej, które lądują w Castrolu. Dodatkowo Castrol na różne rynki ma różny skład. I oczywiście wiecie o tym, że 5W30 to dziś ją w dużej mierze oleje na bazie mineralnej? Niby na opakowaniu jest 'syntetyczna technologia'...
A coś gdzieś cieknie czy słabo hamuje czy spalanie ma podywższone? Olej zawsze możesz wymienić skoro nie wiesz kiedy zmieniano razem z filtrem oleju. A to gaśnie i traci moc na gazie ? Podpinałeś się pod komputer gazowy? Sprawdzany filtry gazu? I ogólnie co tam siedzą za cześći w tym gazie bo może już na wykończeniu? Ściągnij tą plastikową osłonę na...
Rak dla sąsiadów gratis.
Kto ci podsunął tak debilny pomysł, żeby stosować w tym celu oleje spożywcze? Zawsze się znajdzie jakiś, kto wie lepiej... WD40 też próbowano do potencjometrów czyszczenia polecać...
mam właśnie sprężarkę bez tego otworu zribłem dzuirę w śrubie (na fotce zaznaczone) jak myślisz bedzie dobrze?? czy wywiercić nirzej czy ten olej w czasie parcy nie wyleci do 0??
Tu masz schematy całego silnika. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Z tego co się orientuje to cienkim przewodem miał wracać olej do sprężarki w celu jej lepszego smarowania. Z racji że sprężarka wylatuje to raczej zaślepienie. Tylko raczej krótkiej rurki by nie gromadziła oleju.
Sprzedający mówi, że tak się dzieje od dłuższego czasu, nie było ruszane. Tego dymu jest tyle, że absolutnie do jazdy się nie nadaje puki nie złapie temperatury. I na pewno to jest olej, zapach nie do pomylenia.
Święte słowa. Nie chcę nikogo obrazić, ale głupota na wsi nie zna granic. Jednak tego niestety nie zmienimy.
Teraz wiadomo, masz ZF6HP24A, sześciobiegową najnowszej generacji skrzynkę. Zapomnij o kupnie drugiej, wydasz niepotrzebnie "górkę" pieniędzy za "kota w worku". Spróbuj uzupełnić olej, nie jakimiś zlewkami czy też ATF II, lecz (Esso) LT 71141 (syntetyczny). Dokonasz tego przez otwór śruby kontrolnej, z lewej strony skrzyni biegów w tylnej jej części...
Wg mnie nie właściwa gęstość oleju. Na jakim oleju był wcześniej eksploatowany. W jakim celu wlewałeś moto-doktora, który zagęszcza olej.
Warto zrobić aktualizację oprogramowania pojazdu, wg opisu który podałeś jest to skrzynia z intarderem, filtr jest z boku od dołu ptawa strona przy intarderze. 75W80 MAN 341 Z5
Czy olej silikonowy nadaje się do smarowania magnetofonów kasetowych i gramofonów ? O prawidłowości doboru środków smarnych można mówić po wskazaniu konkretnego podzespołu. Są takie, które można smarować olejem silikonowym, ale są także takie, gdzie robić tego nie absolutnie wolno. A więc nie jest istotne czy "magnetofon" czy "gramofon", ale co dokładnie...
Wg instrukcji skrzynia 1,75 l - Hipol15 PN-66/C-96075 most napędowy 5l - Hipol 15
Troche nie wygodnie ale da sie. Wypuść stary śruba kontrolną i tą samą musisz wlać, najlepiej jak masz szpryce do wtłaczania oleju.
Podzespół ze szklanym (jakiś plastik) zbiornikiem i kopułką z tego samego materiału to naolejacz kropelkowy: jak przepuszczasz powietrze pod ciśnieniem to z tej wygiętej rurki kropelkowo wycieka olej i naoleja powietrze. "To" z blachą montażową i pokrętłem to regulator ciśnienia. Ostatnie cztery zdjęcia? - sam jestem ciekaw! ;)
Więc już tłumacze co się okazało dla innych którzy będą mieli podobny problem otóż olej brał jak kolega wyżej napisał przez uszelniacze zaworowe. Ale tu ciekawostka Siwy dym był przez kostki wtrysków a raczej wtrysk 3 nie dochodził i miał złą dawke paliwa na 3 wtrysku przez to puszczał te chmury. Temat zamykam pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Olej wymieniany metodą dynamiczną ? Filtr oczywiście też wymieniany ? Były jakieś opiłki ?
Zbiornik numer 1 to naolejacz powietrza wylotowego do smarowania zasilanych narzędzi. Leje się tan nowy olej tylko do tego celu. 21.5 litra to objętość zbiornika separatora, a nie objętości oleju jaka ma wypłynąć.
Nie doczytalem ze to chodzi o konserwacje lodki , idealny jest do tego celu olej lniany lub pokost na oleju lnianym - jest to jedyny wystarczajaco szybko utleniajacy sie olej , pasjonaci lodzi konserwuja tym tak skutecznie , ze lodki wytrzymuja ok 100lat.
Ale ty chcesz to mierzyć na starym oleju? W jakim celu w ogóle? Zmień olej i wtedy rób pomiar. Ja osobiście zrobiłbym płukankę, bo ten stary glut ciężko będzie roztopić przez dłuższy czas.
Witam wszystkich. odpowiadam na pytanie kolegi. mam zamiar ogrzewac garaz
Zapewne na końcu każdej tulejki stanowiącej łożysko znajduje się przylegający do tulejki filc.Na ten filc trzeba zaaplikować odpowiedni penetrujący olej i wówczas w trakcie pracy silniczka zastępuje uwalnianie się oleju z filcu i smarowanie elementów wirujących do czasu aż skończy się zapas oleju na filcu.Stosuję w tym celu Niemiecki olej firmy Nigrin...
Były Delphi, Denso , Valeo, Sanden, Mahle. Do wyboru. Jeśli jest gwarancja a olej u ciebie nie jest szarawy to może być po regeneracji. Też montowałem i nie było większych problemów. Najważniejsze to zalać dodatkową ilością oleju pag - więcej niż zalecana przez producenta - wtedy obędzie się bez przygód.
Różni się znacznie, AHF to nowsza generacja. Ten sam słupek ma np. AGR.
Na jaki kolor kopci? Bo jak olej spala to na niebiesko wyraźnie.
Więc olej musi być od razu dielektrykiem. Tak, aby nikogo to nie zabiło, jakby nie patrzeć 95% konstrukcji to metal. Są oleje przeznaczone typowo do sprężarek agregatów chłodniczych. Nie będę podsuwał nazwy, ale absolutnie olej trafo nie nadaje się do tego celu. Ten olej jest tylko do izolowania, a jeszcze żeby dopisać jego zastosowanie, to do chłodzenia...
Olej lejesz taki jak w manualu, to co zalecił producent, a nie miras z warsztatu januszex carpol s.c.
Silniki AGR, ALH 90 PS są zamienne z AHF,ASV 110 PS, różnica leży w osprzęcie - wtryski, sterownik, turbospreżarka w AGR. Olej w dolocie to problem nieszczelności turbosprężarki, nie powinno się używać silnika w takim stanie bo może dojść do tzw. samozapłonu i rozbiegania.
spoko, spoko - bierz na logike. JAk była technika komputerowa w 1994 jaka jest teraz? :D I weź pod uwagę konstruktorów silników i olei - co za tym idzie pod jakie oleje były one liczone! Uważam że dziś sredniej klasy olej jest lepszy niz najlepszy ogólno dostępny w 1994 roku. Poczytaj tu: http://www.warsztat.pl/news/oleje/2001/p... i http://www.zss.pl/kmmm/www_prace_dyplomo...
sygnał włączający. Zobacz pdf 10 jest podłączone do bazy tranzystora cyfrowego. Pisałem do autora, gdzie są produkowane niskie napięcia dla procesora i inne komponenty, ale mnie olał, nie odpisał...
W kotłach warzelnych stosuje się olej elektroizolacyjny, spotykane są również kotły z wypełnieniem glicerynowym. Użytkowanie tych kotłów jest uproszczone, ponieważ nie wymagają prowadzenia dokumentacji technicznej - nie podlegają dozorowi technicznemu. W celu dobrej sprawności cieplnej kotła i szybkiego grzania, olej zastosowany do przestrzeni grzewczej...
Z20DM 127KM Z20DMH 150KM
Postanowiłem sam się zająć problemem i okazało się że wystarczyło wyjąć i wyczyścić przepustnice. Zatkana była mała dziurka od wężyka z silnika. Silnik przestał szarpać i brać olej. Dzięki za pomoc 😉
Witam! Mam problem z Moim cyklopem T214. po prostu nie podnosi ani nie zamyka i otwiera Łychy. Wszystko co związane z ramieniem(łycha) chodzi powolnie,, tak jakby nie mial siły. I strasznie długo to wszsystko trwa. Natomiast jesli chodzi o łapy i obracanie sie prawo-lewo to wszystko działa perfekcyjnie. Filtr ten co jest pod kabina przeczyscilem. Ale...
Wózek widłowy GPW 200t. Witam mam taki problem, pojawił mi się olej w zbiorniku płynu hamulcowego. Podczas jazdy wózkiem oleju w zbiorniku było prawie po korek. Czy ktoś może pomóc? Właściwie są tylko dwie drogi z serwa pompy( chociaż tu chyba było by ciężko) i z regulatora jazdy gdzie jest miedziany przewód podłączony pod pompę hamulcową i tą drogę...
Spuść olej do normalnego poziomu i sprawdź co się będzie działo .
(at)cypisek0 udalo sie coa ustalic? Znajomy ma dokladnie ten sam problem. Wjechal na garaz, wymienil olej, chcial odpalic auto zeby zassalo olej i na desce wyswietlaja sie wszystkie bledy ze wszystkich modulow, rozrusznik nie kreci. Po podpieciu vcds nie laczy sie ze sterownikiem silnika...
Witam a jeszcze taka sprawa bo gdzieś wyczytałem że dopuszczalny luz wirnika może być od 0.5 do 1 milimetra a tam z ledwością wchodzi szczelinomierz 0.5mm .Może jeszcze nie jest tak źle.? A czy ten biało niebieski dym może być przez uszczlnienia wtryskiwaczy bo do okoła jest olej i nie wiem czy nie dostaje się też do cylindrów? .
Na pompie ma być 0,8 bara. Servo hamulca do sprawdzenia. Może olej w gruszce EGR , elektrozawory!
Szybkie znikanie oleju zawdzięczam simeringowi na wale korbowym. Nie dał rady bidny. Turbina też została dokładnie sprawdzona i ona również daje olej, minimalnie ale jednak za dużo, metoda sprawdzenia turbiny bajecznie prosta...
a czy ktoś wie czy taka izolacja z przewody np YDYp jest odporna na tzw oleje smary rozpuszczalniki?? bo chyba raczej nie .. dobrze mówię??
Witam. Mam problem taki jak w temacie otóż olej wycieka z miejsca gdzie wchodzi drążek załączający wałek odbioru mocy WOM: http://obrazki.elektroda.pl/6593171700_1... Moje pytanie dotyczy jak to rozebrać żeby wymienić tam uszczelkę czy to co się tam znajduję? Pozdrawiam.
Na moje oko możesz mieć częściowo zatkany kanał którym olej doprowadzany jest z silnika do pomy vacum Tam nie ma doprowadzonego oleju do pompy. Pompa vacuum, jest prawie żywcem wyjęta z 1.9 dci Renaulta.
Dla mnie troche jest :) Wiec jeszcze dla pewności, tranzystor wlutować do q1 odpowiednio i teraz rez 1k zamiast tej zworki czy zworka swoją drogą a ja mam dać od 3.3v do bazy czy zworkę olać a do bazy tranzystora dać 1k od 3.3v i tak ma zostać? bo jeżeli dobrze rozumiem to bez zworki ze zdjęc i tylko rez miedzy 3.3v a baze.
OZE z PV to kłamstwo. Słońce ma ograniczony zapas wodoru. Na pewno zapas większy niż wszystkiego tego tu na ziemi. Starczy na troooochę dużo czasu. Prędzej się ludzkość wykończy sama z własnej głupoty, np tymi pociskami z niepotrzebnego do innych celów uranu. Olej napędowy można wytworzyć z alternatywnych źródeł. Póki jest wodór na słońcu. I ono świeci....
Przy okazji nie pogiołeś mechanizmu dekompensatora? Pompka włożona prawidłowo? Co z wtryskiwaczem? Jaka kompresja? Jak silnik pracuje sam bez wibratora? Jaki olej lałeś/ Jak często wymieniany? Co z wszystkimi filtrami?
Wystarczy sam przewód, czy dodatkowo dodać dławik o małej średnicy?
witam ponownie informacje są dość ogólnikowe jednakże bardzo cenne. mam kolejne pytania czym się różni dysza standardowa od dyszy specjalnej do oleju przepracowanego "syfolu" z tego co zauważyłem to rozpyla ona olej wraz z sprężonym powietrzem? czy taka dysza jest np; większa, mniejsza, zamiast jednego otworka ma kilka itp kolejne pytanie czy jest znana...
Wydaje mi się że porysowany cylinder i uszkodzone pierścienie. Olej przedostaje się do komory spalania i go pali w mało zauważalnym stopniu. Miałem podobnie w swoim. Kompresja była a olej brało
AS tronic 12AS 2131 TD
[url=http://www.fuchs-oil.pl/akademia-fu... tu znajdziesz swój kombajn i silnik+ resztę podzespołów zawierających oleje, smary. Wg tej tabeli do silnika - 8 litrów.
Tak czułem, że po odpisałem po fakcie, zważywszy na datę Twojej wiadomości, jednak pomimo tego cieszę się, że moja sugestia okazała się trafna :) Sam mam kilka takich prędkościomierzy. O ile ślimak jest dostosowany pod średnicę koła, z którym współpracuje, to wskazania samego prędkościomierza są wiarygodne. Prędkościomierz mechaniczny ma ponadto jedną...
witam. w momencie kiedy auto ma obciążenie (podjazd od góre itp.) dymi ponieważ spala moim zdaniem olej. Podejżewałbym tutaj raczej TURBO.
W jakim celu chcesz wymieniać ten olej? Odpowietrzenie takiej skrzyni to tragedia, nawet w serwisach bronią się przed tym jak mogą. Trudno znaleźć taki, w którym zrobią to należycie.
> Brmą dla PPPoE jest adres koncentratora. żaden adres, PPPoE wysyła MAC broadcast, ramka która nie ma żadnego IP adresu. > czy mogę bramę "olać" podając jakis fikcyjny adres z tej samej sieci co adres urządzenia??? tak
Kompresor samochodowy się do tego celu nie za bardzo nadaje. W oryginalnym układzie poza czynnikiem chłodniczym w instalacji płynie również specjalny olej smarujący sprężarkę. Bez oleju taki kompresor się od razu zatrze.
Jakie można by jeszcze ślady zostawiać...?.?.? Może drapać gwoździem kreske po posadzce albo parkiecie... ;) nie ma gdzies w sprzedaży jakiejś cieczy magnetycznej ? np. to z czego robią magnesy neodymowe w proszku + jasiś olej. Głowica od HDD na "wąsiku" jako czujnik w "tyłku" igła od drukarki ... Przepraszam autora postu że z prezentacji własnego...
witam, zalecany do tego silnika jest olej 0w 30 , 5w30-40 , to też olej syntetyczny różni siejedynie materiałem wyjsciowym do produkcji bazy (0w-węgiel kam , 5w-spec kraking ropy), drugi człon cyfrowy to zakres temp w jakiej ma pracować silnik im wyższy np60 to tropik, 15w40 jest rzadszy w temp pracy 80°C niz 0w40, poniewaz technologia produkcji bazy...
w 2020r, podczas pandemii dostawałem pełni takich maili, olej to i nie zawracaj sobie głowy problemami których nie ma. Te maile to żerowanie na naiwnych w celu wyłudzenia kasy. A skoro dalej wysyłają te pierdoły to wniosek jest taki że naiwnych nie brakuje.
Mam pytanie otóż muszę wymienić olej do skrzyni biegów, wiem ,że jest tam Olej przekładniowy Fuchs Titan Sintofluid 75W-80. Z tym ,że nie wiem czy jest tam olej z oznaczeniem GL4 czy GL5 Samochód to Opel Zafira B 2009 rocznik 120KM skrzynia manualna. Podobno jest to bardzo ważny współczynnik i nie można wlać tam tego lub tego.
5 tyś to w VOLVO i SAAB widać nawet nie dowiadywałes się o ceny
Witam. Tak olej Stihl hp ultra jest dużo lepszy jest syntetyczny i może pracować w różnych warunkach atmosferycznych oto opinie. http://www.stihl.pl/Produkty-STIHL/Techn... http://www.stihl.pl/olej-do-silnikow-dwu...
Z tego schematu raczej nie wywnioskuje. Smarowanie głowicy odbywa się przez 2 szpilki głowicy. To te, które mają w miejscu wkręcenia w blok tulejki mosiężne- uszczelniające. Olej idzie po szpilkach i rozbryzgowo smaruje głowicę z pod podkładek nakrętek głowicy /nacięcia na powierzchni pod podkładką/. Jak sprawdzić, czy jest smarowana- wyjmij czarny...
Najgorsza jest grafika (twoja to kaplica i świeć panie itd.), możesz kupić przyszłościowo ale w komplecie z zasilaczem (dobrym, np. HD7770,7850, GTX470/480, tanie są), Quady dla LGA775 są drogie, DDR2 także, więc ja bym zmienił płytę/proc na coś na 1155 albo 1150, budżetówki oczywiście. I tak najtańszy proc pod te sockety będzie lepszy niż to co masz...
hmm dzięki za pomoc teraz tylko nauczę się Niemieckiego i będę wszystko wiedział:) no ale pierwsza konkretna odpowiedź :) Może opisze co boli mojego paska,otóż olej w skrzyni ATF 220 prawidłowy poziom wszystko działa poprawnie,tylko zaczeła wyć skrzynia jakby nie było oleju w dyferencjale.Odgłos wycia jest taki sam na wszystkich biegach,zaczyna wyć...
Uszczelka niby ma gumowe "wąsy" które powinny ułożyć sie, a jednak nie. 1) Uszczelka bubel 2) Jak się składa na sucho to guma się nie ułoży, paradoksalnie trzeba ją natłuścić. Dodano po 14 Późne gasniecie kontrolki - olej z kanałów i filtra splywa do miski a potem pompa musi to wszystko uzupełnić. Powodem zwykle bywa nieszczelny zawór zwrotny w filtrze...
Włączenie WPA3 obligatoryjnie uruchamia globalnie PMF, nawet dla WPA2. Poproś Vectrę aby wyłączyli WPA3 i PMF, ale na 99% to oleją, bo wszystko idzie z provizjoningu i nie będą robić innych szablonów. Jaki to dokładnie model drukarki?
Jeżeli użyjesz ciekłej parafiny to nie musisz jakoś specjalnie tego uszczelniac. Parafina jest bezwonna i nietoksyczna, jedynie minimalnie paruje jak prawie wszyskie oleje. Olej silnikowy z kolei ma ma nieprzyjemny zapach i jego opary mogą byc szkodliwe. Ale wystarczy polorzyc na akwarium szybe z uszczelką i będzie ok. w tym mały otwór i tak jak pisałeś...
Ultrafiolet nie zawsze się sprawdza. Tak jak mówie. Na początku nabić skraplacz azotem i do wanny. Czasem nawet wtedy nie pokaze nieszczelnosci. Trzeba skraplacz porządnie przeplukac oraz przekladac z lewej na prawą i z góry na dól ponieważ olej przy bardzo małym otworze także może doszczelnić skraplacz. Nie którzy nawet podgrzewają wode do 60-70stopni...
No to logiczne. 2-3 dni potrzeba aby to robic porządnie. Mycie, srodekna rdze, konserwacja, baran. Jak robilem swoją terenówke to mycie, owatrol, okretówka i bool. W progi i profile olej ze smarem. Natrysk pistoletem.
książkę mam po francusku :/
Przebieg, sposób eksploatacji, bardziej prozaicznie zapach kolor i konsystencja. Przy takim przebiegu, to wymiana powinna być oczywistą sprawą. Dlaczego tak się dzieje? Czynnik roboczy, czyli olej, nie spełnia warunków założonych przez producenta...
Strona ssąca to odcinek miedzy obudową pompy a zbiornikiem oleju. Możliwe że podsysa sobie powietrze i pieni olej.
Byli już po pracy i z wielką łachą podjechali. Już chcieli z lawetą podjechać i auto mi ściągnąć do warsztatu. Jak zaczęli wymieniać co będzie trzeba wymienić to zbladłem. Normalnie jakaś banda oszustów. Paliwo wlałem na Shellu i zrobiłem na nim 500 km. Mam jeszcze pół baku. Dzisiaj po pracy jestem umówiony z moim zaufanym mechanikiem więc wieczorem...
jaki olej podejrzewam że 10w HPX R 7.5W Front fork Capacity: 0,37 litre (Left), Capacity: 0,36 litre (Right)
Smaruje się tylko wnętrze uszczelniacza tam gdzie znajduje się sprężynka dociskowa oraz pierścień krzyżaka na którym pracuje uszczelniacz. Nie należy żałować smaru. Nie smarować strony górnej uszczelniacza. Użyć należy smaru i tutaj najlepszym rozwiązaniem jest ten smar: https://stolarz.sklep24h.com/smar-kluber...
Mam zalany olej mopar ATF +4 a chcę zalać dexron ATF VI
byłem wcoraj na wymianie oleju w automacie hundaia elantry w ASO (bo jedynie oni mają oryginalny olej SPIII) olej wymienili, filtr oleju dopiero po mojej interwencji (ręce opadają na paprochów) poprosiłem o litra oleju na ew. dolewkę do pożądanego stanu. dali gratis. jak pod domem chciałem dolać to poleciał z butelki żółty, a w skrzyni jest czerwony....
Jak dla mnie możesz mieć problem z kompresją silnika, na zimno brakuje mu kompresji, buja się , dymi, potem olej uszczelni pierścienie i się uspokaja, dołóż do tego nie wydolne wtryski, i się wszystko poskłada i masz efekt, świece zostaw w spokoju, one i tak nie grzeją, chyba że temperatura płynu spada poniżej 5 stopni, a jak silnik w dobrej kondycji...
Jechałem kiedyś taksówką Polonezem. Taksówkarz miał go od nowości i od początku lany był syntetyczny olej. Przebieg miał 240 tys. km i żadnych problemów z silnikiem, czy wycieków.
wymieniasz olej " chyba Dextron" olej typu DII lub DIII NIE JEST OLEJEM ODPOWIEDNIM DO SKRZYNI DP0/AL4. o czym pisane było na elektrodzie 100 razy info ze strony www.automat.pl Rekomendowany olej do automatycznej skrzyni biegów DP0 (AL4) to Texaco: Synthetic ATF Heavy Duty Esso LT 71 141 oraz Renault - ATF Elf Dextron III. Można również stosować olej...
A ja mam jeszcze inny sposób. Otóż mieszam olej silnikowy z drobno spiłowanym grafitem (papier ścierny 500) z ołówka i tym traktuję potencjometry. Efekt gwarantowany albo zwrot pieniędzy! :D :sm16: :D Pozdrawiam, Piquś
taryfy tauron podłączyć antena wieża pasek frania
karta graficzna karta graficzna
Zawór trójdrożny nie działa w automacie - przyczyny Thomson 9149: Radio wyświetla częstotliwość, brak dźwięku