(at)andrzej20001 mylisz się, to własnie za komuny przymykano oko na wszystko, samochody jeździły na łysych oponach, usterki w oświetleniu to była norma itd. Dziś państwo zaczyna przypominać państwo, wszystko w sklepach jest, warsztaty są, więc i samochody muszą być pełnosprawne. Ja ostatnio zauważyłem pewien trend - coraz więcej robię liczników bo przebieg...
Bateria - nawet obecnie stosowana w autach - jest dużo bardziej bezpieczna niż bak z paliwem chemicznym, często w skorodowanym baku. Nie wiem czy ostatnio widziałeś jakiś samochód od spodu, ale zbiorniki paliwa nie mogą korodować, bo są wykonane z tworzyw sztucznych. Olej napędowy jest jednym z najbezpieczniejszych paliw (w normalnych warunkach jest...
Warsztaty demolują samochody i konta bankowe swoich klientów, a ja bardziej tej klimy nie zepsuję. Wolę jej nie mieć, aniżeli wjechać do jakiegokolwiek serwisu. Napcham barwnika, wpompuję 890 g wody, przelotkę mam, docisnę z kompresora odpowiednie ciśnienie i będę szukał.
Jak każda nowość jest droga. Cena jest porównywalna do podobnej wielkości samochodu z automatyczną skrzynia biegów. Sądzę, ze w najbliższym czasie powstaną warsztaty specjalizujące się w wymianie baterii, bo biznes próżni nie lubi. Ponadto na pytanie, czy szybkie ładowanie ze stacji 22kW (50% w 30 min) nie wpływa ujemnie na żywotność baterii nie dostałem...
Nie, najpierw odłącza się klemę podłączoną do karoserii samochodu, a potem tą co idzie do instalacji. Czyli wszystkie samochody które były produkowane od kilkudziesięciu lat. Jak ktoś ma syrenę to sam umie przy niej wszystko zrobić. Pojedziesz nią do serwisu to będą się pytać gdzie się komputer podłącza bo oni muszą najpierw błędy zczytac i skasować....
Posprawdzaj szczeliny między elementami nadwozia porównując je z drugą stroną, porównaj odcień lakieru, obejżyj szyby i zwróć uwagę na datę produkcji i dokładnie przejżyj wszystkie dokumenty jakie dostaniesz przy odbiorze auta, ma być wszystko wyszczególnione czarne na białym.
Witam, Od jakiegoś czasu próbuję znaleźć warsztat elektryczny który zamontuje w kilku samochodach lokalizatory GPS. Niestety warsztaty "niezależne" nie wyglądają zachęcająco, a chodzi o nowe samochody na gwarancji. Z drugiej strony autoryzowane warsztaty chcą jakichś nieprawdopodobnych kwot za prostą w sumie usługę. Szukam elektryka, najlepiej "w służbie...
Znamy te bajki. Szczególnie jak padnie coś w elektronice to właściciele tych aut płaczą. Nie ma niezawodnych aut, a tym bardziej nie można mówić o niezawodnym 20 letnim samochodzie. A "multispacer to co to za samochód ? Bo nie znam. Zresztą doskonale znam mentalność właścicieli takich starych gratów - nie psuje się, niezawodny itd. a jak coś padnie...
Obserwuję markę Yato od wielu lat. Na początku istnienia był to typowy "chińczyk" - w sumie był w miarę tani i akceptowalny. Powoli napływały do nas tańsze i gorsze narzędzia np. Topex, czy Toya. I tak Yato po latach stało się synonimem przyzwoitych narzędzi bo były inne gorsze. Wpiszcie sobie w Googlach Yato i sprawdźcie jakie mają marki własne, podobnie...
Niestety ostatnimi czasy przybywa warsztatów, które zamiast naprawiać samochody trudnią się handlem i sprzedają części z montażem :( Patrząc na niektóre, zastawiam się czy t w ogóle nie są jakieś dziuple. Co kilka domów - mechanika samochodowa, elektronika samochodowa itp. A swojego naprawiałem w rodzinnych stronach, na Podkarpaciu - bo tu, w Łodzi,...
...Spryskaj nadwozie środkiem przeciw rdzy np. nanoprotech, to Ci nic nie wyjdzie. Proszę mnie źle nie odebrać, jednak jeżeli właśnie takie słowa usłyszy się w warsztacie to nie należy zostawiać zostawiać tam auta.. "Spryskanie" cudownym lekiem podwozia nie gwarantuje bezkorozyjnej eksploatacji na wieczność.. Warto by było chociaż by umyć te podwozie...
Skoro nie masz zaufania do okolicznych fachowców to musisz liczyć na samego siebie i swoją głowę. Po to są warsztaty i mechanicy ,elektromechanicy aby naprawiali samochody a nie poprawiali po właścicielach . Amen
Zgadzam się z opiniami Witka,Stefanka niestety samochody z silnikiem diesla bardzo rzadko odwiedzają warsztaty tylko wymiana oleju, filtrów, paska rozrządu.Polecam diesel motor.
Będzie kolejny zarobek dla elektroników i programistów. Warsztaty samochodowe albo poszerzą swoje usługi albo po prostu będziemy szukali pomocy u informatyka zamiast mechanika gdy czeka nas niespodziewany postój na drodze do pracy gdy system odmówi posłuszeństwa.
Samochody naprawia sie zgodnie ze sztuką, twoja diagnoza z racji wiedzy jest w dużej możliwości błędna, po to są warsztaty ze sprzętem i wiedzą aby zrobić odpowiednie testy...i postawić odpowiednia diagnozę w raz z naprawą i nie kieruj się nie którymi podpowiedziami, a zwłaszcza z "ameryki" bo popsujesz jeszcze bardziej auto...
Może dodam że obecna prawda jest porażająca bo wszyscy pokupili samochody a niestety groszem nie śmierdzą na najmniejszą naprawę więc postów typu jak podłączyć regulator z malucha do wszystkiego ,czy diagnoza najtańszym kosztem będzie na tym forum chlebem powszednim a konkretne warsztaty to typowe złodzieje.P
Staracie się aż miło poczytać, tyle się człowiek dowiaduje. A kolega autor tematu i tak kupi tego Golfa z innym znaczkiem, bo "pancerny", "niezniszczalny" i przede wszystkim "niemiecki". Wszyscy poprzedni właściciele też tak uważali, więc wszelkie podejrzane odgłosy naprawiali ustawiając głośniej radyjko, a filtr powietrza otrzepywali zamiast wymienić....
Koledzy, nie spierajcie się o szczegóły. Teza autora tematu nie jest błędna, i nie ma tu znaczenia czy akumulator-dawca ma 14,2V czy 12V (pod dużym obciążeniem napięcie dawcy spadnie do zbliżonej wartości). Takie prądy nie są zdrowe ani dla dawcy ani dla biorcy - ale nie katastrofalne, bo przecież alternator też może ładować (rozładowany akumulator)...
Kolego Robokop , valteki nie są może najgorsze ale wymagają dość często kalibracji, prawda? To może lepiej polecić listwę Reg Fast? Nie jestem na prowizji od żadnego producenta, więc i polecał nic nie będę. Valtek został podany jako przykład, sprawdzonego nie drogiego elementu, do wiekowego auta z prostym, mało wymagającym silnikiem. Psują się nawet...
witam co miałeś na myśli pisząć "spece od renault"? najprościej: jedz na ASO renault (podpięcie do kompa ok100 - 150 pln) bo bedziesz jezdził od mechanika do mechanika i wydasz wiecej pieniedzy i stracisz tylko czas komp wyrzuci gdzie jest błąd prawdopodobnie padł czujnik ktory ma zwiazek z awaria miałem cos podobnego w renault clio ale za cholere...
Panowie kolega Minus ma racje, elektronika powinna zabezpieczać silnik, tylko kogo poza właścicielem pojazdu to interesuje. Fabryka martwi się o swój wyrób tylko do końca okresu gwarancyjnego a potym najlepiej dla producenta byłoby jak auto uległoby natychmiastowej biodegradacji.Ale warsztaty i producenci części też muszą żyć więc modlą się co wieczór...
Witam wszystkich serdecznie, temat powstaje w imieniu znajomego, który poprosił mnie o spróbowanie odnalezienia przyczyny dziwnego zachowania się silnika. Ogólnie to jakieś pojęcie na mechanice to mam ale przyznaję, że nie miałem jeszcze do czynienia z silnikiem wyposażonym w turbosprężarkę. po krótce opiszę o co tu chodzi ;-) silnik został wyjęty z...
Hej Moja osobista opinia. Nigdy anglika przełożonego przez kogoś innego jeśli sam sie znasz to zrobisz to dobrze dla siebie - wtedy ostatecznie , ale ogólnie samochody przekłądane sa tragicznie po kilku miesiacach , dniach zaczyna coś sie pieprzyć . Elektryka to tragedia skracanie kabli od komputera w passatach i innych - porażka, maglowniaca odkręcona...
Skoro tak trudno znaleźć informacje o tych patentach, podaję je. (pierwszy patent L.Łągiewki dotyczy innego wynalazku - podaję jako przykład pokazujący, że przeszukiwanie objęło również wcześniejsze zgłoszenia - było nawet coś z około 1976 roku). Biuletyn Urzędu Patentowego Nr 8 (660) Warszawa 1999 A1(21) 329224 (22) 98 10 14...
Z calym szacunkiem kolego, ale wydaje mi sie, ze z ciebie to taki lisek-chytrusek co tanim kosztem chcialby zabic wielka muche ;) Znam ceny w ASO i realia jakie tam panuja. Z twojego opisu nie wynika by ktokolwiek w ASO sprawdzil cokolwiek poza "odczytem komputerowym". Za cene 150zl przyszedl pan z diagnoskopem, podpial sie do samochodu, sprawdzil defekty,...
Hobbywing EZRUN MAX10 120A bezszczotkowy ESC + 3660 G2 3200KV https://obrazki.elektroda.pl/8531464400_... Silnik 3200KV x napięcie akumulatora nap. 7,4V uzyskasz obroty 3200 x 7,4 = 23680 obr./min bez obciążenia. Przydała by się jeszcze karta programatora ESC. https://obrazki.elektroda.pl/4768575300_... https://obrazki.elektroda.pl/1824180800_...
Zasilanie na czujniku jasności powietrza jest pukałem też w czujnik ciśnienia ale bez zmian (at)decybel91 ma rację, oddaj samochód do warsztatu, nie ogarniesz tego.
Ja dodam od siebie może było nie zauważyłem przełaczniki od swiateł pod kierownica w sprinterach fordach oplach i innych tego rodzaju samochodach na warsztacie trzeba miec kilka na zapas bo lecą jak muchy niektóre da się naprawić ale wiekszosć tak wypalone ze na smietnik.
Podejrzewam że nie jedna osoba prowadzi swój warsztat, ja też prowadzę. Powiem Ci że wszystko zależy w jakim rejonie prowadzisz czy to wioska czy miasto. Na wiosce napewno będzie słabiej patrz mniej klientów. Dużo zależy od umiejętności, wiedzy, sprzętu ale też od wykorzystania tego sprzętu, umiejętności odczytywania i znajomości wartości występujących...
Tak napisałem, bo ktoś go na to namawia. A ta uwaga nie do mnie cyt."Chciałbyś oddać samochód do warsztatu, który 'konsultuje' ROZPOCZĘCIE naprawy Twojego samochodu na forum internetowym..." chyba do właścicieli tych bloków.
dziwnie policzone... jak dlamnie te sprawnosci ... peltery sa drogie ! najtanszym wedlug mnie i najbardziej efektywmym zrudlem ciepla jest debasto , swegoczasu ogrzewaliem debastem z jakiegos rosyjskiego samochodu warsztat (200 metrow kwad. z metalowym dachem) zzeralo 1,5 l ropy <czerwonej> i bylo efektywne !
Zaholuj samochód do jakiegoś warsztatu, zanim się zapali. Wszystko wskazuje na to, że uszkodziłeś wiązkę przy tych "naprawach".
Witam. Posiadam renoo Kangoo 1.5 dci 2007 rok. 1 problem pali 13l/100km okropnie duzo 2 problem przy skrecaniu w prawo cos bije, pod obciazeniem czyli na biegu nie bije mocno A na luzie bardzo i to przy 70km/h a przy 100 to juz wali konkret .... Przy tak szczegółowych informacjach, to można poradzić tylko jedno - oddaj samochód do warsztatu. Albo opisz...
Czy stara żarówka nie była przypadkiem na 24V ? Może ktoś przedsiębiorczy wrzucił kiedyś transformator. Kanały pod samochód w warsztatach miały oświetlenie na 24V 1 Żarówka z lewej to stara działająca Idąc tropem kolegi tos18 proponuję miernik i zmierzyć napięcie w oprawce.
w211 z budżetem serwisowym niecałych 500 zł miesięcznie? Wybij sobie ten pomysł z głowy albo pomnóż go x2 i wtedy dopiero startuj z pomysłem. Wiesz, że tego samochodu nie naprawisz w pierwszym lepszym warsztacie? Bo bez Star Diagnosis nie naprawisz praktycznie nic w tym samochodzie. Rozejrzyj się na początek w warsztatach wyspecjalizowanych w MB w Twojej...
wszystkie prawidłowe parametry w danym samochodzie Wszystkie to może nie ale przez złącze OBDII można "zapytać" komputer pokładowy o wiele parametrów - aplkacji jest pewnie bardzo dużo - od darmowych na smartfon po rozbudowane/płatne na laptop.
To jest wirnik z rozrusznika samochodu.
Problem jest taki, że ja miałem dostęp do samochodu, ojciec użytkownik samochodu, jest na bakier ze smartfonami i elektroniką. Nie jestem w stanie grzebać przy samochodzie. Przy odbiorze samochodu z warsztatu nie było oglądane (bardziej oglądali z zewnątrz) , a lampka 'adblue' zapaliła się po 1 dniu od wyjazdu z warsztatu. Tyle, że samochód w warsztacie...
Ja bym tego nie naprawiał. Woziłbym ten samochód jako osobliwość po warsztatach i kasę za prezentację zgarniał. Taka forma cyrku....
A jak nie mam takich przyrządów do mierzenia czy jest zasilenie jak to mogę sprawdzić ? Żarówką 12V To w takim razie co muszę zrobić żeby to znów działało? Palcem, śrubokrętem i żarówką nie naprawisz tej usterki. Proponuję jechać samochodem do warsztatu. Ostrzegam, że ten temat "ociera się o kosz"
Tylko ze vivaro i traffic to te same silniki. Problem jest z niedouczonymi warsztatami po co tam odstawiasz samochód.
Prośba, jak już oddasz samochód do warsztatu to przyznaj się, że sam napełniałeś układ nie wiadomo tak do końca czym, po co mają sobie paprać czysty czynnik w butli stacji do obsługi klimatyzacji
Powiedz owemu gazownikowi coby porzucił swe dotychczasowe zajęcie na rzecz handlu kartoflem na pobliskim bazarku. A sam sprawdź układ zapłonowy i ew wymień podejrzane części. O ile umiesz. Ewentualnie oddaj samochód do polecanego warsztatu i zapłać.
:D http://obrazki.elektroda.pl/4592151100_1... http://chomikuj.pl/pinyo/warsztat/samoch...
No to mechanik odpowiedział i po po co pytać. Na tym forum nie ma wróżbitów. Oprócz tego co powiedział mechanik pobieżnie to może być wiele przyczyn: brak kompresji, pęknięta głowica, uszkodzony zawór, uszkodzona wiązka elektryczna, sterownik silnika, pęknięty tłok, zapieczone pierścienie i wiele innych. Wybierz coś sobie. Samochód na porządny warsztat,...
Samochód oddany do warsztatu. Dokonują pomiarów. Czekam na informacje.
Te alternatory strasznie nie lubią być naprawiane, przekonał się o tym niejeden warsztat . W tych samochodach najlepiej i najpewniej wymienić cały alternator, a jak jeszcze wstawiłeś nieoryginalny regulator to masz przyczynę.
Samochód przewieźliśmy do innego warsztatu, gdzie wymieniono moduł silnika i zaprogramowano na nowo immobilizer, i samochód chodził. Koszt usługi 700 zł. Zięć wsiadł do samochodu i jechał do mojego domu. Po 100 km samochód zatrzymał się na autostradzie i znowu laweta, aby przewieźć do mojego domu 60 km. Mam samochód w garażu i nie można go uruchomić...
Jak? Pomogę jeśli potrafię, tylko nie wiem w czym. Chyba się domyślam powoli. Żeby nie było nie na temat, kolega pytający się jutro dowie, kto zakuwa węże hydrauliczne w swojej okolicy. Zapyta się grzecznie, ile to kosztuje. Czasem warto podjechać pod taki warsztat samochodem. Sami zdemontują, zrobią, założą, odpowietrzą układ. Jak kolega jest typu...
Samochód był w warsztacie - brakuje sygnału 5 V na czujnik
True. Ale zamiast tego wszystkiego wystarczy napisać: jedź do warsztatu, bo stracisz gwarancję. Z tym, że zgodnie z wytycznymi EU serwisując samochód w niezależnym warsztacie również zachowujemy gwarancję. Tyle, że jak się coś zepsuje to gwarant (w tym przypadku ASO) zacznie się procesować. Wie, że przegra ale auto sobie kilka lat postoi.
Tato liczy, że ktoś z rodziny (kilka osób ma samochody) przyjedzie i zaholuje mu samochód do warsztatu.
W poniedziałek znowu oddaje samochód do tego warsztatu co robili mi naprawę i zobaczymy co zdziałają z tym ściąganiem.
Ostatnio w warsztacie wymieniono mi wyprzęglik gdyż nie działo sprzęgło i biegi. Już 5 raz w tym miesiącu nie działają mi biegi po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów. Dzisiaj odebrałam samochód z warsztatu gdzie powiedziano ze zamarzła mi woda w wysprzegliku po 100 km. Po przejechaniu trasy Białystok Sokółka tego samego dnia znowu nie działają...
Nie masz nic mówić i wskazywać. Odstaw samochód na usterkę, określ usterkę, a dobry warsztat samoistnie ustali awarie i przyczynę. Powinni podać koszt naprawy itp itd.
Po prostu więcej nie kombinuj, eksploatuj samochód i obserwuj, jak będą jakieś niepokojące objawy, to niestety warsztat nieunikniony. Ale na razie zostaw tak jak jest.
Byłem już w czterech warsztatach inikt nic nie umie zrobić, a teraz ja laik naprawię ten samochód z elektrodą. Co to były za warsztaty bo chyba nie naprawiające samochody.
Samochod jeszcze jest na warsztacie
Sztandardowy przykład profesjonalizmu w naszych warsztatach. Wymieniają proste rzeczy a z głupoty czy niewiedzy uwalają bardziej skomplikowane. Szwagrowski naprawiał samochód w bezgotówkowym rozliczeniu.Tak mu fachowiec (warsztat 10 lat na rynku)naprawił że ekspert który to sprawdzał stwierdził że takiej fuszerki jeszcze nie widział. Pozdrawiam
Oddałam samochod do mechanika okazało się że silnik nie jest już na chodzie i muszę zakupić nowy czy to możliwe że może tak być bo przecież podjechałam samochodem pod warsztat silnik chodzil
Romuś - czy to milionerzy , czy zgaduj - zgadula , ile można wygrać? Odpowiadając na zasadnicze pytanie ; nie podpinaj , wyślij do warsztatu!
A nie wystarczyłoby po prostu zwiększyć średnicy bębna 2krotnie ?? Te chinole to takie badziewo że wciągając samochody na warsztat 2x zerwało sprzęg w napędzie, 3 raz już naprawiał nie będę. A szarpania przecież w ogóle nie ma przy takim traktowaniu. Teraz sobie wyobraźcie co się dzieje jak wiaderko z 4 piętra leci w dół. Konstruktor nie miał żadnego...
Masz rację z wyjęciem silnika. Po tylu latach należą mu się nowe szczotki. Komutator przetrzyj papierem ściernym o ziarnistości 600 (używają przy lakierowaniu samochodów i prawie każdy warsztat da ci odrobinę). Wytrzyj później dokładnie szmatką komutator, "wrzuci" troszkę smaru na łożyska. Wydaje mi się, że do silnika można dostać się od spodu.
Przy Oplu Corsa D piszš, że rozrzšd jest bezobsługowy. Taa. Nie ma stałego interwału wymiany, bo wytrzymuje od 30 do 200 kkm. Dziwna jest ta historyjka. Z tym wstawianiem na noc do warsztatu, jakby to był samochód co najmniej za kilkadziesiąt tysięcy. Piszesz że w pierwszym warsztacie od ręki zdiagnozowali zerwanie klina na wale, a teraz że dopiero...
Ale oczywiście że możesz żądać czegoś co nie jest uregulowane prawnie. Tylko nic tym nie ugrasz. Za przeproszeniem z drzewa spadłeś, żądając gwarancji na używany silnik 100kkm bo tyle to może mieć gwarancji NOWY samochód. Warsztat niczym nie zawinił, prawie wszystkie rzeczy z listy wymagały jazdy próbnej by sprawdzić w jakim stanie jest zawieszenie...
Co począć ? Oddać jak najszybciej samochód do warsztatu! Nie jeździć! Skoro płyn ucieka, to musi być wyciek. Pamiętaj, że oprócz Ciebie, są jeszcze inni użytkownicy dróg!
Mówicie - daj zarobić panu od kół, daj zarobić panu od tłumika. Tylko żeby to było od ręki zrobione to OK. Na jesień chciałem z dwóch kół ściągnąć stare opony i założyć inne. Wszędzie na zapisy, czas czekania około 4 dni. Wszystko dobrze jak wymiana nie jest pilna. A co jak komuś pęknie opona, a samochód codziennie potrzebny na dojazd do pracy? Znajomy...
zrobie jak radzisz jutro po pracy, samochod stoi na warsztacie ale mam jeszcze jedno pytanie.... dlaczego chlodnica mimo wysokiej temperatury na postoju nie robi sie goraca? nagrzewamy silnik na postoju do wrzenia a termostat nie puszcza, dopiero po wylaczeniu zaplonu puszcza termostat a chlodnica dalej zimna...
Najlepiej warsztat i demontaż urządzenia.
Bez przesady z tym warsztatem, proponuję odpalić samochód poruszać trochę hamulcem, odłączyć przewody żeby ciecz wypłynęła, skręcić przewody zalać czystym płynem hamulcowym, poruszać hamulcem, spuścić, skręcić na na dobre, zalać, odpowietrzyć i można jeździć. Możesz próbować jakoś odseparować ten płyn ale to układ hamulcowy i ja bym nie ryzykował.
Byłem z samochodem w warsztacie który zakładał regulator i twierdzą, że zamiennik może nie działać z komputerem i chcą założyć dwa razy droższy oryginalny valeo. Czy może tak faktycznie być ? Znajomy elektromechanik mówi że to nie ma znaczenia i będzie to samo.
Samochód w warsztacie. Poszedł któryś czujnik (przekaźnik, sterownik trudno powiedzieć bo rzecz ma miejsce poza granicami kraju) , prawdopodobnie od slabego aku. Koszty ogromne.
emilbak nie masz zielonego pojęcia o tym układzie ABS. Oddaj samochód do warsztatu.
Im więcej będziesz teraz kombinować tym więcej szkód narobisz. Laweta i do warsztatu.
Oddaj samochód do normalnego warsztatu lepiej, bo tylko większych szkód sobie narobisz...
Kolego marcinlan, kolega to prawdziwy desperado! Czysty tlen pod cisnieniem jest przeciez w polaczeniu z olejem substancja silnie wybuchowa! A w sprezarce i przewodach od klimy znajduje sie mnostwo oleju :| ! Niech odstrzeli zawor w sprezarce podczas napelniania tlenem, nastapi uderzenie inicjujace wybuch a samochod rozsmaruje sie po scianach warsztatu...
Czytam tego posta i morał jest tylko jeden. Klient nie powienien chodzic na teren warsztatu. Jak miałem kanal na warsztacie to był zrobiony wyciąg na zewnątrz.
Aby system start stop działał muszą być spełnione odpowiednie warunki, temperatura silnika, stan naładowania baterii, temperatura bateri, zapięcie pasa w niektórych samochodach i wiele,wiele innych, myślę że nikt nie jest w stanie pomóc nie mając samochodu na testy. Musi Pan udać się na warsztat który umie coś więcej sprawdzić niż tylko odczyt i kasowanie...
Samochód na warsztat, albo samemu umyć i dokładnie określić miejsce wycieku. Może być to Waszym problemem. Wcale nie jest powiedziane, że to pompa.
Zawieź samochód do warsztatu.
Sam to by nie naprawił jak byśmy mu nie napisali co mogło się zepsuć. Wiem wiem, każdy się zna na samochodach, a warsztaty pełne samochodów :D
Nie obraź się ale po takich pytaniach to raczej oddaj samochód do warsztatu. Dlaczego? Chcę się czegos dowiedzieć, nauczyć, może sam wymienić i mam oddawać samochod do warsztatu? Podałem konkretne objawy, czekam na konkretne odpowiedzi - sugestie ew. uwagi.
Są takie. Zresztą wodne chińskie kupiłem 3 lata temu i leży. Muszę kiedyś odpalić na próbę. To właśnie wersja do podgrzewania wody. Na pilocie ustawiasz temperaturę wody i nie ma sterowania wentylatorem w samochodzie.
W jaki sposób poprawnie sprawdzić przewody? Po takim pytaniu tylko jedno można odpowiedzieć. Samochód do warsztatu.
Jak to naprawić? Wnioski i zalecenia - sam nic nie zrobisz, oddaj samochód do warsztatu specjalizującego się w klimach, wyjdzie taniej i zdecydowanie lepiej. Do Moderatora: temat do zamknięcia.
Opel scanner daje większe możliwości w oplu od euroscana, ale zdecydowanie taniej wyjdzie jechać do warsztatu. Sam fejs za ciebie samochodu nie naprawi. Osobiście znam ludzi posiadających diagnoskopy po 25 tyś. zł. i jeżeli nie wyświetli mu kodu usterki to takiego samochodu naprawić się nie da.
Kolego ta lampka oznacza że masz problemy z układem hamulcowy. Pilnie należy oddać samochód do warsztatu. Pozdrawiam Daro
Tylko właśnie już kilku diagnostów miało ten samochód na warsztacie i nic nie znaleźli.
Witam. Posiadam od pół roku Renault Scenic 2000r. Mam problem ze skrzynią automatyczną. Po nagrzaniu się auta skrzynia zaczyna szarpać w pozycji D. W momencie gdy wcisnę pedał gazu do podłogi kontrolka D przeskakuje na 2 i zapala się kontrolka D3. I jak stoję na czerwonym świetle (cały czas D) i trzymam na hamulcu to raz na jakiś czas „ucieka”...
Większość ludzi liczy na rozwiązanie w którym nic nie trzeba rozbierać,albo schodzić pod auto. Być może samochód i tak skończy na warsztacie.
Panowie, o co się spierać, mirek_adept sprawdzi to powie co znalazł. Nikt tu nie jest jasnowidzem i nikogo nie będą rostrzeliwać za błędne przypuszczenia co do charakteru usterki. Na warsztacie nikt wam nie każe diagnozować samochodu przez telefon a tym bardziej na maila, macie auto i robicie. Nasz kolega sprawdzi bezpieczniki od wycieraczek i spryskiwaczy,...
Znajomy mechanik może będzie chciał się dotknąć do trupa, a obcy to zapomnij, bo to mu się nie opłaci :] W tym czasie przyjmie pięciu innych z drobnymi usterkami. Witam Tak sądzę. Zapewne zależy jeszcze w której części Polski zlecasz naprawę. Dobrych parę lat temu znajomy jeździł na Lubelszczyznę bo tam się opłacało ekonomicznie dołożyć klimatyzację...
to tak jakbyś wjeżdżał do warsztatu samochodowego uzupełnić płyn w chłodnicy samochodem o przebiegu 10tys. a wyjężdżał samochodem o przebiegu 150 tys. Ale płyn uzupełniony. tyle tylko,że zużycie innych części jest zupełnie inne choć samochód jeszcze jeździ. Niestety HP tak robi (napewno w wypadku napraw gwarancyjnych) Naprawy pogwarancyjne u nich są...
Wymieniłem tarcze i klocki przód na razie lewą stronę Proponuję natychmiastową wizytę w warsztacie celem przeprowadzenia prawidłowej procedury naprawy tego samochodu, zanim zabijesz siebie, albo innego uczestnika ruchu drogowego
Tyle że większość osób tutaj robiła zakupy u przyjaciół z dalekiego wschodu. A ryżowe egzemplarze używa się prywatnie na własne potrzeby, chyba ktoś chce ryzykować uszkodzenie samochodu klienta. Warsztaty samochodowe, chociaż znalazienie aktualnie warsztatu który ma pojęcie co robi a nie tylko wymienia części na pałę (ASO też się to tyczy) jest dość...
Montowałem kiedyś wyciągarki dedykowane do quadòw na lawetach, wyciągarka o mocy uciągu w okolicy 800/900kg. z powodzniem targała na lawetę dwutonowego busa czy suwa.
Oddaj samochód do warsztatu, sam sobie nie poradzisz
Jeśli zadajesz takie pytania, to lepiej oddaj samochód na warsztat. Będzie szybciej i pewnie taniej.
Samochód poszedł na warsztat
Olej go po prostu i przestań się nim kolegować. Typowy (Janusz) użytkownik VAG. Passat B5 to po prostu jeden z najbardziej awaryjnych samochodów, mimo to użytkownicy twierdzą że jest dokładnie odwrotnie. Taki nawet przyjeżdżając do warsztatu, z awarią uniemożliwiającą dalszą jazdę, potrafi kłamać mechanikowi w żywe oczy że go nigdy nie zawiódł i się...
warsztaty samochodowe warsztaty kraków wasze warsztaty
generator klatkowy zawór regeneracji bosch civic bezpieczników
przestroić amplituner at9100 zk140t nagrywanie
Zacisk 61 w alternatorze: funkcje i problemy Symbol pioruna na płycie indukcyjnej - co oznacza?