foto2
To już prawie wykopaliska, ale dla potomnych odpowiem co jest powodem tego problemu. W gaźniku aisin stosowanym w Suzuki Samurai 413 są dwie śrubki regulacji obrotów pierwsza od strony aparatu zapłonowego i druga przy siłowniku podciśnieniowym od strony chłodnicy. To ta druga śrubka odpowiada za zwiększanie obrotów poprzez siłownik podciśnieniowy, po...
3-pinowy zawór ma zabudowany sterownik komunikujący się z centralką immo. Masz 2 opcje: a) przełożyć stary zawór jeśli to możliwe; b) wywalić go i dać zwykły on-off pod jeden kabel (KL15) - silnik będzie palił zawsze, bez względu na immo
Tu masz cały opis:
Coś jest namieszane. Przy gaźniku miałbyś chyba inną cewkę zapłonową (nie mam pewności) Model aparatu zapłonowego sugeruje, że to z Suzuki SJ413. Musisz dokładnie posprawdzać "klamoty". Podsyłam schemat dla wersji z gaźnikiem, może pomoże rozwikłać problem. https://obrazki.elektroda.pl/1619519900_... Dla porównania schemat z modelu...
Bez dostępu powietrza nic się nie stanie. Widziałem jak się pompki paliwowe zainstalowane w zbiorniku paliły i nic nie wybuchło.
odpaliłem takie suzuki jak ktos potrzebuje moge pomuc:D
Cobra 0860 ma wszystkie przewody czarne. Musisz znać budowę instalacji elektrycznej w Samurai (która jest bardzo prosta) aby przywrócić ją do stanu fabrycznego. Od tego należy rozpocząć uruchamianie samochodu. https://obrazki.elektroda.pl/1281099300_...
Pomocy ,Mam ten sam problem. Wjechałem samurajem do ciepłego garażu i na drugi zapalił i zaraz zgasł.Iskra pojawia się i znika.Po za symulowaniu czujnika hala pojawia się raz lub dwa razy i później zero kiedy wyjmę wtyczkę z modułu znowu mam raz lub dwa razy iskrę i później zero. Wymieniłem moduł i nic dalej to samo .Czyżby siad komputer? Wcześniej...
No to zacznijmy od tego - patrz wyzej
Problem rozwiązany, temat zakończony.
A co konkretnie Cię interesuje, bo książek nie mam ale "trochę" informacji tak , więc może chociaż troszeczkę potrafię pomódz.
Witam, Pacjent Suzuki samurai wrzucony silnik Suzuki Vitara 1.6 16v (94r) wiązka silnikowa i sterownik przełożona i podłączona załącza przekaźnik pompy paliwa ale niestety brak iskry, jedynie iskra przeskoczy raz po włączeniu zapłonu podczas kręcenia niema.
Zagadka rozwiązana. Nie zamykał się do końca zawór ssania. Dzięki za nakierowanie na odpowiednie tory.
Witam. Może problem jest w amplitudzie sygnału ze sterownika? Jeżeli sygnał był brany z uzwojenia pierwotnego cewki zapłonowej, to był o zdecydowanie większej amplitudzie niż ten z ECU. Czy robiłeś testy z sygnałem z obecnych cewek? Pozdrawiam, ZAZ-y
Tutaj sobie luknij [url=http://jarekstryszawa14.w.interiowo... zobaczysz czujnik na górnym wężu (foty trochę chaotycznie poukładane bo to pokłosie zmagań z pompą). Ty masz jeszcze oryginalnego EPIC-a?
Spróbuj zamienić komputer sterujący nad nogami pilota, wepnij inny od kogoś o takim samym silniku, kody błędów sprawdzałeś? Alex
Do samuraia nawet 1,9 diesla kładli a i 1,6 16V wchodzi
Uszczelka lub, co gorsze, moze byc peknieta glowica...
Usterka odnaleziona - perfidnie przepalona ścieżka przy C22. Polutowałem, działa jak trzeba. Temat można usunąć. Pozdrawiam!
egm to chyba sterownik silnika
DZIĘKI za błyskawiczną odpowiedź!!! Sprawdzę oczywiście choć raczej przy niej nie grzebałem. Tak poza tym to dziś po starcie (odpala super) po włączeniu świateł oczywiście zgasł ale wyskoczył nowy kod na CEngine 4/1 mrugnięcia czy coś to wyjaśnia? Pozdrawiam Jacek
Ale wszystkie inne światła działają. Instalacje sprawdzałem już dwa razy ze schematem w ręku. Obawiam się że to przekaźnik. Dodam jeszcze że problem pojawił sie dopiero jakiś czas temu. Wcześniej wszystko było ok. Regulamin, p.11. Proszę poprawić.
też tak myślałem że złe zazębienie nie straci iskry ,ale lepiej się poradzić,aparat przed demontażem działał i nic w nim nie było ruszane był odkręcony z całym korpusem to wina powinna leżeć po stronie tego żółtego kabla tylko nie wiem gdzie go wpiąć a ze schematu nic nie rozumie
Ale to co ma pełni tez rolę przekaźnika lampki ładowania.
https://obrazki.elektroda.pl/1900708900_... Fotki z mojego wypadu ze znajomymi 2x Suzuki samurai + Nissan partol na takie zabawy solo się nie goni.Tor Pod Krakowem. Czy nie możesz jak wszyscy do terenu dołozyć halogenów na dachu lub na grilu? W wodzie i tak powinny byc u góry bo nic nie zobaczysz. U nas tak to wyglądało więc warto...
Witam. Poszukuję osoby, która wykona układ elektroniczny, który przetworzy sygnał obrotomierza silnika 1.6 z BMW E36 (sygnał do obrotomierza z ECU) do licznika w samochodzie Suzuki Samurai w którym oryginalnym silnikiem był 1,3 benzyna na wtrysku (sygnał do obrotomierza z cewki) Może być też układ, który działa na zasadzie nawinięcia przewodu na kabel...
Według zaleceń zainstalowałem w Suzuki Samurai wspomaganie od Toyoty Yaris II. Mechaniczne wszystko jest ok, ale mam problem z podłączeniem sterownika ponieważ jest tam tyle pinów , że sobie z tym nie radzę. Nie odnalazłem również w sieci żadnego schematu. Był bym wdzięczny jeśli ktoś doświadczony w tym temacie był by uprzejmy mi pomóc, doradzić jak...
Witam mam następujący problem, Suzuki Samurai komputer wywala(tylko na zapalonym silniku) błąd kod 22 i 32 czyli czujnik położenia przepustnicy oraz map sensor skupiłem się na TPS i ciekawostka na zasilaniu ma 5V czyli prawidłowo ale zaraz po zapaleniu autka na tych samych kabelkach znika napięcie do 0V po dodaniu gazu jest przeskok na 4V i potem leci...
skiper 65 - zmień sklep w którym kupujesz te płyny, bo tez ma Jeepa, i wynosi mnie to znaaaaacznie taniej! piniuu, dobrym wyborem będzie dla Ciebie Feroza. Ma ona mniejszą tendencje do korodowania niż Suzuki! Niektóre wersje posiadają regulowaną elektrycznie 3-stopniową twardość zawieszenia. Autko solidne, części dostępne z reguły od ręki. W KIA poobijasz...
240W przy 12V to 20A prądu (przekaźnik). Przekaźnik sterowany Twoim włącznikiem. Gdzie włączony obwód sterowania (przed/po kluczu), to już zależy od Ciebie.
Jak z małym silnikiem, to Suzuki Samurai albo Vitara.
Pomyśl o Suzuki Samurai Pomyśl czy chciałbyś nim jeździć na co dzień po mieście (ja nie) bo tak zrozumiałem zamiary autora tematu.
podczas jazdy moj suzuki samurai nagle podnosi obroty silnIKA SAMOCZYNNIE np. podczas jazdy na 5 biegu wskakuje mi 6tys. obrotow lecz predkosc jazdy sie nie zmienia co sie popsuło moze cos z gaznikiem ??? pomozcie....:?:
Sam odpowiem na swój post bo dostałem wiedzę na innym forum ale dla potomnych jakby ktoś chciał wiedzieć. Cewka w suzuki ( samurai ) sj 410 jest z opornikiem zewnętrznym. Takie sprytne urządzonko. W momencie rozruchu kiedy z akumulatora prąd przede wszystkim idzie na rozrusznik na cewkę doprowadzony jest prąd z akumulatora pomijając opornik . Cewka...
kolego jest tak wejdź na stronę sklepu monster elektronik i tam znaidziesz rezystory o mocy 10 wat nawet o rezystancji 3,3 ohma lub 3,5 połączysz równolegle dwa rezystory i masz łączną rezystancje w przybliżeniu 0,6 ohma powinny wytrzymać lub zakup drut oporowy i wykonać samemu rezystor ale lepsze rozwiązanie te rezystory bo są zalane w cementowej szamotule...
Napęd pompy z silnika na paski- pompa hydrauliczna Binotto ze sprzęgłem elektromagnetycznym. Niestety wydajność tylko 10l/min. Co do reduktora i napędu z wału to można zastosować np reduktor z Suzuki Samurai i biegami skrzyni ustawiać prędkość obrotów pompy.
MPI nie wchodzi w gre bo w suzuki samurai nie byly stosowane... Teraz pytanie jak podlączyć TPS do prądu i z którego pinu wziac sygnał dla sterownika gazu.. Czujnik położenia gazu z 4 pinami od poloneza... Ma ktoś schemat?
To jest buggy z silnikiem wysokoobrotowym - przeniesienie napędu na dyferencjał za pomocą łańcucha (tylna oś) - własna myśli techniczna. Oski i przeguby mam od golfa - wiec taki mechanizm chce zastosować. Jak możesz to poleć mi dyferencjał z jakąś blokadą który będzie mało ważył - może suzuki samurai ?
Powierzchnia styku była jednolita? Jeżeli beda wrzery lub dolna (przeważnie) wytarta bedziesz musiał wymienić "dwie obraczki"-😄.
Audi jest 'inaczej" przednionapędowy. Jeśli chodzi o ten typ rozwiązania np: golf, to taki zestaw montujesz wzdłużnie w swoim samie, a wyjścia z półosi łączysz z dyferencjałami np; z opla omegi. W ten sposób masz napęd na cztery koła i zredukowane przełożenie przez właśnie te dyferencjały. Jeżeli jeszcze za szybko to montujesz zespół napędowy wzdłużnie,...
W Suzuki Samurai http://obrazki.elektroda.net/81_12341289... Znajduje się, tak jak napisał przedmówca w skrzynce bezpiecznikowej. Być może mazda stosuje ten sam przerywacz. Przeczytaj jeszcze ostatni post w tej dyskusji: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php...
Nie działa miedzy innymi automatyczne dogrzewanie świec po uruchomieniu silnika- do tego będzie problematyczne podnoszenie wolnych obrotów po zmianie obciążenia (np. przy włączeniu klimatyzacji). Ja robiłem swap w suzuki samurai, to akurat nie stanowiło dla mnie problemu.
ja tu sie nie będe wymądrzał i zapodem koledze kierunek na [url=http://sevam.narod.ru/others/vitara... ....w innym wątku pytałeś o kody i procedurę wywołania Należy odnaleść białą kostkę złączdiag w komorze silnika. Do kostki wchodzą cztery przewody. Za pomocą kawałka przewodu łączymy dwa kable: CZARNY i FIOLETOWO-ŻÓŁTY. Teraz...
Golf III - no cóż większe i jeszcze bardziej przewartościowane auto. Rdzewiejące blachy. Silniki benzynowe poniżej 1.6 są za słabe, choć występuje w nim już wcześniej "chwalony" przeze mnie 1.4 AEX, z którym to auto nie schodzi ze spalaniem poniżej 10 l/100km. Auto może i praktyczne ale ani nie ładne ani nie bezawaryjne (zresztą ciężko to powiedzieć...
Witam. Aktualnie posiadam 2 samochody osobowe. Jedno segment c, drugie segment a. Obydwa ok 20 lat. Mieszkam w górach, w miejscu gdzie jest ślisko, droga jest wąska, śliska, stroma, a jadąc środkiem, samochód osobowy można powiesić, a nawet nieraz postawić na 3 kołach nie zjeżdżając na pobocze. O ile wyjechać się da zawsze, mając umiejętności, dobrą...
Komputer o numerach 33920-61GA0 / 3M do samochodu marki Suzuki Baleno 1.3 95r. Witam. Potrzebuje schemat komputera do Suzuki Baleno w.w. Musze podłączyć go w Samurai bo wykonałem swap tego silnika. Pozdrwiam.
Witam, sytuacja wygląda tak: samochód po zimnej nocy niema kontrolki świec żarowych ale przekażnik sie załącza i rozłącza bo słychac. Dopiero po 4-5 dłuższych kręceniach zapala sie kontrolka i wtedy silnik dopiero da sie odpalić. Co to może być ?
Witam Muszę wymienić amortyzatory przód i tył. Owszem są oryginaly ale ceny zabójcze. Mam pytanie,czy można zastosowac jakeś inne tańsze? Jeżeli tak to bardzo proszę o max informacji ( jakie i gdzie tego szukać) A może ktoś posiada taki zestaw na zbyciu . Pozdrawiam Wiesiek
Nie wiem jaki aku miałem fabrycznie w suzuki samurai. Rocznik 2003, do dzisiaj kręci w ciągniku MT8.132.2 z dwucylindrowym Lombardini (garażowany pod wiatą). Nie ma widoku oznaczeń producenta tylko napis Suzuki. Twarde bydlę.
samurai suzuki samurai suzuki samurai silnik samurai
kontroler klawiatura grzejniki piwnicy router telefonu samsung
pralka bezawaryjna wiertarka stołowa
Kondensatory NP0/C0G 200 pF – gdzie kupić? KEMET, Murata, SMD, THT, Digi-Key, Arrow, Farnell Zawór elektromagnetyczny a ropa w silniku HSW 9.50