Witam. Saxo 1,5D . Jak zimny zaraz po odpaleniu nie pali na wszystkie cylindry - szarpie . Na ciepłym wszystko OK .
Jak ominąć immobiliser nikt raczej Ci nie powie Normalnie już mówę, masz sterownik Boscha, trzeba zmienić dane w pamiątce i już pali.
Witam, mam Citroëna Saxo 1.5 Diesel 2001 r. Mam takie błędy: P0404 usterka w układzie recyrkulacji spalin, P1106 odcinanie wtryskiwacza, P1606 nieznany kod usterki, P1516 nieznany kod usterki. Kontrolka silnika się pali i nie wkręca się na obroty. Zgubione były kluczyki i podpiąłem plus bezpośrednio pod pompę.
Citroen Saxo 1.5D 2001r Nie działają wskaźniki paliwa i obrotów. Pali się tylko czerwona lampka przy wskaźniku paliwa. Wskaźnik prędkości działa. Numery na zegarach 9640993580. Czy ktoś może podpowiedzieć na który pin w złączu zegarów przychodzi sygnał z czujnika paliwa.
Mmmmm... Panowie okazało się że był to czujnik wstrząsowy :D Kabelek się zerwał i nie było styku.. Zrobiłem to i już pali :D Dzieki ;) Pozdrawiam.
Jest iskra, bo na gazie pali.Wtryskiwacz w momencie rozruchu nic nie daje, paliwo idzie, ale wraca powrotem od razu. We wtyczkę od wtrysku tak? Tzn konkretny przewód ? Jeśli nie bedzię napiecia na nim to co dalej?
Citroen saxo. Lub jego przyrodni brat, P106. Jeden lub drugi z silnikiem 1.4i, to czysta przyjemnosc i swiety spokoj; Diesel jest bardzo halasliwy, ale prawie nic nie pali.
Wbrew pozorom aut w tych pieniądzach sporo. Można nawet znaleść gaz, klimę, ABS, poduszki. Ale w tych pieniądzach nie liczyłbym, że to wszystko działa. Pierwsze auto służy do nauki na pewno gdzieś je obetrzesz, obijesz. Więc nie zwracałbym zbytniej uwagi na wygląd zewnętrzny i korozję. Tylko na stan techniczny. Bo kupić auto za te pieniądze i za miesiąc...
Maałem Ax 1.4 D zrobiłem min nie wiem ile km , potem saxo 1.5 d dołozyłem mu 160 tyś i w Ax przerabiałem taki sam problem . Po wymianie Swiec nie równo chodził zaraz po rozruchu ,na większch mrozach były większe problemy . Ten silnik jest taki specyficzny , ze zawsze pali z półobrotu
już po problemie :D cytryna pali jak nowa tylko że bez tego ustroństwa :D Motronic miałeś racje nie trzeba rozbierac pompy ;)
Sterownik widzi że silnik zimny i wzbogaca mieszankę. Pali więcej i przytopiony nie odpala na ciepłym. typowy objaw, mechanik powinien dać rade
Witam mam problem z citroenem saxo 1.4 mianowicie nie chce odpalać na zimnym silniku czasem nawet na ciepłym nie łapie obrotów i gaśnie, podczas odpalania daje mu w gaz żeby chciał chodzić, gdy hamuję/chce zmienić bieg wciskam sprzęgło no i samochód gaśnie. Czasem odpala normalnie. Zauważyłam ze jeśli pokołyszę go troszkę na bokach (gdy maska jest otwarta)...
Witam Pacjent to Citroen saxo 1.1 97r, auto nie odpala, miga kontrolka z kluczykiem (immobiliser) oraz NIE PALI się kontrolka check po włączeniu zapłonu... Immo został ominięty lecz dalej to samo, sprawdzałem napięcia i masy dochodzące do kostki na ecu i wszystko jest. oraz podłączałem komputer diagnostyczny lecz sterownik nie komunikuje się :( Czy...
jeszcze raz ponownie zamontowalem pompe od saxo i lipa nie chce zapalic tak jakby paliwo nie dochodzilo do pompy podpieta zostala czarna kosta 2piny i niebieska 2 piny i nie pali czy ktos wie co trzeba jescze podłaczyc Dodano po 1 dodam ze rozrzad ustawiny na 100%
Dziwne to, ze polscy mechanicy nie daja sobie rady z tym prostym, wyjatkowo niezawodnym i trwalym silnikiem. Dla mnie, to najlepszy z malych silnikow benzynowych, jakie kiedykolwiek spotkalem. Mialem wiele aut z nim i nigdy zadnych powaznych problemow. Ostatnia 106-tka ma aktualnie 300 000 km, chodzi jak zegarek i pali okolo 6 l/100km.
Bosch to lepiej na drugi sposób, bo zawór jest wysokorestancyjny, w lucasie ma 1,6 oma. Dokładnie 5 minut i pali. No chyba nie sądzisz że powiem jak usunąc blokadę tak na publiczym forum?
1. podaj +12V na bezpiecznik F9 w skrzynce pod maska. 2. auto z epoki "pre EOBD", wiec tylko sprzet konstruktora. 3. szukaj peku dolozonych kabli i jakiejs puszki pod deska rozdzielcza. Najczesciej zalozone byle jak i rzuca sie w oczy. Potem trzeba isc po kablach i wyciac ci nie potrzebne.
Nie popadajmy w skrajności. Mój Megane 1,9 dt z 1996 jeździł na estrach, ale także lałem olej rzepakowy czysty jak był tani (więcej niż 50 gr różnicy). Nie zanotowałem negatywnego wpływu. Do tej pory pali i śmiga silnik niestety puszka już zjedzona i idzie do kasacji.
Witam mam problem z saxo. Silnik 1.1 b+g. Losowo zdarza sie ze ciezko pali na benzynie.Odpali i jakby sie dusil i gasnie. Jak da mu sie sporo gazu to czasami strzeli czarnym dymem z wydechu. Jak tylko przelacze na gaz chodzi ok tylko troche szarpie podczas jazdy.Wszystko sie naprawia gdy odlacze akumulator na 15 minut.Potem pali ladnie itp. I teraz...
Silnik 1.6 od VW nie pali ani "średnio" ani w trasie 5 litrów, chyba że w bajkach giełdowych. Jest jeszcze Citroen Saxo z 1.5 D oraz Fabia 1.9 SDI, ale to już wiekowe modele.
Zjeżdżając z górki należy jak najwięcej hamować silnikiem tzn jechać na biegu ale z noga zdjętą z gazu. Podczas hamowania silnikiem samochód nic nie pali, sygnał na wtryskiwacze jest odcinany przez komputer. Hamowanie silnikiem jest też korzystne ze względu na np. oszczędność hamulców.
-proponuję inną metodę oddaj samochód na przegląd do OPLA - zapłacisz ze 300pln ( podpięcie pod komputer i przy okazji lukną na inne rzeczy) -pozwoli to nie wymieniać w ciemno i ponosić niepotrzebne koszty wymiany w ciemno elementów -samochód z takim silnikiem nie może aż tyle palić ( miałem kiedyś SAXO 1.1 i palił 6,5-7l a mam ciężką nogę)
Na pewno nie ? Ja obstawiałem właśnie że to docisk sprzęgła albo coś takiego. Niestety nie bardzo się znam. Myślałem że nie dociska sprzęgła więc się ślizga przy zimnym silniku. A po rozgrzaniu już dociska. Dymi się dokładnie z tyłu między silnikiem a tym wzmocnieniem od deski rozdzielczej. Po dodaniu gazu dym ustępuje. I dymi się tylko przy naprawdę...
Czy konieczne jest demontowanie całej klawiatury czy wystarczy zdjąć osłonę? Jeśli znajdę trochę czasu to postaram się wykonać ten pomysłowy przyrząd. Panowie nie minął jeszcze tydzień odkąd dolałem 0,25 l oleju a dostałem wiadomość, że kontrolki na powrót świecą na zakrętach. Samochód jeździ codziennie po 10km w tą i 10km z powrotem - dojazdy do pracy....
Po przekreceniu kluczyka pali sie kontrolka prostokątna z kluczykiem Więc niefabryczny alarm niewiele ma tu do gadania. Prawdopodobnie poprzez nieumiejętne odłączenie akumulatora rozkodował się immobilizer. Zrobić immo off i zapomnieć o problemie. Tego już nie kradną
kolory zmieniaja sie ale naprzykład gdy pali sie żółta i dodaję gazu to zmienia się kolor na zielony co by chyba wskazywało na zmianę składu spalin na poprawny ?
Coś się pali na blacie? Czegoś brakuje? I to jest to co zawsze powtarzam, brak wiedzy i kupowanie części na ,,pałę" bez znalezienia przyczyny. Suma sumaru auto i tak wkońcu oddasz do warsztatu i zostanie nie wykluczone z kompletem sprawnych części.
Jeździłem dwoma cytrynami, jedna trafiła na Ol...t z braku podłużnic, progów i podłogi, w drugiej powoli zaczyna dziać się to samo. Ja jeżdżę Renówkami od 20 lat (zacząłem od Thalii) aktualnie Scenic Grand II z 2008,znajdź mi na nim choć minimalne ognisko korozji. nie kupuję nic nowszego bo im młodszy tym bardziej gówniane silniki. Poza Thalią i jedną...
Objawy są następujące: więcej pali, na wolnych obrotach miesza, na zimnym silniku przez jakąś minutę słabsza moc i jak bym dał więcej gazu w tym czasie potrafi go zdusić.
jest tylko ten wskaźnik, od temp. saxofony nie mają wskaźnika. Deska jest ok - sprawdzane było.
Jeżeli mnie pamieć nie myli w ECU nie ma kodu, tylko jest w klawiaturze. A klawiatura wysyła odblokowanie do ECU. Przecież w klawiaturze można było zmienić kod. Tu nie chodzi o pamięć tylko o wiedzę , klawiatura działa jak terminal , ale tak jak mówisz ma swój kod . Jest on jednak potrzebny do innych operacji . Kupujesz wpinasz klikasz znany kod i...
Witam Jestem właścicielką skarbonki brat zrobił mi już całe podwozie kosztowało to ponad 1300zł i ciągle coś się sypie ostatnio jak jechałam zabrakło gazu i przełączyło się na benzynę ale w tym samym czasie straciłam wspomagani (ponoć było podłączone do pompy paliwowej i było zwarcie bo mam poprzerywany przewód do wspomaganie ) byliśmy u elektryka ale...
Witam Szukam pomocy w dziwnej sprawie, otóż samochód mój działał miej więcej zawsze bez problemu, po uruchomieniu silnika i wyjechaniu ze stacji paliw, samochód tak jakby zgasł na chwilę, po czym silnik znów zaczął normalnie pracować, tylko teoretycznie, ponieważ pomimo że silnik był uruchomiony obrotomierz opadł, zapaliła się kontrolka od hamulca ręcznego....
Dokładnie. Przykład Corsy B z silnikiem 1.5d bez turbo. Spalanie średnie około 10L na 100. Dojazd żony do pracy na odcinku 4,5km i później powrót. Na krótkie trasy naprawdę się nie opłaca. Przy dłuższych spalanie spada do około 5.5L Polecam Renaulta Twingo. By nie zrazić się do niego - polecam wersje po Liftingu. Uwierz mi na słowo. 100km jazdy miejskiej...
W jakich okolicznościach silnik przestał palić? Stało się to podczas jazdy, czy np po dłuższym postoju? możliwe przyczyny to: - immo- ale wtedy nie było by też sygnału wtrysku. - czujnik położenia wału korbowego - uszkodzona cewka WN Skoro napięcie pojawia się ale tylko na chwile po przekręceniu kluczyka to tak ma być myśle. Sprawdż czy jest napięcie...
Witam serdecznie,stalem sie chwilowo posiadaczem tego autka z tematu,do rzeczy,wymienilem przelacznik swiatel gdyz poprzedni byl mechanicznie uszkodzony (nie dalo sie wbic kierunku w lewo) zamontowalem nowy i cisza,nie dzialaja kierunki i awaryjne pozatym klakson,dlugie i zmiana z pozycji na mijania dziala.Ponadto tylnie swiatla dziala tez w trybie...
cc700 wcale nie pali mało !!! wiekowe cieniasy na bank generują duże koszty.... uszczelka pod głowicą...wytarty wałek rozrządu i niekończące się problemy z gaźnikiem (aisan w szczególności) w podobnej kasie ew deko wyższej znajdziesz Peugeota 106 Citroena saxo Fiata Punto 1 Poza tym kosiarki są do koszenia trawy a nie do jazdy :-)
Jak wymieniasz komputer, musisz wymienić na taki co nie ma immo, lub wymienić cały zestaw. Jak przekręcasz kluczyk w pozycję zapłonu, do nic się nie świeci na desce? Akumulator naładowany?
Problem jest bardzo uciążliwy.Szczególnie teraz gdy zrobiło się zdecydowanie wilgotno.Meritum sprawy to zmniejszajace się obroty silnika które sa tymmniejsze im więcej odbiorników jest włączonych .W zasadzie Najbardziej drastyczny spadek towarzyszy włączeniu dmuchawy ,tylnej szyby lub też większemu obciążenia wspomagania .Obroty spadają do ok 500 aż...
Problemy z odpalaniem o poranku, po cało nocnym postoju. Szukam przyczyny tego problemu. Na dzień dzisiejszy sie poprawiło. Odpala na tyk, Ale sie nie ciesze przedwcześnie.
Witajcie :) Potrzebuję waszej pomocy. Mianowicie zaczęło się od sytuacji którą opisałem w tym temacie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Napięcie doprowadziłem na zawór i auto odpaliło. Przy kolejnej próbie odpalenia auto nie zagadało. Po sprawdzeniu okazało się że pompa nie podaję paliwa na wtryski. Bardzo proszę o waszą pomoc. Dodam...
A jakieś błędy może coś wiesz ? Najlepiej podpiąć pod komputer naprowadzi cię to gdzie szukać chociaż o ile jakiś błąd wyskoczy.
dziś ściągnę kalkulator i będę szukał przekaźnika, dziękuje za cenne informacje. Ciekawe, bo jeśli bezpiecznik jest za przekaźnikiem, czyli miedzy bezpiecznikiem a pompą jest tylko przewód, to ciekawe ze sprawdzając bezpieczniki pod maska nie znalazłem przejścia między bezpiecznikiem a kostką przy pompie. Dziś będę szukać przekaźnik, sprawdzę czy działa...
No to zmierz ciśnienie paliwa i wydajność pompy.
Mam ten sam problem ale tylko po zatankowaniu do pełna i tylko przez pierwsze MAX 100 km. Potem idzie w miarę normalnie . A jak już zapali się rezerwa to muszę szukać czym prędzej stacji bo więcej jak 20km nie zrobię. Póki co czasu nie było się tym zająć. Ale pierwsze co to wymontuje pompę z pływakiem i wyczyszcze elementy pływaka odpowiadające za wskazanie...
Witam. Objawy: Mam problem z silnikiem. A mianowicie na wolnych obrotach bardzo nie równo pracuje, wręcz traginicznie przy tym występuje silne dymienie koloru bialego. Gdy odpalam silnik zimny to kilka sekund pracuje tak jak nalezy i odpala lekko. Gdy sie nagrzeje to ciezej pali. Przy wyzszych obrotach dymienie znika, silnik pracuje rowno jak rowniez...
A to nie pisałes ze kilka minut, moze sie nagrzewa układ we wskaźniku i zmieniają sie wartości prądów czyli chyba cos tam jest nie tak, najlepiej podłączyć sie pod kable łączące zbiornik ze wskaźnikiem i miernikiem sprawdzic rezystancję w baku a jakimś rezystorem odpowiedniej wartości (taka jak w baku) zmieniać rezystancję i patrzec co sie dzieje. Być...
Witam wszystkich! W moim saxo standardowo były zamontowane nakręcane klemy na akumulator z których jedna uległa rozgwintowaniu. Wymieniłem stare klemy na nowe, standardowe (zdjąłem nabijany gwint na akumulator, założyłem wszystkie kable do nowych klem). Po tym zabiegu auto przestało odpalać. Klemy kontaktują dobrze. Rozrusznik kręci, radio, światła...
Ja od siebie polecę pierwszą generację megane, na 4tyś powinieneś kupić egzemplarz bez rdzy. Dobre i oszczędne silniki 1.4 i 1.6 8v, palą 8 w mieście przy normalnej jeździe bez zamulania, dla niektórych to dużo ale nie jeździłem benzyną co pali w mieście mniej jak 7-7,5 a przy spokojnym poruszaniu się meganką można tyle spalić. Uważać trzeba szczególnie...
Witam Serdecznie ! Mam problem ze swoim samochodem który częściowo się rozwiązał :) Miałem problem z akumulatorem poprostu szlak go trafił, byle jaka minusowa temperatura go rozładowywała. A ze nie miałem pieniędzy to kombinowałem z prostownikami i kablami rozruchowymi itd. Nadeszła taka chwila ze nie miałem wyjścia i musiałem w końcu go kupić bo nawet...
Zdejm prawe przednie koło, następnie plastikowe nadkole i pod nim masz tzw. "pojemnik wyparny" i elektrozawór od niego. 5 minut roboty. Co za macher ustalił taką awarię ? I w dodatku jak on to ustalił
Jak w temacie, saxo 1,5D nie zapala. Po popuszczeniu przewodów do wtryskiwaczy, nie tryska ropa. Na pompie wtryskowej jest zawór, do którego dochodzą trzy przewody. Jaka ma być prawidłowa rezystancja zaworu i jakie napięcia mają go zasilać?
Za 6k pln możesz mieć Mazde 323F. Ocynk, silnik 1.5 na przykład. Nie psują się raczej. Klima elektryk, takietam. Z rocznika 94-98 czyli BA. Bo nowsza BJtka to już cena... Sam zacierałem 626 GE. Tylko dla Ciebie odpada bo silnik duży. Z Hondziawy możesz wybrać Civica VI generacji... Co do Mazdy to bardzo fajne autko i stylowe, ale silnik 1.5 jest paliwozerny...
Wymieniłem dzisiaj filtr paliwa w citroenie saxo 1.5 D rok 1996 i dziwne rzeczy dzieja się przy 3000 obrotów somochód wydaje dziwne dźwieki tzn halasuje ale tylko przy 3000 obotów co to może być?wcześniej takiiego czegoś nie robił
Proponuję przede wszystkim sprawdzić wyłącznik bezwładnościowy to właśnie za jego sprawą nie działa pompa paliwa.
Na pewno po włączeniu stacyjki (przy unieruchomionym silniku) pompa nie powinna pracować 10min.do wyłączenia.
mam identyczny problem Ja Posiadam auto Citroen SAXO 1.1 / 1996 i przy wybijaniu kodu włączają sie dwie diody czerwona i zielona i nie można uruchomic silnika. obydwie naraz sie palą a powinna sie palić jedna czerwona i po wpisaniu kodu zielona i wtenczas można odpalic auto . a tu palą się dwie naraz ja wpisuje kod a one palą się nadal obydwie i nie...
Przestudiowalem temat dokladnie i mam jeden maly problemik...Nie mam programu:|. Moze ktos tu zamiesci program ktory mam wgrac do kosci. Dzieki z gory. Chce to zamontowac w Citroenie Saxo 1,1i
nieee, weźmie jakiegoś japońca w którym cena jakiejś pierdoły kilkukrotnie przewyższa cenę auta. niemieckie auta są najlepsze. Niemieckie auta to przereklamowane cuda, niestety, co do części podam przyklad: Amor Kayaba Civic - 150zl Golf - 210zł wytrzymałość 100 000km Amor NOName civic - niedostępny golf - 50zł wytrzymałość 10 000km dla tego ludzie...
Kurczę, a ja właśnie lubię Stilacza za jego niską awaryjność i tanie naprawy. Wcześniej jeździłem Saxo 1.1 i przy 240 000 km był wyeksploatowany i od spodu zdrowo przerdzewiały. Stilo ma już 310 000 i korozji nie widać, a poza akumulatorem i wspomnianymi problemami z pompą wtryskową nigdy mnie nie zawiódł:) Naprawy są też dużo tańsze niż Saxo. MM
Witam Posiadam Citroena Saxo 1.1 benzyna, nie chciał mi odpalić, pompa paliwa sprawna, akumulator naładowany, wszystko wyczyszczone, będzie w najbliższym czasie wymieniane świece oraz filtr paliwa. Przez tydzień jeździłem, ale trzeba było dodać gazu gdzieś na 3/4 wcisku pedała, niedawno był czyszczony z wszelkich czujników, do dzisiaj nie chce odpalić...
Hej, mam samochód saxo 1.1 2001r. Samochód dusi się, nie wchodzi na obroty jakby na (tak mechanik stwierdził) 3 gary palił. 4 świece wymienione, bo mechanik tak mówił, żeby wymienić świece. Kontrolka od komputera się świeci. Cewka zapłonowa dobra. Prosił bym o radę, co to może być. pozdrawiam
Cześć Piszę z pytaniem o Bravo II. Interesuje mnie to autko bo chcę kupić hatchbacka pod gaz. Moim pierwszym typem jest Citroen C4 ale Bravo wydaje się być lepsze. Tyle że mam dylemat odnośnie silnika. Teraz mam w zasadzie wozidełko - Saxo 1.0. Wydaje mi się że zwykłe 1.4 w zupełności mi wystarczy skoro 1.0 żył mi nie wypruwa ale w sieci 2/3 opinii...
Witam. Jako że przymierzam się do pierwszego własnego samochodu chciałbym poznać Wasze opinie abym wiedział mniej więcej na co zwracać uwagę. Marka jest dla mnie nie ważna. Moje podstawowe wymagania to benzyna+lpg oraz samochód musi być żwawy i jadąc te 100km/h chciałbym mieć świadomość tego że mam pod nogą jeszcze zapas mocy. Nie chodzi tutaj o demona...
Witam nie działają mi zegary w citroen Saxo. Wszystko się świeci jakąś reakcja zegarów jest ale nic więcej samochód normalnie odpala i jeździ. Nie pokazuje obrotów silnika i prędkości. Wskaźnik paliwa działa. Świeca się kontrolki ładowania ciśnienia oleju i mruga kontrolka immobiliser. W czym może polegać problem? Czy trzeba kupować nowe liczniki? Dodam...
Domyślam się, że samochód odstawiony gdy już jechał "na oparach" a nie z zapasem paliwa. Może masz rację- jak samochód "do odstawki" to się go nie tankuje.!!!
No to w końcu czego brakuje iskry na świecy czy napięcia na wtryskiwaczu?? Bo zachwile dowiemy się że może przewody paliwowe odwrotnie podłączone. Zaczynało się od braku iskry a teraz to sam już zgłupiałem co jest przyczyną. Wykręć świece połóż na bloku silnika i zakręć rozrusznikiem jak jest iskra to już połowa sukcesu trzeba tylko wiedzieć czy w odpowiednim...
Witam, jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Tydzień temu podczas delikatnego deszczu wyjeżdżałem ze stacji benzynowej, gdy auto nagle zgasło bez żadnych szarpnięć (tak jakbym wyjął po prostu kluczyk), kolejne próby odpalenia auta nie przyniosły żadnych efektów. Zabrałem się za sprawdzanie elementów odpowiedzialnych za odpalanie więc...
Trochę odkopię temat... Xsarą Picasso 2006r jeżdżę już 40 miesięcy! Do dnia dzisiejszego na naprawy nieplanowane wydałem 30 złotych - majster przyspawał mi wieszak do ostatniego tłumika, bo stary przerdzewiał. Sam tłumik w stanie bardzo dobrym! Użytkuję wersję 1,6 HDi 90KM. Auto z polskiego salonu, książka gwarancyjna prowadzona do zakupu przeze mnie...
Sprawdź ciśnienie paliwa.
witam! Otóż jakiś czas temu (w lutym) siadła mi pompa wtryskowa niedawno zakupiłem pompe wtryskowa z saxo 03r. 1,5d (ten sam typ ale nowsza) w miejscu zaworka jest cos wkręcone i jest na tym pokrywa. Co z tym zrobić aby zaczą palić?
Na wejście do pompy wtryskowej. Tam często gruszka pada. Zobacz czy z pęcherzykami powietrza nie idzie paliwo. I na powrocie z pompy czy masz paliwo.
Witam Mam zamiar kupić sobie samochodzik i spodobał mi się SAXO VTS ale z silniczkiem 1.4 75KM żeby mniej palił:) i mam względem tego parę pytań. Czy ma ktoś z was taki samochodzik a jeżeli nie to przynajmniej może wiecie czy się psuje bardzo?? Czy ogólnie saxo kolo 2000 rocznika są ok czy nie bardzo?? No i czy fajnie się jeździ taką cytrynką, aha i...
Gdzie ty masz problem? Jak silnik jest zimny, to dostaje więcej paliwa, żeby nie zgasł. Jak się nagrzeje, to zadowoli się mniejsza dawką i jego obroty spadają. Jak utrzymują się równe i na właściwym poziomie, to wszystko jest w porządku.
no właśnie ja juz tez byłem u dwóch elektryków i dalej nic. ..u mnie jak zgaśnie to nie słychać pompy paliwowej ani przekażników po przekrecaniu stacyjki no i ten kluczyk mruga?? ale po godzince zapali na chwile bez problemu??
Ja zimę lubię, nie lubię mrozów i polskich paliw ;-) Sąsiad nie ciągał, ale za to gasił cytrynkę 1,5d "na biegu", nowy zawór "stop" był zbyt drogi. A na pewno był to zawór stop? Miałem Saxofon 1,5D i przyczyną nie gaśnięcia był zapowietrzony układ - niedokręcony przewód paliwowy dochodzący z gruszki do obudowy filtra. Samochód palił normalnie, ale...
Witam, odgrzeje trochę temat. Miałem podobny problem w Saxo 1.1 po awarii cewki zapłonowej, silnik zaczął pracować bardzo nierówno i miał problemy z wejściem na obroty(max 3000 obr). Nie trzymał też niskich, falowały. Problemem było przebicie w cewce co skutkowało pracą raz na dwa raz na trzy cylindry, przy tym paliła się kontrolka "check". Po wymianie...
Ojoj, takich bajek to kto Ci naopowiadał?!? To że ON jest kilka gr tańszy od benzyny i że diesel spali litr mniej na 100km to od razu tańszy? Ile Ty masz zamiar jeździć aby odczuć te oszczędności? Czy ten ktoś mówił o kosztach naprawy/regeneracji wtrysków/pompy co jakiś czas? Czy ten ktoś wspominał o regularnej wymianie wcale nie tanich świec żarowych?...
Witam mam taki dosyć nietypowy problem. Od jakiegoś czasu po włączeniu zapłonu kontrolka ładowania zamiast normalnie sie palić po prostu sie żarzy.Po włączeniu silnika jest to samo kontrolka nie gaśnie tylko nadal się żarzy i oczywiście nie ma ładowania.Dodam ze po zmostkowaniu dwóch zacisków na alternatorze ładowanie powraca i jest 14,1-14,2 ale kontrolka...
Paliłby bez problemu, bez świec. Nie to jest przyczyną. A tu zonk świeci immobilizer. To jest przyczyna. Dodano po 2 I na mojej brakuje od góry takiego przycisku. Sam czujnik masz, brakuje tylko plastiku, lączącego mechanicznie przycisk z krzywką, połowa aut tego nie ma i jedzie.
Chodziło mi ze mało km zrobiłem. Wiem, dlatego napisałem - jak napisałem! Wyjaśnienie: Temat, który założyłeś, moim zdaniem nie nadaje się do dyskusji, ponieważ, informacji na temat spalania jest pełno w sieci, to raz, a dwa, to nie napisałeś absolutnie żadnego zapytania i nie przedstawiłeś problemu... jeżdżę wolno 50km/h 60km/h Powyższe, nie oznacza,...
Witam serdecznie! Rozglądając się po nowo zakupionym samochodzie znalazłem w nim oryginalny pilot. Nie znam się na elektronice samochodowej. Mam podejrzenie że służy on do sterowania centralnym zamkiem lub alarmem tego samochodu (,odcięcie paliwa). Gdzie fabrycznie montowane są takie układy w samochodzie Citroen? Możliwe że da się go naprawić (cały...
Witam! Jestem laikiem i potrzebuje kilku cennych rad ktore umozliwa podlaczenie modulu do domykania szyba oto pytania: 1.moduł firmy trackpro M 03-2/4 podłaczylem jak w instrukcji czerwony do + czarny do masy; otwieranie i zamykanie do centralnego poprawnie; i do zapłonu (+ po stacyjce) i tu pytanie mam dwa kable z modułu biały i brązowy (oczywiscie...
Bo to robiło jako przekaźnik pompy paliwa w 106, starych 206 bez CAN, starej 406, Xsarze, Saxo, starych Berlingo... 307 ( z BSI i BSM) to inna bajka.
Sprawdź czy podaje paliwo - pewnie na jednopunkcie więc będziesz widział wtryskiwacz w przepustnicy oraz czy jest iskra na świecy.
Mała sprężynka jest na miejscu, u mnie podłączona jest do dźwigni którą porusza visko od zimnego startu. Generalnie układ mam taki jak na linku z forum VW i w taki sam sposób to składałem, nie kręciłem natomiast śrubą dawki paliwa. Dekielek założyłem popychając płaskim śrubokrętem ten element wewnątrz pompy. http://obrazki.elektroda.pl/2096720700_1...
Dzień dobry!!! Mam mały problem, poszukuje wartości rezystancji przy zimnym silniku i nagrzanym dla czujników temperatury cieczy chłodzącej i czujnika mieszanki paliwa (tak sie chyba on nazywa i do tego słuzy) oba są niedaleko siebie. Jeżeli zdejmę wtyczke z czujnika temp. płynu chłodzącego to silnik inaczej sie zachowuje, jezeli zdejmuję wtyczke z...
Witam. Mój problem polega na tym iz samochód bym eksploatowany na lPG i co jakiś czas chodził a benzynie, a teraz od dłuższego czasu nie odpala na benzynie. Po odpaleniu na gazie i przełączeniu na benzynę momentalnie gaśnie. Zauważyłem tez ze przełącznik BOSCH 12v 5-wejsciowy nie przełącza zamontowałem nowy i dalej ten sam problem, dodam iż pompka paliwa...
Prosze o pomoc w następującej sprawie: Jakiś czas temu zaczęła ciec woda z chłodnicy. Zapaliła się kontrolka temperatury i po uruchomieniu silnika włącza się wentylator. Chłodnica została wymieniona, a kontrolka włącza się nadal i wiatrak chodzi. Mechanik stwierdził, ze elektryk musi sprawdzić układ. Wymieniony został czujnik temperatury, a problem...
Witam wszystkich Panowie mam problem z Saxo 2001r benzyna 1.1 problem polega na tym iż przy próbie odpalenia na desce miga kluczyk podejrzewam immo dodam iż posiadam tylko jeden klucz ,nie słychać pompy (po przekręceniu kluczyka) . Sprawdzałem paliwo nie dochodzi ale rozrusznik kreci stad moja prośba czy jest ktoś w stanie rozwiązać mój problem oczywiście...
Witam .wiem ze takich problemów było sporo. Jednak u mnie są inne objawy , dlatego zakładam post. a więc problem polega na tym ze np. jak jest ciepło na polku autko odpala normalnie obroty w normalne wszystko cacy ;)) Jednak gdy autko postoi pare godzin.na chłodku czyt.8-10.. to ciezko odpala nieraz nawet samo gaśnie a jak juz odpale jest zmulony tak....
Dzień dobry, Problem z saxo 1.1 97r. Brak iskry. Sprawdziłem czujnik położenia wału - odczyt stały 380Ω, odczyt w ruchu - po wyciągnięciu czujnika (machnięcie śrubokrętem) jest reakcja w zakresie 1000 - 380Ω Podmieniałem cewkę (dochodzi zasilanie na sekundę podczas przekręcania stacyjki 12,3V i znika, ponoć tak ma być) Sprawdziłem wszystkie...
Witam ! Potrzebuje podłączyć licznik elektroniczny z nowego Peugeota 106 2001 do podobnego autka ale ze starszego rocznika 1997. W zasadzie odbadałem juz wiekszosc sygnalow... zasilanie, kontrolki, podswietlenie, predkosc ale za zadne skarby nie moge zmusic wskaznik paliwa do dzialania. W zwiazku z tym mam pytanie, do ktorego pinu licznika podlaczony...
Witam. Po wielkich "akcjach" z programem delphi udało mi się wpiąć i sprawdzić błędy auta. Był błąd P-1205 - nieznany błąd Chciałbym się dowiedzieć co to za błąd , samochód miał problem z mocą ponieważ po wlaniu paliwa nagle przy wyprzedaniu stracił moc. Co to za błąd z góry dziękuje.
Witam Forumowiczów. Jestem szczęśliwym posiadaczem skarbonki bez dna zwanej Citreon Saxo 1.1 benzyna 97r. Mam z nim 2 problemy. Prosze mnie nie odsyłać do poprzednich wątków ponieważ uwierzcie mi przeglądnąłem je ale chciałbym usłyszeć wasze opinie. 1.Mam coś takiego ze autko mi odpali normalnie . lecz gdy przejade 2 albo 3 km. i sie zatrzymam. to autko...
Witam Zakupilem citroena saxo 1.5d i od zakupu nie dziala mi predkosciomierz. Przesledzilem autodate i wedlug schematu odpowiedzialny za odczyt predkosci jest 3 przewodowy czujnik predkosci (+,masa i sygnalowy ...na schemacie oznaczony B33). Przeogladalem komore silnika i nie weim gdzie dokladnie znajduje sie ten czujnik, absu nie mam tak ze przy kole...
Witam ! Opiszę Swój problem z obrotami a mianowicie ... Na zimnym silniku po odpaleniu silnik trzyma delikatnie wyższe obroty a później zaczyna się pojawiać kłopot ponieważ po ruszeniu przez 1-2 kilometry przy wyrzucaniu na luz obroty idą na 2 tyś.obr. utrzymują się chwilkę i bardzo powoli spadają ... i tak jest tylko przez te pierwszy kilometry zaś...
hmm no teraz to mi sie juz wogole nie wlacza wspomaganie. mam nadzieje ze to przekaznik bo nie usmiecha mi sie wymienic pompe. Miałem to samo w swoim saxo ale kupiłem do z niemiec i długo stał Po jakimś czsie wszystko było ok. Wcześniej zmieniałem przekaźnik i naprawiałem pompę i było to samo . W/g mnie weszła wilgoś w przewody i po jakimś czsie uspokoiło...
Jeżeli trochę się potrudzisz i zainwestujesz to można kupiś na allegro zegary do SAXO ze wskaźnikiem temperatury. Wymienić zegary podłączyć (ja musiałem wymienić też czujnik temp) i wszystko działa. Witam dzięki za odpowiedż. Już prawie zapomniałem o tym temacie. O ile dobrze pamiętam zakładając ten temat paliłem tzw. "głupa" bo już nie mogłem dojść...
Dzieki instalacje dziś wykonałem. Zastosowałem przekaźnik roboczy 40A. Przekaznik ten wysterowałem małym przekaźniczniem 5A Mały przekaźnik zasiliłem z zacisku alternatora, ale w związku,ze alternator trzymał plus jeszcze chwile po zgaszeniu auta to cewke przekaźnika roboczego zasiliłem dodatkowo z obwodu pompy paliwowej(równie dobrze mogłoby być z...
rower ładowarka dynamo mikrokomputer polski immergas kominek
pralka electrolux pralka electrolux
Opłacona karta przestała działać - przyczyny i rozwiązania Zamiennik tranzystora 30N140IHR – FGH30T140T, STGWT30N140IHR, IKW30N135T2, parametry