Smok jest dobry, rozebrany, poczyszczony, kulka trzyma, zaworki zwrotne po stronie ssącej (założone dodatkowo o wymiarach przepływu 12mm są sprawne, wspomagają dodatkowo smok) są sprawne. Auto odpala już jak manometr pokaże jakieś 3-4 bary. Po wyłączeniu silnika ciśnienie w filtrze spada do 0 , kiedyś trzymało ok 5 barów, auto paliło po jednym obrocie....
w Scanii często docodzi do usterki przerywacza, jest on pod pokrywą pulpitu od strony pasażera pod bezpiecznikami. Trzeba go wyjąć z szyny i zdjąć jego pokrywę. Często dochodzi do pęknięcia blaszki stycznika i tak na prowizorkę moża próbować ją polutować, kiedyś tak zrobiłem i działało dość długo
Błędy LAS to błędy autoalarmu który wykrył ruch w kabinie ( 336) a pozostałe to brak komunikacji sterownika z syreną czyli robota kabelkowa, sprawdzenie stanu przewodów i złączy. Co do błędów EMS to kwestia bardziej złożona a za mało danych typu; brak mocy , dymienie ( kolor spalin jeśli jest widoczne). ILS ; przyciski wyświetlacza uszkodzone lub zbyt...
byłysneło raz długo ...
Właściwie to każda nazywa się R, to coś jak A dla audi. Koszty pewnie będą wyższe niż przy starciaku ale jeśli trafisz na zadbany model to długo i bezproblemowo pojeździsz to naprawdę wytrzymałe sprzęty.
Jeśli wszystkie to musi być wina głównego zaworu hamulcowego. Trzeba go zdemontować i sprawdzić a może pedał nie odbija do końca i jest podstawiony.
94 - niewiarygodne potwierdzenie (nieprawdopodobne położenie biegu) - jednoczesne potwierdzenie z kilku biegów. Sygnał jest nieprawdopodobny gdyż czujnik hallonotronowy i przełącznik potwierdzenia powinny być w stanie potwierdzić tylko jedną zmianę biegów jednocześnie. Żadne z następujących potwierdzeń nie nastąpiło jednocześnie. Potwierdzenie zakres...
Co do VISA to pasowałoby sprawdzić w LiveData jakie napięcie zasilania widzi jednostka VIS. Oraz oczywiście zmierzyć to napięcie miernikiem. Jeśli napięcie odczytane w VIS różni się od tego które jest faktycznie na złączu to jednostka VIS do wymiany. Jeśli chodzi o wentylatorek modułu ACC to można go zakupić w ASO Scania z tego co pamiętam to za kwotę...
Gdyby zablokował sterowanie sprężarki, to zawór otwiera się przy 16 Barach i towarzyszy temu upierdliwe pierdzenie, zaś sam zawór kulkowy nie długo pożyje.
Tego nie sprawdzałem. Odpiszę co i jak.
Jak najbardziej . Czy sprężarka powietrza bije prawidłowo . Może czekać trzeba długo zanim na pompuje ??
Witam To jest odpowietrzenie siłownika,jeśli ucieka tam powietrze bez dotykania pedału sprzęgła to siłownik do wymiany.Z doświadczenie wiem,że podróba za długo nie podziała.
Da się ale byłoby dużo droższe I za długo by żyło a przecież trzeba sprzedawać nowe.
A rolka popychacza jak wygląda ?Nie da się określić jak długo to wytrzyma ale wygląda to nie ciekawie.
KOD USTERKI 62 ZAWÓR PALIWOWY Usterka:Prędkość obrotowa silnika nie spada wystarczająco szybko po jego wyłączeniu. Przyczyna:Częstotliwość sygnałów prędkości obrotowej doprowadzanych do pinów 21 i 22 nie maleje wystarczająco szybko po zaniku napięcia na pinie 47. Komentarz:Prędkość obrotowa powinna zmniejszyć się co najmniej o 150 obr/min w ciągu 4...
Witam serdecznie przepraszam że tak długo ale miałem długie trasy numer vin : 2006245
Witam, "Wygrzana" została płyta sterownika , luty poprawione . Na ten moment auto jeźdz ...zobaczymy jak długo. Dziekuje za odpowiedzi . Pozdrawiam.
tak, była wymiana olejów i filtrów 2 tygodnie temu ale w tamtym roku auto było kupione i tak się działa ze 2 razy przed wymianą. dziś wymieniłem filtr paliwa na drugi był ok czyli nie zgnieciony ani nie zanieczyszczonyyyy Dodano po 5 teraz ponownie odpaliłem auto ale długo kręciiłoooooo aż odpaliłooo
Z przodu silnika za kołem pasowym . Musisz zdjąć wentylator z piasty koła, pasek wielo rowkowy,napinacz aby mieć więcej miejsca ( ale nie musisz ), zdjąć koło pasowe i za nim w obudowie jest okrągła klapka zamocowana na trzy śrubki fi.6 , odkręcasz , zdejmujesz wymieniasz gumową membranę i montujesz wszystko z powrotem . Za membraną od strony silnika...
Podczas jazdy na długich światłach po pewnym czasie sam przełącza na mijania i dodatkowo nie działa spryskiwacz szyby i sygnał.Po wyłączeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy,niestety nie na długo czasem może być 10 km a czasem 200.
Witam, długo mnie tu nie było ostatecznie po długiej walce Scania chodzi jak marzenie, pali stosunkowo mało i ma moc nieziemską. Problemem był sterownik silnika. Magik od elektroniki wymienił, wgral nowy program i działa :) szkoda tylko że "serwis" tego nie wykrył tylko wymyslali kolejne dziwne rzeczy do wymiany.
Witam wszystkich. Prosiłbym o odczytanie błędu zawieszenia scania 6 długich błysków
Błąd błędem, a wtryski trzeba wyjąć wszystkie, bo taka cieńka jest diagnostyka w tym motorze HPI. Wtryskiwacze trzeba albo rozkręcić i sprawdzić otworki przez wtryskiwanie wd40 idealnie sie tym robi, albo jak pisałem, po ściągnięciu sprężyny i włożeniu spowrotem tłoczka, pompuje się ręcznie- ropa jest zasysana przez otworki robocze. Ale tak jak pisze...
Test tzw "dzięcioła" przechodzi? elektrozawory pracują? Po tak długim postoju pompowtryski umarły. Średnio na paliwie z dodatkiem RME wystarczy tydzień postoju. :D
Witam.Mam problem z odczytaniem błędów,mianowicie po każdorazowym wciśnięciu przycisku diagnozy abs zapala się równoczesnie kontrolka TC na tablicy rozdzielczej, a lampka diagnozy nie pokazuje błędów(nie mruga,mimo ze abs nie dziala).Może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem,czy może wskazywać to na uszkodzenie jednostki sterującej?Proszę o pomoc,...
niestety już się nie dały. tak długo było jeżdżone na rozkręconych że nie było już gwintu. wszystko się wytarło.
temat ogarniety problemem było ciśnienie paliwa , auto długo stało musiało sie dużo syfu z dodatku bio utworzyć i to zatyka filter paliwa
Dziękuję bardzo za precyzyjne wyłożenie tematu. saron 22 żyj długo i szczęśliwie. Za chwilę ruszam zbadać tego felera. Pozdro
Czyli tak: wąż od hydrauliki skrętu kół (nie hamulców), oś skrętna 2 z przodu, koło lewe. Samo się nie odpowietrzy- trzeba wejść pod auto. Oczywiście uzupełnić olej ale jak długo nie był wymieniany to wymienić wszystko. Reset komputera jest oczywisty.
Przy ruszeniu zanikają biegi, potem wszystko działa A na skrzyżowaniu długo się zastanawia o wrzucenie biegu. Komputer był podłączany Ale nic nie wyszło
Witam, jak w temacie scania Xpi 440 2011 rok, nie ma żadnych błędów, po dłużej przerwie ( wystarczy godzina) długo kręci i bardzo ciężko odpala, czasami również po przerwie jest tak ze odpali od strzała i od razu zgaśnie i znowu kręci w nieskończoność, na plaka odpala i pracuje normalnie, a po np przerwie 10-15 minut również odpala normalnie, problem...
Jeśli długo kręci to prawdopodobnie pompa. W układzie masz 2 zawory ciśnienia do sprawdzenia. Było dużo tematów o hpi szukaj tam wszystko jest już napisane.
Kod usterki powstanie tylko wtedy, gdy wartość ciśnienia zasilania będzie poniżej dopuszczalnej granicy przez co najmniej 7 sekund. Limit czasu został ustawiony tak, by kod usterki nie powstał w wypadku chwilowego wahania ciśnienia nie spowodowanego usterką. Jeśli napięcie wykracza poza dopuszczalny zasięg, jednostka sterująca stosuje zaprogramowaną...
Trzeba było wymienić całą pokrywe chłodnicy, bo powstaja wżery (chyba, że była idealna) trzeba też było sprawdzić, czy chłodnica jest szczelna. Nie spuszczaj tej mazi i oceń czy przybywa. Włożysz jakis wężyk i zobacz gdzie w zbiorniczku zaczyna się czysta ciecz i monitoruj. Po takim defekcie, długo jeszcze ta maź wyłazi.
Czyli dwa EMS uwalone, trochę dziwne. A czy była próba podstawienia EMS do innego auta i czy wtedy jest z nim komunikacja :?: Dodano po 3 Te sterowniki daje się naprawiać tylko czy na 100% winna sterownika :?: Tak, 100% sterownik. Jestem na etapie szukania ale ciężko do euro 3 coś znaleźć. Ten jeden był już naprawiany, ale na długo mu to nie pomogło.
Witam, Niemożliwe że nie pokazuje błędu skoro ewidentnie EDC się zapala..... Długo jeździsz tym autem? Może coś przeoczyłeś? Było coś grzebane??
Problem jest dość prosty -powietrze ci ucieka i dlatego tak długo się pompuje powietrze. Jak samemu nie potrafisz to do mechanika z tym.
Tak, na 3 osiach. Nim przerzucisz bieg to trochę mija, a nieraz było tak, ze np. Na 6 czy 7 się dusi a na niższym znów idzie za dobrze. Tak po prostu się pytam czy się da i czy jest sens bo auto zostanie na długo.
Witam serdecznie.Potrzebuję pomocy w podłączeniu orginalnego ekspresu Scania o napięciu 24v i mocy 500W.W nowych scaniach gniazdo 24V jest zmienione na dużą wtyczkę.Po podłączeniu wtyku do gniazda co prawda ekspres zaczyna pracę ale po ok 1min bezpiecznik we wtyczce się przepala (15A).Po zamontowaniu 20A bezpiecznika natomiast topi się wtyczka.Moje...
Czy to auto posiada retarder? Dodano po 4 I jeszcze jedno jak długo po odpaleniu silnika zimnego ten wiatrak jest uruchomiony ?
Prędkość pojazdu.Prędkość pojazdu zmierzona za pomocą czujnika prędkości jazdy D 20 różni się nadmiernie od prędkości pojazdu zmierzonej przez układ ABS.To, że długo odpala to sprawdź układ paliwowy pod względem wycieków. To tak na początek.
Tak sobie myślę w manie ze skrzynia scanii ( a wyciagalem już chyba ja z 50 razy jak nie wiecej- wadliwy pompa) w niektórych egzemplarzach wystepuje po naprawie właśnie drżenie nadwozia, trzeba rozepchnac od środka rame w manie to możliwe scania ma na stałe połączony wspornik nad skrzynia biegow Ale tu może by pomogło (i tak długo się męczysz )wyciągnięcie...
Witam, musisz podać więcej szczegółów: czy płyn w układzie nie zmienił barwy? jakie wskazania temperatury? Czy sprawdzali w warsztacie, w którym robiłeś głowice tuleje obsady pompowtryskiwacza? Na jak długo zaślepiłeś sprężarkę? Z którego roku jest ta scania? nieszczelna chłodnica EGR też jest taka możliwość ale powinieneś zauważyć jakieś ubytki płynu,...
Nabyłem Scanie 94 z 1997 r. 220KM. Mam problem na ciepłym silniku pali OK. Na zimnym trzeba ją długo kręcić. Silnik wydaje się być OK, nie garuje siłę ma, nie kopci. Przy zapalaniu miga lampka świecy żarowej. Pierwsza moja Scania z takim silnikiem, do tej pory miałem silniki 400,380,420 (te na zimnym odpalały na dotyk). Może ktoś coś podpowie.
Dziękuje wam bardzo za pomoc. Paliwo jest ze stacji więc raczej tu jest wszystko OK 😅. Ostatni był problem z zaworem zwrotnym paliwa. Samochód długo odpalał. Czy to rownież może być przyczyną wyświetlania się tego błędu?
Jeśli dt czujnik mozliwe że uszkodzony
O pompowtryskiwacz 5 cylindra.
filtry maja po7tys.jak i oleje alternator nie wymieniany tylko szczotki ale to i tak długo przed problemem cisnienie na pompie nie było miezone a co potencjometr to mam scanie 164 moze byc taki sam////// pozdrawiam
tak , zarówki sprawdzowne, wszystkie działają :(
Euro 2 tzw 005 (zeropiatki) niema problemu. 007 zamiast 008 na próbę można ale nie na długo bo zużycie paliwa będzie znaczne i mogą (nie muszą) pojawić się usterki związane z dłuższym czasem otwarcia 51-56.
Chłodnice wyjąłem, wyczyściłem chemia do czysta, wyleciało masę brudu. Po zamontowaniu to samo, jak się zacznie nagrzewać motor to turbo zaczyna długo się wkręca i trzymać doładowanie po puszczeniu gazu. Chciałem kupić nową ale dostępna tylko w serwisie a koszt 18 tys zł.
witam ponownie.sorki ze długo nie pisałem przyczyny usterki ale nie było czasu na naprawe padaki.jednak to był ten nieszczesny zawor.dzieki wielkie za pomoc
otwierasz panel diagnostyki, włączasz zapłon, naciskasz na 4 sekundy klawisz centralki do diagnostyki w zależności co chcesz diagnozować, po 4 sekundach puszczasz i liczysz ilość sygnałów długich i krótkich, jeden kod = jedna sekwencja kodów, procedurę robisz tak długo aż powtórzy się pierwszy kod. w różnych centralkach są różne sekwencje kodów.
Dalekosiężne to z długimi, sygnał z bezpiecznika świateł.
Mam podobny problem w samochodzie 4-osiowym-Scania 113,wyskakują błedy 12,7,3 ale nie wiem czy dobrze mysle: miga raz długo,przerwa,i pozniej krócej 2 razy,7 razy i 3 razy,szukam kogos kto mogłby w tym cos poradzic,obok przycisku diagnostycznego pisze ABS/ASR jest to typ WABCO,kontrolka od absu swieci na czerwono cały czas
Trzeba sprawdzić smok, w baku- zaworki. Auto za młode, aby wysiadła pompa, lepiej odczytać kody na desce niż opierać się na texie (akurat tu prawdę mówi). Tak samo mogą być problemy z zaworem czerwonym, czy też nadmiarowym przy filtrze i na listwie. Trzeba mierzyć ciśnienia w czasie kręcenia. Smoka, literatura zaleca sprawdzić przez podanie ciśnienia...
Dzięki za wskazówki. Póki co założyłem oryginalną uszczelkę i starą obudowę zobaczymy na jak długo to pomoże. Ostatnio zakładałem uszczelkę Reinza i praktycznie nie było po niej śladu przy obecnej naprawie.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Sprawdź błędy według podanego schematu
Przepraszam że tak długo nie odpisywałem ale nie z mojej winy,powracając do mojego tematu winny był vis po jego wymianie wszystko wróciło do normy wszystkim dziękuję za pomoc.Temat do zamknięcia.
Problem rozwiązany. Naprawa zwrotnic, oraz wymiana siłownika. Okazało się, ży były założone dwa o różnych długościach palca, mimo tego samego oznaczenia. Te krótsze są na oś tylną, a dłuższe na przednią. Dzięki za porady.
niedawno po zgaszeniu silnika słyszałem właśnie bulgotanie (zasysanie ) jakby płynu w przewodach od zbiornika adblue , co może być tego przyczyną? To że podczas gdy system długo nie dostaje info o konieczności dawkowania lub gdy zostaje silnik wyłączony, włącza się faza opróżniania układu, wtedy to przewodami powrotnymi do zbiornika poprzez załączony...
Ręce opadają ten temat/y ciągnie się tak długo i bezsensu że masz rację.... Jakbyś miał pręty uszkodzone to by głowica nie wytworzyła ciśnienia 2400 lub spadek ciśnienia byłby za duży... Pozdrawiam WIMM
Ten ostatni, to czerwony zawór (odcinający paliwo) Jeśli masz jakieś zapasowe części, to dołóż drugą krzywa blaszke sprężystą, bo błąd wskazuje na nieprawidłowe gaszenie motoru.(brak spadku ciśnienia) Może też to być wadliwy czujnik ciśnienia dawki paliwa, ale najpierw- zawór. Serwis zaczyna od wymiany. 12801 za niskie napięcie baterii- pewno z czasów...
Prawdopodobnie ktoś założył zawór zwrotny na jednym z przewodów zasilania lub powrotu i dlatego długo gaśnie a nie moę go być powodem mogło byś schodzenie paliawa bo pompa albo orginalny zawór nie trzymają paliwa
Witam prosta usterka którą było jakieś kodowanie tych 4 zaworów od kąta wtrysku fachowiec przyjechał od scani podobno jak długo stała to się coś rozkodowało , dziwne troszkę ale nie byłem przy tym. Dziękuje za zainteresowanie tematem wszystkich na forum.
Witam, Moja staruszka kilka dni przed sprzedażą pogniewała się, że zastępuję ją nowszy sprzęt. A więc, Scania 114l 380 2001r z przebiegiem 1 650 000km. Posiadam ją od 2007r i zaraz po zakupie przy przebiegu 640tys km zostały wymienione pompo wtryski. Wtedy one zostały zrobione jeszcze przez serwis Scania, od którego ją kupowałem. Zostały wymienione...
Wiązka wchodzi do ciasnej rynienki kolo wlewu oleju wraz z przewodami pneumatyki, jest tam tak ciasno, że przewody przecierają się, co jawi się przerwą, lub zwarciem. Wyciągnij tą wiązkę z rynny, rozetnij wzdłuż koszulkę ochronną, wyjmij na wierzch wszystkie żyły i oglądnij.
Więc to jest sygnał z EBS i steruje żaróweczką, niezależnie od czujników ciśnienia. Kiedyś długo z tym walczyłem i w końcu wyciąłem przewód prowadzący od tej strony do kontrolki- potem auto zmieniło klienta. Trzeba patrzeć na schemat elektryczny.
Witam. Podłącz do przewodu zasilającego włókno żarówki od świateł długich.
Są beckery z logo forda. Ja mam takiego jn. z tym, że na 12V. Ford poszedł do naprawy i wrócił niestety z uszkodzonym radiem, a służył tak długo, po prostu żal. http://allegro.pl/radio-24v-man-iveco-sc...
Witam szukam pomocy w temacie odpowietrzenia układu zasilania po wymianie filtra paliwowego w scanii 94D 220KM rok 1998 z zwykłą pompą i EDC .Samochód posiada ręczną pompkę i taki jakiś blok zaworowy z przewodami paliwowymi i wtyczką elektryczną czy istnieje specjalna procedura ?Pompowałem dość długo lecz nie dochodzi paliwo.Próbowałem na włączonym...
Coś lipa z tym programem. Ściągnąłem sobie werssje 4.3 i też lipa. Nie rozmpznaje mi trybu SMART pokazuje ze jest disable. Poza tym nie widzi dysku. Jak chce zrobić scana to wywale że brak jest dysku.
Saron22 sorki że tak długo nie odpowiadałem ale nie mogłem znaleść zdjęć. Tak jak mówiłem dodajw zdjęcie wyświetlacza . Niestety numer sterownika nie spisałem a samochód pojechał.
Witam,prosił bym o opis błędu EMS 2508-4 dodam że samochód ciężko pali trzeba długo kręcić zanim zaskoczy, gdy odpali z tłumika wydostają się kłęby białego dymu tak ok 5 sekund. Pozdrawiam z góry dziękuje za podpowiedzi :D
Brak możliwości cofnięcia paliwa do ssania przy przełączeniu zaworu EHAB skutkuje pozostawieniem pewnego ciśnienia w komorze pompy i chwilową pracę. Podejrzewam, właśnie że pozostaje jakieś ciśnienie i dlatego nie chce zgasnąć. Bo tak jak pisałem wcześniej odkręce przewód, paliwo zleci z ehabu razem z ciśnieniem i kilka razy auto gaśnie pod warunkiem...
ArturAVS nie oceniaj ludzi swoją miarą tylko się zastanów a nie na gotowe liczyć Kolego, za długo mam z ciężarówkami do czynienia żeby w takie bajki wierzyć. Sam się powinieneś zastanowić jakie fantazje wypisujesz, to nie WV czy inna osobówka. A kolejny ironiczny i nic nie wnoszący do tematu wpis zostanie nagrodzony.
Witam, na serwisie zrobiłem diagnostykę, czujnik różnicy ciśnienia niby ok, dobre wartości podaje, niestety już filtr DPF podobno nie za czysty i będzie się zapychać. Zrobiliśmy wypalanie, kody błędu usunięte, zobaczymy na jak długo wystarczy. A jazda różnie, pełno czasem lekko, później znów 24 t non stop trasy i autostrady po wiele godzin i kręte krajówki...
Witam. Mam problem ze skrzynią biegów w scani r,podczas jazdy zanika tryb automatyczny,wyświetla komunikat o awarii skrzyni.Błędy które się w tym momencie pojawiają to GMS13001i 13003.Po wykasowaniu tych błędów można dalej jechać w trybie auto,tak długo aż do ich ponownego pojawienia się. Dodam że nie ma reguły na pojawianie się tych błędów, czasem...
Witam, mam problem ze Scanią 124l 400 a mianowicie: auto chodzi na wolnych obrotach przez np. 10 minut po czym w czasie ruszania i dalszej jazdy kopci na biało na początku a później na niebiesko, przez jakiś czas w zależności jak długo chodziło i później przestaje, tak samo się dzieje jak auto zgaszę i znów odpalę. Co może być przyczyną ?
Przytrzymaj długo klawisz info na kierownicy obojętnie w którą stronę i zgadnie Ci ten pomarańczowy komunikat i będziesz mógł wejść w inne opcje niestety abs1 tam U góry będzie świecić dalej
Błąd 2 długie 9 krótkich Proszę o odczytanie Pozdrawiam.
witam , mam taki problem z tą scanią od dłuższego czasu nie podnosi osi 3(wleczonej)do tego padł czujnik położenia osi przedniej, naprawiłem czujnik ale system wygenerował usterke kod 25 nie wiem co to może być czy jest możliwość zresetowania kasety ecas aby powrócić do nastawień nominalnych , bez komputera?
Ja jeszcze raz proponuję Ci abyś wykasował błędy które pojawiły się do tej pory, zrobił kurs i odczytał błędy które ewentualnie się pojawią. Błędy BMS też weź pod uwagę. Tak więc pojeździłem trochę zrobiłem ok. 500km, podłączyłem wczoraj komputer, błędów na skrzyni nie ma, błedy EMS są te co były. Natomiast są nowe błędy BMS BMS 2791 1720881 (nowy)...
Witam. Mam problem ze Scanią 124 420 rok 2003 na PDE. Robione miała uszczelki pod głowicami i stała ponad miesiąc z wymontowanymi pompowtryskami. Po złożeniu nie chce odpalić. Wymieniona została pompka zasilająca, stara miała ok 2,5atm. Na nowej jest 4,5 - 5,0. Listwa paliwowa odpowietrzona, pompki zalane (demontowaliśmy tłoczki w pompkach i pompowaliśmy...
kolego jezeli sobie jeszcze nie poradziłes z ta scania to pisz na gg 7919331 bo miałem podobny problem z moja scania 114 380 2002r na pompowtrysku i wiem co trzeba było zrobic zeby odpalila:) POZDRO
Nic nie było robione, jedynie to wtyczki przy komputerze były wypinane przy okazji wymiany czujnika oleju. A który to czujnik 1 patrząc od tyłu silnika ? Ten od strony sprężarki czy turbiny ? Akumulatory są nowe, mają może miesiąc. Jak wygląda ewentualnie diagnoza / naprawa sterownika ems ? Z moim autem jest problem tego typu że raz miałem wywalony...
VCDS hex CAN. Na Ali znajdziesz za dobrą cenę. z Ali będę długo czekał, a zależy mi na czasie. A na Allegro są różne ceny, wiec nie wiem czy to nie scam jakiś
Przede wszystkim jaki przebieg aktualny i jak długo auto jeździło na nowym sprzęgle, nie wiem też jak sprzęgło wyglądało, to znaczy-czy było przypalone, niska tarcza itd Sprawdź siłownik sprzęgła, jest z lewej strony. Nie sadze ze to skrzynia biegów, akurat GSR 900 jest bardzo udana, napisz więcej to na pewno będziemy mogli ci pomoc.
Prawdo podobnie padł VIC,trzeba by sprawdzić jakie napięcie widzi u siebie prawdo podobnie pokarze wartość przekraczającą 32v.
Mam problem z scanią 420 euro5 , 2007r z adblue . w trakcie jazdy silnik zaczyna szarpać i auto jest nie do ujechania , zdarza się że zgaśnie . Po zatrzymaniu , zgaszeniu jakiś czas jest dobrze i znowu - nie ma reguły ile , jak długo , kiedy . Prosze o dokładną interpretacje tych blędów ems dla nr. jedn.:1805260 : aktywne - 4788 , 4784 . Zapamiętane...
Jeszcze jedna sprawa trzeba długo kręcić żeby skakanka zapaliła czasem z przerwami oo trzy cztery razy.Jak zapali to chodzi równo NIE przerywa na gaz reaguje prawidłowo.Jedynie co zauważyłem to lekko zagiety przewód od nadmiaru co wraca do baku Wymienione pompa paliwa, przewody paliwowe,zawór przelewów,
Miałem ostatnio podobny przypadek w Scani 124 , za usterke był odpowiedzialny "plusowy" czerwony dosć znacznej grubości przewód zlokalizowany z prawej strony pod kabiną podajacy napiecie do skrzynki bezpiecznikowej. Po otworzeniu gumowej osłony izolacyjnej i dobraniu sie do wiazki przewodów oczywiscie długo nie trzeba bylo szukac. Kolor i smrodek palonej...
Miałem kiedyś podróbę tego vci jakieś 11 lat temu ale nie pożyło zbyt długo i kupiłem oryginał po 2 latach z pewnego źródła działa do dziś dnia.Co do Delphi i Autocoma to dają radę do momentu aż nie zaczniesz bawić się w programowanie,miałem do czynienia ze sterownikami,które próbowano programować nie bardzo to wychodziło.
odepnij wentylator i uruchom lodówkę i sprawdź czy za chwile zacznie chłodzić (nie za długo by nie przegrzać agregatu max 10min) jeśli będzie dobrze to masz za duży pobór prądu na wentylatorze chłodzącym i wtedy musisz go wymienić A co to za agregat i sterownik agregatu że ma takie kody błędów ?
Czy może ktoś opisać jak działa sterowanie pracą kompresora? Mam problem z bardzo długim czasem pompowania. Wymieniałem uszczelki i zaworki w głowicy, bo był przedmuch do układu chłodzenia. Po wymianie powietrze nie przedostaje się już do płynu, ale nadal układ bardzo długo pompuje. Proszę o info, jak są sterowane zaworki w głowicy i czy przyczyną może...
Jeśli jest wszystko w porządku to tak gorzej jak są jakieś ubytki na bloku i wtedy trzeba coś zastosować tylko co? Jeśli długo jezdzileś z wyciekiem to może być problem z powierzchnią. Najlepszą opcją jest powiekszenie otworu i wstawienie tulei naprawczej... jest nawet opcja zrobienia tego na silniku w samochodzie. Co do składania tego na jakieś masy...
Za mało informacji może być 1780 numer scani 1515990
Witam wszystkich, mam problem z ogrzewaniem w scani V8 460 (strasznie długo się nagrzewa i nie osiąga 90 stopni) chciałem wymienić termostat ale nie wiem gdzie on się znajduje i tu moja prośba jeżeli ktoś z was wie niech mi podpowie z góry bardzo dziękuje. Pozdrawiam.
Witam. Kontrolka z wykrzyknikiem od zawieszenia świeci się cały czas błąd 2 długie 5 krótkich od czego to?. Z gory dzieki
Ten test na bad sectory to wykonaj bez opcji quick scan bo zwykle to nie wykrywa mniejszych ilości bad sectorów. A uwierz miałem przypadki gdzie na długim scanie wykrywało kilka których na quick scanie nie było.
długo przetwornica lodówka długo długo startować
łączyć kabel ziemia z18xe wymiana silnika obciążenie procesor laptop
stacja lutownicza zelmer 01z013
Zamienniki baterii do LG V30: Wybór i wymiana Kod błędu 90BD13 w Fordzie i BMW - diagnostyka i rozwiązania