O ile dobrze pamiętam to jakaś seria miała wadliwe tłumiki drgań oraz problemy ze śrubami głównych stop, ale do tego potrzebował bym więcej danych.
Światła stop nie mają nic wspólnego z EBS. Światła STOP są załączane ze sterownika VIS poprzez przekaźnik w skrzynce bezpieczników. Jak dobrze pamiętam to przekaźnik 7 lub 8. Pod pokrywą skrzynki bezpieczników masz opis bezpieczników i przekaźników.
Część podaj numer nadwozia o ile możesz.
Błąd błędem, a wtryski trzeba wyjąć wszystkie, bo taka cieńka jest diagnostyka w tym motorze HPI. Wtryskiwacze trzeba albo rozkręcić i sprawdzić otworki przez wtryskiwanie wd40 idealnie sie tym robi, albo jak pisałem, po ściągnięciu sprężyny i włożeniu spowrotem tłoczka, pompuje się ręcznie- ropa jest zasysana przez otworki robocze. Ale tak jak pisze...
Niestety czeka cię dużo pracy, wyjęcie i skrzyni i oględziny .
dzięki za odpowiedz. ale EGR-a odstawiam na pozniej pownieważ mam inny problem ze scanią. auto pod obciążeniem nie chce jechać i przy kapca na czarno, po wpięciu komputera pokazuje jeden błąd sinika "134" nie właściwe ciśnienie paliwa. mogę dodać ze błąd wyskoczy tylko na załadowanym samochodzie gdy jadzie na pusto wszystko chodzi ładnie, mogę dodać...
ja mam scanie r124 euro4 zdemontowałem chłodnice egr zaslepilem wszystkie przewody wyłączyłem zawór egr zmieniłem mape silnika i jest poprawa w spalaniu oraz autko ozylo a ma przejechane 900 tys
wygląda na to że jednostka ems standart euro4
tak nowa ma frez
Sprawdzić szczelność połączeń doładowania.Jeśli przycierała by się się turbina to już na pierwszych kilometrach by padła.Sprawdź też wizualnie w jakim stanie jest wirnik od strony filtra bo może został jakiś kawałek starej
Bms 3176 5* Bms 3143 1 * Witam Czy spotkał się może ktoś z takimi błędami ?
Mam sdp3 vci i program SOPS. Mam pytanie czy jest ktoś kto byłby w stanie nauczyć mnie kodować w sops'ie? Np. Wyłączenie egr w scanii euro4.
Witam , auto scania r420 euro4 2007 rok po zgaszeniu nie odpala - stoi na trasie - prosze o pomoc ; zaworek gaszenia sprawdzony + prąd na krótko bez rezultatu . Jedyny aktywny błąd to EMS 153 ster:1858314
Witam Załóż euro3.
To skoro oryginalnie ma euro3 to z tym ustrojstwem moge mieć euro4?? Jak to sprawdzić?
Jak E4 to najlepiej zmienić całe auto. Silniki E4 w Scanii to niewypał bo dużo palą i tak naprawdę do dzisiaj nie wiadomo dlaczego.
Witam Ustawiaj na 66,9 masz u siebie PDE31.Od połowy 2007 roku(jakoś tak) były montowane pompki PDE32 w euro4 i euro5 one mają wysokość regulacyjną 69,9.
Czarny dym to w/g logiki za mało powietrza albo za dużo paliwa. PS. Trafiają do mnie często PW z wiadomościami jak sprawdzić czy kierowca nie oszukuje nie kradnie ile powonno spalić a nigdy nie otrzymałem wiadomości od kierowcy co zrobić aby auto mniej paliło. Scania powinna spalić z tym silnikiem 34 litry paliwa (840g/litr) na 100km 38ton wg. SCOP...
Witam ponownie. A gdzie znajduje się ten zawór odcinający bo z tego co wiem to jeden jest w głowicy a drugi w pompie chodzi o któryś z tych ?? Jeżeli tak to wymienione. Co do ciśnienia to wynosi 16 atmosfer czyli tyle ile powinno być (tak twierdził mechanik serwisu). Auto spełnia norme Euro4 jeżeli to coś zmienia.
Witam, czy wie ktoś może jak fachowo przeczyścić zaworki od kąta i dawki wtrysku w Scani R, euro4? Z góry dziękuje.
w silnikach hpi balans nie jest idealnym odzwierciedleniem euro4 są bardzo kulawe dobry diagnosta ogarnie temat wykresy bardzo rozbieżne ja bym stawiał na przegląd cewek
Witam Kupiłem w tamtym roku Scanię R 420 EURO4 przebieg 280 tyś km mam duże spalanie 35 - 37 litrów wydaje mi się, że jak na Scanię to dużo. Słyszałem, że można dołożyć chip z 420 na 440 koni i prawdopodobnie wtedy będzie paliła około 2 litrów mniej obawiam się tylko żeby nie spowodowało to jakiś problemów z elektroniką i czy rzeczywiście to działa....
He He HE. Gdyby to euro 5 było takie proste. To kolejki by były. A mechanicznie ten silnik na 1000% się różni od EURO4. Sprawdzałem:) Uwaga bo to jest ważne. Pytajcie w takich sytuacjach jak ta. Pozdrawiam ludzi wiary.
To samo mnie powiedział kierowca atego 1224 euro4. Raz na rok, latem zalewa wodą destylowaną celem przeczyszczenia. Jeździ i nic się nie dzieje. Tylko podczas kontroli może być problem jak połączą pod analizę spalin.
Na jakiej podstawie kolego radzisz 420?,Tak sie składa ,że 420 u mnie jezdziła ten sam rocznik i obiektywnie stwierdzam 380 lepsza bo:bardziej zwinna,moc mimo niby 40 kucy różnicy na niekorzyść to jednak pod górkę 420ki wąchały dym,spalanie porównywalne.Jeśli scania to seria4 pdebroń boże hpi a jeśli chodzi o wyższą normę emisji spalin to tylko scania...
Całkowicie popieram, zwłaszcza jak trzeba przy nim zrobić coś grubszego, żeby nie szukać daleko, to podam przykład zwrotnic. Zwykła śruba nie wykręci sie, tylko urwie i wogóle wszystko takie masywne ciężkie, jak rodem z od ruskich. Najgorsze jest to, że z Volvo jest podobnie, chociaż to wspaniałe auto do eksploatacji. Najlepiej wypada w robocie jednak...
Ciśnienie jest rzędu 2000bar. Smok starego typu ma przyłącza na zatrzaski a nowego typu przyłącza wkręcane. Wewnątrz rurki jest też zawór zwrotny aby paliwo nie cofało się, ponieważ pompowtryskiwacze HPI nie posiadają konwencjonalnych końcówek wtryskiwacza i są przeważnie otwarte [url=http://www.cableprice.co.nz/trucks-...
Posiadam scanięP380HPI euro4 lorę do przweozu samochodów.Górny pokład podnoszą śruby napędzane przez hydromotory sterowane rozdzielaczem hydraulicznym.Problem polega na nierównym podnoszeniu pokładu[prawa strona wyżej od lewej.Hydromotory orginalne,wydatek oleju na min.taki sam.Panowie czy występują jakowe wyrównywacze ciśnienia które rozwiążą problem?...
A jeśli ktokolwiek chce żyłować mój samochód na postoju to proszę pierwsze podpisać oświadczenie że ponosi odpowiedzialność za ewentualne usterki spowodowane takimi czynnościami. Teraz to dowaliłeś do pieca :D A co do samej dyskusji to nie ma ona najmniejszego sensu. Takie modyfikacje, o których tutaj piszesz są nielegalne i nie wolno tego robić. Napraw...
Witam Mam taki problem ze Scania r480 2007 r euro4 , automat ze sprzęgłem. Problem jest taki że podczas pracy silnika nie wrzuca na luz, na manetce po włączeniu netralu nie zmienia na luz, podczas jazdy zmienia biegi normalnie. Auto wrzuci na luz dopiero po wyłączeniu silnika, np podczas włączenia zapłonu tylko wrzuci biega ale na luz już nie przerzuci,...
spalanie poprawiło się o 4 litry - z 37 na 33 ...ale dopiero po WYMIANIE JEDNOSTKI STERUJĄCEJ SILNIKA i żaden serwis Scanii na to nie wpadł, tylko człowiek - magik, do którego mogę podać kontakt na PW ( jeżeli wyrazi zgodę ) Teraz znowu spalanie skoczyło o + 4, z info uzyskanego w Scani dowiedziałem się, że : CIŚNIENIE NA WOLNYCH OBROTACH POWINNO BYĆ...
Poprzez TGA tester odczyta konfiguracje że są 3 sensory (w TGA takie występują). Kolejna sprawa w texie nie ma znaczenia dla ECAS-u czy wybierzesz silnik (przy zakładkach wyboru modelu) 280, 400 czy inny liczy się sama wersja ECASU (danego sterownika), np. nie kture sterowniki w TGX zdiagnozujesz poprzez TGA bo bedą te same i w TGX i TGA, myślę żę rozumiesz...
chassis euro4 schemat euro4 panasonic chassis euro4
sharp zmieniać schemat rozruchu głowica neptun
przekaznik hf3fa nissan qashqai schemat
Błąd E09 w suszarce Bosch - jak naprawić? Renault Clio III: Kasowanie błędu po wymianie czujnika klimatyzacji