Scania R420 niska temperatura spalin. na ciepłym silniku temperatura nie wzrasta powyżej 130 stopni. W związku z tym system scr nie uruchamia się. Brak aktywnych błędów. Czujnik temperatury sprawny, wypróbowany na drugim aucie. System scr poprawnie odczytuje dane 400 omów -350 stopni. Jaki może być powód nie nagrzewania katalizatora?
Lub niska temperatura otoczenia i układ APS w taki oto właśnie sposób ogrzewa osuszacz aby nie zamarz.
Ten silnik nie ma świec żarowych. Scania nie montuje ich w swoich silnikach i pomimo niskich temperatur nie powinno być problemu z odpaleniem.
temperatura ma wpływa na wielkość spalania - sprawdź termostat zrób diagnostykę komputerową i sprawdź wartości czujnika ciśnienia i temperatury powietrza doładowania czy nie przekłamują wartości.
Nie podałeś numeru jednostki ... SCR – Temperatura w zbiorniku reduktora Temperatura w zbiorniku jest za niska. Usterka czujnika temperatury w zbiorniku lub układu ogrzewania zbiornika. Zawór wodny układu ogrzewania mógł zaciąć się w położeniu otwartym.
Co do VIS: Napięcie zasilania Napięcie zasilania jednostki sterującej przekroczyło 30,5 V. Podczas pracy alternatora mógł zostać odłączony akumulator. Przy napięciu powyżej 30,5 V dostępne są tylko następujące funkcje: Światła mijania, światła postojowe, przekaźnik 21, światła hamowania, kierunkowskazy, wycieraczki szyby przedniej (niska prędkość)....
Problem tkwił w zbyt wysokiej temperaturze powietrza dolotowego, było to spowodowane nie prawidłowym działaniem EGR.
zmieniali panewki na wale jak właściciel opisał no i tuleje wiec może być ze wał mieli wyjęty lub go popuszczali i zszedł tyle że wysuną się z zębów .... No i jak kolega na początku napisał objawy również pasują na przestawiony rozrząd.... a trzeba sprawdzać i eliminować jakieś logiczne przyczyny powstania takiej sytuacji tylko nadal mnie zastanawia...
Najpierw podejrzeć parametry skąd visko dostaje impuls w momencie kiedy się uruchamia , a potem będziemy mogli dywagować dalej. Dodano po 10 elektromagnetyczny wentylatora - Funkcja Funkcja Czujnik prędkości obrotowej wentylatora Zawór elektromagnetyczny wentylatora Funkcja Czujnik prędkości obrotowej wentylatora Zawór elektromagnetyczny wentylatora...
SPN 0119 Ciśnienie oleju retardera Strategia monitoringu Kontrola ciśnienia oleju retardera za pomocą czujnika ciśnienia oleju T80 Odbiór przez klienta/opis objawów • Centralna lampka ostrzegawcza świeci się podczas jazdy i podczas postoju pojazdu stale na żółto • Tryb hamowania przy użyciu retardera jest niemożliwy Failure Mode Identification (FMI)...
EEC 8426; jednostka sterująca układu oczyszczania spalin. Jednostka ta została nieprawidłowo wyłączona, zasianie U 30 zostało przerwane bez ukończenia procedury wyłączenia tej jednostki. Może to wynikać z odłączenia akumulatora za pomocą głównego wyłącznika.Podczas procedury wyłączania zachowywane są dane z ostatniego cyklu jazdy. Jeśli jednostka sterująca...
4124 Napięcie zasilania dla podzespołów w układzie SCR Opis Napięcie w obwodzie zasilania dozownika reduktora jest zbyt niskie. Przyczyna Przerwa w obwodzie zasilania dozownika reduktora. Uwagi W wyniku usterki wyłączono wtryskiwanie reduktora. Usterka wpływa na emisję tlenków azotu i powoduje włączenie się lampki w zestawie wskaźników ostrzegającej...
Ogrzewanie ustawiałem sterownikiem na niską i wysoką temperaturę i też się wyłącza po około ośmiu minutach.
Z tego co wiem temperaturę trzyma normalnie ale jeszcze dopytam kierowcy. Na chłopski rozum Scania przy niższych obrotach powinna palić mniej, u Nas niektóre w manualu tak jak pisałem mają obroty od 1400-1500 przy 89k/h i pala bardzo ładnie...
Silnikowy napewno nie. Jak już to przekładniowy taki jak w skrzyni. Zadałem to pytanie, bo taki przeciek i wymieszanie dwóch różnych typów może doprowadzić do poważnej awarii skrzyni biegów, a nie wszyscy o tym wiedzą. Dodatkowo trzeba pamiętać, że oleje typu ATF mają zwiększoną odporność na zmianę objętości pod wpływem bardzo dużych temperatur i ciśnień,...
U mnie przyczyna będzie leżała gdzie indziej. Sprężarka sprawdzona a oleju gubi z tygodnia na tydzień coraz więcej. Ostatnio na bagnecie pojawiło się bardzo dużo białego szlamu, czego wcześniej nie było, nawet przy niskich temperaturach poprzedniej zimy. Chyba nic więcej nie zostało jak rozebranie silnika.
Jak na starej to samo to już innego pomysłu jak paliwo w oleju nie mam (poziom oleju się nie podniósł?) no chyba że kupiłeś Superol z nalepką Schell..... Dostał temperatury i się zrobiła woda.... Dodano po 5 Wymień filtr oleju.
Popieram post kolegi powyżej (MAN Electronics) faktycznie jest tak że podczas oczyszczania instalacji adblu powietrze przepycha resztki adblu do zbiornika aby podczas postoju przy niskich temperaturach płyn adblu nie zamarzł i nie spowodował uszkodzeń systemu. Problem najprawdopodobniej będzie leżał po stronie odpowietrzenia zbiornika.
Teoretycznie powinno być odwrotnie, dodanie wodoru niby przyspiesza spalanie, więc temperatura powinna być niższa. , No i o to chodzi , [ pomijam produkcję wodoru ] , sprawdzić to zaryzykować produkcję wodoru ? . A przy okazji w mojej okolicy kręciła się /SCANIA/ napis i reklama /auto na gaz/ czemu ona zniknęła , już jej nie widzę ? .
Cześć, walczę cały czas z błędem EDC w Scanii 4, 420 HPI. Mam problemy z temperatura cieczy, raz jest okej, później pokazuje albo 0 lub 120. Rano po odpaleniu kierowca zauwazyl, że ok 50 km wszystko jest okej czyli temperatura jest taka jak powinna, moc jest. Później zapala się EDC i zaczynają się anomalie temperatury oraz Scania wydaje się trochę słabszą....
Część błędów mówi o nieprawidłowym sygnale z obu czujników prędkości obrotowej silnika które mogą wystąpić przy rozruchu i słabych akumulatorach ale też w niskich temperaturach. Nastepnych parę błędów mówi o usterce wewnętrznej sterownika i chyba na tym trzeba się skupić. Na początek wykasuj pamięć błędów i sprawdź czy pojawią sie ponownie.
Scania zanim nie nagrzeje się , ma zwiększoną dawkę wtrysku, niezależnie od tego, przy niskich temperaturach produktem spalania są duże ilości pary wodnej- białe tumany niby dymu- trochę to jest zasługa intercolera. Zjawisko jest normalne skoro po nagrzaniu jak piszesz ustaje. Czujnik doładowania wymienia sie gdy dymi na czarno cały czas, zwlaszcza...
Sprawdź bączka (filtr wirowy odśrodkowy) tulejki ,ośka czy obraca się . Można sprawdzić jeszcze obudowę filtra oleju , jest tam zaworek plastikowy czasem potrafi zniknąć. Kolego ryba możliwe że szukasz problemu którego nie ma. Prawidłowe ciśnienie oleju dla silników 9,11 i 12 litrowych przy temperaturze roboczej wynosi: co najmniej 1,3 bar na biegu...
Witam Kolego Kwantor. Termostat wymienilem najpierw sam,zakupilem w sklepie Autos,ale po wymianie bylo to samo. Za jakis czas pojechalem do Serwisu, fachowcy z Bialegostoku stwierdzili ,że trzeba założyć oryginalny bo ten nowy,który ja założyłem to zamiennik i stwierdzili że działa nieprawidlowo. Po założeniu oryginalnego w serwisie problem się nie...
Witam. Mam problem z ogrzewaniem - otóż był problem z odpalaniem(kopcenie na biało, odpalało po kilku, kilkunastu próbach, gasło po przejściu w stan podtrzymania) Po kolei bylo wymieniane najpierw sitko(nie pomogło) więc wymieniony został palnik na regenerowany. Po wymianie palnika odpala "od kopa" ale jest różnica w samym grzaniu - otóż wcześniej przy...
Czujnik ciśnienia spalin T125 Opis Czujnik ciśnienia spalin wskazuje zbyt wysoką wartość w porównaniu z czujnikami ciśnienia atmosferycznego oraz ciśnienia powietrza doładowującego. Przyczyna •Przy niskich temperaturach występuje ryzyko tworzenia się lodu w czujnikach ciśnienia. •Usterka w złączach wiązki przewodów z podzespołem oraz wiązce...
skrzynia scania niska junkers niska temperatura zmywarka niska temperatura
lexmark napełnianie schemat prasa hydrauliczna alpine wyłącza
pralko suszarka pralka bosch wyświetlacz
Czujnik zamknięcia drzwi Peugeot 406 HDI 2001 - lokalizacja i naprawa Kopiowanie pilota Yooda na uniwersalny: czy to możliwe?