wie: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... ABS [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... EBS Czy chodzi o ABS czy EBS? z opisu usterki myślę że problem tkwi w EBS a raczej w tylnym modulatorze.
Apollo tu raczej biega o ogrzewanie z panelu Klimy a nie o postojowe
Zazwyczaj pękają przewody w koszulce pod ramką halogenów, samo uszkodzenie czujnika to raczej rzadkość.
Jeśli wgrany nowy SOPs pod TCO Stoneridge Smart 2, to musi działać, chyba że wcześniej miałeś jakieś modyfikacje SOPs-u poza ASO i nie masz wgranego nowego SOPs-u, ale to jedno. Jeśli usterka GNSS nadal się wyświetla, to TCO do wymiany i tyle w temacie. W zasadzie są 3 TCO Smart 2 - Stoneridge (ale zaświeca się usterka GNSS notorycznie, ale czasy pracy...
Już był kontakt z serwisem SCANIA. Raczej nic w tej SCANII nie było wymieniane. Czy to może być problem z filtrami paliwa? Doradził mi już tak ktoś. Proszę o szybki odpowiedzi.
Dobry olej 15W40 załatwi sprawę. Objętość oleju dla 14 litrowego silnika to 22-30 litrów. Ja bym raczej kupił ok 30.
Hmmmm "piesek" takiego okreslenia jeszcze nie slyszalem ale fajnie brzmi :) Przyjelo sie na to mowić "zatrzask" ale nie jest to raczej fachowe określenie. Scania np. w swoim katalogu cześci nazywa kazdy z tych elementów osobno czyli "sprężyna dosikowa", "tłoczek", "sworzeń".
Elektryczny wyłącznik prądu. Zmostkowałem wyłacznik prądu poniewaz czasem na dziurach gasł myślałem ze to moze byc jego problem wciaz nic nie pomogło to już wyeliminował raczej
Bezpiecznik zasilania tachografu jest przy akumulatorach, jego sprawdź w 1 rzucie, lub fizyczną obecność napięcia na tym przewodzie. To w przypadku, gdy tachograf nie żyje w ogóle. Jeżeli żyje a tylko brak prędkości, to skrzyni w trakcie jazdy nie przełaczysz na dolną. Więc trzeba dokładnie sprawdzić obwody impulsatora prędkości. Innych rzeczy na drodze,...
W osobówce to oznacza brak zbieżności. A tu - raczej też, ew. uszkodzenie zawieszenia. Zniszczenie opony to tylko skutek.
Jak po odpięciu wentylatora nie ma zwarcia ,to raczej on winny. Gdyby wina była w elektronice ,to by palił dalej.
Obawiam się że samemu raczej tego nie ogarniesz.
Hpi ma 1 czujnik temp ale tu raczej cos jest nie tak z zegarem skoro program diagnostyczny widzi normalna tem ...scania z ratarderem ma czujnik jescze kolo ratardera chyba ze z niego czytales dane a ten silnikowy jest walniety
To szukać problemu przy cewkach? Raczej tak . Usterka sterownika silnika też jest możliwa ale to zostaw sobie na potem.
Miałem taki problem i nie rozwiązałem go komputerem serwisowym nie znalazłem pozycji do ustawiania obrotów biegu jałowego. Raczej procedura ręczna a nie komputerem, volvo i scania też ma procedurę ręczną ustawiania biegu jałowego.
Nie wiem jak jest w scani, ale w DAFie XF te objawy wskazały na zużyty potencjometr pedału gazu. Może tu tez jest takie coś? Eeeeeeee tam - nie pleć głupot. DAF to nie Scania a Scania to nie DAF. Jeśli wyskakują te dwa błędy, o których wspomniał autor tematu to są problemy z ciśnieniem zasilania. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia paliwa - pomiar mechaniczny...
To już lepiej było zapytać kandydata na sołtysa. Wywiad z CEO startupu na temat przyszłości _jego_ branży i dokonań, które _jego_ startup może mieć w tej branży -> wartość merytoryczna bliska zeru. I to raczej od ujemnej strony Antrophic to jest scam. Już był taki jeden scam - że miliard Hindusów napisze nam cały potrzebny kod. I nie pykło
Witam, mam taki błąd w Scanii 2019 EMS5635. Mógłby ktoś pomóc rozszyfrować, czy to czasem chodzi o visco wentylatora, czy raczej o coś innego? Pozdrawiam
Raczej odpowiedzialny za te funkcje jest VIS, ale przekaźniki owszem do sprawdzenia no i wiązki w drzwiach szczególnie niehermetyczne kostki el. lusterek.
Mam jeszcze błąd gms 14000 1928717 Gdzie szukać problemu nieszczelności w siłownikach czy raczej wiązka?
Owszem możesz, ale raczej z koordynatorem i EDC. Euro 5 ma układ oczyszczania spalin SCR. Trzeba pewno zarejestrować niektóre sterowniki w SDP3. Sam sobie nie wymienisz raczej.
Co to za różnica. Założył post mój pracownik czy coś to zmienia w danej sprawie raczej nie.
dlaczego scania dlatego, ze mam 8 scań i raczej auto nie zawodne i przede wszystkim tania w eksploatacji łatwa dostępnosc czesci. To z tym EGR auto bedzie słabsze bo spaliny muszą sie cofnąc do silnika tak ?? a jeszcze jedno nie wiem czy bac sie tego opticrusa ze sprzegłem nie miałem nigdy doczynienia z tą skrzynią
chyba raczej nie bo ta scania nie ma czujników od podnoszenia kabiny.... i z tego co wiem to chyba zadna scania seri 4 nie ma takich czujników
witam tomaszbl17 to wygląda na brak ciśnienia paliwa za filtrem pompa nie może dostarczyć paliwa do listwy zasilającej.Filtr oryginał scania czy jakaś podróba?Z tego co piszesz to seria cztery jak mnie wam smok paliwa raczej stary jak coś to go wyciągnij jest tam sitko montowane w rurce (stary model) wyciągnij je prawdo podobnie jest zatkane nie kiedy...
Potrzebujesz schematu ideowego elektroniki sterownika czy schematu połączeń komponentów ELC w pojeździe ? Bo jeśli schematu elektroniki to raczej nie znajdziesz. Dioda jest na linii zasilania w sterowniku, nie trudno ją zlokalizować.
Skoro wszystko gra bezpiecznik dobry, pstryczka nie ma, tacho ok. no to taka prędkość jest zaprogramowana w sterowniku. Oczywiście taka prędkość nie jest zgodna z prawem i trzeba to zmienić zanim policja sprawdzi tarczki. Sam raczej za to się nie bież bo wszystko co z tachografem związane jest zaplombowane. A jakaś kontrolka na desce się pali typu TC,...
Pozamieniaj oprawy żarników i przewody jak da sie wypiąć Dodano po 9 Jak masz 24v przy lampie to musi problem być raczej gdzieś tam.
No to musisz dać do serwisu, niech sprawdzą, co padło. Sam raczej tego nie ogarniesz.
EMS 5123. Sprawdź czujnik ciśnienia doładowania lub skalibruj przepływomierz powietrza on też może być wadliwy lub czujnik temperatury powietrza doładowania, ale postawił bym raczej na ten pierwszy.Tu mamy przyczynę wyłączenia EGR przez sterownik silnika. Co do skrzyni to możliwa jest usterka wybieraka choć częściej winna jest elektryka.
Najlepiej nową, ja wyciągam za pomocą gwintownika średnicy wtryskiwacza ok. 26mm i przykręconego do gwintownika młotka bezwładnościowego. Taką metodę zaleca np. Scania multi. Dodano po 15 Jeżeli cieknie z obsady wtryskiwacza , to raczej z dolnego zwężenia i tutaj powinna być nowa obsada którą prawdopodobnie trzeba rozepchać (spęczyć) , wejście na dyszę...
Na początek Kolego zobacz czy jak podasz zasilanie "osobne" na sam elektrozawór to jaka będzie reakcja, czy będzie podnosił i opuszczał. Przy elektrozaworze środkowy pin to wspólny - zasilania dwóch cewek a boczne to dół i góra, z tego co pamiętam to raczej przy uszkodzonym potencjometrze powinno działać manualnie ale bez pamięci wysokości. Rzadko ale...
Witam Raczej przez ostatnie 5 lat założyciel tematu raczej uporał się z problemem.....
Ale wymieniałeś coś w tym czasie ? Raczej temperatura powyżej 90 to nic dobrego dla motoru.
Cześć, odzyskałem urządzenie wielofunkcyjne Canon IR 1020. MAm też Dell i5-6200U z Radeonem na systemie 64 bitowym, procesor x64, Windows 10 Pro. Niedawno podłączyłem oba urządzenia i działa drukarka, niestety komputer nie widzi skanera. Urządzenie nie skanuje także w sytuacji, gdy wciskam przycisk SCAM na panelu Canona. (raczej -> "SCAN") Zmienić...
Odkręciłem dzwignię zaworu poziomującego na pędnej osi i ruszając nim w górę i w dół nie ma żadnej reakcji.pokazuje. Raczej zaczolbym od sensorow
Schemat wnętrza tachografu raczej nie do zdobycia.
Czy jest mozliwosc ze jakims cudem siłownik nie wyciska do konca sprzegla ? czy to raczej bedzie uszkodzony docisk ?
Podnieś kabinę i do sprężarki przypięty masz przewód, który sterują pracą elektromagnesu sprężarki. Sprawdź czy wtyczka jest wpięta, chociaż z opisu kolegi raczej wskazuje na usterkę elektryczną samego elektromagnesu. Sprężarkę masz praktycznie pod fotelem kierowcy, ostatni element na pasku PK po lewej stronie. Patrząc jakbyś siedział w samochodzie.
Ten tester odczyta błędy tylko ze sterownika silnika. Szukaj raczej jakiegoś V Scana.
A co jeśli płyn przedostaje się na razie w małych ilościach do komory spalania, to też może być wina oringów na tulejach lub uszczelki pod głowicą? Czy to problem raczej z tuleją?
Nigdy nie zdarzyła mi się taka sytuacja choć z tą marką mam do czynienia wiele lat. Zapewne wyrobił się trzpień na który nakłada się puszkę filtra o ile dobrze zrozumiałem a ten raczej powinien być wymienny ale to tylko domysł. Jeżeli chodzi o wymianę całej podstawy to raczej kupił bym używkę oryginał bo DT raczej szału nie robi jeśli chodzi o jakość.
Raczej poszukał bym gościa który potrafi dobrze auto zdiagnozować tak było by taniej .
Istnieje możliwość wyłączenia elektrycznie jednak trzeba zmienić soft ecu(najlepiej jakaś firma zajmująca się chip-tuningiem ciężarówek bądź dpfami itp) lub edytować plik sops i wgrać przez sdp3. Przepływomierzem nic raczej nie zdziałasz, kalibracja itp rzadko pomaga. Można spróbować doraźnie na drodze spalin wstawić blaszkę z dziurą która ograniczy...
Xsarc podeślij mi jeśli możesz ten opis błędu 47 gdzie jest podane uszkodzenie czujnika pedału hamulca/sprzęgła bardzo mnie to interesuje Dodano po 2 a jeśli masz silnik z układem paliwowym EDC MS5 ta w tytule powinno być raczej Scania/124/400 osobiście nie widziałem 420 na pompie wtryskowej
Jeżeli szarpie przy ruszaniu i przy cofaniu to raczej w sprzęgle problem jaki przebieg ?
Raczej kable nie wytrzymują ,trzeba by zrobić osobne gniazdo z grubszymi kablami .
Auto kupiliśmy używane więc nie wiemy co było przed .. no a kierowca raczej nie bawi się magnesem, a słyszałem, że SCANIA jest bardzo wrażliwa na ten gadżet.
Pokaż zdiecie gniazd. Dxi raczej odpada inne zapiecia kostek. Wygląda na scanie.
ogólnie rzecz biorąc olej silnikowy jest lepszy od przekładniowego i np w starszych Hondach normalnie producent pisze że do skrzyni 10W40 silnikowy, także to nie zaszkodzi, a zamiast ATFu to silnikowy olej będzie raczej za gęsty, choć jeśli producent wcześniej taki przewidywał, to znaczy że też w tym zastosowaniu będzie ok
Ciekawe co by powiedzieli na autobus Raczej by nic nie powiedzieli hehe
http://obrazki.elektroda.pl/9571080800_1... http://obrazki.elektroda.pl/6446901600_1... Dodano po 11 Scan drugi zdj.155.Jak dzwignia opuszczona ma tam być mały luz Scan pierwszy rys. 160.Luz ok 5 mm. Możesz jeszcze mieć wersje jak na rys 157 na scanie drugim ale to raczej tylko ciągniki fabrycznie obniżone. Jeżeli sprzegło...
Scania irizar cenzury K420 2009 3oska , nic się nie pali na desce, drzwi są otwarte a nie pokazuje na desce, przy naciskaniu przycisku od drzwi nic się nie odzywa, żaden przekaznik nic Dodano po 1 Może ma ktoś jakiś schemat zrobiłam zwarcie na kablu 500+door multimetr pokazuje na nim mase a raczej powinien być plus
w przewodzie podpiętym do głowiczki sprężarki cały czas jest ciśnienie. Pytanie z której strony narasta ciśnienie, jeśli od strony sprężarki to oznaczało by przedmuch na głowicy w stronę zaworów otwarte/zamknięte pompowanie co przekładało by się na pompowanie ciśnienia w stronę zaworu osuszacza i nieprawidłowe jego działanie. Jeśli od strony zaworu...
Narazie scania jeździ u nas w firmie.I raczej nie będą jej sprzedawać bo była mocno doinwestowana.Z tym silnikiem to szef sie poprostu mocno wkurzył,cały czas ładował w to kasę,jest zrobiony kompletny remont dźwigu,bardzo dużo rzeczy wymienione a tu jeszcze jakieś problemy z śrubami.Także bez obaw nikt frajera nie będzie szukał
Dodam że chcę tylko płyty MSI Jakiś konkretny powód? Płyty Gigabyte mają choćby wyjście optyczne audio dodatkowo, ostatnia chyba która wyszła pod AM3+ https://allegrolokalnie.pl/oferta/gigaby... Znalazłem też taką na OLX za 150 zł ale jak napisałem do sprzedawcy czy jest możliwość wystawienia na allegro to nic nie...
Może też być usterka czujnika różnicy ciśnień ale raczej jest tak jak opisał kolega wyżej. Pewnie jeszcze jakiś błąd w systemie by się znalazł , warto poszukać.
W tej babci to raczej zawory wydechowe na 0.80 a 0.70 to w modelach z czteroma zaworami na cylinder.
Samochód ma jezdzic na instalacji hho, i taki sterownik jest potrzebny bo inaczej nie ma oszczędności w paliwie. I tu wlasnie skonczyla sie nauka i technika zaczela chinska medycyna ludowa. Temat raczej do zamkniecia.
No tak,tylko w blokach pomiarowych mi pokazywało że klucz może być dopisany do auta i myślałem że pójdzie... Mam jeszcze V-scana może tym coś zdziałam.... Dodano po 12 Hmmm. Tylko jak to sprawdzić czy to jest OK?? Chyba raczej powinno być ok skoro PIN pasował
Tak masz rację- błąd w druku BMS. Zapala się lampka ostrzegawcza z wykrzyknikiem i brzęczyk nie daje żyć. Usterkę wewnętrzną jestem w stanie zrozumieć - koło oczywiście prawy przód. (Raczej dwa koła bo to jest czteroośka). Tanie rzeczy, to raczej nie będą.
Zakupiłem emulator 9w1, tylko z kiepską instrukcją a raczej jej brakiem. Może ktoś pomóc, jak i gdzie to podłączyć? Ten sam emulator zamontowałem w "Magnumce" i działa.
testy chyba tylko sdp3 naprawy raczej nie pomagają
Sprawdź jeszcze raz błędy w EMS i podaj je wraz z numerem części , będzie łatwiej je znaleźć . Błąd który podałeś raczej nie ma związku z problemem odpalenia silnika.
Witam Scania 420 2004r silnik PDE brak mocy nie wyświetla błędów czy może być winny czujnik ciśnienia turbiny turbina raczej jest ok nie rzuca olejem na wskaźniku turbina bije do 2,6bar.
Jestem po wymianie płynu i przejechaniu 1000km i wstępnie mogę napisać że nie dało to pożądanego efektu,nadal szarpie,więc raczej zostaje wymiana sprzęgła. Kiedy będę po wymianie odezwę się i opiszę co i jak i jakie są efekty.
Gdybyś w samochodzie miał sterownik BWE to wtedy za pomocą programu BICT mógł byś tworzyć interfejsy i komunikaty wyświetlane przez ICL.Jakieś pierdoły są dostępne też w BWS ale to raczej tylko jakieś zmiany parametrów.Jak coś wejdz sobie na scania bodybuilders (ogólnie dostępne) może tam coś ciekawego dla siebie wykopiesz w układzie elektrycznym.Jest...
Witam, mam problem z zapchanym filtrerm pdf w Scania e6 17r R490 zastanawiam sie czy jest sens wlewać środki czyszczące do pdf np. przez rurkę z czujnika ciśnień. W teście czujnika roznicy ciśnienia sugeruje zabrudzony i do wymiany filtr po dwóch wypaleniach na posoju bład znikł ale po przejechaniu 5tkm problem powrócił. zastanawiam się czy jest sens...
ja też miałem takie przypadki w scania i zawsze to była wina przekaźnika założyłem nowy jest po temacie to jest raczej jeden przekaźnik na światła i podgrzewanie luster bo taką usterke mi pokazywało na komputrze pokładowym
Witam ta skrzynia to raczej GRS 905 jeśli to maszyna z 2007r dlatego pisałem podawajcie numer nadwozia!!!...
A to ciekawe, bo wilgoć ma do gadania. Chodziłoby raczej o przesadę z myciem samochodu i dużo oparów.
Proszę czytać wszystkie posty. Skoro 3 komplet kół bije tak samo, a te same koła w innych autach nie biją to raczej nie są koła. Krzywa piasta byłaby już od startu, a u mnie wibracje pojawiają się przy dużych prędkościach, lecz też nie zawsze.
Jesli napisalem "do masy" to chyba raczej logiczne ze minusem... Zaznaczam ze pisze z glowy.
Witam raczej ich nie podszkolą jeśli będą przyjmować pociotków i znajomków.
Witam jak ten rocznik to raczej będzie D1LCC i skoro nie odpala to zablokowany sterownik odczytaj błędy z programatora.
witam janaszek to jest ,,babcia'' scania na pompie v8 a Ty raczej myślisz o HPI mówiąc o czerwonym zaworze odcinającym dopływ paliwa występuje on w 124 420 zwierzaka i 470 z dodatkową turbiną a mowa jest o 144 460 zwierz ewentualnie 530
Raczej tylko prasa. Chyba że ktoś ma ręczną prasę do tulei . Dodano po 2 Apropo części to intercars
A czujniki potwierdzenia mogą mieć coś do tego? Czy raczej nie? Tak nawiasem, nr OEM dla B44 i B43 to 1541086 czyli ten sam czujnik.
Tylko on wysłał stera do firmy tuningowej, więc raczej wróci już denat totalny. Ale na tym co ma i kombinował z epromami zrobię tak, że po włożeniu do trucka w 5 minut zrobi to spd3.
Sprzęgło załącza Komputer EDC. Trzeba podpiąć manometry i obserwować ciśnienia, odczytać też kody błędów ACC, EMS,COO Gaz ma być raczej R134. Ile przewodów biegnie do czujnika ciśnienia w skraplaczu? Jeśli 2 , to można dla testu złączyć je na chwilę, przy 2 przewodach, na jednym występuje 24V.
Rok 2007 euro 4, płynu nie ubywa, nie wyrzuca, temperatura w normie, płyn czysty raczej wykluczam przedmuchu do układu chłodzenia, nic się z min nie dzieje.
Pomiaru zużycia paliwa dokonujecie wg. licznika czy "księgowego"? Proponuję powtórnie sprawdzić czy tachograf dobrze skalibrowany i pokazuje rzeczywistą liczbę przejechanych kilometrów. Drobny szczegół ale bardzo istotny. Do sprawdzenia również temperatura płynu chłodzącego podczas pracy silnika. Chodzi o termostat. Przy 600 tyś. raczej to nie są pompowtryski.
Z tego co pamietam to tak ale raczej nie powinienes miec problemu z ustaleniem ktore to kolo. Znajdz uszkodzony czujnik miernikiem i po sprawie.
Zaczep ?. Mogę podmienić, koszt ok. 30 zł. Zwykle blokada to nie wszystko. Choć miewałem przypadki, że kończyło się samą blokadą, ale zwykle przy okazji elektronika była do łatania. Drugie: silnik. Wyjęty, również wyjęte szczotki. Podłączony na zewnątrz, uważam że ma co się jego czepiać. Ok do wgrania wsadu zabawki mam sądzę, ze jednak nie ;-) Bosch...
Hmmm... mikroprocesor + układ potrafiący zaadresować (zaświecić lub zgasić) każdą z diod z osobna + odpowiedni program... prościej raczej się chyba nie da :)
Tak, trzeba wyjąć wałek ślimaka . Wałek wychodzi do dołu, a nowy uszczelniacz trzeba wbić szpejem od dołu . ( uwaga robiłem to dawno temu i raz w Scani, a raz w Volvo, więc coś mogłem zamieszać, ale raczej nie, zaś wałek musi być wymontowany na 100%) Wymontujesz wałek- to ujrzysz wszystko w jasnych barwach. Były przekładnie, gdzie robiło się to od góry....
Moim zdaniem podłącz się bezpośrednio pod akumulator + filtr do CB np. AG81 , może potencjometr RF Gain zakończył swój żywot? Wspaniała rada - po podłączeniu pod 24V radio raczej do wyrzucenia. Osobiście radzę najpierw filtr, nawet pożyczony jak nie zadziała to radzę zastosuj stabilizator liniowy np LM317T ustawiony na 13,8V zasilany z akumulatora....
Po odłączeniu lewarka i wrzucaniu biegów bezpośrednio na skrzyni wsteczny wchodzi bez większych problemów (czyli skrzynie raczej można wykluczyć) Pisałem...
Scania R nigdy nie pali od kopa, trzeba pokrecić, bo komputer właśnie tak steruje, że po kilku obrotach są otwierane elektrozawory, oraz czerwony i co obrót, dawka jest zwiekszana, do odpalenia. Co do filtra, dobrze kombinujecie, napisałem nawet wyżej, nie czytając Twojego ostatniego posta. Co do tych 3-4 barów, to raczej zmieńić manometr, bo to nie...
U mnie była to wina głowicy z kompresora. Potwierdzam fakt że raczej przez uszczelki pod głowicami kompresja do układu chłodzenia nie dojdzie, ponieważ Scania ma bardzo dobrze rozwiązany sposób zasilania głowic w płyn z bloku. Znajdują się w nich małe otwory dobrze uszczelnione. Chyba że któraś z głowic jest uszkodzona!!!
Układ paliwowy szczelny, brak jakiegokolwiek pęcherzyka powietrza, stawiałbym raczej na palnik, ale jak rozbiorę to dam znać
Jest to czujnik temperatury temperatury parownika. Wyłącza klimatyzację jeśli temperatura parownika lub temperatura na zewnątrz spadnie do określonego poziomu. Naprawić to się raczej nie da. Według mnie tylko wymiana na nowy.
W miejsce AIR IN był wkręcony tekelan od dozownika, a w miejscu AIR OUT tekelan zasilania. Tu pewnie był problem!!! Dlatego pokazywało ciśnienie 9 Bar ... raczej to będzie to, tylko kto i po co to zamienił ?
Witam. Problem jest taki, że w trakcie jazdy co kilkadziesiąt kilometrów zapala się EDC, motor przechodzi w tryb awaryjny i ledwo jedzie, po wkręceniu go na 2000obr na luzie, wszystko wraca do normy. Kody: 73,74 odnośne ciśnieniu i temperaturze bank1 i bank 2. Ten motor ma 2 czujniki temp/ciśń paliwa. Szukamy już pół roku przyczyny, sprawdzone zaworki...
Trochę mało informacji, paliwo jest już na kabinie czy przy pompce bo to jest istotne. W nich pękają przewody pod maską, tam nawet jest oryginalnie złącze. Jeśli jest paliwo na kabinie tuż przy wejściu do urządzenia to powinno kopcić przy próbie zapalenia, jeśli tak jest że kopci a nie chce zapalić to wykręć świece i oczyść gniazdo świecy bo raczej...
Raczej nie do końca. Bo jak włączyłem wycieraczki i uderzylem delikatnie w silniczek wycieraczek to zaczęły chodzić więc stawiam na szczotki.
Nie wiem jak w jest tutaj, ale niektóre pojazdy aby wszystko działało nie wystarczy tylko wymienić klocki lecz trzeba jeszcze odpowiednim sprzętem zresetować wymianę w komputerze. Ale to raczej odpowiedzą osoby lepiej znające się w tym temacie niż ja. Pozdrawiam.
Wie ktos może co to za błędy i dlaczego te powietrze syczy? Skrzynka (zawór proporcjonalny)steruje klapą EGR, oraz hamulec górski, usterka raczej mechaniczna wewnątrz modułu. Jeśli syczy po wypięciu wtyczki, wymienić skrzyneczkę i nie płacić za zbędną diagnostykę. Jak ktoś jest sprytny, niech rozbierze i obejrzy stan grzybków i gumek elektrozaworów,...
Niestety nie z tymi napięciem to różnie bywało.Jako ciekawostkę przytoczę odpowiedz elektryka jaką uzyskałem na warsztacie kiedy pierwszy raz spotkałem się z tym problemem a mianowicie powiedział mi że są to ,,prądy błądzące" o ile dobrze pamiętam to miałem coś około 6v.Po naprawie przetartego przewodu ,,prądy błądzące" znikły i biegi się znalazły a...
mam pytanie jak scania ma chodzic równo skoro nie zostały wyregulowane pompowtryski no to chyba trafiłeś w sedno problemu:) czasami jak już pompka jest słaba to ciężko jest odpowietrzyć auto szczególnie po wymianie wtrysków, jeżeli teraz Ci chodzi na wszystkie, ale nie równo to wypadało by albo skoczyć na serwis,albo do kogoś kto wie co robi i ma narzędzie,...
raczy świetlówka dobra scania scania czerwony scania czujnik doładowania scania
kabel ethernet przerywa odświeżania pamięci bezpiecznik wycieraczka tylny
winda towarowa zremb winda towarowa zremb
Wiązka kabli do hulajnogi Skaymaster Astro 2019 - gdzie kupić? Tryb awaryjny w quadzie Honda 350 4x4: przyczyny i diagnostyka