odpalasz program wchodzisz w ,,sprawdzenie i regulacja" po połączeniu z systemami klikasz OK wyświetlą Ci się po lewej stronie wszystkie dostępne sterowniki rozwijasz ,,COO,koordynator" następny będzie,, E 30 koordynator,COO" następna zakładka to COO7 lub 6 klikasz na niego.Na górnym pasku menu będzie dostępny klawisz regulacja klikasz i czekasz na...
Kolego to akurat wiem tylko potrzebuje informacji ktory blok jest odpowiedzialny za wage
SDP3-> Konwersja
Da się może ten programik ? https://mhhauto.com/Thread-Scania-SDP3-2... Dodano po 4 oraz ten :) https://mhhauto.com/Thread-Scania-SDP3-2...
Należy zdemontować cały czujnik od zacisku, chyba siedem śrubek imbus 5. Kręcenie i patrzenie w ekran nic nie wniesie, bo za każdym przestawieniem potencjometru trzeba odświeżyć wyłączając i włączając zapłon.
Sprawdzasz według numeru nadwozia czy część z drugiej ręki ma ten sam numer co część zamontowana u Ciebie w samochodzie lub czy numer znajdujący się na części z drugiej ręki odpowiada numerowi z bazy danych części zamiennych, program Multi jest do tego celu właśnie przeznaczony aby to sprawdzić.Jeśli część jest odpowiednia zakładasz do samochodu czyli...
Za stara wersja SDP3.
Jeżeli miałeś uszkodzony koordynator to zawieź samochód na serwis i tam zamontują koordynator nowy ( chyba że masz używkę ale rozlokowaną przez program SCANIA SDP3 ) a jeśli nie to tylko nowy i do tego potrzebujesz jeszcze kody z kluczyków znajdują się one w jednym z "breloczków" dołączonych do kluczyków (takie karteczki zalakowane) a jeśli nie to 2000...
Nie żaden problem z CAN tylko za stara wersja SDP3. Auto po wizycie w ASO i wgraniu najnowszych softów. Potrzebujesz nowsze SDP3.
Witam Za pomocą SDP3 nic nie zrobisz.
Posiadam na sprzedaż , program diagnostyczny do aut ciężarowych SCANIA seria R, SDP3 (scania diagnos & programmer) wraz z interfejsem VCI2 - 100% działąjacy. kontakt: xpre2s(małpa)yahoo.com
Ciekawa sprawa pomiędzy samochodami jest tylko jeden dzień różnicy w produkcji i numer dystrybutora jest ten sam,nawet dodatkowe wyposażenie jest takie same.Ten samochód klient niedawno kupił czy ma go od nowości?
Witam. chciałbym prosić o pomoc użytkownika, który posiada konto w MHHauto. Proszę o podesłanie tego pliku Link: https://mhhauto.com/Thread-Scania-SDP3-2... Z góry dziękuje Pozdrawiam
Programem Scania sdp3. Ogólnie błędy. Czy wtryski mogą coś mieć do rzeczy?
zmień diagnoskop opisy z takiego urządzenia często są kosmicznie nietrafione tylko sdp3
Cześć koledzy. O sześciu lat posługuję się DAVIE bo mieliśmy Daf-y.Teraz szef zakupił Scania i kupił SDP3 i teraz moje pytanie. Czy znajdę gdzieś instrukcję jak posługiwać się tym programem?
Scania sdp3 powinna zrobić test na postoju i wskazać przyczynę. Parametry PPM NOX pokazują się w momencie rozgrzania katalizatora około 300 stopni Celsjusza. W ten sposób system wysusza wilgoć z czujników NOX aby nie uległy uszkodzeniu.
Szukam osoby, która może mi pobrać ten plik z MHHAuto: https://mhhauto.com/attachment.php?aid=5... albo tu, w pierwszym poście na tej stronie: https://mhhauto.com/Thread-Torrent-Scani... Z góry dziękuję za pomoc. AI: Mógłbyś podać dokładny link do wątku lub pliku na MHHAuto, o który Ci chodzi? https://mhhauto.com/Thread-Torrent-Scani...
Posiadam na sprzedaż , program diagnostyczny do aut ciężarowych SCANIA R, SDP3 wraz z interfejsem VCI2 - 100% działąjacy. kontakt: xpre2s(at)yahoo.com
Witam! Może któryś z kolegów mógłby mi pomóc z programem do scania SDP3. Chodzi mi konkretnie o z miane SOPS-a w koordynatorze, słyszałem coś niecoś że trzeba do tego jakiś specjalny program, ile w tym prawdy i czy mógłby mi ktoś w tym temacie pomóc.pozdrawiam
Widzę, że jakieś zainteresowanie w temacie jest, więc wrzucam fotki jak to wygląda w środku, siedzi tam procesor NEC D70F3425GJ(a) W załączniku fotki i jeszcze dwie fotki tego co siedzi pod ekranem: ALTERA EP2C8Q208I8N i mniejsza kość: MT48LC2M32B2.
Zadzwoń pomogę w wolnej chwili. 608376472 Dodano po 1 Kolego wyłączenie scr egr jest legalnie tylko sama jazda z wyłączonym już nie.
posiadasz SDP3
"Ja pracuje na serwisówkach , wszystko diagnozuje Texa, Jeltest " To nie są servisowki tylko urządzenia typu autocom tylko o wiele droższe a rabiace to samo cdp+ więc nie ma sensu przepłacać. Servisowki to MANCATS 3, TECHTOOL VOLVO, SCANIA SDP3, XENTRY MERCEDES, DEDYKOWANY WABCO, KNORR BREMSE NEO, DAF DAVIE ITD.
kolego nie masz za starego programu sdp3
To jest ładowanie adaptacyjne, jak jest zimno to więcej ładuje, można to wyłączyć przez sdp3.
http://www.allegro.pl/item879418129_test... http://www.allegro.pl/item872748404_test... To za fejs za oprogramowanie płatne extra. Też sie pytałem.
W takim razie zrób diagnozę komputerem,a najlepiej programem SDP3.
Daignostykę zrób, najlepiej SDP3.
Co do danych klibracyjnych wszystko masz w SDP3 podczas wykonywania sprawdzenia. Jak powinno być i na co patrzeć.
Macie rację że w Scani nie jest to takie proste z tym "EMS" niestety moja wiedza okazała się skromna za co przepraszam . Dowiedziałem się od kolegi z większym doświadczeniem że jeśli chcesz to zrobić na pojeździe trzeba mieć do tego kody pin immo z dawcy jak i z pojazdu do którego montujesz EMS. Poza tym EMS musi być poprzednio zablokowany zanim się...
a co do tego języka polskiego to z SDP3 tego nie można wgrać ? Jak masz plik to można wgrać SDP3.
cześć tak oto chodzi a tak na marginesie programu używasz SDP3 po angielsku? zmień na polski będzie Ci łatwiej
Podłączyłem skaner Chyba zabawkę w stylu Autocom, diagnozuj SDP3.
Może być używany. Najlepiej z tym samym numerem lub wyższym. VIN można przypisać za pomocą SDP3
Witam. Panowie, czy w ww. Scanii jest możliwość programem Sdp3 wyłączenie diagnozy spalonej żarówki? Pozdrawiam
W pliku SOPS musisz mieć włączoną opcje xenon.Kiedyś zmiana z H4 na xenon była mozliwa z poziomu SDP3 lecz funkcja ta została wyłączona.Teraz aby to zrobić musisz dorwać kogoś z SOPS EDYTOREM lub wysłać plik przez serwis Scania do przeróbki.
Witam, czy ktoś spotkał się z problemem aktualizacji sdp3. Mam wersje 2.11, czy ktoś może pomóc, jakieś namiary do nowszej wersji, a może jest inny sposób na rozwiązaniu tego problemu. Proszę o pomoc?
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Skorzystaj z tych informacji lub z SDP3.
nic to nie znaczy ze nox ma rok. Może już siadać. test SDP3
https://obrazki.elektroda.pl/9056301300_... Dodano po 1 Do sprawdzenia zaworek odcinający paliwo" I " oraz te cztery na zacinanie sie
miałem podobny przypadek,padł czujnik ciśnienia na kolektorze sinik z diagnozowałem sdp3
Diagnostyka robiona za pomocą Delphi i SDP3, i jeszcze sprawdzone było wcześniej na Texie.
Skończ już pisać te wypociny, proszę Cię.. widmo25- Co do termistora w panelu, to 10K NTC. Jak masz SDP3 można sprawdzić wszyskie parametry wskazań czujników. Również zacięty zawór nagrzewnicy powoduje tryb awaryjny, co też można sprawdzić SDP3.
Przy niskich temperaturach APS uruchamia kompresor i otwiera zawór upustowy osuszacza aby przepływające z kompresora powietrze ogrzało podstawę osuszacz.Można to sprawdzić za pomocą SDP3 czy funkcja działa.Najlepiej sprawdzać to na postoju po nocy kiedy wszystko jest przemrożone.
Co oznacza nr jednostki ?? Nr jednostki oznacza wersję sterownika jaki jest zamontowany w tym aucie. Czy kody błedu są takie same dla każdego nr jednostki?? Przeważnie tak ale nie zawsze. I jak sprawdzić czujniki temp płynu?? Najłatwiej będzie za pomocą SDP3.
Nie koniecznie musi byc to serwis - wystarczy osoba ktora posiada VCI i oprogramowanie SDP3.
Nie istnieje taka książka. Wszystkie kody bledow wraz z numerami jednostek sterujących znajdują sie w programie SDP3.
W menu zdaje się jest test wskaźników i czy przy włączaniu nie ma procedury startowej( lecą na maksa i do 0?). SDP3 zbędne.
Witam Ewentualnie z poziomu kierownicy(przyciski info) zrobić ,,self test" jak jest uwalony powinno pokazać.Lecz najlepiej wykonać test za pomocą SDP3.
Początkowo było brak przejście miedzy jednostką ,a dozownikiem. Wyczyszczone dozownik przewód końcówka. Zrobiłeś odrzucenie błędu czujnika nox? Podpowiesz jak to zrobić w sdp3 ?
Panowie jak zmienić poziom poduszek w trybie wypoziomowania,scania posiada pilot taki jak np.w manie,dafie.Dodam,że w SDP3 nie znalazłem takiej możliwości.
Programem SDP3 da się zmienić prędkość maksymalną.
.... a co to jest SDP3 SDP Scania Diagnos Programmer 3 ....oprogramowanie do diagnostyki i programowania elektroniki.
Jasne nic nie trzeba robić a te opcje w programie SDP3 kolesie ze scanii zrobili sobie dla zabawy po prosu się im nudziło :| A pózniej ,,Pani bo ten układ OPC a scanii to dziadostwo biegi zgrzytają,szarpie nie da się tym jechać a pali..."Ale co tam Pan Józek co całe życie Polskie i Ruskie wynalazki klepał wie lepiej... :D
Dzień dobry. :) Czy istnieje taka możliwość, aby ustawić tak oś wleczoną w parametrach sdp3, aby była ciągle w górze niezależnie od obciążenia???
Witam Wszystkie błędy podane przez ciebie tyczą się czujników nox.Pytanie czy to są nowe błędy,które powstały po wymianie czy z przed wymiany?Serwis zrobił test czujników nox przed wymianą i po wymianie?(jak dla mnie to nie nie chciało im się stąd te błędy i ograniczenie mocy zaraz po naprawie)To że pokazały ci wartości nie znaczy,że działają podane...
Witam Kod 135 oznacza zbyt niskie ciśnienie paliwa po stronie wysokiego ciśnienia. To przez ten błąd samochód wchodzi w tryb awaryjny i traci moc. Czy są jeszcze jakieś kody usterek w EMS po trasie (nawet nieaktywne)? Czy posiadasz jakis sprzet do diagnostyki ( Najlepiej SDP3 ) ?
W momencie jak chrzanią ci się zegary to możesz zrobić test zegarów. Nie wiem czy w autocom jest taka opcja ale w SDP3 na pewno jest. Wskazówki można chyba też z deski sprawdzić. Będziesz wtedy pewny czy problem jest po stornie czujnika czy wskaźnika.
Witam a czy za pomocą SDP3 zrobiłeś test dawkowania adblu?
Nie masz gdzieś tłumaczenia tego błędu bo nie mam SDP3 pod ręką.
Taki błąd powstaje jeśli wyłączy się akumulator przed zakończeniem pełnego procesu układu oczyszczania spalin. błąd powinien się usunąć po dwukrotnym załączeniu silnika przejechaniu odcinka testowego. Jeśli system adblu przeprowadzi poprawny test działania kontrolka powinna zgasnąć (system jaszcze działa po wyłączonym kluczyku) wiąc trzeba odczekać...
Wszystko spięte, dołożony kabel. Tempomat odległościowy nie aktywuje się. Czy ogarnę zmianę ze zwykłego na aktywny w SDP3? Jak tak, to proszę o jakiekolwiek informacje w
ja mam vci ale nie robilem nigdy tej kalibracji dlatego pytam czy ktos to juz robil
Z tego co czytam to coś masz nie tak bo scania pokazuje 1.08 na postoju bo pokazuje ciśnienie bezwzględne a tym samym twoj manometr nie moze pokazywać tego samego czyli przy pełnym obciążeniu manometr pokaże 2.5 Bara a sdp3 3.5 Bara
SDP3 nie wczytuje i nie znajduje plikow SOPS.
Miałem problem z błędem EEC8424 i wystartował zegar odliczający czas do ograniczania mocy. Usterka usunięta, błędy pokasowane ale zegarek nie wrócił do pierwotnych 9h tylko dalej jest 2h. Jak to zresetować przy pomocy SDP3?
APS chodzi bez programowania. Ja kiedys zalozylem caly nowy APS i wszystko chodzilo jak trzeba. W razie czego mozna podjechac gdzies na SDP3. Wtedy robota to 2 minuty
Witam Czy masz możliwość pobrania pliku SOPS za pomocą SDP3 i wrzucenia go tu? Dodatkowo podaj numer nadwozia.
Przyjrzyj się samej instalacji ADR. Zasadnicze pytanie jest takie czy z EMS wychodzi sterowanie na alternator?? Nie pamiętam który to dokładnie był pin ale jak masz SDP3 to sam sobie sprawdzisz.
Kolego sprawdz ten zawor bo wlasnie dymi na czarno jak sie przymyka i otwiera. A jak nie to tak jak kolega pisal, zaladowana naczepa za plecy, sdp3 i kontrola czujnika cisnienia doladowania. Daj znac co ustaliles. U mnie byla urwana klapa hamulca wydechowego a objawy mialem takie same jak Ty.
światła do jazdy dziennej włączasz przez SDP3.Można włączyć mijania lub przeciwmgielne.
Trzeba mieć też na uwadze, że po modyfikacji ECU jest to widoczne w odpowiedni sposób w SDP3. Dlatego jeśli auto jest na gwarancji to raczej bym się zastanowił, aby gwarancji nie stracic. Pozatym ASO ma za zadanie naprawiać auto, a nie tuningować..:) Dorzucam mały wyciąg z instrukcji SDP3.
Witam... Rozgorzej auto i sprawdź w sdp3 logowanie sygnału odczyt ppm, jak będzie cały czas 0 to czujnik do wymiany
Moim zdaniem masz problem z wtryskiwaczem na cylindrze 5, coś z cewką lub wtrysk nie sprawny mechanicznie. Przy okazji jest jakiś lepszy program do Scani niż autocom? Tak SDP3 lub 4.
Scania serii 4 tylko VCI 1 z oprogramowaniem SD2, SP2 Scania serii R tylko VCI 2 z oprogramowaniem SDP3 oprócz tego testery texa i pokrewne ale w bardzo ograniczonym zakresie
Wracając z trasy podjedź do kogoś na SDP3. Będzie taniej i szybciej.
Witam Robił ktoś wcześniej diagnostke układu APS za pomocą SDP3,sprawdzał parametry podczas napełniania układu?
Witam! Mam pytanie: czy za pomoca VCI2 i SDP3 mozna przestawic ogranicznik predkosci w Scanii R np na 90 km/h?? Jesli tak to poprosze o jakies wskazowki. Pozdrawiam.
Istnieje możliwość wyłączenia elektrycznie jednak trzeba zmienić soft ecu(najlepiej jakaś firma zajmująca się chip-tuningiem ciężarówek bądź dpfami itp) lub edytować plik sops i wgrać przez sdp3. Przepływomierzem nic raczej nie zdziałasz, kalibracja itp rzadko pomaga. Można spróbować doraźnie na drodze spalin wstawić blaszkę z dziurą która ograniczy...
Czas pracy kierowcy widze na wyswietlaczu. Gdy podlacze sdp3 i podczas laczenia wyskakuje komunikat o braku moliwosci pobrania sopsa z icl. po odpieciu tacho idzie normalnie.
Witam wszystkich mocnych w temacie.Posiadam SDP3 tylko nie wiem jak się za to zabrać, w jaki sposób zmodyfikować Sops żeby wyłączyć ograniczenie mocy w Scanii R420 z 12'r.Chętnych zapraszam z pomocą.
Hej Pomoże ktoś zidentyfikować elementy do wymiany? Nie wiem co to za tranzystor i chyba kondensator tam wypalony siedzi? Plus może ktoś wspomoże, co zazwyczaj jeszcze trzeba wymienić. Bład w SDP3 był mówiący o przeciążeniu.
Program SDP3 jest zastrzeżony tylko dla autoryzowanych serwisów Scania. Czyli jak ma te usterki znaleźć?
Koordynator musi być odblokowany od sterownika EDC za pomocą oryginalnego pinu (każdy i stary i nowy) następnie podlaczasz odblokowany sterownik i blokujesz z koordynatorem za pomocą pinu który jest przypisany do coo. Jeśli kupiłeś kasetę na szrocie to powodzenia. Pozostaje tylko EPROM. Nie do końca się z tym zgodzę. Sterownik owszem trzeba odblokować...
Witam Mam problem ze Scania R420, r.2012 Euro V. SDP3 pokazuje błąd EMS 4123, po diagnostyce został wymieniony moduł dozujący adblue, ale błąd nadal występuje. Adblue zatankowane do pełna i nic nie pobiera. Auto pojechało w trase próbna i błąd nadal jest. Czy można zrobić jakąś konfiguracje/test adlblue poprzez SDP3, ewentualnie jakies inne pomysły...
Witam Was bardzo serdecznie . Kolega poprosił mnie o podniesienie mocy i usunięcie egr w jego R420 hpi euro 4 . Poczytałem id , poczytałem mapę i wysłałem do firmy tuningowej . Firma obrobiła mapę , odesłała . Mapa wgrana suma kontrolna ok a auto nie odpala . Sterownik padł . Podstawiłem taki sam sterownik z innej r420 . Ze starego sterownika poczytałem...
Owszem możesz, ale raczej z koordynatorem i EDC. Euro 5 ma układ oczyszczania spalin SCR. Trzeba pewno zarejestrować niektóre sterowniki w SDP3. Sam sobie nie wymienisz raczej.
Witam W scanii da się włączyć w sdp3 funkcje która wlącza światło robocze razem że wstecznym. Ale wsteczne z roboczym nie można aktywować programowo. Konieczna przeróbka elektryczna.
Nie SDP3 ogarnie,to jest tak jak z wymianą sterownika jakiegokolwiek.Zakładasz zegary podpinasz się sprzęt i podczas łączenia sam Ci zaproponuje ,,programowanie części zamiennych" robisz ,,tak" i leci.Jeśli liczniki są z drugiej ręki to wtedy zapyta Cię a dokładnie zasugeruje aby przypisać je do cordynatora ponieważ ten plik SOPS (z cordynatora) jest...
Myślę, że się nada. A jeśli auto o podobnej konfiguracji to i nawet bez programowania sprawdzisz to co cię interesuje. A jak zupełnie inna konfiguracja to programowanie za pomocą SDP3 to nie jest żaden problem.
Błąd błędem, a wtryski trzeba wyjąć wszystkie, bo taka cieńka jest diagnostyka w tym motorze HPI. Wtryskiwacze trzeba albo rozkręcić i sprawdzić otworki przez wtryskiwanie wd40 idealnie sie tym robi, albo jak pisałem, po ściągnięciu sprężyny i włożeniu spowrotem tłoczka, pompuje się ręcznie- ropa jest zasysana przez otworki robocze. Ale tak jak pisze...
Wszystko sprawdzałem sdp3. Czujniki na zielonym polu. Jest na jakiś czas poprawa (normalna praca), jak popryskam smarem silikonowym sworzeń, do którego przymocowany jest gwóźdź czujnika i tłoczek ruchu poprzecznego.
Nie bardzo wiem, gdzie szukać tego numeru jednostki. Mam dostęp do programu SDP3, czy na wyświetlaczu może?
Witam Jeśli używasz SDP3 to program sam ci go pokaże .jest nad wałem napędowym a dokładnie przykręcony do obudowy planetarki nad zabierakiem wału napędowego.W środku masz dwa tłoczyska jeden od planetarki wysoka niska drugi od połówek ten mniejszy.
Wymieniłem zawór przelewowy na końcu listwy, pali na strzała, dziękuje za dyskusje, Posiadam sdp3 w razie gdyby ktoś potrzebował rozkodować błędy. Pozdrawiam
Nie wiem jak TEXA ale Jaltestem nieradzę tego robić, na próbę w drugiej, sprawnej sztuce przeleciałem całą kalibrację krok po kroku nie zmieniając żadnych wartości i na koniec wywaliło kasetę i błąd! Dopiero SDP3 sobie z tym poradziłem. Zamykam.
Wejdź w Windows Update i kliknij "Sprawdź aktualizacje", niech sobie zainstaluje wszystkie. Skopiuj i wklej do notatnika: [syntax=text] CloseProcesses: CreateRestorePoint: EmptyTemp: Task: {25706D52-C52A-4595-8AEA-B5E89E673A2D} - System32\Tasks\HPJumpStartLaunch => C:\Program Files (x86)\HP\HP JumpStart Launch\HPJumpStartLaunch.exe [462696 2018-06-01]...
testy chyba tylko sdp3 naprawy raczej nie pomagają
Zrób test SCR za pomocą sdp3, być może moduł pompy uszkodzony lub niedrożność w układzie ale tylko w teście 1-2-3 można potwierdzić.
scania scania czerwony scania czujnik doładowania scania scania ciśnienie oleju scania
radio clarion zmieniarka scudo kontrolka polonez wentylator chłodnica
renault clio3 schemat pralka bosch wlm20440pl
Regulacja drzwi chłodziarki: jak to zrobić? Czerwona dioda na etui słuchawek mimo 100% na telefonie