Scenic nie ma stacyjki. Tam jest karta. Tak, a wiesz który to scenic? I w scenicu na kartę opadają zegary?
Katalizator.
Co to znaczy - "... nastąpiła kolizja z 3 tłokiem tylko że ustawienia rozrządu została na miejscu czy to możliwe że zakupiłem zepsute koło faz rozrządu"? To znaczy że rozrząd się przestawił bo został coś nie tak skręcony.
Padnięty procek, najtaniej zakupić drugie.
Wymień impusator zamiennik kosztuje 35zł jak mnie pamięć nie myli.
Jak już była raz montowana tulejka to ja bym pozostał przy tym rozwiązaniu. Nie wiem czy użycie teraz Helicoil będzie możliwe.
Nie mozna w zadnym z Renault.
Skoro dalej brniesz to masz. http://obrazki.elektroda.pl/9504911400_1... Powinny być wszystkie śruby które powinieneś odkręcić, żeby ściągnąć osłonę.
Masz schemat
Ktoś "wyregulował" wolne obroty. :)
Jak kupiłeś zamiennik poduszki olejowej(od rozrządu) to stąd ten problem, w Megance walczyłem z tym samym, dopiero oryginał wyciszył problem
Wszystko jest tak jak powinno być. Wał korbowy po wkręceniu pinu blokady jest blokowany tylko w kierunku dokręcania śruby na kole pasowym. Aby śrubę odkręcić należy użyć klucza udarowego lub zablokować wkrętakiem koło zamachowe. Rysunek powinien wyjaśnić watpliwości: http://obrazki.elektroda.pl/3455402500_1... http://obrazki.elektroda.pl/5903011600_1...
Masz 2 sztuki PS-CC1? Bez tego nie zbierzesz map.
Witam. Koło pasowe było słabo dokręcone i się popuściło co efektem było ześliźniecie się paska z koła zębatego i automatycznie przestawienie rozrządu co skutkiem tego było pokrzywienie zaworów i uszkodzenie tłoka.
nie dokreciles dobrze koła,zrobilo teraz bum i czapka do zrzucenia.Rozrzad masz tam bez klina na wale i dlatego tak się porobiło.Teraz nie będzie cie to kosztowac 420 euro tylko 1000. Pozdrawiam i więcej się sam nie zabieraj za remonty
Potencjometr przepustnicy
Popatrz tu: https://obrazki.elektroda.pl/1637843500_...
Kolizyjny, nie trzeba wyciągać silnika. Trzeba zdjąć głowicę i wymienić krzywe zawory.
Nie wiem dokładnie czy to to, ale może komuś się przyda.
Nie modelu tylko typ silnika tj.renault megane lub scenic ii 2.0 16V f4r kod silnika
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Począwszy od uszkodzenia któregoś czujnika,poprzez instalację aż do sterownika ,pompy ABS. Trzeba odczytać błędy.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
No to jak miga szybko, to brak zgody na start z uwagi na blokadę immo. Kluczyk masz IR (podczerwień) czy RF (fale radiowe)? Najpierw sprawdź pilot, jak nadaje sygnał (RF lub IR) to problem może wynikać z braku zasilania na któryś z elementów (często szwankuje instalacja i trzeba kopać w elektryce).
Tam masz siemensa, w Marelli też jest w procku, choć nie widziałem scenica na marelli, ale pewnie jest podobnie jak w fiatach lub PSA
Jak wkładasz blokadę na dole przy próbie przekrecenia kluczem wał nie ma prawa ruszyć się ani w prawo ani w lewo. Na górze oczywiście blokady też założyłes?? Co rozumiesz przez słowo inaczej chodził przed wymiana rozrządu.
Przy tym reduktorze nie ma śrub regulacyjnych w miejscu cewki reduktora jest silnik krokowy bocznej śruby regulacyjnej też nie ma jest korek stałe naprężenie dzwigni z zaworem.Regeneracja będzie polegać na wymyciu oraz wymianie sztywnych membran bez konieczności jakichkolwiek regulacji.Drugi silnik krokowy jest na przewodzie gazu do miksera.
Gniazda nie były wypalone ale mogły trochę zaśniedzieć i nie było dobrego styku z bezpiecznikiem. W takiej sytuacji najlepiej wyjąć wszystkie bezpieczniki i przeczyścić ich nóżki.
Obroty jałowe to znaczy wolne obroty silnika czyli takie gdzie silnik pracuje bez dodawania gazu. Teraz rozumiem z tym kasowaniem liczników wygląda to na uszkodzenie elektroniczne samego licznika. Zimne luty lub uszkodzona pamięć i przy niskiej temperaturze się resetuje. Akumulatory nie zamarzają - elektrolit w nich ma zbyt wysokie stężenie by zamarzł...
Witam. http://obrazki.elektroda.pl/7355123700_1...
jezeli masz klime musisz zdjąć górnom częśc deski,tam znajdziesz 2 kable czerwony i czarny a one doprowadzą cie do regulatora, najczęsciej siada opornik który jest na zewnątrzregulatora.sam to przerabiałem u ubiegłom zime
Albo UPC jest utopione, co bardzo często się zdarza
Daj mail'a to Ci wyślę później immo off . Teraz piszę z tel. Dodano po 1 Pytanie dodatkowe: auto z klimą czy bez ?
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Samym martwieniem i pisaniem na forum nic nie zdziałasz...oddaj do diagnozy/naprawy....do polecanego tam u ciebie warsztatu...
Przecież sam możesz edytować bądź usunąć post. Usunąć tak, pod warunkiem, ze nikt nie odpowiedział :D Co do problemu to ja bym sprawdził czy po włączeniu ręcznie zapłonu, czytnik rozpozna kartę czyli kontrolka immo zaświeci i zgaśnie. Nad bezpiecznikami w kabinie są dwa przekaźniki, zmostkować styki 30 i 87 tego bliżej bezpieczników, to spowoduje częściowe...
Błąd masz z drugiej sondy i jaki ? Czasem pomaga założenie przedłużki.
WITAM!! w Scenicu są dwa "oficjalne" miejsca z nr.nadwozia : na naklejce umieszczonej na prawym (dół) słupku drzwi - powtarzam jest na naklejce a nie wybity i drugi pod kołem zapasowym podłogi bagażnika .W innych meganach jest inaczej POZDROWIENIA!!
Nie trzeba paska zmieniać, po zdjęciu sprawdź czy kzfr nie ma luzu-chwyć ręką i kręć lewo/prawo,. Napisz jeszcze jak blokowałeś kzfr podczas dokręcania śruby
podaj więcej szczegółów np. czy jest ciśnienie przed smartem czyli po filtrze fazy lotnej oraz czy słychać otwarcie zaworów gazowych?
Co myślicie o SD-2 proszę o opinie. http://www.allegro.pl/item176136636_1761... mam taki regulator w dwoch autach. w golfie3 z zarowkami H4 i szklanymi kloszami jest ok - w trybie energooszczednym swieci caly reflektor i praktycznie w dzien nie widac roznicy miedzy dlugimi na 50% mocy a mijania. w drugim aucie(poliftowa vectra) jest juz gorzej...
Pojezdzij to minie,chyba krotko masze tego scenica?
Rozrusznik kręci bez obciążenia - brak kompresji.
Montowali. KZFR do wymiany:)
Kolego tu masz adres dobrego speca od staga http://adamrogowski.net/
Kolego ja na twoim miejscu nie robil bym takich pomiarów nie wolno odłaczac akumulatora ppodczas pracy silnika jak nie chcesz pozegnać sie z regulatorem lub prostownikiem. Tak jak koledzy radzili sprawdź upływ prądu a take sprawdź jak bardzo spada napiecie na rozruszniku podczas kręcenia i podaj do ilu spadnie
IMMOBILISATION POINT 1 Fuel pump Cut the 1mm2 YELLOW wire located in the wiring harness placed in the black plastic box, on the driver’s side mudguard. IMMOBILISATION POINT 2 Relay pump Cut the 2,5mm2 YELLOW wire located in the wiring harness coming out of the “NEIMANN” central.
Musisz odkręcić przepustnicę
Może razem wymyślimy coś sensownego.
Sprawdz sobie czy nie jest dziurawy wezyk od czujnika cisnienia w kolektorze ssacym. Czujnik ten jest podpiety za pomoca gumowego wezyka z kolektorem ssacym i jest zamocowany na przegrodzie silnika. Jesli dostaje lewe powietrze to szaleje i zaswieca sie kontrolka wtrysku. Pozdrawiam.
Może masz złe uszczelniacze, źle założone albo taki z niego mechanic.
Trzeba wywalić immo z komputera Kolego, nie proponuj takich rad, a do własciciela reno- zmień mechanika diagnostyka komputerowa pomoże.
Niestety musisz odczytać błędy Clipem, będziesz miał oprócz błędu tzw. dyskrypcję która konkretnie określi np błąd p0340 czy przerwa w obwodzie, nie właściwny sygnał itp itd
W drzwiach scenica zdarzają się pęknięte kabelki we wiązce. Poszycie drzwi nie jest trudne do ściągnięcia ale oprócz wkrętaków potrzebujesz nasadkę 10mm oraz TORX 20 lub 25 o ile mnie pamięć nie myli.
Cewka ci padła pewnie. Odpinaj po kolei wtryskiwacze,tam na cylindrze gdzie silnik nie reaguje wymień cewkę.
Service zapala się przeważnie z różnymi lampkami jak ABS, SRS, Olej, Ładowania itd. - tymi istotnymi. Musisz kupić kpl.uszczelek do kolektora dolotowego i oringi pod wtryskiwacze, zdemontować kolektor dolotowy (nie pamiętam czy w tym modelu jest taka płaska listwa na głowicy w której siedzą wtryskiwacze) wymienić je. Po zdjęciu wszystkiego weź kartke...
https://autobezpieczniki.pl/renault-scen...
Witam. Mam podobna sytuacje po remoncie głowicy w Lagunie 1 ph2 z 1999r. - silnik 1.6 16V K4M..Co jest przyczyną?..Posiadam to auto od 6 lat. I nie było z nim dotychczas żadnych problemów..Teraz po remoncie głowicy i rozrządu - pojawiły sie wycieki oleju....Prosze o jakiekolwiek sugestie..I pozdrawiam!..
Znalazłem biały przewód wychodzący i próba nic nie dała Jeśli to na pewno przewód od rozrusznika, to rozrusznik do wyjęcia i elektromagnes trzeba sprawdzić.
Chodzi mi o zbadanie samochodu Renault Scenic 2001r 1.6 16V Benzyna. Do samochodów marki Renault to tylko CAN CLIP. ELM jest dobry do wszystkiego czyli do niczego ;).
Tam i tak zawsze woda stoi..
Jakie podciśnienie w parametrach? Filtr powietrza drożny?
Masz szaloną diodę, wymień alternator.
hej potrzebujesz jeszcze ten plik do scenica?
nad nogami pasazera w kabinie wsadzony pionowo skosnie
http://obrazki.elektroda.net/76_12717910... http://obrazki.elektroda.net/76_12717910...
Trudno jednoznacznie to potwierdzić :?: ,ale sugeruje póki co jeszcze sprawdzić cisnienie na cylindrach :idea: ,wygląda jednak na zle działający termostat :idea: :idea: ,a jaki jest poziom płynu rano na zimnym i czy ogrzewanie działa w aucie :?: :idea:
czujnik p wału
Witam jestem bardzo ciekaw czy problem z wypadajacym zaplonem zostal rozwiazany, u mnie dzieje sie to samo. Bylbym wdzieczny za podpowiedzi. Mam taki sam silnik i tez zagazowany.
Na diagnostykę i błędy pokaż. Zamykanie z pilota też nie reagują?
ECU się sypie, sprawdź też czy 5v nie głupieje, często też wtyczki ECU nie kontaktują.
automix: czyli teoretycznie mogę skrzynie założyć od scenica 1.6 16v do Clio 1.4 16v i powinno wszystko hulać, tylko czy przełożenia są takie same?
Oddaj do serwisu.
Pozbądź się błędu df010 " obwód silnika mieszania"
Nie chcesz dyndającego dodatkowego pilota od alarmu to montujesz bezpilotówkę i masz alarm uruchamiany fabrycznym pilotem
Sprawdziłeś czy pasek od alternatora nie jest luźny? I jakie napięcie akumulatora na włączonym silniku bez obciążenia i pełnym obciążeniu? I jaki przebieg ma ?
Podepnij clip Np. wężyk przy dolocie
Poczytaj sobie tematy tutaj o KZFR, i sam sobie odpowiesz.
Być może problem z ciśnieniem paliwa? Musisz odwiedzić jakiś warsztat.
Przyczyna to za mały silnik do tej budy, zużycie podnosi też skrzynia automat.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Scenic 1 PH2 1.6 16V - też się trzeba nieźle nagimnastykować by wymienić rozrząd czy pompę wody.
Tyle co on większy to nic nie zmienia praktycznie.Wstawiaj bez kłopotu.
Wiesz ten system opiera się o wskazanie map sensora a tu MASZ BŁĘDNE. Pozatym zobacz czy sygnał pedału gazu idzie wraz z jego naciskaniem.
Opcja szukaj
W UCH oznaczony chyba ALIM UCBIC 5A
Widocznie brak napięcia.
Ten bezpiecznik oprócz pompki paliwa zasila również cewki zapłonowe,a także przekaźnik główny,który to z kolei zasila wtryskiwacze,zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa oraz grzałkę sondy no i oczywiście sterownik silnika.pozdr.
Katalizator jest, a po drugiej sondzie ani śladu(brak gniazda do wkręcenia sondy ani żadnych odłączonych luźnych kabli)
Scenic I czy II, jak dwa to tablica do naprawy, poczytaj na forum o wskaźnikach w scenicu II.
Wschodni towarzysze jak zawsze pomogą :D http://www.lagunaclub.ru/forum/archive/i... 82 00 068 583 "толст ... толщиl... 8 мм, внутрk... диамеm...
najlepiej bedzie jak podlaczysz autko pod komp tam gdzie zakladales gaz i wtedy beda wszystkie odczyty. bedzie widac czy wszystkie czujniki maja poprawne odczyty czy jakis jest niepoprawny. odezwe sie pozniej Dodano po 3 wątpie zeby to byl zawor. mnie wydaje sie ze poszedl jakis czujnik. ja jak mam problem to podlączam swoje autko pod kompa bo mam do...
Może kanały powietrzne zabrudzone ,dlatego nie pracuje jak powinien .Miałem ostatnio ten sam problem wymiana krokowca nie pomogła,mimo,że wykazało jego błąd ,dopiero czyszczenie dało efekt i na starym krokowcu obroty wróciły do normy.
Witam.Proszę o informację gdzie jest bezpiecznik do światła cofania. Renault Scenic II 1,6 16V 2007r- dzięki.
6. 350A to sugieruje że na głównym zasilaniu a zasilanie na elektromagnes w chwili rozruchu to inny obwód. Odłacz tem cienki kabel od rozrusznika i wtedy sprawdź.
Szukaj, było już na forum.
W 1,6 wchodzi w otwór. I jest sztywno L P.
Tylko zawory
Wszystkie odbiorniki o których wspomniałeś zasilane są z pozycji ACC (pierwsza pozycja kluczyka), sprawdź zasilanie na żółtych kablach wychodzących z kostki stacyjki i skrzynki bezpieczników pod kierownicą.
Oczywiście, że go tam nie ma. Bo to system bez powrotu. Filtr, powiedzmy że filtr, jest w baku. Nie podlega obsłudze. W czym problem?
nagrzewnica scenic scenic wymiana licznika scenic scenic podłączyć radio scenic scenic
schemat kenwood przewody turbo focus namierzanie połączenia
monitoring zewnętrzny kamery excel cennik automatyczny
Husqvarna traktorek – silnik nagle gaśnie podczas pracy, przyczyny i diagnostyka Silnik Bosch/Continental – różnica odcięcia 7000 vs 7400 rpm, ECU, czujniki, rev-limiter