Poszukaj silniczek krokowy, możesz zobaczyć czy jak wypniesz kostkę to coś się zmieni i możesz jeszcze spróbować wypiąć kostkę w przepływomierzu czy będzie jakaś reakcja.
Człowieku całe szczęście że ci w paliwie nie odpala, przecież mógłbyś go spalić i jeszcze tobie krzywda by się stała. Moja rada - wyprowadź go z tego paliwa, umyj, wysusz i dopiero spróbuj odpalać. Tak z ciekawości to do jakiej wysokości zanurzyłeś go w paliwie ?
Może kanały powietrzne zabrudzone ,dlatego nie pracuje jak powinien .Miałem ostatnio ten sam problem wymiana krokowca nie pomogła,mimo,że wykazało jego błąd ,dopiero czyszczenie dało efekt i na starym krokowcu obroty wróciły do normy.
Podepnij clip Np. wężyk przy dolocie
Rozumiem że po wymianie dokonałeś adaptacji nastawnika biegu jałowego ( silnika krokowego) za pomocą testera . Czy pozostałe elementy przynależne do zespołu przepustnicy są czyste- wolne od mazi często spotykanej jako produkt uboczny działania odmy. Sprawdż działanie map -sensora.
mam problem Renault Scenic 98 silnik 1.6 , silnik wchodzi na wysokie obroty , wymieniony silnik krokowy , przepustnica, wszystkie wężyki powietrza i jest bez zmian dalej chodzi na wysokich obrotach macie jakieś pomysły ?
Jest jakaś szansa na pomoc ?
Obroty jałowe to znaczy wolne obroty silnika czyli takie gdzie silnik pracuje bez dodawania gazu. Teraz rozumiem z tym kasowaniem liczników wygląda to na uszkodzenie elektroniczne samego licznika. Zimne luty lub uszkodzona pamięć i przy niskiej temperaturze się resetuje. Akumulatory nie zamarzają - elektrolit w nich ma zbyt wysokie stężenie by zamarzł...
Walczyłem z podobnym przypadkiem po gaziarzach. Pocięli nie te przewody co trzeba, poskręcali byle jak i zaizolowali tak że prawie nie było widać ingerencji.
Zapaliła mi się kontrolka z prawej strony, pomarańczowy kwadracik z zygzakiem w środku i podwyższyły się obroty. Auto renault megane scenic rok 1998, benzyna lpg , silnik 1.6.
Jeszcze raz pisze lewe powietrze to wysokie obroty a nie niskie.
Jestem użytkownikiem samochodu Renault Megane Scenic z silnikiem benzynowym o pojemności 1600 cm³ typ K7M. W czasie jazdy w momencie kiedy silnik nagrzeje się do temperatury przy której włąncza się wentylator silnik zaczyna szaleć, nie ma wolnych obrotów tylko wyskok na 3000 obr. i tak trzyma do obniżenia się temperatury ale i wtedy obroty nie...
Witam jestem od wczoraj nowym posiadaczem Scenica 2000r 1.9DTI 98KM I mam takie zapytanie przy 100km/h mam 3 tys obrotów przy 120 mam ponad 4tys, 130 km/h to sie boje jechać, ostatnio miałem Carisme z 97r z silnikiem Renault i przy 120km/h miałem 3 tys obrotów tylko sobie mruczał a tutaj straszny hałas wycie i boje sie jechać powyżej 120km/h bo strach...
Odepnij czujnik prędkości jazdy i zobacz czy sytuacja się powtórzy.
Pomogła wymiana czujnika temperatury płynu teraz już jest OK
ta kontrolka oznacza że występuje błąd/nieprawidłowość w ukł zas silnika sterownik silnika jest w stanie zdiagnozować i zapamiętać kilkadziesiąt różnych błędów i sygnalizuje to kontrolką, tak więc jeśli kontrolka się zapaliła to trzeba pojechać "na komputer" żeby się dowiedzieć gdzie szukać usterki
obroty ma ustawione na 750 Jak? Jakie obroty widzi sterownik?
Czujnik TPS.
Jesli po zatrzymaniu obroty spadają, nie falują, wszystko ok.
Pytanie Auto Scenic II 2004 skrzynia Dpo. Chodzi mi oto żadnych błędów nie pokazuje ale przy ostrej jeździe wysokie są obroty aż wyje. Drugie pytanie czy od strony kierowcy przy przednim kole może być smród palonej gumy od skrzyni tylko przy tym kole. Z góry dziękuję za odpowiedź.
wymiana czujnika nic nie dała niestety (obroty spadły tylko do 1200)... ale stary i tak okazal sie walnięty. jeszcze jakies pomysły co to moze być?
Witam i pytam. Miałem problem z obrotami jałowymi, auto i na beznynie i na gazie gasło po wrzuceniu jałowego. Wymieniłem silnik krokowy, przy okazji czujnik temperatury bo momentami tracił styk. Pojawił się tym razem taki problem - obroty na jałowym sięgają 1600/1700 gdy auto jest ciepłe. Na zimnym pracuje tak jak powinien. Z czasem w trakcie jazdy,...
Scenic III 1,5 DCI z 2011r brak mocy Witam silnik już niema mocy tylko się toczy mogę się połączyć z ECU ale tylko jako clio 3 Brak błędów wyczyszczony EGR W DPF sadzy 77 gram procedurę wypalania włączyłem ale po 40 minutach nadal trwałą i była temperatura DPF 300stC dałem trochę gazu i temperatura doszła do 500stC po 45 min bak końca procedury , musiałem...
Po autokalibracji i skasowaniu starych map spalanie spadło do 14 litrów. Jest to jakiś mały sukces ;-) Mam wrażenie, że motor ma na wolnych obroty koło 1000. Wina chyba leży po stronie auta, a ni einstalacji.
Witam.Posiadam Scenica z 2001 roku silnik 1.9DCI 102KM comon rail.Auto jak zimne pali na dotyk silnik równo pracuje ma moc itd gdy tylko zagrzeje się do 86stopni zaczyna jechać tak jakby delikatnie przyspieszał i sam zwałniał tak kołyska nagle depniecie powoduje odcięcie i zgaśnięcie auta podczas jazdy już nie zapali póki nie ostygnie delikatnie tak...
regulatorem ciśnienia paliwa - teraz nie pali sie wcale, to sie dzieje spradycznie Ale : 3 mies.temu była dziwna sytuacja.. stałam w kolejce do ronda, po wrzuceniu 1-ki i ruszeniu,przy próbie dodania gazu stracił moc, słychac było pisk, potem swąd.. czuc było na zewnatrz i w kabinie..po redukcji biegu dopiero ruszył.. dlugo nic sie nie działo az do...
Za wysokie obroty
Po pierwsze sprawdz czy masz opornik. Po drugie zlokalizuj gniazdo przekaźnika jeśli jest. Po trzecie skąd wiesz że to są niskie a nie wysokie obroty wentylatora? Skoro twoje doświadczenie we francji =0.
Bardziej przwdopodobye że to czujnik tęperatury silnika uszkodzony dając stałą oporność dla tęperatury ok 40 stopni (brak podwyższonych obrotów dla zimnego, za wysokie obroty na ciepłym)
no i temat spalania powrócił. Ale zaczynamy od początku. Byłem u mechanika - wymienił mi czujnik teperetury cieczy na termostacie. Po odpowietrzeniu nadal brak wskazania temperatury na desce rozdzielczej. Węże gorące po jakimś czasie pracy silnika, chłodnica się nagrzewa ale nie załącza wentylatora. Po wpieciu komputera wskazanie temperatury na nim...
Żaden nie działał prawidłowo, auto odpalało ale wysokie obroty lub szarpało podczas jazdy dopiero emulator i wsad pod niego załatwił sprawę.
Mam problem,samochód podczas jazdy wskoczył na wysokie obroty i tak zostało,czasem wcześniej już się tak zachowywał,ale to przechodziło.Co jest przyczyną?
Witam,mam spory klopot z moim autem silnik 1,9 dti.98r. Od jakiegoś czasu skakały obroty i to bardzo wysoko ,do tego w czasie jazdy kopcił kilka minut na biało.Jednak ostatnio ruszyłam kilka kilometrów i złapał tych szalonych obrotów,szybko go zgasiłam,ale jeszcze chwilę chodził.Spróbowałam kilka razy ale już nie odpalił.Za to ja nie mało odpaliłam...
Witam mam problem z Renault Megane scenic 1.6 16V 1999r 116 tys. km gdy auto stoi nocą na mrozie i je odpalę rano to o obroty biegu jałowo sięgają 2000tys. ( choć z informacji prducęta wynika że sterowni może zwiększać obroty biegu jałowego do 2.500obr/ min). Dopiero po przejechaniu ok 3km obr. b. jał. zaczynają spadać stopniowo do 850obr/min, silnik...
na benzynie i na gazie to samo wysokie obroty to zadrza się raz na 3 dni max nad tym bede pracował po świętach , czy przyczyna może być umycie silnika karcherem ? ja go osobiście nie myłem ale może to być przyczyną? Dodano po 1 a właśnie jedna masa na silnik jest w komorze silnika a drugą gdzie znajdę? gdzieś w środku ?
Dzisiaj zrobiłem ekspertyzę komputerową i miałem takie błędy: P1886 Wtryskiwacze za niskie napięcie P1802 Czujnik temperatury powietrza sygnał za duży P1806 Przepływomierz powietrza Sygnał za mały po wykasowaniu błędów jeden nie dał się usunąć P1806 Przepływomierz powietrza nadal się pojawia czyli wnioskuje, że zakupiona nowa przepływka magnetti marelli...
Pacjent: Scenic I ph II, 1.6 16V z LPG sekwencyjnym, przepustnica elektroniczna. Objawy: szarpie odczuwalnie na niskich obrotach. Wciśnięcie "gazu" powoduje reakcję dopiero po ok. 0,5 sekundy. Widoczne minimalne wahanie obrotami. Niskie obroty trzyma między 748-853. Odczyty z komputera: błędów w pamięci ECU - brak; Położenie przepustnicy na wolnych:...
Po takich informacjach trudno cokolwiek odpowiedzieć sensownego bo ten silnik max. moment obr. ma dopiero przy 4200obr(a 110km.przy 5600). Poniżej tej krawędzi jest opornym mułem bo lubi i to bardzo wysokie obroty a scenic do lekkich nie należy. Podjedź na analizę spalin
Witam, Renault Megane Scenic 1.6 16V (silnik K4M), grudzień 1999 (model przejściowy). Czasami, ale nie zawsze, pojawia się dokuczliwy objaw: na luzie obroty spadają do ok 600obr/.min, silnikiem trochę szarpie. Gdy dodam gazu (ale nie do końca) - wszystko przez chwilę jest OK, potem obroty zaczynają powoli spadać, silnik tak jakby zaczyna powoli dusić...
Panowie pomóżcie zakupiłem Megane scenic 1998 r z 2.0 gaz 114 km problem był z obrotami a mianowcie albo mial za wysokie albo w ogóle gasi na gazie i na bedzynie to samo auto stoi u mechanika podpieli komuper błędu nie pokazuje no i nie wiedzą gdzie szukać. Pomoże ktoś doradzi?
No i dalej nic. Elektronik nie miał czasu niestety.Chodziło o odczyty z komputera. Ale zauważyłem że to co mnie niepokoi to zakie jakby grzechotanieczwłaszcza gdy gaz jest wciśniety w podłogę. A gdy powoli wchodzi na obroty to jest ok. Dziwne tak jakby za dużo paliwa dostawał czy co , a może to łopatki turbiny już sie kończą. Nie wiem jak to opisać...
Witam wszystkich. Trafił mi się Scenic z 2000r z silnikiem 1.6 16v. Problemem jaki był to bardzo wysokie obroty biegu jałowego (1800-2500). Wymiana wszystkich zużytych uszczelnień kolektora ssącego załatwiła problem wysokich obrotów. Powstał natomiast następny problem - brak wolnych obrotów. Gaśnie od razu po odpaleniu, trzeba wcisnąć gaz i trzymać...
Witam. Proszę o pomoc z diagnozowaniu problemu i sposobu naprawy. Wciąż powracający błąd Check Emmision nr błędu p0487. Wymieniony zawór EGR na nowy 2 miesiące temu (1), a 2 dni później turbina regenerowana (2), wymieniony Intercooler (3) to pomimo po usunięciu powraca się błąd. Auto normalnie przyspiesza, nie kopci (no chyba że przez chwilę do 1 min....
Witam, mam problem z moim RX4. Mianowicie, gdy w czasie jazdy dam na luz, obroty zaczynają mi falować od 500 do 2000. Przestają falować, gdy samochód się zatrzyma. Po zatrzymaniu samochodu obroty są stałe, ale za wysokie gdyż utrzymują się na poziomie 1500 obr. Co może być przyczyną, samochód tak samo się zachowuje niezależnie czy jest na benzynie czy...
Witam. Często przyczyną jest już ztwardniała membrana w reduktorze . Inną przyczyną bywa smoła pogazowa jaka potrafi osadzić się na dyszy regulacyjnej. Wolnych obrotów. Niekture reduktory mają takie coś. I po pewnym czasie wszystko wraca do normy. Ale czasem trzeba przeregulować wolne obroty na nowo. Niestety gaz jest kapryśny. I właśnie to często się...
Nie Przyjaciele, alternator tak jak pisałem ma nowy regulator, szczotki, komutator i łożysko montowane przeze mnie, widziałem ich stan, są nowe, wszystko wykonane z dużą dokładnością poza tym objawy wyglądają identycznie jak przed regeneracją więc nic się nie zmieniło, więc to nie wina na pewno rzeczy wymienionych wyżej. Problem występuje na postoju...
U mnie potencjometr wymieniony(przed wymianą obroty falowały) i sprawdzony, żadnych przerw w działaniu. Diagnoza to najprawdopodobniej komputer do wymiany, po wyczyszczeniu styków nie wskakuje już na wysokie obroty, błąd nadal się pojawia i wtedy nie ma mocy ale tylko do osągnięcia 2,5 tys obrotów, powyżej chodzi jak burza... Po podpięciu dalejnic nie...
Witam Więc tak zastosowałem dodatkową butelkę i zamontowałem wg schematu znalezionego na elektrodzie, i okazało się że co chwile następuje bąblowanie w zbiorniczku, czyli uszczelka pod głowicą. Zdecydowałem się na wymianę uszczelki i ewidentnie była walnięta przy 4 cylindrze, po planowaniu już jest wszystko OK ale problem gaśnięcia i obrotów pozostał...
A wiec tak zaczynając od początku mam scenica 1 2,0 8v rok 98 benzyna +gaz! Problem mam taki ze silni delikatnie drży ale trzyma obroty na biegu jałowym w czasie jazdy gaz w podłogę i nic prawie żadnej reakcji szczególnie na biegu 4 i 5 auto ma ciężko osiągnąć 130km/h !przy jeździe np. 100km/h nacisnę sprzęgło auto zgaśnie jak i na pb i lpg! W aucie...
Padła mi turbina. Wysokie obroty do 6000 ,zgasiłem na biegu trwało to około max 1 min. Po wyciągnięciu bagnetu minimalnie na końcówce był jeszcze olej. w przewodach i w turbinie też był olej.Wymieniłem turbinę wyczyściłem wszystkie rurki, miskę olejową wymieniłem smoka z pompą . Wymieniłem i ustawiłem rozrząd bo 1 ząbek był na pasku wyrwany. Był kolega...
wysokie obroty scenic scenic obroty wysokie renault scenic wysokie obroty
załączanie alarmu pilota satel korpus podnośnika ursus ustawić ruter
radio preludium oczyszczacz powietrza
Wyciek oleju w BMW X5 E53 4.9is - przyczyny i rozwiązania Potencjometr siły głosu w Unitra WS-432: szczegóły i zamienniki