schemat licznik fabia

Znaleziono około 16 wyników dla: schemat licznik fabia
  • Problem z komunikacją licznik fabia 03r.

    Witam kolegów. Mam pytanko co może stać na przeszkodzie, że niemogę sie skomunikować z licznikiem i airbag iem a z abs em i EDC mogłem w śkodzie fabi RS 1.9 T DI oczywiście śkoda jest po wypadku. Myślałem, że moje urządzenie po prostu nie obsługuje tego rocznika ale wczoraj podpinałem taka samą...

    Samochody Elektryka i elektronika   04 Lis 2009 08:49 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1031
  • Schemat licznika Skoda Fabia

    Mam probe czy moglby ktos mi przeslac schmat licznika Fabii?? Mam problem. Sa przelutowane diody z fabrycznych na SMD LED 1206 troszke mniejsze. (tzn nizsze, lecz rozmiar ten sam). Cztrey diody podswietlenia obrotomierza nie swiaca (4 od lewiej). Co moze byc przyczyna i jak to naprawic? (diody sa...

    Samochody Elektryka i elektronika   03 Gru 2003 21:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3605
  • Bin licznika Fabia 2001r. 6Y1 919 880 C B41. Schemat elektroniki.

    Wielkie dzieki, jak sprawdze to ci odpowiem najlepiej na pw. pozd Jacek Dodano po 28 te pliki sa równiesz na donloadzie ja je sprawdzałem podaje Opis testów licznika SKODA FABIA Licznik kreski 1 plik fabia adi stan licznika Dzienny mille 0,0 Po zapłonie...

    Samochody Szukam   12 Lut 2005 18:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2947
  • Schemat licznika 6Y1 919 860 C Fabia.

    Witam. Szukam pomocy w podłączeniu wskaźników typu prędkość, temp. płynu, obrotomierz. Pacjent to Fabia, w której zrobiłem swap na 1.8T, sterownik silnika to easyecu3+. Dodam że silnik odpalony, fajnie to lata ale na liczniku tylko paliwo widać. Mechanikę ogarnąłem sam, bo trochę pojęcia mam, lecz na...

    Samochody Szukam   30 Maj 2016 20:00 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 702
  • Fabia II 2012 - Poszukuję schematu świateł mijania

    z włącznika świateł mijania wychodzi napięcie na przewód biało czarny (pin4) obwód silnoprądowy świateł (tak mi się wydaje) oraz biały (pin 11) po podaniu +12V na ten przewód zapala się kontrolka na liczniku

    Samochody Początkujący   23 Mar 2020 21:39 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 4131
  • Polo 9N3;BBM;1,2;2008r. - Tablica licznikow-podłączenie, zasilanie, schemat

    Schemat licznika powinienem gdzieś mieć w wersji wydrukowanej. Ale po przeprowadzce mogę go łatwo nie zlaneźć. Ogólnie możesz patrzeć na Fabię, ibizę, Transporter T5 też elektrycznie jest zbieżny z Polo z tego co pamiętam.

    Samochody Elektryka i elektronika   01 Wrz 2016 10:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1044
  • Poszukuje schematu CLIMAtronic-a do golfa IV

    Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan...

    Samochody Szukam   20 Mar 2009 10:03 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 49812
  • SKODA FABIA 1.4 2002r SILNIK AZE predkosciomierz

    WITAM,mam problem z predkosciomierzem ,w parametrach silnika widze ze czujnik predkosci podaje wartosci,natomiast w liczniku nic,a wskazuwka ani drgnie! poszukuje jakiegos schematu podłączenia licznika,z kąd licznik dostaje impuls,z czujnika predkosci czy komputera silnika. a moze jakies sugesti odnosnie...

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Lut 2007 08:58 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 8549
  • Halogeny w Fabii

    Witam -to tak jak pisałęm (ze schematem lub bez)powinieneś znaleść pin w liczniku(gniazdo)który jest podłączony do kontrolki. Podłącz kabelkiem do włącznika(napewno masz kupiony orginalny ) a z włącznika do halogenków, tylko to musi być tak połączone że jak włączysz długie na halogenach to halogenki...

    Samochody Elektryka i elektronika   03 Lis 2004 12:12 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2041
  • Licznik skoda FABIA...

    Witam wyjalem zegary poniewaz mam uszkodzone, i chcialbym je podlaczyc bez wkladania do samochodu, gdzie podpiac + i - do zegarow? (calosci instrumentu... ) jakies schematy? calosci zegarow od tylu gdzie co sie podlacza? zegar jest z 2003 roku pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika   20 Sty 2006 18:39 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5504
  • schemat elektr. zagarów i immobilisera do skody fabii!!!

    Napisz coś więcej o samochodzie. Nie ma dostępnych schematów płytki licznika. Jedyne co możesz znaleźć to opis kostek połączeniowych. Immobilizer jak to blokada, odcina wtryskiwacze itp. Silnik odpala na 1 sekundę i gaśnie.

    Samochody Szukam   21 Lut 2008 09:53 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1884
  • Poszukuję schematu jak oszukać czujnik oleju w Fabii.

    Skąd licznik wie że silnik pracuje?

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Cze 2012 21:19 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 7021
  • Alarm fabia. W momencie odpalenia czy otwarcia drzwi mruga.

    podłanczłem alarm w fabi po podłączeniu krańcówek przez diody mrygają mi na liczniku kierunki i kierunki przyczepki schemat podłączenia mam z elektrody w momencie odpalenia czy otwarcia dzwi mryga od nowa co robić

    Samochody Zabezpieczenia   21 Lut 2007 16:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1479
  • Fabia 2001r - brak połaczenia z CAN

    a wiec tak silnik licznik normalnie moge diagnozowac... parenascie dni temu udalo mi sie polaczyc nawet z 19 czyli wspomaganiem ale nie mialem nr blokwo i nie posprawdzalem wtedy.. ogolnie problem sie nasilal z czasem na poczatku po chwili zaskakiwalo wspomaganie pozniej coraz pozniej a teraz to juz...

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Paź 2014 20:56 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4044
  • Skoda Fabia I Combi - Kodowanie zegarów

    opcje monitorowania spalonych żarówek. Patrząc po schematach wymagany dodatkowy moduł i rzeżbienie w instalacji oświetlenia. Samo kodowanie licznika nic nie da.

    Samochody Początkujący   18 Kwi 2019 22:22 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 429
  • Skoda Roomster - Bi-halogen

    Witam Mam pytanie wymieniał ktoś już światła ze zwykłych reflektorów na reflektory bi-halogen w skodzie fabii lub roomsterze ? Co trzeba zmienić aby działały poprawnie ? Mam problem ponieważ trafiła do mnie skoda z brakiem długich świateł i jak się okazało było to auto po stłuczce gdzie ktoś zamontował...

    Samochody Elektryka i elektronika   16 Sty 2015 14:58 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3174