Układ zasilania oświetlenia awaryjnego pracuje na tej zasadzie, że w chwili zaniku napięcia sieciowego automatycznie uruchamia się – zasilana z własnego akumulatora - przetwornica napięcia. Jest ona w stanie dostarczać energii potrzebnej do pracy tego oświetlenie przez czas zależny od pojemności akumulatora i mocy oświetlenia. Do układu lampy...
https://obrazki.elektroda.pl/8897033400_... (at)Dobromir pomysłowy, popełniłem to rozwiązanie w 2023 r. z UPS ActivJet850 (foto z wentylatorem), AGM-y z odzysku - zbieranina. Regulator PWM 30 A, ten niebieski, co pokazał Michał, uzbrojony w profil ALU, ponieważ blaszka zamykająca z tyłu nie jest radiatorem, a i tak przy prądzie 10...
No to dla 8 wejść schemacik: Tak zawsze podłączałem . http://obrazki.elektroda.pl/5021312400_1... Z tym że żyły zaznaczone na czerwono to przewody rozłączone z lampy (wyciągnięte z gniazd EVG) i podłączone do modułu AW. Żyły na czarno to dodatkowe przewody. NIE zapomnij O tym by wszystkie przewody łączące lampę z modułem poprowadzić...
Zajrzyj na stronę producenta lampy. http://www.lug.com.pl/Do_pobrania/ Sprawdź jaki masz statecznik i znajdź do niego schemat. Na schemacie będziesz miał narysowane jak jest podłączony sam statecznik oraz jak podłączyć statecznik z modułem awaryjnym. Zgodnie ze schematem podłącz sam statecznik. Jak nie zaświeci to statecznik do wymiany. Jak zaświeci...
Potrzebny schemat podłączenia kierunkowskazów,przy czy kierunki mają działać po przekręceniu kluczyka,a awaryjne bez załączonego kluczyka. 99% samochodów z przed 2000r tak ma na zwykłym przełączniku. Wybierz sobie przełącznik awaryjnych z jakiego auta Ci się spodoba i do niego szukaj schematu.
Bierzesz przerywacz awaryjnych do malucha.Ma 5 styków. I tak-2 i 5 łaczysz z lampami kierunkowskazów. + na włacznik awaryjnych (ma załaczać plus) 31 na masę i ostatni chyba K na kontrolkę I gotowe
O ile dobrze zobaczyłem na zdjęciu to masz w tej lampie zwykły statecznik magnetyczny philipsa. Jeżeli tak to wymontuj moduł awaryjny i podłącz według schematu ,który powinien być na stateczniku,powodzenia.
Szukam schematu podłączenia monitoringu kilku lamp awaryjnych przewodem dwu parowym.
Z niemieckiej strony: Zastąpienie starego typu włącznika nowym kołyskowym Może to coś pomoże. Jeśli nie to lepiej poprosić o pomoc elektryka. Podłączyć do nowego przełącznika w następujący sposób: S = 49 82 = 15 Z = 30 * = 49a + 49b C = kontrolka/lampka/ rn = prawy 0 = lewy
Wyłącznik świateł awaryjnych ma zawsze przełącznik zasilania do przerywacza 30/15 –> 49 oraz przełącznik załączający obie strony kierunkowskazów 49a –> L/R. Kontrolka w gałce jest zasilana z dodatkowego styku załączanego wraz z kierunkowskazami. Dodatkowo jest doprowadzona masa na zacisk 31. W C330M ta część instalacji elektrycznej występuje jako osobna...
Witam, posiadam dwie lampy Oprawa awaryjna iTECH 3L/1/9W i TRIC POWERLED-I-3H NT dwie lampy do zasilania awaryjnego. Pytanie brzmi czy czy jest możliwość podłączenia którejś z tych lamp jako zwykłą lampę ? Jeśli istnieje taka możliwość prosił bym o schemat podłączenia :)
Pierwszy schemat po lewej ma samo-podtrzymanie ( naciskając 1 zielony włączy się i zatrzaśnie do czasu naciśnięcia czerwonego), drugi schemat umożliwia podłączenie dodatkowych wyłączników bezpieczeństwa ( tzw. grzybów ).
Podłącz na początek sprawny zasilacz, oryginał znajdziesz za ok.50zł.
Potrzebuję porady jak podłączyć moduł awaryjny do świetlówki z układem elektronicznym. Na rysunku jest schemat podłączenia modułu oraz schemat lampy świetlówkowej. może to nie ten moduł awaryjny do tej lampy?
Tzok, blokowanie koła jest przypadkowe, a zatrzymanie jednego pierścienia ma stanowić problem? A swoją drogą widziałeś oscylogram z hamowania awaryjnego?
Napęd małej można to nazwać - "suwnicy". Schemat jaki narysowałem to szkic podłączenia samego silnika, a nie schemat instalacji. W całej instalacji będą oczywiście krańcówki, stop awaryjny, zab. przeciążeniowe, itp. Ja w poście nie pytam o schemat instalacji, tylko schemat podłączenia silnika.
nie wiem czy tak samo ,bo nie mam fergusona -zadowoliłby mnie schemat awaryjnych bo obecnie wisi wiązka i nie wiem co gdzie podłączyć!
No i na module powinien być narysowany schemat.
Przecież na tym module oświetlenia awaryjnego masz schemat podłączenia, tak ciężko do niego zajrzeć?
Jeśli kolega ma pojęcie o elektronice i energoelektronice to sobie poradzi. Mnie ciekawi, że zadziałanie wyłącznika awaryjnego powoduje awarie falownika. Prosiłbym o schemat podłączenia wyłącznika awaryjnego (grzybka) do falownika, razem z zasilaniem obwodu wyłączenia awaryjnego.
Schemat jest w dokumentacji "Podłączenie sygnalizatorów zewnętrznych (z zasilaniem awaryjnym). Sterowanie GND z wyjść O3/O4, zasilanie z O1": patrz zrzut. Dodatkowo załączam ustawienia O3 i O4 - sterowanie przez 'zanik masy'. Myślę, że trzeba zapoznać się z dokumentacją sygnalizatora i ustawić wg podłączenia/wyzwalania. A jeżeli O2 jest nieużywane...
Falownik hybrydowy realizuje automatycznie wszystko co opisałeś. Dodatkowo zapewnia bezprzerwowe przełączanie zasilania. Jest jednak stale podłączony do sieci. Z tym odłączaniem N moim zdaniem coś tu nie pasuje.
pilnie potrzebny schemat podłączeń kierunkowskazów i świateł awaryjnych
Kiedyś na porządku dziennym był montaż modułów awaryjnych do opraw świetlówkowych, gdybyś zdobył taki moduł i podłączył zgodnie ze schematem miałbyś to czego oczekujesz. Jednak od czasu zmiany przepisów już się ich nie produkuje i ciężko dostać, np moduł TQ158.
Przejrzałem jeszcze raz posty i tu kolega miał rację to taki sam przerywacz, wcześniej nie klikałem w link. Zrobione na przekaźniku do przenoszenia dużych obciążeń (120W do awaryjnych) tak jak pisałem. W większości dwunastowoltowe sprzedają jako do żuka lub nysy. Mam chyba schemat instalacji od żuka jeśli jest taki na schemacie to będziemy wiedzieli...
W linku ode mnie schemat po prawej na dole Cię interesuje. Przesznuruj lampę wg. tego schematu i będzie działać.
Jeśli masz na myśli poczciwą trzydziestkę, to wersja M miała ten sam przełącznik i awaryjne na osobnym włączniku.
Podłącz testowo według schematu lewego dolnego, "podłączenie w układzie awaryjnym bez statecznika" wyjście 3, 6. Musi działać. Potem po kolei zacznij podłączać wszystko aż zobaczysz w którym momencie będzie błąd.
Gdyby statecznik nie był potrzebny, to by go tam nie było. Moduł bateryjny nie zapali świetlówki bez statecznika, albo chociaż dławika, który masz narysowany na naklejce schematu podłączenia modułu bateryjnego.
Zakładając, że: -na masę samochodu jest podłączony minus akumulatora, -przewód z alarmu ma polaryzację dodatnią i obciążalność nie mniejszą niż suma prądów pobieranych przez wszystkie lampy kierunkowskazów; to połączyć można według schematu: http://obrazki.elektroda.net/29_12739348... Jeżeli prąd byłby większy od obciążalności przewodu z alarmu (sprawdź...
Na pewno masz błąd w podłączeniu ujemnego zacisku z akumulatora jeśli spojrzysz na oryginalny schemat ujemny zacisk akumulatora podłączony jest przed R3 z twojego schematu. Jest tak dlatego że właśnie na R3 dokonywany jest pomiar prądu ładowania akumulatora. Pozdrawiam Matejkos
dwa czerwone- 1 obwód immobilisera dwa niebieskie- 2 obwód immobilisera czarny- masa czerwono niebieski- +12V niebiesko żółty +12V po stacyjce zielony- wyłącznik awaryjny (przez wyłącznik do masy) czerwono żółty- czujnik drzwiowy powodzenia i pozdrawiam
Witam drogich kolegów i forumowiczów.mam pewien problem a mianowicie potrzebowałbym schematu podłączenia modułu awaryjnego VIP 258 ST z dwiema świetlówkami 36 wat.Ma być to oświetlenie awaryjne przy zaniku napięcia.Niestety podłączając według zamieszczonego schematu przez producenta układ nie działa.Oprawa to Lumina OKW 1 gdzie gniazdo mocowanie świetlówek...
Najlepiej kupić włącznik świateł awaryjnych od ciągnika który takowe posiada (np. MF) i odpowiednio go podłączyć. Schemat znajdziesz bez problemu. Musisz tylko sprawdzić czy twój przerywacz uciągnie dwie strony na raz. Jeśli masz tam klasyczny na bimetalu to od razu go wymień na elektroniczny o odpowiedniej mocy czyli 4x21W+ 3x2W lub podobny. Wszystko...
Hej. Potrzebuje podlaczyc. Musi miec przycisk start, stop oraz grzybek awaryjny. Co bede potrzebowal do tego oprocz stycznika i przyciskow. Prosze o pomoc i schemat podlaczenia
A czy jest konieczność zastosowania diod na schemacie MIN 5A.
Witam potrzebuje schemat podłączenie związki Junak 905 rocznik 2019 potrzebuje podłączenie obrotomierza licznika cyfrowy przycisk awaryjny żeby działy gaszenie tylko że wtrysk był orginalny tylko teraz mam większy pojemność już na gaźnik tylko potrzebuje wasze pomocy schemat podłączenie a trzeba podłączyć innaczej jak jest na gaźnik najlepiej cały schemat...
Norbercie ,dziekuje za ogólne wiadomości ,ale juz to sprawdzałem,i niestety nie znalazłem punktu w którym migły by z centralki awaryjne .Wiem także ze trzeba tam zastosować diode żeby nie zrobiła sie choinka,ale prosze o ewentualny schemat ,tylko swiateł kierunków i awaryjnych .
1. Przycisk PASS, to przycisk monostabilny, więc jeśli będziesz chciał zostawić włączone awaryjne, to chyba zapałką będziesz blokować. 2. Musisz zrobić tak, by zewrzeć ze sobą obie strony kierunkowskazów równocześnie pilnując, by nie były zwarte ze sobą na czas normalnej pracy. A to, skąd zasilisz układ, to już twoja sprawa. 3. Schemat elektryczny motocykla...
Centralnym zamkiem steruje moduł, jedyną opcją jest wpięcie się z przewodami w BCM. Podłączenie pod przycisk nie zda egzaminu, gdyż inaczej on jest sterowany. Ze światłami awaryjnymi identyczna sytuacja jak wyżej.
Najprostrze do przeróbek to chyba z jakiś renówek Megane/ScenicII- tylko plus,masa, zapłon i działa w trybie awaryjnym
Podłączyłem zgodnie ze schematem, który zamieściłem na początku i efekt znikomy. Schemat tu widzę jeden. I wcześniej pisałeś: W załączeniu wstawiłem schemat podłączenia zasilania awaryjnego z akumulatora z wykorzystaniem dwóch zasilaczy buforowych. Takie rozwiązanie eliminuje zakłócenia. Wniosek - plączesz się w zeznaniach - to jak w końcu jest? Zapomniałem...
Dzień dobry, mam pytanie o schemat podłączenia głównie przewodu N w przypadku z rysunku. https://obrazki.elektroda.pl/7910918800_... Jest tu uproszczony pseudo schemat podłączenia falownika i obwodów w obiekcie. Chciałbym zastosować przełączyć 3 pozycyjny do zasilania obwodów awaryjnych w razie uszkodzenia falownika. Dlatego jest tam...
To otwórz ten wyłącznik i zajrzyj, co ma w środku. I fakt, przerób to na coś standardowego z wykorzystaniem trzypinowego elektronicznego przerywacza kierunkowskazów. Schemat pojazdu posiadasz?
To wyszukiwarka forumowa lub google i "oznaczenia instalacji Bosch" i wszystkie opisy masz wyjaśnione. Jak można przeprowadzać takie roboty bez schematów i opisów???
Mam krótkie pytanie. W śmieciach znalazłem przerywacz awaryjnych od 126p i jestem ciekaw czy da się go w jakiś sposób podłączyć aby działał jako przerywacz kierunkowskazów. Jakby się dało to niech ktoś rzuci jakimś schematem.
Witam te przełączniki nie są awaryjne przynajmiej te montowane w ursusach,założyłem nawet taki do widlaka schemat podłączenia jest pod pokrywką.A co do rozrusznika to wytrzymują nawet te orginalne na 12V.Jak się ociepli to zakładam taki przełącznik do MTZ 82 bo są problemy z rozruchem w mrozy mimo rozrusznika szybkobieżnego,koszty są przełącznik 100zł...
Przecież zamieściłem ten schemat, ma dokładnie ten sam układ wtyczek, więc w czym jeszcze problem? A ten luźny dodatkowy kabel, to przewód awaryjny.
To tak: -czarne przewody to kierunki L lewa strona R prawa strona, -czerwony to plus z tego co pamiętam to ze skrzyni bezpieczników, ale nie wiem czy jest dobrze podłączony, -brązowy idzie do przerywacza, ale nie pamiętam, na który pin. Jutro zrobię zdjęcie i opiszę co jest co. Problem jest taki, że to nie jest oryginalny włącznik awaryjnych i przerywacz...
Dostarczenie dokumentacji generalnie należy do sprzedawcy. Bardzo często schemat podłączenia jest nadrukowany na obudowie.
Wie ktoś jak podłączyć zasilanie awaryjne VIP ST2 w oprawie 4x18? Rozwiązanie i schemat jest tutaj: www.tmtechnologie.pl/download/vip-cold/7...
Chcę podłączyć wideodomofon 5tech do sterowania bramą z napędem ROBUS 600, wyjcią wideodomofomu podłączam do styków bramy SBS i ona automatycznie wchodzi w tryb awaryjny. Wyjście wideodomofomu mimo, że jest NO generuje mikronapięcie 0,5 V co brama odczytuje i wchodzi w tryb awaryjny. Co muszę zrobić by to poprawnie podłączyć. Schemat podłączenia w załączniku
Temat dosyć stary. Na dzień dzisiejszy bez kłopotu zakupisz regulator napięcia do swojego mutro następny zakup to gotowy przełącznik kierunkowskazów z funkcja świateł awaryjnych czy to na żarówki czy diody. bez schematu sobie poradzisz z podłączeniem bez żadnego kłopotu.
Możesz podłączyć. Masz przecież schemat. I to nie jest do niczego potrzebne.
To samo można zrealizować na krzywkowym przełączniku 3-faz L-0-P, tylko znacznie prościej, zresztą już to zostało tu powiedziane. Nawet link został zamieszczony. Układ na stycznikach tylko komplikuje budowę, a także aplikację jego w układ sterowania podajnikiem. Przecież ten przełącznik ma tylko ustalić kierunek obrotów podczas normalnej pracy, a obroty...
Witam. To co dałeś w załączniku to ładowarka akumulatorowa, nie zasilacz buforowy. Masz nawet to napisane nad schematem.
Podłączenia autoalarmu MOP 4A (kod GME 93 183 886) spis treści: podłączenia syren do autoalarmu kod pin instalacja połączenia - schemat główny sterowanie kierunkowskazami w funkcji świateł awaryjnych ochrona pokrywy silnika sposoby podłączeń dodatkowych czujników modyfikowanie funkcji alarmu tabela funkcji programowalnych autoalarmu mop 4a modyfikowanie...
Kolego UPS włącza się szeregowo w instalacje zasilajacą odbiorniki. Włączanie poprzez styczniki dotyczy odrębnych zasilań dla niezależnej sieci czy generatora. Poczytaj o zasilaniu gwarantowanym , zasilaniu awaryjnym , SZR . To wszystko jest na portalu elektroda. Możesz zapodać schemat jak podłączyłeś Twojego UPS-a.
Nie ma w większości tych instrukcji do tego falownika podłączenia 3-wire. Ale w angielskiej jest. Wejść nie zaprogramowanych nie trzeba do niczego podłączać - nawet nie jest to wskazane. Na stronie 91 jest schemat podłączenia i konfiguracja. Można zrobić Start - Stop i np. wyłącznik krańcowy (lub zależny od czegoś), albo awaryjny, funkcję ruch tylko...
na pewno na trzecim ? bo jeżeli na drugim to włącza się tak zwany bieg awaryjny - można na nim dojechać do servisu, itp, ale radziłbym go za bardzo nie używać - na pewno doprowadzi to do poważniejszego uszkodzenia skrzyni Włączanie się biegu awaryjnego może być spowodowane mnóstwem przyczyn - najlepiej zrobisz jak podłączysz auto pod komputer diagnostyczny...
Witaj Nie mam schematu w formie elektronicznej ale podaje co doczego. Od lewej BBIALY lub SZARY-przewod awaryjny CZARNY-CZERWONY-zamykanie zamka-masa CZARNY-otwieranie zamka-masa BRAZOWY-moduly dodatkowe-masa ZIELONY-czujniki klap NIEBIESKI-czujniki drzwi POMARANCZOWY-stacyjka FIOLETOWY-syrena-plus ZOLTY-kierunkoweskaz CZERWONY-zasilanie-plus ZOLTY-kierunkowskaz...
Jeśli spinasz „Stand-By wszystko” (oszczędzanie energii) powinieneś podłączyć dokładnie wg schematu z instrukcji: https://obrazki.elektroda.pl/3179317100_... Sprawdź dokładnie połączenia czy tak masz. Dalej aby to działało musisz aktywować funkcję: Stand-By / Fototest która fabrycznie jest nie aktywna. W instrukcji masz opis kiedy jest...
Według mnie opis na obudowie jest jakiś niekompletny (uproszczony). Jeśli zrobisz zdjęcie płytki od strony wyjścia albo lepiej maźniesz kawałek schematu tej częsci to Ci rozrysuje schemat i na dwie świetlówki.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Tu podają schematy.
Witam. Poszukuję schemat podłączenia modułu awaryjnego firmy "primus tec" do oprawy oświetleniowej z modułem elektronicznym "TRIDONIC PC 2x58/T8 TEC". Numeryczne oznaczenie podłączeń w oprawie na module to 10 do 16,moduł awaryjny posiada oznaczenia od 1 do 8 Przeszukiwałem "google" lecz bez wiekszego powodzenia,znajdując schematy podłączeń innych niż...
Nie mam schematu. Teraz spójrz na schemat, który narysowałem na podstawie zdjęć z tematu podlinkowanego w poście #6.
Mam podobny problem, mam zdalny sterownik centralnego zamka który ma wyjście na światłą awaryjne lecz nie wiem gdzie go podłączyć, tak aby awaryjne paliły przy zamykaniu lub otwieraniu. Przejżałem już dużo schematów, ale nie wiem jak to podłączyć w samochodzie
Wystarczy założyć odpowiedni przerywacz i przełącznik z jakiegoś samochodu, lub innego ciągnika rolniczego, podłączyć wszystko i cieszyć się światłami awaryjnymi.
Co do agregatu to wedle producenta działa w układzie sieci IT , ciekawostka od producenta podobno można go przerobić na TN producent obiecał schemat także czekam jestem ciekawy co wyśle. Jeśli chodzi natomiast o instalacje domu to jak wynika z załączonych wcześniej schematów jest to sieć TN-C-S. Mam jeszcze jedno pytanko czy znacie jakiś agregat Jednofazowy...
Na zdjęciach wygląda, że można wykręcić silniczek torxem. Czy będzie działać podmianka silniczka z drzwi kierowcy ? Jak się podłączyć na krótko ?
Witam. z ładowaniem nie mam dobrego pomysłu (no przynajmniej bez większego nakładu pracy , bo do ładowania takich aku jest dużo projektów/schematów) Ale jeśli chodzi o zasilanie ATmegi podczas jazdy/postoju to proponowałbym 7805 (np: LM) (do 40V wytrzyma , czyli masz duuuży zapas a wydajność prądowa to 1A więc styka :) ) oraz podłączenie +5V do "reset"...
Czy na 100% sterowanie kierunkowskazów w Twoim Yarisie odbywało się przez podanie impulsów masy na sterowanie awaryjnych? Schemat podłączenia Challangera do Yarisa zaleca sterowanie kierunkowskazami przez podanie (+) - czyli "normalnie". http://obrazki.elektroda.pl/1289759000_1... http://obrazki.elektroda.pl/1791772900_1...
Nic mi to nie da bo oryginalnie miałem zamontowany moduł komfortu o nr. 1C0959799 i zmieniłem go na 1C0959799 B bo tamten nie miał funkcji pilota do sterowania centralnym zamkiem i teraz szukam schematu żeby podłączyć elektrykę z dodatkowej kostki której wcześniej nie miałem tzn. miganie awaryjnymi przy zamykaniu i otwieraniu, otwieranie tylnej klapy...
Witam, Posiadasz może schemat do instalacji BRC Sequent MY07? Z góry dziękuję.
dzieki za zamieszczone linki i schematy. Ale jeszcze bym podtrzymał prośbę o jakieś: -- schematy awaryjnego zasilania np ATSE, albo -- schemat awaryjnego wyłączania, --schemat elektryczny podłączonego silnika, falownika wraz z zabezpieczeniami. albo -- schemat SZR(Systemu Załączania Rezerwy) - ATSE albo jeśli może ktoś znalazłby podobną stronkę o --...
to możecie zapodać mi jakiś schemat....bo nie jestem obcykany na tym forum...
Musisz mieć możliwość regulacji podgrzania zasobnika CWU. Temp za niska pompa włącza obieg z wężownicą a gdy za wysoka to pompa jest wyłączana. Można to rozwiązać przy pomocy jednej pompy i zaworu trójdrożnego, który steruje przepływem na wężownice zbiornika lub na pozostałą instalacje (grzejniki). Rozwiązanie to nie jest tańsze i co gorsza jest bardziej...
Podłącz przez diodę prostowniczą akumulatorki podtrzymujące.
49-zasilanie z włącznika awaryjnych /stałe/ 49a-zasilanie z klawisza awaryjnych /po zapłonie/ oraz zasilanie przełącznika kierunkowskazów C-kontrolka kierunkowskazów C2-kontrolka klawisza awaryjnych L-lampy lewa strona R-lampy prawa strona Wykonanie na oryginalnym klawiszu awaryjnych.P ŹLE!!! 49a, to WYJŚCIE na wyłącznik kierunkowskazów. Nigdy zasilanie!...
A schemat masz? Pokaż schemat a powiemy Ci gdzie potencjalny akumulator podłączyć. Nie ma w internecie? To narysuj!
Termik się przydaje w sytuacji awaryjnej , więc może dokupić wyłącznik silnikowy. Tu pierwszy lepszy schemat z internetu. Zamiast PT ( termik ) wstawiasz CZF https://obrazki.elektroda.pl/6169957300_...
Wymiana baterii w karcie polega na jej rozklejeniu, są tam 4 baterie CR2032 lub CR2025 nie pamiętam. 3 są od zasilania i 1 awaryjna do toru podczerwieni.
bo myślę nad rozrysowaniem schematu..... ja jestem tylko rok starszy to wiesz... początki:)
Przy klasycznych układach zapłonowych nie było problemu, a przy przekształtnikowych zawsze pojawiają się jakieś szczegóły. Najrozsądniejsze rozwiązanie, to; skontaktować się z działem technicznym producenta M.A (Moduł Awaryjny) i podać symbol oprawy oświetleniowej jaką chcesz spiąć z modułem. Powinni ci przesłać gotowy schemat. Czasami się zdarza, że...
witam serdecznie. Wiem że były wielokrotnie powtarzane tego typu posty ale potrzebuje pomocy w podłączeniu świateł awaryjnych do centralki która ma jedne wyjście +12v. Czy dało by się podłączyć bez zastosowania żadnych przekaźników i diod wpinając się do przekaźnika lub włącznika od awaryjnych, jeśli ktoś miałby schemat połączeń tego przekaźnika lub...
Bez CAN powinno zadziałać w trybie awaryjnym. Trzeba jednak podłączyć kilka pinów, zgodnie ze schematem od auta. Musi widzieć włączony zapłon, dobrze by było, przeanalizować schemat.
Takiego sterownika jeszcze nie miałem w rękach, jakiś nowszy model chyba. Sprężarka BD35+dedykowany kontroler, na krótko się nie da. Bez kontrolera nie ruszy, sam kontroler umożliwia prostą diagnostykę za pomocą podłączonej diody LED. W załączniku instrukcja zawierająca schemat połączeń do współpracy z termostatem elektromechanicznym. Moduły jak i sprężarki...
Zapłonniki (startery) bezwględnie dopasuj mocą do mocy świetlówek a moc świetlówek do mocy znamionowej z tabliczki znamionowej na oprawie jak mruga a nie zapala! Czasami zapłonniki innego producenta są lepsze lub gorsze... Podłącz prawidłowo fazę (L), neutralny(N) i ochronny (PE) według oznaczeń na listwie w świetlówce a przestanie Ci układ wariować......
Nie wiem czy do do mechaniki czy elektryki bardziej.... Męczę się z elektryką w Fiacie 128, mam schemat ale instalacja jest rozbudowana o światła awaryjne i jeden przekaźnik z którego wychodzi kostka +, -, INT, oraz kabel F idący gdzieś do silnika, niestety nie wiem gdzie go podpiąć. Pytanie- cóż to jest za cudo i gdzie powinno być podłączone? http://img301.imageshack.us/img301/853/i...
Zrobilem alarm do samochodu, tylko mam problem, nie wiem jak sie podpiąć do światel awaryjnych. Rzecz trywialna ale nie w tym aucie. W "normalnym samochodzie" jest prosty wyłącznik świateł awaryjnych a tu Francuzi znowu cos wymyslili. Prosze o rade. Może ma ktoś schemat instalacji oświetlenia.
Czyli jest możliwość że syrenka jest nieorginalna Oczywiście, że jest to możliwe, tym bardziej, że oryginalne syrenki Ster'a były trochę droższe w zakupie niż uniwersalne i dostępne tylko od producenta alarmu. bo jak można wyłączyć alarm, jeżeli bateria padnie w pilocie Wtedy pozostaje odszukać centralkę i ją usunąć lub utworzyć nowy fragment instalacji...
Witam. Poszukuje schematu instalacji do C-330M posiadam do C-330 ale w C-330M są jeszcze dodatkowo światła awaryjne oraz czujnik luzu i nie wiem jak to podłączyć. Za pomoc dzięki. Mój e-mail pdrukala(at)op.pl
Szukam schematu ideowego włącznika klawiszowego świateł awaryjnych w audi 80. Może być też schemacik jak podłączyć przewodziki /najlepiej z kolorami/. Włącznik ma symbol 4A0 941 509. Byłbym bardzo wdzięczny, poprostu jeden mądry przy wyciąganiu urwał oryginalną kostkę. :cry:
najlepiej podłącz urządzenie diagnostyczne do złącza diagnostycznego
Coś tu Kolega przekombinował. Ma być jeden przerywacz z oznaczeniami 49a, 49 i 31 - i takiego trzeba mieć. Plus to 49a , minus - 31 , wyjście na przełącznik lewa/prawa to 49 , nieoznaczony lub C to wyjście na kontrolkę przyczepy i to wszystko. Te przekaźniczki to chyba coś nietypowego w wersji z hakiem przyczepy i jeśli chce Kolega wersję z kontrolą...
Witam. 1.Tryb awaryjny wyświetla się z wielu powodów, dlatego najpierw podłączenie pod komputer. 2.W tym samochodzie jest tylko jeden czujnik położenia wałka rozrządu. Żeby go sprawdzić to pomiędzy 1 i 2 pinem 500 - 800 Ohm lub gaz do dechy i jeżeli nie przekroczy 4500 obr/min to czujnik uszkodzony.
Dzisiaj powróciłem do tego tamatu. Udało mi się uruchomić żarówki kierunkowskazów poprzez podanie napięcia na pin w kostce świateł awaryjnych, odpowiednio dla lewej i prawej strony. Kierunkowskazy oczywiście świeciły stałym światłem, nie mrugały. Podejrzewam uszkodzenie przerywacza, jest to dokładnie taki: http://www.eurofrance.pl/pl/p/Przekaznik...
a niedawno odbudowywałem skuter po nieumiejętnym montażu neonków... zapalił się. Klientowi poradzono na forum... Po pierwsze 21W+21W = 42 W/12V = 3,5A więc jakie diody 2A? Po drugie, Autorze jeśli nie wiesz jak się maluje symbol przełącznika to jakim cudem umiesz "coś tam podłączyć"? No nic spróbuję pomóc.... http://obrazki.elektroda.net/63_11956391...
Witam ja się spotkałem z takim samym problemem : szeregowo z wentylatorem jest podłączony termostat awaryjny , na pewno jest uszkodzony,ale aby się upewnić podłącz wentylator bez termostatu , bezpośrednio do płytki wtedy będzie wiadomo. pozdrawiam
W tej generacji stosowano przerywacze kierunkowskazów bimetalowe w układzie dwuobwodowym – jedno wyjście jest dla kierunkowskazów ciągnika, drugie wyjście jest dla kierunkowskazów przyczepy. Tak samo przełącznik kierunkowskazów jest podwójny. Dopiero ok. roku 2000 w 3320 wprowadzono przerywacz elektroniczny z kontrolkami dwóch przyczep oraz wyłącznik...
schemat podłączyć moduł awaryjny moduł awaryjny schemat podłączyć schemat podłączyć światła awaryjny
termistor oznaczenie układ scalić zegarowy pendrive odczyt linux
tomtom przywracanie wagowy moduł
Resetowanie kotła Saunier Duval Combitek F 24 Briggs & Stratton 15,5HP odpala, ale nie jedzie