1056190
Zaopatrzyć się w schemat centralnego zamka i na podstawie schematu sprawdzić czy siłownik w zamku dostaje zasilanie oraz czy krańcówka drzwi w zamku pracuje prawidłowo
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Można zrobić to też na układzie timera CD4541 jest w nim odrazu oscylator. http://pdf.alldatasheet.com/datasheet-pd... W 4060 jest też wbudowany układ wzmacniaczy do oscylatora tylko nie wiem, czy się wyrobi dla tak niskich częstotliwości. Możesz spróbować wg noty aplikacyjnej. Wtedy nie musiałbyś stosować dodatkowego scalaczka....
Panowie pomoże ktoś w tym temacie? posiada i udostępni ktoś taki schemat, rozpiskę, skan z autodaty?
szare złącze 16pin, sterowanie siłownikami schemat F pin13 i pin15
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
BSI złącze szare piny 13 i 15 motory siłowników schemat F
Bez schematu sprawdza się czy siłownik dostaje zasilanie.
w takim razie jezeli nikt nie wie ktorego z dolaczonych do zestawu schematow uzyc ( bo malo jest tematow o hrv) to chyba musze sprobowac po kolei wszystkie cztery mozliwosci bo i ktoras musi byc ok bo pewnych rzeczy nie rozumiem ( nie twierdze ze wasze informacje sa ogolnie nie zrozumiale ale ja takich rzeczy poprostu nie rozumiem tak jak pisalem :)...
oj z pierwszego poczytania obawiam się ze moze to być ciut za trudne dla mnie. Cieżko połapać sie w schematach a łopatologiczne wytłumaczenie chyba nie istnieje. Panie Arku może chociaż ten schemat krótkiego impuls pomógł by mi pan przystosować do silniczka. To był by dla mnie duży krok na przód. Generalnie siłownik potrzebuje krótkiego impulsu.
Centralka VW AUDI MOD 000 Z54 249/50 Pokaż to ustrojstwo (zdjęcie) i napisz, skąd wygrzebałeś ten sterownik???
Witam poszukuję jak naprostrzego schematu do siłownika od zamka centralnego. Podanie na wejście + 5v wysuniecie siłownika odpiecie +5V wsuniecie siłownika.
poszukuję schematu centralnego zamka (fabrycznego) do Forda focusa kombi rocznik 2001, konkretnie kolory przewodów do styków w siłowniku zamka. :)
Schemat podłączenia siłowników do centralki - "D". Kolory przewodów masz opisane na obu schematach. co dalej z bagaznikiem Konieczny dodatkowy przekaźnik a podłączenie zależne od typu samochodu. kierunkami w centralce Masz jedno wyjście na kierunkowskazy , więc potrzebujesz dwie diody prostownicze aby rozdzielić na L i P lub dodatkowy przekaźnik z dwoma...
No a siłowniki masz sterowane plusem czy masą?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic72... Poszukaj tam może coś znajdziesz, ja sam nie posiadam takiego schematu. POZDRAWIAM
Czy ten schemat podłączenia się sprawdzi? Nie, to jest siłownik tylko do otwierania zamka bagażnika, tzw. zbijak zamka.
Ten sterownik służy tylko do sterowania siłownikami, bez ingerencji wewnątrz nie wysterujesz oryginalnego zamka sterowanego masą
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
No dobrze to jak to teraz wszystko połączyć aby grało ze sobą. Przypominam koncepcję. Wentylator włączony, siłownik wysunięty, wentylator się wyłącza, trzpień siłownika się chowa. Pomoże ktoś zrobić schemat?
1.Wielokrotne zamykanie i otwieranie jest sposobem sygnalizacji dla użytkownika, że coś jest nie w porządku. 2.Pomocne dla diagnozy jest sprawdzenie, czy po takim wielokrotnym zamykaniu/otwieraniu wszystkie drzwi zostaną zamknięte. 3.Wszystkie siłowniki (oprócz baku) są sterujące 4.Jeżeli nastąpi opór mechaniczny któregoś z zamków, (siłownik jest zbyt...
jeżęli zamek też działa z klucza to znajdź te przewody -idące od siłownika w zamku kierowcy i tam podawaj
Na upartego wystarczą dwa przekaźniki i połączenie wszystkich siłowników jako slave - tylko po dwa przewody. Nie ma co prawda wtedy sterowania zamkiem z wkładki, ale jeżeli masz oryginalne siłowniki silicona, czyli mastery czteroprzewodowe, to i tak nic nie zrobisz.
Na chwile obecną działa mi zamykanie i otwieranie drzwi kierowcy i wlewu. Całą pneumatyka jest połaczona równolegle więc albo działa wszystko albo nic. Albo jakiś h%$#^ pozaślepiał niedziałające siłowniki.
tak własnie zgadzam sie z tym ze orginały maja zabezpieczenie, dodam jeszcze w kostce przy silniku siłownika jest jeden kabelek do automatycznego domykania szybek z centralnego zamka,mam tak usiebie(fajna rzecz)a schematu jako takiego orginału nie mam bo sam go rysowałem.
Pewien nie jestem tego co piszę ale w sumie i tak masz max 50 zł do stracenia a i tak nigdzie nie znajdziesz schematu więc z mojej głowy narysowałem http://images35.fotosik.pl/194/97bec3b0e... Jazda centralkę na stół podłącz zasilanie ( plus i minus) A resztę kontrolkami sprawdzisz gdzie jakie sterowanie i gdzie wyjścia na siłowniki.
po co w tym układzie 12Vac Do zamka elektromagnetycznego.
Siłownik zamyka i otwiera zamek czyli działa silniczek, ale jeżeli nie przełącza styków 3 i 4 to jest z nim coś nie tak. Są siłownik master które posiadają styki sterujące i siłowniki slave, które takich styków nie posiadają. Jak zamykasz zamek mechanicznie przekręcając klucz, to siłownik ustawia się w pozycji zamkniętej i styki sterujące są po to żeby...
http://daewooforum.pl/temat77882.html Alarm będzie sterował tylko tym dołożonym siłownikiem - siłownik oryginalnym zamkiem. Siłownik i tak być musi, bo go teraz na 99,9% nie masz, te drzwi otwierasz mechanicznie kluczykiem. Kluczyk jednocześnie otwierając drzwi, steruje centralką która uruchamia siłowniki w innych drzwiach. Masz schemat podłączenia...
Witam! Posuzkuję rozpiski do w/w autka . Czy w tym samochodzie zamek jest jak w każdym Daewoo-stycznik w drzwiach kierowcy i konieczność dokładania siłownika,czy może już go ma.
Rozwiązanie - uszkodzony siłownik .
Jedna para biało brązowa to wyjście dla sterowania z alarmu, druga para to przewody dla siłownika typu master wraz z drugim czarnym zielony i niebieskim. Zielony i niebieski dochodzą też do pozostałych siłowników slave. Czerwony i drugie odgałęzienie czarnego to 12V z akumulatora - oczywiście zabezpiecz czerwony (+) przewód bezpiecznikiem.
Mierniczek w dłoń i do dzieła. Te kable to końcówki przekażników. 3 do otwierania i 3 do zamykania. Zobacz sobie schemat najzwyklejszego sterownika zamka centralnego i porównaj z tym co zmieżysz. Niepamietam jakie tam dokładnie kolory kabli wychodzą z tego alarmu ale idea sterowania siłownikami w każdym przypadku jest taka sama. na kablach masz , com,...
Sterowanie siłownikiem . Patrz na schemat widzisz tam M w kółku?
moduł pod kierownicą przewody niebieski i czarny motory siłownika, schemat f
Cześć, w jaki sposób podpiąć elektryczne siłowniki do tej centralki, mam 2 siłowniki 5 przewodowe i 2 siłowniki 2 przewodowe. Wiem, że przede wszystkim z siłownika musze sobie puścić jeden kabelek jako masę i 2 kabelki z centralki to otwieranie i zamykanie według schematu mojego sterownika zamka jest to przewód biały i biało czarny i moje pytanie brzmi...
Tu masz schemat centralki zamka . 853996 A jeszcze może ci się to przydać . 854008
Witam. Szukam schematu budowy mechanizmu zamka drzwi prawy przód z siłownikiem centralnego. Rozsypał się i nie ma jak poskładać. Ma ktoś coś? Pozdrawiam.
Już to wcześniej znalazłem, ale jest po rosyjsku { czemu nie w normalnym języku } , tylko , że to schemat samego autoalarmu , a ja szukam schematu centralki zamka centralnego {siłownika} . Na mojej centralce pisze: CENTRALKA ZAMKA CENTRALNEGO producent: AUTOSYSTEMY FOX Sp z o.o. I wszystko !!! Czekam na wsparcie i dziękuję za dotychczasową pomoc .
Witam Serdecznie. Kiedyś widziałem na ELCE schemat centralnego zamka zrobionego na samych przekaźnikach, potrafi mi ktoś go znaleźć. A dokładnie chodzi o schemat centralnego zamka który bedzie miał za zadanie sterować siłownikami 2 przewodowymi "slave" a sygnał do sterowania bedzie podawany za Centralki alarmu 2 masy "otwórz/zamknij". Jak to podłączyć...
proszę kolegi jeżeli kolega jest zainteresowany nadal to wrzucę schemat typowego sterownika centralnego zamka bez sterowania z centralki alarmowej- moduł sterujący samymi siłownikami. proszę o odzew jeżeli jesteś nadal zainteresowany.
Zwykły przekaźnik samochodowy. Wykorzystać oryginalną wiązkę idącą do siłownika. Odpiąć potrzebne sygnały od oryginalnej instalacji i wykorzystać w nowym podłączeniu. Szukałeś schematów do swojego auta? Schematy do fiesty/fusiona na pewno będą zawierać diagram centralnego zamka. Tam zobaczysz wszystko. Jeśli nie rozumiesz schematów, to chociaż odszukaj...
Poszukuję opisu i ewentualnie schematu zamka centralnego który ma na płytce symbol SLC-DAC-2. Nie mam pewności co do producenta (chyba silicon). Sterowanie siłownikami jest 4-przewodowe.
w starych fordach nie ma centralki bo siłowniki sa tak zrobione jakby miały w sobie centralki natomiast z alarmu możesz sterować jak zrobisz najpierw sterowanie z klucza -tak łatwiej a potem schemat z podłączenia forda --wybrałeś najlepszy sposób dołożenia zamków do forda sam tak czasem robie
Film pokazuje bezpośrednie sterowanie siłownikiem zamka w drzwiach kierowcy. Odcina się wtedy przewody idące od siłownika do BSI. Traci się jednocześnie możliwość zamykania i otwierania zamka centralnego kluczykiem w drzwiach kierowcy. Wydaje mi się, że łatwiej jest odnaleźć dwa przewody przy BSI, przeciąć je i podłączyć według schematu, który wcześniej...
Od strony modułu leć po wiązce tam gniją masy i zasilanie. Zamek przód leci po can i steruje nim silnik szyby. Mógł pasć siłownik , wykręć wkładkę i go puknij przez otwór (od strony tylnych drzwi dojdziesz do śrubki trzymajacej).
Witam Kupiłem oryginalne zamki z siłownikami do escorta z 91r. Na siłownikach jest kostka z 4 wyjściami. Rozebrałem siłowniki a tam.... zero elektroniki, same szyny i przełączniki i 2 diody. Pytanie brzmi: Do którego bolca co podłączyć? Proszę o rysunek kostki z opisanymi wyprowadzeniami. kolory kabli, które tam wchodzą. Cokolwiek co mi pomoże. http://obrazki.elektroda.net/80_12235686...
Trzymaj schemat.
Jeśli cała instalacja jest oryginalna, jedynie dołożyłeś siłownik z 2 przewodami i sterować nim będzie dołożona centralka na pilota, to musisz tylko podłączyć ten siłownik do centralki, bez jakiegokolwiek połączenia z elektroniką auta - schemat D jest prawidłowy. 😀 nie D ,tylko A ,mnie też poprawiono.
"Uwielbiam osoby które same odpowiadają na swoje pytania".. sprawa jest prosta.. chyba nie trzeba żadnej logiki. wystarczy teraz podać tylko sygnały z portu LPT, jesli sie myle niech mnie ktoś sprostuje :). A teraz dalej. Czy może komuś biegłemu w protelu albo innym tego typu programie chciało by się "dorobić" ściezki do powyżej załączonego schematu?
Mam w aucie alarm Legend CS-9218 i dokupiłem siłowniki do centralnego zamka, zamontowałem je w drzwiach i teraz nie wiem jak to podłączyć. Czy ktoś może mi pomóc ??? Jakiś schemat albo co...[/b]
tam jest sterowanie na siłownikach przednich drzwi sterowanie plusami
Cześć mam aktualnie zamontowany centralny zamek cyklop c2 w moim polonezie i wszystko jest podłączone pod schemat sterowanie siłownikami. Chciałbym podłączyć sobie centralny pod alarm patrol hps 619p tak aby móc pilotem od alarmu sterować zamkiem da się to jakoś zrobić?
Człowieku! A robiąc rysunki i rozpracowując wyjścia sprawiałeś wrażenie osoby pojętnej... Przekaźnik ma styki NC - normalnie zwarte ze stykiem COM NO - załączane przez cewkę ze stykiem COM Podłącz na NC masę, to w stanie spoczynku będziesz miał na tych swoich brązowy masę! A na NO podłącz plus, to w chwili zadziałania przekaźnika będziesz miał na chwile...
czy da się do tego zamka podłączyć syrenkę Nie ma takiego wyjścia z centralki. Można wykorzystać impulsy sterowania zamkiem (sterowanie impulsami masy). Impuls syrenki będzie trwać 0,5s - to trochę zbyt długo. Można się bawić w "skrócenie" czasu impulsu lub lepiej zamiast syrenki podłączyć "buzer". "Skrócenie impulsu" - np za pomocą gotowego rozwiązania...
Polecam Ci stronę np: http://www.amt-alarmy.pl/ Możesz stamtąd pobrać schemat typowego zamka centralnego opartego na siłownikach elektrycznych. Pozdr.
Siłowniki są sterowane plusem. Po schemacie z pierwszego obrazka widać, że masa jest wspólna. W przypadku centralek to kable ze siłowników się nie różnią. Błądzisz a to dlatego że sterowanie siłownikami realizowane jest poprzez zmiane polaryzacji. Sygnały są zamieniane podczas otwierania i zamykania. Pytanie do autora. Czy w twoim aucie są siłowniki...
No właśnie tego się lekko obawiałem. Chyba dwie bateria by załatwiło sprawę ale to też nie jest rozwiązanie dla mnie. A mógłbyś podać schemat połączenia z zastosowanymi przekaźnikami
Tylko 3 kable elektryczne Do drzwi kierowcy musisz dołożyć (zamontować) dodatkowy, uniwersalny, dwu przewodowy, siłownik centralnego zamka. Centralkę z pilotem konfigurujesz wg. schematu na "sterowanie siłownikiem", łączysz ten dodatkowy siłownik z centralką i wszystko będzie działać.
Schemat w linku.
Lukint ,popatrz na schemat , wyraźnie widać ,że masz przestawiony zamki lub siłowniki , może jednak pochodzą z prawostronnego - angola. Porównaj czy ten schemat pasuje do Twoich siłowników. Co do niemożności otwarcia drzwi pasażera , to po schemacie dojdziesz , na który przewód poza drzwiami podać masę aby je otworzyć .
Do tego schematu powinien jeszcze być taki mały,jak sterować bezpośrednio siłownikami. Jeśli orginał odłączasz.
schemat F sterowanie bezpośrednie siłownikiem
Dzięki za informację, poszukuje schematu elektryki drzwi, dysponuje ktoś takowym? Chcę wymienić kasety zamka bez centralnego na kasety z centralnym zamkiem (z tego co się już dowiedziałem, to w VW UP nie da się zamontować "niezależnych" zewnętrznych siłowników i trzeba wymienić całe kasety)...
Zasilacz podłączasz w miejscu gdzie na schemacie masz narysowany akumulator. Siłownik podłączasz wg. schematu "sterowanie bezpośrednio siłownikiem". Przewody oznaczone na schemacie symbolem uziemienia podłączasz do bieguna ujemnego zasilania.
Potrzebuje schematu wiązki zasilania drzwi bocznych odsuwanych. Nie dochodzi napięcie na siłownik zamka . Przód działa , tył i bok nie działa. Multivan 2001r.
Panie montażysto alarmu. Mylisz pan przewody wykonawcze ze sterującymi!!!!! Na sterujących siłownikami faktycznie na przemian pojawia się plus z masą. Ale to jest osobny obwód. Ciebie interesują przewody sterujące. A tam są tylko impulsy masy. I do tych sterujących się wpinasz. Zresztą zobacz po opisie jaka jest obciążalność tych wyjść z alarmu: 0,5...
Ze schematu wygląda, że nie ma możliwości sterowania wszystkimi siłownikami z zewnętrznych sygnałów. Sterowanie odbywa się tylko z tej centralki za pomocą pilotów, brak jest w centralce wejść sterujących zamknij/otwórz z zewnątrz.
Tak zrozumiałem słowo wkład,sorki.Czyli co w sumie chcesz zrobić?Bo chyba trochę się pogubiłem.Sterowanie z zamka nie działa?
oczywiście chodzi mi o podłączenie siłownika do tego schematu centrali pilota. sorry za nieścisłości
czarny - stały "+" brązowy - masa czarno-żółty i czarno-czerwony - siłowniki drzwi jeżeli jest funkcja deadlock należy odciąć przewód czarno-niebieski wychodzący z drzwi kierowcy i połączyć go z czarno-żółtym. W załączniku schemat fabrycznego c. zamka jeśli zostaje oryginalny sterownik to brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) sterowane...
Tak, jeśli schemat zgodny ze sterownikiem.
Postudiowałem trochę schemat i wychodzi na to że silniki siłowników centralnego zamka są zasilane prosto z modułu komfortu. Wychodzi na to, że albo ja mam zły schemat, albo Ty odpiąłeś coś innego :)
Kupiłem uniwersalny centralny zamek (terminator) do samochodu Polonez Caro +. Prosiłbym o podpowiedzi jak przymocować siłowniki w drzwiach. Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Czy do siłowników masz jeszcze centralkę zamka, czy chcesz podłączyć bezpośrednio siłowniki do tego sterownika radiowego, wadą tego rozwiązania jest brak otwierania wszystkich drzwi kluczyka, będą się otwierać tylko z pilota. Jeżeli chcesz podłączyć do sterownika radiowego, to pomarańczowy i pomarańczowo-czarny do minusa, żółty i żółto-zielony do plusa,...
Siemka. Jak sie nazywa ten sterownik ? musze znaleźć schemat do niego
Ponownie zamontuj fabryczny przełącznik-aktywator sterowany cięgnem z zamka w drzwiach kierowcy, przywróć fabryczną instalację do pełnej funkcjonalności a następnie zainstaluj siłownik (slave) w drzwiach kierowcy i podłącz go (jako jedyny) do nowej centralki z pilotem. Pozostałe drzwi samochodu "zamknie" oryginalny zamek.
Witam, zrobiłem centralny zamek w crv działał super, ale niestety nie mam już tego samochodu bo okazało się przy rejestracji że poprzedni właściciel cofnął licznik o ponad 100 tys. i oddałem go. Ale do podpięcia wszystko jak na górnym rysunku dałem, kable z siłownika bezposrednio dałem do centralki na rysunku do zamka nie zdołałem zrobić aby z kluczyka...
Musisz wiedzieć, czym masz sterowanie w oryginalnym zamku, a następnie stosujesz właściwe z podanych rozwiązań. Więc masz sterowanie minusem (negative), plusem (positive), sterowanie bezpośrednie siłowników (stosowane przy montażu całego systemu z siłownikami)
Kolego, powinienem ten temat przenieść do Kosza, chociażby za zaniżanie poziomu, awersję do wyszukiwarki i brak własnej inicjatywy, ale podpowiem że zielony i niebieski to przewody wykonawcze siłownika, ze spoczynkową masą na przewodach (dlatego zamek działa od razu po podpięciu), a naprzemiennie pojawia się na nich plus. Ten sterownik nie ma niskoprądowego...
Nastąpiła pomyłka, chodziło mi o audi 100.
Jak to pospinać, żeby działało jak fabryczny, bez stosowania jakiegoś chińskiego sterownika? Nie da się tego pospinać bez dołożenia sterownika. Potrzebujesz np.: https://obrazki.elektroda.pl/5426165700_... lub inny chiński uniwersalny sterownik centralnego zamka. https://obrazki.elektroda.pl/6464321900_... Podłączenia...
Zobacz [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/v... schemat.
https://obrazki.elektroda.pl/2061805000_... Przewody dochodzące do Pin 15 i Pin 2 fabrycznego sterownika zamka, podłączasz do wyjść przekaźników nowego, uniwersalnego sterownika w konfiguracji do bezpośredniego sterowania siłownikiem - schemat "D". Nie koniecznie musisz się podłączać do złącza oryginalnego sterownika, możesz się wpiąć...
Kup zestaw centralnego zamka na dwoje drzwi, będziesz miał w zestawie dwa siłowniki centralkę i wiązkę przewodów. Uniwersalne zestawy sterowane są "zazwyczaj" dwoma minusami. [ podajesz "minus" na wejście A - zamek się zamyka, podajesz "minus" na wejście B - zamek się otwiera]
Będzie ale nie licz na to że przepniesz wtyczkę i zadziała, trzeba go podłączyć zgodnie ze schematem.
Witam chcę użyć siłowników od zamka centralnego do innego zastosowania niż w samochodzie.Nie chcę używać tej całej centralki, tylko zależy mi na sterowaniu przełącznikiem.Podacie jakiś schemat podłączenie i czy w ogóle jest możliwe takie sterowanie ?
Jedź chłopie do jakiegoś warsztatu, bo spalisz to auto i tyle będzie. Ja rozumiem , że początkujący, ale jakiekolwiek podstawy pasuje mieć. Jeśli chcesz to sam założyć to zastosuj schemat 4, załóż siłownik znajdź stały plus na tej skrzynce do zasilania twojego sterownika a masę weź z drzwi.
w sumie możesz zrobić to w zupełnie inny sposób. jeśli masz w samochodzie centralny zamek to przynajmniej w drzwiach kierowcy powinien być siłownik "master" w którym jest przełącznik i wykorzystać go do wysterowania leda. inny sposób to podłączenie diody do wyjścia zasilania czujników dodatkowych w alarmie. ale jeśli upierasz się przy wykorzystaniu...
Jak drzwi otwarte , to i pipkiem nie zamkniesz zamka , to jak mógł otwierać z pilota.? Chyba ,że słyszy tylko "stęknięcie" siłownika sądząc ,że to otwieranie!
Proszę o pomoc w podłączeniu siłownika master pod schemat fabrycznego centralnego zamka auta Nubira II http://obrazki.elektroda.pl/5051388600_1... jak podłączyć te przewody z siłownika master do schematu - jest to pięć przewodów: biały, brązowy, niebieski, zielony i czarny. Chodzi mi głównie o to pod które obwody się podpiąć aby nie...
W pokrywie jes więcej przwodów , mój alarmista wykorzystał np dwa do sterowania siłownika zamka poza can-em ( podłączył do siłownika wlewu paliwa) Pozdr.J.
Witam, proponuję zacząć od sprawdzenia zasilania (bezpieczniki, masy, itp.). W załączeniu schemat tego zamka.
wymieniłem kondensatory na inne o troszke większej pojemności i teraz ten moduł podaje impuls napięcia minimalnie dłuższy niż poprzednio, dzięki temu wszystkie siłowniki zdążą zamknąć zamek przed zniknięciem tego impulsu, wszystko działa poprawnie i jest ok, temat uważam za zamknięty
Lub jak inne pochodne PSA,wysterować siłownik drzwi kierowcy.
Przejrzyj dokładnie instrukcję jest na pewno schemat podłączenia siłownika uniwersalnego (mastera nie wysterujesz, bo to tylko sterownik pilotowy)
Nie dziala silownik w bocznych drzwiach,tzn silownik sprawny tylko brak zasilania.Jak dziala centralny w tym aucie i gdzie jest sterownik?Moze ktos ma schemat centralnego?
No to lecimy. Przy założeniu że do cl-05 podłączasz bezpośrednio siłowniki to z el-o2 czerwony(+) wyzwalanie do przewodu siłownika na którym pojawia się + przy zamykaniu, biały stacyjka (+) do przewodu siłownika naktórym pojawia się + przy otwieraniu( w opisie jest błąd, napisali że stacyjka).Z szyb bierzesz przewody na których pojawia się + podczas...
Witam, WLOC - proszę o trochę więcej szczegółów odnośnie tych zamków i manualnego rozpracowania całej tej operacji. (które śruby w tapicerce trzeba rozkręcić-gdzie one są , może jakieś zaślepki, co to znaczy, że siłowniki są z zamkami-daje się to wszystko rozkręcać, może coś trzeba nawiercać np . obudowę siłownika?) nigdy czegoś takiego nie robiłem....
schemat siłownika centralnego zamka schemat podłączenia siłownika zamka wyjscia siłownika zamka
automapa głosy mikrotik firewall filter przedmuch silnika diesel
hulajnogi elektryczne problemy hulajnogi elektryczne problemy
Czy rury PE nadają się do ogrzewania CWU z podkowy? Dobór przekroju kabla do turbiny wiatrowej 48V 10kW