Bo masz koło magnesowe i cewki założone od Komara. Stella ma moduł zapłonowy i nie ma opcji żeby wychodziły tylko dwa kable. Poszukaj schematu od Motorynki lub Komara. Jeżeli ten pojazd ma zewnętrzną cewkę i moduł a silnik ma magneto i cewki od komara to trzeba go przerobić albo w "stronę" Komara albo kupić stator i magneto od Stelli. Najlepiej jakbyś...
witam zamierzam zamontowac oto taki silnik od komara :arrow: Poprawiono temat na regulaminowy. Proszę poprawić!
MOTOROWERY I MOTOCYKLE APRILIA BAOTIAN BMW CAGIVA CPI DNIEPR HARLEY HONDA ITALJET IŻ JAWA - CZ JUNAK KAWASAKI KTM KYMCO MACAL MALAGUTI MIŃSK MZ - ETZ PEUGEOT PIAGGIO ROMET, OGAR, KOMAR, MOTORYNKA (polskie) SIMSON STELLA SUZUKI SYM TRIUMPH WFM WSK VESPA YAMAHA [url=]Yamaha YZFR1L schematy mechaniczne, część 1 [url=]Yamaha YZFR1L schematy mechaniczne,...
Witam. Szukam książki w wersji elektronicznej. Spisu części do Komara 2352, albo schematu silnika 017.
Nie wydmuchało, cały silnik został złożony na nowych uszczelkach i od podstaw razem ze schematami z instrukcji
Ciekawe jak podobne mamy problemy? Mam zamiar zrobić coś podobnego w romecie, ale zamierzam przerobić całą instalacje, bo magneto jest za słabe. Jak się domyślam u ciebie nie ma akumulatora? Nie wiem, na jakie napięcie jest instalacja (albo standard 6V, albo rzadziej 12V). W moim przypadku instalacja jest 12 V. Zamierzam wyprostować i względnie wystabilizować...
Schemat czego, przecież komarek jeżeli silnik jest kompletny nic nie potrzebuje z instalacji do odpalenia tylko paliwo.
witam , mam pytanko jaki może być silnik w moim komarku ?? chodzi mi o model , bo po przejrzeniu całej obudowy silnika nic nie znalazłem . mam komarka z 1980 roku , mam biegi w kierownicy , i silnik jest w środku taki prostokątny (a nie okrągły jak są wszystkie schematy), mecze sie już nad nim trochę , a muszę go jakoś poskładać , a nie chcę popełnić...
A propo korb to właśnie chciałem ściągnąć, takie zwykłe na kwadrat i widać się zapiekły bo ściągacz wychodzi razem z gwintem który jest w korbie. Korby od komarków też były wyginane tylko nie tak jak na schemacie od Radaratora Mam ochotę pobawić się w porting. Może tábori tuning :) Te silniki chyba za delikatne.
Post#4 21 Sty 2014 23:21 Re: Romet 2-biegowy - Remont kapitalny silnika Dodaj do ulubionych na forum Cytowanie selektywne - zaznacz tekst wiadomości i kliknij Odpowiedz z cytatem To Ci pomoże w remoncie. Załączniki: Romet-obs__uga_i_naprawa_PL.pdf Romet-obs__uga_i_naprawa_PL.pdf Download (18.03 MB) Punkty: 1 dla użytkownika Chodzi mi o taki schemat...
Nie wiem co dokładnie jest problemem, ale u szwagra w warsztacie mieliśmy taki sam przypadek z Citroenem Evasionem 2.0 HDi. Był on wożony od serwisu do serwisu (wszystkie w promieniu 200km) i nikt nie potrafił powiedzieć co jest przyczyną (mało tego - żaden serwis go nie uruchomił), dopiero jakiś starszy pan z Poznania wyjaśnił, że problem tkwi we wspomnianym...
to działa na takiej zasadzie że odcina na chwilą iskrę i jak paliwo bez spalenia przejdzie przez cylinder do rury wydechowej i przy ponownym podaniu iskry spala się wszysto co doszło do tłumika. wiec to nie będzie takie proste do zrobienia tylko na 555. w motorku typu Jawa Komar Mz może sz to łatwo osiągnąć : odpalasz dajesz trochę gazu, potem wyłączasz...
Dziękuję za odpowiedź. Jeśli chodzi o to co mnie zmotywowało do odblokowania tego radia to już odpowiadam - niestety ale do samochodu ono się nie nadaje z tego względu, że łapie wszystkie szumy jakie generuje silnik oraz cewka. O wycieraczkach już nie wspomnę, bo w szumach da się usłyszeć nawet opór jaki stawia to co zostało z komara na szybie. i nie...
Być może linie się pozlewały. Dla mnie jest bez sensu. Masa tylnej lampy ciągnięta kablem a masy silnika brak. Trzeba liczyć na dobre połączenie silnika i lampy z ramą. Ja bym zrobił porządną masę kablem, tak jak w porządnych motorach. Najbardziej bezsensowna jest masa w przełączniku świateł. W ogóle to instalacja na dwa kable a skombinowana że strach....
W silnikach rometa sprzęgło pracuje w kąpieli olejowej żeby sie tarcze nie spaliły. Generalnie warto by poszukać na necie schematu tego silnika z odśrodkowym sprzęgłem i sprawdzic czy było zanurzone w oleju. Jeśli nie to można zalepić ta dziure w dolnej części korpusu silnika np poxiliną i wtedy olej pozostaje w srzyni biegów. Jedyny problem bedzie...
Otóż kolego chcę sobie komplikowac sprawę dlatego że: zapłony iskrownikowe nie kojażą mi się najlepiej: Trudności w uruchomienu silnika, słaba iskra, często jej brak przy zabrudzonej świecy. Ne mówię tego z wyczytanu z neta tylko realne fakty. 4 lata jeździłem komarem. Pewnego pięknego wakacyjnego dnia założyłem kierunki i zapłon bateryjny. Wszystkie...
Dziękuję za odpowiedz. Nie pytam dlaczego bo z grubsza mam świadomość ryzyka podłączania dodatkowych urządzeń w istniejącą wiązkę. Miałem kilka samochodów, w każdym robiłem gniazdko do CB, czy do lodówki w bagażniku. Czasem nie trzeba zaglębiać się w teorię by zrobić coś dobrze "na chłopski rozum" Jednak jak pisałem gniazdko to element "tjuningu" który...
Nie mam do niego schematu. Zaplon nozny tylko. Z silnika wychodza przewody da cewkomodulu, oraz jeden idzie na regualtor, dopiero z regulatora idzie na stacyjke i stad do swiatel, kierunkow. Wiem jak instalacje przerobic, ale nie wwiem czy ma to sens, czy nadazy ladowac aku. Instalacja prosta jak w komarku jest, cewka, regulator, swiatla. I to tyle.
Witam! Jako że jest zima chciałbym ulepszyć mojego mopeta. Słyszałem o "wzmacniaczach iskry ". Postanowiłem założyć takie coś. Poszukałem na ten temat i znalazłem: tyle że nigdzie nie ma napisane pod jaką cewkę jest ten moduł, elektroniczną czy zwykłą. Mam w gokarcie moduł GL100 produkcji telpod i jest mega dobrze, świecy nie wymieniłem od pół roku...
Schematy.... rysuneczek zamiast schematu, coś co mnie osobiście przyprawia o dreszcze. Ale testując mieszankę napoju z lodem postanowiłem zapoznać się z szczegółami. "220/6v (ta liczba to omy)" - na pewno nie. To jest w uproszczeniu oznaczenie przekładni transformatora (jest to trafo sieciowe prawdopodobnie TS xx/6 czyli jeśli zasilisz uzwojenie wtórne...
Jeszcze raz - to ważne: rozumiem, że do akumulatora dochodzi tylko ten czerwony i nigdzie indziej po drodze nie jest podłączony... bez niego akumulator jest po prostu odłączony od instalacji ?? Prądnica jak rozumiem, jedną stroną jest przyłączona do masy a drugą stroną do tego "regulatora"... A jak są przyłączone te światła? Też do masy i do prądnicy...
Witam Coraz blizej nas jest lato a co za tym idzie imprezy na swiezym powietrzu, razem ze znajomymi planujemy robic imprezki jednak nie ma tam sieci elektrycznej i moje pytanie czy da sie go zrobic samemu?? Zastanawialem sie czy mozna bylo by uzyc do tego silnik komarka lub podobny silnik z motocylka lub z innego sprzetu. I teraz pytanie czy ma ktos...
Witam! potrzebuje instrukcje podlaczenia lub schemat boxa sterujacego wtryskiwaczem "TURBO FUELER". Jest to element turbo zestawu do auta i nie mam zadnej instrukcji:) wychodza z niego: -2kabelki do dodatkowego wtryskiwacza(widoczny na zdjeciu taki walec zielony z dlugim srebrnym wezem paliwowym) - podejrzewam ze ten madry turbofueler daje impuls na...
Witam. Mam taki problem. Jestem szczęśliwym posiadaczem silnika komara(1 cyl.; 2suwowy; zapłon - iskrownik) i zbudowałem do niego moduł zapłonowy oparty na tyrystorze BTP 151. Wszystko chodziło OK jak kopałem ręką (magneto miał wolnę obroty) iskra była miód. Więc postanowiłem zapali na owym czymś. Silnik pracował przez ok 1 sek. i zgasł. Potem nie było...
Witam . Ja w końcu porobiłem i po uruchamiałem i wytestowałem te selektory i przedwzmacniacze no i zasilacze do tego tłumiące tętnienia zasilania do zera , do tych przedwzmacniaczy .Właściwie to zrobiłem 10 sztuk tych przedwzmacniaczy 4 do innego projekciku w ramach usprawnień :D . Każda parka przedwzmacniaczy będzie zasilana z osobnych uzwojeń i zasilaczy...
Witam serdecznie wszystkich miłośników elektroniki :D Z racji tego iż jest to mój pierwszy post - to chciałbym was serdecznie powitać i się przedstawić. Jestem Wojtek mieszkam na Podkarpaciu i trafiłem tu z powodu problemu:cry: A teraz opis mojego 'bólu zęba" to co będę tu pisał to tylko wiedza jaką mnie obdarzył znajomy z którym porozumiewałem się...
Dziękuje bardzo za wszystkie uwagi Ja w swojej założyłem silnik krokowy + sterownik ale koszt części jaki mnie wyniósł to ok 600 zł ale mam za to bardzo płynną regulacje (u mnie 1-320 obr/min) Właśnie z powodu funduszy pozostałem przy silniku DC i regulacji PWM. Głowica rzeczywiście jest najtańsza, nie chciałem przekroczyć założonego na początku budżetu...
Żadnych podkładek pod cylinder się nie wkłada i nie dziurawi tłumika. Przepisałeś artykuł o tuningu Komarka a to są dwa różne silniki! W ogarze żeby były widoczne efekty trzeba dołożyć dyfuzor zamiast oryginalnego tłumika oraz poprzerabiać kanały w cylindrze (schematy z jakiegoś czeskiego czasopisma, znajdziesz to w sieci )są tam podane rozwinięcia...
Silnik krokowy np. 3 fazowy po odpowiednim podłączeniu dał mi po uruchomieniu na wiertarce gdzie obroty były dosyć szybkie 15V i 30mA a do ładowania telefonu to ten prąd trochę mały. gdzieś na forum znalazłem taki schemat może ci się przyda Najprostszy sposób do 'wysadzenia' w powietrze akumulatorów oraz "uwalenia" urządzenia podłączonego pod złącze...