Kolega mówi, że ma schemat jednak nie wie gdzie dokładnie idzie brązowy kabelek, dlatego poniżej dołączam znaleziony schemat, może bardziej przejrzysty. http://obrazki.elektroda.pl/5022775800_1... Z tego co zauważyłem brązowy służy do zasilania lamp sygnału i innych odbiorników dla pewności sprawdź na nim też napięcie. ;) Co do białego...
Pęknięty magnes może być powodem braku iskry. Odległość cewki od koła, 0.3 mm. Cewki pod kołem, to ładowanie akumulatora i ewentualne oświetlenie. Sprawdź stacyjkę. Odłącz od cewki ten cienki kabelek i spróbuj. Schemat: http://obrazki.elektroda.pl/3560593200_1...
Niewiem czy dobrze rozumiem z tego schematu biały to zasilanie i powinien być zmostkowany z pozostałymi 5 przewodami?
ze schematu wynika, że aby była iskra trzeba dać plus z akumulatora na zółto-czerwone kable od cewek zapłonowych, no i cewki muszą być podłączone do przerywaczy (zapewne pod bocznym deklem silnika) kable zielony i czarny na szybko można tak sprawdzić https://obrazki.elektroda.pl/3949828500_... jeśli po włączeniu stacyjki na kabli żółto-czerwonym...
Też czerwony. Popatrz na schemat. Zasilanie na czerwonym jest załączane przez wyłącznik silnika w prawej kasecie. Ta dostaje zasilanie przez żółty ze stacyjki. A zasilanie do stacyjki leci białym z bezpiecznika przy przekaźniku rozrusznika. Dodano po 1 czarno biały w skrzynce z bezpiecznikami łączy się z z niczym nigdzie nie przewodzi dalej Musi iść...
http://obrazki.elektroda.pl/8420675100_1... Schemat znalazłem w drugiej pozycji z Google... Skoro nie działają Ci pozycyjne, ani postojowe, to radzę sprawdzić stacyjkę. Według schematu nie ma tutaj żadnej filozofii. Na postojowych muszą się świecić prosto z akumulatora. Jeśli nie stacyjka, to gdzieś jest przerwany przewód między stacyjką...
Czy kolega jest pewien, że napięcie 12V powinno dochodzić do tego modułu? Tamten schemat był mylący, na tym schemacie wyraźnie widać że nie ma zasilania z akumulatora. O jakim brązowo-czarnym piszesz? Przewód brązowo-biały od interlocku powinien mieć potencjał masy aby iskra była. Czy przewód czerwony od statora, to nie jest masa? Upewnij się że na...
Dodam jeszcze,że to kawasaki zx12 i ma fabrycznie immobilizer.Nie wiem czy dobrze rozumiem,ale czy w większości takich instalacji przekaźnik odłącza zasilanie ze stacyjki do immobilizera czy jest szeregowo z wyłącznikiem zapłonu? Jak już wyżej napisałem,nie posiadam żadnego schematu do tego alarmu i nie wiem czy pompa paliwa jest odłączana drugim. Oglądnąłem...
Patrząc szybko na schemat — na schemacie Hayensa jest przedstawione wnętrze skrzynki bezpieczników, a w niej przekaźnik rozrusznika, diody układu interlock zapłonu i przekaźnik świateł (automatyczne załączanie + blokada przy kręceniu rozrusznikiem). Sterowanie przekaźnikiem od strony masy idzie przez przełącznik (styki NO-NC) na dźwigni sprzęgła — albo...
Czesc, moglby ktos mi podpowiedziec w ktore miejsca sie wpiac z alarmem w ponizszy schemat http://motoalarm.skracaj.pl/ dodam ze przy nacisnieciu zaplonu na pilocie na niebieskim pojawia sie plus a na rozowym i szarym po uzbrojeniu i gaszeniu z pilota pojawia sie masa kierunki, + po stacyjce ,masa wiem gdzie podlaczyc :) PS. Za prawidlowa podpowiedz...
Motocykl stal na deszczu. Gdy się nim przejechalłem zgasł, jakby nie miał mocy. Udało się go odpalić po czym zaczął przerywać w stylu odcinania zapłonu w okolicach 8 tys. obrotów. Odcięcia zapłonu trwały do pół sekundy, zmniejszały się wówczas obroty o ok 1000rpm i szarpanie ruszały w górę. Problem się nasilił po przejechaniu 10km - teraz w okolicach...
Riger - czasem najprostsze rozwiązanie przychodzi na końcu. Elementy dzisiaj wymienię i zobaczę co będzie. Schemat mam, tylko że są same oznaczenia kolorów i nie wiadomo który gzie, dopiero jutro może uda mi sie spisać co gdzie dokładnie jest we wtyczkach, no chyba że odpali - w co mi się nie chce wierzyć. bartek_j a co byś jeszcze obstawiał? Do modułu...
Witam, mam problem z ładowaniem w swoim GPZ 500S z 1989 roku. Mam z nim ostatnio same problemy. Z ładowaniem miałem już problem ale oddałem do elektryka, który tak zpartaczył sprawę, że w sumie wydałem 200 zł. Kazał 130 zł dla siebie i jeszcze nie powiedział co naprawił("Jest zrobione i będzie chodziło"). Oraz ładowało mi prawie 15.3V, po pewnym czasie(1000km...
Ręce mi opadają Mi też. Bo nie robisz nic po kolei i tak jak powinno być zrobione. 1. Akumulator przemierzony? Pod obciążeniem też? Co to za akumulator? "Kwasiak"? Sprawdziłeś, czy któraś cela nie padła? Klemy sprawdziłeś? 2. Co się dzieje na akumulatorze podczas rozruchu? Co się dzieje na stacyjce w chwili rozruchu? Co się dzieje na przekaźniku rozrusznika...
Przecież schemat tego motocykla jest bez problemu dostępny w sieci. Choćby: http://www.classiccycles.org/1852/597943... (jeśli nie jest dokładnie ten, to można znaleźć właściwy) A to jest blok diodowy blokowania zapłonu. Po otwarciu stopki bocznej, załączenia luzu i wciśnięcia sprzęgła. Na schemacie widać, że biały jest połączony bezpośrednio z akumulatorem,...
Witam zacne grono. W temacie elektryki i elektroniki jestem totalnym laikiem dlatego zwracam się do Was z nadzieją, że ktoś coś podpowie albo napisze - nie da się. Od niedawna posiadam mocno przerobiony motocykl (Kawasaki Vulcan vn750), który został pozbawiony wszelkich (wg. poprzedniego właściciela zbędnych) detali. Między innymi stało się tak ze wskaźnikiem...
Witam. Problem polega na cykaniu przekaźników podczas próby rozruch u a są tam aż 3. Jak nie jeden to drugi jak nie drugi to trzeci. Kiedyś zdawało mi się, że uporałem się z tym a tu znów. Mam na podmiany z innego moto ale to nic nie daje. Rozrusznik jest ok i same przekaźniki też raczej. Problem tkwi raczej gdzieś w kablach. Sprawdzałem pikaczem na...
Witam! W maju ubiegłego roku ojciec kupił motocykl jak w temacie wszystko było ładnie ale w sierpniu jak się okazało padł regulator napięcia dawał ok 17-18 Volt i wygotowywał elektrolit. Jak się okazało ktoś zabudował nieoryginalny regulator bodajże od YAMAHY ( regulator 42-81960 ) jako, że był to nieoryginalny uznaliśmy to za przyczyne usterki i kupiliśmy...
Witam, Sprawdziłem dzisiaj w moim motocyklu ładowanie i niestety stwierdziłem jego brak ;// Pomyślałem od razu że rozleciało się koło magnesowe, przypadłość w tych modelach (odklejają się magnesy). Ale sprawdziłem napięcie wychodzące z alternatora na 3 fazach (sprawdzałem przy odłączonym regulatorze). Multimetr pokazał mi następujące wyniki: przy obrotach...
Schematy super. Teraz można pracować.:D Miałem jednak nosa. Źle robiłeś pomiary napięć teraz jestem pewien (99%), choć nie byłeś łaskaw dokładnie ich opisać, a prosiłem! Najlepiej starym miernikiem wskazówkowym. Zakres 200 V AC (~) Zmierz napięcia między: 1. Wtykiem kabla czerwonego i białego na odpiętej wtyczce wiązki z magneta. Magneto musi się obracać!...
No to do plusa go za stacyjką i będzie ok. (tak myśle hehe) Dla pewności sprawdz na schemacie tej kawy GPX 750 Albo wklej go tu lepiej.
schemat kawasaki kawasaki schemat schemat stacyjki
z18xe wymiana silnika podłączyć domofon tabela linux puppy
sterowanie klapą gaszącą sterowanie klapą gaszącą
Gdzie kupić silnik napędowy 230 V do elektronarzędzi? Liczby dwucyfrowe z sumą cyfr równą 13