Witaj. Dziękuje za zainteresowanie moim problemem., ale to nie o ten schowek mi chodzi. Jak w swoim poście napisałem, rzecz dotyczy schowka, który jest wraz z podłokietnikiem pomiędzy przednimi fotelami. https://obrazki.elektroda.pl/5138614800_...
Przepraszam że tak wypytuję ale czy ciężko się tam dostać to znaczyczy trudno się sciaga schowek
Wymieniałem kiedyś u siebie w VW Polo z podobnego rocznika - powinno być podobnie w Fabii. Trzeba wyjąć schowek, i mamy dostęp do dmuchawy. Najlepiej jakbyś ją wykręcił i sprawdził czy lekko się kręci , one lubią się zacierać na łożysku ( u mnie tak było) . Jeśli chodzi lekko to podłącz na krótko pod 12V. Jak sprawna to już wiesz że rezystor. Jak chodzi...
Pod kierownica jest schowek Otworz go tam jest zaczep Nacisnij go i otworz calkiem schowek Zanim jest zlacze
heniek_z raczej masz rację .Robiłem w fabi taki siłownik bo wytarła się zębatka .Schowane to wszystko jest za schowkiem pasażera.
W takim razie to lipa, bez ponownego zdejmowania się raczej nie obędzie. Trochę to dziwne, bo w bliźniaczym Polo 6r można schowek wyjąć. Ale tego o Fabii 2, to naprawdę nie wiedziałem. Jak widać nie może być za łatwo.
na słupku? trzeba zdemontować schowek?gdzies koło nóg pasażera?
Pierwsze komputer i sprawdzenie czy moje przypuszczenia są prawdziwe. Klapka od obiegu wew. Jest za schowkiem nad dmuchawa po prawej stronie. Co do klapy temp. Jest nad nogami kierowcy.
Do klapki można dostać się odkręcając schowek i dmuchawe z obudowy. Po wyciągnięciu wentylatora widać klapke, tylko nie będzie tak prosto przestawić tej klapki nie psując niczego, lepiej poszukać usterki. Po ściągnięciu samego schowka da sie ręką dostać do tej klapki, ona jest na dole z tyłu za wentylatorem.
Mi zamontowali za schowkiem po stronie pasażera.
Rezystor jest pod tym wężykiem co idzie do schowka. Taki w okrągłej obudowie z wtyczką.
Dominator też jest spoko do grupy VW. No i w schowku mozna go mieć pod ręką.
Podłącz amperomierz i wyciągaj po kolei bezpieczniki. Tak zlokalizujesz odbiornik pobierający prąd. Warto sprawdzić oświetlenie schowka i bagażnika. Jakie ładowanie?
240mA to o wiele za dużo, taki prąd pobiera np. żarówka w schowku, bagżniku, oświetlenia wnętrza itd
Jak by ktoś posiadał to proszę o kontakt. Na allegro są ale za 250zł więc za drogo...
No dobra, a el szyby i światło wewnętzne, oświetlenie bagażnika i schowka (o ile masz) działa prawidłowo?
Potrzebne mi to było żeby użyć odświeżacza do klimatyzacji w spraju (tzw. granat). Po zdjęciu styropianowej osłony pod schowkiem widać otwór obiegu wewnętrznego i klapkę regulującą. Temat do zamknięcia.
Witam W Fabii jest filtr kabinowy.Czy wymieniałeś go kiedykolwiek?Jeżeli nie to należy go wyciągnąć a można się do niego dostać od strony pasażera nad nogami po lewej stronie jest umieszczony.Trzeba przesunąć do siebie dwie zasuwki a następnie wyciągnąć całą ramkę w dół wraz z filtrem i włączyć wentylator na max powinny zostać wydmuchane zanieczyszczenia...
No robisz mi pod górkę strasznie, bo zupełnie nie znam VAG, nie lubie ich nawet. Myślałem, że oświetlenie schowka/bagażnika, ale 5A to za dużo raczej na te świecidełka. Może w komplecie z krańcówką drzwi? W sensie centralny zamek?
To samo masz przy prawych drzwiach, wystarczy tylko rozebrać schowek pasażera i miejsca masz że ho ho.
I co znalazłeś? Jedyna znan mi dziura jest po prawejstronie nad wentylatorem. czyli nad nogami pasażera! tam po zdjęciu schowka jest nad dmuchawą, za wygłuszeniem jest mała dziurka
W Fabii pierwszej generacji normą było, że ludzie kupowali Basic-i bez wspomagania, bez schowka i z czarnymi zderzakami :)
piotrekwoj1 Chcę wyposażyć w full opcję a mam praktycznie podstawową wersję A dokładnie Halogeny Tempomat ACC Grzane fotele Radio z nawigacją tylko to co ma w schowku sterownik Zmienić z analoga na klimatronik Zapalniczka plus USB i AUX Szyby elektryczne tył Głośniki tył Lusterko fotochromatyczne z czujnikami To bym chciał zrobić
1. Każdy uniwersalny chiński central będzie pasował 2. Nie, możesz się wpiąć w skrzynce bezpiecznikowej pod schowkiem 3. Nie ma, po co, zdejmiesz tapicerkę i wszystko stanie się jasne
Stacja multimedialna powinna znaleźć się w schowku pasażera, a nie w bagażniku. Może Ci jeszcze być potrzebny HUB USB i kable do niego.
Zgadza się!! Właśnie wiem że jak dotrę do centralki to będę już w domu, tylko pochowali to tak że muszę po przysłowiowym drucie iść by ją odszukać, wiec dlatego pisałem czy ktoś nie zna schowków skody fabii, jak zakłada to ASO? Co do czyszczenia to powiem tak, sam się pomyliłem, bo tu jak i w innych alarmach jest tak że jak nie ma połączenia z masą...
Jak nie chcesz 3 diod na klapę tył, to podłącz ją przez przekaźnik (mały) do wejścia alarmowego na klapę przód. Ster zamka to masa i masa przez rezystor 180 Ohm , wpięcie najlatwiej znajdziesz zdejmując schowek pasażera, wiązka do prawych drzwi.Reszta faktycznie na wyszukiwarce.
Dziękuje za rozjaśnienie sprawy :) No rzeczywiście Fabia od Polo rozni sie tylko karoseria ;) Gdzie szukac tego elektrozaworku ? Domyslam sie ze za schowkiem przed nogami pasazera ? Czy moze byc on razem z silniczkiem przelaczajacym obieg wewnetrzny i zewnetrzny ? Gdzie taka czesc ewentualnie kupic? Pozdrawiam
Witam. Kupiłem skode Fabie 1 2004r 1,9 SDI Problem polega na tym, że po dwóch dniach jazdy zaczęła ciągle świecić kontrolka ABS i nie znika. Zegar zużycia paliwa skacze nawet do 30l/100km. Dobowy licznik kilometrów wskazuje o połowę mniej przejechanych kilometrów, jak również główny licznik. Wie ktoś może co jest tego przyczyną?? Ps. Do czego służą...
Teoretycznie nie ma znaczenia gdzie zamontujesz te zwrotnice. Najczęsciej montuje sie je w poblizu glosnikow z racji oszczędnosci kasy na kablach (najczesciej wzmacniacz jest w bagazniku). Wiec zamontuj je w drzwiach (bądz gdy tweetery są pod szybą to zamontuj je gdzies pod tapicerką (schowek,itp - wszystko by oszczedzic kasy na kablu)) - napewno znajdziesz...
Z przejśćiem pod maskę w Fabi jest problem (próba przejścia razem z oryginalną wiązką może się skończyć uszkodzeniem wiązki- nie poecam), ale ja mam juz na to niezły sposób. Wykręć schowek, a pod nim w dywaniku jest wycięty otwór. Wywierć tam otwór Φ8mm i po kłopocie. Co do krańcówki tylnej klapy to ja tam nigdy nie montuje, bo w klapie nie ma...
Załatwiłem sobie manometr jutro sprawdzę jakie są ciśnienia i opisze pomiary. Nie jestem pewny co do pomiaru ciśnienia przez serwis Skody. Ale czy im się opłacało mnie zrobić w balona dla 40zł?(cena wymiany czujnika) Jest jeszcze jedna sprawa, wymieniłem w serwisie VW olej na "Cstrol" norma VW 505 syntetyk, nie wiedziałem jaki olej był lany wcześniej....
Gaśnicę umieściłem w schowku po prawej stronie. Załączam zdjęcia jak to zrobiłem. Pozdrawiam. Andrzej http://obrazki.elektroda.pl/4941922100_1... http://obrazki.elektroda.pl/8784650600_1...
Witam, Witam proszę o pomoc w zidentyfikowaniu co to za alarm i podpowiedzi jak wyłączyć ten alarm. Alarm znajduje się w Skodzie Fabii. Stała ona długo nieużywana z rozładowanym akumulatorem. W tej chwili nie reaguje na pilota i nie mogę odpalić auta. Nie pomaga też przekręcenie kluczyka w syrenie. Zdjęcia alarmu http://obrazki.elektroda.pl/7348332800_1...
no i wszystko jasne: Montaż tempomatu w SECIE IBIZA 6l0 przed 2005 rokiem sprowadza się do zakupienia odpowiedniej manetki, dołożenia wiązki tempomatu (w Polsce ciężko ją dostać, można kupić od Niemca przez ebay - koszt ok 150 zł, lub tak jak ja- kupić jakąkolwiek kostkę 2x6, wyciąć odpowiedni wrąb i polutować). Co do samej wiązki to wykorzystałem kable...
mase to daj bezpośrednio z nadwozia a nie gdzieś z deski a bezpiecznik 10A za mały na zapalniczkę Masę mam bezpośrednio z nadwozia.Podświetlenie pociągnąłem od podświetlenia ogrzewania tylniej szyby z deski rozdzielczej( wykręciłem schowek).Czemu uważasz, że 10A to za mało? Do większości wtyczek do zapalniczek pakują tylko 5A. W sumie może masz i rację...
Fabia 1.2 2003r bardzo źle działają nadmuchy wewnętrzne (auto nie posiada klimy), mam wrażenie, że dmucha wszystkimi szparami konsoli, zamiast otworami wylotowymi, jak gdyby rozłączyły się jakieś rury nawiewowe, jestem niemal tego pewien. Silniczek działa na wszystkich prędkościach, daje gdzieś wewnątrz jak odkurzacz, regulator "ciepłoty" zmienia temperaturę,...
Witajcie, potrzebuję pomocy w rozwiązaniu kilku problemów w Skodzie Fabii 1.4 16v 2004 wersja excellent. 1. Przestało działać oświetlenie wnętrza czyli nie działa główna lampka (tu bywa różnie, czasem działa ale tylko przy zamkniętych drzwiach i trzeba włączać//wyłączać 2 boczne lampki w głównej. Są tam żarówki LED, na tradycyjnych nie działa wcale....
Pytanie co autor ma po montowane i jak. Jak pisałem źle podłączone radio do tego wzmacniacz antenowy parę bajerów i mu bierze, może żarówka w schowku czy inny wynalazek? Do max 200mA się nie zastanawiam powyżej to już szukam przyczyny. Ostatnio skoda fabia II 175 mA -po odłączeniu zasilania wzmacniacza antenowego złe był podłączony. Ja obstawiam u autora...
Witam, krotkie pytanko, moze ktos juz to przerabial.. Jak bezpiecznie zdjac polke pod kierownica w wersji z klimatyzacja . Doszukalem sie 6 poukrywanych torksikow, ale calosc trzyma sie nadal na przewodach: nawiew od klimatyzowanego schowka (strona lewa), sterowanie swiatlami oraz wtyczka od polaczenia z VAG. Jest tam troche malo miejsca na reke i trzeba...
Cześć wszystkim, Bardzo dziękuję za powyższą treść, która pomogła mi samodzielnie rozwiązać problem po tym jak 3 mechaników nie mogło znaleźć jego źródła. Ze względu na indeksowanie stron internetowych i aby pomóc przyszłym właścicielom Skody Fabia, oto moje doświadczenie. Mam Skodę Fabię 3 z 2019 roku. Zaczęła mieć problemy z uruchomieniem w zimne...
Są też Punta z czarnymi zderzakami. Poza tym "się psują" - co konkretnie? Jak bzdury za 30 zł, to niech się psują. Brak oświetlenia schowka czy zacinającą się klamkę można przeżyć, sam mam od pięciu lat niesprawną tylną wycieraczkę w swoim Seicento i nie chce mi się tego naprawiać. Punto mają czasem interesującą funkcję o nazwie City, czyli dodatkowe...
Ze niby czym Fabią,jak już to raczej wymienili 4 wtryski to jest MPI i nie jeden wtrysk, Tak Fabią. :-) Fabia ma maksymaln moment obrotowy juz przy 2500 obr/min więc spokojnie można jechać już od 2 tys. obr. na V biegu, co stanowi 70km/h. Na IV 100km/h to tylko przy wyprzedzaniu. :D A co do wtrysków to nie ma sensu wymieniać wszystki jak uszkodzony...
Ogólnie to tak. Aby dostać sie do tego sterowniczka calego robiąc to pierwszy raz trzeba sie zaopatrzeć w Paczke fajek i dużo kawy. Jest dużo pierdól w sieci ale nigdy nic co potrzeba takie życie.. Dla tych co nie wiedzą, a chcą wiedzieć. W Fabi 1 trzeba zdjąć całą tą dolna osłone pod kierownicą, nad pedałami uważać tylko trzeba na przewody: *Od świateł...
Przycisk „start-stop” w samochodzie (modernizacja 1) Opisany w miesięczniku „Elektronika dla wszystkich” nr 12/2003 przycisk „start-stop” w samochodzie mojego autorstwa, w ciągu pięcioletniej już eksploatacji okazał się bardzo pożytecznym urządzeniem i sprawuje się bardzo dobrze. Po tym okresie użytkowania ujawniła...
Telefon: Lenovo C2 power Problem: wyłącza się, resetuje. Używam w/w telefonu. Jakiś czas temu zaczął mi się samoczynnie wyłączać lub resetować. W miesiącach wakacyjnych używam Go jako Internet poprzez USB ponieważ główny Net zawieszam z racji częstych wyjazdów. W tym momencie notorycznie jest ładowany poprzez wpięcie Go do USB kompa. Ale to jeszcze...
fabia schowek skoda fabia schowek schowek volvo
podświetlenie łącznika poduszka pilot volvo zalany xiaomi
AL-KO 38 zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem – wyłącznik termiczno-przeciążeniowy Electrolux PerfectCare – dwie poziome kreski „‐ ‐” na wyświetlaczu, brak startu suszenia, blokada panelu, Child Lock, tryb demo