Na 99% naprawa jest możliwa. 1. aby mieć dostęp do dmuchawy odkręcasz dwa wkręty mocujące schowek i zdejmujesz go (po stronie pasażera) 2. w górnej części dmuchawy rezystor jest przukręcony dwoma wkrętami ,wykręcasz nie oraz wypinasz kostkę z kablami 3. wyciągasz rezystor 4. jeśli drut oporowy jest przypalony w pobliżu punktu lutowniczego wystarczy...
Po pierwsze to sprawdź czy masz dobry termostat, wskazówka od temperatury stoi ciągle nieco poniżej połowy? nie opada ani nie wzrasta?Dwa odpowietrz układ, co do nadmuchu, jak odkręcisz schowek to masz nagrzewnice, w niej siedzi rezystor odpowiadający za bieguny nadmuchu, sprawdź czy nie masz przepalonych dwóch pierwszych spiralek(nowy 120zł, na szrotach...
odgrzewam stary temat, bo akurat dzisiaj wymieniałem oświetlenie primo- dziękuję za instrukcję, mam jedną poprawkę: u mnie nie było potrzeby odkręcania dwóch śrub pod nawiewem (pod panelem radia) - od razu schowek https://obrazki.elektroda.pl/4645590200_... - żarówki zastąpiłem LEDami ale mam jedno pytanie czy czerwone oznaczenia...
Zajrzyj pod schowek to zobaczysz
Sprawdzałes schowek w, pod, za?
Tam jest dużo więcej demontażu Co masz dużo więcej, schowek pod pokrętłami??? To rzeczywiście dużo więcej :D -10minut więcej czasu niż w jazie. Darłem kolego oba radia i jedyna różnica to ten schowek, a co się psuje, głowica fm.
A tu masz kody w wersji angielskiej, w polskiej nie mogę znaleźć. Zdjęcie pierwsze też jest z wersji angielskiej. To co widzisz to schowek. Trzeba wziąc poprawkę. Złącze powinno być z prawej strony pod schowkiem.
W Hondzie civic 3D 6 generacji, do wyłącznika można się dostać otwierając szerzej schowek (wyjąć schowek z podtrzymujących go 2 wałków) i wkładając prawę rekę w szczelinę i szukając na prawo gumowego przycisku. Przycisk można dojrzeć i przy otwartym schowku nie ma możliwośći go nie zauważenia. Pozdrawiam.
Znalazłem kogoś z gdańska naprawił mi to wysyłkowo (koszt 120 zł) wrazie potrzeby kontakt moge podac na pw. Co do demontażu to nie jest zbyt kolorowo trzeba odkręciś śrube z dolu zdemontował dolna część potem z dołu odkrecić 2 sruby ukryte głeboko w środku. Trzeba zdemontować klape od schowka wyjać schowek odłaczyć chyba 1 kostke i 2 przewody potem...
Ok, operacja przebiegła sprawnie i bez przeszkód. Moto pali normalnie, dodatkowo powiększył się schowek po usunięciu z niego centralki alarmu. Temat do zamknięcia.
A może podpowiedż jak wymontować schowek żeby czegoś nie urwać
Po kolei, demontujesz mieszek dźwigni biegów, popielniczkę, schowek pod radiem (tu jest trochę zabawy bo trzeba się zdziepko nagimnastykować) Następnie demontujesz górną część z nawiewami środkowymi, nad radiem masz 2wkręty a za schowkiem pod radiem 2śruby mocujące zestaw audio
Zobacz za schowkiem
wykrecasz gałke zmiany biegów,wyciagasz plastik otaczajacy mieszek lewarka(ciagniesz mocno do gory 4 spinki sa po rogach,najlepiej demontowac w cieplym garazu)pozniej wykrecasz z frontu ok 5 srubek w rejonie popielniczki, wyciagajac wczesniej popielniczke,po wykeceniu wyciagasz obudowe popielniczki zostaje schowek pod radiem dwie srubki na dole juz...
Otwórz schowek i wyciągnij zatrzaski ograniczników, a zobaczysz go po lewej stronie u góry tak jak mówił przedmówca. Wciśnij gumowy kapturek i gitara.
Wtyczka do samodiagnostyki jest zawsze 2pinowa. Zaporzyczone z mojego forum: Komp znajduje sie po stronie pasazera , po prawej stronie, przy progu. Najpierw demontujemy schowek (dwie srubki odkrecane od dolu). Nastepnie demontujemy plastikowa obudowe przy progu (2 wciski) i zdejmujemy oslone. Oczom pokaze sie nam komputer (fotka numer 1) Fotka nr 1:...
To już było wałkowane na forum. Mój post jest ostatni http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic50... Dodam tylko że aby się dostać do do rezystorów należy wymontować schowek po str. pasażera i odkręcić 2 wkręty krzyżakowym wkrętakiem który (o ile mi pamięć nie zawodzi) musi być bardzo krótki bo jest ciasno
Mam ten sam problem dmuchawa na 1i2 mi nie działa natomiast na3 i 4 działa,zrobiłem tak jak kolega napisał odkręciłem schowek po stronie pasażera i szukałem tam tego rezystora ale nic takiego tam nie mogłem znajść na górze dmuchawy była kostka była wpięta ale to wszystko było obudowane nic tam nie było że tak powiem dokręcone dodatkowo do tej dmuchawy,...
Ostatnio to przerabialem i niestety caly panel trzeba wycharatac,generalnie sa dwie lampki 1,2w w dolnej czesci panelu i trzaba wyciagnac ten plastik przez który przechodzi swiatlo od frontu ale trzeba caly panel z auta wytargac czyli otwieramy schowek wypinamy ciegno mieszalnika,wyciagamy radio,odkrecamy dolna polke z popielniczka 4 srobki i niestety...
Witam, posiadam Honde civic 97r 1.6 16 vtec benzyna, z klimatyzacją. Problem polega na tym, że auto nie grzeje praktycznie wcale cały czas jedynie leci zimne powietrze. Do tego strasznie parują szyby. Z innym tematów wyczytałem że to może być nagrzewnica... dlatego postanowiłem sprawdzić przewody no i postarałem sie zlokalizować filtr. Odkęciłem schowek...
Witam, chciał bym przedstawić fotoreportaż z montowania radyjka 2DIN (Pioneer AVH-2400BT) w autku Honda Civic 2001-2003 (przed liftem) Będą nam potrzebne: 1.Piłka bądź mała frezarka 2.Papier ścierny 260 do szlifowania i 800 do polerowania przed malowaniem 3.Szpachla uniwersalna UNI 4.Spray czarny do plastiku (nie wymaga podkładu) 5.RADYJKO :D 6.Narzędzia...
ponad rok temu miałem podobny problem jak ty,brałem pod uwagę takie auta: Honda Civic, 1996r 4 furtki każdemu coś dolegało,przeważnie rdza.. Daewoo Lanos,te co oglądałem na giełdzie w Słomczynie były lakierowane. Peugeot 406 sedan,z firmy ale w opłakanym stanie zawieszenie i przebieg 450 tyś Opel Astra 1 generacja,fajna bryka ale..rdza,rdza,rdza ciężko...
A bluetooth jest na 100% w module telefonu? Zazwyczaj to jest osobny odbiornik. Czy jak odłączyłeś moduł pobór prądu masz ok? Podobnie jest mitsubishi, uszkadza się bluetooth który jest nad schowkiem.
Wymontuj go z kanału nawiewu i sprawdzisz co jest. Dmuchawa za schowkiem pasażera. Trzeba odkręcić schowek. Warto by sprawdzić jeszcze przełącznik.
Mam pytanie czy ten system jest diagnozowalny komputerowo bo nie widze nigdzie gniazda diagnozy silnika. kostki diagnozy od airbaga są pod schowkiem.
w tych hondach często masa zielenieje, sprawdź przekaźniki pod schowkiem
Tak jak mówi kolega lub w górnym lewym rogu schowka.
Filtr przeciwpyłkowy był montowany w Hondach Prelude po 1999 roku. Znajduje się on za schowkiem pasażera w kanale powietrznym. Jest to charakterystyczny czarny element.
złącze pod schowkiem, zwieramy piny i liczymy błyski
Za panelem środkowym(radio, regulacja ogrzewania)jest czujnik uderzeniowy -dostęp po wymontowaniu schowka lub radia (jak masz szczupłą rękę ).
gniazdko pod schowkiem
sprawdz bezwładnosciówke za schowkiem
aby mieć nawigację musisz mieć jeszcze odtwarzacz płyt dvd do nawigacji Dokładnie, właściwy sterownik z czytnikiem siedzi w schowku.
Kurdę. Ja w civicu sedanie koleżance ostatnio tak właśnie łatałem. Auto z 98 roku. Opornica obok silnika nawiewu. Dostęp łatwy po wymontowaniu schowka.
IFS w tym modelu proszę szukać za schowkiem. Pozdrawiam
witam czy objawem było ze po przekręceniu kluczyka zegary gasły? Wcześniej rozrusznik u mnie kleil wymieniłem ale nadal to samo. A auto przestało odpalać gdy zatrzymywałem auto w niefortunnym miejscu i uderzyła plytka chodnikowa w próg. W hondzie frv 2005 ten wyłącznik jest za schowkiem przed kolanami pasażera
Sprawdź jeszcze czerwono/żółty kabel dochodzący do niebieskiej podstawki przekaźnika (przekaźnik brązowy) za schowkiem pasażera.
Poszukaj na bocznej ściance na wysokości schowka, za schowkiem.
Do ustawienia zapłonu mostkujesz dwa złącza we wtyczce pod schowkiem, i lampą stroboskopową ustawiasz na 12 stopni, na kole pasowym jest znak. Zawory: ssący 0,18-0,22, wydechowy 0,23-0,27.
ale smialo dotrzemy poprzez klapke od wentylacji wewnatrz-zewnatrz (prawdopodobnie za schowkiem pasazera)
Dmuchawą steruje zespół rezystorów. To taka mała czarna kostka :). Przykręcona jest dwoma wkrętami od góry na dmuchawie. Dostęp do tego jest po wymontowaniu schowka pasażera.
Pod schowkiem ,między wentylatorem a filtrem p pyłkowym.
Za schowkiem, bliżej środkowej konsoli
A czy mógłbyś pochwalić się czymś więcej niż tym że posiadasz Civic 6 gen chodzi mi o silnik rok prod. i pochodzenie np.wersja amerykańska lub ang czyli europejska.Wtyczka o której pisałem jest przy kolanach pasażera z lewej strony a wentylator jest za schowkiem na wprost.
kol zeimp dobrze prawi ja robie ciut inaczej biore karchera urabiam z 3 litry kali pomagali :D (nadmanganian potasu) taki preparat odkażający i podłączam zamiast środka myjacego i leje po ewentualnych miejścach przecieku, i mam kolorowy slad karminowy :D .
W Civic VIII aby demontować napęd DVD znajdujący się w schowku pasażera trzeba się trochę pomęczyć, należy zacząć od demontażu osłon pod kierownicą, osłony środkowej, następnie schowka i dopiero napęd DVD navi.
Lub 3 pinowe po prawej, obok schowka.
jest wtyczka robi sie zworke,bedzie na slupku od strony pasarzera badz na wysokosci schowka od spodu, wtyczka koloru niebieskiego ..
a sprawdzałeś bezpieczniki za schowkiem(po lewej stronie) ? masz europejską wersję hondy civic/rovera 400 ?
Honda civic VIII nie działa podświetlenie radia,wiatraka,klimy,schowka żadne przyciski, ciemno jak w Du... Ktoś miał podobny problem? Przejrzałem bezpieczniki ale nie wiem za co się zabrać
schowek radio bezpiecznik schowek schowek pasażer
odkurzacz dyson problemy nagrywarka medion pilot viessmann vitodens wymiennik
electrolux mruga start diagbox peugeot
Aktualizacja firmware Hisense i6454CB: instrukcje i porady Bosch GOP, Makita, Fein – brak wibracji w narzędziu oscylacyjnym, przyczyny usterki mechanizmu