co do rozbierania silnika to ja bym sie wstrzymał.mozesz sciagnac koło magnesowe i magneto, pompke oleju i kolo napedowe pompki i sprawdz czy simmering(uszczelka wału korbowego) jest szczelna, czyli czy nie ma zadnych pekniec, czy np nie widac wokol niej wycieków oleju, to samo z drugiej strony, czyli sciagnij wario, sprzegiełko rozrusznika - uwazaj...
Dla mnie ten temat jest z dooopy, co to ma za znaczenie gdzie idzie cisnienie i tak trzeba sciagnac glowice zakladam ze zawory nie sa podparte bo to pierwsze co jest sprawdzane. Nie rozumiem tego tematow niby ze co magicznie jak wywrozymy to sie naprawi samo czy co ? Przeciez po sciagnieciu czapki i tak widac so sie skonczylo.
No wlasnie na tym filmiku sie wzorowalem :) Musial bym w domu zajrzec do kosiarki swojej, no niby budowa podobna ale u mnie na pewno ssanie jest inne , z ramieniem ssania recznym, oslona silnika od gory tam gdzie rozrusznik jest czarna z naklejka Honda . Albo musial bym odkrecic ta blaszke z napisem OHV i tam zajrzec bo tam nigdy nie zagladalem czy...
nie wiem czy to ten bojler bo tam sa dwa. Jeden jest podlaczony do pieca poziomo i zadnego wskaznika tam nie ma natomiast jest jeszcze jeden pionowy i na min pokazuje 300 kPa. Tak kaloryfer jest opadniety z prawej strony i z lewej strony jest wyzej z takiej to okazji ze tak jest odpowietrznik. Włąsnie myslalem zeby ta glowice sciagnac ale boje sie ze...
Jesli gaz wykluczony(najlepiej rozlacz listwie i zaslep wezyki i sprawdz na benzynie) zostaje sprawdzic sygnał na wtryskiwaczu,cewce zaplonowej(oscyloskop) i kompresje .Jesli bedzie wszystko ok,wlacznie z kompresja to i tak zostaje sciagnac glowice
jak masz glowice vas moge ochrone zdalnie sciagnac
kto mi powie jaki kompilator C pod procki AVR i ATMegi jest dobry? skad i czy jest to mozliwe sciagnac glowice do Keila czy Raisonance'a pod AVR'y czy ATMegi?
Tak w sumie nie potrzeba demontowac mostka by wymienic glowice . Odkrecic srube do ustawiania skosu, sciagnac pasek z filcem, obudowe z nowa glowica przygotowac by glowica byla docisniata do gory/moze to byc papier,gabka i wstepnie ustawiona glowice by w otworkach obudowy byla widoczne miejsca dla srubek . Calosc wsunac od lewej strony za mostkie polaczeniowym....
Zawory do robienia wiec trzeba sciagnac glowice . Niby norma mowi, ze 11 to minimum. Tutaj różnica jest większa niż 10% Zalezy jaki masz przyzad mam w domu miernik cisnienia za 30 euro i pokazuje np cisnienie 12 a na warsztacie mamy Snapon za 150 euro i pokazuje na tym samym cylindrze 9.5 bo jest dokladniejszy nie jak tani chinczyk. W sumie niewazne...
ale tutaj chlodnica jest zimna jutro bede cos wiedzial wiecej mam miec sprawdzona glowice Dodano po 8 jak chcesz sciagnac glowice to jakies 2 godz roboty jesli masz jakies pojecie jesli nie to sie lepiej nie zabieraj rozrzad to lancuch trzeba dobrze ustawic do walka rozrzadu potrzebny jest przyzad rowniez mozna zrobic to bez przyzadu ale trzeba dobrze...
Jak ściągniesz glowice, to dopiero wtedy nic nie będziesz wiedział. Wyjmij wtryski i oglądaj wszystko. pomagaj sobie ciśnieniem powietrza mniej niż 1 bar, wtedy zlokalizujesz o którą głowicę chodzi.
posiadam astre F silnik x16sz 94r mam w planach wymienic uszczelniacze bo bierze mi silnik olej..okolo 0,7l/1000km. podobno mozna wymienic uszczelniacze bez sciagania glowicy i wystarczy zdjac pokrywe zaworow i od gory wymienic? czy w ten sposob ktos wymienial i czy to pomoglo w zmniejszeniu/przestaniu brania oleju? slyszalem tez opinie ze powinno sie...
Szukajac info o tym systemie ciss natrfilem na informacje, ze w zwyklych czarnych tuszach do hp powinno byc zrobione podcisnienie. Patrzac jak drukuja te moje kartridze wychodzi, ze nie ma w nich podcisnienia i to by bylo nawet logiczne. Zapomnialem wspomniec, ze ten stary kartridz napelnialem kilka razy tuszem (jednak nie ogciagalem tuszu poniewaz...
auto jeszcze nie naprawione dopiero dzisiaj mechanik zajrzal i po ogledzinach stwierdza rozrzad ok na miejscu cale szczescie ale nie chodzi na drugi cylinder i dalej klekocze czy to mozliwe ze zawor sie urwal albo cos takiego???i poza tym nie bylo nic oleju i teraz tez nie moge stwierdzic czy kupilem go bez oleju w kazdym razie kontrolka sie nie palila...
Witam wszystkich uzytkownikow. Mam maly problem .Posiadam golfa 4 1,6 benzyna. auto przestalo chodzic na jeden gar.Zmierzylem kompresje ,2-gi cylinder zero.Sprawa niby prosta ,sciagnalem glowice ,jeden zawor wypalony . Kupilem 2wa zawory wydechowe reszte zaworow dotarlem wymienilem uszczelniacze na zaworach auto poskladalem ,odpalilo chodzi fajnie rowno...
Czy komus udalo sie przestroic glowice lampowa strojona rdzeniami(polski radia np. turandot, duet itp) ? Prosze o ew.sugestie ,abo zrodlo skad mozna sciagnac jakies info.
witam nie przeszkadza moze zostac, niestety nie moge sciagnac schematu wiec ciezko mi powiedziec cos wiecej. Podaj jakie masz napiecia z przetwornicy i jakie jest napiecie zasilajace glowice w.cz
ale nadal pasek przeskakuje przez zębatki i zgrzyta? Naciąg nie musi być tak idealny, byle by tylko nie zwisał. Proszę sprobowac jeszcze tak, sciagnac pasek z silniczka tego po lewej, nastepnie wlaczyc, powinien pare razy pokręcić i się zatrzymać , jesli sie zatrzyma to załozyc pasek na silniczek tak zeby juz nim nie ruszać (silniczek) i oczywiscie...
Bazując na opisie z ŚR i podobnym z EP możesz samemu to zrobić. Pcz z głowicy to 38MHz, filtr (opcja) mieszacz do pcz. 10,7MHz, filtr 10,7MHz, demodulator FM, wzmacniacz i po sprawie (dla głowicy sterowanej napięciowo, przy sterowaniu I2C to juz więcej zabawy). Ehem! Glowice sat maja inne p.cz niz tv.Rozbierznosc jest niesamowita od70do480 MHz radze...
aha no wlasnie czytalem tak o tym i zamiezam przestrojic ta glowice :)) a impedecja niestety jest 8 om tak samo przud ... a to cale tyl przud to mi zabardzo nie dziala .. napisalem to bodajze powyzej Dodano po 19 kurde ma ktos 3 pk darowac bo nie moge sciagnac shematu do przestrajania mojego radyjka :(( Dodano po 50 a balans tyl przód praktycznie nic...
witam nie baw sie w przesylanie sygnalu na glowice magnetofonowa, bo jesli nawet dopasujesz sie do poziomu sygnalu (kilka mV) to bedziesz mial taaaaakie szumy. najprostszym sposobem bedzie dostanie nei sie na wejscie przedwzmacniacza. i tu juz wszystko zalezy od budowy radia: jesli przelaczanie radio/magnetofon jest zrobione najakism styczniku to wystarczy...
Witam, sam wczoraj rozkrecalem ten silnik Vantage i mam pewne problemy. Po pierwsze czytalem ze odstep pomiedzy kolem magnesowym (tym magnesem na nim) a tym ceownikiem magnesowym co na nim jest cewka powinien byc 0.3mm a u mnie oba elementy ocieraja o siebie i niewiem jak to wyregulowac. Po drugie niemoglem sciagnac kola magnesowego mimo iz probowalem...
No chyba mam problem bo faktycznie ja traktuje podlogowke jak kaloryfer tylko ze duzy:) wynika z tego to ze na parterze mam suer cieplutko a na poddaszu zima-kaloryfery szybko sie chlodza i nie zdaza nagrzac pomieszczn. Panowie co ja mam z tym zrobic ??? ja juz nic nie rozumiem Dodano po 10 jeszcze raz o trojdroznym: zamontowany jest na powrocie , przy...
Hej. Niestety glowice trzeba sciagnac. Minimum dwa zawory sie skrzywily. Zaniedbanie rozrzadu to ciezki grzech kierowcy :)
Witam. Ściągnąłem glowice 1.9 tdi. Zamawiam nową Kompletnie zregenerowaną. Jak dobrać grubość uszczelki?
Zauważyłem też efekt mleka pod korkiem wlewu oleju, oraz wydmuch przy włączonym silniku. Ubywa też nieznacznie wody w zbiorniczku wyrównawczym. Przynajmniej nalezalo by sciagnac glowice.Sprawdzic szczelnosc,splanowac,wymienic uszczelke i uszczelniacze zaworow.
Witam, nalezy; zdjac glowice, odkrecic 2 srubki torx, sciagnac amortyzatorki. Nastepnie podwazyc delikatnie obudowe- element gumopodobny. Odkrecamy 6 srubek od ukladu sterujacego i akumulatorow. Problem polega na braku polaczenie pinu srodkowego odpowiedzialnego za wlasnie czyszczenie. Gniazdo 3pinowe laczy sie za pomoca 3 zestykow, trzeba je podgiac...
dzxieki za radę, chba doszedłem już co mu jest , zapowietrza sie pompa - lewy mechanik jak ja zakładał to przekrecił gwint na wyjsciu na wtrysk i przelewie do baku,bede miał troche roboty bo muszę teraz sciągnąć glowice z pompy idospawać tuleję alum z gwintem 12 na krucca.napiszę -jak zrobię. jeszcze raz dzieki za odpowiedz.tyfus.
Przyczyn może być wiele.Tak czy tak musisz ściągnąć głowice.Dymić musi,bo wtrysk do cylindra dostaje.Ztego co opisujesz tostało się nagle,napewno nie z przeciążenia bo orkę wykonuje się różnymi ciągnikami i w różnych warunkach,nawet bardzo ciężkich i szlak ich nie trafia,po prostu cos przypadkowo strzeliło.Mogła pęknąć tuleja,głowica,miałem przypadek,że...
Dokladnie tak jak Adam700 napisal lub dla mnie szybszy sposob kupic uzywana glowice i przelozyc. Na szrocie koszt takiej glowicy jest nieduzy a troche trzeba czasu poswiecic aby nagwintowac otwor i dorobic szpilke. I tak trzeba glowice sciagnac. Pozdrawiam.
Sruby nowe,kolejnosc moment powinien byc na uszczelce. sruba kola pasowego najlepiej nowa, fordy bez klina na wale nie lubia wyciagnietych uzywanych śrub. Dziwny zbieg okolicznosci, ze na zadnym cylindrze nie ma Ciśnienia. a sprawdzales ten rozrząd na blokady ? czyli kolek i plaskownik z tylu ? Jezeli rozrzad ok , krzywki na 1 przeciiwnie pod tym samym...
Wnioskuję po tym że wszystkie mają iskre, sprawdzałem na wyjętych. Zamieniałem miejscami i tylko w miejscu niedziałającego cylindra świecą jest mokra za każdym razem. Jutro z samego rana ściągnę kolektor o 11 mam po uszczelki pojechać, jak to nic nie da to glowice ściągam i tam może być problem. Bo naprawdę nie mam pojęcia o co chodzi
Witam A czy sprawdziłęś dobrze głowice gdy była ściągnięta bo problem może być w tym że jest ona pęknięta i to powód twego kłopotu.Może być też krzywa na styku z uszczelką lub ma wrzery.Głowice należało na płąszczyźniarce lekko szlifnąc.Jak nic nie robiłęś z tych rzeczy to cię czeka ponowna wymiana uszczelki tylko daj głowice do kontroli i przeszlifowania...
Witam niestety w moim audi a4b7 3.0 tdi 233km 2006r. Spaliny zaczęły dostawać się do układu chłodzenia. Powodem był ubywajacy płyn chłodniczy ale zanim się okazało że to są spaliny wymieniłem pompę wodyi zbiorniczek wyrownawczy. Później mechanik zrobił jakiś test po którym okazało się że trzeba wymienić uszczelki w obu glowicach, ale gdy je ściągnął...
Panowie mój maluszek 85r. 650cm3, na trasie pali od 4,2 L do 5,2 L przy jeździe 80km/h z 3 osobamia[url=http://www.oponeo.pl/opony/... oponki mam założone 155/70 R13 o niebo lepiej sie prowadzi.Podstawowa sprawa to geometria kół spr.wszystkie łożyska.Proponuje ściągnąc tłumik szmerów, tak jak wspominali koledzy to czyściutki gaźnik jest podstawą...
Mam dysk po upadku który kompóter widzi lecz nie można na niego nic przesłać ani ściągnąć bo wyskakuje błąd... To ze kompoter widzi nam malo co daje, czy kolega widzi go, jak widzi to napisac dokladnie co jest na nalepce dysku ? Dysk w środku nie ma widocznych uszkodzeń , głowica rusza sie do góry i naduł przez jakiś czas poczym sie zatrzymuje ......
Witam.Trochę sie rozpisze:)Kupiłem auto z uszkodzonym silnikiem,tzn nie było kompresji praktycznie na ostatnim cylindrze.Wymienione zostały pierścienie,głowica została zawieziona do sprawdzenia,planowana.Kupilem nowe napinacze i łańcuszki jeden rozrządu,a drugi nie wiem jak to sie po fachowemu nazywa,ten co napędza chyba pompę(krótki),no i oczywiscie...
Witam.Trochę sie rozpisze:)Kupiłem auto z uszkodzonym silnikiem,tzn nie było kompresji praktycznie na ostatnim cylindrze.Wymienione zostały pierścienie,głowica została zawieziona do sprawdzenia,planowana.Kupilem nowe napinacze i łańcuszki jeden rozrządu,a drugi nie wiem jak to sie po fachowemu nazywa,ten co napędza chyba pompę(krótki),no i oczywiscie...
http://obrazki.elektroda.net/12_12191489... Witam, Nie wiem czy pisze w odpowiednim dziale ale z tego co widze to tutaj m.in. sa posty na taki wlasnie temat. Jezeli nie jest to odpowiedni dzial to prosze o przesuniecie do odpowiedniego. Od razu z góry ostrzegam ze to są moje własne doświadczenia z drukarka i jeżeli ktoś ma inne lepsze to dobrze,...
W otworze na linkę jest śruba, na klucz imbusowy, musisz ja odkręcić.
Kiedyś zrobiłem takie urządzenie: płyta z blachy 2 mm wielkości takiej żeby zakryć jeden cylinder, pod nią wycięta takiego samego rozmiaru gumowa uszczelka i przykręcone to do bloku nad tłokiem. Na środku płyty otwór i dmuchasz sprężarką. Powietrze ucieka pierścieniami tak czy inaczej, ale w pierwszym momencie powinno mieć wystarczającą siłę by obrócić...
Doklądnie. Przemek ma racje. Zdjęcie misy aż takie kłopotliwe nie jest. Dochodzi koszt uszczelki jedyni. A bez jej odjęcia ic nie zdziałasz
Głowica Ci zatchnęła/przytkała , spróbuj na początek ściągnąć wicreset i dać pełne czyszczenie głowicy.
Jak głowica była ściągnięta zalewałeś cylindry, robiłeś test ??
Pewnie głowica zaschła. Ściągnij program WIc Reset i wywołaj "Ink Charge" jeśli nie pomoże to głowica do płukania.
Głowica była chyba stosowana m.in. w Zodiaku, więc ściągnij schemat takiego radia.
Purmo 1,4 m ma grzać bez problemu przy podłączeniu dolnym. Sprawdź przepływ przez zawór, lub ściągnij głowicę.
To blokada antykradzieżowa: https://baterielazienkowe.com/blokada-de... Jeżeli nie jest sklejona to fotografie pomogą ją ściągnąć.
MF ma przedmuchy do silnika. Remont silnika był zrobiony około 3 lat temu. Uszkodzona głowica, pierścienie, pęknięty tłok. Na początek sprawdź ciśnienie sprężania, następnie ściągnij głowice i sprawdź tłoki. Jeżeli będzie jeden pęknięty to warto sprawdzić wtryski czy nie leją.
Prawdopodobnie uszczelniacze zaworów do wymiany,szkoda że jak miałeś ściągniętą głowicę to fachowcy nie zajrzeli do uszczelniaczy.
Zmierz ciśnienie manometrem .Klawiatura ma smarowanie , ściągnij pokrywę klawiatury i sprawdź.
Jeżeli ściągnął Pan plastik z magnesem to trzeba jeszcze odkręcić kluczem imbusowym mosiężny pierścień, glowica wyjdzie z całą ośką. Mam nadzieję że zaznaczył Pan polożenie magnesu względem głowicy, jeśli nie to będzie zabawa z ustawieniem.
Wygląda na pompę wody ale może to być także uszczelka pod głowicą/pęknięta głowica. Ściągnąć osłonę rozrządu szukać gdzie cieknie, warto sprawdzić obecność spalin w płynie chłodniczym. Używanie auta z taką usterką to proszenie się o kłopoty, przegrzejesz uszczelkę głowicy o ile jest sprawna.
Tak dokładnie. Głowica może być uszkodzona w sposób który uniemożliwia wykrycie jej przez drukarkę. Propnuję również spróbuj przeczyścić styki na głowicy(mogą być zalane tuszem) bądź też spróbuj ściągnąć obudowę i sprawdź stan tasiemki łączącej głowicę z płytą główną
Trochę słabo. Taki zawór otwiera się jak mu podasz zasilanie. Jak je ściągniesz, to się zamyka.
Zanim głowica to niech ściągną wałki i obejrzą sprężyny na zaworach.
Głowice możesz ściągnąć poprzez odkręcenie zawór zostaje . Wtedy możesz zobaczyć czy iglica się nie przycina w zaworze.
Należy ściągnąć prawe pokrętło. Następnie odkręcić wodę i kręcić tym trzpieniem (czerwona strzałka) https://obrazki.elektroda.pl/5497464400_... tak aż osiągnie się żądaną temperaturę (należy ją sobie zmierzyć). Następnie zakładamy ściągnięte pokrętło w ten sposób aby blokada 38° była u góry i oparła się o ten biały występ (żółta strzałka-...
Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
Spróbuję odessać lub pozaslepiam to co mogę i spróbuję albo wyciągnąć odkurzaczem lub przedmuchać kompresorem z agregatu od lodówki. Nie uśmiecha mi się demontować kolektora, bo to mnóstwo roboty. Próbuj ale obawiam się że zdjęcie kolektora cię nie ominie a jeśli jednak się mylę to będzie cie czekać ściągnięcie głowicy
Witam l Nie wiem czy piszę w dobrym dziale, ale mam taki problem. Chciałem ściągnąć głowice z kaloryfera, ale nie wiem jak. Czy ona jest w jakiś sposób demontowalna?
Musisz sciagnac rozety . W jakis sposob je odkrecic tak samo jak na baterii sciennej .Wytrzec do sucha ,moze jakas miekka skora,ircha . W gornej widac jakas nakretke .Dopasowac dobrze klucz plaski nastawny , dlugi nasadowy, ale to jest chyba tylko zawor .
Musisz ściągnąć głowice i cylinder sprężarki ,wtedy dostaniesz się do wodzika w nim jest śruba która łączy z osią . Już nie pamiętam ale jak będzie za małe dojście to trzeba tłok zdemontować .
ściągnij pokrywe zaworów sprawdz krzywki na czwartym cylindrze jeśli są dobre jak na pozostałych to nic więcej nie szukaj tylko ściągaj głowice
Kolego ściągnij sobie schemat TV Vela 203, masz kompletny odbornik TV A i tak nie uruchomisz tak prostego TV bez kupna gotowej p-cz i głowicy
Zmieniałem uszczelniacze w 899 bez zdejmowania głowicy. Ze starej świecy wyciągasz / rozwiercasz elektrodę środkową i masz adapter do podłączenia kompresora. Tłok ustawiasz w GMP i podajesz ciśnienie z kompresora, które skutecznie dociska zawór aby nie wpadł. Przed rozpinaniem zamka zaworu warto postukać w ten talerzyk na górze sprężyny. W moim przypadku...
Nie znam tego wynalazku, ale w chińskich kosach trzeba odkręcić śrubę, która jest w tej części sprzęgła, do której wkłada się wałek napędzający głowicę. Klucz imbusowy trzeba włożyć do otworu, odkręca się w stronę, w którą kręci się silnik. http://obrazki.elektroda.pl/7134657500_1...
Źle podpiąłeś tą mp3, pewnie pod głowice? Zobacz na czym jest zrobiona końcówka, pewnie na jakimś scalaku, ściągnij schemat i zobacz gdzie powinno być wejście i tam podepnij sygnał z mp3. Pozdrawiam.
Możesz jedynie ściągnąć program wic reset i wywołać power cleaning , jeśli nie pomoże na dłuższą chwile to musisz oddać do jakiegoś serwisu na płukanie głowicy póki nie jest za późno.
Żadne turbo,ale jak ściągniesz głowice to musisz ją z planować uszczelke ja zakładam gates lub victor reinz kup nowe szpilki nie są drogie.
Szczotka, ale na zewnątrz, tam gdzie podkładka - uszczelka i tylko z nagaru. Może i ma to wpływ - nie twierdzę, w środę i tak dam do sprawdzenia. Jak nie jeździłeś po otworach w rozpylaczu to nic się nie stało.Chyba że ściągnąłeś głowicę i walnąłeś na czymś płaskim twardym z wtryskami?
Płyta znajduje się po lewej stronie drukarki u dołu, trzeba ściągnąć lewy bok i odkręcić dużo śrubek aby ją wyciągnąć. Ja bym zaczął od zlokalizowania źródła spalenia bezpiecznika(czytnik tuszy, głowica) Bezpiecznik jest SMD i bardzo mały, bez odpowiedniego sprzętu nawet nie ma co się zabierać za naprawę.
Nie wiedziałem że ściągnięcie małego pliku to problem. Czas to pieniądz , więc po co utrudniać ? Można przecież wyjść naprzeciw ! Dysk wygląda na sprawny i powinien jeszcze pociągnąć - odczyt SMART-a , jak dla dysku Seagate jest prawidłowy . Wydaje mi się , że stuk jaki słyszysz od czasu do czasu , to może być parkowanie głowic , na czas bezczynności/braku...
Ściągnij głowice i daj do sprawdzenia. kup używaną i też daj do sprawdzenia chociaż sprzedający będzie cię zapewniał w 100% ,że jest sprawna, ludzie to tylko stary opel.ps. Kto Pyta jest głupi 5-min. Kto nie pyta całe życie, Ja jestem na etapie kto nie pyta nie wie nic, prawda jest taka, że pytanie nie kosztuje. szukasz głowicy od swojego typu silnika...
głowice ściągnie i zmierzy gmp tłoków ,czasami na oko widać .Jeszcze sprawdz kolor ropy w zbiorniku czy nie jest czarna z olejem ,jak jest to nie jest głowica pęknięta tylko tandem pompa do wywalenia . Tutaj w serwisach tak czytali technicial solution że ściągali głowice i dawali do sprawdzenia ,a problem był w tandem pompach o którym wszyscy wiedzą...
Witajcie, mam problem, bo zaczęła mi lecieć woda z rączki baterii Grohe. Pewnie do wymiany jest głowica. Niestety nie mogę ściągnąć rączki po odkręceniu tej małej śrubki. Jakieś pomysły? Podaj model i rodzaj tej baterii: kuchenna, wannowa, czy tylko shower (prysznic). Każda z nich jest inna i inny proces wymiany cartridges. Jest bardzo dużo Y/T video...
To bedzie peknieta panewka pod ktoryms z talerzykow zwijajacych tasme .Jak pokrecasz nimi to czuc opor - sciagnac z walka ,skleic panewke i zamocowac . Aby wykryc ktory z talerzykow to nalezy podniesc zespol z glowica i pokrecac talerzykami -ten z peknieta panewka jest odpychany sprezyna i wyczujemy opor .
Teoretycznie się nie da, tzn zgodnie z przepisami. Ale jak da się ugadać z osobą w rejestracji i na przeglądzie to wszystko jest możliwe. ALE PO CO????????? Jak cię jakiś smerf(policjant) złapie to sie nie wykręcisz i będzie ciężko. Znam przypadki że nawet głowicę musiał kierowca ściągnąć i mierzyć pojemność.HEhe
są na sztywno ustawione że można zejść tylko do 2/5 i grzejniki hajcuja nawet jak nikogo nie ma w domu. A może spróbujesz ściągnąć blokadę według tego rysunku? https://obrazki.elektroda.pl/6115106600_...
1 jeżeli to się często dzieje odkręć nakrętkę 5 z tyłu alternatora (ściągnij to oczko)to kontrolka wzbudź alternator za pomocą próbówki złap krokodylkiem za śrubę tam gdzie była kontrolka a drugi koniec do + akumulatora (ominiesz licznik) 2 powinien występować przewód masowy przykręcony do głowicy i pod górne ucho alternatora:D
Jak nie posiadasz linuxa to go ściągnij, co za problem. Jeśli dysk nie jest w żaden sposób wykrywany to raczej sam nic nie zwojujesz. Proponuję sprawdzić jak napęd będzie się zachowywać pod linuxem, i jeśli będzie widziany to zacznij wykonywać kopie posektorową. Po dźwięku można wnioskować, że w najlepszym wypadku uszkodzony jest jeden ze slider'ów.
Skoro masz ciepłomierz to bądź uważny jak zachowa się administrator w tej kwestii. Może okazać się że nie będzie miał nic do blokad a wtedy możesz ściągnąć je. Ja bym jeszcze poczekał z tym do wyjaśnienia i pierwszych rozliczeń. Zobaczysz czy one przeszkadzają ci w życiu czy nie zauważysz różnicy. Sprawdzisz co się dzieje jak ustawisz na "2" ale nie...
Głowicę można zdjąć bez obawy przecieków. Należy odkręcić (kluczem) wę dużą mosiężną nakrętkę. Po zdjęciu głowicy mozna bdzie zauwazyć taki metalowy (stalowy) pierścień z naniesionymi numerkami i literą N - ten pierścień służy do nastawy wstępnej 9spełniajacej rolę kryzowania) i ją też można zmienić bez specjalnych narzędzi. Trzeba odciągnąć (palcami)...
Nie, ściągnąłem tylko głowice i wyczyściłem zaworki, wiem ze pierścienie są do wymiany bo pluje olejem, jak wygląda reszta to nie wiem.
Skoro słyszysz "trykotanie", to możliwe, że moduł skanera się zablokował. Jeśli jest po lewej stronie, to ściągnij małą szybkę po lewej stronie (trzymana jest przez plastikową ramkę przykręcaną jednym wkrętem). Jak już będziesz miał fizyczny dostęp do modułu, to popchnij go trochę ręką albo czymś długim i płaskim mniej więcej do połowy długości szyby....
https://cardiagn.com/nissan-qashqai-mode... "Engine Mechanical" od strony 359 Głowica 443 Wał 454 Korbowody 457 Ewentualnie tutaj: https://zinref.ru/avtomobili/Nissan/004_... Głowica: https://zinref.ru/avtomobili/Nissan/004_... Wał:...
filmik AK nie pokazuje co zrobic jak pokretło nie chce schodzić. stwierdzenie że mocno sciagnąć jest oczywiste
Możesz ściągnąć schemat chassis CP-760, jeżeli warto. W każdym razie na głowicy chyba są opisy wyprowadzeń. Trzeba sprawdzić kilka napięć. Na B+ (lub MB) czyli jej głównym zasilaniu - ok. 11.5-12V. Na końcówkach BL, BH, BU - zależnie które pasmo jest włączone - podobne napięcia jak B+, tylko nieco niższe. Istotne jest sprawdzenie napięcia AGC (automatyczna...
witam! Mam problem ze ściągnięciem kółka w którym montowana jest szpula głowicy. Czy jest ona montowana do ośki wirnika na wieloklinie czy w inny sposób ?
W celu przyspieszenia zapłonu kręcisz aparatem zapłonywym przeciwnie do kierunku obracania się magneta. Jak już będziesz zmieniał te podkładki i będziesz miał ściągniętą głowicę to najlepszy moment na ustawienie zapłonu. Podłaczasz pod przerywacz miernik lub żaróweczkę z baterią i ustawiasz tak aby gasła gdy tłok jest tuż tuż na samej górze. A potem...
Ok. Czyli najlepiej ściągnąć głowicę i wtedy się dowiem, tak?
Przetestuj dysk twardy - uruchom sobie Victorię pod Win ew. Dos podaj S.M.A.R.T. dysku oraz sprawdź jego powierzchnię. Jeżeli masz problem z systemem operacyjnym ściągnij MHDD - działa bez systemu operacyjnego. Zacznij od zapoznania się z [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Sprawdź też zasilacz - chociaż firmowy może szwankować...
Ostatnio też miałem problem z Canonem i wiem że tych kombinacji klawiszowych jest kilka a jeżeli żadna z nich nie działa to należy ściągnąć program ISERIALTOOL-czy jakoś tak.Ten program resetuje licznik kopi w Epromie.Jest dostępny gdzieś na forum. Poczytaj to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Pozdrawiam
Witam. A jak ściągniesz z zaworu termostatycznego głowice to nadal zawór trzaska? Pozdrawiam.
Dobre to chyba sztuka te 500. Teraz liczyć wszystkie uszczelki i uszczelniacze. Dodatkowo jak głowica ściągnięta to przydałoby się ją obrobić to kolejne złotówki już lecą. Jeśli na tulejach będą duże progi to same pierścienie nie wystarcza. Jeśli wymiana tłoków na nad wymiar to i obróbka bloku. A skoro już tak silnik rozbebeszony to przydałoby się i...
Co ty człowieku robisz? Od kiedy do brothera wody? Tam jest pigment rozpuszczalny alkoholem. Dokładnie uszkodziłeś drukarkę wodą. Jak byś znał trochę angielskiego pull znaczy zdejmij. I jest pod spodem odpowietrzacz. Pytanie tylko czy teraz głowica od wody się rozszczelniła 50% czy stworzyłeś podciśnienie i wali tusz do pampersa 50% możliwości. Po rozebraniu...
W prowadnicy zaworu zbiera się nagar który częściowo blokuje zawór i się nie domyka. Właśnie dzisiaj robiłem taki silnik i zabieg czyszczenia układu dolotowego i zadziałało (zresztą nie pierwszy raz :) ) Oczywiście wykluczając uszkodzenia elektryczne. Można też ściągnąć głowicę i oddać do naprawy. Zauważyłem że jak jeździ się na krótkich odcinkach i...
demontaż głowicy A właśnie. Odnośnie demontażu samej głowicy. Czy typ silnika BCA Nie ma nic wspólnego z typem BTS? Bo jeśli ma, to w BTS nie tak łatwo ściągnąć głowicę. Nie tak łatwo, bo w BTS nie wystarczy odkręcić śruby głowicy od góry, aby zdemontować samą głowicę Jeśli tak jest, to będzie następne utrudnienie.
nie zaznaczyłem na pompie i kole rozrzadu znaków podczas wymiany uszczelki pod głowica Na pompie wtryskowej nie ma znaków, a choćbyś nawet je zaznaczył to i tak na nic by się to zdało, gdyż ściągnięcie pompy wtryskowej odrazu powoduje jej przestawienie, do jej ustawienia potrzebna jest blokada, najpier wykręca się wziernik z pompy, obraca wałkiem,...
Na zerwany nie wygląda, ale dobrze sprzedkoczył , nie ma co kręcić , trzeba sprawdzić na znakach o ile przeskoczył , potem ściągnąć głowice i decydować czy cały piec używany czy remont
sciagnac tapicerke sciagnac simloka kupie glowice
instrukcja serwisowa amica zmywarka akumulator renault nissan grzałka ceramiczny
duplikaty plików total commander zaznaczanie
Jak ładować akumulator wiertarki FERM? Zabezpieczenia nadprądowe dla magazynów energii wysokociśnieniowych