co do rozbierania silnika to ja bym sie wstrzymał.mozesz sciagnac koło magnesowe i magneto, pompke oleju i kolo napedowe pompki i sprawdz czy simmering(uszczelka wału korbowego) jest szczelna, czyli czy nie ma zadnych pekniec, czy np nie widac wokol niej wycieków oleju, to samo z drugiej strony, czyli sciagnij wario, sprzegiełko rozrusznika - uwazaj...
Dla mnie ten temat jest z dooopy, co to ma za znaczenie gdzie idzie cisnienie i tak trzeba sciagnac glowice zakladam ze zawory nie sa podparte bo to pierwsze co jest sprawdzane. Nie rozumiem tego tematow niby ze co magicznie jak wywrozymy to sie naprawi samo czy co ? Przeciez po sciagnieciu czapki i tak widac so sie skonczylo.
No wlasnie na tym filmiku sie wzorowalem :) Musial bym w domu zajrzec do kosiarki swojej, no niby budowa podobna ale u mnie na pewno ssanie jest inne , z ramieniem ssania recznym, oslona silnika od gory tam gdzie rozrusznik jest czarna z naklejka Honda . Albo musial bym odkrecic ta blaszke z napisem OHV i tam zajrzec bo tam nigdy nie zagladalem czy...
nie wiem czy to ten bojler bo tam sa dwa. Jeden jest podlaczony do pieca poziomo i zadnego wskaznika tam nie ma natomiast jest jeszcze jeden pionowy i na min pokazuje 300 kPa. Tak kaloryfer jest opadniety z prawej strony i z lewej strony jest wyzej z takiej to okazji ze tak jest odpowietrznik. Włąsnie myslalem zeby ta glowice sciagnac ale boje sie ze...
Jesli gaz wykluczony(najlepiej rozlacz listwie i zaslep wezyki i sprawdz na benzynie) zostaje sprawdzic sygnał na wtryskiwaczu,cewce zaplonowej(oscyloskop) i kompresje .Jesli bedzie wszystko ok,wlacznie z kompresja to i tak zostaje sciagnac glowice
jak masz glowice vas moge ochrone zdalnie sciagnac
kto mi powie jaki kompilator C pod procki AVR i ATMegi jest dobry? skad i czy jest to mozliwe sciagnac glowice do Keila czy Raisonance'a pod AVR'y czy ATMegi?
Tak w sumie nie potrzeba demontowac mostka by wymienic glowice . Odkrecic srube do ustawiania skosu, sciagnac pasek z filcem, obudowe z nowa glowica przygotowac by glowica byla docisniata do gory/moze to byc papier,gabka i wstepnie ustawiona glowice by w otworkach obudowy byla widoczne miejsca dla srubek . Calosc wsunac od lewej strony za mostkie polaczeniowym....
Zawory do robienia wiec trzeba sciagnac glowice . Niby norma mowi, ze 11 to minimum. Tutaj różnica jest większa niż 10% Zalezy jaki masz przyzad mam w domu miernik cisnienia za 30 euro i pokazuje np cisnienie 12 a na warsztacie mamy Snapon za 150 euro i pokazuje na tym samym cylindrze 9.5 bo jest dokladniejszy nie jak tani chinczyk. W sumie niewazne...
ale tutaj chlodnica jest zimna jutro bede cos wiedzial wiecej mam miec sprawdzona glowice Dodano po 8 jak chcesz sciagnac glowice to jakies 2 godz roboty jesli masz jakies pojecie jesli nie to sie lepiej nie zabieraj rozrzad to lancuch trzeba dobrze ustawic do walka rozrzadu potrzebny jest przyzad rowniez mozna zrobic to bez przyzadu ale trzeba dobrze...
Jak ściągniesz glowice, to dopiero wtedy nic nie będziesz wiedział. Wyjmij wtryski i oglądaj wszystko. pomagaj sobie ciśnieniem powietrza mniej niż 1 bar, wtedy zlokalizujesz o którą głowicę chodzi.
posiadam astre F silnik x16sz 94r mam w planach wymienic uszczelniacze bo bierze mi silnik olej..okolo 0,7l/1000km. podobno mozna wymienic uszczelniacze bez sciagania glowicy i wystarczy zdjac pokrywe zaworow i od gory wymienic? czy w ten sposob ktos wymienial i czy to pomoglo w zmniejszeniu/przestaniu brania oleju? slyszalem tez opinie ze powinno sie...
Szukajac info o tym systemie ciss natrfilem na informacje, ze w zwyklych czarnych tuszach do hp powinno byc zrobione podcisnienie. Patrzac jak drukuja te moje kartridze wychodzi, ze nie ma w nich podcisnienia i to by bylo nawet logiczne. Zapomnialem wspomniec, ze ten stary kartridz napelnialem kilka razy tuszem (jednak nie ogciagalem tuszu poniewaz...
auto jeszcze nie naprawione dopiero dzisiaj mechanik zajrzal i po ogledzinach stwierdza rozrzad ok na miejscu cale szczescie ale nie chodzi na drugi cylinder i dalej klekocze czy to mozliwe ze zawor sie urwal albo cos takiego???i poza tym nie bylo nic oleju i teraz tez nie moge stwierdzic czy kupilem go bez oleju w kazdym razie kontrolka sie nie palila...
Witam wszystkich uzytkownikow. Mam maly problem .Posiadam golfa 4 1,6 benzyna. auto przestalo chodzic na jeden gar.Zmierzylem kompresje ,2-gi cylinder zero.Sprawa niby prosta ,sciagnalem glowice ,jeden zawor wypalony . Kupilem 2wa zawory wydechowe reszte zaworow dotarlem wymienilem uszczelniacze na zaworach auto poskladalem ,odpalilo chodzi fajnie rowno...
Czy komus udalo sie przestroic glowice lampowa strojona rdzeniami(polski radia np. turandot, duet itp) ? Prosze o ew.sugestie ,abo zrodlo skad mozna sciagnac jakies info.
witam nie przeszkadza moze zostac, niestety nie moge sciagnac schematu wiec ciezko mi powiedziec cos wiecej. Podaj jakie masz napiecia z przetwornicy i jakie jest napiecie zasilajace glowice w.cz
ale nadal pasek przeskakuje przez zębatki i zgrzyta? Naciąg nie musi być tak idealny, byle by tylko nie zwisał. Proszę sprobowac jeszcze tak, sciagnac pasek z silniczka tego po lewej, nastepnie wlaczyc, powinien pare razy pokręcić i się zatrzymać , jesli sie zatrzyma to załozyc pasek na silniczek tak zeby juz nim nie ruszać (silniczek) i oczywiscie...
Bazując na opisie z ŚR i podobnym z EP możesz samemu to zrobić. Pcz z głowicy to 38MHz, filtr (opcja) mieszacz do pcz. 10,7MHz, filtr 10,7MHz, demodulator FM, wzmacniacz i po sprawie (dla głowicy sterowanej napięciowo, przy sterowaniu I2C to juz więcej zabawy). Ehem! Glowice sat maja inne p.cz niz tv.Rozbierznosc jest niesamowita od70do480 MHz radze...
aha no wlasnie czytalem tak o tym i zamiezam przestrojic ta glowice :)) a impedecja niestety jest 8 om tak samo przud ... a to cale tyl przud to mi zabardzo nie dziala .. napisalem to bodajze powyzej Dodano po 19 kurde ma ktos 3 pk darowac bo nie moge sciagnac shematu do przestrajania mojego radyjka :(( Dodano po 50 a balans tyl przód praktycznie nic...
witam nie baw sie w przesylanie sygnalu na glowice magnetofonowa, bo jesli nawet dopasujesz sie do poziomu sygnalu (kilka mV) to bedziesz mial taaaaakie szumy. najprostszym sposobem bedzie dostanie nei sie na wejscie przedwzmacniacza. i tu juz wszystko zalezy od budowy radia: jesli przelaczanie radio/magnetofon jest zrobione najakism styczniku to wystarczy...
Witam, sam wczoraj rozkrecalem ten silnik Vantage i mam pewne problemy. Po pierwsze czytalem ze odstep pomiedzy kolem magnesowym (tym magnesem na nim) a tym ceownikiem magnesowym co na nim jest cewka powinien byc 0.3mm a u mnie oba elementy ocieraja o siebie i niewiem jak to wyregulowac. Po drugie niemoglem sciagnac kola magnesowego mimo iz probowalem...
No chyba mam problem bo faktycznie ja traktuje podlogowke jak kaloryfer tylko ze duzy:) wynika z tego to ze na parterze mam suer cieplutko a na poddaszu zima-kaloryfery szybko sie chlodza i nie zdaza nagrzac pomieszczn. Panowie co ja mam z tym zrobic ??? ja juz nic nie rozumiem Dodano po 10 jeszcze raz o trojdroznym: zamontowany jest na powrocie , przy...
Hej. Niestety glowice trzeba sciagnac. Minimum dwa zawory sie skrzywily. Zaniedbanie rozrzadu to ciezki grzech kierowcy :)
Witam. Ściągnąłem glowice 1.9 tdi. Zamawiam nową Kompletnie zregenerowaną. Jak dobrać grubość uszczelki?
Zauważyłem też efekt mleka pod korkiem wlewu oleju, oraz wydmuch przy włączonym silniku. Ubywa też nieznacznie wody w zbiorniczku wyrównawczym. Przynajmniej nalezalo by sciagnac glowice.Sprawdzic szczelnosc,splanowac,wymienic uszczelke i uszczelniacze zaworow.
Witam, nalezy; zdjac glowice, odkrecic 2 srubki torx, sciagnac amortyzatorki. Nastepnie podwazyc delikatnie obudowe- element gumopodobny. Odkrecamy 6 srubek od ukladu sterujacego i akumulatorow. Problem polega na braku polaczenie pinu srodkowego odpowiedzialnego za wlasnie czyszczenie. Gniazdo 3pinowe laczy sie za pomoca 3 zestykow, trzeba je podgiac...
dzxieki za radę, chba doszedłem już co mu jest , zapowietrza sie pompa - lewy mechanik jak ja zakładał to przekrecił gwint na wyjsciu na wtrysk i przelewie do baku,bede miał troche roboty bo muszę teraz sciągnąć glowice z pompy idospawać tuleję alum z gwintem 12 na krucca.napiszę -jak zrobię. jeszcze raz dzieki za odpowiedz.tyfus.
Przyczyn może być wiele.Tak czy tak musisz ściągnąć głowice.Dymić musi,bo wtrysk do cylindra dostaje.Ztego co opisujesz tostało się nagle,napewno nie z przeciążenia bo orkę wykonuje się różnymi ciągnikami i w różnych warunkach,nawet bardzo ciężkich i szlak ich nie trafia,po prostu cos przypadkowo strzeliło.Mogła pęknąć tuleja,głowica,miałem przypadek,że...
Dokladnie tak jak Adam700 napisal lub dla mnie szybszy sposob kupic uzywana glowice i przelozyc. Na szrocie koszt takiej glowicy jest nieduzy a troche trzeba czasu poswiecic aby nagwintowac otwor i dorobic szpilke. I tak trzeba glowice sciagnac. Pozdrawiam.
Sruby nowe,kolejnosc moment powinien byc na uszczelce. sruba kola pasowego najlepiej nowa, fordy bez klina na wale nie lubia wyciagnietych uzywanych śrub. Dziwny zbieg okolicznosci, ze na zadnym cylindrze nie ma Ciśnienia. a sprawdzales ten rozrząd na blokady ? czyli kolek i plaskownik z tylu ? Jezeli rozrzad ok , krzywki na 1 przeciiwnie pod tym samym...
Wnioskuję po tym że wszystkie mają iskre, sprawdzałem na wyjętych. Zamieniałem miejscami i tylko w miejscu niedziałającego cylindra świecą jest mokra za każdym razem. Jutro z samego rana ściągnę kolektor o 11 mam po uszczelki pojechać, jak to nic nie da to glowice ściągam i tam może być problem. Bo naprawdę nie mam pojęcia o co chodzi
Witam A czy sprawdziłęś dobrze głowice gdy była ściągnięta bo problem może być w tym że jest ona pęknięta i to powód twego kłopotu.Może być też krzywa na styku z uszczelką lub ma wrzery.Głowice należało na płąszczyźniarce lekko szlifnąc.Jak nic nie robiłęś z tych rzeczy to cię czeka ponowna wymiana uszczelki tylko daj głowice do kontroli i przeszlifowania...
Witam niestety w moim audi a4b7 3.0 tdi 233km 2006r. Spaliny zaczęły dostawać się do układu chłodzenia. Powodem był ubywajacy płyn chłodniczy ale zanim się okazało że to są spaliny wymieniłem pompę wodyi zbiorniczek wyrownawczy. Później mechanik zrobił jakiś test po którym okazało się że trzeba wymienić uszczelki w obu glowicach, ale gdy je ściągnął...
Panowie mój maluszek 85r. 650cm3, na trasie pali od 4,2 L do 5,2 L przy jeździe 80km/h z 3 osobamia[url=http://www.oponeo.pl/opony/... oponki mam założone 155/70 R13 o niebo lepiej sie prowadzi.Podstawowa sprawa to geometria kół spr.wszystkie łożyska.Proponuje ściągnąc tłumik szmerów, tak jak wspominali koledzy to czyściutki gaźnik jest podstawą...
Mam dysk po upadku który kompóter widzi lecz nie można na niego nic przesłać ani ściągnąć bo wyskakuje błąd... To ze kompoter widzi nam malo co daje, czy kolega widzi go, jak widzi to napisac dokladnie co jest na nalepce dysku ? Dysk w środku nie ma widocznych uszkodzeń , głowica rusza sie do góry i naduł przez jakiś czas poczym sie zatrzymuje ......
Witam.Trochę sie rozpisze:)Kupiłem auto z uszkodzonym silnikiem,tzn nie było kompresji praktycznie na ostatnim cylindrze.Wymienione zostały pierścienie,głowica została zawieziona do sprawdzenia,planowana.Kupilem nowe napinacze i łańcuszki jeden rozrządu,a drugi nie wiem jak to sie po fachowemu nazywa,ten co napędza chyba pompę(krótki),no i oczywiscie...
Witam.Trochę sie rozpisze:)Kupiłem auto z uszkodzonym silnikiem,tzn nie było kompresji praktycznie na ostatnim cylindrze.Wymienione zostały pierścienie,głowica została zawieziona do sprawdzenia,planowana.Kupilem nowe napinacze i łańcuszki jeden rozrządu,a drugi nie wiem jak to sie po fachowemu nazywa,ten co napędza chyba pompę(krótki),no i oczywiscie...
http://obrazki.elektroda.net/12_12191489... Witam, Nie wiem czy pisze w odpowiednim dziale ale z tego co widze to tutaj m.in. sa posty na taki wlasnie temat. Jezeli nie jest to odpowiedni dzial to prosze o przesuniecie do odpowiedniego. Od razu z góry ostrzegam ze to są moje własne doświadczenia z drukarka i jeżeli ktoś ma inne lepsze to dobrze,...
W otworze na linkę jest śruba, na klucz imbusowy, musisz ja odkręcić.
Kiedyś zrobiłem takie urządzenie: płyta z blachy 2 mm wielkości takiej żeby zakryć jeden cylinder, pod nią wycięta takiego samego rozmiaru gumowa uszczelka i przykręcone to do bloku nad tłokiem. Na środku płyty otwór i dmuchasz sprężarką. Powietrze ucieka pierścieniami tak czy inaczej, ale w pierwszym momencie powinno mieć wystarczającą siłę by obrócić...
Doklądnie. Przemek ma racje. Zdjęcie misy aż takie kłopotliwe nie jest. Dochodzi koszt uszczelki jedyni. A bez jej odjęcia ic nie zdziałasz
Głowica Ci zatchnęła/przytkała , spróbuj na początek ściągnąć wicreset i dać pełne czyszczenie głowicy.
Jak głowica była ściągnięta zalewałeś cylindry, robiłeś test ??
Pewnie głowica zaschła. Ściągnij program WIc Reset i wywołaj "Ink Charge" jeśli nie pomoże to głowica do płukania.
Głowica była chyba stosowana m.in. w Zodiaku, więc ściągnij schemat takiego radia.
Purmo 1,4 m ma grzać bez problemu przy podłączeniu dolnym. Sprawdź przepływ przez zawór, lub ściągnij głowicę.
To blokada antykradzieżowa: https://baterielazienkowe.com/blokada-de... Jeżeli nie jest sklejona to fotografie pomogą ją ściągnąć.
MF ma przedmuchy do silnika. Remont silnika był zrobiony około 3 lat temu. Uszkodzona głowica, pierścienie, pęknięty tłok. Na początek sprawdź ciśnienie sprężania, następnie ściągnij głowice i sprawdź tłoki. Jeżeli będzie jeden pęknięty to warto sprawdzić wtryski czy nie leją.
Prawdopodobnie uszczelniacze zaworów do wymiany,szkoda że jak miałeś ściągniętą głowicę to fachowcy nie zajrzeli do uszczelniaczy.
sciagnac tapicerke sciagnac simloka kupie glowice
satel dodawanie pilota przyczepka zasilanie bosch lodowka mrozi
monitoring zewnętrzny kamery makita migają diody
Condor 820S – brak regulacji obrotów silnika po wymianie kondensatorów, silnik DC/AC, triak, potencjometr Bezpiecznik termiczny – czy wadliwy sterownik może powodować przepalanie? Analiza usterki