Robisz tak :46 komfort, 10 dopasowanie, kanał 1 albo 21
komin+ nastawy (adaptacja)
Oczywiście że musi być pełna wersja. Na 64 bitach nie działa. Działa VCDS Lite. PIN: 53xx, jest powtórzony we wsadzie 3 razy. Zobacz w blokach pomiarowych czy czasem nie masz aktywnej blokady czasowej i czy pasuje Ci nowy transponder - blok 23 i 24. Widać po wsadzie że immo jest w liczniku więc klucze koduje się po zalogowaniu do licznika w kanale 21...
Wyczyść przepustnicę i zrób adaptację.
Zrobione ,tylko trzeba wgrać.
W tym aucie niema nic nadzwyczajnego. Można robić zwykłym KKLem. Ostatnio robiłem Fabię z 2008r kklem i poradził sobie, gdzie KTS nie ogarnął :D Twoja procedura wyglądać będzie tak (robiłem tak wielokrotnie - działa) - wybrać Pozdrawiam
Może wydech zapchany.
Jak zrobić tą adaptacje?
Zdaje się potrzebna adaptacja: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
szach jesteś tego pewny?
Zapłonu nie reguluje sie w tym aucie, aparat napedzany jest z rozrządu wiec nie ma takiej potrzeby. Raczej bedziesz musiał wykonac czyszczenie i adaptacje przepustnicy
Może źle dobrałeś pilot. Często jest tak że oznaczenia na grocie mogą zmylić. Najlepiej dobrać pilota po numerze modułu komfortu. Sprawdź jaki masz. Generalnie te chińskie Piloty to badziewie i tutaj też może byc problem
Pin 3 5V pin 4 12V Źle podane wartości!!! Podłącz swoją przepustnice u kolegi i odczytaj błędy, poza tym masz dwa bratnie auta, włącz zapłon i porównaj pomiary. Dodano po 2 W sterowniku silnika, odpowiednio pin 74,62,75,69. W przepustnicy 7 pin, prawdopodobnie brązowy przewód to masa, ją też sprawdź. Dodano po 50 Sprawdź przejścia, jeśli zasilania są,...
Witam wszystkich, Od kilku dni nam do dyspozycji program VCDS, więc postanowiłem usunąć wszelkie usterki, które ciągną się za moim Leonem 1p. Jedną z nich jest niedziałający pilot centralnego zamka. Przestał on działać po wizycie u znajomego mechanika, który wymieniał sprzęgło. Myślałem, że to bateria, ale po wymianie nadal brak reakcji. Próbowałem...
a jak przeprowadzasz adaptację?
Falowanie to brudna przepustnica zwłaszcza pod czarną pokrywką no i adaptacja.
Obejrzyj płytkę panela pod kątem zimnych lutów, zwłaszcza gniazdo
Najgorsze jest to że nie mam A8 do takich eksperymentów :( Gdybym miał pewność z jakimi podzespołami obydwa moduły wzbudzą się i uruchomią się ich funkcje już byłbym w domu
Kupiłem nowy pilot ...
Kiedyś miałem taki przypadek w golfie 5. Auto na podnośnik, prostownik pod Aku i wtedy adaptacja. Po adaptacji zapłon na minutę wyłącz lub kierownica od końca do końca. Kilka prób i poszło.
Temat rozwiązano. Motor 1.6TDI na postoju kręci się tylko do 2600obr/min. Problem z błędami rozwiązano poprzez wykonanie adaptacji.
Przepustnica do wyczyszczenia, i adaptacji.
Przy takiej specjalizacji w profilu takie pytanie. Adaptacja na początek i dalej ewentualnie szukać.
Ostatnio się spotkałem, że po odpięciu sterownika od zasilania potrzebna była procedura adaptacji EPC.
Pytanie pomocnicze-czy masz lampę stroboskopową z regulacją opóźnienia błysku, np Xenon 2E? Wogóle masz jakąś lampe stroboskopową? Jeżeli tak, to zrób z niej teraz uzytek. Opłaci ci się.
W tych silnikach nie ma ssania.Przepustnica bez włączonego zapłonu i naciśnięciu np.palcem powinna się poruszać z lekkim oporem w jedną i drugą stronę bez zacięć.Nie pamiętam ale chyba jest mała szczelina.Jeżeli się zacina to trzeba ją wyczyścić.Jeżeli adaptacja przechodzi ok.to elektronicznie jest sprawna.Przygasanie ,falowanie obrotów zazwyczaj powodowane...
Witam ponownie Problem rozwiązany. Adaptacja przepustnicy vagiem rozwiązała problem. Vag-com pokazywał błąd: 00516 Czujnik pozycji przepustnicy – zamknięty przełącznik – F60 Adaptacja naprawiła całkowicie usterkę, auto chodzi idealnie. Wniosek: spawanie spowodowało pojawienie się błędu przepustnicy ( "rozkodowało "). Błąd pojawił się jeszcze...
podmienić cewkę możesz, ale to nic nie da... jeśli na gazie układ zapłonowy daje radę to na benzynie ma jeszcze lżej... obawiam się, że nadal masz problem z "rozjechanymi adaptacjami" zrobiłeś tak jak Ci pisałem?.. wykasowałeś wyuczone wartości?.. odczekałeś 30 sekund, a następnie wykonałeś adaptację przepustnicy?..
Spróbuj jeszcze kanał 98 albo 1. W adaptacjach kanał 0,kasowanie adaptacji. I sprawdź jaką temperaturę widzi silnik,czy pokrywa sie z rzeczywistością.
To normalne.
Czesc, jak sie zakonczyl u Ciebie tenat z adaptacja ?. Udalo sie ja wykonac VCP lub VCDS ?
Jeżeli by to było spowodowane nagarem to by pokazało "regulacja biegu jałowego powyżej granicy adaptacji"
Pin ? Jak niby pin do adaptacji ma pomóc w wyłączeniu EGR ?
Po czyszczeniu przepustnicy była przeprowadzana adaptacja?
pilot do przelutowanie, następnie adaptacja - niekoniecznie vagiem
Przepustnica do wymiany....
Pewnie potrzebna jest adaptacja przepustnicy
A nie było tam akcji serwisowej na podkładkę i przeprogramowanie sterownika?
Jeżeli w module komfortu liczba kluczyków wynosi 1 to więcej kluczyków nie przyjmie. Ta procedura jest to szybkie przyuczenie po awarii. Normalnie to VCDS i adaptacja.
Oczywiście wykasowaliście błędy, przed adaptacja?
Czy była robiona adaptacja przepustnicy?
standardowo w tym silniku...sprawdzenie szczelności dolotu-zdejmij i dokładnie obejrzyj rurę łączącą przepływomierz z przepustnicą,sprawdź również rurkę podciśnienia do serwa hamulców,wymiana uszczelek(wszystkich ośmiu)pod kolektorem dolotowym,czyszczenie i adaptacja przepustnicy...do tego cewka,kable,świece...
Alarm wraz modułem CAN kupiony do tego modelu. Szary przewód podłączyłem bezpośrednio do masy, lecz brak efektów. Czy w vcds trzeba zrobić adaptację?
adaptacja przepustnicy Vagiem
Witam,czy mógłby mi Ktoś podpowiedzieć jaki LOGIN (VAG) należy wpisać by wejść w ADAPTACJE ?Seat Cordoba 1.4 95-96r.
Zrób adaptacje.
to dobrze, ale czy dobrze wyzcyściłes ? Wyczyszona jest jak nowa bo była wyjęta i wymieniona uszczelka pod nia. Adaptacja przeszła bez problemu.
Pin auta, pin nowych zegarow i robisz adaptacje.
Nie jestem pewien ale chyba da się to zrobić przez Vaga zmieniając adaptacje
Kolego musi być coś nie tak, błędy w ABS są ? Robisz pełną adaptacje ?
Jednak nie zadziałała podmiana tranzystorów i diody. Albo muszą być oryginalne tranzystory, albo jeszcze coś innego się zepsuło w sterowniku. Zakupiłem drugi sterownik używany. Podobno sprawny. Sterownik jest z samochodu seat ibiza IV 1,2 benzyna. Czy będzie konieczność jego adaptacji? Jak wykonać taką adaptację?
Nr vin jest jak i w sterowniku tak i w liczniku---ale co to ma do immo.Jak masz pin wkładasz licznik 17 licznik logowanie ,adaptacje kanał 21 dopasuj ,adaptacje kanał 00 dopasuj i po problemie-----o co chodzi??
a co chcesz w tych adaptacjach zmienic ?
podaj numer orginału czujnika kąta
Byłem u dwóch innych mechaników i obaj stwierdzili ze przepustnica do wymiany. Błędy faktycznie były od klapy gaszącej. Czy po wymianie przepustnicy trzeba robić adaptacje?
Wg mnie moduł 46 to komfort. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
czyszczenie komina + adaptacja ,poszukaj na forum
Samo mycie raczej nie wystarczy a raczej napewno adaptacja ale przy tych błedach mysle ze sie nipowiedzie zrobić do konca sprawdził bym nastawnik przepustnicy
Też nie pomaga
A czy po włożeniu nowego egr robiłeś jego adaptacje przez kabel?
Brak adaptacji ,zły odczyt z MAP,zły odczyt z czujnika temp. albo dziura w dolocie. Co mówią parametry?
Adaptacja ok? Czy failed?
Pewnie gaz w dolocie ,pompa paliwa się kończy ,rozjechane ustawienia i adaptacje. Tak to przeważnie bywa.
spróbuj może zrobic adaptację przepustnicy.
Nie wiem co to za błędy,ale sądząc po objawach zrobiłbym adaptację przepustnicy.
Sonda no i adaptacja nastawnika przepustnicy
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Zobacz to.
VCDS-Lite Version: Release 1.2 Nie jestem pewien ale tym demonstracyjnym programem nie zrobisz adaptacji.
Radio niefirmowe?
Seat Ibiza 1.2 trzy cylindry,przygasa,czesto gasnie jak schodzi z obrotow. Dolot szczelny,sklad mieszanki ok. Na wolnych obrotach pracuje rowno,sonda chodzi ok. Przepustnica czysta,adaptacja wykonana.
A adaptacje po czyszczeniu robiłes??
Pytanie podstawowe czy wycieraczka osiaga pozycje schowaną.
Czytaj posty. Przekładnia do naprawy, lub wymiany. Adaptacja czujników autem bez testera.
Na wtyczce masz OK. Powinno być i jest 12 V, masa, 5 V , ślizgacz i masa potencjometru. Adaptację zrób VCDS a nie żelazkiem . :D
gasnie jak zimny wymienilem silnik krokowy swiece kable czujnik temp. filtry Silnik AFT nie ma krokowca więć domiemam że zmienileś przepustnice. Tylko czy zostala przeprowadzona adaptacja?
No nie wiem ale dużo jest o tym że musi być adaptacja.
nikt naprawde nie miał takiego problemu ?
Te KEY1 i KEY2 podłącz pod piny BUS w oryginalnej wtyczce, sprawdź czy w ustawieniach radia masz adaptację do auta/kierownicy.
Omomierzem np.
O ile pamiętam to w AEX 1,4 8V robi się adapatcję przepustnicy. Przepustnica wyczyszczona, silnik rozgrzany, zgaszony. Potrzebny VAG. Są jakieś błędy w ECU? Jaką masz teraz przepustnicę? Adaptacja też robi się sama po przejechaniu większej ilości kilometrów. Miałem dwa razy czyszczoną przepustnicę i nie robiłem programowej adaptacji.
Czepiasz się dupereli. Adaptacje ci się zdadzają?
Przepustnica wyczyszczona (tragedii nie było), błędy skasowane, adaptacja wykonana A niby jakim cudem miałoby to pomóc na ten błąd który podałeś?
sprawdz te przewody , jakim sprzętem dysponujesz do diagnostyki ? czy możesz nim zrobić adaptacje przepustnicy ?
Dwa co ma adaptacja przepustnicy do odłączania aku ?? Odwrotnie , adaptacja po odłączeniu aku .
czyszczenie i adaptacja przepustnicy powinny pomóc
W niektórych simosach robi się adaptacje w bloku 001
Problem faktycznie w kodowaniu. Po pomocy od mati i wprowadzeniu odpowiedniego kodowania bledy skasowano. Reszta adaptacja itp. Hula bdb. Dzieki
Jak masz Vaga ,to czemu nie podejrzysz sondy podczas pracy na benzynie?? Też można vagiem sprawdzić stan adaptacji przepustnicy.
Zrób adaptację przepustnicy, i sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza.
Nie ma czegoś takiego jak adaptacja sondy.
8 troche mało ale jesli na wolnych obratach pracuje równo to nie wina zaworów... to monowtrysk? jesli tak to zrób adaptacje przepustnicy
Ok, dziękuję za wyjaśnię, więc trzeba zakodować lub adaptację zrobić na nowo, podstawowe ustawienia, jak to zrobić?? Vcds?
Przeczyść przepustnicę i zrób adaptację.
Możesz zobaczyć czy na wypiętym immo pokaże takie same błedy,noi samej adaptacji też warto spróbować. A jak tą adaptacje wykonać?
Mówicie o cenach sterowników nowych czy używanych? Jak wygląda adaptacja nowego sterownika do auta?
Tak jak pisałem, mapę masz 012bt - seat leon, tam jest klapa, której ty nie masz, w liczniku zmień kodowanie na 00040, w adaptacji kanał 50 usuń skrzynię, abs poinformuj o braku skrzyni kodowanie zmień z 00012 na 00010
Witam, Jest możliwość wyłączenia poprzez VAG Com /VCDS poduszki pasażera? W Ibizie nie występuje przycisk na konsoli przy skrzyni biegów wyłączający poduszkę. Czy np po kupnie konsoli z przyciskiem i wykonania podłączenia była by możliwość wyłączania poduszki? Jeśli jest szansa na wyłączenie przez komputer to prosiłbym o instrukcję jak wykonać adaptację.
Ja bym zaczął od dokładnego mycia przepustnicy, później adaptacja. Walczyć należy VAG lub jakimś podobnym mieczem (-;
Kolego oddaj auto do kogoś kto się na tym zna, i nie grzeb tam gdzie się nie znasz. Robi się adaptacje przepustnicy ale wtedy gdy jest sprawna, uszkodzona tylko do wymiany i potem adaptacja sprzętem do diagnostyki.
Tam są cewki każda osobno. Więc ciężko. Wymienie świece profilaktycznie, zrobię adaptację . Dziwny objaw.
adaptacja launch adaptacja valvetronic adaptacja przepływomierza
wtrysk ducato schematic power amplifier impedancja anteny samochodowej
wyważarka corghi schemat elektryczny kymco
Lokalizacja i opis jednostki startującej A1 w Valtra 6850 Jak wyciągnąć bezpiecznik z panelu sterowania windy?