No to akumulator do doładowania, lub wymiany, choć możliwe kłopoty z rozrusznikiem, lub masą.
Sprawdź jeszcze instalacje pod kątem zwarcia do masy.
Problem z masą, gdzieś są zaśniedziałe styki odpowiedzialne za masę.
Nie trzeba trąbić, wystarczy sprawdzić co wisi stałego na klaksonie, plus czy masa.
1. Tak jest to plus 12V na elektrozawór parownika pojawia się po przełączeniu na gaz (pamiętaj ze według schematu masz dwa elektrozawory gazu jeden na parowniku a drugi na butli i oby dwa musisz podłączyć by się razem otwierały) 2. schemat ten jest przewidziany bez użycia przekaźnika(jeśli chcesz zastosuj najprostszy zwierany przekaźnik. Pamiętaj by...
Sprawdź ciągłąść przewodów ze sterownika szyb do silnikow i ja bym proponował jeszcze sprawdzić masy.
Do sprawdzenia stacyjka przekaźnik, dochodzi napięcie do elektromagnesu na rozruszniku? Masa ok?
Sprawdz czy dochodzi napięcie do przekaźnika i czy ma masę.
Masa przy lampie?
Czerwono-zielony to sygnał zamykania, czerwono-niebieski otwierania. Obydwa plusem. Brązowy w grupie VW to masa.
Kines , czy te "minusy idące ze sterownika" są ok? Bo te błędy wskazują ,że tam nie ma dobrej masy.
biały- 12v po zapłonie czarny- masa szary- sygnał wstecznego
Moduł komfortu Pin 6 Slot 8P -kabel niebieski zwierany switchem w klapie do masy
luźny dyndający żółty kabelek ( w okolicy skrzynki bezpieczników) na 5 sekund do masy
Klemy czyste? Regulator ładowania oryginał? Masy sprawdzone?
Niebiesko-biały w drzwiach kierowcy - masa/masa+180 Ohm.
1,24,39 MASA 23,38,42 plus.
Weź probówkę 12 v, przekaźnik na schemacie to lewy górny róg. Dwa grube piny przekaźnika to odpowiedniki 30 i 87. Błąd który masz jest przez uszkodzenie przekaźnika albo uszkodzenie obwodów 86 i 85. To są te piny średniej grubości. Na jednym ma być plus po zapłonie a na drugim masę włącza sterownik. Wystarczy że przewód od 85 do pinu 4 sterownika będzie...
A czy w skrzynce bezpieczników nie ma przypadkiem nie wykorzystanych gniazd pod przekaźniki. Do odnalezienia masy w takim gnieździe potrzebny będzie sprzęt zbudowany z żarówki (w tym przypadku najlepiej reflektorowa) i 2 kawałków przewodu Na przykładowym obrazku https://obrazki.elektroda.pl/5598612500_... do sprawdzenia styki 1 i 6...
Masę na pinie nr2 sprawdziłeś?
Zasil ją bezzposrednio np. z gnizadka mocy w bagazniku poprzez przekaznik a sam przekaznik wysteruj swiatlem cofania. Bezpiecznik 5A starczy. I masa z, karoserii
Wygląda na brak masy w gnieździe haka
Sprawdź gdzie jest nieszczelność może servo wcale nie jest do wymiany.
Sprawdź masy, pewnie coś gdzieś zardzewiało.
https://obrazki.elektroda.pl/4914533000_... wystarczy czy szukamy dalej? p.s. na dole schematu to odcięte to jest masa jak by coś
Szary z żółtym/czerwonym/czarnym paskiem to podświetlenie /pozycyjne ,brązowe masa -klasyka grupy vw.
Wygląda to na przerywany a czasem ciągły "sygnał" na przewodzie otwórz. Sam zamek kierowcy albo ten pseudo sterownik lub po prostu zwiera gdzieś do masy. Takie moje wróżby.
Połącz kablem rozruchowym (tylko porządnym, nie za 9,90 z tesco) klemę - akumulatora z silnikiem, zobaczysz, że zacznie normalnie kręcić i przestanie się smażyć masa do cewki
Tu żadna diagnostyka nie pomoże. Na piechotę trzeba szukać. Kolega wyżej ma rację, zasilanie ew. główna masa ginie.
To ja obstawiam akumulator, ewentualnie klemy lub masę, posprawdzaj to jako pierwsze.
Wychodzi ci masa bo podczas sprawdzania zamyka ci się obwód do masy auta przez włókno żarówki, odłącz wtyczki od lamp i masa zniknie
Najprawdopodobniej po remoncie gdzieś jest nie przykręcona lub słaba masa pomiędzy silnikiem a karoserią.P
Izolacja przewodu może wyglądać na dobrą a przewód może być pęknięty. Najlepiej każdy delikatnie pociągnąć. Wyglada jak brak zasilania na silniczek szyby lub brak masy
Masę zasilanie stałe i po stacyjce , CAN . To na początek...
W BCB wtryskiwacze są sterowane masą. Tzn na jednym pinie masz 12 V po stacyjce a ECU wysterowuje je podając masę.
Normalnie świecą, czy słabo? Może problem z masą.
Brak zasilania lub uszkodzony licznik co skutkuje tym że immo nie pozwala na pracę silnika i przez to go gasi. Wyjąć licznik i sprawdzić czego brakuje: "15", "30" czy masy.
jak urwie się kabel minusowy i dotknie do plusa to na pewno nie będzie żadnego zwarcia no chyba ze bedzie to po stronie odbiornika a nie żródła ale wtedy pieknie sie spali albo bezpiecznik a jak go nie dasz to kabel. i nie wpłynie to na urządzenie, takie usterki najczęściej są spowodowane brakiem masy . posprawdzaj dobrze obwód masy autoalarmu
Odpinałem i wpinałem wtykę, przeczyściłem je i dalej nic, sprawdziłem masę i masa w liczniku jest.
Problem w instalacji albo jakiś bezpiecznik albo przekaźnik. Trzeba zacząć od tego czy na EDC dochodzą wszystkie zasilenia i masy? Do weryfikacji obwód sterowania rozrusznikiem.
wygląda że padł alternator i nie ładował, albo cele w akumulatorze upaliło albo nie ma masy lub zasilania z akumulatora.
Podłączyć do masy silnika.
Problem rozwiązany: "urwana Masa przy karoserii"
Zasilania i masy sterownika silnika sprawdziłeś?
Zwarcie czujnika lub przewodu do masy
Jak co? V i mierz względem masy.
+UB i masa.
świece to jedno a stop świecący stale tylko przy światłach mijania to ewidentny brak masy.
Polautomatyczna czy automatyczna regulacja temperatury? Dodano po 22 Wentylator jest spięty z sterownikiem pin 1 czerwono bialy z 4b ster, pin2 czerwono zielony 2b ster. Braz z 31 masa.
Jeśli chodzi o fabryczną manetkę to powinno być tak: Pin 1 - CAN High Pin 2 - CAN Low Pin 3 - masa Pin 4 - zasilanie stałe 12V (terminal 30)
Kolego zasilanie 30 i 15 to nie chodzi o numery pinów w sterowniku.Tylko o zasilanie stałe i po kluczyku.A zasilanie na sterowniku ma być na pinie 38, po kluczyku,masa pin 1,24,46.Sprawdź to.
Wygląda jak problem z masą.
Styki, stykami, a czy jesteś pewny, że masa we wtyczce jest połączona z masą samochodu?
1 to stały plus. 2 zasilanie po stacyjce 4,5 masa 7 linia W 8 linia K
Pomarańczowy to przeważnie podświetlenie, czujniki podłączasz pomiędzy zielony a czarny (masę)
Kolego zmierzyłeś jakie napięcie dochodzi do czujnika i czy jest prawidłowa masa ?
Sprawdź masy w lampach
Problemy z masą lub zasilaniem. Obejrzyj dobrze wiązkę między pompą a sterownikiem silnika. Na 100% sprawdziłeś te masy i zasilania z żarówką w ręku?
Gdzieś ginie zasilanie bądź masa, Bardzo konkretnie trzeba pomierzyć pod obciążeniem napięcia i masy.
Viper555 i monrant (tu się obu kłaniam) mają rację, stąd mój wniosek,że masy...
To może być kostka stacyjki, brak masy, czy nie kontaktujący bezpiecznik - dlatego trzeba wszystko po kolei sprawdzić.
sprawdz nastawnik przepustnicy (styk biegu jalowego przy zamknietej przepustnicy zwiera do masy)
Problem stwarzał uszkodzony kabel od masy!!!
Może od sprawdzenia masy?
Sprawdź masę prawego.
Masa sprawdzona?
Sprawdzić zasilania i masy na liczniku. Przydało by się napisać które to Toledo.
Na grubym kablu czerwono żółtym jednym jak i drugim jest prąd, brązowy z tego co ogarniam to masa
Co prawda rysunek inny niż złącza ale kolory by pasowały, podłącz zielony przewód do masy i powinna się uaktywnić możliwość odtwarzania filmów.
Cały czas masa czy gdzieś ci Hall zwiera.
Mój ecu to bosch 0 281 001 689 ma może ktoś pin-out co gdzie powinno być ? Na tych pierwszych 4 po lewej stronie (grube kabelki) nie ma zasilania a chyba na dwóch powinno być + a na dwóch masa?
Podłaczenie masy
masy i jeszcze raz masy.
A nie przyszło wam go głowy sprawdzić zasilanie czujnika (5v),masę ,wiązkę?
Należało by też sprawdzić masę na silnik.
Wepnij żarówkę między zasilanie 12V wtryskiwaczy a masę silnika
Odcięcie na 3000 rpm spotkałem tylko raz w oplu związane z czujnikiem położenia ale wałka. Dokładnie to była słaba masa w jego zasilaniu i głupiał powyżej 3000 RPM na wale.
Ty bedziesz tylko montowal? Przeciez Ty zielonego o tym pojecia nie masz? Zacznij od podstaw ...
lepiej obejrzyj dobrze ten potencjometr o podświetlenia deski no i masy
To poprowadź oddzielną masę do żarówki żeby się upewnić że to problem masy.
Jeżeli krancówki OK to przewody od nich idące do licznika sprawdzić czy nie mają gdzieś zwarcia do masy.
1- Możesz nie podłączać, 2- Raczej tak bo będzie się wracała masa przez przekaźnik blokady.
Sprawdz połączenie mas.
Pedal gazu był na stole rozebrany sucho czysto ani kurzu nie było na potencjometrze Włókna nie są zaśniedziałe szczotki nie są pokrzywione masa sprawdzona
Słaby akumulator, klemy nie łączą, albo nie ma gdzieś masy, ewentualnie plusa. Zacznij od pomiarów akumulatora i spadków napięć.
Jak tylko będziesz miał zasilanie bezpośrednie z aku.To nie widzę problemu bo wiadomo pobór będzie i masa konkretna z karoserii lub z aku.
Pilne - A gdzie tam są przewody od masy???
To teraz sprawdź masę lampy i powkładaj prawidłowo żarówki. Możliwe, że sama żarówka jest nietypowo uszkodzona.
Zmień elektryka lub jeśli wiesz jak.... sprawdź na początek wszystkie masy .
Jeśli akumulator w dobrym stanie to warto by sprawdzić rozrusznik, może też masa słaba.
oswietlenie w seacie jest sterowane masa czyli 12v jest na stałe tylko masa jest podawana w momencie otworzenia drzwi.sprawdz bezpieczniki potem wykrec guziki masowe z drzwi i je przeczysc papierem sciernym zeby bylo tam przejscie albo latwiej podaj mase na kabel odchodzacy z guzika. swiatlo powinno sie zapalic. alarm niepowinien sie zalaczyc jeszcze...
Przebicie do masy. Pozdrawiam
Sprawdziłem, zgadza się. Jest 12v cały czas, drugi kabel 12v po zapłonie, i masa.
Sprawdź masy, połączenia.
Sprawdź co mu ginie - plus po stacyjce czy masa z ECU.
Masy w lusterkach sprawdzone?
No a co powiedział elektryk bo wg mnie jeśli nie poleciał jakiś sterownik to wygląda to na słabą lub brak masy
To jest czujnik, który zwiera powyżej 0,8bar, możesz sprawdzić miernikiem, Jak wskaźniki zobaczą brak masy na kablu od czujnika i obroty silnika >1500rpm to włącza się alarm
Komputer nic konkretnego nie pokazuje A co ma pokazywać? Że licznikowi zasilania brakuje? Upaliło się coś gdzieś i tyle. Pewnie masa.
Kolego jak będzie już w okolicy czujnik to sprawdź czy podaje masę.
krups clean podłączyć pilot centralka wiązka przewód renault scenic
Migający żółty trójkąt w drukarce HP LaserJet 1320 Radio CD 30 Opel Meriva - brak podświetlenia i stacji